Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning. Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Kund- & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. Handledare för nya kollegor. Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. På vårt kontor i Norrköping blir du en del av ett team med totalt 20 kollegor inom ekonomi, juridik, mäkleri, skog och lön. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Vi tror på att växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning i varandra. Vi har ett nytt fint kontor mitt i stan. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss har du: Erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola, SLU eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag den 28.e februari, så vi vill be dig skicka din ansökan så snart som möjligt.
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi engagerade och erfarna Produktionscontrollers till deras två olika enheter, en i Örebro och Norrköping, inom deras fjärrvärmeverksamhet. Du kommer att vara placerad inom finansavdelningen men arbeta nära produktionsteamet, vilket ger dig en unik inblick och möjlighet att påverka hela kedjan från produktion till ekonomi. Som Produktionscontroller kommer du att ha ett övergripande ansvar för bokslut, analyser och rapportering relaterat till produktionen inom fjärrvärme. Du kommer att arbeta nära produktionsteamet för att säkerställa att kostnader och resultat för produktionen följer uppsatta mål och förväntningar. Ditt arbete kommer att innefatta: - Ansvar för att ta fram och följa upp månads-, kvartals- och årsbokslut. - Utföra djupgående analyser av produktionskostnader och resultat. - Skapa och förmedla rapporter för att stödja beslutsfattande. - Bidra med insikter och rekommendationer för att förbättra processer och effektivitet inom produktionen. - Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa att ekonomiska och operationella mål uppnås. Kvalifikationer Du har 5 - 6 års arbetslivserfarenhet från liknande roll, gärna från tillverkning eller processindustri. Du har erfarenhet av att arbeta med bokslut, ekonomiska analyser och rapportering. Du har goda kunskaper i ekonomisystem, meriterande med SAP och Qlik Sense. Du har mycket goda kommunikationsfärdigheter på svenska. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Produktionscontroller så söker vi dig som har förmågan att arbeta både självständigt och i team, med ett starkt affärsmässigt tänk. Du har ett analytiskt tänk samt mycket goda kommunikationsfärdigheter. Företagspresentation Vår kund är en del av en större internationell energikoncern som finns i cirka 15 länder. Verksamheten utgörs i huvudsak av två affärsområden; smarta distributionsnät och innovativa energilösningar. De levererar el, värme samt energilösningar till cirka 1 miljon privat- och företagskunder i Sverige. Huvudkontoret finns i Malmö. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Örebro eller Norrköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Om tjänsten Som idrottsplatsvaktmästare kommer du att ha ansvar över idrottsplatser och friluftsanläggningar inkl. kringytor som tex. fotbollsplaner, isbanor, friidrottsanläggningar, motionsspår, sporthallar, friluftsbad. Man kan också arbeta med bad (Inkl vattenrening/provtagning), fastigheter och grönyteskötsel. Schemalagda arbetstider (skiftarbete) förekommer. Beredskapstjänstgöring kan förekomma. Ansvar för planering av arbetsuppgifter och för arrangemang. Du förväntas samarbeta med andra avdelningar vid behov och i vissa fall utföra arbete på andra orter. Tjänsten är en direktrekrytering till vår kund Pema Partner. Om dig Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och innehar ett B-körkort. Du har god datorvana och kan navigera enkelt mellan olika digitala verktyg. I rollen är det viktigt att du kan arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga och är social. Du behöver vara noggrann, ansvarstagande och ha en stark förmåga att ge service, allt i linje med Pema Partners värdeord: engagerad, pålitlig och lösningsorienterad. Meriterande Maskinvana Arbetat inom idrottsanläggningar, fastigheter eller grönyteskötsel. Gräskurs Badvattenreningsutbildning Isbaneskötsel BE-körkort Motorsågskörkort Röjsåg Om oss Pema Partner är en framstående aktör inom service och skötsel av idrottsanläggningar. Vi värdesätter engagemang, pålitlighet och lösningsorientering i allt vi gör. Med fokus på kvalitet, miljö och arbetsmiljö erbjuder vi en trygg arbetsplats där vi ständigt utvecklar kompetens och skapar nya möjligheter. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager: Tolga Demir: [email protected] Julia Persson: [email protected]
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 8+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Roll- och uppdragsbeskrivning Migrationsverket står inför flera större lokalprojekt på grund av ny kommande lagstiftning. Migrationsverket har behov av projektledare till programmet IT och Säkerhetsteknik. För att leverera samt utveckla leveransen av it-tjänster och produkter för lokalprojekt. Projektledaren kommer vara ansvarig för administrativa lokalprojekt som projektledare it. Distansarbete Möjlighet till distansarbete kan finnas efter överenskommelse. Resor kommer att förekomma. Teknisk och yrkesmässig kapacitet Skall-krav Konsulten ska ha 10 års arbetslivserfarenhet som projektledare inom verksamhetsutvecklingsoch/eller it-projekt. Konsulten ska ha 10 års arbetslivserfarenhet av projektledning av projekt som styrs enligt etablerad projektstyrningsmodell (Props, XLPM, Pejl, Prince2 eller motsvarande). Konsulten ska ha 10 års arbetslivserfarenhet av projektledning av projekt i stora organisationer (fler än 1000 medarbetare). Bör-krav 1. Konsulten bör ha minst tre års erfarenhet av arbete med it-utrustning inom säkerhetsteknik (t.ex. övervakningskameror, passerkontrollsystem, larmsystem). 2. Konsulten bör ha arbetat i större byggprojekt med ansvar inom installation och planering av nätverk, servrar, kanalisation. 3. Konsulten bör ha dokumenterad erfarenhet att leda och samordna it-installationer i byggprojekt/fastighetsprojekt där hen har tillämpat relevanta byggnormer och säkerhetsföreskrifter. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Vi är en arbetsplats för dig som vill göra skillnad Stångåstaden har ett viktigt uppdrag: att jobba för ett levande Linköping där människor trivs. För att nå det målet behöver vi dig som har kunskapen, viljan och drivet. Tillsammans har vi kraften och förutsättningarna att göra skillnad på riktigt. För våra kunder och för Linköping. Vi ger dig möjlighet att växa i en öppen och resultatorienterad företagskultur där du får uppmuntran och stöd när du vill ta nya steg i din personliga utveckling och karriär. Vi värnar om balans i livet och vi leds av våra tre värderingar – trygga, professionella och aktiva. Den sköna blandningen av ung talang, rejäl erfarenhet och massor av nyfikenhet gör Stångåstaden till en spännande arbetsplats där vi hela tiden eftersträvar vår vision – ett steg före. Kolla gärna på Livet på Stångis för att få en känsla av hur vi har det på jobbet. Dina arbetsuppgifter Som en del av vårt arbete med att effektivisera underhållet av vårt fastighetsbestånd skapar vi nu en ny tjänst: Fastighetsinventerare. I rollen ansvarar du för att: Samla in och registrera data i vårt underhållssystem, både från inventeringen och från olika system och dokument Genomföra systematiska inventeringar av fastigheter Rollen innebär breda kontaktytor och du arbetar nära såväl fastighetsförvaltarna som vår fastighetsavdelning och då främst vår underhållsstrateg. Tjänsten ingår i boendeorganisationen och du rapporterar till en av distriktscheferna. Din profil Vi söker dig som har goda kunskaper inom byggnadsteknik och erfarenhet från bygg- eller fastighetsbranschen. Du har troligen en utbildning inom fastighetsförvaltning, byggteknik eller liknande och har stor vana av att arbeta strukturerat i olika datasystem. Som person är du både samarbetsvillig och självständig – du trivs med att skapa relationer men har också förmågan att ta stort eget ansvar och egna initiativ. Tjänsten kräver god administrativ förmåga, stor noggrannhet och goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till bil är ett krav för tjänsten. Ansökningsförfarande I denna rekrytering samarbetar Stångåstaden med Skill. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Ingeson, 013-495 88 23 alt [email protected]. Information om rekryteringsprocessen Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra arbetspsykologiska tester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Vi söker nu tillsammans vår kund i Norrköping en erfaren Support Specialist! Om rollen Som Support Specialist kommer du att ha en nyckelroll i vår kunds IT-support. Service Desk är deras första kontaktpunkt för alla IT-relaterade ärenden och vi strävar efter att leverera förstklassig service till deras användare. Vi söker en engagerad och kommunikativ person med stark problemlösningsförmåga och en kundfokuserad inställning. Din uppgift blir att snabbt och effektivt assistera användare och säkerställa en hög kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ge förstklassig kundsupport via telefon, e-post, självserviceportal och chatt. Tillhandahålla första och andra linjens support till användare globalt. Hantera och lösa användarfrågor proaktivt och effektivt via ITSM-verktyget Bridge. Dokumentera kundinteraktioner och vidtagna åtgärder noggrant enligt våra system och rutiner. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa snabba och korrekta lösningar på IT-relaterade problem. Din profil: Erfarenhet av kundservice eller arbete i en Service Desk är ett krav. Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska samt god engelska. Förmåga att arbeta under tidspress och hantera flera uppgifter samtidigt. Teknisk förståelse och förmåga att snabbt lära sig nya system och verktyg. En lagspelare med positiv attityd och en vilja att hjälpa andra. Meriterande med erfarenhet av SAP. Erfarenhet av support inom pappersproduktion är ett plus. Om CONSULTING it: När du börjar hos oss som konsult på CONSULTING it blir du en del av vår gemenskap. Du får dessutom kollegor runt om i Sverige! Du har en dedikerad konsultchef som stöttar dig och din utveckling. Vi hjälper dig hitta nya vägar genom att prova på nya roller och nya branscher, för oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats. Vi ser till att du hamnar på ett bra bolag under ditt uppdrag och att uppdragen ligger i linje med hur du vill utvecklas framöver. Oavsett vad det blir, står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa, nästa och nästa steg. Gå med i vårt team och ta del av en spännande och utvecklande arbetsmiljö!
Diakrit söker nu efter kreativa fotografer med hög serviceanda, som vill bli en del av vårt internationella fotografnätverk. Varför Diakrit? Som frilansfotograf hos Diakrit får du möjlighet att fokusera på det du älskar - att ta snygga bilder och träffa människor! Det andra tar vi hand om. Vår flexibla arbetsmodell ger dig friheten att styra över din vardag, samtidigt som du ges möjlighet att utveckla dina färdigheter inom foto, panorama, drönare och video. Du behöver inte själv sälja in dina uppdrag, utan det sköter vårt drivna säljteam. Vår Customer Solutions tar god hand om våra fotografer och kunder i det dagliga arbetet och vårt duktiga in-house redigeringsteam ser till att slutresultatet håller högsta kvalitet. Du har dessutom alltid stöd i ditt arbete från din regionansvariga fotochef. Med hjälp av vår onlinekalender styr du enkelt din tillgänglighet och vi arbetar för att ge dig en så effektiv vardag som möjligt. Är det dig vi söker? Vi söker dig som jobbar som fotograf, eller har fotografutbildning, och har ett skarpt öga både vad gäller ljus och komposition. Du behöver vara genuint intresserad av människor och hålla en hög servicenivå. Har du dessutom ett intresse för hem och inredning och kan lyfta fram det unika i varje bostad så kan vi vara en perfect match