Butikssäljare/slangmontör, Örnsköldsvik
Hydroscand AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du varva monteringsarbete med försäljning på ett växande familjeföretag, där du alltid strävar efter att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Örnsköldsvik växer och söker nu ytterligare en butikssäljare/slangmontör! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör varvar du monteringsarbete med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir i båda fall att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Stort fokus kommer att ligga på slangmontering, där du arbetar mycket med produktionsorder till våra större kunder. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning, orderhantering och inventering. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av produktionsarbete och/eller försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du är ordningsam, nyfiken, noggrann, flexibel och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Mikael Gyllenhammar (platschef) på telefon: 0660-158 31 Sista ansökningsdag är den 31 mars 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Butikssäljare ca 50% - Örnsköldsvik
Northern Skill AB
Butikssäljare, dagligvaror

Sommarjobb som driven Butikssäljare!Plats: Örnsköldsvik Anställningsform: Deltid, ca 50% Älskar du att ge kunder förstklassig service och vill jobba med försäljning i butik? Vi söker nu en person till oss för att hjälpa till att stötta upp verksamheten under en tidsbegränsad period med start i Maj 2025 Om rollen: Som butikssäljare kommer du att spela en nyckelroll i att ge kunder en fantastisk upplevelse. Du ansvarar för försäljning, exponering och skötsel i dagligvaruhandeln. Arbetet är självständigt och socialt, där du skapar inspirerande kundupplevelser. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Sälja och rådge kunder om våra produkter Ge service i världsklass Se till att butiken är ren, organiserad och inbjudande Delta i lagerhantering och varupåfyllnad Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning och kundservice (meriterande men inget krav) Är utåtriktad, serviceinriktad och engagerad Har god kommunikationsförmåga och trivs i ett högt arbetstempo Är ansvarsfull, social och självgående Har körkort och egen bil Vi erbjuder: En spännande och varierande arbetsdag Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget Ett positivt och stöttande arbetsklimat Möjlighet att inom givna ramar kunna planera sin tid självständigt Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig!

112 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Lärare Matematik med ytterligare kompetenser Impius Örnsköldsvik

