Lediga jobb i Säter

Sök totalt 49 lediga jobb i Säter

Fysioterapeut/Sjukgymnast
Säters kommun
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

ARBETSUPPGIFTER Vi söker en kollega till vårt team då en av våra sjukgymnaster kommer gå i pension. Kom och bli en del av Säters kommuns Hälso- och sjukvårdsteam! Som fysioterapeut/sjukgymnast i kommunen kommer Du att möjliggöra för personer med risk för eller med funktionsnedsättning att klara sin vardag. I arbetsuppgifterna ingår bl.a fysioterapeutisk bedömning, behandling, handledning av omsorgspersonal i vardagsrehabilitering, initiering av träningsprogram samt utprovning och förskrivning av personliga hjälpmedel. Målsättningen med vårt arbete är att personen ska kunna bibehålla sin självständighet så långt det är möjligt och också uppnå optimalt välbefinnande. Arbetet är självständigt och innebär samverkan med många olika aktörer bla närstående och omsorgspersonal, delta i vårdplaneringar och teammöten. Du kommer också att arbeta i team med andra yrkeskategorier inom Hälso- och sjukvårdsteamet. Du medverkar till utveckling och kvalitetssäkring av verksamheten. Du kommer främst att vara ansvarig fysioterapeut/sjukgymnast för personer i ordinärt boende. Följ oss på instagram @halsosjukvardsteamet KVALIFIKATIONER Leg. Fysioterapeut/Sjukgymnast B-körkort manuell växellåda Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift Vi ser gärna att du har minst två års erfarenhet som Fysioterapeut/Sjukgymnast som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Du har förmågan att, både självständigt och tillsammans med andra, fatta snabba och tydliga beslut. Du har även en god initiativförmåga. Du har förmågan att arbeta med andra människor; att lyssna, visa empati och respekt. Du är prestigelös och uppmärksammar och belönar andras bidrag. Du har förmågan att skapa och bibehålla goda relationer, både intern och externt. Du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du har lätt för att sätta upp mål, organisera resurser, följa upp och avsluta aktiviteter. Du har förmågan att anpassa dig till förändrade förhållanden. Du uppmuntrar och stödjer förändringsinitiativ. Du har lätt för att anpassa ditt beteende i förhållande till andra människors behov. ÖVRIGT Vi erbjuder flextid, friskvårdsbidrag och fria bad i kommunens simhall. Intervjuer kommer att ske fortlöpande. Tillträdesdatum: 2025-08-18

Igår
Sista ansökan:
7 april 2025
Undersköterska till Vårdcentral Säter
REGION DALARNA
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vårdcentral Säter har cirka 9200 listade patienter och är belägen på det vackra Skönviksområdet i Säter. Hos oss arbetar cirka 50 medarbetare inom olika yrkeskategorier så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, samtalsterapeuter, medicinska sekreterare och fysioterapeuter/sjukgymnaster. Primärvården är navet i vården och ska bedriva en god, nära och säker vård för våra invånare, ett arbete som är viktigt, roligt och utmanande. Känner du dig sugen på att arbeta tillsammans med kompetenta, erfarna och trevliga medarbetare i olika professioner, där patienten är i fokus och där du få bidra med kunskap och utvecklas? Då tycker vi att just du ska söka dig till oss. Undersköterska till Vårdcentral Säter Arbetsuppgifter Är du en undersköterska med erfarenhet av mottagningsarbete som skulle tycka om att arbeta i stundtals högt tempo tillsammans med kompetenta och trevliga medarbetare där patienten är i fokus? Här finns ett arbete där du har ett varierande och roligt jobb med arbetsuppgifter så som: Olika provtagningar EKG provtagning Omhändertagande av prover Svara i telefon och boka in provtagningstider Assistera vid undersökningar och mindre operationer Viss städning Påfyllning av material Receptionsarbete med mera. Låter detta intressant är du varmt välkommen med din ansökan till oss! Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som: är utbildad undersköterska som har gått Vård- och omsorgsprogrammet eller yrkespaketet Vård och omsorg på vuxenutbildningen. Skyddad yrkestitel undersköterska. har goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift Det är meriterande om du: har erfarenhet av primärvårdsarbete eller mottagningsarbete har programfördjupning Akutsjukvård och Medicin 2. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 mars 2025
Personliga assistenter i Säter
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu vikarier inför sommaren i Säter! Våra kunder letar positiva assistenter som är stolta, närvarande och engagerade i sitt yrke och vill vara med i våra team. Du förstår vikten av ditt arbete och din arbetsplats är där kunden befinner sig. Arbetet varierar i arbetsuppgifter utifrån kundens behov. Det kan vara allt från vardagssysslor till att åka på utflykter, resor eller olika aktiviteter. Tillsammans skapar vi möjligheter! Omfattning på tjänsterna varierar och pass är förlagda till dygn, dag, kväll, natt och helg. Hos flera av från kunder finns möjlighet till att vara timvikarie redan nu och gärna året runt. Tidigare år har flertalet av våra semestervikarier blivit erbjudna tjänster även efter sommaren. Som personlig assistent gör du en skillnad i en annan människas liv, det är stort! Viktiga egenskaper: Pålitlig och ansvarsfull Lyhörd Flexibel Meriterande är: Utbildning och/eller erfarenhet av att jobba inom vård och omsorg Körkort och bil Vi tillämpar bakgrundskontroll på samtliga som går vidare i rekryteringen. Du behöver ha fyllt 18 år för att få jobba som personlig assistent. Vilka är Libra Assistans? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 maj 2025
Pizzabagare
Sätergrillen AB
Pizzabagare m.fl.

