Lediga jobb i Söderhamn

Sök totalt 73 lediga jobb i Söderhamn

Servitör/servitris/kassabiträde sökes
Napoli Söderhamn AB
Hovmästare och servitörer

Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter i en pizzeria så som försäljning, ta emot beställningar, servering, förberedning, disk, utkörning av mat etc. KÖRKORT är ett krav då en del av arbetsuppgifterna är att köra ut mat. Du behöver vara stresstålig, serviceinriktad, bra på att samarbeta samt ansvarsfull. Du är en effektiv person som trivs bäst i ett högt tempo. Intervjuer sker löpande, mejla in ditt CV och personliga brev. Skriv i mailet att du söker som Servitör/servitris så vi vet vilken tjänst du söker.

Idag
Sista ansökan:
3 januari 2025
Pizzabagare sökes
Napoli Söderhamn AB
Pizzabagare m.fl.

Hej, Till vår Pizzeria i Söderhamn/Stugsund söker vi en pizzabagare med erfarenhet av kök. Tjänsten är på heltid, men kan anpassas efter arbetstagarens behov. Vi erbjuder en god arbetsmiljö med förmånliga villkor. OBS! All första kontakt sker via mail. Besök ej arbetsplatsen då personal är upptagna med arbete. körkort är ett krav. Ansökan sker genom mail med CV. Skriv i mailet att du söker jobbet som pizzabagare , så vi vet vilken tjänst du söker.

Idag
Sista ansökan:
3 januari 2025
Vallviks Bruk AB söker industrielektriker
Vallviks Bruk AB
Industrielektriker

Om Rottneros Vi är specialister på pappersmassa Rottneros är ett av världens ledande specialistföretag inom utveckling och produktion av massa. Med kunniga medarbetare, attraktiv service och ständig produktutveckling jobbar vi för att optimera våra kunders produkter och processer. Värdekedjan, miljö- och hållbarhetsansvar Det perfekta kaffefiltret, ett mjukt hushållspapper eller en kartong som håller maten varm har en sak gemensamt – produktionen börjar i skogen. Vår värdekedja börjar i skogen och vedråvaran är vår viktigaste insatsvara. För att minimera transport och miljöpåverkan är ambitionen att alltid köpa så stor del av veden som möjligt från brukens närområden. Om tjänsten Vi letar nu efter en industrielektriker som vill vara med och bidra till en effektiv produktionskedja samt ett gott arbetsklimat. I rollen kommer du att arbeta med både planerat och förebyggande underhåll, reparationer och pågående förbättringar av fabrikens el-utrustning och processtyrsystem. Vi ser gärna att du är ansvarfull och trivs med att arbeta för kvalité och säkerhet. Till uppgifterna hör bland annat: Att arbeta med service och underhåll på fabrikens el utrustning och processtyrsystem. Genomföra planerade inspektioner av el utrustningen i syfte att förebygga haverier och oplanerade åtgärder på utrustningen. Ansvara för genomförandet av aktuellt uppdrag mot beställaren så att överenskomna mål och krav uppnås. Din profil Vi söker en industrielektriker med god samarbetsförmåga och eget driv som vill få möjligheten till utveckling inom Vallvik. Att vara delaktig i förbättringsarbete av våra processer och metoder känns som en självklarhet. Du ser problemlösning som en utmaning och har ett sinne för ordning och reda. Vi ser gärna att du är ansvarfull och trivs med att arbeta för säkerhet och kvalité på ett strukturerat och resultatinriktat arbetssätt. Kvalifikationer: Elprogrammet mot elteknik eller vad bolaget bedömer likvärdigt. B-körkort Meriterande: Erfarenhet som industrielektriker Erfarenhet av felsökning inom el-utrustning och processtyrsystem Erfarenhet av arbete i ställverksmiljö Övrigt Start: Enligt överenskommelse, hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid, tillsvidare (provanställning tillämpas) Arbetstid: 40h arbetsvecka. Mån-tors 7.00-16.00, fre 7.00-14.45 (1h flex) Beredskap Placering: Vallviks Bruk utanför Söderhamn Övrigt: Vallviks Bruk genomför alkohol- och drogtest enligt policy inför anställning Ansökning Vi vill ha din skriftliga ansökan senast 2025-01-05 via vår hemsida För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald Urval kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vallviks Bruk AB har gjort medieval för denna rekrytering och undanber därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Idag
Sista ansökan:
5 januari 2025
Lokalvårdare
Catch Me AB
Städare

