Vill du hjälpa människor hitta sin väg i arbetslivet samtidigt som du själv lever ett liv i balans? På Jobbie Sverige AB gör vi skillnad på riktigt. Med 4 av 4 stjärnor i leveransområdet Skövde–Falköping–Lidköping inom Rusta & Matcha, söker vi nu ytterligare en engagerad och driven karriärcoach som vill bli en del av vår Jobbie familj. Vem är du? Vi tror att du: -Har en genuin passion för att motivera och vägleda människor mot sina mål -Är trygg i att arbeta självständigt och målstyrt, med frihet under ansvar -Har erfarenhet inom coachning, personalutveckling, rekrytering eller liknande -Är lösningsfokuserad, lyhörd och energigivande precis som dina framtida kollegor -Trivs med att arbeta i en digital och rörlig miljö, där ingen dag är den andra lik Vad erbjuder vi? -En fri och flexibel arbetsroll där du själv styr mycket av din vardag -Möjligheten att arbeta i ett värderingsstyrt företag där människan alltid är i centrum -Ett tight, stöttande team vi ser oss som en familj och vi växer tillsammans -En roll med riktigt genomslag du gör skillnad för individers framtid varje dag -Trygghet och stabilitet i ett företag med tydlig struktur och expansiv utveckling Vad innebär jobbet? Som karriärcoach hos oss arbetar du nära våra deltagare i vägledning, matchning och coachning. Alltid med ett individanpassat och motiverande förhållningssätt. Du håller coachsamtal, planerar åtgärder och jobbar tätt med lokala företag, arbetsgivare och andra aktörer för att skapa möjligheter för varje individ. Hos oss får du möjlighet att påverka och utveckla både din roll och vår verksamhet samtidigt som du själv har balans i livet. Varför Jobbie? Vi bygger inte bara karriärer vi bygger även livskvalitet. Vår vision är att matcha människors drömmar med verklighet, och vi tror att det bästa stödet kommer från medarbetare som själva trivs, utvecklas och har friheten att vara sitt bästa jag varje dag hos oss. Därför är Work-Life Balance och frihet under ansvar inte bara fina ord hos oss, det är vår vardag. Låter det här som du? Skicka in din ansökan redan idag tjänsten kan tillsättas inom kort när vi hittar rätt person. Mejla direkt till [email protected] med ditt CV och ett personlig brev och berättar varför just ni passar in hos oss! Välkommen till Team Jobbie där varje dröm får en riktning, och varje steg räknas!
Vi söker nu en erfaren CNC-operatör till vår kund i Skövde. Arbetet kommer bl.a bestå av drift, ställ och underhåll. För att lyckas i rollen, krävs det att man ska kunna läsa och förstå ritningar samt att man har tidigare erfarenheter inom svarv, fräs och produktion. Erfarnehet av mätmaskin är meriterande. Vi söker dig som är noggrann, som har hög arbetsmoral och som är öppen för nya utmaningar. Givetvis lägger vi också stort fokus kring våra 10 beteenden: punktlig, positiv, förberedd, ansträngning, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, coaching, det lilla extra Krav: CNC utbildning eller erfarnehet. Arbetet är heltid och är förlagt under 2-skift. Inledningsvis inhyrning, som sedan är tänkt att övergår till en anställning hos kundföretaget. Tjänsten kan tillsättas innan ansökingstiden löpt ut. Frågor besvaras av Andreas Andersson på telnr: 070–5495027
Vill du arbeta med djurskydd och livsmedelssäkerhet, med stöd av kompetenta och hjälpsamma kollegor? Vill du ha en arbetsgivare som satsar på ett hållbart medarbetarskap och erbjuder trygga, förmånliga arbetsvillkor? Välkommen i rollen som officiell veterinär på Livsmedelsverket! En hållbar anställning Livsmedelsverket jobbar aktivt för att erbjuda alla medarbetare en hållbar anställning. Vi ger dig en god introduktion när du börjar hos oss och vi erbjuder trygga arbetsvillkor och goda förmåner. Friskvårdsbidrag, subventionerad massage, ett generöst antal semesterdagar och arbete dagtid utan jour-, kväll- och helgjobb är några av dessa. Vi vill att du ska känna att det är roligt att gå till jobbet, och att det du gör är viktigt. Som officiell veterinär bidrar du till att Sverige har ett gott djurskydd och säkra livsmedel. Som veterinär på Livsmedelsverket har du ett självständigt arbete, men inför svåra beslut och situationer finns dina kunniga kollegor bara ett samtal bort. Här blir du del av ett team där vi hjälps åt och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Det