Vi söker lärare i matematik i kombination med annan kompetens för undervisning på våra skolor i Örnsköldsvik. Kompetens inom media, programmering ytterligare NO-ämnen är intressanta. Tillträde höstterminen 2025. Impius bedriver verksamhet för barn och ungdomar med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. I Örnsköldsvik driver Impius Bäckagårdsskolan som är grundskola och Bäckagårdens HVB-hem. Impius driver också Hampnäs gymnasium med samhällsvetenskaps-, teknik-, estet-, restaurang&livsmedels-, hotell&turism- samt VVS&fastighetsprogram med internatboende som ligger i anslutning till skolan. Du behöver inte ha särskild utbildning i neuropsykiatri men ett genuint intresse av att arbeta med människor. Impius lägger stor vikt vid utbildning/fortbildning och vi förutsätter att ditt engagemang bidrar till en utveckling av verksamheten. Vill du vara med och göra skillnad? Vi söker dig som är genuint intresserad av människor. Relationer och engagemang är viktigt för oss! På våra skolor kommer du som lärare att ansvara för undervisningen i mindre grupper. Att tydliggöra och individanpassa utbildningen är din främsta uppgift, du får också tid med eleverna och på så vis möjlighet att skapa en god arbetsmiljö där eleverna i hög utsträckning lyckas! Vi söker dig som har förmåga att lyfta fram det positiva hos eleven och som vill utveckla dina kunskaper inom KBT, motiverande samtal och neuropsykiatri. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Cyber Security Engineer
Clavister AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi ser en ökad efterfrågan på våra produkter och tjänster och behöver stärka vårt team av cybersäkerhetsexperter till vår avdelning för tjänsteleverans och service, Professional Services. Vi söker därför efter en Cyber Security Engineer till vårt team. Att arbeta på Clavisters avdelning Professional Services innebär att du kommer ha fokus på att leverera experttjänster för våra produkter och lösningar till projekt, kunder och partners. Vad vi söker: Vi söker dig som är utåtriktad, energisk och en person som inspirerar andra. Förutom att hantera utmanande och utvecklande uppdrag är du prestigelös och brinner för teknik samt att utveckla kundrelationer. Vi söker dig med bakgrund i leverans av IT-infrastruktur såsom nätverksinstallation och drift, nätverksarkitektur och design. Vi tror att du har en Universitets/Högskoleutbildning Du är självgående och triggas av att fördjupa dig i och att lösa komplexa problem. För tjänsten är svenskt medborgarskap ett krav liksom utmärkt förmåga att kommunicera på engelska och svenska i både tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet från arbete inom försvarssektorn samt kunskap om försvarsrelaterade arkitekturer och standarder. Samt erfarenhet från leverans inom telekom eller kritisk infrastruktur. Vad vi erbjuder: En högteknologisk och mångkulturell arbetsplats där vi arbetar aktivt för en välmående och glädjefylld arbetsmiljö där individens engagemang gör skillnad Möjlighet att arbeta i olika uppdrag med såväl nationella som internationella kunder inom olika branscher Att ingå i ett team med öppensinnade kollegor med lång erfarenhet av cybersäkerhet som inspirerar, utvecklar och samarbetar med varandra i olika uppdrag Möjlighet att fokusera på de senaste tekniska lösningarna och vara en del i leveransen av våra europeiska forskningsprojekt. Vilka vi är Clavister är ett ledande europeiskt cybersäkerhetsbolag, med huvudkontoret i Örnsköldsvik, som grundades 1997 och erbjuder en rad cybersäkerhetslösningar, bland annat: Nätverksbrandväggar Identitetshantering Molnsäkerhet Machine learning och AI Vi har idag vårt fokus på fyra huvudkundgrupper. Offentlig sektor, Kritisk Infrastruktur, Försvar och Telekommunikation. Tillsammans med våra partners och distributörer är Clavisters hårdvara och mjukvara idag brett spridd och används av kunder i mer än 100 länder. Clavister har kontor i Örnsköldsvik, Stockholm och Göteborg. Clavister är noterat på Nasdaq First North sedan 2014.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Personlig assistent på 70% till 12-årig tjej
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Örnsköldsvik. Denna tjänst är på 70% och arbetstiderna är kl. 14.30-20.30 under vardagar och 10.00-18.00 under helger. Under lov och röda dagar jobbar du dagtid. Vi ser gärna att du har möjlighet att börja omgående eller enligt överenskommelse. OM KUNDEN Vår kund bor cirka 10 minuter från centrala Örnsköldsvik med sin familj. Som personlig assistent kommer du att hjälpa henne med all hennes omvårdnad och finnas till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser. Det kan till exempel innebära att hjälpa henne vid matsituationer, hygien, kommunikation samt motivera till träning och lek. Hon tar sig oftast fram med hjälp av rullator och med stöd av dig. Vidare kommer du främst att vistas i hemmiljön men det är ett uppdrag där du får mycket frihet och där ni två kan hitta på roliga saker även utanför hemmet. Kunden är en tjej som tycker om när det händer saker runt omkring och uppskattar lika mycket en stund i lekparken som att du läser en bok för henne. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är glad, positiv och lyhörd inför andras behov. För att trivas i rollen har du en förmåga att arbeta självständigt och kan ta egna initiativ. I gengäld erbjuds du ett stimulerande arbete i en familjär arbetsmiljö. Vissa förflyttningar som i och ur vagn sker i tjänsten och du bör därför inte ha några besvär i rygg och axlar. KRAV Körkort och tillgång till bil. Ej allergisk mot pälsdjur. MERITER Van med barn via arbete, skola eller privat. Erfarenhet av att använda bildstöd. Sysselsättningsgrad: 70%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Junior Partner Success Manager for the DACH Region
Clavister AB
Företagssäljare

