Lediga jobb i Ovanåker
Sök totalt 14 lediga jobb i Ovanåker
Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare i naturkunskap och biologi tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!
Spännande och Intressant montörsjobb till etablerat stort kundföretag Dina arbetsuppgifter Självständigt montera olika produkter utifrån ritningar, vara självgående och "ta tag i" uppgifter på eget initiativ. Vara beredd att hjälpa övriga avdelningar med diverse sysslor. Din bakgrund/Dina egenskaper Händig montör som är van lagerarbetare. Har du truckkort och kan jobba skift? Sök jobbet! Information och kontakt För mer information om tjänsten kontakta Catrine Pehrsson 076-6493312 Om Wikan Personal Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se. Wikan Personal kan bland annat erbjuda dig: - Att arbeta för en ledande leverantör inom verkstadsarbete. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och löner. - En lokal och närvarande konsultchef. - Friskvårdsbidrag årligen efter 6 månader. - Kollektivavtal.
Farmaceut till Apotek Hjärtat, Edsbyn Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen Malin berättar Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Edsbyn! Här är det jakt, fiske, skidor och friluftsliv som dominerar. Inte att förglömma; bandyn har en alldeles särskild plats i Edsbybornas hjärtan. Vad få vet, är att datorspelet Minecraft har sitt ursprung här.. Vi är ett tight gäng som jobbar tätt tillsammans. För mig som chef, är det därför viktigt att du lätt kan switcha arbetsuppgift och ser helheten som allas ansvar. Vi jobbar dagligen mot tydliga mål, kommunicerar hela tiden om vad som är viktigast idag. Ibland är det siffror, ibland är det att hinna inventera och ibland är det att skylta våra nya produkter, så kunderna inte missar dem. Alltid, alltid med kunden i första rummet. Vad vi än gör, är det med skrattet nära och målet att fortsätta vara gröna på alla mätetal. Vi väntar aldrig till sista sekund med något, utan gör det direkt och hinner därför sällan bli stressade över deadlines. Vi har varit nominerade flera gånger till Årets Apotek och nu börjar det bli dags att vinna! Vår regionchef brukar säga; ”Det här är ett team som vet vad de gör, tänk om alla hade det Edsbyn har” Vi ligger i vårdcentralen, med öppettider 9-17.30 vardagar. Här möter vi Edsby-bor, turister, olika tävlingslag i bl.a. skidor och bandy, genomresande och hemvändare. Vi har ett välfyllt apotek och vi hjälper gärna till att ta hem det kunden saknar. Sök nu, häng med på vår resa! Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2024-11-30 Kontaktperson: Malin Lindberg, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Barn- och utbildningsförvaltningen ansvarar för förskola, fritidshem, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning. Vi som arbetar inom barn- och utbildningsförvaltningen strävar efter att ge barn, ungdomar och vuxna en trygg skolgång fylld av lärande! Beskrivning Alftaskolan 7-9 söker en ny kollega och vi söker dig som är legitimerad lärare och har behörighet att undervisa i engelska i årskurserna 7-9. Om du är intresserad av att bli en del av en skola som präglas av ett gott samarbete och ett ambitiöst kollegium är detta en tjänst för dig! Hela skolan är nyrenoverad och har fina och ändamålsenliga lokaler Arbetsuppgifter Du kommer att undervisa i årskurserna 8 och 9. I arbetsuppgifterna ingår mentorskap som du delar med kollegor. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad och legitimerad lärare med behörighet att undervisa i årskurserna 7-9. Din ämnesbehörighet har du i engelska. Det är meriterande om du har behörighet i fler ämnen. Villkor Del- eller heltid med månadslön. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Före en anställning hos oss kommer du behöva visa upp ett giltigt utdrag från belastningsregistret för arbete inom skola, fritids eller förskola. Utdraget är kostnadsfritt att beställa på polisen.se och det kan ta upp till två veckor att få hem. Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Socialförvaltningens uppgift är att stödja människor som på grund av funktionsnedsättning, ekonomisk eller social problematik behöver olika former av stöd och hjälp. Beskrivning Timvikarie som personlig assistent Vi söker dig som är minst 18 år som är intresserad av att arbeta som personlig assistent i vår omsorgsenhet. Arbetsuppgifter I arbetet som personlig assistent ger du stöd, vård och hjälp till en person i dennes vardagliga liv, både i hemmet och ute på olika aktivitet samt på arbetsplats. Assistenten rekryteras utifrån brukarens behov och önskemål och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker i första hand en manlig assistent som gärna är lite äldre och som är flexibel, lugn och lyhörd. Ett krav är att du är rökfri. Kvalifikationer För att trivas hos oss bör du ha ett genuint intresse för att arbeta med människor, vara flexibel, ansvarsfull, lyhörd för andras behov, ha god servicekänsla och samarbetsförmåga. Tidigare erfarenhet inom personlig assistans är meriterande men inte ett krav. Då dokumentation och kommunikation är en del i dina arbetsuppgifter är det viktigt att du behärskar svenska språket mycket bra i både tal och skrift. Villkor Arbetstiderna varierar mellan dag och kvällsturer och schemat är förlagt både vardagar och helger. Timvikariatet är förlagt i Alfta Intervjuer sker löpande och vikariatet kan komma att tillsättas under ansökningsperioden. Kontaktperson Enhetschef Omsorgsenheten Örjan Larsson 0271-57223 Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Socialförvaltningens uppgift är att stödja människor som på grund av funktionsnedsättning, ekonomisk eller social problematik behöver olika former av stöd och hjälp. Beskrivning Vi söker en Välfärdstekniker till socialförvaltningen i Ovanåkers kommun. Är du intresserad av verksamhetsutveckling med stöd av digitalisering. Har du ett intresse och erfarenhet av tekniska lösningar och är intresserad av att arbeta med teknisk och digital verksamhetsutveckling inom socialtjänstens områden? Då tycker vi att du ska söka denna tjänst. Socialförvaltningen står inför en stor utmaning där allt fler kommer att behöva stöd och hjälp. Som stöd i detta utvecklar vi verksamheternas möjlighet att använda olika väldfärdsteknik. Detta för att bättre kunna tillgodose individernas behov av trygghet och omsorg samt förenkla och kvalitetssäkra det dagliga arbetet för vår personal. Socialförvaltningen har sedan några år tillbaka en teknikenhet som ska hjälpa verksamheterna i deras digitala verksamhetsutveckling samt i den dagliga driften av system och tekniska lösningar. Som välfärdstekniker kommer du att ingå i denna enhet som bl.a. installerar och ger support till användare. Arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter: - Att installera och montera olika typer av välfärdsteknik som exempelvis trygghetslarm, digitala lås, rörelsesensorer, läkemedelsgivare/skåp, kameror för e-tillsyn, diverse positioneringsprodukter. - Att ansvara för löpande drift och underhåll av välfärdsteknik. - Att ansvara för drift av mobiltelefoner/läsplattor. Administration i MDM system - Att administrera användare och omsorgstagare i olika system gällande välfärdsteknik. - Att ge support till användare, omsorgstagare och anhöriga. - Att driva mindre projekt med införande av ny teknik inom socialförvaltningens områden. - Hantera supportärenden till interna och externa systemleverantörer. - Att kunna utföra vissa uppgifter som systemförvaltare vid frånvaro av ordinarie systemförvaltare. - Representera socialförvaltningen i olika nätverk/forum internt och externt gällande digitalisering. - Att omvärldsbevaka ny välfärdsteknik som kommer ut på marknaden. - Att tillsammans med teknikgrupp och strateg gällande välfärdsteknik planera för framtida behov av välfärdsteknik. Kvalifikationer - Någon form av utbildning inom området välfärdsteknik/välfärdstekniker är önskvärt men inte ett krav. - Erfarenhet av installation/montering av välfärdsteknik som nyttjas inom socialtjänsten exempelvis trygghetslarm, Rörelsesensorer, Positionering, digitala lås, läkemedelsgivare etc. - Kunskap eller tidigare erfarenhet av socialförvaltningens verksamhetsområden som arbetar med stöd till äldre enligt socialtjänstlagen och personer som omfattas av lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). - Behörighet att installera välfärdsteknik som kräver anslutning till 12V. Detta är inte ett krav men önskvärt. Personliga egenskaper För uppdraget krävs att du är driven, självständig, strukturerat, trygg och stabil. - Du är social och trivs med att samverka med många olika människor och grupper. - Du är nyfiken och problemlösningsfokuserad – öppen för att tänka nytt. - Du har stort tålamod och en vilja att hjälpa andra. - Du har lätt för att samordna och att se olika lösningar på problem. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Socialförvaltningens uppgift är att stödja människor som på grund av funktionsnedsättning, ekonomisk eller social problematik behöver olika former av stöd och hjälp. Beskrivning Vill du jobba med ett roligt, flexibelt och ansvarsfullt arbete och kunna göra skillnad för individer med funktionsnedsättning? Då ska du söka vikariatet som stödassistent inom Ovanåkers kommun. Vikariatet är under tiden 2024-11-04 t.om. 2025-05-31 och arbetet är i huvudsak förlagd till en gruppbostad inom LSS i Edsbyn men kan även innebära vissa arbetspass som resurspersonal vid andra grupp- och servicebostäder inom kommunen. Schemat på arbetsplatsen är konstruerat efter verksamhetens behov. Arbetsuppgifter Grunden i arbetet som habiliteringspersonal inom omsorgsenheten består av att med ett individanpassat förhållningssätt kunna stödja brukaren i dennes vardag utifrån förutsättningar och behov. Din uppgift är att ge god omsorg, medverka i dagliga rutiner, kommunicera utifrån brukarens förutsättningar och vid behov använda kommunikationshjälpmedel, följa med på aktiviteter och förmedla trygghet med respekt för den boendes självbestämmande. Du behöver kunna kommunicera utifrån brukarens perspektiv, vilket förutsätter kunskaper om vikten av att använda alternativ kompletterande kommunikation. Ett individanpassat förhållningssätt ligger som fokus i arbetet och kommer till uttryck i den individuella genomförandeplanen. Schemat innehåller arbetspass förlagda dag, kväll, sovande natt samt tjänstgöring varannan helg utefter brukarnas och verksamhetens behov. All dokumentation sker i Life Care. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad stödassistent eller undersköterska med inriktning psykiatri eller specialpedagogik. Meriterande är om du är utbildad stödpedagog eller har annan liknande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är även meriterande om du har utbildning inom AKK som funktionellt kommunikationsstöd, MI-motiverande samtal, utbildning inom tydliggörande pedagogik samt utbildning i lågaffektivt bemötande och arbetserfarenhet av detta. Du behöver klara av att arbeta med personer som har ett utåtagerande beteende och ha god kännedom om hur man arbetar med individer som har olika typer av autismspektrumtillstånd. Du som söker behöver kunna behärska det svenska språket väl i tal och skrift då arbetet innebär flertalet sociala kontakter med brukare, anhöriga, andra professioner samt skriftlig dokumentation i Life Care. Detta innebär också att du behöver ha datorvana. Du som söker behöver ha förmåga att vara lugn och kontrollerad även i stressade situationer då oförutsedda situationer kan inträffa. Stor vikt läggs på din samarbetsförmåga och hur du relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Har du intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra samt är flexibel utifrån verksamheternas behov, ser helheter och tar hänsyn till andras behov tror vi att du passar för det här arbetet. Som person behöver du vara bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete. Vi ser positivt på att du är kreativ och bidrar med nya och kreativa angreppssätt i olika arbetsfrågor. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. Urval kommer att ske löpande. Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 17 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige, Norge och online. Vi arbetar efter visionen ”En förändrad värld där barns drömmar får liv”. Vårt uppdrag är att bekämpa fattigdom och utsatthet genom att förverkliga barns rättigheter världen över. Erikshjälpen söker nu en verksamhetschef till vår butik i Edsbyn. Vill du bidra till att förverkliga barns rättigheter genom att leda arbetet i butiken är det här rollen för dig. Välkommen med din ansökan! Beskrivning Som verksamhetschef är du operativ och leder det dagliga arbetet i butiken så att fastlagda överskottsmål, sociala mål och miljömål uppnås. Din uppgift är att tillsammans med butikens medarbetare, ta emot skänkta varor, bereda dessa och sälja dessa från butiken. Du har personal- och arbetsmiljöansvar där du planerar, bearbetar och utvecklar den egna butiken, medarbetarna, marknaden. Du bär ansvaret för arbetsledare, butiksmedarbetare, frivilligarbetare och personer som utför arbetsprövning, aktiviteter eller annan sysselsättning via myndigheter. På så sätt bidrar du även till att uppfylla vårt sociala mål, att få människor att utveckla sina förmågor. Butiken drivs i samarbete mellan Erikshjälpen second hand och EDA-Arken i Edsbyn. Arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter: • Du leder aktivt det dagliga arbetet genom att leda mot Erikshjälpen second hands mål för verksamheten • Du bidrar till att skapa effektiva flöden i butiken • Du planerar, bearbetar och utvecklar butiken och dess arbetssätt • Du arbetar både