Lediga jobb i Partille

Sök totalt 116 lediga jobb i Partille

Erfarna rivare sökes
Gr8 partner group AB
Övriga byggnads- och anläggningsarbetare

🔎 Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet av rivningsarbete Är noggrann, självgående och har god fysik Har B-körkort – ett stort plus! Trivs med att jobba i team och bidra till en positiv arbetsmiljö Behärskar svenska i tal (för säkerhetsinstruktioner och samarbete) 📍 Plats: Göteborg med omnejd ⏰ Start: Enligt överenskommelse 🧰 Vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön och schyssta villkor Ett stabilt företag med bra arbetsledning och tydlig struktur Möjlighet till utveckling inom bygg och rivning Arbetskläder och utrustning 💪 Hos GR8 Partner Group är du inte bara en arbetare – du är en viktig del av laget. Vi tror på långsiktiga samarbeten och att skapa en arbetsmiljö där människor trivs och utvecklas. 📩 Ansök nu!

Idag
Sista ansökan:
25 juli 2025
Är du stödassistent som vill driva digital utveckling tillsammans med oss?
Partille kommun
Vårdare, boendestödjare

Partille kommun har 40 000 invånare och är en växande förstad. Vi är 2 900 medarbetare som tillsammans skapar en trygg och kvalitativ miljö att bo, arbeta och leva i utifrån våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Furumossens gruppbostad och Hyggesvägens servicebostad erbjuder en spännande arbetsmiljö där du får vara med och utveckla verksamheten. På Furumossen bor sex brukare och på Hyggesvägen åtta alla med olika funktionsnedsättningar och i varierande åldrar. Vi samplanerar mellan enheterna, vilket ger möjlighet att arbeta på båda boendena, även om du har din huvudsakliga placering på ett av dem. Båda boendena ligger i Furulund med bra kommunikationer och närhet till Allum köpcentrum. Just nu inför vi det digitala verksamhetsstödet Boet ett modernt verktyg som stärker både brukare och personal samt underlättar planering, dokumentation och samordning mellan enheterna. Boet ersätter flera analoga arbetssätt och öppnar nya möjligheter för brukarna att bli mer delaktiga i sitt dagliga stöd. Här får du chansen att vara med och forma framtidens LSS-verksamhet! ARBETSUPPGIFTER Som stödassistent har du en viktig roll i att stötta brukarna i vardagen, till exempel vid matlagning, städning, inköp och fritidsaktiviteter. Vårt mål är att stärka brukarnas självbestämmande, delaktighet och inflytande i sin egen vardag. Vi befinner oss i en utvecklingsfas där vi vill fortsätta främja brukarens självständighet och förmåga att göra mer på egen hand. Med stöd av nya digitala verktyg ser vi redan positiva förändringar och vill utveckla detta vidare. Struktur och arbetssätt Vi arbetar i tre kontaktmannagrupper som leds av varsin Stödpedagog tillsammans med 56 stödassistenter. Tillsammans planerar, genomför och följer vi upp målarbetet för 45 brukare, vilket ger varje individ ett tryggt och kontinuerligt stöd från flera insatta kontaktpersoner. Nu förstärker vi stödpedagogteamet med ytterligare en stödpedagog och skapar en ny kontaktgrupp. Det innebär färre brukare och färre medarbetare i varje grupp en satsning som ger mer tid och högre kvalitet i stödet till varje individ. Samtidigt får du som medarbetare möjlighet att utvecklas och arbeta med det du brinner för. Hos oss uppmuntras initiativ, idéer och engagemang! Genomförandeplanen är central i vårt arbete och blir med hjälp av Boet ett levande och lättillgängligt verktyg som underlättar planering, dokumentation och måluppföljning. Vi strävar alltid efter ökad delaktighet och självbestämmande för brukarna. Kompetensutveckling Vårt förhållningssätt är tydliggörande och lågaffektivt med fokus på att stärka brukarens självkänsla och tilltro till sin egen förmåga. Därför satsar vi på kontinuerlig kompetensutveckling och utbildar all personal i Studio 3. Vi planerar även att stärka användningen av AKK (Alternativ och Kompletterande Kommunikation). Arbetstid Arbetstiden är främst förlagd till eftermiddag och kväll samt inkluderar jour och arbete varannan helg. Schemat är anpassat efter brukarnas närvaro i hemmet utanför daglig verksamhet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en fullständig utbildning från omvårdnadsprogrammet, helst utbildad stödassistent eller har en likvärdig utbildning. Det är ett stort plus om du har genomfört kurser inom funktionshinderområdet. För denna roll krävs erfarenhet av arbete inom LSS, gärna på grupp- eller servicebostad med en blandad målgrupp. Tidigare erfarenhet av demens är meriterande, liksom kunskap inom AKK och lågaffektivt bemötande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är ett krav. Du bör även ha grundläggande datorkunskaper och erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av Treserva och att arbeta enligt individens behov i centrum (IBIC) är meriterande. Är du en engagerad och lösningsfokuserad person som brinner för brukarens välmående? Vi söker dig som: -Tar initiativ: du ser möjligheter och väntar inte på att någon annan löser något. -Har ett gott bemötande: du skapar en positiv miljö för brukare, kollegor och samarbetspartners. -Är ansvarstagande: du tar ägandeskap över ditt arbete och säkerställer kvalitet i allt du gör. -Arbetar målinriktat: du driver aktiviteter framåt, följer upp och strävar efter bästa möjliga resultat. -Är nytänkande: du vågar testa nya arbetssätt och ger inte upp förrän du hittat rätt. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT I den här rekryteringen vill vi inte att du skickar in personligt brev. Du kommer i stället få besvara ett antal enkätfrågor i samband med att du skickar in din ansökan. Detta i syfte att samla in relevant information för rekryteringen, där alla sökande får besvara samma frågor. Svaren används sedan tillsammans med ditt CV i urvalsprocessen. Skulle vi trots allt få in personligt brev kommer detta inte att beaktas. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Innan en eventuell anställning behöver du uppvisa giltigt pass eller nationellt ID för kontroll av id- och medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För arbete inom vård- och omsorgsförvaltningen i Partille kommun behöver du ha godkänt betyg i svenska från grundskolan, alternativt SFI-D för att kunna hantera dokumentation.