Werden Sie Teil unseres Vertriebsteams als Junior Partner Success Manager für die DACH-Region! Wir sind auf d.er Suche nach unserem nächsten Kollegen, der unserem erfolgreichen Team bei Clavister beitritt und uns dabei hilft, die Beziehungen zu unseren Partnern in der DACH-Region von unserem Hauptsitz in Örnsköldsvik aus zu stärken. As a Junior Partner Success Manager (PSM), you will play a key role in retaining and expanding business with our dedicated partners. Your focus will be on managing renewals, supporting partners and distributors, assisting with operational tasks, and qualifying incoming leads from marketing. You’ll work closely with Sales Managers and collaborate across teams to ensure a seamless partner experience. Most of your work will be done remotely using digital communication channels and phone calls, so being organized and structured is essential. If you're proactive, motivated, and passionate about cybersecurity and partner relationships, this role is for you! What You’ll Do Drive renewals and up-sell opportunities with existing customers. Ensure a smooth renewal process for partners and distributors. Manage run-rate tasks such as license inquiries and order processing. Build and nurture strong partner relationships. Handle incoming operational issues and support escalations. Be the customer advocate in discussions with our support team. Assist in executing marketing campaigns and promotional activities. Qualify and follow up on leads generated by marketing. Who You Are Highly organized with a structured approach to work. Positive, solution-oriented, and a strong team player. A self-starter who takes initiative and gets things done. A great communicator who fosters strong business relationships. Passionate about sales with a proactive, customer-focused mindset. Able to present progress and updates clearly to internal and external stakeholders. What You Bring Strong relationship-building and communication skills. Excellent written and verbal English and German skills (additional languages are a plus). Experience in the IT industry is preferred but not required. Experience in sales or partner management is preferred but not required. Proficiency in CRM systems and managing renewal business is preferred but not required. What We Offer At Clavister, we offer a dynamic and collaborative work environment where innovation and teamwork drive success. We believe that diversity strengthens us, and we embrace different backgrounds, perspectives, and experiences. Joining us means working alongside talented colleagues from around the world, tackling exciting global challenges, and contributing to a mission that matters—securing organizations with cybersecurity solutions made in Europe. We’re reviewing applications continuously—apply today and become part of our journey!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Mäklarkoordinator till Svensk Fastighetsförmedling i Örnsköldsvik
Svensk Fastighetsförmedling AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Trivs du i rollen som spindeln i nätet och har ett intresse för mäklaryrket? Vill du vara en viktig del av vårt engagerade team och ge våra kunder den bästa upplevelsen på marknaden? Svensk Fastighetsförmedling i Örnsköldsvik söker nu en mäklarkoordinator - välkommen med din ansökan! Svensk Fastighetsförmedling har sedan starten 1937 växt till ett av landets största mäklarföretag och förmedlar idag allt från bostäder till skog & lantbruk. Vi är därmed Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Om tjänsten Som mäklarkoordinator kommer du att ha en nyckelroll i vår bobutik. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att stötta mäklarna i försäljningsprocessen och att ge våra kunder en service utöver det vanliga. Du kommer också att ansvara för administrativa uppgifter, hantera kundkontakter, delta i inköpsprocesser och marknadsföring via sociala medier. Utöver det ansvarar du för att hålla bobutiken representativ och i gott skick. För att trivas i rollen ser vi att du är en person som tycker om att möta nya människor och som trivs i en miljö där försäljning är i fokus. Du bör ha en stark känsla för service, vara bekväm med att arbeta kreativt och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi ser också att du är självgående, ansvarsfull och har en positiv attityd. Vi söker dig som: Bor i Örnsköldsvik med omnejd Har gymnasial utbildning Har B-körkort Har erfarenhet av att arbeta med administration Meriterande: Eftergymnasial utbildning för mäklarassistent eller fastighetsmäklare Arbetat som fastighetsmäklare eller mäklarkoordinator Om oss: Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Kontakt: Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta TA-Partner Vendela Ejdenwik på [email protected]. Notera att alla ansökningar sker via annonsen av GDPR-skäl. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Uppdrag under däcksäsongen - Örnsköldsvik!
Northern Skill AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vi på Northern Skill söker nu flertalet Däckmontörer/skiftare, för uppdrag på plats ute hos våra kunder i Örnsköldsvik! Planerad start för uppdraget är runt mitten på mars och förväntas pågå 4-6 veckor Som Däckmontör kommer du att ha följande ansvarsområden: Däckmontage: Du kommer att ansvara för att demontera och montera däck på kundernas bilar ( Du kör in bilen i verkstaden ) Däckservice: Det kan förekomma däckreparationer Kundservice: Ge våra kunder en högklassig service genom att svara på deras frågor och ta väl hand om dom Säkerhet: Utföra ditt jobb efter arbetsplatsens säkerhetsrutiner För att vara framgångsrik i rollen som Däckmontör är följande meriterande men inte ett krav: Erfarenhet av däckmontage och service. Kunskap om däcktyper, däckdimensioner och däckmönster. Förmåga att använda däckmaskiner och balanseringsutrustning. Ha ett vaket säkerhetstänk. Utmärkt kundserviceförmåga. Fysiskt stark och kapabel att lyfta och hantera däck och utrustning. Ansvarstagande och noggrann i arbetsutförandet. B-körkort är ett krav ( Manuell växel ) Arbetstider 07-16, Måndag till Fredag Ta chansen och sök för ett jobb med mycket fart där du samtidigt får jobba fysiskt! Har du inget flashigt CV så funkar det ändå men skriv då gärna lite kort om vem du är och vad du kan.

