Chefskock sökes till Striker Sportbar i Örebro! Striker är Örebros självklara samlingsplats för sportälskare, god mat och skön stämning. Hos oss kombineras pulsen från livesport med en avslappnad atmosfär och en meny som höjer upplevelsen till nästa nivå. Nu söker vi dig – en passionerad och erfaren Kökschef – som vill vara med på vår resa framåt! Vad vi söker: Vi letar efter en kreativ och driven kökschef som: Har flerårig erfarenhet från köksledning Är van att arbeta i ett högt tempo utan att tumma på kvalitet Kan skapa menyer som passar både sportfantaster och matälskare Har goda ledaregenskaper och älskar att jobba i team Har ett brinnande intresse för mat, smak och utveckling Vad vi erbjuder: En spännande roll i en växande sportbar med höga ambitioner Stor frihet att sätta din prägel på menyn Härligt arbetsklimat med ett sammansvetsat team Möjligheten att arbeta i hjärtat av Örebro, där både stämningen och sportintresset är på topp Ansökan: Låter det här som din nästa utmaning? Skicka din ansökan till [email protected] – vi rekryterar löpande, så vänta inte för länge!
Vi söker nu ny medarbetare till vårt team. Är du intresserad av att arbeta på en avdelning inom allmänpsykiatrin med den högsta vårdnivån. Där fokus ligger på att utveckla en patientsäker vård och jobba i team tillsammans med skötare, undersköterskor, läkare och kurator. Då är det till oss du ska söka. Vi har stort fokus på utvecklingsarbete för både patienter och personal. Målsättning är att ha god arbetsmiljö, hög patientsäkerhet och patientnöjdhet. Det kommer finnas möjligheter till personlig utveckling inom psykiatrin utifrån kompetens och intresse. Avdelning 3 är en allmänpsykiatrisk avdelning med tio vårdplatser där fyra av vårdplatserna är akutvårdsplatser för patienter med särskilt höga vårdbehov. Sex vårdplatser är allmänpsykiatriska platser. Patientgruppen innefattar patienter med både somatisk- och psykiatrisk problematik så som psykoser, manier, depressioner som patienter med ätstörningsproblematik. Vi har ofta samarbete med ätstörningsenheten och enheten för hjärnstimulering i samband med eventuella behandlingar. På sikt kommer vi starta Safewards på avdelningen. Verksamhetsområde Allmänpsykiatri består av en psykiatrisk akutmottagning, allmänpsykiatriska vårdavdelningar med verksamhet under hela dygnet beläget i Örebro. I länsdel arbetar man i SPOT-team och vi har flertalet öppenvårdsenheter i Örebro län. Vi är sammanlagt cirka 430 medarbetare inom olika yrkeskategorier som arbetar med gemensamma processer och mål. Vi arbetar i multiprofessionella team utifrån en helhetssyn på människan samt jobbar för att främja anhörigas delaktighet i vården. Våra patienter kan ha behov av både psykiatrisk och somatisk vård samtidigt. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Sjuksköterskor till Allmänpsykiatrisk avdelning 3, natt och dag/kväll Arbetsuppgifter Som sjuksköterska på avdelning 3 är du arbetsledare som kan ta ansvar för psykiatrisk omvårdnad, patientarbete och sedvanliga sjuksköterskeuppgifter. Kontakt med anhöriga, stödjande samtal och motiverande samtal. Vara delaktig på ronder tillsammans med läkare och utskrivningssamordnare. Läkemedelshantering och dokumentation i Cosmic. Göra suicidriskbedömningar och bedömningar kring så väl det psykiatriska måendet som det somatiska. Tillsammans med enhetschef och kollegor får du möjlighet att utveckla, implementera och skapa rutiner för patient- och teamarbete. Övrig information Då vi inom Psykiatrin värnar om våra patienter och värderar patientsäkerheten högt, kommer vi i samband med rekryteringen att begära utdrag ur misstanke- och belastningsregister från Rikspolisstyrelsen. Mer att läsa om misstanke- och belastningsregister finns i SFS 1999:1135 och SFS 1999:1134. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Du är psykiatrisjuksköterska eller allmänsjuksköterska med ett genuint intresse för psykiatri. Ett intresse för hela människan. Du har en god självkännedom och är trygg som person. Gillar att utveckla dig själv och arbeta tillsammans i team, utveckla arbetsgruppen och har ett stort patientfokus. Gillar att arbeta nära patienten. Du bör även vara lyhörd och flexibel. Du bör även kunna arbetsleda teamet och vara pedagogisk i ditt förhållningssätt för att kunna stötta dina kollegor och studenter. Det du inte kan det lär vi dig - tillsammans skapar vi en attraktiv arbetsplats. Erfarenhet av psykiatri är meriterande men inte avgörande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om anställningarna: Heltid, dag/kväll, tjänstgöring varannan helg. Heltid, natt, tjänstgöring var tredje helg. Ansökan Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Intervjuer och rekrytering sker löpande. Då det är semestertider kommer intervjuer bli bokade innan och efter semester hos rekryterande enhetschef. Under semester kommer ni kunna bli kontaktade av annan chef för inbokning av intervju samt möjlighet till att ställa frågor.