Idag
Sista ansökan:
9 juli 2025
Föräldravikariat undersköterska Capio Vårdcentral Sävedalen
Capio Sverige AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Om oss Capio Vårdcentral Sävedalen är en välfungerande vårdcentral med ca 9300 listade patienter. Bredden bland patienterna är stor och variationsrik vilket många upplever stimulerande att arbeta med. Vårdcentralen är belägen precis vid kommungränsen mellan Göteborg och Partille i närheten av Östra sjukhuset. Det är cykelavstånd från stan och det är även enkelt att ta sig hit med kollektivtrafik. Arbetsplatsen är liten, trivsam och välstrukturerad med bra kollegor som är trevliga, hjälpsamma och mycket kunniga. Vi har en bra stämning i arbetsgruppen med högt i tak och vi är måna om varandra för att vi är varandras arbetsmiljö. Vi har korta beslutsvägar och vi ställer oss positiva till förbättringsförslag och förändringsarbete. Vi har förutom sedvanlig läkarmottagning, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, hypertonimottagning, distriktssköterskemottagning, äldremottagning, motiverande samtal, samordnare vid psykisk ohälsa, KBT-terapi, rehabkoordinator, laboratorium, BVC, sekreterare och receptionist. Din roll Som undersköterska på vår vårdcentral träffar du många patienter i alla åldrar och har ett tätt samarbete med övriga i personalgruppen. Du alternerar mellan att vara på vårt laboratorium där vi utför olika provtagningar (venös/kapillär-provtagning, blodtryckskontroller, EKG samt lokala analyser) och på mottagningsteamet där du är med och assisterar läkarna vid olika undersökningar och mindre operationer. Du ansvarar också för att hålla ordning i förråd, undersökningsrum och på laboratoriet. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Vikariatet sträcker sig från slutet av augusti till mitten av mars 2026, men kan eventuellt förlängas. Om dig Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har fått ditt bevis på skyddad yrkestitel från socialstyrelsen. Du behöver ha minst två års yrkeserfarenhet och gärna erfarenhet av primärvård. Provtagningsvana är ett måste. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga, både med patienter och med kollegor, är lösningsfokuserad, flexibel, ha ett professionellt förhållningssätt, samt kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Vi ställer mycket höga krav på bemötande mot såväl patienter som kollegor. Sista ansökningsdag: 250802 Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vi ber dig skicka in din ansökan så fort som möjligt. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Igår
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Speciallärare inriktning Matematik, Partille Gymnasium
Partille kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER Drivs du av att undervisa i matematik och bygga relationer med elever på såväl grupp- som individnivå på gymnasiet? Nu finns chansen att börja jobba hos oss som speciallärare inriktning matematik! Ett arbete där du kan göra skillnad varje dag! Tjänsten passar dig som brinner för att våra elever ska hitta de bästa förutsättningarna för att känna trygghet, självförtroende och nå goda studieresultat. Du arbetar förebyggande genom att identifiera och undanröja hinder i olika lärmiljöer och utvecklar arbetet med stödinsatser och extra anpassningar. Du arbetar på såväl grupp- som individnivå med våra elever och arbetar ämnesutvecklande tillsammans med våra pedagoger. På Partille Gymnasium vill vi rusta våra elever för framtiden. Vi arbetar därför aktivt med att få eleverna att känna delaktighet i sin egen lärandeprocess och ser det som en självklarhet att verka för att stärka elevens självkänsla och framtidstro. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik med behörighet att undervisa på gymnasienivå. Du har speciallärarexamen med inriktning mot matematik. Du har även erfarenhet av både undervisning och arbete som speciallärare. Som person är du samarbetsinriktad och har förmågan att nå uppsatta mål. Du visar respekt och hänsyn mot dem som du möter i din yrkesroll. Du har en väl utvecklad relationell förmåga. Självklart tror du på allas lika värde och skapar en god atmosfär i möten. Du har en välutvecklad helhetssyn och kan överblicka ditt eget ansvarsområde och sätta det i relation till större sammanhang. Du visar intresse för och samverkar i övergripande frågor för att skapa mervärde. Dessutom är du strukturerad, upprättar tydliga mål och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet.  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Här kan du läsa mer om spännande utvecklingsarbeten som pågår i vår verksamhet! https://www.partille.se/barn--utbildning/inblick/ I den här rekryteringen vill vi inte att du skickar in personligt brev. Du kommer i stället få besvara ett antal enkätfrågor i samband med att du skickar in din ansökan. Detta i syfte att samla in relevant information för rekryteringen, där alla sökande får besvara samma frågor. Svaren används sedan tillsammans med ditt CV i urvalsprocessen. Skulle vi trots allt få in personligt brev kommer detta inte att beaktas. Innan en eventuell anställning behöver du uppvisa giltigt pass eller nationellt ID för kontroll av id- och medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Även ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister behöver uppvisas innan anställning.  Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Igår
Sista ansökan:
9 juli 2025
Gymnasielärare religion och historia
Partille kommun
Gymnasielärare

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER Drivs du av att se elever utvecklas? Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra elevers kunskapsutveckling inom historia, religion och ledarskap på gymnasienivå!  Undervisning kommer ske på såväl nationella program som introduktionsprogrammet. Vi tror att undervisningen blir som bäst när du som pedagog skapar engagemang för ämnena och  bygger goda och professionella relationer till eleverna på såväl grupp- som individnivå. Vi på Partille gymnasium strävar efter att våra elever ska hitta de bästa förutsättningarna för att känna trygghet, självförtroende och nå goda studieresultat.  Hos oss har vi ett nära samarbete oss kollegor emellan och vi söker dig som vill bli en del av vårt team. I dina arbetsuppgifter ingår att planera, genomföra och utvärdera undervisningen i dina ämnen samt vara med och utveckla verksamheten. Du har även mentorsansvar för en grupp elever och kommer då att samarbeta med övrig personal i både arbets- och ämneslag. På Partille Gymnasium vill vi rusta våra elever för framtiden. Vi arbetar därför aktivt med att få eleverna att känna delaktighet i sin egen lärandeprocess och ser det som en självklarhet att verka för att stärka elevens självkänsla och framtidstro.  Vill du bli en av oss? Nu finns chansen att komma till oss på Partille gymnasium! Tjänsten avser ett vikariat under höstterminen 2025 med trolig möjlighet till förlängning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare i historia och religion med behörighet att undervisa på gymnasienivå. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av läraruppdraget samt om du har erfarenhet av undervisning i ledarskap. Som person är du samarbetsinriktad och du har förmågan att nå uppsatta mål. Du visar respekt och hänsyn mot dem som du möter i din yrkesroll och du har en väl utvecklad relationell förmåga. Självklart tror du på allas lika värde och skapar en god atmosfär i möten. Du har en välutvecklad helhetssyn och kan överblicka ditt eget ansvarsområde och sätta det i relation till större sammanhang. Du visar intresse för och samverkar i övergripande frågor för att skapa mervärde. Dessutom är du strukturerad och planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet.  Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Här kan du läsa mer om spännande utvecklingsarbeten som pågår i vår verksamhet! https://www.partille.se/barn--utbildning/inblick/ I den här rekryteringen vill vi inte att du skickar in personligt brev. Du kommer i stället få besvara ett antal enkätfrågor i samband med att du skickar in din ansökan. Detta i syfte att samla in relevant information för rekryteringen, där alla sökande får besvara samma frågor. Svaren används sedan tillsammans med ditt CV i urvalsprocessen. Skulle vi trots allt få in personligt brev kommer detta inte att beaktas. Innan en eventuell anställning behöver du uppvisa giltigt pass eller nationellt ID för kontroll av id- och medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Även ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister behöver uppvisas innan anställning.  Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Igår
Sista ansökan:
9 juli 2025
Sjuksköterska
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Grundutbildade sjuksköterskor

Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Närhälsan Partille vårdcentral ligger centralt i Partille, strax öster om Göteborg. Från centrala Göteborg tar det cirka 10 minuter med tåg. Vi har omkring 11 200 listade patienter som speglar stadsdelens demografi med variation av olika kulturer, socioekonomi och åldrar. Vi är en kompetent och väl sammansvetsad personalgrupp som har ett gott samarbete och alla är delaktiga i vårdcentralens utveckling. Vi prioriterar kollegialt utbyte och avsätter regelbundet tid för intern fortbildning. Vi är stolta över vår vårdcentral och söker dig som är engagerad, lösningsorienterad och positiv. Läs gärna mer om de fördelar och förmåner vi erbjuder i Närhälsan: Länk till vår hemsida Om arbetet Dina arbetsuppgifter på vårdcentralen spänner sig över ett brett arbetsfält och omfattar det allmänmedicinska området där du möter patienter i alla åldrar och situationer. Du kommer att ingå i ett team som resurssjuksköterska tillsammans med läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Du kommer att arbeta med utgångpunkt från laboratoriet med bland annat provtagning, assistans vid operationer, rektoskopier och såromläggningar.   Arbetet sker genom både akut och planerad verksamhet. Ett nära samarbete sker med dina kollegor på enheten och tvärprofessionellt i teamet, där det finns möjlighet till handledning och stöttning. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom primärvård, men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad sjuksköterska. I arbetet möter du många patienter därför är det viktigt att du är tillmötesgående, lyhörd och har en vilja att hjälpa andra. Vi tror också att du trivs med teamarbete och för dig är det en självklarhet att samarbeta med kollegor och övriga kontakter. Du kan formulera dig väl i både tal och skrift. Vi ser även att du lever upp till Närhälsans kärnvärden: Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Intervjuer på vårdcentralen kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan! Om rekryteringsprocessen Urval sker i två steg. Första urvalet görs av rekryterare på HR-avdelningen som kallar kandidater till telefonintervju. Därefter gör rekryterande chef ett andra urval av de sökande och kallar till en intervju på vårdcentralen. Vi använder oss av kompetensbaserade intervjuer vilket innebär att svaren på frågorna ska baseras på faktiska situationer. Det är viktigt att du beskriver så konkreta situationer som möjligt och försöker undvika generaliserande svar – detta för att vi ska kunna förstå situationen, varför du agerade som du gjorde och vad resultatet blev. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Igår
Sista ansökan:
9 juli 2025
Butikssäljare, inriktning bake off - Coop Öjersjö
Coop Väst AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en glad och positiv person som brinner för mat, sälj och förstklassig service? Då kan du vara precis den vi söker! Vi söker nu en ny medarbetare till vår butik. Vi vill att du som söker har en bra initiativförmåga och en positiv energi som smittar av sig, ser kundens behov och med stolthet och glädje levererar branschens bästa kundbemötande. Som person är du kreativ och kommer gärna med förslag och idéer och har lätt för att arbeta i team. Du har ett öga för detaljer och engagemanget för att skapa en välkomnande, säljande och inspirerande butik. Du drivs av utmaningar, ser möjligheter och har en vilja att hela tiden utveckla och effektivisera såväl verksamheten som dig själv. Du kommer i huvudsak att arbeta som butikssäljare med inriktning bake off men även andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande i butik förekommer, exempelvis; - Arbeta i kassan - Fylla på varor i hyllorna och fronta - Bygga exponering på säljtorg och gavlar - Arbeta med fys och svinn - Arbeta med egenkontroller - Hålla städat och snyggt i butiken Tillsammans med dina kollegor blir du butikens ansikte utåt och för dig är kunden nummer ett. Du har lätt för att skapa långsiktiga kundrelationer och har egenskapen att inspirera kunden till köpglädje. Du trivs med att vara på språng och att arbeta kroppen. Arbetet i en butik erbjuder dig ett varierande arbete i emellanåt högt tempo och det är viktigt att du känner dig trygg med att hantera stressiga situationer. Tidigare erfarenhet från arbete i dagligvaruhandeln är mycket meriterande. Är det kopplat till bake off eller bageri är det extra meriterande. För oss är även personlig lämplighet viktig. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30 timmar/vecka. Tillträde till tjänsten sker 18 augusti eller enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar provanställning. Arbetstiderna varierar och förekommer både dag- och kvällstid samt helger. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Butikschef Mikael Otterdahl tfn: 0765 - 39 29 31 alt e-post; [email protected] Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se - God svenska i tal och skrift är ett krav - Erfarenhet och kompetens från detaljhandel och/eller andra serviceyrken är meriterande - Erfarenheter av arbete med bake off eller bageri är mycket meriterande Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Igår
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butikssäljare, inriktning kassa - Coop Öjersjö
Coop Väst AB
Butikssäljare, dagligvaror

Är du en glad och positiv person som brinner för mat, sälj och förstklassig service? Då kan du vara precis den vi söker! Vi söker nu en ny medarbetare till vår butik. Vi vill att du som söker har en bra initiativförmåga och en positiv energi som smittar av sig, ser kundens behov och med stolthet och glädje levererar branschens bästa kundbemötande. Som person är du kreativ och kommer gärna med förslag och idéer och har lätt för att arbeta i team. Du har ett öga för detaljer och engagemanget för att skapa en välkomnande, säljande och inspirerande butik. Du drivs av utmaningar, ser möjligheter och har en vilja att hela tiden utveckla och effektivisera såväl verksamheten som dig själv. Du kommer i huvudsak att arbeta som butikssäljare med inriktning kassa men även andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande i butik förekommer, exempelvis; - Fylla på varor i hyllorna och fronta - Bygga exponering på säljtorg och gavlar - Arbeta med fys och svinn - Arbeta med egenkontroller - Hålla städat och snyggt i butiken Tillsammans med dina kollegor blir du butikens ansikte utåt och för dig är kunden nummer ett. Du har lätt för att skapa långsiktiga kundrelationer och har egenskapen att inspirera kunden till köpglädje. Du trivs med att vara på språng och att arbeta kroppen. Arbetet i en butik erbjuder dig ett varierande arbete i emellanåt högt tempo och det är viktigt att du känner dig trygg med att hantera stressiga situationer. Tidigare erfarenhet från arbete i dagligvaruhandeln är mycket meriterande. Är det kopplat till kassaarbete är det extra meriterande. För oss är även personlig lämplighet viktig. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 25 timmar/vecka. Tillträde till tjänsten sker 18 augusti eller enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar provanställning. Arbetstiderna varierar och förekommer både dag- och kvällstid samt helger. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Butikschef Mikael Otterdahl tfn: 0765 - 39 29 31 alt e-post; [email protected] Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se - God svenska i tal och skrift är ett krav - Erfarenhet och kompetens från detaljhandel och/eller andra serviceyrken är meriterande - Tidigare kassavana är mycket meriterande Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Igår
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butikschef, Stadium Partille
Stadium AB
Chefer inom handel

Vill du leda ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som driven, prestigelös och flexibel? Toppen, då kanske du är vår nästa lagledare. Vi söker en butikschef till vårt lag. Stadiums mission är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att kunna göra det måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Läs mer om våra drivkrafter på vår karriärsida. Vad innebär det att vara butikschef? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse runt hela löparbanan. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikschef skapar du förutsättningar för alla i teamet ska kunna hjälpa kunderna att hitta de produkter som de behöver, både visuellt men också genom det personliga mötet. Genom att sätta upp mål för butiken, följa upp dem och sätta in åtgärder vid behov så når ni tillsammans önskade resultat. Ännu en viktig del av en lagledares arbete är att skapa en god och säker arbetsmiljö. Det skapar möjligheter för teamet att, på ett hållbart sätt, utvecklas och lyckas i sitt uppdrag. Vem är du? Vi tror att du delar vårt sätt att tänka och våra övertygelser när det kommer till att se möjligheter i alla utmaningar. Du har tidigare erfarenhet från ledande roller inom retail. Du har också goda kunskaper i svenska och engelska språket och god datavana. Genom god samarbetsförmåga, lyhördhet, lösningsfokus och den energi som du ger till teamet bidrar du till Stadium framgång. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till ett av våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid: Tjänsten är tillsvidare på heltid och inleds med provanställning på 6 månader. Ansökan: Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest och ett kapacitetstest. Det tar ca 30 minuter att besvara testen. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Innan beslut om anställning fattas genomförs en bakgrundskontroll. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

Igår
Sista ansökan:
2 juli 2025
frisör sökes
Le Moo AB
Frisörer

Är du den frisör vi söker? Är du en passionerad och erfaren frisör som söker nya utmaningar? Lemoo Beauty Salon, en av Göteborgs mest trendiga salonger, söker nu en driven och kreativ frisör. Beläget i det charmiga och natursköna Öjersjö, erbjuder salongen en elegant och harmonisk miljö där kundupplevelsen alltid står i centrum. Hos Lemoo Beauty Salon får du chansen att arbeta i en lyxig och modern salong som kännetecknas av hög kvalitet och personlig service. Med en stabil kundkrets och en arbetsmiljö som främjar både professionell och kreativ utveckling, finns det stora möjligheter att växa, både personligt och karriärmässigt. Här kan du välja att bli en del av teamet som anställd eller hyra en stol och driva din egen verksamhet – vi skräddarsyr upplägget för att du ska trivas! Vi söker dig som: Har erfarenhet som frisör och passion för yrket. Är social, utåtriktad och har en genuin vilja att skapa långvariga kundrelationer. Behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Har erfarenhet av sociala medier och ser värdet i att bygga ett starkt varumärke. Vad Lemoo erbjuder dig: En exklusiv och inspirerande arbetsmiljö där kvalitet och service alltid är i fokus. Möjlighet att arbeta med en väletablerad och lojal kundkrets i en snabbt växande del av Göteborg. Flexibilitet – välj mellan anställning eller att hyra en stol. Välkommen till Lemoo Beauty Salon – där skönhet och stil möts! Låter detta som en plats för dig? Skicka din ansökan så snart som möjligt – vi behandlar ansökningar löpande. Ta gärna kontakt via telefon: 0738769298 eller mejl: [email protected] om du är intresserad. plats Öjersjö, Partille.

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025