Vill du vara med och göra skillnad – på riktigt? Fair Energy Group söker en engagerad säljare som vill bidra till en grönare framtid genom att hjälpa villaägare och företag att ta kontroll över sin energiförbrukning. Har du passerat 30-strecket, samlat på dig livserfarenhet och drivs av att bygga relationer och nå resultat? Då kanske det här är nästa steg i din resa. Som dörr-till-dörr-säljare hos oss arbetar du med direktförsäljning av framtidens energilösningar – främst Emaldos smarta batterier och våra solcellspaket. Du utgår från Örebro med omnejd och är ute där det händer: i mötet med kunden. Vad du får hos oss: Branschens högsta provision – du får rejält betalt för din prestation. Tydlig onboarding och utbildning – vi rustar dig med kunskap och trygghet från dag ett. Stark teamkänsla och personlig utveckling – vi stöttar, lyfter och utmanar varandra. Förmåner och gemensamma resor – för att belöna hårt arbete och bygga gemenskap. Möjligheten att vara med och bygga något nytt – din insats gör skillnad varje dag. "Det bästa med jobbet är friheten, energin i teamet och att man gör skillnad på riktigt – både för kunden och miljön." – Monika, säljare på Fair Energy Group Vi söker dig som: Trivs i mötet med människor och är duktig på att bygga förtroende Är handlingskraftig, målinriktad och tar ansvar för dina resultat Har B-körkort och behärskar svenska i tal och skrift Har erfarenhet av försäljning eller energibranschen – meriterande, men inget krav Har du arbetat med Emaldo? Det ser vi som ett stort plus! "Att jobba på Fair Energy passar mig perfekt. Det ger frihet under ansvar, härliga kollegor och stora möjligheter att styra min ekonomi. Är stolt och glad att ha en sån bra och positiv arbetsplats." – Stenar, säljare på Fair Energy Group Redo att ta nästa steg? Vi hanterar ansökningarna löpande – vänta inte! Välkommen till Fair Energy Group – där din drivkraft gör skillnad.
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Örebro med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har fyllt 18 år har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg i karriären! Och varför inte göra det tillsammans med oss på Nexer? För Nexer är varje utmaning en möjlighet och som konsult hos oss kommer du få utveckling genom dessa möjligheter, både inom olika tekniker och olika branscher. Du får en stabil och trygg anställning samtidigt som du får möjlighet att testa och utveckla din kompetens i olika uppdrag. Vi tror på en långsiktig och hållbar anställning där vi lägger stor vikt vid både kompetensutveckling och work life balance. Vem är du? Nexer i Örebro behöver nu stärka upp teamet med flera fullstack-utvecklare med fokus på Java. Vi söker dig som har: Minst 5 års yrkeserfarenhet av Java samt goda kunskaper av Kotlin och Spring Boot. Erfarenhet av att arbeta med Kubernetes för deployment och hantering av mikrotjänster. Arbetat i TypeScript och har praktisk erfarenhet av ramverk som React. Arbetat agilt, utifrån Scrum eller Kanban. Det är ett stort plus om du har erfarenhet från offentlig sektor. För den här rollen har du med fördel en teknisk utbildning såsom civil- eller högskoleingenjör inom Computer Science, Software Engineering eller motsvarande. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Vilka är vi på Nexer i Örebro? På Nexer i Örebro får du som konsult möjlighet att ta dig an spännande och utvecklande uppdrag hos våra kunder samtidigt som du är en del av ett team med olika erfarenheter, roller och kompetenser. För oss är det viktigt att våra medarbetare känner tillhörighet och gemenskap till vår verksamhet och att det finns en balans mellan arbete och fritid. På Nexer är vi övertygade om att mångfald är en styrka och där varje enskild individ ska ha möjlighet att växa och utvecklas, både som person och i sin yrkesroll. Våra värdeord är Passion och Execution. Det är hjärtat i vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör. Vi strävar hela tiden framåt för att bli bättre och vi sätter dig som konsult i första hand. Uppdragen finns hos våra kunder som verkar inom både offentlig och privat sektor. Våra kunder inom privat sektor finns inom bland annat försvarsindustri, kraft & energi, automatiserad industri och medtech. Du som konsult arbetar antingen på plats hos kund, i våra egna lokaler eller hemifrån, ofta i en hybridkombination. Du arbetar självgående i uppdraget eller så ingår du i ett team med flera kollegor från Nexer. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka in din ansökan här nedan. Enligt GDPR hanterar vi inte ansökningar via e-post men har du frågor om tjänsten eller Nexer är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Xie Gamboa, [email protected]. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka! Läs mer om Nexer här www.nexergroup.com #LI-XG1
Vi söker efter dig som vill ta nästa steg i karriären! Och varför inte göra det tillsammans med oss på Nexer? För Nexer är varje utmaning en möjlighet och som konsult hos oss kommer du få utveckling genom dessa möjligheter, både inom olika tekniker och olika branscher. Du får en stabil och trygg anställning samtidigt som du får möjlighet att testa och utveckla din kompetens i olika uppdrag. Vi tror på en långsiktig och hållbar anställning där vi lägger stor vikt vid både kompetensutveckling och work life balance. Vem är du? Nexer i Västerås behöver stärka upp teamet med fler testingenjörer med intresse för elektronik. Vi söker dig som har minst 5 års yrkeserfarenhet inom felsökning och test av mjukvara. Du kommer arbeta mot en av våra kunder i Arboga där du som testingenjör kommer arbeta nära hårdvaran med elektronik och elsystem. En del i rollen innebär att du är med och utvecklar automatiserade tester och simuleringsmodeller därför är erfarenhet av testutveckling ett stort plus. Du kommer också arbeta med dokumentation av testresultat samt granskning av krav och specifikationer. För den här rollen har du med fördel en teknisk utbildning såsom civil- eller högskoleingenjör inom elektronik, mjukvara eller motsvarande. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Som person är du noggrann och strukturerad samtidigt som du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du lyssnar in andras idéer och bidrar med egna insikter på ett öppet och lyhört sätt. Vem är du? Nexer i Örebro behöver stärka upp teamet med fler testingenjörer med intresse för elektronik. Vi söker dig som har minst 5 års yrkeserfarenhet inom felsökning och test av mjukvara. Du kommer arbeta mot en av våra kunder i Arboga där du som testingenjör kommer arbeta nära hårdvaran med elektronik och elsystem. En del i rollen innebär att du är med och utvecklar automatiserade tester och simuleringsmodeller därför är erfarenhet av testutveckling ett stort plus. Du kommer också arbeta med dokumentation av testresultat samt granskning av krav och specifikationer. För den här rollen har du med fördel en teknisk utbildning såsom civil- eller högskoleingenjör inom elektronik, mjukvara eller motsvarande. Att du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Som person är du noggrann och strukturerad samtidigt som du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du lyssnar in andras idéer och bidrar med egna insikter på ett öppet och lyhört sätt. Vilka är vi på Nexer i Örebro? På Nexer i Örebro får du som konsult möjlighet att ta dig an spännande och utvecklande uppdrag hos våra kunder samtidigt som du är en del av ett team med olika erfarenheter, roller och kompetenser. För oss är det viktigt att våra medarbetare känner tillhörighet och gemenskap till vår verksamhet och att det finns en balans mellan arbete och fritid. På Nexer är vi övertygade om att mångfald är en styrka och där varje enskild individ ska ha möjlighet att växa och utvecklas, både som person och i sin yrkesroll. Våra värdeord är Passion och Execution. Det är hjärtat i vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör. Vi strävar hela tiden framåt för att bli bättre och vi sätter dig som konsult i första hand. Uppdragen finns hos våra kunder som verkar inom både offentlig och privat sektor. Våra kunder inom privat sektor finns inom bland annat försvarsindustri, kraft & energi, automatiserad industri och medtech. Du som konsult arbetar antingen på plats hos kund, i våra egna lokaler eller hemifrån, ofta i en hybridkombination. Du arbetar självgående i uppdraget eller så ingår du i ett team med flera kollegor från Nexer. Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att skicka in din ansökan här nedan. Enligt GDPR hanterar vi inte ansökningar via e-post men har du frågor om tjänsten eller Nexer är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Xie Gamboa, [email protected]. Vi tar emot ansökningar löpande så vänta inte med att söka! Läs mer om Nexer här www.nexergroup.com #LI-XG1
Nu söker Libera dig med C -behörighet som är intresserad av ett långsiktigt jobb inom distribution! Uppdraget Arbetsuppgifter innefattar distribution av livsmedel, lastning och lossning på terminal samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna! Tjänsten är placerad med utgångsläge Örebro. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom C körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar C-behörighet Giltigt YKB Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Dagtid Måndag- Fredag Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
När du söker efter en möjlighet att växa i din karriär och arbeta inom logistik och transport, kan detta vara rätt tjänst för dig. Vi söker nu erfarna container lossare till en av våra kunder i Örebro. Detta är en möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där precision och effektivitet står i fokus. Om FöretagetVår kund är en framstående aktör inom logistikbranschen med fokus på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transporter och lagring. Företaget strävar efter att hålla en hög standard av kvalitet och säkerhet i alla led och erbjuder en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare ses som en värdefull del av teamet. Arbetsuppgifter och Ansvar Säkra och effektivt lossa containrar på företags anläggning. Sortera, arrangera och rapportera inkommande gods i enlighet med bestämmelserna. Bidra till en säker arbetsmiljö genom att följa etablerade säkerhetsrutiner och protokoll. Samarbeta med lagerarbetare och logistikpersonal för att optimera arbetsflöden. Kvalifikationer och Erfarenheter Erfarenhet av containerlossning eller liknande arbetsuppgifter inom logistik. God fysisk kapacitet och vana vid att arbeta i ett fysiskt krävande jobb. Förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du är en teamspelare. Grundläggande kunskaper i svenska språket för att hantera dokumentation och kommunikation. Personliga Egenskaper Noggrann och ansvarsfull med en stark arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade arbetsförhållanden. God lösningsförmåga och effektiv problemlösning. Ansökan Är du intresserad av att bli en del av vårt dynamiska team? Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV. Vi behandlar ansökningar löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta oss via e-post: [email protected] Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster.Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar.
