Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en mycket duktig ledare som drivs av att se dina medarbetare lyckas? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som försäljningschef bli en del av en företagskultur som är något extra. Du får också en attraktiv lön och bra provision som gör att både du och säljarna i ditt team kommer vilja prestera på topp. Vi ger dig utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och flertalet erfarna försäljningschefer som kollegor runt om i Sverige, Norge och Cypern vilket kommer ge dig möjlighet att växa som både säljare och ledare. Vi på Sesol är mycket stolta över att vi är ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Kontoret i Södra StockholmSom försäljningschef på Sesol kommer du att leda drygt fem säljare i deras arbete från vårt nyrenoverade kontor på Wedavägen i Södertälje. På kontoret rör sig även vår installationsavdelning som leds av vår platschef. Sammanlagt är ni omkring trettio personer som förväntas ansvara för hela kundresan från försäljning till att solcellsanläggningen är i bruk. Det är du och platschefen som tillsammans ska behålla och vidareutveckla det härliga arbetsklimat som redan finns samt uppmuntra samarbete mellan de två grupperna. Ta utmaningen Vi letar nu efter dig som med ett stabilt och tryggt ledarskap vill arbeta tillsammans med våra erfarna säljare och ta hela teamet till nästa nivå. Som försäljningschef hos oss kommer en stor del av ditt arbete att innebära fältarbete tillsammans med våra säljare för att utveckla deras färdigheter och driva försäljning framåt. Då våra säljare arbetar kväll och helg ibland behöver du som ledare också vara beredd att göra det. Din roll är central för att stärka teamet och säkerställa att de når sina och företagets mål. Du har personal- och budgetansvar och rapporterar till regional försäljningschef. Krav Erfarenhet av uppsökande fältförsäljning Erfarenhet av korta säljcykler Erfarenhet av att bygga kundrelationer Flerårig erfarenhet av försäljning Erfarenhet av ledarskap med personalansvar Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van vid att leverera goda resultat samt har stor erfarenhet inom både ledarskap och försäljning. Du har en mycket hög social kompetens och är vid att arbeta med korta säljcykler där första intrycket kan avgöra hela affären. Du är en person med ett väl utvecklat affärssinne där daglig coaching i syfte att dela med dig av detta har varit en naturlig del av ditt arbetssätt. På Sesol värdesätter vi det familjära och strävar efter att ha en heterogen arbetsgrupp där vi tar tillvara allas olika sätt att se på saker för att på så sätt bli framgångsrika tillsammans. Bra att veta om anställningenLön: fast och rörlig Placering: Södra Stockholm Tillträde: Enligt överenskommelse Om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck, 0735 236398, [email protected] Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig bort från skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Läs gärna mer om oss på www.sesol.se Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!
Vi på MK Taxameter & Service AB utför taxametermontering och taxameter installation, samt besiktning och årlig kontroll av taxameter. Vi utför även montering av övrig taxiutrustning såsom Taxilampa, Skolskylt, Alkolås, dekaler mm. Du som söker denna tjänst bör först och främst ha ett gediget fordonsintresse, kunna hantera vanligt förekommande handverktyg, vara utåtriktad med ett trevligt bemötande då mycket kundkontakter förekommer. Du skall vara stresstålig, självgående och hålla en hög servicenivå. Du bör också ha god datorvana då det mesta vi installerar skall programmeras på ett eller annat sätt. Det är viktigt att man är noggrann och utför arbetet under kontrollerade former som garanterar att arbetet stämmer överens med de lagar och riktlinjer som finns i taxibranschen. Vi erbjuder ett spännande jobb i nya fräscha lokaler med prestigelösa kollegor som bidrar till en god teamkänsla och kul på jobbet! Hör av dig så berättar vi mer! Kika gärna in på vår hemsida: www.mktaxameter.com Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi söker en engagerad och noggrann biltestare till vår kund i Södertälje. Ansök idag och ta nästa steg i din karriär inom fordonsindustrin! Om kundföretagetKundföretaget är en framstående aktör inom fordonssektorn som sätter stor vikt vid innovation och hållbarhet. De erbjuder en arbetsmiljö där teknologisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Som medarbetare här får du en unik möjlighet att påverka framtidens transportlösningar och bidra till ett framgångsrikt team. Arbetsbeskrivning för biltestareSom biltestare kommer du att genomföra noggranna tester av fordonens prestanda och säkerställa att alla system fungerar optimalt innan de når kunden. Ditt arbete kommer att inkludera praktiska tester samt analys och rapportering av resultat. Du kommer att samarbeta med andra biltestare och tekniker för att förbättra och optimera fordonets funktioner. Krav och kvalifikationer Relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av testning och utvärdering av fordonskomponenter Förmåga att använda