Säljande lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du göra karriär inom försäljning och samtidigt hjälpa människor att förbättra sin ekonomi? På Reducero söker vi nu engagerade lånehandläggare som vill vara med och göra skillnad för våra kunder! Om rollen Som lånehandläggare hos oss är du kundens första kontakt. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen och boka in möten med våra rådgivare. Du arbetar i en positiv och resultatorienterad miljö där vi stöttar varandra och firar framgångar! Varför Reducero? Utvecklingsmöjligheter: Vi satsar på din karriär! Med våra utbildningar inom försäljning, låneförmedling och ekonomi har du stora chanser att växa inom företaget. Attraktiv lönemodell: Trygg grundlön i kombination med en provision utan tak – du bestämmer hur mycket du vill tjäna! Starkt team: Vi är en sammansvetsad grupp som motiverar och lyfter varandra. Kul på jobbet: Tävlingar, afterworks och gemensamma aktiviteter skapar en härlig arbetsmiljö. Vi söker dig som: Är social, driven och älskar att bygga relationer Motiveras av mål och har en vilja att lyckas Vill utvecklas inom försäljning och ekonomi Har ett positivt mindset och trivs i en snabbföränderlig miljö Har erfarenhet av kundkontakt (meriterande men inget krav) Vad erbjuder vi? Gedigen utbildning inom försäljning och låneförmedling Trygg anställning med garantilön och förmånlig provisionsmodell Centralt beläget kontor i Örebro Möjlighet att växa internt och klättra på karriärstegen Ansök idag! Vi anställer löpande – så vänta inte! Klicka på ansökningsknappen nedan och bli en del av Reducero. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på [email protected] Låter detta som något för dig? Sök nu och starta din resa med oss!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Junior lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

37 dagar sedan
Sista ansökan:
2 november 2025
Mötesbokare i centrala Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].

37 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Jobba som personlig assistent hos vår kvinnliga kund i Örebro
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår kvinnliga kund i Örebro. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker flera personer som vill arbeta som personliga assistenter hos en yngre kvinna i Örebro. Här får du finnas vid hennes sida hela dagen och stötta upp och agera när behov uppstår. Kvinnan har Epilepsi och behöver hjälp med att ta sin medicin vid vid anfall samt att du som assistent stöttar upp och finns med genom hela hennes vakna tid.  Du kommer vara med på allt i hennes vardag, så som promenader, träning, frisörbesök, läkarbesök och vardagliga sysslor så som inköp och tvätt.  Kunden bor med sambo och ett litet barn i en lägenhet. Vi ser att du som söker är social, lyhörd och kan agera när situationen kräver. Har du vårderfarenhet eller erfarenhet av epilepsi så är det meriterande.  Du kommer att arbeta på schema, dag- och kvälls- pass, samt varannan helg.  Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.   Vi ser gärna att du:  har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg.  har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Har erfarenhet av Epilepsi  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare så länge assistans uppdraget varar Omfattning: varierande tjänster mellan 50-80% Arbetstider: 08.00- 16.00 16.00-22.00  Tillträde: Augusti, enligt överenskommelse.  Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025 08 31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pia Widén, verksamhetschef  [email protected]    Varmt välkommen med din ansökan!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarjobb inom produktion i Örebro med omnejd
Libera i Sverige AB
Maskinoperatörer, kvarn-, bageri- och konfektyrindustri

Är du nyfiken på ny bransch och vill samla på dig erfarenheter inom en samhällsviktig produktion?  Uppdraget Beroende på vilken avdelning du hamnar på kommer du få arbeta varierat i en roll med mottagning av gods, rensning, torkning och sorteringsarbete. Här kommer du få arbeta med hantering av spannmål, ta prover och göra mätningar, men även arbeta i mottagningen samt utlastningen. Här finns möjligheter för dig som vill samla på dig erfarenhet, samt få in en fot i branschen, att få utföra ett samhällsviktigt arbete under högsäsongen. Du kommer att utgå från Odensbacken eller Örebro.  Vem söker vi? Vi söker dig med hög arbetsmoral som trivs med högt tempo. Du som söker är noggrann men snabb i ditt tillvägagångssätt och är inte rädd för smuts. Du är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk.   Dina kvalifikationer: Du är närvarande och trivs med att arbeta i högt tempo Du är engagerad och ansvarstagande Är minst 18 år Meriterande: Tidigare erfarenhet inom produktion eller labb Arbetstider: 2-skift (6-14 och 14-22) med kortare fredagar.  Beroende på högtryck under säsong kan övertid komma att ske, du behöver därför vara flexibel i att arbeta en helgdag i veckan.  Tillsättning: Säsongsanställning med start Juli till September/Oktober, med möjlighet till förlängning.   Vi utför bakgrundskontroll i samband med denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment.    Urval sker löpande och tillsättning sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