Är du en affärsinriktad och självgående säljare med erfarenhet från tillverkningsindustrin? Vill du arbeta med ett starkt och etablerat varumärke som står för kvalitet och tradition? Då kan det här vara tjänsten för dig. Nevotex söker nu en industrisäljare till region Mälardalen – urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Det här är Nevotex Idag är Nevotex Norra Europas ledande leverantör av textilier, läder och tekniska material för stoppmöbelindustrin, inredare och tapetserare. Företaget verkar i sju länder och har sitt huvudkontor i Sverige. Med ett komplett sortiment och starkt kundfokus levererar Nevotex till tusentals kunder i hela Norden och Baltikum. Om rollen Som industrisäljare hos Nevotex ansvarar du för hela försäljningsprocessen i Mälardalsregionen. Ditt fokus ligger på att skapa, utveckla och bibehålla långsiktiga affärsrelationer med kunder främst inom möbelindustrin, men även andra aktörer där vårt sortiment är relevant. Du kommer ha en nyckelroll i att identifiera kunders behov, föreslå lösningar och driva affären från start till avslut – med stort utrymme för självständighet men också nära samarbete med kollegor, kundsupport och produktteam. I många fall handlar det om att hjälpa kunden se möjligheter de kanske inte själva har tänkt på. Därför är det viktigt att du trivs i en rådgivande roll där du inte bara presenterar produkter, utan även inspirerar till nya användningsområden och affärsmöjligheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla befintliga kundrelationer och driva nykundsbearbetning Arbeta rådgivande för att hitta rätt lösningar i Nevotex sortiment Ansvara för hela säljprocessen – från offert till avslut och uppföljning Följa upp marknadsutveckling och kundbehov i din region Delta i sälj- och produktmöten, både internt och externt Representera Nevotex på kundbesök och mässor Vi söker dig som: Vi söker dig som har erfarenhet av teknisk eller rådgivande B2B-försäljning och gärna kommer från industrin eller har arbetat inom möbel-, inrednings- eller närliggande branscher. Du är en nyfiken och affärsdriven person med god teknisk förståelse, och du har lätt för att skapa förtroendefulla relationer. Du har en förmåga att sätta dig in i kundens verksamhet och ser ofta lösningar där andra inte gör det. Erfarenhet från branscher där säljaren haft en aktiv, rådgivande roll ses som särskilt värdefullt. Du arbetar strukturerat och självständigt, har B-körkort och är flexibel när det gäller resor inom regionen. För rollen krävs att du behärskar svenska i både tal och skrift. Nevotex erbjuder dig: Nevotex erbjuder dig möjligheten att bli en del av ett starkt varumärke med en lång och stolt historia. Du får en självständig roll med stort kund- och affärsansvar, där du arbetar med produkter av hög kvalitet i ett företag som befinner sig i tillväxt. Du omges av kompetenta och engagerade kollegor i hela Norden och Baltikum, och erbjuds intern utbildning i både produkter och försäljning för att du ska få bästa möjliga förutsättningar att lyckas i din roll. Bra att veta Placeringsort är i Mälardalsområdet. Du rapporterar till försäljningschef Sverige. Övernattning i samband med kundbesök förekommer (Runt 90+ nätter/året). I denna rekryteringsprocess samarbetar Nevotex med Poolia. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Halima Iman Barre ([email protected]) eller kundansvarig Fredrik Larsson ([email protected]). Ansök gärna redan idag, vi tillämpar löpande urval!
