Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en kvinna som bor i Rimbo. Tjänsten är en timanställning för arbete vid behov och ordinarie personals frånvaro. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, hushållssysslor, tunga lyft och förflyttningar av olika slag, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiden är förlagd enligt följande: 07:00-19:00, på både vardagar och under helger. Om kunden Denna kvinna tycker om att vara i sitt hem med sin familj i en lugn miljö. Hon gillar också att titta på TV ibland. Hjälpmedel finns att tillgå i hennes hem och har du erfarenhet av att ha arbetat med det, ser vi det som positivt. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Du behöver kunna se var du behövs och vad som behöver göras själv. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Inte är pälsdjursallergiker, då det finns djur i kundens hem, Är rökfri. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom personlig assistans. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Personalplanerare till Norrtälje trafikområde! Om oss Vill du arbeta på ett av de marknadsledande bolagen inom persontransporter, där hållbarhet har ett stort fokus? Transdev är ett internationellt bolag som strävar efter att ligga i framkant vad gäller den senaste tekniken och metodiken. Inom Transdev Sverige AB ryms även andra varumärken såsom Snälltåget, Bussakuten, Styrsöbolaget och Blidösundsbolaget. Transdev är ett bolag som satsar på sin personal och det finns goda möjligheter att på sikt växa inom bolaget, både nationellt och internationellt. Våra värderingar – Handling, Ansvar, Nytänkande och Samspel – styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Transdev i Norrtälje har drygt 100 bussar och vi är totalt 281 trafiknära medarbetare, inklusive servicepersonal och tjänstemän är vi 319 anställda. Du kommer att arbeta i ett team tjänstemän på totalt 7 personer + tre ersättande roller. Om tjänsten Som personalplanerare är din uppgift att leda, fördela och kontrollera den löpande personalbemanningen i produktionen Du arbetar med schemaläggning, bemanningsplanering, semester- och ledighetsplanering Du tillser att vår bemanning följer gällande lagar och avtal Du följer upp och rapporterar utförd planering; korrigerar och säkerställer underlag för resultat och uppföljning Planerar och genomför en schemasökning åt trafikpersonalen inför varje tidtabellsskifte Planerar bemanningen och ledigheter inför semesterperioder Tidföring av alla avtalskategorier samt regelbunden framtagning av underlag för lönerapportering Säkerställa korrekt lönehantering inför samt efter lönekörning Du skall också Stödja enhetschefer med verktyg som behövs i deras personalledning angående lönefrågor, lagar och avtal Vem är du? Vi söker dig som trivs med att vara "spindeln i nätet" och har en serviceinriktad personlighet med goda ledaregenskaper. Du tycker om att samarbeta och anser att långsiktighet, öppenhet, delaktighet och ansvarstagande är nyckelord för att få medarbetarna att trivas. Arbetet har tidvis hög belastning och det är viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade förutsättningar samt att du kan behålla lugnet och arbeta ihärdigt och effektivt även under press. Du är en kreativ problemlösare som vågar fatta beslut. Rollen kräver fallenhet för noggrann administration och planering. Kvalifikationer Avslutad gymnasial utbildning Erfarenhet av arbetsledning, personalplanering och logistik/transport är meriterande Trivs med datorn som arbetsredskap och har lätt för att lära dig nya system (kunskap inom HASTUS är högt meriterande) Körkort med behörighet B är krav och D samt YKB är meriterande Ansökan Passar du in på den här beskrivningen? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi jobbar med löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens utgång. Vid frågor vänligen kontakta rekryterande chef: Susanna Svedberg, Depåchef Norrtälje Mail: [email protected] (Observera! vi kan inte behandla ansökningar som inkommer via mail) Rekrytering sker löpnade. Varmt välkommen med din ansökan!