133 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Lagbas
Svensk Markservice AB
Fastighetsskötare

Vi söker nu en lagbas till vårt team som arbetar med anläggning och trädgårdsskötsel i Örnsköldsvik. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att leda och kvalitetssäkra det dagliga arbetet avseende skötsel av utemiljön. I rollen kommer det även finnas möjlighet att utforma förslag på nya utemiljöer. I rollen som lagbas ingår att samordna och arbetsleda personalen. Genom rondering och kontinuerlig dialog med kunden säkerställer du att arbetet håller en hög standard och utförs enligt avtal. Mer administrativa sysslor som ingår i tjänsten är planering, inköpshantering, räkna på jobb, tidrapportering, etc. Du arbetar även i produktionen som en del av arbetslaget med de sysslor som uppkommer. För denna tjänst söker vi en engagerad och kommunikativ person med erfarenhet av en arbetsledande position inom den gröna sektorn. Du har en relevant 2-årig trädgårdsutbildning eller motsvarande kompetens och har erfarenhet av att arbeta praktiskt med trädgårdsanläggning- och skötsel. Du behöver god datavana och körkort B. Fortsättningsvis ser vi att du är en naturlig organisatör som på ett strukturerat sätt arbetar lösningsorienterat för att lösa hastigt uppkomna problem. Vi värdesätter god samarbetsförmåga, ansvarstagande och kvalitetsmedvetenhet. Under arbetstoppar har du inga problem med att hålla många bollar i luften. För rätt person erbjuder vi en anställning i ett av branschens ledande företag med en framgångsrik verksamhet och kompetenta medarbetare. Vi har en stark organisation på plats med ett sammansvetsat team och söker dig som brinner för utemiljö. Vi kommer att kalla till intervju löpande och vill därför tipsa dig om att skicka in din ansökan så snart som möjligt

133 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Tekniker till Omexom i Örnsköldsvik
Infratek Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vi på Omexom växer! På Omexom brinner vi för energiomställningen och nu behöver vi förstärka vårt reservkraftsteam i Örnsköldsvik med en tekniker. På Omexom bygger, driftar och underhåller vi kritisk infrastruktur inom reservkraft, eldistribution, energilagring, e-mobility, järnvägssystem och belysning. Som tekniker är du med och gör energiomställningen möjlig. Bli en del av vårt team! OM ROLLEN Som tekniker inom Omexom Reservkraft arbetar du med olika reservkraftsanläggningar ute hos kund. Projekten är belägna i hela Sverige; från Malmö till Kiruna. Dina huvudsakliga ansvarsområden är: Service av befintliga reservkraftsanläggningar hos kund Felsökning och problemlösning av reservkraftsanläggningar Driftsättning av reservkraftsaggregat Automatikbyten på reservkraftsanläggningar Inledningsvis ges du möjlighet att arbeta parallellt med erfarna tekniker för att successivt växa in i rollen. Du rapporterar till teknikchefen inom Omexom Reservkraft i Örnsköldsvik. Tjänsten är placerad i Örnsköldsvik och resor förekommer i hela Sverige. DIN PROFIL För att bli framgångsrik i rollen som tekniker bör du ha en gymnasieutbildning inom teknik, el, styr- eller reglerteknik. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet och kunskaper inom elkraftsystem. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av reservkraft, UPS, likriktaranläggningar, ställverk samt kunskap inom PLC. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har goda kunskaper i officepaketet samt innehar B körkort. Som person gillar du utmaningar och är glad, positiv och nyfiken. Du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant samtidigt som du klarar av att hantera pressade situationer och att arbeta självständigt. Mot kunder, leverantörer och kollegor är du serviceminded och ödmjuk. VI ERBJUDER På Omexom är medarbetarna företagets absolut viktigaste resurs. Hos oss ges du som medarbetare möjlighet till kompetensutveckling och delaktighet. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt förmånspaket; friskvårdsbidrag, tjänstepension ITP, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring med mera. Vi har kollektivavtal med Installatörsföretagen. Tjänsten som tekniker är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt. Placeringsort är Örnsköldsvik. ANSÖKAN Vi ser fram emot din ansökan senast 16 mars 2025. Vänta inte med att skicka in din ansökan då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Maud Vestberg; 070-210 10 78, [email protected] OM OMEXOM Omexom levererar tjänster genom hela värdekedjan inom energidistribution och verkar för att det moderna samhället ska fungera så bra som möjligt. Idag finns Omexom i 39 länder, till största del i Europa, men även i länder som Nya Zeeland, USA, Mocambique och i Brasilien. I Sverige har vi kontor från Umeå till Malmö. Total omsättning för Omexom globalt är över 57 miljarder SEK. Omexom är ett varumärke inom VINCI Energies som är en del av VINCI - en stor global koncern med över 220 000 medarbetare världen över. VINCI Energies är verksamma inom industri-, infrastruktur-, och ict-segmenten. I Sverige har VINCI Energies över 2500 anställda och representerat av varumärkena Omexom, Axians, Building Solutions och Actemium. www.omexom.se

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025