praktiskt och administrativt • Du bidrar till och skapar arbetsglädje i butiken • Du har personal- och arbetsmiljöansvar • Du fungerar som butikens ansikte utåt och har kontakter med såväl samarbetspartners, som givare och kunder. Kvalifikationer Du: • har gedigen erfarenhet från butiksverksamhet och personalledning, gärna inom detalj eller fackhandel • har ekonomisk kompetens och förståelse • har eftergymnasial utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • delar Vår värdegrund (https://erikshjalpen.se/var-vardegrund/) som bygger på tre grundprinciper; Eriks anda, FN:s barnkonvention och en kristen människosyn. Meriterande om du har: • ett intresse för bistånds- och secondhandarbete • erfarenhet av och/eller kunskap om värdering av secondhandvaror • erfarenhet från att ha arbetat med människor med särskilda behov Du är: • relationsbyggare som är van vid att möta människor i olika livssituationer och sammanhang • självgående, ansvarstagande och tycker om att arbeta målinriktat och strukturerat • positiv och engagerad i ditt arbete • organisatör och har lätt att se och skapa strukturer i arbetet • lösningsorienterad och har förmågan att verka för helheten utifrån uppsatta mål, för att utveckla och driva verksamheten framåt • social och har en god kommunikativ förmåga • en ledare som kan leda människor utifrån deras egen förmåga och förutsättningar Vi erbjuder dig Som medarbetare hos Erikshjälpen får du arbeta i en verksamhet där du, tillsammans med ett engagerat team och kollegor över hela världen arbetar för att främja barns rättigheter i Sverige och i världen, genom att generera medel till sociala och humanitära insatser. Genom att främja och utveckla återanvändning av begagnade varor är du med och bidrar till en hållbar utveckling och ett mer effektivt utnyttjande av jordens resurser. Du blir också del i en bred social gemenskap, då Erikshjälpen Second Hands butiker ger meningsfull sysselsättning för anställda, volontärer och praktikanter. Vi är måna om att våra medarbetare har en god balans mellan arbete och fritid. Vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag om 2000 kronor om året. Som anställd omfattas du av kollektivavtalet Tjänsteman i civilsamhället som är tecknat mellan Fremia och Unionen. Som anställd hos oss har du möjlighet att vara med och göra skillnad - för en framtid där barns drömmar får liv. Vi välkomnar sökande med olika erfarenheter och bakgrund och värderar mångfald i alla former. Tillträde i mars 2025 Anställningen är en tillsvidareanställninge som börjar med 6 månaders provanställning.
Om dig Du är en erfaren och gärna utbildad lönekonsult med några års erfarenhet från näringslivet, kommunal eller statlig verksamhet. Hos oss är egen drivkraft och engagemang viktiga egenskaper. Det är en fördel om du har erfarenhet av att jobba i Personec P och/eller Medvind. Då du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt, värdesätter vi också att du är en duktig kommunikatör med hög servicemedvetenhet. Du är digitalt intresserad, ser nyttan med att effektivisera och är inte främmande för nya arbetssätt. Vidare är du serviceinriktad och uppskattar ett nära teamwork. Som lönekonsult hos oss arbetar du utifrån tydliga deadlines, därför kan arbetsbelastningen variera under månaden vilket ställer höga krav på proaktivitet samt tidsplaneringsförmåga. Vi tror att du uppskattar ett tydligt och inkluderande ledarskap. Här är det medarbetarna som har tagit fram de gemensamma ledorden: Glädje, engagemang och utveckling. Är du en individ som är van vid att ta mycket eget ansvar samt trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö så kan du vara personen vi söker. Läs gärna mer om oss på www.lonhalsingland.se Skicka in din ansökan via denna https://bollnas.varbi.com/se/what:job/jobID:752104/
Vi söker nu lastbilsmekaniker som är kunnig på fordonsel till vår verkstad i Alfta. Kom och bli en del av vårt härliga team! Vi är en tungverkstad som dels servar och reparerar våra egna fordon men även externa kunders fordon och maskiner. Vi arbetar även med en del personbilar. Vi ser gärna att du har utbildning inom tung fordonsteknik eller motsvarande erfarenheter. Datorvana och datakunskap är en förutsättning då arbetet i många moment kräver uppkoppling av dator mot fordon. B-körkort är ett krav och vi ser det som meriterande om du har C. Tjänsten är på heltid och arbetet sker på schemalagd tid. Beredskap tillkommer. Tjänsten tillsätts så fort vi hittar en lämplig kollega. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Visar 1 till 10 av 14 jobb