37 dagar sedan
Sista ansökan:
18 november 2025
Ekonomiassistent på deltid till Adriansson Mark & Anläggning!
Professionals Nord Örebro AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du i slutet av dina studier – oavsett inriktning – och har erfarenhet som ekonomiassistent? Letar du efter en deltidsroll där du kan använda dina kunskaper praktiskt och samtidigt bygga vidare på din kompetens? Då är detta ett perfekt nästa steg för dig! Adriansson Mark Anläggning söker en noggrann och självgående ekonomiassistent på deltid. Rollen passar dig som studerar (oavsett ämne) eller har annan huvudsaklig sysselsättning, men som redan har arbetat med ekonomiadministration och vill fortsätta utvecklas inom området. Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! Information om tjänsten Adriansson Mark Anläggning AB är ett stabilt, familjeägt företag inom mark- och anläggning med en välkomnande företagskultur. Professionals Nord söker just nu för Adriansson Mark Anläggnings räkning en ekonomiassistent på deltid, med start vecka 25 eller vecka 31. Tjänsten omfattar cirka två dagar i veckan och passar perfekt för dig som är i slutet av dina ekonomistudier och vill ta klivet in i arbetslivet. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Adriansson. Detta är en roll med potential att växa – på sikt kan det finnas möjlighet till heltidsanställning efter avslutade studier eller förändrad sysselsättning, givet ett bra samarbete. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Adrianssons önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds Ett utvecklande deltidsjobb inom ekonomi Möjlighet att kombinera arbete med studier eller annan sysselsättning En trivsam arbetsplats med familjär stämning och högt i tak Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent hos Adrianssons kommer du att ha en varierad och viktig roll i det dagliga ekonomiarbetet. Arbetet sker i system som Visma Administration 1000 och Trinax, där du snabbt kommer att bli en viktig resurs i det administrativa flödet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattas av: Kontering och bokföring av leverantörsfakturor Löpande bokföring Hantering av kundinbetalningar Daglig avstämning av bankkonton Vi söker dig som Tidigare har arbetat som ekonomiassistent eller med liknande arbetsuppgifter Studerar på minst 50% (inom vilket ämne som helst) eller har en annan huvudsaklig sysselsättning Har god systemvana och vana att arbeta i ekonomisystem Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som ekonomiassistent hos Adriansson Mark Anläggning. Vi ser gärna att du är en ordningsam person som arbetar strukturerat och noggrant, även när tempot är högt. Du är ansvarstagande och tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter, med en vilja att bidra till teamets gemensamma mål. Dessutom är du tillmötesgående och har en positiv inställning, vilket gör att du enkelt samarbetar med andra och skapar goda relationer på arbetsplatsen.   START: v.25 eller v.31 OMFATTNING: Deltid STAD: Hallsberg URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

38 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Erfaren smed

Vi söker nu erfaren och självgående personal. För rätt person finns möjlighet till anställning på vår smidesavdelning. Som smed på Bista Mekan kommer du arbeta med tillverkning och montage av smidesdetaljer till både små och stora projekt. Våra smeder jobbar bland annat med tillverkning och montage av stålpelare till bostadsbyggnationer, stålstommar till industrihallar och stålsmide till industrier i närområdet. Meriterande är certifikat på svetsarprövningar, heta arbeten, liftutbildning, ritningsläsning, montage av sandwichpaneler och självbärande takplåt. Arbetet på Bista mekan innebär mycket kundkontakt så det är viktigt att du kan kommunicera på svenska. För att lyckas i tjänsten bör du vara självgående samt lösningsorienterad. Som person vill vi att du är ansvarstagande, positiv, ordningsam samt har en god samarbetsförmåga. Alla tjänster kräver B-körkort och goda kunskaper i svenska språket.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Account Manager - Tjäna 38.000Kr/månad! (Säljare)
Sellify Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Sellify Group AB Sellify Group är ett svenskt företag, vi hjälper i dagsläget marknadsledande bolag med deras marknadsföring, vi har valt att specialisera inom just området telekom. Arbetsbeskrivning: Som Account Manager på Sellify Group kommer du att representera några av Sveriges största varumärken inom telekombranschen i Sverige. Där du skapar och genererar kvalitativa helhetslösningar åt våra kunder. Du kommer tillhöra ett team som har en spetskompetens inom yrket, fokuserat och drivet team som brinner för att utvecklas och växa. För att du ska komma in i arbetet på bästa sätt har vi en process som inkluderar utbildning, coachning och olika målsättningar. Du kommer att arbeta i vårat huvudkontor i centrala Örebro. Sellify erbjuder: Garantilön med marknadens högsta provisionser. Bekväma arbetstider. Kontor i centrala Örebro Gedigen säljutbildning. Lyxfrukost varje fredag. Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget. En familjär företagskultur med stark teamkänsla. Generösa tävlingar med vinster i form av utlandsresor, produkter mm. Tillsvidareanställning inom 6 månader. Vi söker dig som: Besitter hög socialkompetens. Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer. Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp. Är resultatorienterad. Är målmedveten och tävlingsinriktad. Har goda kunskaper i svenska språket. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Heltid Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare Lön: 23 000,00kr - 47 000,00kr per månad Andra ersättningstyper: Bonus Provisionslön Resultatbonus   Arbetstider: Dag Måndag till fredag   Förmåner: Extra semesterdagar Företagsevent

38 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025
Kickstarta din karriär hos Sellify - Ingen tidigare erfarenhet krävs!
Sellify Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Välkommen in till Sellify-världen, där försäljning är konsten och ingen tidigare erfarenhet behövs för att börja din resa med oss. Med över ett decennium i branschen har vi expertisen att forma dig till en framstående säljare och hjälpa dig att uppnå din fulla potential. Hos Sellify är vi stolta över att vara din plattform för framgång och utveckling. Välkommen till en framtid utan gränser!   Våra Förmåner: Försäljning för ledande varumärken. Exklusiv säljutbildning. Branchens främsta provisioner. Daglig coachning för individuell tillväxt. Spännande resetävlingar och priser. Din Profil: Engagerad heltidsarbete, måndag till fredag. Flytande svenska i tal och skrift. Driven av mål och positiva resultat. Ambitiös med storslagna drömmar. Varför Sellify? Prytt som Året Säljpartner i Sverige. Exceptionellt team med prisbelönta prestationer. Vi formar vinnare! Trivs i en dynamisk miljö. Är du redo för nästa steg? Skicka in din ansökan nu! Har du frågor? Kontakta våra rekryterare för en personlig diskussion om ditt framtida Sellify-äventyr.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025