Catch Me AB söker en engagerad och självgående Lokalvårdare för arbete i Söderhamn. Vi är ett växande företag med fokus på kvalitet och kundnöjdhet, och vi söker nu en driven person som vill bli en del av vårt team. Arbetsuppgifter: Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Städning av trapphus i hyreshus i Söderhamn. Kvalifikationer: Vi söker dig som: Har flytande svenska i både tal och skrift. Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil. Har en städutbildning såsom PRYL (meriterande men ej krav). Är självgående och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Har erfarenhet av städning. Vi erbjuder: En utvecklande och varierande tjänst i ett växande företag. Lön enligt kollektivavtal. Arbetstid: Vardagar vid behov mellan 7 och 16 Ansök genom att skicka din ansökan och CV till [email protected] så snart som möjligt! Sista ansökningsdag: Intervjuer kommer tt hållas löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Idag
Sista ansökan:
3 januari 2025
Servicechef
Unik Resurs i Sverige AB
Produktionschefer inom tillverkning

Servicechef till VIMAB Söderhamn Brinner du för ledarskap och drivs av att få vara med och utveckla en verksamhet med stor potential? Vi söker en Servicechef till VIMAB i Söderhamn som kommer att leda och utveckla ett engagerat och kompetent gäng servicetekniker. Är du den vi söker? Om rollen Som Servicechef kommer du att ha ett brett ansvar för avdelningen lokalt i Söderhamn och arbeta nära den operativa verksamheten. I rollen kommer du ha personal- och budgetansvar och kommer leda och fördela arbetet för fält och verkstad. Detta innebär daglig resursplanering, koordinering och kundkontakt. Dina arbetsuppgifter innefattar även fakturering, tidrapportering och övrig administration för avdelningen. Avdelningen består idag av 10 servicetekniker där du har en viktig roll i att skapa rätt förutsättningar för medarbetarnas utveckling men också samarbetet mellan de olika filialerna runt om i Sverige. I rollen tillhör du den lokala ledningsgruppen som består av en Stf. Servicechef/servicetekniker och en kundansvarig projektledare. Du ges här möjlighet att sätta din egen prägel på rollen och förväntas bidra till att utveckla så väl kunder som att skapa engagemang och affärsmannaskap i alla led. Om företaget Att erbjuda leverantörsoberoende service och underhåll av ventiler inom processindustrin har varit kärnan i VIMABs verksamhet från start. Verksamheten bedrivs på fem ställen i Sverige med huvudkontor i Motala och filialer i Perstorp, Söderhamn, Stenungssund, Stockholm samt ett dotterbolag i Norge. Dessa strategiskt placerade filialer, gör att man kan erbjuda komplett service i hela Sverige. VIMAB ingår i en koncern av industriföretag vilka är specialiserade inom service och underhåll. Man har tack vare det även möjlighet att inom koncernen utföra mer än ventilrelaterade uppdrag. Koncernen är sedan 2023 noterade vid Nasdaq Nordic. Läs mer på: www.vimab.se. Din profil Vi söker dig som är en engagerad ledare med stark närvaro, trygghet och tydlig kommunikation. Som person har du ett affärsmässigt tänk med dig in i rollen och är flexibel och lösningsorienterad. Du har en god förmåga att skapa struktur och prioritera resurser och gillar att jobba mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du som person har en positiv inställning och skapar engagemang hos dina medarbetare. Du ser dig själv som lyhörd och trivs med att arbeta i en roll där du får möjlighet att samarbeta med andra avdelningar. Vi lägger stor vikt vid din personliga potential men för att lyckas i rollen behöver du ha: · Gymnasieexamen · Tidigare erfarenhet inom industri, bygg- och/eller teknikbranschen · Tidigare erfarenhet av budget- och resultatansvar · Minst 2 års erfarenhet av formellt personalansvar · Flytande kunskap i svenska i tal och skrift · God kunskap i engelska i tal och skrift · B-körkort · Genuint intresse av kundkontakt Vidare ser vi det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från branschen. Ansök redan idag! För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam nedan. Vi kommer i urvalet att nyttja arbetspsykologiska tester. Du kommer också att tidigt i urvalet få del av och svara på hur du anser dig möta de skallkrav och meriterande aspekter som finns för tjänsten avseende utbildning, erfarenhet och kunskap. Vårt fokus kommer i ett första läge vara skallkraven och din personliga potential. Senare kommer naturligtvis personliga intervjuer med både oss och kund samt referenstagning ske. Urval sker löpande i processen och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök” och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. Hoppas att vi möts i processen! Karolin Loström, 0721-47 92 36, karolin.loströ[email protected] Daniel Edqvist, 0721-42 69 23, [email protected] Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till! Relaterade taggar: #LI-Onsite

Igår
Sista ansökan:
12 december 2024
Renovera Försvarsmaktens bandvagnar med Huddig cs!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Huddig cs är ett dotterbolag till Huddig AB som utvecklar, tillverkar och säljer Huddig grävlastare. Huddig cs skall utveckla, renovera/montera bandvagnar till Försvarsmakten och har sin verksamhet på flygstaden i Söderhamn. Dina arbetsuppgifter Är du en noggrann och mekaniskt intresserad person som alltid strävar efter att utföra ditt projekt med högsta precision och kvalitet? Då är det kanske dig vi söker till vår samarbetspartner Huddig cs som i början av 2025 kommer att påbörja ett långsiktigt projekt som omfattar renovering och modifiering av bandvagn 206 och 208 åt Försvarsmakten. Arbetet som montör kommer att innebära uppgifter så som byte och reparation av motorer, kylsystem och växellådor samt att genomföra säkerhetskontroller och tester för att säkerställa fordonens prestanda. Arbetet innefattar även dokumentation av de arbeten och reparationer som utförs för att garantera fullständig insyn och spårbarhet. Arbetstiden är förlagd till dagtid och beräknas starta omkring februari/mars 2025. Din profil Vi söker dig med tekniskt eller praktiskt intresse som är duktig på att hitta de mest effektiva lösningarna på problem. Du utför ditt arbete med stor noggrannhet och är alltid intresserad av att lära dig mer och utvecklas inom ditt område. Vi ser att du uppskattar samarbete och ser styrkan i att arbeta i ett team. Du kommer att arbeta tätt ihop med kollegor där kommunikation och samarbetsförmåga är avgörande för att nå projektets viktiga mål. En utbildning inom fordonsmekanik eller liknande, alternativt motsvarande erfarenhet är meriterande. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du har en god förmåga att läsa och ta till dig skriftliga och muntliga instruktioner samt att du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift. Ansökan Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden, dock senast 2024-12-31 . För vidare frågor kontakta Tove Roslund på [email protected] eller 073-3512794. Varmt välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
31 december 2024
Specialpedagog/Speciallärare till Söderhamns kommun
Söderhamns kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Ditt uppdrag Vi söker en specialpedagog eller en speciallärare. Tjänsten kommer att vara fördelad på Rosenvallskolan och Mo skola. I denna roll kommer du att samarbeta med lärare, rektor samt övriga medarbetare inom elevhälsan för att utveckla och utforma det pedagogiska arbetet på organisations-, grupp- och individnivå ur ett hälsofrämjande och förebyggande perspektiv. I det tvärprofessionella teamarbetet är dina kunskaper och erfarenheter viktiga. Du kommer att genomföra och analysera screeningar, andra pedagogiska kartläggningar och utredningar, som en del av det systematiska kvalitetsarbetet. I din roll som specialpedagog, alternativt speciallärare bistår du rektor i verksamhetsutveckling och tillsammans med övriga specialpedagoger och speciallärare i kommunen utvecklar du det specialpedagogiska arbetet i ett nätverk som träffas regelbundet under läsåret. Beskrivning av arbetsplatsen På Mo skola och Rosenvallskolan bedrivs verksamhet från förskoleklass till årskurs 6, samt i fritidshemmet. Rosenvallskolan ligger i Söderala ca. 7 kilometer från centrala Söderhamn och Mo skola ligger ca. 17 kilometer från centrala Söderhamn. Båda skolorna har samma rektor. Din kompetens Vi söker dig med specialpedagog- alternativt speciallärarutbildning mot grundskola årskurs F-6. Arbetet kräver att du har god samarbetsförmåga och vana av att samarbeta i arbetslag. I arbete med elever och vårdnadshavare kan förmågan att skapa goda relationer vara avgörande. Du bör ha struktur och ordning i ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du är flexibel, utåtriktad och att du med eget initiativ arbetar för en fortsatt utveckling av verksamheten. Du behöver också ha förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar för att kunna anpassa ditt sätt att förmedla budskapet till mottagaren. Arbetsuppgifterna kommer delvis att formas utifrån sökandes utbildning och erfarenhet. Tjänsten kräver B-körkort eftersom den är fördelad på två skolor.   Vi erbjuder Att du mår bra är viktigt för oss! Söderhamns kommun arbetar aktivt med hälsa, friskvård och arbetsmiljö. Hos oss har du möjlighet att delta på någon av våra kostnadsfria friskvårdsaktiviteter, du har friskvårdsbidrag och tillgång till gym. För oss är det också viktigt att det finns en balans mellan arbete och fritid så därför är vi måna om att våra medarbetare får chans till den återhämtning de behöver. Läs mer om några av våra förmåner: https://www.soderhamn.se/underwebbar/jobba-hos-oss/formaner-och-fordelar.html I skärgårdskommunen Söderhamn - där Hälsingland möter havet,  tänker vi nytt och stort. Vi har viljan att växa till 28 000 invånare och utgår varje dag från Söderhamnarna och deras behov när vi formar och utvecklar vår verksamhet. Tillsammans gör vi skillnad för individer och samhälle. I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.