För dig som har känsla för detaljer, trivs med lokalvård och vill vara en del av något större. Grundtanken med Sweax är att göra livet enklare för bostadsrätts-föreningar, affärscentrum, privata- och offentliga fastighetsägare. Med ett brett tjänsteutbud och ett modernt och effektivt arbetssätt sätter vi kunden i fokus. Tillsammans med kunden skapar Sweax de rätta förutsättningarna för en god livsmiljö i både privata och offentliga rum. Företaget sätter miljö och kvalitet högt och har därför varit ytterst noga med att bli ISO-certifierade för kvalitet 9 001 och miljö 14 001 enligt internationell standard. Om tjänsten Du blir en del av vårt team inom fastighetsservice, där lokalvården är en viktig och uppskattad del av helheten. Våra kunder är främst bostadsrättsföreningar och ditt fokus kommer vara trappstädning, källarstäd och fönsterputs– men arbetet kan variera beroende på uppdrag. I den här rollen arbetar du ibland tillsammans med kollegor och ibland självständigt – därför söker vi dig som är trygg i båda delarna och som tar stort ansvar för att lämna ett resultat du är stolt över. Du gillar att jobba fysiskt, är noggrann och ser vad som behöver göras. Vår arbetsmiljö bygger på trygghet, tydlighet och trivsel. Vi hjälps åt, vi är måna om varandra och vi tror på att ha kul – samtidigt som vi gör ett riktigt bra jobb. Din kompetens Vi söker dig som: • Gillar att jobba fysiskt och är van vid att ta ansvar • Har tidigare erfarenhet inom lokalvård, gärna i fastighetsmiljö • Är noggrann, självgående och har en god känsla för service • Trivs både med eget ansvar och att vara en del av ett team • Pratar, förstår och läser svenska obehindrat Personliga egenskaper Din personlighet är minst lika viktig som din erfarenhet. Vi tror att du är en positiv person som bidrar till en god stämning, både ute hos kund och bland kollegor. Du ser vad som behöver göras och gör det – med kvalitet och stolthet. Du tycker om att jobba strukturerat och är inte rädd för att ta egna initiativ. Vi tror också på kraften i olikheter – olika bakgrunder och erfarenheter skapar en starkare helhet hos oss. Kvalifikationer • Du behöver vara minst 18 år • B-körkort (manuell växel) • Svenska i tal och skrift • Tidigare erfarenhet inom lokalvård är meriterande Anställningsform och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal. Ansök via ansökningsformuläret (ej via mejl), vi sköter ansökningar löpande och rollen kommer att tillsättas när vi hittat rätt person, vänta därför inte med din ansökan! Vid frågor är du välkommen att höra av dig till Frida Kask Rosén ([email protected]) hos vår rekryteringspartner UrbanUrban. Vi ser fram emot att höra från dig! Våra kärnvärden – LÄSS is more På Sweax drivs vi av fyra ledord: Lösningsorienterade, Ägandeskap, Serviceminded och Stolta. Det genomsyrar hur vi möter kunder, hur vi samarbetar – och hur vi växer tillsammans. Som ett resultat av vår starka kultur och gemenskap är vi stolta över att vara certifierade som ett Great Place to Work. Det är ett kvitto på att våra medarbetare trivs, känner sig trygga och är engagerade – varje dag.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter till en rullstolsburen man som bor i Herräng. Vi söker två personer som vill arbeta extra vid behov under hela juli månad från v. 27-32. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, hushållssysslor, förflyttningar av olika slag, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 10:00-15:15 eller 19:00-23:00 på vardagar, 10:00-15:40 eller 19:00-23:00 på lördagar och söndagar. Om kunden Denna man har ett stort intresse för fiske, att meka med bilar, gå ut och äta samt att titta på TV. Han är i 50-års åldern och för sin egen talan. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, Inte är pälsdjursallergiker, då det finns en katt i kundens hem. Det är meriterande om du Har genomgått en vårdrelaterad utbildning, Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 35-årig man som är bosatt i Rimbo. Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, i synnerhet under veckorna 31, 32 och 33. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta personlig hygien, promenader, aktiviteter, matlagning och mathandling. Kunden går på daglig verksamhet 1 gång/veckan, och du som assistent gör honom sällskap där. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 18:00-14:00 (dagen efter), på både vardagar och under helger. Det är ca. 7 timmar väntetid/natt. 08:00-18:00, på både vardagar och under helger. Om kunden Kunden har ett intresse för musik, träning och mat, och vi ser det som positivt om dessa intressen är något du delar med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du Innehar B-körkort, Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och, Har ett intresse för musik, träning och mat. Omfattning: Tjänsten är en timanställning vid behov och ordinarie personals frånvaro, i synnerhet under veckorna 31, 32 och 33. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi på Lexman Bemanning en erfaren och driven pizzabagare till en helt ny pizzeria på vackra Blidö i Stockholms skärgård. Du kommer att anställas direkt av arbetsgivaren, medan vi ansvarar för rekryteringsprocessen. Pizzerian slår upp portarna den 4 juli 2025, och vi letar efter dig som vill vara med från start och sätta din prägel på både köket och verksamheten! Om tjänsten Som pizzabagare kommer du ha en nyckelroll i att skapa en attraktiv meny, säkerställa hög kvalitet och bygga upp rutiner för köksdriften. Du kommer även att ha personalansvar, vilket innebär att du leder det dagliga arbetet i köket och är en förebild för övrig personal. Arbetsuppgifter: Baka pizzor med hög kvalitet och effektivitet Ansvara för menyplanering och utveckling Göra inköp och lagerhållning Säkerställa god livsmedelshygien och kökssäkerhet Leda och stötta kökspersonalen Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet som pizzabagare Är van vid att jobba självständigt och ta ansvar Har tidigare arbetat med menyplanering, inköp och hygienrutiner Är organiserad, lösningsorienterad och trygg i en ledarroll Trivs i ett högt tempo och har en passion för riktigt god pizza Bor i Norrtäljeområdet eller i närheten av Blidö, med god möjlighet att ta dig till arbetsplatsen Plats: Blidö, Norrtälje kommun Tillträde: Start i samband med öppning – 4 juli 2025 Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på Lexman Bemanning – vi berättar gärna mer.
Period: 15–30 juni 2025 Plats: Blidö, Norrtälje kommun Vi på Lexman Bemanning söker en social och träningsintresserad person som vill arbeta som gymvärd under sommaren på ett nyöppnat gym på Blidö. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som gillar träning, mötet med människor och vill jobba i en härlig skärgårdsmiljö. Om tjänsten Som gymvärd kommer du att: Välkomna nya medlemmar till gymmet Visa runt i lokalerna och hjälpa till med medlemskap Svara på frågor och sprida god stämning Dela ut gymmets profilprodukter (merch) utanför och i närheten av anläggningen Vi söker dig som: Har ett stort intresse för träning och gymmiljöer Själv tränar regelbundet och har en något atletisk fysik Bor i eller nära Norrtälje Har körkort och tillgång till egen bil Är social, trygg i att ta kontakt med människor och gillar att inspirera andra Tidigare erfarenhet av kundbemötande eller träning är ett plus, men viktigast är din energi och personlighet! Låter det som du? Skicka in din ansökan redan idag och bli ansiktet utåt för ett nytt gym på Blidö! Ansök via lexman.se eller kontakta oss direkt för mer information.
