Bli en del av vårt supportteam i Södertälje!
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Vi söker engagerade supporttekniker till flera av våra kunder i Södertälje. Har du ett brinnande intresse för IT och människor och har en praktisk erfarenhet inom IT? Då är det dig vi söker! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som supporttekniker kommer du att ta emot samtal från användare som behöver teknisk support. Support och felsökning sker via fjärrstyrningsverktyg och/eller över telefon. Du kommer primärt att arbeta i en Windowsmiljö men även Mac kan förekomma. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat registrering av ärenden i ärendehanteringssystem, felsökning av hård- och mjukvara, nätverk samt kundspecifika system och installation av program och diverse kringutrustning. Du kan även behöva utföra enklare felsökning på servrar.  Din profil och kvalifikationer För att trivas i rollen motiveras du av att ge bra service och söker ett arbete där du har möjligheten att utveckla dina IT-kunskaper. Du har arbetat i minst ett år på en servicedesk och delar med dig av din kompetens och dina erfarenheter till kollegor. Som person är du självgående, noggrann och social. Du talar och skriver både svenska och engelska flytande. Krav - Minst ett års erfarenhet av arbete i servicedesk - Erfarenhet av Active Directory och Microsoft 365 - Erfarenhet av felsökning och support i Windows- och Macmiljö - Kunskaper inom serverhantering (primärt Windows)   Meriterande - Erfarenhet av Google Workspace - B-körkort   Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]

91 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Analytical Chemist QC / Temporary position

Introduction to Ardena As a leading Contract Development and Manufacturing Organization (CDMO), Ardena partners with pharmaceutical companies of all sizes—from emerging biotech to global industry leaders—united by the mission to help biopharma innovators navigate drug development with precision, quality, and speed, bringing their molecules from discovery to the clinic and market. Our fully integrated services span drug substance and drug product development, manufacturing, nanomedicine, clinical logistics, bioanalytical services, state research, fill & finish, and CMC regulatory support. With a rapidly growing international footprint, Ardena is home to over 750 professionals across six strategic locations—Belgium (Ghent), the Netherlands (Oss and Assen), Sweden (Södertälje), Spain (Pamplona), and Somerset, New Jersey (the US). Our open and transparent culture is built on collaboration, ownership, and innovation, guided by our We CARE values. We foster a communicative environment where mutual respect, accountability, and excellence empower our team. We are looking for skilled and motivated professionals eager to grow their careers in an exciting and fast-paced environment. Whether you’re an experienced expert or just starting out, Ardena provides a dynamic workplace where you can contribute to meaningful drug development projects, expand your knowledge, and be part of a global team committed to making a difference. As an international organization, we help you navigate a career path that expands your possibilities beyond borders, opening doors to personal and professional growth without limits. Your potential to grow is limitless with us. If you are ready to take on new opportunities, work alongside industry experts, and contribute to the future of medicine, Ardena is the place for you. For the Ardena Business Unit based in Södertälje, we are looking for an Analytical Chemist in the role as Scientist Quality Control for a temporary position (6 months) with the possibility of extension. WHAT YOU WILL WORK ON Analytical Chemist in Quality Control YOUR ROLE As a Scientist in Quality Control, you will play a pivotal role in Analytical Sciences, ensuring execution of projects in compliance with Ardenas manufacturing capabilities and regulations. You will work closely with analytical development and manufacturing teams to deliver high-quality solutions that align with Ardena’s mission. YOUR KEY RESPONSIBILITIES You will be working as a team member in the quality control team with GMP related deliveries and problem solving. You will perform and review analyses by HPLC/UPLC, GC, IR and Karl-Fisher. You will perform deviation investigations, write and implement change controls and CAPAs. You will write and review GMP documentation such as SOP:s. You will perform quality control of raw materials, intermediates and end products. You will issue Certificate of Analysis for non-GMP and GMP materials. You will perform out of specification investigations and writing analytical errors. You will be responsible to assure delivery against project timelines. You will collaborate with customers and other colleagues from R&D, manufacturing, quality control and quality assurance as to advance projects through development. You will be responsible to assure delivery against project timelines. YOUR PROFILE You have a university degree in Analytical Chemistry, Chemical Engineering, Biotechnology or similar. You have at least 2 years of previous experience from work in a cGMP environment, including writing and reviewing GMP documentation. You have experience from work with chromatography. Previous experience from reviewing GMP documentation is a merit. You feel comfortable in a dynamic and changing environment. You are a proactive person and like to learn and develop yourself. You are flexible, a problem solver and a team player. You have an analytical mindset, and you can handle multiple projects at the same time. You have good communication skills and are fluent in English (written as well as spoken) WHAT WE OFFER At Ardena, we recognize that our people drive our success. We offer: A true learning environment where you will have the ability to grow your skills An attractive wellness allowance Flexible working hours A dynamic, international work environment with nice colleagues and caring culture A chance to contribute to groundbreaking drug development projects that make a real impact HOW TO APPLY Please submit your application no later than the 23rd of April 2025. Ready to start your career path with Ardena? Click the application button and join us in shaping the future of drug development! Only candidates eligible to work in the EU will be considered for the position. Unfortunately, given the high volume of applications we receive for our vacancies, these professionals (not entitled to work in the European Union) will not be given a status update. Agency calls will not be appreciated.

