Lärare i företagsekonomiska ämnen
Sigtuna Skolstiftelse
Gymnasielärare

Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket, SSHL, är en internatskola som drivs i stiftelseform via Sigtuna Skolstiftelse, och vars rötter sträcker sig tillbaka till 1920- talet. Skolan har idag ca 550 elever; elever som bor på skolan, internatelever, samt elever som bor hemma och kommer från närliggande orter, dagelever. Skolan bedriver undervisning på såväl svenska som internationella studieprogram; svenska gymnasiet samt IB-programmen MYP, Diploma samt CP. Detta innebär att skolan bär både en svensk och internationell kultur. På skolan finns det i dagsläget elever från ca 45 olika länder. Vår ambition är att ständigt arbeta för elevens bästa. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu - lärare som kan undervisa i företagsekonomiska ämnen. I en av tjänsterna ingår undervisning i juridik. Möjlighet till en förstelärartjänst för att driva utvecklingen av ekonomiprogrammet finns. KVALIFIKATIONER Din profil: Kvalificerad lärarexamen eller liknande, mycket god kommunikationsförmåga samt förmåga att arbeta både på svenska och engelska; erfarenhet av att arbeta med ungdomar. Vi ser gärna att du brinner för entreprenörskap och vill fortsätta vårt påbörjade utvecklingsarbete. Du har lätt för att skapa relationer med människor och är serviceinriktad. Du trivs med ansvar och har en lösningsorienterad syn samt har en förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Som person är du stresstålig, flexibel och strukturerad. Vidare är du handlingskraftig med sunt förnuft och stämmer av med dina närmsta chefer vid viktiga beslut. Du har förmågan att tänka analytiskt och kvalitet är viktigt för dig. ÖVRIGT Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och innan anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.  Intervjuer kommer att genomföras löpande under ansökningstiden, sista ansökningsdag är den 11 maj 2025. Tillträde till tjänsten är 7 augusti 2025.. Välkommen med din ansökan via denna länk. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta: Kerry Browning, Rektor, 08-592 571 00, [email protected] eller Alexandra Koumi, Bitr. rektor, [email protected]  Gå gärna in på vår hemsida: sshl.se Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 maj 2025
Junior Data Governance Specialist till Swedavia
Swedavia AB
IT-säkerhetsspecialister

Är du i början av din karriär eller tar din examen innan sommaren? Vill du vara med och utveckla hur Swedavia tar nästa steg inom informationshantering? Rollen innebär att du arbeta inom enheten Data Governance med ansvar för att säkerställa noggrannheten, integriteten och tillförlitligheten hos våra informationstillgångar. Enheten och teamet arbetar med att skapa strukturer, förutsättningar, regler och riktlinjer för Swedavias information och hur den ska hanteras på ett korrekt och säkert sätt. Vad innebär rollen? Rollen innebär att du blir en mellanhand mellan IT och våra informationsanvändare. Avdelningen ansvarar även för att driva verksamhetsförvaltningen av Swedavias operativa systemstöd och att hjälpa till med beslutande utvecklingsinsatser inom området. Genom samarbete och samordning är målet att vidareutveckla och säkerställa att verksamhetens system levererar högsta möjliga värde. I befattningen ingår även att stötta Data Governance Manager samt enhetschef BI i uppsättning av strukturer kring processer för Swedavias informationsstyrning. Vem är du? Du har en utbildning med grund inom data management, informationshantering, informatik eller annat som Swedavia anser likvärdigt. Du som person har förståelse för värdet av information och anser att ordning och reda är en förutsättning för digital utveckling i framtiden. Vi ser i din bakgrund att du arbetat eller studerat med både analys, metadatahantering och datastyrning tidigare. Meriterande är om du besitter kunskaper inom datamodellering, databaser och informationssäkerhet. I rollen ligger ansvarsområden såsom; Att ansvara för uppsättning men också förvaltning av Swedavias datakatalog och tillhörande termkatalog. Katalogisera och strukturera informationen efter framtagna policies, processer och riktlinjer. Tillse att datahantering sker enligt lagar och förordningar samt Swedavias ledningssystem för informationssäkerhet. Bidra till ökad kännedom kring vilken information som får delas externt och hur information får användas. Ansvara för att tagga data- och information på rätt sätt efter uppsatta processer och policies. Agera mellanhand och samverka mellan IT och verksamhet. Definiera, analysera och hantera informationen om vår information. Stötta verksamhet i att utbilda och förstå hur vi arbetar med information på Swedavia. Samverka med Business Intelligence, Integration och Corporate Security för att skapa tydlighet kring vår informationshantering. Som person ser vi att är du driven, social och nyfiken och trivs med att arbeta med både människor och informationshantering! Vad erbjuder vi dig? Swedavia spelar en nyckelroll i omställningen till ett fossilfritt flygresande och hållbar samhällsutveckling. Hos oss får du arbeta i en komplex, spännande och ständigt utvecklande miljö – och vara med och forma framtidens flygplats. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Tenho, [email protected] Sista ansökningsdag är den 14 maj, urval sker löpande och annonsen kan stängas tidigare så tveka inte att söka redan idag! Hur är det att arbeta på Swedavia? Vårt fokus är att möjliggöra hållbart resande och uppmuntra nytänkande för att skapa en välkomnande, trygg och inkluderande arbetsgemenskap där du kan växa och göra verklig skillnad – läs mer här! Jobba hos oss | Om Swedavia Då flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet genomgår samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen en bakgrundskontroll. För vissa tjänster även en säkerhetsprövning. Swedavia är även en drogfri arbetsplats med nolltolerans mot droger. Drogtester genomförs före anställning och sker slumpmässigt under anställningen.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
14 maj 2025
Musiklärare
Sigtuna kommun
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Utbildningsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom kommunens förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasiet och vuxenutbildning. Galaxskolan är en f-6-skola med ca 340 elever belägen i stadsdelen Steningen, invid natur och sjön Mälaren. ARBETSUPPGIFTER Som musiklärare på Galaxskolan är ditt huvudsakliga uppdrag att ansvara för skolans musikundervisning. Utöver det uppdraget är du en viktig del av arbetet kring Lucia-firande, jul- och sommaravslutning. Tjänsten är på 60%. KVALIFIKATIONER För tjänsten krävs en relevant lärarutbildning med behörighet i musik. Vi söker dig som har en god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Du arbetar målmedvetet, följer en tydlig process och ser till att det du påbörjar blir slutfört i tid. Du är trygg i dig själv och står stadigt även i osäkra eller utmanande situationer. Du har modet att säga ifrån när det behövs och gör det på ett sätt som skiljer på sak och person. Dessutom är du en relationsskapande person som trivs i sociala sammanhang. Du tar gärna initiativ, kliver fram och har lätt för att bygga nya kontakter och samarbeten. ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
30 april 2025
Senior Fastighetsutvecklare
Swedavia AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vill du vara med och utveckla, analyserar och identifierar förutsättningar för fastighetsutvecklingsprojekt inom Swedavia Real Estate?  Vad innebär rollen? I rollen som portföljledare Arlanda och regionala flygplatser och senior fastighetsutvecklare arbetar du medaffärsutveckling av fastigheter, marknadsplan, detaljplaner fram till genomförandebeslut från VD. Dettainnebär att du ansvarar för attidentifiera affärsmöjligheter, bearbetar potentiella kunder, hyresförhandlar, initierar projektering och byggnation samtförbereder för avyttring för att skapa värdetillväxt för fastigheter inom Swedavias flygplatser. Rollen innebär många kontakter - med allt frånarkitekter och tekniska konsulter via Swedavias leding tillkommun eller andra myndigheter. Vidare innebär rollen Affärsansvar för planering och genomförande av fastighetsutveckling för affärsprojekt på flygplatsen Leda fastighetsutvecklingsprojekt och verksamheten mot uppställda och beslutade mål Etablera samarbeten/partnerskap för finansiering och utveckling av kommersiella fastigheter samt teckna hyresavtal med hyresgäster och hålla ihop hyresaffären tekniskt, juridiskt och ekonomiskt Utreda marknads- och tekniska förutsättningar för kommersiella projekt från start till mål inkluderande både tekniska och kommersiella förutsättningar för försörjningsmedia och infrastruktur Ta fram programhandlingar för kommersiella utvecklingsprojekt (definiera volym och kvalitet) Ta fram och lägga beställning för genomförande till projektorganisation inklusive att säkerställa dess utformning Strategisk samordning med andra utvecklingsprojekt på flygplatsen Detaljplaneläggning av kommersiella utvecklingsområden Vem är du? Vi söker dig som har akademisk exameneller erfarenhet som kan bedömas likvärdig. Du har ett gedigettekniskt kunnande, erfarenhet av att arbeta med komplexa byggnader samt dokumenterad erfarenhet att arbeta med fastighetsutveckling. Vi ser att du har erfarenhet av arbete med kommersiell fastighetsutveckling - gärna hotell och kontor - på byggbolag och fastighetsbolag och har bred erfarenhet av avtalsförhandlingar. Du behöver ha erfarenhet av att leda konsulter ochprojektutvecklaresamt ha gedigen beställarkompetens. Meriterande är tidigare roller som projekteringsledare, inköpare/upphandlare, projektchef eller fastighetsutvecklare. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig en omväxlande och glad arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Visste du att på Swedavia får du bidrag till din arbetsresa om du åker kollektivt, elbil, cykel eller tillsammans med en kollega? Du har också möjlighet att semesterväxla och byta bort din semesterersättning mot lediga dagar. Du kan läsa mer om våra förmåner på Förmåner | Om Swedavia Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jesper Sandahl på [email protected].  Sista ansökningsdag är den 11 maj. Vi ser fram mot din ansökan!  Hur är det att arbeta på Swedavia? Vårt fokus är att möjliggöra hållbart resande och uppmuntra nytänkande för att skapa en välkomnande, trygg och inkluderande arbetsgemenskap där du kan växa och göra verklig skillnad – läs mer här! Jobba hos oss | Om Swedavia Då flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet genomgår samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen en bakgrundskontroll. För vissa tjänster även en säkerhetsprövning. Swedavia är även en drogfri arbetsplats med nolltolerans mot droger. Drogtester genomförs före anställning och sker slumpmässigt under anställningen.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Projektcontroller
Sigtuna kommun
Controller

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Avdelningen för ekonomi och styrning finns inom kommunledningskontoret och har en samordnande roll genom att ge stöd och service till hela kommunen. Avdelningens ansvarsområde spänner över hela det ekonomiska spektret såsom ekonomisk planering, redovisning, budget och uppföljning, likviditets- och finansieringsfrågor, investeringar och ekonomiadministration. På avdelningen finns också ansvaret för kommunens inköp och upphandlingar, lokalstrategiska frågor samt uppdraget att hålla samman frågor kring verksamhetsplanering, uppföljning, statistik, kvalitet och analys. Vi driver också kommunens övergripande arbete för en långsiktigt hållbar samhällsutveckling. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en engagerad och driven projektcontroller till ett vikariat vid Sigtuna kommun. Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag då vår ordinarie medarbetare kommer att vara föräldraledig. Du kommer att tillhöra avdelningens enhet för ekonomisk planering och uppföljning, som ansvarar för att den ekonomiska planeringen och uppföljningen, såsom budget, månads- och delårsrapporter, projektuppföljning, analyser etc. Enheten arbetar strategiskt för att integrera en god process kring ekonomisk planering och uppföljning för att stötta Sigtuna kommuns långsiktiga ekonomiska mål. Som projektcontroller är din roll att tillsammans med projektorganisationen och respektive verksamhetschef följa upp pågående investerings- och exploateringsprojekt samt vara delaktig i kommunens arbete med utvecklad ekonomistyrning tillsammans med övriga funktioner inom avdelningen. I rollen ingår också att vara •    Behjälplig som stöd och bollplank i tidiga skeden där viktiga beslut med hänsyn till projektupplägg och ekonomistyrning tas •    Delaktig i att genomföra ekonomisk riskbedömning av projekt tillsammans med projektledare och vara ett stöd i framtagandet av projektkalkyler och indelning i komponenter. •    Säkerställa tillsammans med ansvarig chef att beslut i projekt följer delegationsordning. •    Ansvara för månadsavstämning av projekten. •    Stödja chefer och projektledare i beredning av projektärenden till styrgrupp. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivare bedömer som lämplig för tjänsten. Du har erfarenhet av arbete med investeringar och stora projekt samt erfarenhet av projektstödsystem Meriterande för tjänsten är: •    Erfarenhet av arbete i en kommunal organisation. •    Erfarenhet av entreprenadupphandling och entreprenaduppföljning. •    Erfarenhet av utvecklingsarbete Vi tror att du som söker har stor erfarenhet av att jobba med ekonomiska analyser och är tydligt mål- och resultatinriktad. Din personliga mognad gör dig självgående och initiativtagande, där du tar en naturlig plats i diskussioner och argumenterar och förklarar på ett pedagogiskt sätt. Rollens natur gör att du också behöver vara strategisk, ha ett gott omdöme samt helhetssyn. Vidare kommer din relationsskapande förmåga och din vilja att ge god service få dig att nå framgång! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
30 april 2025
Butikssläktare / Köttmästare sökes till vår köttbutik
Best Butiker AB
Slaktare och styckare m.fl.

Om oss Vi är en väletablerad köttbutik med fokus på kvalitet, service och färska produkter. Vårt mål är att erbjuda våra kunder bästa möjliga köttprodukter i en trivsam miljö. Nu söker vi engagerad och erfaren slaktare till vårt team. Arbetsuppgifter Styckning av nötkött, lamm och kyckling Beredning och paketering av köttprodukter Kundservice och rådgivning i butik Hantering av beställningar och leveranser Upprätthålla god hygien och livsmedelssäkerhet Kvalifikationer Erfarenhet som slaktare/styckare är ett krav Kunskap inom slakt är meriterande God fysisk kondition och noggrannhet Serviceinriktad och samarbetsvillig Kunskaper i svenska eller engelska och urdu/punjabi är som meriterande Du har goda kunskapar i social-media hantering Vi erbjuder Ett familjärt och stöttande arbetsklimat Möjlighet till vidareutbildning och utveckling Konkurrenskraftig lön enligt avtal Trygg anställning i växande företag

3 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juni 2025
Sommarjobb Försäljningsassistent - Rosersberg
Lidl Sverige KB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi är över 5000 engagerade mathjältar som jobbar i våra svenska butiker, på våra lager och kontor – som tillsammans gör vår fantastiska resa möjlig. På så vis kan ännu fler handla och äta god mat av högsta kvalitet till branschens bästa pris. För när vi växer, växer du. Sån är nämligen Lidl. Jobbpitch Om du är en serviceminded, flexibel och administrativ person som vill ha ett sommarjobb där du får varva just dessa egenskaper så har du hittat rätt. Vi söker just nu en försäljningsassistent till vårt regionkontor i Rosersberg som ska bidra till fortsatt framgång i vår snabbt växande försäljningsverksamhet. Din roll I rollen som försäljningsassistent kommer du att ha en kommunikativ och administrativ roll. Att ge service och svara på frågor via mail, teams eller telefon är en självklar del i din roll. Som försäljningsassistent kommer du även att ta emot, bearbeta och sammanställa information och diverse statistik, för att sedan förbereda och skicka ut rapporter och presentationer. Vidare underhåller/bearbetar du våra olika databaser samt förbereder och samlar in dokument inför utskick. Du kommer därför att arbeta i en variation av olika interna eller externa system - inte minst Excel.  I denna roll kommer arbetsuppgifterna att variera. Du och ditt team ger service åt en stor organisation med många chefer och därför kommer förfrågningar och arbetsuppgifter att kunna ändras under arbetsdagen. Du är ofta spindeln i nätet och förväntas kunna svar på frågor som rör försäljningsorganisationen. Eftersom flera av dina arbetsuppgifter sker inne på vårt regionskontor i Rosersberg kommer tjänsten att vara förlagd på plats.  Din profil Vi ser gärna att du har en avslutad gymnasial utbildning. Som person är du kommunikativ, lösningsorienterad, serviceminded och flexibel. Vi vill att du är van datoranvändare, har viss analytisk förmåga och mycket goda kunskaper i officepaketet - Specifikt Excel. Du har lätt för att samarbeta i grupp, men kan också självständigt organisera och planera dina arbetsuppgifter. Du talar, skriver och förstår svenska obehindrat, likaså engelska. Ett B-körkort är ett krav för tjänsten då du ibland är med och tar emot tjänstebilsleveranser.  Det är meriterande om du har haft en likvärdig roll tidigare, men det är inte ett måste. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är motiverad att ta dig an rollen.  Vi erbjuder Tjänsten är ett sommarvikariat med start 9:e juni och sträcker sig till och med 24:e augusti.  Vi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål, även karaktäriserade av våra värdeord: prestation, respekt, tillit, jordnära attityd och gemenskap. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir helt enkelt en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt. Hos oss har vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, medarbetarrabatt i våra butiker, tillgång till kostnadsfri rådgivning av psykolog, jurist och ekonom samt mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal och tjänstepension. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem.  Vill du vara med på vår resa?  Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: •    Klicka på “Sök nu” •    Fyll i formuläret  •    Bifoga CV Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Hör av dig till oss om du har ett särskilt behov av anpassning när det kommer till urvalstesterna. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
29 april 2025
🌟 Sommarjobb som handledare i Märsta – Deltid hos Cleverex Jobbförmedling!

Vi är ett utbildnings och matchningsföretag med stort hjärta som arbetar utifrån visionen Alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Tyngdpunkten i vår verksamhet ligger på coachning, utbildning, etablering och matchning – alltid med hög kvalitet och resultat i fokus. På Cleverex jobbförmedling brinner vi för att hjälpa människor ut i arbetslivet, vi sätter alltid den unika individen i fokus för att hitta rätt väg till arbete. Vårt team av engagerande jobbcoacher har stor erfarenhet och kunskap inom arbetsmarknadsfrågor, via våra tjänster Stöd och matchning och Rusta och matcha hjälper vi människor att snabbt komma ut på arbetsmarknaden och företag att hitta rätt medarbetare. Om tjänsten Vi söker nu en handledare på deltid till vårt kontor i Märsta under sommarveckorna 27–31. Arbetstiden är måndag till fredag, kl. 08:30–12:30. Du kommer arbeta med deltagare inom Rusta och Matcha 2 (KROM 2) och ha ett helhetsansvar för planering, coachning, dokumentation och matchning mot arbetsgivare. Du motiverar och vägleder deltagare på deras väg mot arbete eller studier och följer deras utveckling genom hela processen. Det finns möjlighet till förlängning efter sommaren. Vi söker dig som: • Är självgående, strukturerad och engagerad • Har god förmåga att motivera och möta människor • Är trygg i att dokumentera och följa upp insatser • Har ett professionellt och lösningsfokuserat förhållningssätt Meriterande erfarenhet: • Arbete inom arbetsmarknadspolitiska program • Vana av att arbeta i Grade Matcha (tidigare Workbuster) Formella krav: • Minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) • Minst 2 års arbetslivserfarenhet 📍 Placering: Märsta 📅 Tidsperiod: Vecka 27 till 31 ⏰ Arbetstid: Måndag–fredag kl. 08:00–12:00 📈 Möjlighet till förlängning finns efter sommarperioden 📩 Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
15 maj 2025
C-chaufför på Arlanda – Sommarens bästa jobb
Prodea Personal AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten Är du intresserad av att bli en del av ett engagerat team i en av Sveriges mest stimulerande arbetsmiljöer? Vi letar nu efter en erfaren C-korts chaufför med giltigt YKB för arbete på Arlanda flygplats. Här får du chansen att arbeta i en dynamisk och varierande miljö på en av Nordens största flygplatser. Tjänsten är heltid under sommarperioden maj-september och vi erbjuder bra ersättning samt möjlighet till förlängning.   Arbetsuppgifter: Transport av cateringvagnar mellan olika punkter på flygplatsområdet. Lastning och lossning av gods enligt säkerhetsföreskrifter. Säkerställa att transporter sker effektivt och enligt tidtabell. Samarbeta med markpersonal och flygplatsens säkerhetsavdelning. Följa säkerhetsföreskrifter och rutiner   Om dig Du trivs av att arbeta i ett högt tempo och är en samarbetsvillig person som kan arbeta självständigt. Det är viktigt att du har ett stort driv och att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Arbetet är fysiskt krävande därför krävs det god fysik och att du kan hantera tunga lyft. Avslutningsvis är du en glad, positiv och samarbetsvillig person. Du ska ha goda kommunikationsförmågor och vara välorganiserad för att klara av att hantera flera uppgifter samtidigt.   Krav för tjänsten C-körkort Giltigt YKB (Yrkeskompetensbevis) Goda kunskaper o svenska eller engelska, både i tal och skrift Godkänt utdrag ur polisens belastningsregister och kan genomgå en säkerhetsprövning (styrka vad du har gjort de senaste fem åren)   Om oss Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.   Kontaktuppgifter och ansökan Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Ioanna Papadopoulou på [email protected]. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.   Vi ser fram emot att höra från dig!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
27 maj 2025
Personlig assistent sökes omgående i Märsta
Omsorgsjuristerna Norden AB
Personliga assistenter

Omsorgsjuristerna är verksamma i hela landet och vänder sig till människor som har rätt till personlig assistans. Vår verksamhet strävar efter att möjliggöra och förenkla för människor som är berättigade till personlig assistans. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. En grundsyn bland alla våra medarbetare är att man är respektfull i sin yrkesutövning och att man beaktar alla människors lika värde. Vi söker dig som vill jobba som personlig assistent till en 18 årig flicka med autism och som inte kan tala. Flickan behöver hjälp i sin vardag med grundläggande behov (ADL) både i hemmet och utanför hemmet. I arbetsuppgifter ingår olika utflykter och aktiviteter med flickan. En aktivitet som flickan gillar är simning. Vi ser helst att du som söker har flera års erfarenhet av arbete med autistiska barn. Det är meriterande om du: Har en utbildning som personlig tränare för barn med neurotiskt handikapp. Flerårig erfarenhet av rehabilitering av funktion hos barn med särskilda behov. Erfarenhet av logopedisk massage. Erfarenhet av att lära barn med autism att skriva, rita, dansa, cykla etc. Arbetstiderna: Varierande, både vardagar och helger. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Körkort: Krav på körkort Tillträde: Omgående Möjlighet till tillsvidareanställning. Krav på utdrag ur belastningsregister. Känner du att denna tjänst passar dig ska du skicka in ett CV och personligt brev via e-post. Välkommen med din ansökan! #jobbjustnu

4 dagar sedan
Sista ansökan:
15 maj 2025