Inköpscontroller till Partille kommun

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Inköp- och upphandlingsenheten, som är en del av kommunstyrelseförvaltningen, är centralt placerad och är kommunens specialister avseende upphandling och inköp. Enheten består av inköpssamordnare, inköpscontroller och upphandlare och ligger organisatoriskt under kommunens ekonomiavdelning. Enheten har höga ambitioner för kommunens utveckling av inköp- och upphandling, med målet att fungera som en modern inköps- och upphandlingsenhet och delta aktivt i kommunens utveckling. ARBETSUPPGIFTER Vill du bidra till bättre affärer och se till att våra skattemedel används på ett ansvarsfullt sätt? Är du intresserad av att arbeta med analys och utvecklingsarbete i en inköpsorganisation som är mitt uppe i en spännande förändringsresa? Vi söker nu en inköpscontroller till Partille kommun. Som inköpscontroller har du en central roll i kommunens arbete att stärka förmågan att följa upp hela inköpsprocessen från identifierat behov till betald faktura. Kommunen är i ett utvecklingsskede där du har stor möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt med såväl inköpsanalys som avtalsuppföljning. Med hjälp av vårt inköpsanalysverktyg ansvarar du för utvecklingen av nya analysmetoder för att presentera resultat och statistik. Du analyserar inköpsmönster och kommer med förslag på lönsamma förbättringar. Du följer upp avtalsefterlevnad, leverantörstrohet och genomför riktade avtalsuppföljningar. Tjänsten som inköpscontroller innebär även strategiskt arbete med att identifiera kommunens upphandlingsbehov och tillsammans med kommunens inköpschef arbeta med framtagandet av kommunens årliga upphandlingsplan. Du kommer att ha en viktig roll i att leda och stödja inköpsorganisationen samt kommunens övriga verksamheter. I din roll ingår också att aktivt arbeta med omvärldsbevakning av området och bidra till utveckling av inköpsfrågan i kommunen. Låter detta som ett uppdrag som kan passa dig? KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: - En högskoleutbildning med inriktning ekonomi eller annat närliggande område, alternativ annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. - God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. - God förmåga och erfarenhet att jobba officepaketet Det är meriterande om du har erfarenhet av/kunskap om lagen om offentlig upphandling. Du är resultatinriktad och har en stor egen drivkraft, samtidigt som du har lätt för att arbeta ihop med andra. Lojalitet och ansvarstagande gentemot såväl uppgift som kollegor är självklarheter för dig. Du har god analytisk förmåga och förmågan att hitta lösningar som skapar värde för verksamheten. Rollen ställer också krav på att du är kommunikativ och har en hög servicekänsla. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Intervjuer planeras att hållas under vecka 21, den 20/5 samt 23/5. Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll.

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Upphandlare för vikariat till Partille kommun

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Inköp- och upphandlingsenheten, som är en del av kommunstyrelseförvaltningen, är centralt placerad och är kommunens specialister avseende upphandling och inköp. Enheten består av inköpssamordnare, inköpscontroller och upphandlare och ligger organisatoriskt under kommunens ekonomiavdelning. Enheten har höga ambitioner för kommunens utveckling av inköp- och upphandling, med målet att fungera som en modern inköps- och upphandlingsenhet och delta aktivt i kommunens utveckling. ARBETSUPPGIFTER Vill du bidra till bättre affärer? Är du kanske i början av din karriär eller har du precis avslutat dina studier och vill prova på yrket som upphandlare? Då ska du inte missa den här chansen när vi nu söker en kollega som vill vikariera hos oss under ett och ett halvt år! Detta är en fin möjlighet för dig som vill prova på, utvecklas eller växa i rollen som upphandlare med nära stöd av ett team av upphandlingsproffs! Din huvudsakliga uppgift är att tillsammans med dina kollegor, ansvara för, planera, driva och genomföra upphandlingar åt kommunens verksamheter. Upphandlingarna är av varierande karaktär och omfattar kommunens samtliga verksamhetsområden. I din roll har du en nära dialog med kommunens egna verksamheter såväl som med kommunens leverantörer. Du arbetar med omvärldsbevakning av området och bidrar till utveckling av upphandlingsprocessen, metoder och rutiner. Rollen som upphandlare hos oss innebär såväl självständigt upphandlingsarbete som konsultativt stöd i upphandlingsprocessen. Som Upphandlare ansvarar du för att affärsmässigheten omhändertas i alla kund- och leverantörskontakter och du arbetar som stöd, rådgivare och kvalitetsgranskare i upphandlingsjuridiska och avtalsrättsliga frågor utifrån ett affärsmässigt perspektiv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: - Högskoleutbildning med inriktning logistik, ekonomi, juridik eller annat relevant område alternativt en YH-utbildning inom offentlig upphandling. - God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. - God förmåga och erfarenhet att jobba i olika system. Som person är du van av att jobba självständigt och du kan planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du har stor egen drivkraft, samtidigt som du har lätt för att samarbeta och har ett konsultativt förhållningssätt. Självklart är du en lagspelare som bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat där vi delar med oss av erfarenheter och utvecklas tillsammans. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Intervjuer planeras att hållas under vecka 21, den 20/5 samt 23/5. Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll.

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kvinnlig personlig assistent sökes till 12-årig kille i Partille, ca 75 %

Vi söker en personlig assistent till vår 12-åriga son som behöver hjälp med det mesta i vardagen bland annat med matning, medicinering, hygien, leka och träna. Det är viktigt för honom att bibehålla rörligheten i kroppen gör vilket att träning och stretchning är en viktig del i arbetet.  Det är viktigt att du som person är lugn, lyhörd och kan tolka ljud och kroppsspråk då det är så han kommunicerar. Arbetstiderna är förlagda dag 08:00-16, kväll 14:30-20:00, vardag som helgdag, enligt ett rullande schema, med tjänstgöring varannan helg.  Tjänsten börjar som en timanställning för att övergå till en visstidsanställning så länge assistansuppdraget varar, om vi trivs tillsammans. Personkemi är A och O, vi ser gärna att du är en person med god fysik för arbetet kräver lyft och förflyttning. Meriterande om du arbetat med barn tidigare. För att få jobba med barn med funktionsnedsättning måste du ha ett utdrag från belastningsregistret http://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-Belastningsregistret/blankett-4429-LSS-belastningsregistret/ , beställ gärna detta redan idag då det tar ett tag innan man får hem det. Du kan även beställa det direkt till din digitala mejlbox, då kommer det inom ett par timmar. GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Teamledare till kund i Partille

Om tjänsten Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Just nu söker vi en Teamledare till vår kund i Partille! Här kommer du få en varierande roll där du coachar och vägleder medarbetarna i den dagliga driften. Tjänsten är en 6 månaders visstidsanställning med goda möjligheter till tillsvidare. Arbetstiden är förlagd måndag-fredag dagtid. Men det kan även finnas möjlighet att arbeta skift, dag/kväll, varannan vecka. Dina arbetsuppgifter • Planera, leda och motivera personal • Ansvar för daglig drift • Säkerställa produktivitet och kvalité • Jobba i dagliga driften tillsammans med ditt team Vad vi söker Vi söker dig som är trygg i ditt ledarskap och som vill involvera och engagera dina kollegor i den dagliga verksamheten. Först och främst ser vi att du är driven och målinriktad person som har lätt för att samarbeta och motivera andra. Du är inte rädd för att själv hugga i där det behövs. Erfarenhet i en ledande roll är meriterande men vi går mycket på personlig inställning och viljan att lära sig. Vi ser att du har: • Tidigare erfarenhet av att jobba på lager • Erfarenhet av att arbeta i olika datasystem • Svenska och engelska i tal och skrift Låter detta intressant? Intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag. Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.

26 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Lärare åk 4-6

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. Den kommungemensamma särskilda undervisningsgruppen tar emot elever från kommunens grundskolor. Vi har 20 elever som är uppdelade i två grupper. Vår verksamhet finns i en mindre skolbyggnad där vi har egen skolgård och en lugn klassrumsmiljö. Vi ligger nära Öjersjö Storegård 5-9 skola där vi kan låna salar för praktiskestetiska ämnen. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi dig som vill bli en i arbetslaget i vår SU-gruppsverksamhet och arbeta som klasslärare med framför allt eleverna i åk 4-6. Du kommer arbeta i nära samarbete med övriga professioner som ingår i verksamheten kring eleverna. Arbetet präglas av lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Utbildningen sker i mindre elevgrupper där du som lärare planerar och genomför lektioner utifrån elevers behov och förutsättningar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet att undervisa i matematik samt ytterligare något ämne. Undervisning i idrott kan eventuellt ingå i tjänsten. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som klasslärare samt erfarenhet av att arbeta med elever med neuropsykiatriska funktionsvariationer. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en liknande verksamhet som SU-gruppen samt erfarenhet av tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande Du är en trygg och lugn person, som har förmåga att skapa positiva relationer som hjälper eleverna att lyckas med att nå sina mål. Som person är du lyhörd för elevernas behov, tydlig och respektfull med god förmåga att samarbeta både med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du är engagerad, initiativrik och vill vara med i det fortsatta utvecklandet av vår verksamhet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll och ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas. Här kan du läsa mer om spännande utvecklingsarbeten som pågår i vår verksamhet! https://www.partille.se/barn--utbildning/inblick/

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lärare i textilslöjd sökes till Öjersjö Brunns skola

Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. Välkommen till Öjersjö Brunn! Vi är en skola som ligger i Öjersjö – omgiven av fin skog och natur. På skolan går elever från förskoleklass till och med årskurs fyra. På Öjersjö Brunn arbetar man i mindre hus och lagom stora arbetslag där lärarnas arbetsplatser finns bland eleverna, för att alla ska bli sedda och ha möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar. Skolans personal är kunnig, engagerad och ligger i framkant vad gäller utveckling av undervisningen för att öka våra barns lärande ARBETSUPPGIFTER Till Öjersjö Brunn skola söker vi nu en legitimerad lärare för undervisning i textilslöjd åk 2-4. Det finns också möjlighet till undervisning i minst ett annat ämne om du har lämplig behörighet och kompetens. Vi erbjuder dig en arbetsplats med engagerade medarbetare där vi tillsammans arbetar för att eleverna ska minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Tjänstens omfattning är 80% med möjlighet till utökning om du har ett annat ämne. Du kommer att arbeta tillsammans med andra grundskollärare och lärare i fritidshem. Du, tillsammans med kollegor, organiserar lärprocessen från planering och genomförande till systematisk uppföljning. Det är viktigt att du tror på kollegialt lärande och ett arbetssätt där man delar erfarenheter och tillsammans reflekterar över vardagshändelser, allt med en öppen inställning till vad andra tänker och tycker. Vi vill träffa dig som är lika intresserad av att utveckla och utvecklas i ditt arbete som vi är! Ditt uppdrag ser ut som de flesta andra uppdragen som lärare eller pedagog. Det är upp till dig och dina kollegor hur ni skapar inlärning, engagemang och utveckling hos våra elever. Du är viktig! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet att undervisa i textilslöjd åk 2-4. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av undervisning i åk 2-4, gärna inom textilslöjd. Vi ser gärna att du har behörighet och kompetens att undervisa ett eller flera andra ämnen för att komplettera arbetet. För det skall vara aktuellt med en heltidstjänst behöver du vara behörig i minst ett ämne utöver slöjd. Du är en person som bidrar till ett positivt arbetsklimat och har lätt att samarbeta med såväl elever och vårdnadshavare som lärare och personal. Att vara pedagogisk, relationsorienterad, trygg och kreativ tror vi är en förutsättning för att trivas i denna roll. Likaså att du är mål- och resultatinriktad med koppling till det pedagogiska arbetet. Du har ett sinne för att strukturera och anpassa arbetet för att på bästa vis gynna elevernas utveckling, och du ser förändringar som en möjlighet i vardagen. Låter det som rätt uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll och ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas. Tjänsten kommer att tillsättas förutsatt att den inte tar i anspråk av medarbetare med företräde. Här kan du läsa mer om spännande utvecklingsarbeten som pågår i vår verksamhet! https://www.partille.se/barn--utbildning/inblick/

26 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Barnvakt/Nanny Partille 3 em/v - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Partille med ett barn (1 år ) önskar hjälp med barnpassning cirka 3 ggr/v kl. 13:30-17:00. Familjen önkskar hjälp på måndagar, onsdagar och torsdagar. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Tar du studenten och vill kickstarta din karriär redan i sommar?

Ska du ta studenten i vår och tänker satsa på karriär alternativt ta ett sabbatsår innan du studerar vidare? Då har vi rätt tjänst för dig! I rollen som säljare hos oss får du möjlighet att utmana dig själv, träffa nya människor och utvecklas som person. Vi har inga krav på tidigare erfarenhet utan söker dig som är driven, social och som är beredd på att kämpa för att nå dina mål! Du kommer att bli en del av vårt vinnande team, och det är dem tillsammans med vår team leader som kommer att utbilda och lära dig allt du behöver för att nå framgång inom försäljning. Utöver det erbjuder vi dig även: - En attraktiv lönemodell - Motiverande säljtävlingar - Kontinuerlig utbildning - Roliga event Så pratar du flytande svenska, kan jobba på heltid efter studenten och är beredd att satsa på din karriär? Tveka inte på att skicka in din ansökan, så berättar vi mer om hur du kan lyckas hos oss! Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Göteborg med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Göteborg. Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Skaderäknare

Om tjänsten I rollen som skaderäknare tar du emot kunder och deras skadeärenden, både fysiskt och digitalt. Du ansvarar för att skapa skadekalkyler, kommunicera med försäkringsbolagen, hjälpa kunden igenom processen och boka in arbetet i vår skadeverkstad. Vi arbetar i programmet CABAS och reparerar alltid enligt biltillverkarens anvisningar. Vi söker både dig som redan är rutinerad skaderådgivare eller dig som vill bli, vi kommer att erbjuda träning, utveckling och många kundmöten! Vi söker dig som… Har en utmärkt känsla för service och alltid sätter kunden först Alltid strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Har en stor portion personligt engagemang Är serviceinriktad, lyhörd för kundens behov och håller vad du lovar Ser till att hela kundprocessen sköts korrekt, från tidsbokning till uppföljning efter besöket. Är noggrann och engagerad, samt möter utmaningar med en positiv attityd. Har ett naturligt sätt att driva processen framåt och kan prioritera arbetsgången Du kommer arbeta i en stor, professionell verkstadsmiljö där vi omger oss av kvalitativa produkter och några av de största märkena inom bilbranschen. Vi arbetar i ett lag för att kunna hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt. Under arbetets gång arbetar du i nära kontakt med plåt- och lackavdelningen för att säkerställa arbetet. Krav: B-körkort Mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska. Meriterande: Erfarenhet från arbetet som skaderäknare, reservdelsrådgivare, tekniker eller liknande. Tidigare arbete med något av våra bilmärken Om MechanumMechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet. Vi erbjuder dig: Kvalificerande utbildning, både internt och externt En arbetsplats där gott kamratskap är en viktig del Tjänsten avser heltid på vår skadeverkstad i Partille, med start enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader tillämpas. Sista ansökningsdag är 29/5–24. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amir Nadarevic [email protected] 11 10

25 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Personlig assistent för långa dagpass sökes

Vi söker nu med ljus och lykta efter en ny stjärna till vårat härliga assistansteam i Mölndal. Mannen som söker en eller två personliga assistenter lever ett aktivt liv med mycket aktiviteter och utflykter. Till följd av sin ALS-diagnos så sitter han i rullstol och har andningstöd, därav är han i behov av trygga assistenter dygnet runt. Vem är du? För att passa för denna tjänsten så behöver du inte ha en bakgrund som personlig assistent men vi tror att du arbetat i ett yrke där du möter människor. Du har även en förmåga att anpassa dig och förstår att det är viktigt att uppdragsgivaren kan leva sitt liv på sitt sätt. Är mellan 25-50år Kommunicerar flytande på svenska i tal och skrift Är flexibel Är lyhörd och ödmjuk Kan cykla då det är ett färdmedel på arbetstid. Om tjänsten Tjänsten kommer att vara ca heltid. Vid händelse av kandidatens önskan kan tjänsten komma att delas upp på två kandidater. Du kommer att arbeta dagpass med arbetstid förlagd 08.30-21.00 eller 22.30 med obligatorisk helgtjänstgöring. Om Konsensus Personlig Assistans Konsensus Personlig Assistans är arbetsgivare och anordnare av assistansen. Vi är en assistansanordnare med stark värdegrund och stor kompetens i frågor som rör personlig assistans. Kunskap, Engagemang och Respekt är ledorden som genomsyrar hela verksamheten och allt vi gör. För oss är dessa ledord avgörande i strävan efter att uppnå kvalitet i varje uppdrag och i varje assistanssituation. Våra assistenter är nyckeln till att den personliga assistansen ska hålla den höga kvalitet som vi eftersträvar. Som nyanställd hos oss på Konsensus Personlig Assistans kommer du att få introduktion så att du lär dig dina nya arbetsuppgifter, om uppdragsgivarens behov och önskemål i assistansen. Inom Konsensus Personlig Assistans ser vi arbetsmiljöarbete och våra anställdas möjlighet till kompetensutveckling som ett viktigt led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Som personlig assistent hos oss kommer du att erbjudas stöd och fortbildning i syfte att skapa trygghet för både dig i din yrkesroll och för vår uppdragsgivare. Vi tillämpar individuell lönesättning och följer kollektivavtal mellan Fremia-Kommunal. Trivsel, samhörighet och utveckling är viktigt hos oss på Konsensus och vi vill erbjuda våra anställda ett kontinuerligt stöd och möjlighet till utbildning/fortbildning och friskvård. Vill du veta mer om Konsensus Personlig Assistans är du välkommen att besök vår hemsida www.konsensus-assistans.se

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024