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Teknisk Innesäljare Hemi Heating, Södertälje
Rubino Rekrytering AB
Företagssäljare

Hemi Heating växer och söker nu en Teknisk Innesäljare – med affärsdriv och kundfokus Placering: Södertälje Vill du jobba i ett bolag där teknik möter innovation och där du får möjligheten att bygga långsiktiga kundrelationer i en internationell miljö? Hemi Heating växer och vi söker nu en engagerad Teknisk innesäljare som vill vara med och utveckla vår affär ytterligare – både med våra befintliga kunder och genom att skapa nya affärsmöjligheter. Rollen I rolllen får du en nyckelroll i försäljningsarbetet. I första hand kommer du att arbeta med vår befintliga kundbas genom att ta fram lösningsförslag och offerter på kundunika värmeprodukter. Du ska kunna ta eget ansvar för kunderna i hela säljprocessen samt vårda relationen långsiktigt med dem. Merparten av kunderna återkommer i hög grad med nya projekt som behöver förslag på lösningar. Du arbetar och kommunicerar i första hand via mail och telefon med kunderna. Med tiden kommer du också att driva visst proaktivt säljarbete och bygga relationer med nya kunder och utvecklas i rollen till visst fältarbete. Våra kunder finns globalt med fokus på Europa, inom allt från processindustri till företag som driver den gröna omställningen. Du blir en viktig del av vårt engagerade team – bestående av säljare, tekniker och produktion – och vi är stolta över att vara certifierade som ett Great Place To Work. Du kommer ingå i ett engagerad och drivet säljteam om 5 personer som tillsammans med övriga kollegor stöttar och driver processerna framåt gemensamt. Vem är du? Du är en självgående person med teknisk förståelse och ett naturligt affärstänk. Du gillar att ta ansvar, bygga relationer och följa affären hela vägen från behovsanalys till leverans. Du drivs av att hjälpa kunderna och vara deras naturliga problemlösare. Tidigare erfarenhet från industri, teknisk försäljning eller produktion är meriterande. Du har: Teknisk utbildning, lägst motsvarande gymnasienivå God struktur i ditt arbetssätt God datavana och van att rapportera digitalt Flytande svenska och engelska i tal och skrift Ett positivt, prestigelöst och engagerat sätt att arbeta Tjänsten är på heltid, 40 tim/vecka. Ansökan Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930. Om Hemi Heating Sedan 1991 har Hemi Heating utvecklat och producerat kundanpassade värmelösningar som levereras till kunder över hela världen. Vi är specialister på flexibla ytvärmesystem som minskar processavbrott och sänker underhållskostnader. Sedan 2020 har Hemi Heating fördubblat sin omsättning och efterfrågan på våra produkter och lösningar ökar i takt med bland annat att delar av halvledarproduktionen i världen flyttas till Europa. Hemi Heating är en del av NIBE-koncernen och har även verksamhet i Asien. Hos oss arbetar ett dedikerat team av sömmerskor, tekniker, elektriker och säljare – alla med fokus på att skapa energieffektiva lösningar för både dagens och framtidens behov. Vi är certifierade enligt Great Place To Work och just nu befinner vi oss i en spännande scale-up-fas, där du som ny medarbetare har stora möjligheter att påverka. Vi är även certifierade enligt ISO 9001 och 14001. Läs mer på www.hemiheating.se