Igår
Sista ansökan:
17 december 2024
Iris söker arbetskonsulent på deltid eller vid behov till Söderhamn!
Iris Hadar AB
Arbetsförmedlare

I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. - Drivs du av resultatinriktade arbetsuppgifter och är en fena på att dokumentera? - Gillar du att nätverka och jobba uppsökande för att hitta arbetsprövningsplatser som matchar deltagaren? - Drivs du av att stötta arbetssökande till att nå sin fulla potential? Om du svarat ja på dessa frågor så är du kanske vår nya stjärna i vårt fantastiska team på Iris Arbetsmarknad! Vad är mina arbetsuppgifter? Tjänsten Steg Till Arbete upphandlas av Arbetsförmedlingen och riktar sig till arbetssökande som på grund av funktionsnedsättning och/eller en historik av ohälsa har behov av arbetslivsinriktad rehabilitering för att komma i arbete eller utbildning. Tjänsten syftar till att, i en sammanhållen process, identifiera deltagarens resurser och stödbehov samt stärka och utveckla deltagaren med målet arbete eller utbildning. Vi utgår från deltagarnas individuella behov. Deltagarna har varierande tid i arbetslöshet, skiftande utbildningsbakgrund och erfarenhet av arbetslivet. Steg Till Arbete består av 4 delar bestående av en inledande kartläggningsdel, vid behov en utredande del, en del med arbetsprövning hos arbetsgivare som är villig att ta emot och en avslutande del med mål att bli självständig inför och erhålla anställning. I teamet kring deltagaren finns arbetsterapeut, arbetskonsulent, samordnare och SYV vid behov. Som arbetskonsulent är du delaktig i tjänstens alla 4 delar. Du genomför kompetenskartläggningar, har individuella samtal liksom gruppaktiviteter, följer upp deltagarens progression och arbetsprövning. Du arbetar med motiverande samtal, vägledande och hälsofrämjande aktiviteter. Du stöttar i att ta fram ansökningshandlingar och övriga stärkande aktiviteter gällande arbetslivet och har kontakter med arbetsgivare för att finna lämpliga arbetsprövningsplatser. Administration och dokumentation ingår löpande och det är viktigt att hålla satta deadlines. Resor i tjänsten ingår i arbetet. Krav på kompetens Du ska ha minst två (2) års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin samt minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coaching av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste tre (3) åren. Vi kommer att be dig uppvisa utbildningsintyg samt tjänstgöringsintyg som styrker utbildnings- och erfarenhetskraven inför anställning. Personliga egenskaper För att du ska trivas i rollen som arbetskonsulent är du en driven och ansvarstagande person som kan engagera och motivera andra människor. Du har lätt för att nätverka och skapa företagskontakter, liksom för att samarbeta med dina kollegor i en föränderlig miljö. Du har förmågan att strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter och tycker om att arbeta resultatstyrt och målinriktat med flera olika parallella processer samtidigt. Du är effektiv och korrekt i din dokumentation med god administrativ förmåga.     Vi ser helst att du har körkort B och tillgång till bil. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Ytterligare information Tjänsten är i dagsläget deltidstjänst om ca 30% och kan komma att ökas framöver till max 60%, eller en timavlönad anställning enligt överenskommelse. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Start omgående. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Sista ansökningsdag är 2025-01-01. OBS - innan anställning påbörjas kommer du behöva verifiera din kompetens genom vidimerade utbildnings- och anställningsintyg. För frågor kring tjänsten, kontakta Susanna Flamborg på +46 262 805 364 eller [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
1 januari 2025
Receptionist Söderhamn, extra vid behov
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som extraanställd receptionist på Member 24 arbetar du tillsammans med ditt team mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är flexibel, driven, gillar att arbeta med försäljning samt kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och förväntningar. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Det är viktigt för oss att du kan hoppa in med kort varsel (samma dag), tycker om att ha mycket ansvar, trivs att arbeta självständigt samt gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Omfattning: Vid behov/extra i Söderhamn, möjlighet finns att arbeta på våra gym i Gävle också.Tillträde omgående.Sista ansökningsdag är 20/12-2024. Kvalifikationer I rollen som extraanställd receptionist behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. (Tidigare erfarenhet av arbeten inom försäljning är ett stort plus.) Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Vi föredrar minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Erfarenhet från arbete mot budget och uppsatta mål är ett plus. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

2 dagar sedan
Sista ansökan:
21 maj 2025
Platsansvarig Söderhamn 50-70 %
Member 24 AB
Kundtjänstpersonal

Som platsansvarig på Member 24 har du det övergripande ansvaret för ett av våra gym och försäljningen. Du arbetar mot att uppnå försäljningsmål, säkerställa hög servicenivå för våra medlemmar samt se till att gymmets dagliga drift fungerar. Dina ansvarsområden kommer vara: försäljning, receptions arbete, kundservice samt hålla ordning & reda på gymmet. Vi söker dig som är driven, målfokuserad, flexibel, har mycket energi i arbetet samt är beredd att lägga mycket tid på försäljning i ditt arbete, för att leverera mot budget och uppsatta mål. Du bör ha god datakunskap då detta är ett viktigt arbetsverktyg i din roll. Du ingår i ett team av åtta stycken platsansvariga och en regionsansvarig för din stad. Det är viktigt för oss att du gillar att arbeta med försäljning, kan arbeta mycket strukturerat mot tydliga mål och budget samt gillar att ha många bollar i luften. Det finns riktlinjer för verksamheten som kommer att underlätta för dig i din roll. Vi erbjuder dig: En tjänst på 50-70 % med fast månadslön samt möjlighet till flera bonusar varje månad.Tillträde under februari 2025.Sista ansökningsdag är 20/12-2024. Kvalifikationer: I rollen som platsansvarig behöver du vara: Intresserad av och gilla att arbeta med försäljning. Redo att ”kavla upp ärmarna” när det behövs. Engagerad och driven som person med mycket energi. Målinriktad med hög känsla för service. Ordningsam, strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ska du ha: Som minst gymnasial utbildning med godkända betyg. Minst 1 års erfarenhet av liknande arbeten t ex inom försäljning, detaljhandel eller från gymbranschen. Goda kunskaper i att hantera Officepaketet. Goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Om oss: Member 24 startades i Västerås 2010 och vi finns idag på ett flertal orter i Mälardalen, Stockholm samt i Gävle/Sandviken och Falun. Vårt mål är att ge våra medlemmar den mest inspirerande och bästa gymupplevelsen till ett riktigt bra pris. De flesta av våra gym är öppna dygnet runt och vi erbjuder utrustning från världsledande leverantörer såsom Technogym och Eleiko. På utvalda gym finns häftiga studios för gruppträning, där vi kör både egna koncept och program från samarbetspartners t ex Les Mills. https://member24.se/ Sök jobbet direkt via: https://jobs.member24.se/

2 dagar sedan
Sista ansökan:
21 maj 2025