för varandra. För att arbeta som frilansfotograf på Diakrit behöver du följande: Kamerahus (systemkamera, helst fullformat) Vidvinkelzoomobjektiv Normalobjektiv eller zoom (t.ex 24-70mm) Stabilt stativ Extern vridbar blixt Körkort och tillgång till bil F-skatt Om Diakrit: Diakrit är världsledande inom fototjänster, digitala plattformar och innovativa produkter för att marknadsföra bostäder online. Vi har hjälpt fotografer att bygga en stabil fotokarriär sedan 2009. Idag har vi över 400 anställda Diakritare och vi samarbetar med över 500 frilansfotografer i Sverige, Norge, Danmark, Australien, Nya Zeeland och USA. Våra tjänster levererar vi till över 2000 stora fastighetsmäklarkunder världen över. Vår styrka är vår entrepenörsanda, höga kvalitet och innovationslust, samt vår förmåga att alltid se till den enskilde kundens behov. Hos Diakrit fokuserar vi på långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare. Ansökan: Ansök online på career.diakrit.com genom att bifoga ditt CV och personliga brev tillsammans med arbetsprover bestående av ca 5 st egenproducerade bilder, med anknytning till interiör och inredning. Bilderna ska vara sparade i jpeg och ca 3000 pixlar på längden. Du kan antingen skicka en länk till din portfolio eller ladda upp 5 enskilda bilder i ansökan. För att kunna gå vidare med din ansökan behöver vi även veta vad du har för fotoutrustning. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Vill du arbeta i en organisation med högt i tak och där dina idéer verkligen gör skillnad? Gillar du att arbeta med stora datamängder och skapa robusta backend-lösningar? Då kan rollen som Backend-utvecklare på Insera vara helt rätt för dig! OM ROLLENSom backend-utvecklare på Insera kommer du att vara en del av ett engagerat och kompetent utvecklingsteam som tillsammans bygger och vidareutvecklar Inseras BI-system – Insight. Systemet används av både privata och offentliga verksamheter för analys, budget, prognos och rapportering, och hanterar stora mängder data från olika system. Som backend-utvecklare kommer du arbeta med: Utveckling av backend-lösningar i C# och .NET för att hantera stora datamängder och säkerställa en stabil och effektiv prestanda. Byggande av REST API:er och integrationer för att säkerställa smidiga dataflöden mellan system. Modernisering av befintlig arkitektur, där vi stegvis lyfter tekniken och förbättrar skalbarheten. I ditt arbete jobbar du nära frontend-utvecklare SQL-experter och verksamhetskonsulter samt har kontakt med kunder för att förstå deras behov. Du ingår i ett team som arbetar agilt med dagliga stand-ups och kommer till en kultur som uppmuntrar egna déer, teknisk innovation och kunskapsdelning. Du får stor frihet att påverka både teknikval och utvecklingsprocesser, samtidigt som du har stöd från ett erfaret team. VEM ÄR DU?För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års erfarenhet av backend-utveckling, gärna från olika branscher och tekniska miljöer. Är trygg i C# och .Net samt har erfarenhet av REST API:er. Har grundläggande kunskaper i SQL och kan hantera stored procedures. Är van att jobba i team och har en prestigelös inställning där du gärna delar med dig av din kunskap. Tar initiativ och har en nyfiken inställning till att förbättra både kod och processer. Det är ett extra plus om du har erfarenhet av: Fullstack-utveckling eller grundläggande frontend-kunskaper (t.ex. JavaScript, CSS mm). System inom industri, offentlig sektor eller analysdrivna verksamheter. AI och maskininlärning, då det är ett område vi vill satsa mer på framöver. DU ERBJUDS En spännande roll med stor frihet och möjlighet att påverka produktutvecklingen. En kultur där vi värdesätter öppenhet, samarbete och medbestämmande. Möjlighet att utvecklas inom SQL, AI och modern backend-teknik genom kurser och interna program. En stabil och växande organisation där du får vara med på en långsiktig resa. OM INSERA Insera AB är en del av View Group med ca 1100 anställda i Sverige, Norge Finland och Indien med en total omsättning