Vi behöver utöka personalstyrkan på Säter Grillen så vi söker 1 st pizzabagare. Arbetsuppgifterna går ut på att ta beställningar, baka pizza, servering, kassa samt andra vanligt förekommande uppgifter i en pizzeria. Våra krav är: - Driven - Social - Serviceinriktad Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
10 april 2025
Medicinsk sekreterare, Vårdcentral Säter
REGION DALARNA
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vi är en av Regionens vårdcentraler och vi har drygt 9 200 listade patienter. Hos oss arbetar cirka 50 trevliga och engagerade medarbetare med olika professioner såsom läkare, sjuksköterskor, kurator, barnmorskor, distriktssköterska, undersköterskor, medicinska sekreterare, assistent, samtalsterapeuter, receptionist, rehabkoordinator, arbetsterapeut, fysioterapeuter/sjukgymnaster och chefer. Medicinsk sekreterare, Vårdcentral Säter Arbetsuppgifter Som medicinsk sekreterare hos oss arbetar du med dokumentation i journalsystemet Take Care, posthantering, scanning, hantering av bilder i Picsara, samt sköter en del beställningar i Raindanceportalen. Du bistår med hjälp gällande dokumentation, journalsystem mm till annan personal. I arbetsuppgifterna ingår även viss del arbete i receptionen där du kommer vara vårdcentralens ansikte utåt. Beroende på behov i verksamheten så kan ytterligare arbetsuppgifter inom ditt arbetsområde att tillkomma. Övrig information Kvalifikationer Krav: Medicinska sekreterarprogrammet 120 hp, Vårdadministrativa programmet 180 hp, Medicinsk sekreterare YH 400 p alternativt eller 1-årig eftergymnasial vårddokumentationsutbildning Du ska ha goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Du har körkort. Som person är du noggrann, ansvarstagande, flexibel, stresstålig och lösningsfokuserad. Du bidrar till en god sammanhållning på arbetsplatsen och har god förmåga att jobba enskilt men även i grupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 april 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct i Säter
Verisure Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse.   Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
7 april 2025
Virkesköpare
Randstad AB
Inköpare och upphandlare

