Lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.)
Är du en erfaren projektkoordinator och kommunikatör? Ta chansen att arbeta på ett spännande uppdrag! Kombinera projektledning med strategisk kommunikation och bidra till viktiga samhällsprojekt! Om uppdraget Vi söker en driven och erfaren projektkoordinator och kommunikatör för ett spännande uppdrag hos en myndighet i Karlstad. Uppdraget beräknas starta i mars 2025 och sträcka sig fram till 31 mars 2026, med möjlighet till förlängning fram till juni 2026. Tjänsten omfattar heltid och avser kontorstider. Det finns viss möjlighet till distansarbete. Dina arbetsuppgifter I rollen som projektkoordinator och kommunikatör kommer du vara en nyckelperson för att samordna och säkerställa effektiv kommunikation inom och utanför projektet. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med projektets delprojektledare och bidra till att projektmålen uppfylls med hög kvalitet. I denna hybridroll kombinerar du projektledarrollen med kommunikationsansvar och får en central funktion i att driva och utveckla projektet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Samordna och koordinera projektets arbete enligt projektplan och mål. Planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser riktade till olika målgrupper. Utveckla och publicera innehåll i olika kanaler, inklusive webb, sociala medier och nyhetsbrev. Stödja delprojektledare och projektpartners i kommunikation och projektledning. Anordna aktiviteter för lärande och erfarenhetsutbyte. Säkerställa synliggörande av projektets syfte och finansiärer, exempelvis EU:s medfinansiering. Omvärldsbevaka relevanta områden för projekt. Dina kvalifikationer Rollen kräver en god förmåga att organisera, planera och följa upp projekt samtidigt som kommunikationsinsatser strategiskt och operativt planeras och genomförs. Det krävs en serviceinriktad inställning och en stark känsla för inkludering och delaktighet. För att lyckas i rollen har du: Akademisk utbildning inom statsvetenskap, kommunikation, samhällsanalys, pedagogik eller annat relevant område. Dokumenterad erfarenhet av projektledning. Erfarenhet av att skapa målgruppsanpassad kommunikation i olika kanaler, inklusive rörligt material. Goda kunskaper i webbpublicering och digital kommunikation, samt erfarenhet av Adobe InDesign och tillgänglighetsdirektivet (WCAG 2.1). Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 27 februari 2025. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Nu söker vi för ett långt uppdrag en upphandlare till Ljusdals kommun. Om uppdraget Nu söker vi en upphandlare för ett uppdrag på ett år till Ljusdals kommun. Omfattning på uppdraget kan diskuteras, men heltid är önskvärt. Möjlighet till förlängning finns. Det går även att utföra arbetet till viss del på distans. Start är omgående. Dina arbetsuppgifter Som upphandlare arbetar du i hela inköpsprocessen. Det innebär att: Du självständigt genomför både kommunöverskridande, kommunövergripande och enhetsspecifika upphandlingar av varor och tjänster. Du driver specifika avtalsfrågor genom leverantörsdialog tillsammans med berörda. Du stöttar interna beställare med diverse ärenden kopplade till inköp och upphandling. Du tillsammans med kollegor på enheten vägleder organisationen i tillämpningen av upphandlingslagarna, avtalstolkning och i hur upphandlat avtal ska användas. Du delar med dig av gjorda erfarenheter till kollegor på enheten och till organisationen.I Hälsingland har kunden ett upphandlingssamarbete mellan hälsingekommunerna vilket innebär samordning med bl.a. upphandlare i angränsande kommuner då de genomför vissa upphandlingar gemensamt. Dina kvalifikationer Du har för tjänsten relevant högskoleutbildning alternativt kunskap som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av inköp och upphandling i offentlig verksamhet, projektledning samt förhandlingsvana. Du har erfarenhet av hela inköpsprocessen från behov och marknadsanalys – via upphandling – till avtalsuppföljning och avtalsförvaltning. Du har förmåga att snabbt sätta sig in i uppdraget och arbeta utifrån Ljusdals kommunkoncerns inköpspolicy, riktlinjer, mallar och andra styrdokument. Du är en god kommunikatör, van vid att leda projekt samt har ett affärsmässigt förhållningssätt både internt och gentemot våra leverantörer. Du arbetar självständigt samtidigt som du bidrar aktivt till enhetens utveckling och har lätt för att samarbeta. Du är öppen och tillgänglig, har stor integritet. Du är strukturerad, noggrann och analytisk samt baserar beslut på fakta. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift. Du har god datorvana då arbetet är digitaliserat. Du har erfarenhet från upphandlingssystemet Kommers. Du ska utföra uppdraget på ett fackmannamässigt och professionellt sätt med tillvaratagande av beställarens intressen. Meriterande Erfarenhet av att arbeta med DIS, funktionsupphandling. Erfarenhet av att arbeta med kategoristyrning. Erfarenhet med sakkunskaper som du kan dra nytta av i upphandlingsrollen. Erfarenhet från inköpssystem/e-handel. Vana att arbeta i en politiskt styrd organisation. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 250212. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 5000 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vill du bidra med dina ekonomiska färdigheter, då har vi det perfekta konsultuppdraget för dig! Vart välkommen med din ansökan, redan idag! Om uppdraget Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag med start 17 februari2025 till den 15 augusti.Arbetet utförs på heltid, 100% under kontorstider i kundens lokaler centralt i Norrköping. Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent hos vår kund är du en central och viktig resurs med många kontakter, där du utgör en del av servicefunktion I dina arbetsuppgifter ligger ansvaret för delar av kontorets fakturahantering, främst hantering av leverantörsfakturor men även kundfakturering. Du arbetar i team nära dina kollegor som har liknande arbetsuppgifter där vi kontinuerligt utvecklar verksamheten tillsammans. Dina kvalifikationer Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi Arbete med fakturahantering och ekonomiredovisning Tidigare erfarenhet inomekonomisystem God vana att arbeta i olika IT-system Som person ser vi att du ärserviceinriktad, strukturerad har en godsamarbetsförmåga Meriterande Arbete med ekonomi inom offentlig verksamhet Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 februari. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Säkerhetsklassat konsultuppdrag – är du redo för nästa utmaning? Om uppdraget I detta spännande konsultuppdrag får du arbeta i en säkerhetsklassad tjänst, vilket innebär att du kommer att genomgå en noggrann prövning. Vi söker nu en arkivkonsultför ett uppdrag inom fastighetsförvaltning, inom vården.Uppdraget ska starta så snart som möjligt och pågå i 6 månader med chans till förlängning. Placering: Stockholm, Medborgarplatsen Omfattning: Heltid, 100% Säkerhetsklassning: Detta uppdrag kräver en godkänd säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll Dina arbetsuppgifter Ordna och förteckna 300 hyllmeter pappersarkiv inför leverans till arkivmyndighet. Vidare kommer du attordna och förteckna enligt allmänna arkivschemat samt utföra gallring. Dina kvalifikationer Examinerad arkivkonsult Minst 10 års erfarenhet av att ordna och förteckna pappersarkivKan arbeta självständigtFlytande kunskaper i svenska språket Svenskt medborgarskap Meriterande Erfarenhet i Visual arkiv är önskvärt Tips inför din säkerhetsprövning Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här: Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnadTrygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här:Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28/2. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 939 75 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Har du stort intresse för att arbeta med service? Samt innehar en god administrativ förmåga och dessutom även är händig? Tveka inteatt skicka in din ansökan till oss redan idag! Om uppdraget Vi söker extrapersonal för en behovsanställning sominternservicemedarbetare till vår kundi Solna. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av möten, sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, dagen innan eller för arbetspass längre fram. För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ. Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet. Dina arbetsuppgifter Du kommer att stötta verksamheten ocharbeta med sedvanliga arbetsuppgifter förinternservicemedarbetareinom arbetsplatsservice.Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du ärserviceinriktad ochsjälvgåendeför att passa i rollen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter: Släppa in besökare i byggnaden och finnas behjälplig för dem. Ta emot leveranser och sköta posthantering. Se till att receptionen, matsalen och sammanträdesrummen är presentabla samt assistera inför besök av större grupper/events. Reparation och byte av trasiga föremål. Felanmälningar. Diverse småfix och bidra till allmän trivsel. Dina kvalifikationer Goda kunskaper i Officepaketets programvaror. Uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt ha grundläggande kunskaper i engelska. Minst 1 års arbetslivserfarenhet sominternservicemedarbetare. Finnas tillgänglig för arbeteminst 3 vardagar i veckan. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 29 januari 2025. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Har du tidigare erfarenhet med att utföra reparationer i lägenheter, lokaler och allmänna utrymmen? Då är du välkommen med din ansökan idag! Om uppdraget Vi söker nu en fastighetsreparatörtill vår kund i Stockholm. Kunden är verksam inom offentlig sektor och i behov av förstärkning omgående tilloch med 30 maj 2025, med möjlighet till förlängning. Uppdragets tjänstgöringsgrad är 100%. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund i Vällingby. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för att planera och genomföra åtgärder och reparationer i lägenheter, lokaler och allmänna utrymmen samt dokumentation av genomförda arbeten i fastighetssystemet. Vid behov initiera beställningar till entreprenör via behörig beställare. Dina kvalifikationer Dokumenterad erfarenhet från liknande uppdrag i fastighetsbranschen Kunskap om fastighetsbranschen, företrädesvis bostadsbolag Gymnasieutbildning, företrädesvis med inriktning teknik/samhälle/ekonomi, alternativt motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt som arbetsgivaren bedömer likvärdiga B-körkort Allmänt händig och vana att reparera Som person söker vi dig som är självgående i ditt arbete och brinner för service. Du tar ett stort ansvar för att driva arbetet framåt där du kommer med egna initiativ. Viktigt för tjänsten är att du tydlig i såväl tal som skrift. För att lyckas i rollen har du god förmåga att etablera och behålla goda relationer Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10 februari. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vill du ta dig an ett konsultuppdrag som receptionist/växeltelefonist på en myndighet i Stockholm? Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad person som kan bemanna receptionen och hantera telefonväxeln på uppdrag av vår kund. Om uppdraget Vi söker en noggrann och serviceinriktad receptionist/växeltelefonist för ett konsultuppdrag hos vår kund, en myndighet i Stockholm. Uppdraget startar den 23 februari och pågår initialt i 5 månader, med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på 80%på plats hos vår kund under kontorstider 8:30-15. Dina arbetsuppgifter I denna tjänst kommer du att bemanna receptionen, ta emot besökare, post och bud samt inköp till lokalernna. Du kommer även ha kontakt med hyresvärden, leverantörer, städbolaget och bistå med information vid upphandlingar. Ge informationsservice till kunder och medarbetare Ta emot besökare och bud Vara behjälplig med myndighetens behov av service (exempelvis inom bokning, kopiering inköp eller registrering). Arbete med myndighetens telefonservice (t.ex koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonreferenser) Arbete med myndighetens telefonservice/växel,besvara och förmedla inkommande och utgående samtal Lägga in ny information i växelns minnesfunktion Dina kvalifikationer Gymnasium eller likvärdig utbildning Minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl tal som skrift. Meriterande Erfarenhet av diarieföring Erfarenhet av att ha arbetat med inköp. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28 februari Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på076 013 22 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Har du erfarenhet av administration och ett öga för detaljer? Då kan detta vara uppdraget för dig! Skicka in din ansökan redan idag! Om uppdraget Vi söker två noggranna och serviceinriktade handläggare för ett uppdrag hos vår kund i Umeå. Uppdraget sträcker sig från februari till sista juni 2025 och är på heltid. Arbetet utförs på plats hos vår kund under kontorstid.Det finns möjlighet till förlängning. Inför start kommer en UC-kontroll genomföras.Dina arbetsuppgifter Som handläggare kommer du att hantera enklare ärenden, främst kopplade till skadestånd och eventuellt maskinella mål. Du får stöd av en handledare som finns tillgänglig under större delen av arbetstiden. Exempel på arbetsuppgifter: Administrera informationsutskick i skadeståndsärenden Hantera maskinella mål i kunden ärendehanteringssystem Utföra övriga administrativa uppgifter av enklare karaktär Dina kvalifikationer Grundläggande högskolebehörighet Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande arbete Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann och kunna fokusera på liknande arbetsuppgifter under en längre tid. Det krävs även att du är trygg i dina digitala kunskaper och kan hitta detaljer i dokument. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7 februari Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärden, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 40 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi söker engagerade lärarvikarier som vill bidra till ungas lärande genom ett flexibelt och utvecklade extrajobb i Tyresö kommun. Om uppdraget Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med Tyresö kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala grundskolor och gymnasium. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar. Om skolan inte tillhandahåller med planering i förväg kan du behöva tillhandahålla en sådan själv. Efter avslutad undervisning så ansvarar du för den eventuella dokumentation som behöver göras samt att lämna över till ordinarie. Dina kvalifikationer Avslutad gymnasieexamen eller motsvarande. Minst sex (6) månaders erfarenhet av undervisning på heltid alternativt tolv (12) månader på halvtid samt goda ämneskunskaper Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon. Viss datorvana och hantering av office-paketet samt internetsökning. För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild.Du har ävenett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Har du eneftergymnasial utbildninginom ekonomi och kompetens inom LOU?Sök till tjänsten redan idag. Intervjuer sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemmania med start 1 mars 2025och pågår i minst 6 månader, och som längst till årsskiftet med möjlighet till anställning därefter. Omfattning 100% och du kommer att vara placerad på enhetens kontor på Kungsholmen. Distansarbete kan bli aktuellt efter överenskommelse med kunden.Dina arbetsuppgifter I rollen som avtalscontroller medinriktning mot IT, kommer man arbeta med att hjälpa kunder/användare att förstå och använda avtalet.Utveckla avropsvägledningar ochadministrera avtalsförlängningar.Genomföra prisändringar och beräkna indexförändring och genomförastatistiska analyser vidare kommer man även vara behjälplig vidupphandlingsarbete För att lyckas i rollen ser vi att du som person kan arbeta självständigt och ansvara för egna arbetsuppgifter. För det krävs erfarenhet, stuktur och vara duktig på att planera.Vidare är det viktigt att vara serviceinriktad och ödmjuk. Samarbete är viktigt i alla situationer. Ett öga för detaljer är viktigt och förmåga att analysera och självständigt arbeta vidare mot rätt lösningar. Dina kvalifikationer Eftergymnasial utbildning Kompetens inom lagen om offentlig upphandling (LOU). Den kan vara tillskansad via yrkeshögskola eller universitet Erfarenhet av avtalshantering/förvaltning Erfarenhet av att jobba inom komplex organisation och ta mycket eget ansvar Kompetens inom IT/IT-upphandling God svenska i tal och skrift Skicklig användare av informationstekniska hjälpmedel och Office-paketet Noggrann med sinne för ordning och reda Meriterande Att ha genomfört egna upphandlingar Jobbat inom offentlig förvaltning Erfarenhet av arbetet med FKU Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Vill du läsa mer om hur det är att vara konsult hos oss, läs mer här https://www.bemannia.se/jobba-som-konsult/ Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 februari. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072-194 50 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 66 jobb