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].
Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vill du göra karriär inom försäljning och samtidigt hjälpa människor att förbättra sin ekonomi? På Reducero söker vi nu engagerade lånehandläggare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder! Om rollen Som lånehandläggare hos oss är du kundens första kontakt. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen och boka in möten med våra rådgivare. Du arbetar i en positiv och resultatorienterad miljö där vi stöttar varandra och firar framgångar! Varför Reducero? Utvecklingsmöjligheter: Vi satsar på din karriär! Med våra utbildningar inom försäljning, låneförmedling och ekonomi har du stora chanser att växa inom företaget. Attraktiv lönemodell: Trygg grundlön i kombination med en provision utan tak – du bestämmer hur mycket du vill tjäna! Starkt team: Vi är en sammansvetsad grupp som motiverar och lyfter varandra. Kul på jobbet: Tävlingar, afterworks och gemensamma aktiviteter skapar en härlig arbetsmiljö. Vi söker dig som: Är social, driven och älskar att bygga relationer Motiveras av mål och har en vilja att lyckas Vill utvecklas inom försäljning och ekonomi Har ett positivt mindset och trivs i en snabbföränderlig miljö Har erfarenhet av kundkontakt (meriterande men inget krav) Vad erbjuder vi? Gedigen utbildning inom försäljning och låneförmedling Trygg anställning med garantilön och förmånlig provisionsmodell Centralt beläget kontor i Örebro Möjlighet att växa internt och klättra på karriärstegen Ansök idag! Vi anställer löpande – så vänta inte! Klicka på ansökningsknappen nedan och bli en del av Reducero. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på [email protected] Låter detta som något för dig? Sök nu och starta din resa med oss!
Nu söker vi sjuksköterska/företagssköterska för uppdrag inom företagshälsan till kund i Örebro. Vi söker dig som jobbat inom företagshälsovården sedan tidigare och vill jobba heltid från och med September. Uppdraget har en omfattning på 100% måndag - fredag. Du kommer att utgå från kundens kontor i Örebro men kan även komma att behöva täcka upp i Karlskoga. Därav är körkort ett krav för tjänsten. Vi söker dig som vill jobba dagtid. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom företagshälsovården Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Vi söker en strukturerad, noggrann och effektiv ekonom/administratör till vårt team! Vill du vara med och göra skillnad i en organisation som arbetar för inkludering, hållbarhet och ungas delaktighet – både lokalt och internationellt? Har du koll på ekonomi, gillar struktur och är trygg i kontakt med siffror, system och projektstöd? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Vi söker dig som vill ansvara för den ekonomiska redovisningen av våra projekt, sköta den dagliga ekonomihanteringen och stötta teamet i administration kopplad till våra pågående satsningar – från EU-projekt till lokala ungdomsinitiativ. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ekonomi och redovisning Löpande bokföring och kontering i Fortnox Upprättande och uppföljning av projektbudgetar Ekonomisk redovisning för svenska och internationella projekt (ex. Erasmus+, MUCF) In- och utbetalningar, fakturor, kvitton och avstämningar Ekonomiska rapporter till finansiärer Samarbete med revisor inför bokslut och revisioner Projektadministration Stöd till projektledare med administration, deadlines och dokumentation Hantering av avtal, kontrakt, deltagarlistor, reseunderlag och andra projektbilagor Strukturell arkivering (digitalt och fysiskt) Förberedelser inför rapportering och möten Interna rutiner och stöd Ansvar för organisationens ekonomiadministration och rutiner Kontakter med bank, myndigheter och redovisningsbyrå Utveckling av checklistor och strukturer för kvalitetssäkring Vi söker dig som: Har erfarenhet av ekonomiarbete, bokföring och projektredovisning Är trygg med budgetarbete och ekonomisystem Har god administrativ förmåga och är van att arbeta strukturerat Är självgående, lösningsfokuserad och kommunikativ Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Har förståelse för civilsamhällets och projektfinansiärers krav (meriterande) Om oss Vi är en idéburen organisation som driver projekt för att stärka unga, bygga inkluderande samhällen och sprida metoder som gör skillnad. Med över 100 genomförda projekt – från lärande escape rum till europeiska samarbeten – kombinerar vi kreativitet med struktur. Du blir en nyckelperson i vår fortsatta utveckling. Praktiskt Omfattning: 25% Placering: Örebro Start: 18 augusti 2025 Lön: Enligt överenskommelse