är tillsammans vi gör skillnad! Ett samhällsviktigt uppdrag Som officiell veterinär bidrar du till att Sverige har ett gott djurskydd och säkra livsmedel. I arbetet ansvarar du för levandedjursbesiktning och besiktning efter slakt. Du arbetar för att upptäcka eventuella brister i djurskyddet, genom att granska djuren som kommer till slakteriet och hur företagens anställda hanterar djuren. Du säkerställer att djuren är friska på både individ och flocknivå, och bedömer huruvida köttet från djuren kan godkännas som livsmedel. Du kan även få arbeta med inspektion och revision av livsmedelsföretag, primärt slakt, och exportkontroll. Som myndighetsperson har du ett viktigt uppdrag gentemot företagaren. Du har en kontrollfunktion, men ska också agera stöd och underlätta för företagaren att göra rätt. Det gör du genom att informera om ett vad ett bra djurskydd innebär, om djurens behov och artspecifika egenskaper och genom att hjälpa till att skapa en förståelse för hygien och livsmedelssäkerhet i livsmedelsproduktionen. I rollen ingår även myndighetsrapportering och administration samt lite bilresor. Du kommer att tillhöra team Team Skaraborg och huvudsakligen vara placerad i Skövde, men även arbeta på teamets anläggningar i tex Skara och Tidaholm. Här arbetar du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor, både officiella veterinärer och livsmedelskontrollanter. Då vi är ett litet team krävs det att vi prestigelöst hjälper och stöttar varandra dagligen i de frågor och arbetsuppgifter som behöver tas omhand. Vi har en familjär stämning där fikarasterna tillsammans är viktiga och vi lär ständigt av varandra i arbetet. Dina kompetenser För att kunna arbeta som officiell veterinär hos oss ska du ha svensk veterinärlegitimation, eller veterinärlegitimation från annat land som godkänts av Jordbruksverket för yrkesutövning i Sverige. Du ska även ha B-körkort, goda kunskaper i svenska samt kunna förstå och göra dig förstådd på engelska. God administrativ förmåga och goda svenskkunskaper i skrift värderas också högt för denna tjänst. Som person behöver du vara flexibel, punktlig, effektiv och kunna ta egna välgrundade beslut och initiativ. Du har hög personlig mognad med förmåga att reflektera kring dina egna styrkor och utvecklingsområden samt kan se och bidra till helheten. Du vågar fatta de beslut som krävs i samråd med dina kollegor och chef. Du har god samarbetsförmåga och hjälper prestigelöst till där det krävs. Du håller dig uppdaterad om det senaste inom ditt kunskapsområde och delar gärna med dig av din kunskap och erfarenhet. Samtidigt är du öppen för att lära av andra. Det är tillsammans med dina kollegor du lyckas och utvecklas. Samtal i mötet med företagare och i kontakt med andra intressenter är också en del av arbetet, vilket kräver att du är tydlig, professionell och lyhörd i din kommunikation, samtidigt som du är trygg i myndighetsrollen. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen att kontakta oss Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontkontakta rekryterande teamchef Hans Engesvik Olsson. Representant för Saco-S är Ann Nilsson och för ST Ricardo Muchaco. Samtliga nås via vår växel, tel. 018-17 55 00. Sista ansökningsdag är 2025-06-29. Vi läser ansökningar löpande och kan därför kontakta dig före sista ansökningsdag. Ansök via platsannonsen på Lediga jobb (livsmedelsverket.se). Mer information om tjänsten Anställningsform: Vikariat till och med februari 2025. Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse Organisationstillhörighet: Avdelning för livsmedelskontroll, Enheten för slaktkontroll i Mellersta Sverige Placeringsort: Skövde Diarienummer: 2025/02313 Inför intervju Betyg/intyg samt ID-handling som styrker din ansökan tas med vid en eventuell intervju. Vi kommer även efterfråga referenser. Mer om Livsmedelsverket Livsmedelsverket arbetar för att maten som produceras, säljs och serveras i Sverige ska vara säker och ärlig, för ett samhälle där det är lätt för människor att äta på ett hälsosamt och hållbart sätt, och en trygg livsmedels- och dricksvattenförsörjning i vardag och kris. Våra verktyg är kunskap, råd, regler och kontroll. Totalt är vi cirka 700 medarbetare, varav drygt 390 i Uppsala och ytterligare ca 300 som arbetar med livsmedelskontrollen ute i landet.
Jag är en man på 40+ som söker en personlig assistent för att stötta mig i vardagen. Jag bor i ett hus där det finns fem lägenheter och gemensamhetsutrymmen, alla som bor här har personlig assistans. Mina grannar och jag tycker om att hitta på saker tillsammans, så du behöver kunna fungera bra med både ensamarbete och i grupp. Det är en fördel om du som söker har tidigare erfarenhet av vård och omsorg. Som person ska du vara ansvarstagande, flexibel och inkännande. Jag är på Skövde kommuns daglig verksamhet två dagar i veckan och jobbar med att klyva ved där jag bor. När jag inte jobbar tycker jag om att lyssna på musik, gå promenader, kolla på film, sjunga, åka på utflykter, umgås med mina grannar och äta gott. Jag har en egen bil, så du som söker måste ha körkort för att jag ska kunna komma till mitt arbete och mina fritidsaktiviteter. Tjänsten är på ca 75%. Schemat består av både dygnspass och dagpass. Tillträde för introduktion omgående. Selektering och intervjuer sker löpande. Företagsinformation Mira Assistans är ett assistansbolag med basen i Skövde. Vi anordnar assistans för ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är särskilt inriktade på assistans för personer med autism, där vi jobbar mycket med utbildning och handledning inom området.
OnePartnerGroup Skaraborg söker Produktionspersonal! Dina arbetsuppgifter Som produktionspersonal hos våra kund kommer du att arbeta med att köra truck, montera samt plocka och packa order. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra truck Monteringserfarenhet Är van vid orderplock och packning Är inte rädd för att ta i när det behövs Krav: B-körkort och tillgång till bil Truckkort A1-A4 B1-B4 Erfarenhet av skjutstativ samt ledstaplare Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som: Är samarbetsvillig Är stresstålig Är noggrann och ansvarsfull Är motiverad att alltid göra ditt bästa Anställningsvillkor Ort: Skövde med omnejd Arbetstider: Dagtid/skift Omfattning: Heltid Start: Omgående Att vara konsult hos OnePartnerGroup Som konsult hos oss blir du anställd av OnePartnerGroup och kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vi erbjuder en trygg arbetsmiljö där du kan utvecklas, samtidigt som du har samma förmåner som anställda på andra företag, såsom kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Du kommer också ha regelbunden kontakt med din konsultchef för stöd och feedback. Urval och ansökan Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Vid frågor om tjänsten, kontakta: Caroline Mako, [email protected]. Om OnePartnerGroup Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet av försäljning och vill ta nästa kliv i karriären i rollen som säljare? Till JMS Vattenrening söker vi nu dig som har ett starkt eget driv och som vill vara med och utveckla deras verksamhet i Skaraborg. I rollen som säljare hos JMS vattenrening arbetar du målfokuserat och nära verksamheten med visionen att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en säljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer in i ett spännande läge där du får vara med och påverka deras framfart i regionen. Inledningsvis kommer du få en gedigen introduktion där du går bredvid dina kollegor för att lära dig företagets produktsortiment och tillvägagångssätt i säljprocessen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos JMS Vattenrening. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med stor frihet under ansvar Möjligheten att påverka såväl verksamheten som din egen utveckling Arbetsuppgifter JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som säljare ansvara för kunder och försäljningen i regionen. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med prospektering samt att boka och genomföra kundmöten. Ute hos kund kommer du med hjälp av utrustning demonstrera och visa för kund hur vattenkvalitén kan förbättras med hjälp av företagets produkter. Du arbetar även aktivt med uppföljning av kunder samt att bygga starka relationer med dessa. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och utveckla organisationen framåt. Vi söker dig som: har en avslutad gymnasial utbildning och har några års erfarenhet av direktförsäljning. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och innehar B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Vidare är du noggrann och arbetar strukturerat för att planera dig egen tid på kort och lång sikt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid LÖNEMODELL: Fast + rörlig del URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster #jms-vattenrening, #b2c, #fältsäljare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Vi söker fler kollegor till framtida uppdrag hos Farsight Tech Nordic! Är du en nyfiken och initiativrik IT-specialist som söker nya spännande utmaningar? Hos Farsight Tech Nordic AB, med bas i Skövde, arbetar vi med teknik och systemutveckling som gör skillnad. Just nu växer vi och söker flera nya medarbetare – både för interna uppdrag samt uppdrag ute hos våra kunder, antingen på plats eller på distans. Kanske är det just dig vi letar efter? Om Farsight Tech Nordic Vi är ett teknik- och systemutvecklingsföretag som får människor och organisationer att växa. Vår styrka ligger i kombinationen av expertis inom IT-säkerhet, systemutveckling, nätverks- och systemadministration, samt en företagskultur präglad av engagemang och samarbete. Vi arbetar tätt med kunder inom olika branscher – från fintech till offentlig sektor – och levererar både helhetslösningar och spetskompetens. Roller vi söker Vi rekryterar löpande för framtida uppdrag inom flera kompetensområden. Några av de roller vi ofta söker till är: Systemutvecklare (Frontend, Backend, Fullstack) Exempel på tekniker: .NET, C#, Java, JavaScript, Rust, React, Docker, SQL. Systemarkitekter och tekniska ledare Fokus på kravhantering, arkitektur, AI, säkerhet och skalbara lösningar. IT-säkerhetsspecialister / CISO-kompetens Roller med ansvar för informationssäkerhet, IAM/PAM, strategier och riskanalys. System- och nätverksadministratörer Kompetens inom Windows, Linux, Azure, Watchguard, nätverksdesign och support. Projektledare, testledare och scrum masters Roller med ansvar för planering, testledning och leverans inom IT-projekt. Din profil Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du är nyfiken på ny teknik, anpassningsbar och motiveras av att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas hos oss värdesätter du: Ett lösningsorienterat och proaktivt arbetssätt Samarbete och tydlig kommunikation Delade värderingar kring innovation, kvalitet och hållbar utveckling Vad vi erbjuder Möjligheten att påverka och växa med företaget Arbete i varierande och utvecklande uppdrag Ett starkt nätverk av kompetenta kollegor En flexibel arbetsmiljö – kontor i Skövde, distans eller kunduppdrag Ansökan Rekryteringen sker i samarbete med Professionals Nord. Vid frågor kontakta Staffan Arkelöv: 📧 [email protected] | 📞 070-377 77 12 🔗 Ansökan görs via annonsen – vi behandlar inte ansökningar via e-post. Urval sker löpande. 💡 Läs mer om oss på www.farsight.se
Vi rekryterar nu en specialistofficerare (OR6B) till befattning som stf vaktchef för Insatsberedd skyddsstyrka (IBSS) i Skövde. Befattningen som stf vaktchef är ett arbete som både är ansvarsfullt och omväxlande i ett team med gott kamratskap. Skövde garnison och Garnisonsenheten Skövde Garnison är en av Sveriges största militära garnisoner med över 2000 medarbetare. Garnisonen består av ett flertal förband ur Försvarsmakten, alla med den huvudsakliga uppgiften att utbilda och utveckla krigsförband. Bredden av utbildningsverksamheten omfattar anfallsförband med stridsvagnar och stridsfordon, via understödjande förband som exempelvis artilleri-, lednings-, sjukvårds- och övriga logistikförband, till militära skolor med yrkesofficersutbildningar på olika nivåer samt staber för flera ledningsnivåer inom främst armén. Inom Skövde garnison verkar Garnisonsenheten. Enheten ansvarar för att stödja med kompetenser och tjänster inom flera verksamhetsområden. De mer omfattande områdena består av sjukvård inom ramen för företagshälsovård för anställd personal och daglig sjukvård för värnpliktiga, bevakningstjänst och säkerhetsskyddade transporter, driftsättning av övnings- och skjutfält från Borås i söder till Älvdalen i norr. Enheten lämnar även stöd inom Idrott och friskvård där bl a ansvaret för fasta träningsanläggningar finns, olika arbetsmiljöfunktioner som miljö, brandskydd och elsäkerhet samt stöd till värnpliktiga genom värnpliktskonsulenter. Vidare ansvarar enheten för en stor del av garnisonens gemensamma utbildningsanordningar samt jobbar aktivt för att utveckla dessa till att vara en tillgänglig och modern resurs utifrån förbandens behov. Garnisonsenheten är organiserad och dimensionerad att verka i alla konfliktsskalorna vilket medför att alla anställda omfattas av tjänsteplikt och är därmed förpliktade att fortsätta tjänstgöra vid höjd beredskap. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Genomföra kontroller av FM anläggningar samt genomföra larmutryckningar som C IBSS - Under arbetspassen ansvara för tillträdesskyddet inom garnisonen - Upprätthålla ordning och säkerhet inom garnisonen - Kompetensutveckla egen personal samt upprätthålla personalens kunskaper och färdigheter mot ställda krav - Arbetsleda underställd personal Tjänstgöringen som stf vaktchef kan vara både fysiskt och psykiskt krävande. Kvalifikationer - Svensk medborgare - Genomförd specialistofficersutbildning/officersutbildning - God fysisk status (fysiska tester kommer att genomföras) - Körkort lägst klass B - God förmåga att förstå och tala engelska - Skyddsvaktsutbildad - AK 5-utbildad Meriterande - Genomförd kurs "Chef insatsberedd skyddsstyrka" med godkänt resultat - Genomförd Militärpolisutbildning med godkänt resultat - Militärt förarbevis med minst personterrängbil/minibuss - Pistol 88-utbildad - Närkampsutbildad - IDV-utbildad - Tidigare erfarenhet av bevakningstjänst och/eller liknande säkerhetsarbete inom eller utanför Försvarsmakten Personliga egenskaper Mycket stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och dina personliga egenskaper såsom t ex social kompetens. Då Försvarsmakten arbetar aktivt med en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid med rullande arbetsschema med dag, natt och helgtjänstgöring. Jourtjänstgöring förekommer också. Arbetsort: Skövde, tjänsteresor till andra orter förekommer Tillträde enligt överenskommelse Individuell lönesättning tillämpas Upplysningar om befattningen Björn Sandén, chef Bevakningskompaniet, nås via växeln 010-826 50 00 Fackliga företrädare Niclas Schöld Officersförbundet, nås via växeln 010-826 50 00 Välkommen med din ansökan senast 2025-07-31 Din ansökan ska innehålla CV samt personligt brev med referenser där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökan ska även innehålla militära vitsord och intyg på genomförda utbildningar (militärt och civilt) samt kopia på körkort och skyddsvaktsbevis. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Skaraborgs regemente, P 4 har verksamhet från Älvdalen i norr till Remmene i söder. Ledningen sitter i Skövde där huvuddelen av värnpliktsutbildningen sker. Regementets uppgift är att rekrytera och utbilda värnpliktiga och personal till två pansarbataljoner, ett tungtransportkompani och ett brigadspaningskompani. P 4 ansvarar också för en brigadstab som vid kris och krig ska leda stora delar av arméns förband. Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/p4 Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, på hemmaplan såväl som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
A dynamic and forward-thinking company in the construction-related industry is now seeking a Sales Manager with a passion for structured leadership, strategic growth, and strong business outcomes. This is a confidential recruitment process managed by Nexer Recruit. We're looking for someone who thrives on developing people, driving change, and ensuring that the sales process is both smart and customer-focused, from first contact to closed deal. YOUR DAILY WORKAs Sales Manager, you will lead the sales department and take full ownership of driving both performance and strategic direction. You will work closely with your team to prioritize the right opportunities, build high-quality proposals, and ensure each deal contributes to long-term success. This is a role for someone who enjoys being hands-on, whether it's coaching individual team members, refining sales processes, or setting clear targets and deadlines that move the business forward. A key part of your work will be helping the team understand what sets the company apart: the added value customers get beyond just the product. You’ll reinforce the importance of thorough needs assessments, and ensure this customer-first mindset is reflected across the entire sales journey. WHO YOU AREYou're a business-driven leader with a strong track record in B2B sales, ideally within project-based or construction-related industries. You bring both operational focus and strategic insight, and you know how to build a sales culture that thrives on structure, accountability, and collaboration. We're looking for someone who: Has experience in technical or solution-based sales Is confident leading complex sales processes, including contract negotiation and follow-up Brings a structured, process-oriented approach to sales leadership Is comfortable setting clear goals, tracking performance, and driving change when needed Has strong people skills and enjoys mentoring others to grow Communicates fluently in both Swedish and English Experience from construction, contracting, or technical environments is an advantage, but more important is your ability to make things happen and to bring others with you on the journey. WANT TO KNOW MORE?This recruitment is managed by Nexer Recruit on behalf of a confidential client. If you have any questions, you're welcome to contact the responsible recruiter Amanda Eksell at +46 70 743 41 73 or via email at [email protected]. You can also reach out to Stefan Larsson at +46 73 084 68 16 or [email protected]. We review applications on an ongoing basis, so please submit your application as soon as possible – no later than June 22, 2025. ABOUT THE COMPANYOur client is a well-established and growth-oriented company headquartered in the Skaraborg region. With a clear focus on delivering customized solutions and building long-term partnerships, the company operates at the intersection of construction and customer value. More details will be shared with candidates who progress in the recruitment process.
Arbetsbeskrivning Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder! För att lyckas med vårt mål att öka marknadsandelarna behöver Celsius stärka säljkåren genom att rekrytera fler säljare inom dagligvaruhandeln. I din roll som säljare kommer du att vara Celsius ansikte utåt och arbeta för att stärka och bygga upp dess varumärke. Du kommer att ansvara för Västergötland och arbeta dagligen med att skapa och vårda relationer, presentera kampanjer och föreslå nya sätt att stärka vår synlighet. Utöver försäljning kommer dina arbetsdagar att omfatta behovsanalyser, budgetarbete samt genomförande av olika kampanjer. För att kunna uppnå våra mål behöver du utmana dig själv och dina kunder. Vi söker dig som inte bara delar vår passion för framgång, utan också våra gemensamma värderingar. Hos oss är positivitet, stöttning och inkludering inte bara ord utan hjärtat i vår företagskultur. Vi har en arbetsmiljö där varje individ kan växa både som person och i sin roll. I denna rekryteringsprocess samarbetar Celsius Sverige AB med Randstad, där de ansvarig rekryterare Hanna Wide ([email protected]) gärna svarar på dina frågor. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Grund för anställning hos Celsius kräver en godkänd bakgrundskontroll och vi använder oss av verifieras kontrollverktyg. Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Besöka butiker och bygga starka relationer med butikspersonal och chefer Ansvara för att presentera och sälja in Celsius Förstå kundernas behov och erbjuda lämpliga produkter baserat på deras sortiment och målgrupp. Hantera distribution av produkterna, exponering, kampanjer i butik, aktivera lokalkampanjer Följa upp försäljningsresultat och rapportera till ledningen Kvalifikationer För att lyckas i rollen som säljare krävs det att du har Gymnasieutbildning B-körkort Erfarenhet av sälj inom FMCG-sektorn (dagligvaruhandeln eller servicehandeln) Förhandlingsvana i butiksmiljö Flytande i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande med erfarenhet av sälj inom dryck- eller konfektyrbranschen Som person är det viktigt att du är Prestigelös Actionorienterad ”Can do mentalitet ” Självgående med stark drivkraft Stark social förmåga att kunna jobba med olika personligheter Tävlingsinriktad Om företaget Celsius Sweden AB Celsius grundades i USA 2004. Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken för aktiva människor i Norden och världen. Den lanserades för första gången i Sverige 2009 – vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin funktionella drycker och energidrycker. med stor framgång på dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. Celsius är, och har alltid varit helt vegansk och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. Celsius innehåller sju olika vitaminer och därtill grönt te, ingefära, guarana och koffein.
Välj ett jobb för att visa detaljer