TEKNISK MONTÖR TILL AHLBERG CAMERAS, NORRTÄLJE Ahlberg Cameras AB designar och tillverkar kompletta kamerasystem för kärnkraftsindustrin. Kamerasystemen innefattar övervakningssystem med kameror, kablage och styrutrustning för kärnkraftsoperatörer och undervattensinspektionssystem med skräddarsydd mjukvara. Varje medarbetare förväntas driva och utveckla sitt ansvarsområde och samtidigt bidra till företagets leveranser av utrustning till kunder i hela världen. Ahlberg Cameras grundades 1981, har 40 anställda och har kontor i Norrtälje, Varberg, Wilmington, USA och Dolny Kubin i Slovakia. Vi söker nu dig som vill arbeta i ett av de ledande företagen som utvecklar och tillverkar avancerade färgkamerasystem för kärnkraftsindustrin. Du kommer arbeta i ett team tillsammans med kunniga och dedikerade medarbetare där du också blir en viktig del för att arbetet ska flyta på så smidigt som möjligt inom hela produktionen. Som personal i vårt produktionsteam på Ahlberg Cameras kommer du få möjlighet till att jobba brett inom produktion och ha ett nära samarbete med vår utvecklingsavdelning. Vi har en omfattande produktflora och en stor del produktion av kundunika system vilket innebär att arbetsuppgifterna är varierande. Uppgifter består bland annat av: Finmekanisk montering, mjuklödning, montering av system, produkt- & systemtest, felsökning, montering av prototyper är några av de arbetsuppgifter som ingår i tjänsten. Kvalifikationer Dina egenskaper och ditt engagemang är det absolut viktigaste för oss. Vi söker dig som är en serviceinriktad, ansvarstagande och ordningsam person med ett glatt humör. Du är initiativrik och den som gärna presterar det lilla extra, drivs av goda resultat, är kvalitetsmedveten och noggrann. Du har ett genuint intresse för teknik, tycker om och har lätt för att lära dig nya saker samt får saker gjorda med hög noggrannhet och kvalité. Vi ser att du är öppen och social, kan arbeta självständigt, men tycker om att samarbeta med andra. Du är flexibel och orädd för att ta tag i andra arbetsuppgifter vid behov. Meriterande är: Tidigare erfarenhet av produktion, men även arbete inom andra tekniska områden är relevant. Kunskaper av felsökning inom el/elektronik, nätverkslösningar/ IP-kommunikation eller mekaniska system. Erfarenhet av att läsa och tolka ritningar, Arbetat med ritningsläsning och affärssystemet Monitor. Ansökan/mer information Eftersom vi jobbar mot kärnkraftsindustrin kan drogtester eller utdrag ur belastningsregistret krävas. Svenskt medborgarskap är ett krav.
Vi vill att du har gedigen erfarenhet av Laravel, PHP och MySQL, men även erfarenhet av Angular, Ionic+Capacitor och Vue uppskattas. Om rollen Vi letar efter en backendutvecklare med erfarenhet av Laravel, TypeScript, databashantering och integrationer med API:er. I rollen kommer du att arbeta med att utveckla skräddarsydda lösningar som driver våra kunders digitala upplevelser framåt. Hos oss blir du en del av ett kreativt och dynamiskt team där alla får sina röster hörda, och där diskussion och frihet är centrala delar av vår kultur. Vad vi erbjuder Heltidstjänst på plats i vårt inspirerande kontor i Norrtälje, men vi förstår också vikten av balans och frihet – därför erbjuder vi även flexibla distanslösningar och kan till och med erbjuda helt distansarbete för rätt person. En inkluderande arbetsmiljö med högt i tak och en familjär stämning där vi bryr oss om varandra. Möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt genom spännande projekt och gemensamma konferenser och event där vi hämtar inspiration världen över. Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av backendutveckling med fokus på Laravel, men även erfarenhet av Angular, Ionic+Capacitor och Vue uppskattas. Goda kunskaper i databashantering och erfarenhet av att arbeta med API:er. Erfarenhet av att arbeta med molnplattformar som GCP, AWS eller Azuer samt dns-hantering och säkerhet Ett starkt tekniskt sinne och en kreativ ådra som inte är rädd för att lösa utmanande problem. En öppen och kommunikativ personlighet som gillar att arbeta i team och bidra till ett positivt arbetsklimat, samtidigt som du är självständig och ansvarstagande. Ansök idag! Vill du vara en del av en byrå som sätter människan i centrum och skapar lösningar som verkligen gör skillnad? Skicka in din ansökan till oss och bli en del av West Art Communication. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om tjänsten Vi söker nu en driven och lösningsorienterad butikssäljare till en väletablerad butik i Norrtälje. Vår kund är en ledande leverantör av produkter och tjänster till professionella användare inom bygg, industri, transport och verktyg. Som butikssäljare kommer du att vara en viktig del av teamet och ansvara för att leverera hög service till kunderna. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Kassahantering Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående och sträcker sig till den 27 juni. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, kl. 09:00–17:00. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag hos vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Välj ett jobb för att visa detaljer