92 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Organic Chemist

Introduction to Ardena As a leading Contract Development and Manufacturing Organization (CDMO), Ardena partners with pharmaceutical companies of all sizes—from emerging biotech to global industry leaders—united by the mission to help biopharma innovators navigate drug development with precision, quality, and speed, bringing their molecules from discovery to the clinic and market. Our fully integrated services span drug substance and drug product development, manufacturing, nanomedicine, clinical logistics, bioanalytical services, state research, fill & finish, and CMC regulatory support. With a rapidly growing international footprint, Ardena is home to over 750 professionals across six strategic locations—Belgium (Ghent), the Netherlands (Oss and Assen), Sweden (Södertälje), Spain (Pamplona), and Somerset, New Jersey (the US). Our open and transparent culture is built on collaboration, ownership, and innovation, guided by our We CARE values. We foster a communicative environment where mutual respect, accountability, and excellence empower our team. We are looking for skilled and motivated professionals eager to grow their careers in an exciting and fast-paced environment. Whether you’re an experienced expert or just starting out, Ardena provides a dynamic workplace where you can contribute to meaningful drug development projects, expand your knowledge, and be part of a global team committed to making a difference. As an international organization, we help you navigate a career path that expands your possibilities beyond borders, opening doors to personal and professional growth without limits. Your potential to grow is limitless with us. If you are ready to take on new opportunities, work alongside industry experts, and contribute to the future of medicine, Ardena is the place for you. For the Ardena Business Unit based in Sweden, Södertälje, we are looking for a process development chemist in a role as Scientist or Senior Scientist for a temporary position (6 months) with the possibility of extension. WHAT YOU WILL WORK ON Organic chemist (skilled in organic synthesis) in Process Development laboratory YOUR ROLE As a Scientist/ Senior Scientist in Process Development laboratory, you will play a pivotal role in process development, ensuring execution of projects in compliance with Ardenas manufacturing capabilities and regulations. You will work closely with analytical development and manufacturing teams to deliver high-quality solutions that align with Ardena’s mission. YOUR KEY RESPONSIBILITIES Development of chemical processes, bringing them from lab scale to multi-kilogram scale Ensure compliance with latest development trends and insights, API manufacturing industry regulations, e.g., GMP Support technology transfers of the processes into our manufacturing facilities Participate in making process safety risk assessments for the lab and scale-up Writing scientific reports YOUR PROFILE You have a MSc or PhD degree in organic chemistry or similar You have a few years of experience from similar work You have strong problem-solving skills with a collaborative and solution-driven mindset You feel comfortable in a dynamic and changing environment You have good communication skills and are fluent in English (written as well as spoken) Soft skills that align with our CARE values- Communicative, Accountable, Reliable, and Excellent. WHAT WE OFFER At Ardena, we recognize that our people drive our success. We offer: A true learning environment where you will have the ability to grow your skills An attractive wellness allowance Flexible working hours A dynamic, international work environment with nice colleagues and caring culture A chance to contribute to groundbreaking drug development projects that make a real impact HOW TO APPLY Please submit your application no later than the 23rd of April 2025 Ready to start your career path with Ardena? Click the application button and join us in shaping the future of drug development! Only candidates eligible to work in the EU will be considered for the position. Unfortunately, given the high volume of applications we receive for our vacancies, these professionals (not entitled to work in the European Union) will not be given a status update. Agency calls will not be appreciated.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Biltestare sökes till kund i Södertälje
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker en engagerad och noggrann biltestare till vår kund i Södertälje. Ansök idag och ta nästa steg i din karriär inom fordonsindustrin! Om kundföretagetKundföretaget är en framstående aktör inom fordonssektorn som sätter stor vikt vid innovation och hållbarhet. De erbjuder en arbetsmiljö där teknologisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Som medarbetare här får du en unik möjlighet att påverka framtidens transportlösningar och bidra till ett framgångsrikt team. Arbetsbeskrivning för biltestareSom biltestare kommer du att genomföra noggranna tester av fordonens prestanda och säkerställa att alla system fungerar optimalt innan de når kunden. Ditt arbete kommer att inkludera praktiska tester samt analys och rapportering av resultat. Du kommer att samarbeta med andra biltestare och tekniker för att förbättra och optimera fordonets funktioner. Krav och kvalifikationer Relevant utbildning inom fordonsteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av testning och utvärdering av fordonskomponenter Förmåga att använda test- och mätverktyg effektivt B-körkort (MANUELL) Meriterande kvalifikationer Erfarenhet av att arbeta med hybrid- och elfordon Kunskaper inom diagnos och felsökning av fordonssystem Personlig profil Vi söker dig som är analytisk, lösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta med andra. Du bör ha en känsla för detaljer och vara ansvarsfull i ditt arbete. En positiv inställning och viljan att kontinuerligt utvecklas är egenskaper vi värderar högt. AnsökanFör frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marco på [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning, med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen är vi verksamma över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Bilelektriker/Fordonsmontör till vår kund i Södertälje!
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en Bilelektriker/Fordonsmontör till vår kund i Södertälje. Ta chansen och sök idag! Om kundföretagetVårt kundföretag är en ledande aktör inom fordonsindustrin med fokus på innovation och hållbara lösningar. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där teknisk utveckling och kundnöjdhet står i centrum. Här finns möjligheten att bidra till framtidens transportlösningar och vara en del av ett framgångsrikt team. RollbeskrivningI rollen som Bilelektriker/Fordonsmontör kommer du att arbeta med installation, felsökning och underhåll av elektriska system i fordon. Du kommer att hantera både nya och befintliga lösningar för att säkerställa maximal prestanda och säkerhet. Arbetet innebär även samarbete med andra avdelningar för att säkerställa en hög servicekvalitet. Kvalifikationskrav Utbildning inom elektronik för fordon eller motsvarande Erfarenhet av arbete med elektriska system i fordon Kunskap i att använda diagnosverktyg B-körkort Meriterande Erfarenhet av arbete med hybrid- och elfordon Certifiering inom AC och alkolås Personlig profil Vi söker dig som är noggrann, problemlösningsorienterad och har en stark förmåga att samarbeta. Du tar ansvar för ditt arbete och har förmågan att arbeta självständigt samt i team. En positiv inställning och vilja att utvecklas är viktiga egenskaper hos dig. AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Karwan eller Marco via e-post: [email protected] - [email protected], Vi behandlar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster.Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Junior bilmekaniker till kund i Södertälje
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en Junior bilmekaniker till vår kund i Södertälje. Är du redo för en spännande utmaning? Sök idag! Om rollen som Junior BilmekanikerSom Junior Bilmekaniker hos vår kund kommer du att få möjligheten att utvecklas i din karriär med praktisk erfarenhet inom fordonsmekanik. Du kommer att arbeta med olika fordonsmärken och stötta senior mekaniker i deras dagliga uppgifter. Assistera vid service och reparation av fordon Delta i felsökning och diagnostisering av problem Lära och tillämpa ny kunskap inom bilteknik Upprätthålla rena och organiserade arbetsytor Kvalifikationer för Junior Bilmekaniker Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Intresse för bilmekanik och tekniska utmaningar Grundläggande kunskaper i användning av verktyg och maskiner B-körkort är nödvändigt Din profil Vi söker dig som är nyfiken, läraktig och redo att påbörja din karriär inom fordonsmekanik. Du har god kommunikationsförmåga, är noggrann och kan arbeta väl både självständigt och i team. Du är resultatorienterad och har en stark vilja att utvecklas och lära dig nya färdigheter. AnsökanVi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag för att inte missa chansen att bli en del av teamet. Om Vår Kund i SödertäljeVår kund i Södertälje är en av de ledande aktörerna inom bilbranschen, känd för sina högkvalitativa tjänster och innovativa lösningar. De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där medarbetarna ständigt får möjlighet att utvecklas och avancera i sina karriärer. Att arbeta här innebär att bli en del av ett team som värdesätter samarbete och strävar mot gemensamma mål.

95 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Montör till Karossan
Bravura Sverige AB
Fordonsmontörer

Har du ett intresse för el och teknik? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta som montör? Hos Karossan erbjuds du en utvecklande roll i ett team som präglas av gemenskap och energi. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Karossan. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företaget startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 30 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som montör hos Karossan arbetar du med ombyggnationen av fordon. Dina arbetsuppgifter är varierande och består bland annat av montering, dra kablar, samt enklare servicearbeten. Du ingår i ett team där du arbetar både självständigt och tillsammans med dina kollegor att extrautrusta nya fordon. Du läser elscheman, ritningar samt hänvisningar och monterar utifrån dem. Dina arbetstider är måndag till fredag, 06:30–15:45, och på fredagar 06:30–14:20. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot el/teknik • Erfarenhet av likvärdigt arbete som montör, elektriker, snickare eller annat praktiskt arbete är meriterande • Förståelse för elscheman • Du talar och skriver obehindrat på svenska Till denna tjänst söker vi dig som är ansvarstagande och prestigelös. Vi ser att du är social, trivs med att arbeta i grupp och har en vilja att bidra till ett samarbetsinriktat och gott arbetsklimat. Vidare kräver arbetet både noggrannhet och en god struktur då beställningar måste bli utförda korrekt. Du är redo att utvecklas och är inte rädd för att sätta dig in i nya tekniska områden. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Snickare / Montör till Karossan
Bravura Sverige AB
Fordonsmontörer

Har du erfarenhet av snickeri och montering? Är du kreativ och gillar att hitta egna lösningar? Hos Karossan erbjuds du en utvecklande roll i ett team som präglas av gemenskap och energi. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Karossan. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företaget startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 30 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som snickare hos Karossan arbetar du med anpassning och montering av bilinredningar och specialbyggnationer. Arbetsuppgifterna är varierande och kräver både noggrannhet och kreativ problemlösning. Utöver snickeriarbetet kommer du även att hjälpa till med montering och andra relaterade uppgifter, vilket innebär att du jobbar brett inom produktionen. Dina arbetstider är måndag till fredag, 06:30–15:45, och på fredagar 06:30–14:20. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot bygg • Erfarenhet av snickeri, montering eller liknande praktiskt arbete • Du talar och skriver obehindrat på svenska Vi söker dig som är noggrann, kreativ och har ett öga för detaljer. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och har en god förmåga att lösa problem. Rollen kräver att du kan arbeta under tidspress och samtidigt hålla en hög kvalitet på ditt arbete. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Södertälje Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

96 dagar sedan
Sista ansökan:
20 september 2025
Jobba som personlig assistent i Södertälje i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Södertälje söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

96 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025