test- och mätverktyg effektivt B-körkort (MANUELL) Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta med hybrid- och elfordon Kunskaper inom diagnos och felsökning av fordonssystem Personlig profil Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta med andra. Du bör ha en känsla för detaljer och vara ansvarsfull i ditt arbete. En positiv inställning och viljan att kontinuerligt utvecklas är egenskaper vi värderar högt. AnsökanFör frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marco på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning, med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen är vi verksamma över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Nu söker vi en Bilelektriker/Fordonsmontör till vår kund i Södertälje. Ta chansen och sök idag! Om kundföretagetVårt kundföretag är en ledande aktör inom fordonsindustrin med fokus på innovation och hållbara lösningar. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där teknisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Här finns möjligheten att bidra till framtidens transportlösningar och vara en del av ett framgångsrikt team. RollbeskrivningI rollen som Bilelektriker/Fordonsmontör kommer du att arbeta med installation, felsökning och underhåll av elektriska system i fordon. Du kommer att hantera både nya och befintliga lösningar för att säkerställa maximal prestanda och säkerhet. Arbetet innebär även samarbete med andra avdelningar för att säkerställa en hög servicekvalitet. Kvalifikationskrav Utbildning inom elektronik för fordon eller motsvarande Erfarenhet av arbete med elektriska system i fordon Kunskap i att använda diagnosverktyg B-körkort Meriterande Erfarenhet av arbete med hybrid- och elfordon Certifiering inom AC och alkolås Personlig profil Vi söker dig som är noggrann, problemlösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta. Du tar ansvar för ditt arbete och har förmågan att arbeta självständigt samt i team. En positiv inställning och vilja att utvecklas är viktiga egenskaper hos dig. AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Karwan eller Marco via e-post: [email protected] - [email protected], Vi behandlar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster.Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar.
We are now looking for a very senior consultant with deep technical understanding and experience of CyberArk for a long-term assignment at our client in the automotive industry. The assignment is a key role within the client's PAM team and includes implementation, onboarding and configuration in both on-prem and cloud environments. About the assignment As a consultant, you will play a central role in further developing and managing the client's solutions within Privileged Access Management (PAM). You will work closely with both internal teams and other technology partners to ensure secure access management through CyberArk. The work includes: -Implementation and configuration of CyberArk solutions -Onboarding of systems and accounts -Technical troubleshooting and optimization -Advice on best practices within PAM -Work in both on-prem and cloud environments To succeed in the role, we see that you have: -At least 5 years of experience in the IAM/PAM area -Several years of documented experience working hands-on with CyberArk -Ability to independently drive implementations and configurations -IT-relevant education -Good knowledge of Swedish and/or English Full-time, hybrid. Selection of candidates is ongoing.
Bilia Toyota Södertälje är en auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Toyota. Vi erbjuder ett brett utbud av både nya och begagnade bilar och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår fortsatta framgångsresa. Om tjänsten Som Servicerådgivare hos oss är du den första kontakten för våra kunder, både på plats och via telefon och mail. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Du får möjlighet att leverera service i världsklass och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen genom ditt professionella bemötande. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Du har ett genuint intresse för att ge god service och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom butik eller fordonsbranschen. Du har en god problemlösningsförmåga och trivs i ett högt tempo. Du är van vid att använda datorer och affärssystem och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det inte bara om erfarenhet, utan också om rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Vi erbjuder dig På Bilia får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att forma din framtid. Vi är en inkluderande arbetsplats som värdesätter din potential och erbjuder både stöd och möjlighet att utvecklas genom utbildningar och samarbete. Här blir du en viktig del av vårt team och spelar en nyckelroll i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför arbetar vi aktivt för att främja hälsa och välmående. Vi erbjuder även personalrabatter och förmåner som gör att du trivs både på och utanför arbetsplatsen. I denna rekrytering samarbetar Bilia Toyota med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, kontakta Malin Dunder på 076-777 67 62. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om företaget Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om företaget: Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH. Din Bil representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Audi, Seat, Cupra och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna. Din roll I rollen som Administratör kommer du primärt att fokusera på att lägga in arbetsorders och fakturera för dessa i systemet. Du kommer även att stötta upp i kundservicen med att besvara chatt och mail via DinBils kundservice. Det kan även tillkomma praktiska arbetsuppgifter som att flytta bilar och inventering av bilar samt ta emot och lämna ut bilar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Hantera inkommande arbetsorders och administrera detta löpande i systemet - Fakturering över arbetsorders - Inventering av bilar (på veckobasis) Arbetstider: Måndagar-torsdagar 07:00-16:30, Fredagar 07:00-14:00 Placering: Din Bil Utrustningscenter i Södertälje hamn Period: Sommaren 2025 under vecka 23-34. Vi ser gärna att du kan jobba så mycket som möjligt av dessa veckor men har självklart förståelse ifall du behöver vara flexibel med start/slutdatum pga studier. Anställning: Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry som innebär att du är uthyrd till vår kund DinBil. Arbetet utförs på plats på DinBils kontor. Din profil: Vi letar efter dig som studerar vid universitetet. Vi ser gärna att du har god datorvana och besitter grundläggande kunskaper inom Word och Excel sedan tidigare som du kan ta med dig in i rollen. Det är meriterande ifall du har tidigare jobbat i Autom Master, men inget krav. Som person ser vi gärna att du är driven, engagerad, initiativtagande och ansvarsfull. Krav för tjänsten är att du innehar B körkort och framför dig flytande i svenska i tal och skrift. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Din Bil med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Just nu söker vi flera Trädgårdsarbetare i eller runt Södertälje till en av våra kunder, ett fastighetsservicebolag välkänt i området. Arbetsmomenten som skall utföras är bl.a att rensa ogräs, beskära samt trimma gräsmattor och buskar. Det kan även förekomma stängselmontage och enklare målning. Säsongen sträcker sig april-oktober, men för rätt person finns det alltid plats till året-runt arbete där snöröjning, löv- och grusupptagning samt generell fastighetsservice förekommer. Oavsett om du är en yngre person som sommarjobbat lite med parkskötsel eller en mer erfaren skötare av allmänytor ser vi fram emot din ansökan! Krav: Flytande svenska i tal och skrift B-körkort manuellt Meriterande: Tidigare erfarenhet av fastighetsskötsel eller liknande arbetsuppgifter Besitter bra lokalkännedom i områdena Mölnbo/Hölö/Järna/Södertälje Profil: Du ska vara en lyhörd person som gillar att vara utomhus i friska luften. Vi ser även att du är en person som föredrar att jobba framför att sitta hemma och har en "ställa upp"-mentalitet. Eftersom jobbet innefattar en rad olika moment som dessutom behöver rapporteras löpande i mobilapp, ser vi även att du är allt-i-allo-person som kan hantera mobilapplikationer. Arbetstider: Måndag-fredag, 07-16 (100%) Plats: Södertälje med omnejd Lön: Enl. överenskommelse Start: Början på maj Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Vi söker en engagerad och noggrann biltestare till vår kund i Södertälje. Ansök idag och ta nästa steg i din karriär inom fordonsindustrin! Om kundföretagetKundföretaget är en framstående aktör inom fordonssektorn som sätter stor vikt vid innovation och hållbarhet. De erbjuder en arbetsmiljö där teknologisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Som medarbetare här får du en unik möjlighet att påverka framtidens transportlösningar och bidra till ett framgångsrikt team. Arbetsbeskrivning för biltestareSom biltestare kommer du att genomföra noggranna tester av fordonens prestanda och säkerställa att alla system fungerar optimalt innan de når kunden. Ditt arbete kommer att inkludera praktiska tester samt analys och rapportering av resultat. Du kommer att samarbeta med andra biltestare och tekniker för att förbättra och optimera fordonets funktioner. Krav och kvalifikationer Relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av testning och utvärdering av fordonskomponenter Förmåga att använda test- och mätverktyg effektivt B-körkort (MANUELL) Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta med hybrid- och elfordon Kunskaper inom diagnos och felsökning av fordonssystem Personlig profil Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta med andra. Du bör ha en känsla för detaljer och vara ansvarsfull i ditt arbete. En positiv inställning och viljan att kontinuerligt utvecklas är egenskaper vi värderar högt. AnsökanFör frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marco på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning, med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen är vi verksamma över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Välj ett jobb för att visa detaljer