Vill du ta nästa steg och utvecklas inom hotellstäd i Örebro? Kom och bli en del av vårt team på RA Hospitality – Nordens ledande leverantör av flexibla personallösningar för hotell! Om jobbet: I denna roll kombinerar du aktivt städarbete med ledarskap, coachning och koordinering av teamet. Du är nyckeln till att våra gäster får den bästa upplevelsen – varje gång. På RA Hospitality värderar vi service, kvalitet och gemenskap – hos oss får du möjlighet att växa, leda och utvecklas inom hotellbranschen. Delta i daglig städning av hotellet Assistera den ordinarie arbetsledaren med personalansvar planering och schemaläggning när denne är ledig. Leda och stötta teamet i det dagliga städarbetet på hotellrum och allmänna utrymmen Följa upp att arbetet utförs enligt standard och säkerställa att våra gäster får bästa möjliga service Ha löpande dialog med hotellets kontaktpersoner Vem är du? Vi söker dig som brinner för service, har öga för detaljer och är organiserad i ditt arbete. Du är ansvarstagande, peppande och ser utmaningar som möjligheter. Erfarenhet från hotellstädning och teamledning är starkt meriterande, men vi värdesätter mest ditt engagemang och din vilja att ge gästerna en härlig hotellupplevelse! Du har gärna tidigare erfarenhet av städ och arbetsledning Du är positiv, lösningsorienterad och en naturlig lagspelare Du är kommunikativ och trygg på både svenska och engelska Du förstår vikten av kvalitet och noggrannhet i jobbet Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Har du erfarenhet av försäljning och vill ta nästa kliv i karriären i rollen som säljare? Till JMS Vattenrening söker vi nu dig som har ett starkt eget driv och som vill vara med och utveckla deras verksamhet i Örebro. I rollen som säljare hos JMS vattenrening arbetar du målfokuserat och nära verksamheten med visionen att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en säljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer in i ett spännande läge där du får vara med och påverka deras framfart i regionen. Inledningsvis kommer du få en gedigen introduktion där du går bredvid dina kollegor för att lära dig företagets produktsortiment och tillvägagångssätt i säljprocessen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos JMS Vattenrening. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med stor frihet under ansvar Möjligheten att påverka såväl verksamheten som din egen utveckling Arbetsuppgifter JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som säljare ansvara för kunder och försäljningen i regionen. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med prospektering samt att boka och genomföra kundmöten. Ute hos kund kommer du med hjälp av utrustning demonstrera och visa för kund hur vattenkvalitén kan förbättras med hjälp av företagets produkter. Du arbetar även aktivt med uppföljning av kunder samt att bygga starka relationer med dessa. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och utveckla organisationen framåt. Vi söker dig som: har en avslutad gymnasial utbildning och har några års erfarenhet av direktförsäljning. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och innehar B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Vidare är du noggrann och arbetar strukturerat för att planera dig egen tid på kort och lång sikt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro LÖNEMODELL: Fast + rörlig del URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster #jms-vattenrening, #b2c, #fältsäljare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer