Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Norrköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Art's Ink World AB är en tatueringsstudio med artister från olika delar av världen och är prisvinnande i Sveriges Tatueringsmässa 6 år i rad. Vi söker två tatuerare med minst 3 års erfarenhet av arbetet. Utbildning är meriterande men inget krav, då det är kompetensen/handlaget som räknas. Du ska vara specialiserad inom realistiska motiv som porträtt-tatueringar, realistiska jobb främst i black and grey. Kunnig inom färgtatueringar är en merit men inget krav. Det är viktigt för oss att du kan jobba i team med andra artister och att du arbetar noggrant. Skicka din ansökan tillsammans med arbetsprover via mail
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Vår snabba utveckling är ett resultat av investeringar såväl som kunniga och engagerade medarbetare. Framför allt, hade vi inte varit Nordens största börsnoterade fastighetsbolag om det inte vore för våra kunder och hyresgäster. På Balder sätter vi människan i fokus och vi söker nu en fastighetsskötare till Norrköping. Vad kan vi erbjuda dig? Som fastighetsskötare hos oss erbjuder vi dig en arbetsmiljö i ett mindre team där alla får vara delaktiga att ge högsta service till våra hyresgäster. Arbetet är självständigt och du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete för att på ett effektivt sätt underhålla våra hyresrätter, och samtidigt leverera en hög service. Dina arbetsuppgifter innefattar daglig tillsyn av samtliga ytor i en fastighet som du får ansvar över. Vidare får du även utföra felanmälan varav tjänsten i huvudsak innefattar invändig fastighetsskötsel i form av felanmälan, reparationer samt kontakt med entreprenörer. Det innebär alltså att du spenderar en större del av arbetsdagen i våra fastigheter. Vad kan du erbjuda oss? För att lyckas i rollen är det viktigt att du trivs i mötet med människor. Relationsbyggande och service är A och O eftersom du agerar som första kontakt i relation till våra hyresgäster. Hur du har lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske är du självlärd? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer! Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, inneha B-körkort samt ha god fysik då tjänsten innebär ett aktivt arbete. Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Norrköping, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi skapar upplevelser som sticker ut genom smakprov, engagerande samtal och kreativ exponering av produkter i butiksmiljö. Vill du bli vår nästa Grillmästare? Vi letar efter en entusiastisk grillmästare som vill ha världens roligaste extrajobb! I denna roll får du ansvaret för att förbereda och grilla läckra rätter, samtidigt som du bidrar till en härlig atmosfär och en smakupplevelse för våra kunder. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Demonstrera och tillaga grillprodukter för kunder i livsmedelsbutiker. Bjuda på smakprov och engagera kunder genom samtal och produktkunskap. Hålla grillplatsen organiserad och ren för att säkerställa en säker och trivsam miljö. Samverka med butikspersonal för att säkerställa optimal produktplacering och synlighet. Vi söker dig som Är över 18 år. Kommunicerar väl och flytande på svenska. Har ett genuint intresse för grillning och matlagning. Är serviceminded och har lätt för att få kontakt med människor. Kan arbeta vid behov, främst på torsdagar och fredagar. Varför arbeta med Brand Impact? Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsmiljö med en marknadsmässig lön och support från vårt kunniga team! Intresserad? Är du redo att bli vår nya grillmästare? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Dina arbetsuppgifter Som processoperatör kommer du att ansvara för att hantera och övervaka en process-styrd anläggning. Du kommer att utföra arbetsuppgifter som är kopplade till att reglera och styra processen för att säkerställa optimal prestanda och kvalitet. Vem söker vi? Vi söker dig som har erfarenhet av och kan hantera en process-styrd anläggning. Du bör ha antingen en processutbildning, styr- och reglerutbildning eller motsvarande teknisk utbildning samt några års erfarenhet inom process-styrning. Om oss Lantmännen är en etablerad och ledande aktör inom sin bransch. Med fokus på processstyrning och teknisk kompetens erbjuder de en spännande och utvecklande arbetsmiljö för den som vill vara en del av framtidens industriella lösningar. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Vill du hjälpa människor till ett rörligare liv? I Östergötland är vi idag verksamma på tre sjukhus: Universitetssjukhuset i Linköping, Vrinnevisjukhuset i Norrköping samt lasarettet i Motala. I Norrköping är vi 14 anställda och i Östergötland är vi totalt 45 medarbetare som genom vårt avtal med landstinget förser Region Östergötland med ortopedteknisk vård. På alla våra enheter har vi butiker i anslutning till den ortopedtekniska avdelningen som riktar sig mot den växande privatfinansierade vården. Dina arbetsuppgifter Som Ortopedingenjör kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att ta emot patienter, göra analyser och förskriva hjälpmedel. Du kommer att arbeta varierat med flera olika patientgrupper och ortopedtekniska hjälpmedel. Gemensamt för alla våra enheter i regionen är att ortopedteknisk vård bedrivs i nära samarbete med den specialiserade vården och primärvården. Du erbjuds ett omväxlande arbete där användningen av moderna tekniska och kliniska metoder genomsyrar det dagliga arbetet. Vi arbetar löpande med att utveckla vår verksamhet, det kan vara allt från vårt sortiment till att förbättra våra processer, vilket du också kommer att vara delaktig i. Vem vi söker Utbildad Ortopedingenjör Mycket goda språkkunskaper i svenska God datorvana Det är meriterande ifall du har erfarenhet av att arbeta kliniskt som Ortopedingenjör Har B-körkort Som person ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och flexibel. Du är ansvarstagande och har lätt för att bygga goda relationer. Vi ser också gärna att du är självgående, kreativ och noggrann i ditt arbete. För att trivas hos TeamOlmed är det viktigt att du tycker om samarbete, variation och att du gillar att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling. Vi erbjuder Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag, personalrabatt, tillgång till förmånsportal samt kollektivavtalad tjänstepension. Som Ortopedingenjör kommer du att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Du kommer att arbeta tillsammans med ett tight gäng kunniga och härliga kollegor. Vi på TeamOlmed använder oss till stor del av digitala arbetssätt i vårt kliniska arbete och vi erbjuder personlig utveckling och kliniska karriärmöjligheter både lokalt på kliniken och inom TeamOlmed. Teamolmed har ett utvecklingsprogram för nyutexaminerade Ortopedingenjörer. Du kommer att ha ett omväxlande och meningsfullt arbete - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv! Anställningen Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 mån prövotid. Start enligt överenskommelse. TeamOlmed har kollektivavtal. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta klinikchef Jonas Åhlander 076-1062749, [email protected] Ansökan Klicka på ”Ansök” och följ instruktionerna. Om du redan är anställd inom företaget ber vi dig att ansöka internt via Workday. TeamOlmed är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i åtta regioner och med cirka 320 medarbetare. Vi på TeamOlmed har som vision att vara möjliggöra ett liv utan begränsningar för våra patienter. Vårt fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi vill att resultatet ska realisera våra offentliga och privata uppdrags-givares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. TeamOlmed är en del av Embla Medical - en ledande global leverantör av innovativa mobilitetslösningar. Våra värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.
Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Har du erfarenhet av att arbeta med digitala mötestjänster och brinner för att skapa effektiva och moderna mötesmiljöer? Till ett uppdrag i Linköping söker vi nu en IT-tekniker med erfarenhet av managering och konfiguration av både mjukvara och hårdvara inom området. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att ansvara för att hantera, konfigurera och optimera digitala mötestjänster. Du kommer att ta fram och införa nya lösningar för digitala mötestjänster samt utföra djupare felsökning av mjukvara och hårdvara för att säkerställa stabila och driftsäkra mötesmiljöer. Du kommer även att delta i projekt och uppdrag som expert inom området och hålla dig uppdaterad genom omvärldsbevakning av de senaste tekniska lösningarna inom mötesteknik. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som har: - Erfarenhet av att arbeta som IT-tekniker inom digitala mötestjänster - Erfarenhet av att utföra djupare felsökning av både mjukvara och hårdvara - Erfarenhet av managering av digitala mötestjänster - God kunskap om manageringsverktyg för mötestjänster - Kunskap om nätverk, servrar samt mjukvara på klientsidan, särskilt Windows - Förståelse för hårdvara gällande PC och bärbara datorer samt insikt i användarvänlighet för slutanvändare - Kunskap kring IT-säkerhet, Active Directory och brandväggsregler - Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska Meriterande - Erfarenhet av att arbeta med speciallösningar inom mötesteknik - Erfarenhet av mötestjänster som Pexip och Cisco - Erfarenhet av fysisk installation av mötesteknik - Erfarenhet av att arbeta i stora IT-miljöer - Erfarenhet av arbete i kriminalvården - Erfarenhet av ITIL - God kunskap kring servrar och specifikt kring Pexip Vad vi erbjuder Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans. Centric är ett IT-företag med ca 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer