Lediga jobb i Rättvik

Sök totalt 30 lediga jobb i Rättvik

Erfaren hissmontör eller tekniker

Vi söker en erfaren hissmontör eller tekniker för arbete med installation, underhåll och teknisk support ute hos kund. Resor inom Sverige är en naturlig del av tjänsten och din placeringsort kan därför vara i alla delar av landet. Arbetet sker både självständigt och i samarbete med kollegor. Du kommer bland annat att arbeta med underhåll, felsökning och reparation av hissystem, nyinstallationer och ombyggnationer samt teknisk support och kundkontakt. Vi söker dig som är tekniskt nyfiken, självgående och trivs med att ta ansvar. Du har ett naturligt servicetänk och uppskattar en roll där kundkontakt är en central del av jobbet. Du har arbetat flera år inom hissteknik och hissmontage samt serviceteknik. Du ska behärska svenska och engelska väl i både tal och skrift och ha svenskt B- körkort.

Idag
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Erfaren hissmontör eller tekniker

Vi söker en erfaren hissmontör eller tekniker för arbete med installation, underhåll och teknisk support ute hos kund. Resor inom Sverige är en naturlig del av tjänsten och din placeringsort kan därför vara i alla delar av landet. Arbetet sker både självständigt och i samarbete med kollegor. Du kommer bland annat att arbeta med underhåll, felsökning och reparation av hissystem, nyinstallationer och ombyggnationer samt teknisk support och kundkontakt. Vi söker dig som är tekniskt nyfiken, självgående och trivs med att ta ansvar. Du har ett naturligt servicetänk och uppskattar en roll där kundkontakt är en central del av jobbet. Du har arbetat flera år inom hissteknik och hissmontage samt serviceteknik. Du ska behärska svenska och engelska väl i både tal och skrift och ha svenskt B- körkort.

Idag
Sista ansökan:
1 december 2025
VD
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om företaget Dalarna är en plats som berör. Här möts röda stugor och snötäckta fjäll, världsberömd folkkultur och framtidstro. I detta unika landskap växer en av Sveriges viktigaste besöksnäringar – och nu söker vi dig som vill vara med och leda och forma nästa kapitel. Vi står inför ett skifte. Från 2026 får Visit Dalarna ett tydligare och spetsigare uppdrag där fokus blir att marknadsföra och sälja Dalarna som besöksmål, både i Sverige och internationellt. Ambitionen är att Visit Dalarna ska vara den samlande kraften för hela regionens besöksnäring. Vi söker en kommunikativ och affärsdriven vd som vill vara med och forma och leda arbetet framåt. Visit Dalarna ägs av Dalarnas 15 kommuner och verkar i nära samspel med regionens besöksnäring. Huvudkontoret finns i Rättvik. Dina arbetsuppgifter Som VD för Visit Dalarna leder du en organisation i förändring med fokus på att forma en effektiv, kraftfull och väl fungerande verksamhet. Du är drivande i uppdraget att stärka vår roll och funktion som samlande kraft med fokus på bland annat marknadsföring, PR, affärsmöten, kommunikation, exportmognad och nätverk - med övergripande mål att öka antalet besökare till Dalarna. Arbetet sker i nära samverkan med näringsliv, kommuner och andra relevanta aktörer. Din profil Vi söker dig som är en inspirerande och affärsmässig ledare, med förmåga att bygga tillit, affärer, samverkan och framtidstro. Du är kommunikativ, strategisk och prestigelös – gärna med erfarenhet från en roll i ledande roll inom besöksnäringen med ett genuint intresse för dess fortsatta utveckling. Vi ser gärna att du har erfarenhet från såväl privata som politiskt styrda organisationer där du förstår den mindre organisationens roll och våra ägares förväntningar. Som person bygger du varaktiga samarbeten, goda nätverk och långsiktiga relationer. Du är tydlig, empatisk och lyhörd i ditt ledarskap och har ett genuint intresse av att skapa engagemang och delaktighet. I din roll kombinerar du dina strategiska förmågor med operativa verksamhetsnära uppgifter tillsammans med medarbetare och samarbetspartners. Ansökan Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. Välkommen att registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se senast 24e augusti. För frågor och för att få veta mer om detta spännande uppdrag, kontakta gärna Rekryteringskonsult Anders Hultgren, 0733-512 701. För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.

Idag
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Lärare till förskoleklass/ grundskolans tidigare år, Sätra skola
Rättviks kommun
Grundskollärare

Rättvik – där tradition möter framtid! Här finns de mest attraktiva boendemiljöerna med hög livskvalitet, trygghet och service för våra invånare och besökare; mycket tack vare vårt gedigna hållbarhetsarbete. I västra rektorsområdet ingår skolorna i Sätra, Söderås och Vikarbyn. Skolorna ligger vackert belägna i genuina bymiljöer med livskvalitet inpå knutarna. Beskrivning Sätra skola ligger vackert belägen mitt i byn med närhet till utevistelse i skog och mark. Skolan har ett fåtal elever i de lägre åldrarna. Skolan är en F-3 skola. Skolan och förskolan i Sätra delar på skolgård och till viss del lokaler.  I rektorsområdet, där även Vikarbyns och Söderås skolor ingår, arbetar vi regelbundet med ett kollegialt utvecklingsarbete. Arbetsbeskrivning I tjänsten ingår klasslärarskap, undervisning i förskoleklass och i de lägre åldrarna, samt övriga arbetsuppgifter som ingår i lärarens uppdrag. Kollegialt arbete i arbetslag på den enskilda skolan men också tillsammans med de andra skolorna i rektorsområdet.   Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare för förskoleklass och i grundskolans tidigare år. Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper inom IT och vana att arbeta i Office 365, samt att du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Specialpedagogiska kunskaper är meriterande för tjänsten. Som klasslärare bör du vara strukturerad och flexibel i ditt arbete med elever och kollegor.  Vi värdesätter din samarbetsförmåga både i kollegiet och i arbetet för att skapa goda relationer med eleverna. Du behöver vara trygg i ditt ledarskap och ha god förmåga att bygga och utveckla en elevgrupp. Vi söker dig som med kreativitet och energi motiverar dina elever. Övrigt Vid ett eventuellt intervjutillfälle ska utdrag ur polisens belastningsregister, enligt Skollagen, uppvisas. I denna rekrytering erbjuder vi medflyttarservice i samarbete med Rekryteringslots Dalarna och bostadsförtur i samarbete med RFAB. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Om arbetsgivaren: I Rättviks kommun skapar vi förutsättningar för utvecklande arbetsplatser med trygga ledare och medarbetare. Vi värnar om varandras arbetsmiljö och vill att alla medarbetare ska trivas och utvecklas hos oss. För oss är det viktigt att alla går till jobbet med en positiv känsla och känner arbetsglädje. Vi skapar livskvalitet och gör skillnad för människor varje dag, vi har Sveriges Viktigaste Jobb!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Serveringspersonal sommar
Vhas AB
Hovmästare och servitörer

Big Street Barbecue & Bar är en restaurang beläget på Storgatan i Rättvik. Vi har 65 platser i restaurangen, stor uteservering på sommaren med 120 platser. Vår meny består av en steakhouse del där köttet är framträdande med tillbehör. Kompletteras med ett par fiskrätter, skaldjur och hamburgare. Vi satsar även på öl och har ca 100 sorter att erbjuda. Hos oss vill vi att gästerna ska känna sig som hemma och ha en härlig stämning med trevlig personal och glada, nöjda gäster. Är du serviceinriktad med ett leende på läpparna, gillar omväxlade och fartfyllt arbete. Kan jobba helger och kvällar. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs. Snabbt tillträde önskas då man ska kunna jobba heltid under veckorna 29-32. Arbetstiden varieras mellan kl11.00-23.00 Välkommen med din ansökan

3 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Jobba som personlig assistent i Rättvik!
Vi Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

OM TJÄNSTEN Vi Omsorg söker nu efter engagerade personliga assistenter till vår kund som bor tillsammans med sin man i centrala Rättvik. Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie vid behov, när ordinarie personal inte är i tjänst – exempelvis vid sjukdom, ledighet eller andra frånvarotillfällen. Arbetspassen är vanligtvis dygnspass från kl. 09:00 till 09:00 dagen efter, men kortare pass kan förekomma vid behov. Under natten tillämpas väntetid, och på måndagar är det två timmar med dubbelassistans. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 60-årsåldern med multipel skleros, MS. Hon har ett omfattande omvårdnadsbehov och är till stor del sängliggande. Som assistent tillbringar du större delen av arbetspasset vid hennes sida vilket gör det viktigt att du är bekväm med att vara inomhus under hela passet. Kunden använder flera hjälpmedel, inklusive rullstol, duschstol, kateter och sondmatning. Det finns även lyftutrustning för att underlätta förflyttningar, men trots detta kan vissa moment vara fysiskt krävande. Därför är det viktigt att du som assistent har förutsättningar att kunna hantera dessa situationer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Hjälp med dagliga rutiner och hushållssysslor Assistans med personlig hygien, på- och avklädning samt måltider Kunden har en stor kärlek till djur, särskilt hundar. Om du som assistent har en hund är den välkommen att följa med till kundens hem under arbetspassen. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor och som har förmågan att analysera och förstå andras behov. Du bör vara lyhörd, initiativtagande och lösningsorienterad samt ha ett stort engagemang i ditt arbete. Vi ser gärna att du är empatisk, lugn och tålmodig, då personlig lämplighet är av stor betydelse för den här rollen. Vår kund önskar endast kvinnliga assistenter.  KRAV Goda kunskaper i svenska Kan arbeta i ett hem med pälsdjur  Sysselsättningsgrad: Sommarvikariat på ca 60% samt timvikariat vid behov. Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Vi Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG  Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Administratör
Bra Hus Från Hedlunds AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Bra Hus söker administrativ stjärna till Furudal Är du en nyfiken och positiv person som gillar ordning och reda – och kanske har ett öga för sociala medier? Trivs du med många bollar i luften och att vara ”spindeln i nätet”? Då kan det vara dig vi söker! Bra Hus är ett familjeföretag i husbranschen med hjärtat i vackra Furudal. Här bygger vi mer än bara hus – vi bygger unika hem och relationer för framtiden. Nu söker vi en administrativ medarbetare som vill bli en del av vårt härliga team. Dina arbetsuppgifter: Som administratör hos oss får du en varierad roll med många kontaktytor. Du kommer bland annat att arbeta med: - Allmän administration och reception - Order - Stöd ekonomi - Bevakning av sociala medier - Övriga kontorsuppgifter där det behövs – en riktig allt-i-allo Vi tror att du: - Är serviceinriktad, positiv och har lätt att samarbeta med andra, men trivs också med att arbeta självständigt - Har ett lösningsfokuserat förhållningsätt och kan behålla ett professionellt och trevligt bemötande även i pressade situationer - Är strukturerad, ansvarstagande och noggrann - Tycker om att ha många bollar i luften och kan hantera flera uppgifter parallellt - Trivs i en miljö där arbetsdagarna varierar i tempo och innehåll - Är bekväm med att arbeta i digitala system, har god datavana och lär dig snabbt nya verktyg och rutiner - Har kunskaper inom ekonomi (meriterande) - Har ett intresse för eller erfarenhet av sociala medier (meriterande) Vi erbjuder: - En roll som en viktig kugge i vårt maskineri där personlig lämplighet är viktigare än meritlistan - En trevlig arbetsplats med ett engagerat och familjärt team - Möjligheten att vara med och påverka och utvecklas tillsammans med oss - Arbeta på plats i Furudal, en ort med nära till både sport, friluftsliv och natur - Heltidsarbete, som börjar med provanställning, tillträde snarast Låter det som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till Kristina Hedlund på e-mail [email protected] senast den 9 juli 2025. Urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att höra av dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Dalhalla söker Redovisningsekonom
Rättvik Event AB
Redovisningsekonomer

DIN ROLL Vi söker dig som vill jobba med oss och våra evenemang. Som redovisningsekonom hos oss har du en central roll i verksamhetens ekonomiska administration. Du kommer att ansvara för löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, avstämningar och månadsbokslut för koncernens bolag. Du arbetar i nära samarbete med ekonomiansvarig och verksamhetsledning samt bidrar med underlag inför budget- och uppföljningsarbete. Dina arbetsuppgifter: Löpande bokföring, kund -och leverantörsreskontra Skatt, moms och rapportering Månads- och årsbokslut Rapportering och stöd vid ekonomiska beslut Kontakt med myndigheter, revisorer och samarbetspartners DIN PROFIL Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du flexibel och lösningsorienterad, har en positiv inställning och ett driv att utveckla rutiner och processer. Du är en duktig problemlösare som är bra på prioritering och att fatta självständiga beslut. Du fungerar väl i stundtals stressig miljö och ser inga problem i att jobba på obekväm arbetstid såsom kvällar och helger när det behövs. Vår högsäsong är främst under sommarperioden och vi förväntar oss att du är tillgänglig under vår mest hektiska period. Vi ser gärna dig som: Har minst 5 års erfarenhet av redovisning Har relevant utbildning inom ekonomi Trivs i en organisation med högt engagemang och högt tempo Har goda kunskaper i Excel och gärna erfarenhet av BL Administration Flytande svenska och engelska i tal och skrift Strukturerad, analytisk och initiativtagande personlighet Krav: B-körkort, minst 3 års arbetslivserfarenhet Meriterande: erfarenhet av evenemangsbranschen OM OSS Vi arbetar med verksamheterna i Dalhalla, Magasinet Falun och Rättvik Arena. Vi arbetar även med andra enskilda evenemang och uppdrag. I företaget arbetar 27 personer heltid året runt, och under högsäsong ligger personalstyrkan på närmare 500 personer. OM ANSTÄLLNINGEN Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Plats: Rättvik Omfattning: Hel- eller deltid Lön: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag är 2025-07-31 Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag! CV och personligt brev skickar du till [email protected] Skicka din ansökan via mail till: [email protected] och märk den med “redovisningsekonom”. Ansök senast: 2025-07-31 Rekrytering sker löpande och kan komma att avslutas före sista ansökningsdatum. Tillträde enligt överenskommelse.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Key Account Manager
Hansson & Partners i Sverige AB
Försäljnings- och marknadschefer

Rättvik Event AB är ett företag som årligen genomför ett 100 tal evenemang i form av konserter och företagsevent. Evenemangen genomförs till största del i koncernens egna arenor, Dalhalla, Rättvik Arena samt Magasinet Falun. Verksamheten drivs i olika varumärken såsom Dalhalla, Magasinet, Rättvik Arena, Krafty m.fl. Företaget omsätter ca 200 miljoner och har ca 25 helårsanställda + 400 säsongsanställda. Rättvik Event söker Key Account Manager Vill du vara med och skapa oförglömliga upplevelser för tusentals människor tillsammans med oss? Då är det här rollen för dig! Därför ska du välja Rättvik Event Hos Rättvik Event får du chansen att arbeta med några av Sveriges mest spännande och välbesökta evenemang – från magiska kvällar på Dalhalla till mässor, företagsevent och konferenser i hjärtat av Dalarna. Vi är ett passionerat team som brinner för att skapa upplevelser i världsklass, och vi söker nu en nyckelperson som vill vara med och utveckla våra affärer och relationer med strategiska partners. Som Key Account Manager hos oss får du: En central roll i vår affärsutveckling Möjlighet att arbeta med välkända varumärken och stora kunder En kreativ och dynamisk arbetsmiljö där idéer blir verklighet Tydliga mål och stor frihet att påverka din egen vardag Våra förväntningar på dig Vi söker dig som är en naturlig relationsbyggare med ett starkt affärssinne. Du kommer att vara ansiktet utåt för våra viktigaste kunder och ha en nyckelroll i att skapa långsiktiga, lönsamma samarbeten. Du är van att arbeta självständigt, men trivs också i team där vi tillsammans når våra mål. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Prospektering och nykundsbearbetning Förhandling och upprättande av avtal och ramavtal Offertskrivning, kalkylering och budgetansvar Projektledning av sponsor- och företagsevent Ansvar för arrangemang på Dalhalla, Magasinet Falun och Rättvik Arena För att lyckas i rollen tror vi att du har följande egenskaper och erfarenheter: Tålmodig och självkontrollerad – du vet att goda affärer tar tid Målmedveten och affärsmässig – du drivs av att skapa värde för både kund och företag Tillitsfull och kommunikativ – du bygger relationer genom lyhördhet och tydlig dialog Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom event, media eller sponsring God förmåga att arbeta strukturerat med flera parallella projekt Du talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska Som person är du analytisk, lösningsorienterad och har förmågan att både se helheten och hantera detaljer. Du trivs i en dynamisk miljö och kan balansera snabba beslut med långsiktig utveckling. Din drivkraft är att göra skillnad – för dina kollegor, för produkten och för kunden. Vi värdesätter personliga egenskaper högt. Vi söker dig som har och vill komma in med en positiv energi. Anställningen Tjänsten som Key Account Manager löper tillsvidare på heltid med placeringsort Falun/Rättvik. Du rapporterar till VD. Tillträde sker snarast möjligt enligt överenskommelse. Resor i tjänsten förekommer. Så här rekryterar vi I rekryteringen samarbetar vi med Hansson & Partners. Din ansökan lämnar du via hemsidan www.hanssonpartners.com senast den 31 augusti 2025. Vi arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke diskriminerande rekrytering, vilket bland annat innebär att vi kommer genomföra arbetspsykologiska tester samt djupintervjuer för att identifiera de kompetenser vi ser är viktigast för rollen. Vi kan även, i vissa fall, genomföra bakgrundskontroller på slutkandidat. I enlighet med GDPR-lagstiftningen är det viktigt att din ansökan inte innehåller personuppgifter kring civilstatus, familjesituation, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning. Du är varmt välkommen att kontakta någon av rekryteringskonsulterna på Hansson & Partners under hela processen om du vill veta mer om tjänsten. Martin Ogemar, [email protected], 072-237 21 30 Anna Hansson, [email protected], 070-695 64 63 Varmt välkommen med din ansökan!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Vikarier sökes i sommar och vid behov till man i Rättvik
Akria Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Presentation om kunden En levnadsglad man i 30 års åldern som bor i centrala Rättvik. Han har en cp skada och har assistans från morgon till kväll. Han tycker om att ta promenader, lyssna på musik och gå på hockey.   Tjänsten Nu söker vi vikarier till sommarperioden men även framåt. Det är med fördel om du har en annan sysselsättning och ser detta som ett komplement.   Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med att aktivt arbeta för att kunden ska få en tillfredsställande tillvaro. Du kommer jobba utifrån kundens behov och rutiner. Du har hög arbetsmoral, ansvarskänsla samt en vilja och intresse att utvecklas i arbetet. Du bör behärska svenska i både tal och skrift. Inte vara päls allergisk då hund finns i hemmet.   Erfarenhet Vi ser gärna att du som söker gärna har erfarenhet som personlig assistent. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi lägga stor vikt kring personligheten.   Välkommen in med din ansökan!   Intervjuer sker fortlöpandes och anställning kan ske innan annonsens utgångsdatum. Företagsinformation Vi på Akria personlig assistans erbjuder personlig assistans för barn och vuxna, med fokus på att skapa bästa möjliga förutsättningar för varje individs unika behov. Vårt arbete vilar på värderingarna glädje, trygghet och gemenskap, och vi strävar alltid efter att bemöta varje person med respekt för deras integritet och självbestämmande. För oss är kvaliteten på assistansen avgörande. Vi ser till att våra medarbetare får rätt stöd och förutsättningar för att utföra sitt arbete med stolthet och engagemang. Som anställd hos oss får du en uppdragschef som nära stöd, kollektivavtal, utbildning och friskvårdsbidrag. Vi vill att både våra kunder och medarbetare ska känna sig trygga och värderade.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025