Vill du arbeta med stora ekonomiska flöden – men i ett litet, tryggt team där skratten är lika viktiga som siffrorna? Hos oss på Närkefrakt får du det bästa av två världar: en miljardomsättning att ansvara för och ett arbetsklimat som känns som hemma. OM ROLLENSom ekonomiassistent kommer du att vara nyckelperson i hanteringen av koncernens kundreskontra – det är ett komplext men roligt pussel att lägga varje dag! Dessutom får du förtroendet att hantera stora likviditetsflöden. Du arbetar tätt tillsammans med kollegor i en familjär och hjälpsam miljö med hög kompetens nära till hands. Vi arbetar i Visma Control. Då en av våra kollegor ska vara tjänstledig pga. studier söker vi nu hans ersättare. Det är ett vikariat på inledningsvis 6 månader men med goda chanser till förlängning om vår kollega trivs i skolbänken. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: Dagligen: Hantera kundreskontra för Närkefrakt och dess dotterbolag Leverantörsreskontra: registrering, periodisering, kontroll av korrekt bokföring Likviditetsstyrning och factoring Veckovis: Påminnelsefakturering Månadsvis: Månadsbokslut i dotterbolag och delar av moderbolaget Moms-/arbetsgivardeklarationer och vissa löner Hantering av anläggningstillgångar och avskrivningar NÄRKEFRAKT ERBJUDER DIG - Att grotta ner dig i siffror – särskilt inbetalningar! - Stort ansvar; du hanterar inbetalningar på över 1 miljard kronor per år - Ett tryggt och kompetent team med högt i tak - Kollektivavtal - Gym på anläggningen Hos oss på Närkefrakt får du mer än bara en arbetsplats, här får du chansen att vara med och utveckla framtidens transportlösningar. Vi är stolta över vårt miljöarbete, och har både installerat solceller och laddstationer för lastbilar på vår anläggning – ett bevis på vårt hållbarhetsfokus. Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett team där vi ständigt strävar efter förbättring och där dina åsikter alltid är viktiga. Med korta beslutsvägar, engagerade kollegor och spännande utmaningar vill vi ge dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas. VI SÖKER DIG SOMSkallkrav: -Dokumenterad erfarenhet av redovisning och bokföring -God kunskap i Excel -God data - och systemvana i ERP-system -Flytande kunskaper i svenska, tal och skrift -Goda kunskaper i engelska, tal och skrift Meriterande: -Högskole - eller univeristetsutbildning inom ekonomi -Tidigare arbete med kund- och leverantörsreskontra och likviditetshantering -Systemvana i Visma Control Som person ser vi att du är en relationskapande och kommunikativ lagspelare. Som ekonom är du givetvis noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Samtidigt kräver verksamheten att du är flexibel och kan skifta fokus mellan arbetsuppgifter och störningsmoment under dagen. Slutligen är du nyfiken och tar stort ansvar för ditt arbete. Även om du i din roll hanterar många detaljfrågor har du god förståelse för hur helheten påverkas av ditt arbete. ÖVRIGT - Heltid, 100% - Start: Snarast möjligt, vi tror att en överlämning på en månad bör äga rum under augusti månad. - Anställningsform: Vikariat med chans till förlängning - Plats: Arbetet utförs på plats på Pilängsgatan i Örebro - Teamet: Här kan du spana in oss som jobbar på Närkefrakt! ANSÖKAN Är du redo att bli en del av Närkefrakt? Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kopplade till rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Sara Belicke, HR-konsult, via e-post på [email protected] eller telefon 072-219 64 73. Välkommen till en arbetsplats där vi skapar framtidens transporter – tillsammans. OM VERKSAMHETEN Se Närkefrakt hemsida
Vill du arbeta som bemanningssjuksköterska på häkten och anstalter under 2025? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande? Annonsen avser både hel- och deltidstjänster. Uppdrag finns runtom i hela Sverige. För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer. Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef. Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska. Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande . Erfarenhet av arbete på vårdcentral. Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till! Dela
Välj ett jobb för att visa detaljer