Har du erfarenhet av inköp och vill ta nästa steg in i en ansvarstagande roll? Lockas du utav möjligheten att få arbeta på en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer? Karossan söker dig som är både affärsmässig och analytisk, och som vill spela en central roll i företagets fortsatta expansion som strategisk inköpare. Välkommen att skicka in din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Karossan. Om företaget Karossan Invest AB är idag en av landets ledande specialister på bilinredningar och byggnationer. De utför alla slags montage, svets-, plåt-, plast- och lackarbeten samt elinstallationer. Företaget startade 1944 som ett snickeri med Scania som största kund – man byggde helt enkelt lastbilshytter i trä. I takt med att bilindustrin gick framåt utvecklades också Karossan. Fler kunder har tillkommit och uppdragen har blivit bredare och mer komplicerade. På Karossan arbetar idag cirka 38 personer med verksamheten förlagd i Södertälje. De flesta uppdragen får dem genom återförsäljare eller generalagenter. Bland deras kunder finns Mercedes, Försvaret, Polisen, Relacom, Räddningstjänsten, svenska Volkswagen, Sveriges Television och Telia. Arbetsuppgifter Som Strategisk inköpare ansvarar du för att säkerställa en effektiv och kostnadseffektiv inköpsprocess, optimera materialflödet och lagerhanteringen samt utveckla och underhålla starka relationer med leverantörer. Du arbetar nära produktions- och teknikteamen för att stödja företagets mål om högsta möjliga kvalitet och innovation. I rollen har du ett helhetsansvar för företagets leverantörer, där du utvecklar och bibehåller starka relationer. Vidare ansvarar du för att hantera reklamationer och kvalitetsfrågor. Du är även ytterst ansvarig för inköpsavdelningen där du driver och utvecklar arbetet. Arbetsuppgifter: • Optimering av lagerhantering och materialflöde • Stödja med priskalkyler och tekniska lösningar. • Hantera reklamationer och kvalitetsfrågor • Välja ut och godkänna verktyg för produktionen. • Driva och utveckla inköpsavdelningens arbete Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant erfarenhet från inköp, gärna inom verkstads- eller fordonsindustrin• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift• God kunskap om ISO 9001 och ISO 14001 är meriterande• B-körkort är meriterande Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att se helheten i inköpsprocessen. Du bör ha starka analytiska färdigheter och kunna arbeta både självständigt och som en del av ett team. Vidare har du starka färdigheter i projektledning och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Samarbetsförmåga och en proaktiv inställning är avgörande för att lyckas i rollen. Därtill drivs du av utvecklingsarbete och att skapa goda strukturer och processer, där du alltid är noggrann och levererar med kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: SödertäljeLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi söker en erfaren Operations Developer och Assistent som kan ta ett strategiskt ansvar för projektledning och ekonomisk uppföljning. I denna roll kommer du att arbeta med att förbättra och optimera verksamhetsprocesser, leda tvärfunktionella projekt och säkerställa att alla initiativ levereras effektivt och inom budget. Om du har ett kommersiellt tänk och trivs med att arbeta i en dynamisk och förändringsbenägen miljö, är detta en möjlighet för dig! Arbetsuppgifter: Leda och stödja verksamhetsutveckling och förbättringsinitiativ Hantera ekonomisk uppföljning och budgetering Skapa affärsunderlag och presentationsmaterial på engelska Ansvara för projektledning och koordinera tvärfunktionella arbetsflöden Krav på erfarenhet och kompetens: Minst 5 års erfarenhet inom kommunikation, hospitality eller försäljningsledning Erfarenhet av ekonomisk uppföljning och budgethantering Förmåga att skapa professionella affärspresentationer och rapporter på engelska Erfarenhet av projektledning och att hantera tvärfunktionella projekt Kunskap om workforce management och organisationsutveckling System- och språkkunskaper: Flytande engelska och svenska Avancerad kompetens i PowerPoint Erfarenhet av ekonomisystem som Mercur och Basware P2P Van användare av interna kommunikationsverktyg som Reflex, Scania Now och Scania World Förmåga att hantera digitala arbetsverktyg som Teams och OneNote Personliga egenskaper: Stark ledarskapsförmåga och förmåga att arbeta strukturerat Proaktiv och lösningsorienterad med hög precision i leveransen Förmåga att hantera flera projekt samtidigt och arbeta tvärfunktionellt God samarbetsförmåga och positiv inställning Anpassningsbar och trivs i föränderliga miljöer Utbildning:Fördelaktigt med universitetsexamen inom marknadsföring, kommunikation, företagsekonomi eller liknande. Plats: Södertälje, SverigeArbetsplats: Minst 3 dagar/vecka på platsUppdragsperiod: 10 mars 2025 – 31 augusti 2025Sista ansökningsdag: 6 februari 2025 Om du är en erfaren operations-expert som vill ta en central roll och bidra till verksamhetens utveckling i Södertälje, så ser vi fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Talent Acquisition Specialist – Heltid, Södertälje (50% distans) Vi söker en erfaren Talent Acquisition Specialist för ett uppdrag i Södertälje. Rollen innebär att driva och ansvara för rekryteringar inom R&D, främst tekniska roller. Om rollen Som Talent Acquisition Specialist arbetar du nära rekryterande chefer och stöttar genom hela rekryteringsprocessen. Du coachar chefer och andra intressenter inom talent supply-kedjan och bidrar till att förbättra rekryteringsprocesserna inom R&D-teamet. Företaget befinner sig i en omorganisation och en övergång till en ny struktur, vilket innebär att du behöver vara flexibel och snabbt kunna anpassa dig till förändringar. Rollen kräver god kommunikationsförmåga samt förmågan att hantera en snabb och ibland stressig arbetsmiljö. Uppdraget kräver närvaro på plats i Södertälje två till tre dagar per vecka. Kvalifikationer Minst 2–3 års erfarenhet av rekrytering och Talent Acquisition Relevant högskoleutbildning inom HR eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av att rekrytera tekniska roller är meriterande Flytande svenska och engelska i både tal och skrift Övrigt Uppdragsperiod: 10 februari 2025 – 31 december 2025 Omfattning: Heltid (50% distans) Distansarbete: 50% Placeringsort: Södertälje Vi tillämpar löpande urval och rekommenderar att du ansöker omgående. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man som är bosatt i Södertälje. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat förflyttningar av olika slag, handräckning och hjälp med tillsyn. Tjänsten är en timanställning för att täcka upp vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den är fördelad på dag- och kvällstid, både på vardagar och under helger. Arbetstiderna ser ut följande: på vardagar 09.00-14.00 eller 14.00-21.00, på lördagar 13.00-20.30 och på söndagar 09.00-15.00. Omfattning: Timanställning vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Inte är pälsdjursallergiker. Det är krav på att du: Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret från Polisen vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kundmåste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollenSom säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter genom referensförsäljning och dörrknackning. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelsePLATS: SödertäljeOMFATTNING: 100%ARBETSTIDER: Måndag till Torsdag kl. 12-21, Fredag kl. 10-18 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Har du ett starkt driv, en vilja att lyckas och en naturlig förmåga att skapa goda relationer? Är du dessutom tävlingsinriktad och trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då är det dig vi söker till vårt snabbt växande team! Om rollen Som innesäljare hos oss på Konnect kommer telefonen att vara ditt främsta verktyg. Du kommer att arbeta med att representera välkända varumärken och ansvara för både nyförsäljning och merförsäljning. Vi sätter stort fokus på din personliga utveckling och erbjuder dig verktyg och stöd för att bli en framgångsrik säljare, samtidigt som vi skapar förutsättningar för dig att ta nästa steg i din karriär.Vi på Konnect erbjuder dig: - En gedigen säljutbildning för att ge dig en stabil grund att stå på. - Grundlön kompletterad med en generös provisionsmodell. - En bonustrappa i flera nivåer som premierar dina framgångar. - Stora möjligheter till karriärutveckling, med chans att avancera till: - Säljcoach - Kvalitetsmedarbetare - Teamleader - En arbetsplats med god gemenskap, regelbundna aktiviteter, tävlingar och AW:s. Vi söker dig som: - Har ett starkt driv och en vilja att prestera. - Är motiverad att lära dig mer och utvecklas inom försäljning. - Är målmedveten, tävlingsinriktad och resultatorienterad. - Trivs med att arbeta i team och bidrar med positiv energi. - Bor eller planerar att flytta till Stockholm - Har fyllt 18 år. Tidigare erfarenhet eller utbildning inom försäljning är inte ett krav – vi ser till att ge dig den utbildning och introduktion du behöver för att lyckas. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att lära känna dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Om kunden:Vår kund arbetar med en egen digital plattform som möjliggör för deras kunder att skapa mer utrymme i deras verksamhet genom att outsourca deras produkter till deras lokaler för hantering av 3PL och last-mile transporter. Nu söker vår kund efter nya skickliga skjutstativförare som vill vara en del av deras team och bidra till deras fortsatta framgång.Arbetsbeskrivning:Vi letar efter dig som har erfarenhet av truckkörning, främst inom skjutitstativ B3 och höglyftande plocktruck B4. Du kommer att arbeta med varierande arbetsppgifter; hantering av in- och utleverans, påfyllning och orderplock.Arbetsuppgifer:- Du kommer främt att arbeta självständigt som truckförare/lagermedarbetare- Plockning med skjutstativ B3- Plockning med höglyftande plocktruck B4- Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt order- Hantering av in-och utleveransProfilen vi eftersöker:- Självgående truckförare/lagermedarbetare- En lagspelare som är ödmjuk och har en positiv attityd- Erfarenhet av att skjutstativ eller höglyftande plocktruckKrav:- B-körkort & tillgång till bil-Truckkort A+B -Goda kunskaper i svenska och engelskaArbetsomfattning och arbetstider:Start: OmgåendeArbetstider: 07:00-16:00Arbetsplats: SödertäljeLön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.
Är du redo att kickstarta din karriär i en dynamisk och inspirerande miljö? På Konnect är vi stolta över att skapa möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill vara med och stärka vårt team i Stockholm! OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss på Konnect får du chansen att utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer i en stimulerande miljö. Du kommer att representera marknadsledande varumärken, bygga starka kundrelationer och bidra till framgångsrika projekt. Vi erbjuder dig: - Ett omfattande introduktionsprogram och löpande utbildning för att säkerställa din framgång. - Möjlighet att arbeta i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Värdesätter teamwork och trivs i en energisk arbetsmiljö. Oavsett om du är ny i arbetslivet eller letar efter en spännande karriärväg, är vi övertygade om att du kan lyckas hos oss. VI ERBJUDER DIG - En dynamisk arbetsplats där din utveckling och framgång står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - Gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. ANSÖKAN Redo att bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer