* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Vi söker nu lagerpersonal till Jula Centrallager i Skara! Du kommer vara en viktig del av den dagliga verksamheten, som består av att plocka och skicka ut produkter till kunder samt varuhus. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av truckkörning och orderplock. Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Du som söker har en positiv attityd, hög arbetsmoral och utför arbetsuppgifter i ett högt tempo med bibehållen kvalitét. Vidare är du flexibel och kan hantera snabba ändringar strukturerat. Krav Truckkort A1-A4 Flytande svenska i tal och skrift Van vid fysiskt arbete Kunna jobba hela sommarperioden, april-augusti Meriterande Truckkort B1-B4 Erfarenhet av lagerarbete Bra engelska Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dag och kväll Omfattning: Heltid/extraanställning Lön: Enligt avtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
STC är en av Sveriges största gymkedjor med över 250 gym och ett brett träningsutbud inom gym- och gruppträning. Vi erbjuder en modern träningsmiljö, utrustning från världsledande leverantörer och kunnig personal, allt för att skapa den ultimata mötesplatsen för alla människor i alla åldrar. Vi håller med WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare: vi sitter still för mycket. Övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Men vi behöver din hjälp! Just nu söker vi en Distriktschef till STC på 100 % till Region Mitt. Rollen är placerad i Skövde och du rapporterar till Regionchef Mitt. Ditt uppdrag Som distriktschef på STC har du en nyckelroll i att säkerställa framgången för gymmen inom ditt distrikt. Du kommer att ha personalansvar för våra gymansvariga, gymvärdar och personliga tränare samtidigt som du optimerar kostnader och driver tillväxt både för medlemmar och företagskunder. Du arbetar nära vårt centrala team, servicetekniker och andra nyckelpersoner för att upprätthålla våra höga kvalitetsstandarder och värdegrund. Dessutom kommer du att planera och leda öppningen av nya gym inom ditt distrikt, vilket innebär stor möjlighet till utveckling. Ett axplock av arbetsuppgifter: Leda och coacha teamet för att uppnå mål och optimera gymmens funktion. Ansvara för gymmens service och underhåll genom regelbundna besök. Arbeta strategiskt för att öka medlemsantalet och utveckla företags- och föreningssamarbeten. Säkerställa hög kvalitet och säkerhet i gymmen. Driva kostnadsoptimering och lönsamhet inom distriktet. Driva och marknadsföra kost- och träningsprogram för att aktivera fler medlemmar. Rapportera till regionchefen och initiera aktiviteter för att nå försäljningsmål. Arbeta med målstyrning och rapportering till ledningen. Vem är du? För att lyckas i rollen som Distriktschef på STC söker vi en person med gedigen erfarenhet av ledarskap, gärna inom tränings- eller servicebranschen, med en tydlig inriktning på att bygga starka och framgångsrika team. Då STC är ett värderingsstyrt bolag, lägger vi stor vikt vid att du delar våra värderingar och har en ledarskapsfilosofi som präglas av positivitet, engagemang och ett genuint intresse för att se både team och individer utvecklas. Som distriktschef kommer du att vara en central person i organisationen och förväntas därför ha en stark kommunikativ förmåga. Du bör trivas i en dynamisk och föränderlig miljö, där du snabbt kan växla mellan strategiskt tänkande och operativt genomförande. Att bygga och bibehålla relationer med både kunder och medarbetare är något du gör naturligt, och du har en förmåga att inspirera och skapa engagemang både inom och utanför ditt team. Förutom ditt ledarskap är du affärsmässig och har goda kunskaper inom försäljning och kostnadsoptimering. Du vet hur man driver resultat och effektivt hanterar budgetar för att uppnå lönsamhet, samtidigt som du alltid strävar efter att leverera bästa möjliga service till våra medlemmar. Krav: Gedigen erfarenhet av ledarskap, gärna inom tränings- eller servicebranschen. Erfarenhet av försäljning och att bygga kundrelationer (B2C/B2B). God förmåga att hantera och optimera kostnader effektivt. Flexibilitet och viljan att resa inom regionen. Talar och skriver flytande på både svenska och engelska B-körkort Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 250 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Som en del av rekryteringsprocessen använder vi oss av tester från Alva Labs. Testerna består av ett logiskt problemlösningstest och ett personlighetstest. Testerna tar i sin helhet ca 30 minuter att genomföra och du får information och exempel på uppgifter innan du påbörjar själva testet. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Matilda Agdur på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2025-05-09
Om rollen Vi söker nu en engagerad och erfaren HR-partner som vill vara med och forma framtiden tillsammans med oss. Som HR-partner blir du en viktig del av vårt team och spelar en central roll i att driva och utveckla HR-arbetet inom hela vår koncern – bestående av YrkesAkademin, YH Akademin och Arcus. I din roll fungerar du som ett strategiskt och operativt HR-stöd till organisationens chefer, där du aktivt bidrar till att säkerställa att våra HR-processer är effektiva, välfungerande och i linje med verksamhetens mål. Du arbetar tätt tillsammans med tre engagerade HR-partners och rapporterar direkt till HR-chefen. Tillsammans med dina kollegor är du med och skapar ett HR-arbete som verkligen gör skillnad – för medarbetarna, för cheferna och för hela organisationens fortsatta framgång. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Ge stöd och rådgivning till chefer i HR-relaterade frågor såsom rekrytering, arbetsmiljö, kompetensutveckling och rehabilitering. • Ansvara för och utveckla HR-processer och policys inom organisationen. • Delta i fackliga förhandlingar och säkerställa efterlevnad av arbetsrättsliga lagar och regler. • Driva och implementera förändringsprojekt inom HR-området. • Följa upp och analysera HR-nyckeltal för att identifiera förbättringsområden. Kvalifikationer: • Relevant akademisk utbildning inom HR, beteendevetenskap eller motsvarande. • Minst 3 års erfarenhet av brett HR-arbete, gärna som HR-partner eller HR-generalist. • God kunskap inom arbetsrätt och erfarenhet av fackliga förhandlingar. • Erfarenhet av att arbeta med förändringsledning och organisationsutveckling. • Starka kommunikations- och relationsbyggande färdigheter. • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du är en proaktiv och lösningsorienterad person med förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Du har ett strategiskt tänkande och kan omsätta affärsbehov till HR-strategier och -initiativ. Vidare är du lyhörd, kommunikativ och har en stark integritet. Om oss YrkesAkademin är en av Sveriges största leverantörer av lärande för arbetslivet, med ca 400 medarbetare runt om i hela Sverige. Vi är verksamma inom arbetsmarknadsutbildning, komvux, yrkeshögskola, uppdragsutbildningar samt stöd och matchning. Våra utbildningar blir en väg till nytt jobb för mer än 10 000 personer varje år. Vi erbjuder: • En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö inom en organisation som gör skillnad i människors liv. • Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en värderingsstyrd verksamhet. • Flexibla arbetsförhållanden och möjlighet till kompetensutveckling. • Friskvårdsbidrag och kollektivavtal. • • Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-06-30. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta HR-chef Ann-Christin Bergström [email protected]
Är du en av våra nästa kock som vill vara med och utvecklas hos en av våra samarbetspartners? Det för att komma framåt. Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att testa nya möjligheter. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Ha en god struktur - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Anställningen startas hos oss, och kan komma att övergå direkt hos kunden mär tillfälle ges. VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa
Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi som arbetar på Smile är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitét och utveckling. Vi söker nu en endodontist till våra kliniker i Västra Götaland och primärt vår klinik i Skövde. Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration,Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att arbeta som endodontist hos Smile Tandvård Som specialisttandläkare inom endodonti på Smile leder du det odontologiska arbetet inom endodonti på kliniken och ansvarar för att arbetet du tillsammans med teamet utför är patientsäkert och följer god kvalité. Du kommer att arbeta med avancerade behandlingar inom området vilket innebär att diagnostisera, förebygga och behandla sjukdomar. På våra kliniker har vi regelbundet gemensamma klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi söker dig som är genuint intresserad av endodonti och vill utveckla dina kunskaper inom området. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig och prestigelös. Vi arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken och som tandläkare hos oss har du möjlighet att ge den bästa kvalitativa vården till dina patienter. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Är legitimerad tandläkare med specialistlegitimation inom ämnesområdet endodonti Talar & skriver god svenska Anställningsform och tillträde Anställningens form, omfattning och start sker i dialog och efter överenskommelse. Ansökan och frågor Har du läst så här långt tror vi inte att du missat Smiles framåtanda, och delar du den med oss. Vi hoppas och tror då att tjänsten hos oss på Smile kan vara intressant för dig. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Därför använder vi oss utav arbetspsykologiska tester, kompetensbaserade intervjuer och bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Här på vår karriärsida kan du läsa mer om stegen i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess. I rekryteringsprocessen genomför vi bakgrundskontroll via Verifiera, IVO & Hosp i samband med referenstagning. Du ansöker till tjänsten genom vårt digitala ansökningsformulär, så återkommer vi till dig när vi gått igenom din ansökan. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig regionchef: Pernilla Oskarsson: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare för processen: Amanda Wyser: [email protected]. Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.
Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!
Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt som Skiftledare! Är du redo att leda ett team i en miljö fylld av skratt, leenden och glädje i högt tempo? Som skiftledare hos Burger King är du en operativ ledare som genom ditt team skapar fantastiska driftsresultat och oförglömliga upplevelser för våra gäster. Du fokuserar på kvalitet, service och renlighet och motiverar medarbetarna att prestera sitt allra bästa. Vi söker en engagerad skiftledare som älskar att arbeta med människor, brinner för förstklassig gästservice och trivs med utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av ledarskap: Lär dig att leda ett team och utveckla dina ledaregenskaper. Gästservice: Behandla varje gäst som en KUNG! Flexibel arbetstid: Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter: Stora möjligheter till utveckling och avancemang. Som skiftledare hos Burger King ansvarar du för: Driften av restaurangen. Gästupplevelsen, matkvalitet och renlighet. Personalutveckling och utbildning. Ekonomiska resultat. Vi letar efter dig som: Gillar att ta ansvar och fatta beslut. Vill leda och inspirera andra. Har erfarenhet från servicebranschen. Har fyllt 18 år. Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!
Vi söker nu en erfaren bilplåtslagare till Lundgruppen i Skövde. Är du skicklig inom bilplåt och har några års erfarenhet av yrket? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om Lundgruppen i SkövdeLundgruppen är en välkänd och respekterad aktör inom fordonsbranschen i Skövde. Företaget är känt för sina höga kvalitetsstandarder och sitt engagemang för kundnöjdhet. Som medarbetare hos Lundgruppen har du chansen att jobba i en modern och positiv arbetsmiljö där dina yrkeskunskaper verkligen uppskattas. Nyckelansvarsområden som BilplåtslagareI rollen som bilplåtslagare kommer du att arbeta med reparation och modifiering av karosser. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat byte av skadade delar, riktning av bucklor och lackförberedelser. Du kommer att säkerställa att alla reparationer uppfyller Lundgruppens höga kvalitetskrav. Krav och kvalifikationer Flera års erfarenhet inom bilplåtslageri God förståelse för olika plåtbearbetningstekniker Förmåga att arbeta med moderna verktyg och utrustning inom karossreparation B-körkort Meriterande erfarenheter Certifikat eller utbildning inom billackering Erfarenhet av att arbeta med specialmaterial som aluminium eller kolfiber Kännedom om senaste teknologier och metoder inom bilplåtsreparation Personlig profil Vi letar efter en individ som är detaljerad, självmotiverad och har en passion för hantverket. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och har en stark vilja att leverera högkvalitativa resultat. Din problemlösningsförmåga och ditt intresse för att utveckla effektiva arbetsprocesser är viktiga tillgångar för denna position. AnsökanOm du har frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår rekryterare Karwan på [email protected]. Vi går igenom ansökningar löpande och ser fram emot att mottaga din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen verkar vi över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Vi är Balder. Vår resa startade 2005 och har bara börjat. Vi har gått från att vara en lokal aktör i Göteborg till att idag vara en av de största på den nordiska marknaden. Vi vill påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Vi utmanar branschens gamla sanningar och vill ständigt hitta nya vägar framåt. Nu hoppas vi hitta dig som vill fortsätta utveckla våra affärer och medarbetare. Är du redo för en ny utmaning inom fastighetsförvaltning och ledarskap? Nu söker vi en affärsområdeschef till Skövde och Mariestad! Vad erbjuder vi dig? Som affärsområdeschef på Balder har du ett totalansvar för områdets fastigheter, personal, ekonomi och hyresgäster. Du säkerställer att vår verksamhet bedrivs effektivt och du letar ständigt efter förbättringar. Genom att arbeta med uppföljning och återkoppling når du de uppsatta målen vi kommit överens om och fortsätter driva våra frågor affärsmässigt. Vi erbjuder ett jobb med stort ansvar och utmanande arbetsuppgifter i en organisation som vill framåt. I tjänsten förväntas du vara strukturerad i ditt arbetssätt med en förmåga att arbeta metodiskt såväl som långsiktigt med affären i fokus. Ytterligare ett viktigt uppdrag är att bidra till att ha nöjda medarbetare och möjliggöra en god arbetsmiljö där du kommer leda arbetsgruppen inom förvaltningen. I affärsområdet idag ingår ungefär 1000 lägenheter och 30 000 kvm kommersiell yta. Vad erbjuder du oss? Har du fått frågan på en intervju vilka som är dina tre bästa egenskaper? Vi kommer inte fråga, men om vi får dela med oss av vårt facit så hoppas vi att du hade svarat att du är affärsdriven, resultatorienterad och van att leda medarbetare som vill framåt. För att trivas hos oss tror vi att du är bekväm i operativa samt strategiska frågor och vill vara del av en Balders resa som både innehåller högt tempo och mycket ansvar. Vidare ser vi att du har god erfarenhet av fastighetsförvaltning i kombination med ledaregenskaper. Du behöver även kunna behärska det svenska språket väl i tal och skrift samt inneha B-körkort. Är denna tjänst rätt steg för dig och din karriär? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Placering vårt kontor i Skövde, arbete på plats fem dagar i veckan. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen som inte besvaras i annonsen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Marcus Hansson via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Välj ett jobb för att visa detaljer