Arbetsbeskrivning Är du vår nya kollega? Billerud Wood Supply förstärker teamet och söker virkesköpare i södra Dalarna. Har du ett stort intresse för skog och affärer och vill vara med och utveckla verksamheten? Då är detta något för dig. Vi erbjuder dig en flexibel roll i skog och natur med ett intressant förmånspaket. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med hållbart skogsbruk. Vår skogsavdelning ansvarar för att försörja våra svenska industrier med massaved, flis och bränsle. Vi bedriver fältköpsverksamhet i Mellansverige och Norrbotten där vi köper virke från privata skogsägare. Som Virkesköpare hos Billerud blir du en nyckelspelare i att säkra vår råvaruförsörjning genom att bygga långsiktiga relationer med privata skogsägare. Din främsta uppgift är att etablera långsiktiga och goda affärsrelationer samt förvalta och vårda befintliga relationer med skogsägare för att köpa in virke i form av avverkningsrätter och leveransvirke. Tjänsten som virkesköpare är mångfacetterad och bred, där du kommer i kontakt med alla delar i värdekedjan. Du är skogsägarens kontakt i allt som rör skogsägandet såsom skoglig rådgivning, avtalstecknande, planering, avverkning och skogsvård i form av markberedning, plantering och röjning, samt skogsbruksplaner. En framgångsfaktor är att du till din hjälp har ett gediget team med hög kompetens inom skogsbranschen där vi tillsammans stöttar och hjälper varandra för bästa möjliga lösningar för våra kunder. Med din skogliga kunskap, förvärvad genom flerårig erfarenhet och/eller utbildning, kommer du att vara en nyckelspelare i att säkra vår råvaruförsörjning. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning. Ditt arbete driver du och planerar självständigt med friheten att planera dina dagar och resor inom köpdistriktet, samtidigt som du är en del av ett team. Du värdesätter samarbete och delar vår vision om hållbarhet och säkerhet. Vi värdesätter din förmåga att bygga relationer och ditt engagemang för att lära och växa tillsammans med oss. Du är den som med ett lyhört och nyfiket sinne skapar långsiktiga band med våra leverantörer och kollegor. Bli en del av en framåtsträvande organisation där vi sätter kunden i fokus, vågar prova nytt, driver förändring och värnar om varandra. Resan börjar i skogen där vårt mål är att ta hand om skogens alla värden för en hållbar framtid. Vill Du ta vara på skogens alla värden? I denna rekrytering samarbetar Billerud med Randstad. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Madeleine Scherling på [email protected] eller Anna Lindqvist på [email protected] . Välkommen med din ansökan senast den 2025-03-30. Urval och intervjuer sker löpande.   Billerud är en jämställd arbetsgivare. Vi omfamnar mångfald och är engagerade i att skapa en inkluderande miljö för alla anställda och kandidater. Ansvarsområden ·        Förvalta och etablera goda affärsrelationer ·        Planera och självständigt arbeta målinriktat ·        Vara en nyckelspelare i att säkra råvaruförsörjningen ·        Skogsägarens kontakt i allt som rör skogsägandet såsom skoglig rådgivning, avtalstecknande, planering, avverkning och skogsvård i form av markberedning, plantering och röjning, samt skogsbruksplaner. Kvalifikationer ·        Erfarenhet av att arbeta inom skog och/eller utbildning inom yrket ·        Förståelse för affären ·        Intresse för skog och natur ·        B-körkort ·        God datorvana ·        Kommunicerar obehindrat på svenska i såväl tal som skrift Meriterande ·        Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning Om företaget BillerudKorsnäs Skog & Industri AB Vi på Billerud tror att när vi har morgondagen i åtanke gör vi vårt bästa idag. Tack vare våra medarbetare är vi ett världsledande företag inom vår bransch av förnybara papper- och förpackningsmaterial. Vi jobbar med hållbarhet i alla led för att skapa en hållbar framtid – från produkt till människan. Genom våra globala program Hållbara medarbetare och Hållbara ledare sätter vi våra medarbetare i fokus – att de ska utvecklas med oss och bli mer hållbara. Vill du uppnå din fulla potential och bidra till en hållbar morgondag? Bli en del av oss! Våra rötter och vår stolta historia inom skogs- och pappersindustrin sträcker sig mer än 150 år tillbaka i tiden. Vår utgångspunkt är att nyfiber från långsamt växande nordiska skogar utgör grunden för några av de bästa presterande förpackningsmaterialen. Som Sveriges största brukare av fiberråvara är skogsavdelningens uppdrag att trygga företagets svenska industrier med massaved, flis och bränsle.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juni 2025
Psykiatrisjuksköterska till Ofelia Vård
Skandinavisk Hälsovård AB
Psykiatrisjuksköterskor

Psykiatrisjuksköterska till Ofelia Vård! Vi söker för kunds räkning erfarna och engagerade psykiatrisjuksköterskor med minst två års erfarenhet. Som konsult hos oss värdesätter vi att du är: • Noggrann och ansvarsfull • Trygg i din yrkesroll • Samarbetsvillig och lyhörd Hör av dig till oss på [email protected] för att höra mer om just detta uppdrag! Som konsult hos oss på Ofelia Vård blir du anställd av oss och arbetar som konsult hos våra uppdragsgivare, där du utför sedvanliga sjuksköterskeuppgifter. Dina arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som legitimerad sjuksköterska inom hälso- och sjukvården. Vi anpassar uppdraget efter dina önskemål och erfarenheter för att hitta den perfekta matchningen. Vem är du? För att trivas i rollen som konsult är du flexibel, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du är noggrann, lyhörd och trygg i dig själv. Goda kunskaper i svenska är en förutsättning, och du drivs av att möta nya utmaningar och möjligheter. Vi erbjuder dig: • Konkurrenskraftig lön • Engagerad konsultchef som stöttar dig hela vägen • Trygga arbetsförhållanden • Kollektivavtal • Möjlighet att få en tipsbonus om du rekommenderar en eller flera kollegor Varför välja Ofelia Vård? Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Ansökan: Urval sker löpande så ansök redan nu!

9 dagar sedan
Sista ansökan:
5 april 2025
Farmaceut till Kronans Apoteks framtidsort Säter – extra klirr i kassan och

Vi på Kronans Apotek finns i hela Sverige, från Ystad till Kiruna, med över 500 apotek och en grym e-handel. Nu söker vi dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som vill ta nästa steg och bli en del av vårt team i Säter. Som ny farmaceut hos oss erbjuder vi dig på Kronans Apotek i Säter inte bara en god arbetsmiljö, utan också lönetillägg och bonus – en perfekt möjlighet att växa både personligt och professionellt. Flytta eller pendla hit och jobba tillsammans med oss för en värld som mår bra! 🌍🧡 Varför oss? 🌟 Välkommen till vårt apotek i hjärtat av Säter, där du blir en del av ett engagerat team bestående av två farmaceuter, en apotekstekniker och en säljare inom egenvården. Som farmaceut hos oss möts du av ett härligt team och ett spännande, omväxlande arbete. För att göra det ännu mer attraktivt erbjuder vi ett framtidsortspaket med fördelar som ger extra klirr i kassan. 💸 Utöver de ekonomiska förmånerna kan du förvänta dig en dynamisk arbetsmiljö där din roll är central för att skapa en fantastisk kundupplevelse. Säter erbjuder en perfekt balans mellan lugn småstadscharm och närhet till naturen. Här har du vackra vandringsleder och sjöar runt hörnet, samtidigt som du har all service du behöver nära till hands. Med goda pendlingsmöjligheter till Borlänge och Falun är det enkelt att ta sig till större städer. En perfekt plats för dig som söker balans mellan karriär och livskvalitet. Vårt Framtidsortspaket som gör skillnad Vi tror på att belöna dig som är redo att satsa på en ny arbetsgivare och som vill göra skillnad där du behövs som mest! Därför erbjuder vi dig något extra om du väljer att komma till oss i Säter. - Lönetillägg 💰 5000 kr extra i månaden i hela tre år för dig som väljer att flytta eller pendla till orten. - Bonus 🏆 För att vi vill att du ska trivas och blomstra, erbjuder vi en årlig bonus på 60.000kr under dina tre första år hos oss (psst…totalt upp till 180.000 kr 😉). Detta är vårt sätt att tacka dig för att du valt att bygga din framtid här med oss! Erbjudandet gäller för dig som är farmaceut som söker dig till Kronans Apotek och som väljer att flytta eller pendla till Säter för att bli en del av vårt team. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och som är nyfiken på att jobba hos oss på Kronans Apotek. För att trivas i rollen ser vi att du har en stark passion för att hjälpa våra kunder till en trygg och effektiv läkemedelsanvändning samt att främja deras hälsa. Vill du bli en del av vår värld? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta apotekschef Sofia Narto: [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

9 dagar sedan
Sista ansökan:
27 mars 2025
Fysioterapeut/Sjukgymnast, Vårdcentral Säter
REGION DALARNA
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vi är en av Regionens vårdcentraler och vi har drygt 9 200 listade patienter. Hos oss arbetar cirka 50 trevliga och engagerade medarbetare med olika professioner; läkare, sjuksköterskor, kurator, barnmorskor, distriktssköterska, undersköterskor, medicinska sekreterare, assistent, samtalsterapeuter, receptionist, rehabkoordinator, fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeut samt chefer. Tjänsten är ett längre tidsbestämt, vikariat på grund av föräldraledighet. Fysioterapeut/Sjukgymnast, Vårdcentral Säter Arbetsuppgifter Bedömning och behandling av personer med i första hand besvär från rörelseapparaten. Vårt fokus är att förebygga, behandla och rehabilitera för att hjälpa våra patienter att uppnå bästa möjliga livskvalitet. Du kommer att arbeta nära andra vårdgivare, inklusive läkare, sjuksköterskor och andra professioner, för att skapa individuella behandlingsplaner. Övrig information Kvalifikationer Krav: Legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast. Goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift Du har körkort Du är intresserad av ett varierande arbete inom primärvården som erbjuder möten med många olika patientgrupper. Du är flexibel, serviceinriktad, nyfiken och har förmåga att arbeta självständigt. Intresse och kunskap inom beteendemedicin och fysisk aktivitet är något vi värdesätter. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Intervjuer kommer att ske löpande. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

10 dagar sedan
Sista ansökan:
3 april 2025