av närmare 1,5 miljarder SEK. Insera har sedan 1995 levererat lösningar för besluts- och ledningsstöd genom att erbjuda ett komplett BI-system med stöd för analys, rapportering, budget, prognos, planering och visualisering. Insera är specialister inom effektivisering av arbetsprocesser och skapar på så sätt mervärde för stora som små kunder. Du hittar Inseras kunder inom både den privata och offentliga sektorn. Från kontoren i Norrköping och Västerås arbetar idag ett väletablerat team av olika specialister inom BI och verksamhetsutveckling. Här tar du del av en organisation med högt i tak och en arbetskultur som präglas av en prestigelös och hjälpsam attityd. ÖVRIGTStart: Snarast eller enligt överenskommelse. Placering: Arbetet utförs från kontoret i Norrköping, med viss möjlighet till remote-arbete ca 2 dagar/vecka. Upplägg: Anställning direkt hos Insera. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Du är varmt välkommen att kontakta [email protected] vid frågor kring tjänsten eller processen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om företaget Againity AB grundades 2013 och har sedan dess vuxit från ett start-up till ett etablerat och snabbt växande företag med en stark och familjär organisationskultur. Vi är ledande inom tillverkning av ORC-turbiner som omvandlar spillvärme till klimatsmart el. Vårt innovativa arbete har resulterat i utmärkelsen Årets Gasell som snabbast växande företag i Östergötland. Med en ständigt växande produktportfölj, inklusive nya lösningar för batterilagring, fortsätter vi att expandera och söker nu fler engagerade medarbetare till vårt team i Norrköping. För närvarande består vårt säljteam av sex engagerade säljare och processingenjörer som arbetar tätt tillsammans för att nå våra mål. Dina arbetsuppgifter Som Teknisk säljare hos oss har du en nyckelposition där du tillsammans med dina säljkollegor driver hela säljprocessen, från första kontakt till signerat avtal. Du arbetar nära våra kunder och är en viktig del av vårt säljteam, där samarbete och laganda är centralt. I rollen ingår att etablera nya säljkanaler och utveckla samarbeten på våra största marknader i Sverige, Norden och Östeuropa. Du arbetar med uppsökande försäljning via platsbesök, telefon, mail och videomöten och deltar regelbundet i konferenser och mässor. Resor är därmed en naturlig del av tjänsten, och vi söker dig som trivs med att vara ute på fältet och möta nya människor även om en klar majoritet av arbetet utgår från kontoret. Din profil Vi söker dig som har ett skarpt affärssinne, brinner för att skapa kundrelationer och trivs i en utvecklande roll med stor påverkan på affärsutveckling. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från teknisk försäljning, gärna inom energiområdet. Vi ser gärna att du även har relevant utbildning på universitetsnivå, exempelvis inom energi och miljö. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett mindre, dynamiskt team där samarbete och initiativtagande är centralt. Vi värdesätter egenskaper som engagemang, resultatfokus och förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt. Du behärskar svenska och engelska väl, har B-körkort och är bekväm med att arbeta i Officepaketet. Vårt erbjudande Hos oss ges en unik möjlighet att göra skillnad inom klimatsmart elproduktion, bidra till en mer hållbar framtid och samtidigt utvecklas i din karriär. Hållbarhetsfokus: Vi arbetar varje dag för en grönare framtid. Utvecklingsmöjligheter: Vi satsar på din personliga och professionella utveckling. Engagerad företagskultur: Njut av frukostar varje morgon, två internkonferenser per år och regelbundna After Work med kollegorna. Konkurrenskraftig lön: Vi erbjuder en lön som speglar din erfarenhet och kompetens. Ansökningsförfarande Tjänsten är en direkt rekrytering till Againity. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Ingeson, 013-495 88 23 alt [email protected]. Urval sker löpande så kontakta oss gärna idag för att visa intresse för tjänsten.
Välj ett jobb för att visa detaljer