Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Höga kusten Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Höga kusten-området. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning med kollektivavtal. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 30 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, sondmatning, träning, aktiviteter och hushållssysslor. Kunden tycker om att vara ute på promenader när vädret tillåter men uppskattar minst lika mycket att mysa ner sig till en bra serie eller film. Ett annat intresse som är en stor del av kundens liv är bowling. Det viktiga är inte att du som assistent inte har exakt samma intressen som mig, men att det finns en personkemi mellan oss och jag ser gärna att du är nära mig åldersmässigt. Vem söker vi? Vi söker dig som, oavsett kön, är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, glad, noggrann och har ett sinne för humor. Vi ser gärna att du: Inte är rökare eller pälsdjursallergiker. Har möjlighet att arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. Kan förstå och göra dig förstådd på svenska. Har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Erfarenhet av olika typer av hjälpmedel är meriterande. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning och visstidsanställning. Omfattning: Vi söker någon som vill arbeta på en mindre tjänstgöringsgrad och vikarier som kan tänka sig att hoppa in vid annan personals frånvaro innan, under och efter sommaren. Arbetstider: Dag, kväll, natt och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected]
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Skärvsta. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Unikt erbjudande - Karriär på Apoteket För oss är denna rekrytering ett steg i att stärka vår vision Ett liv i Hälsa. Om du väljer att flytta till Sollefteå för att bidra till Apotekets vision och vara en del av detta apotek vill vi hjälpa dig till en så bra start som möjligt i din kommande karriär hos oss med vårt paket - Karriär på Apoteket. Förutom ett bidrag för inflyttning till Strömsund om 40 000 sek får du en bonus om totalt 150 000 sek (50 000 sek / år under 3 år) samt ett ytterligare tillägg om 5000 sek/ månad under en 3-årsperiod. Total ersättning (Karriär på Apoteket) är 370 000 sek vid anställning i 3 år. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Skärvsta kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Skärvsta ligger i utkanten av Sollefteå, nära sjukhuset och vårdcentralen. Det är ett mellanstort apotek med många trogna stamkunder, men vi hjälper även sjukhuspatienter med akut eller nyinsatt medicinering. Vi erbjuder även leveranser till boenden. Vi kan dessutom erbjuda orderberedning. Sollefteå är en stad belägen vid en älv som mynnar ut i Höga kusten, omgiven av vacker natur. För närvarande är vi nio anställda fördelade på två apotek, ett litet och ett mellanstort. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 08:30-17:30 och lördagar 10:00-14:00. Välkommen till Apoteket!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och vill jobba tillsammans med en kille i 20-års åldern som personlig assistent i Junsele med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har en stor portion humor, gillar att vara aktiv och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av kön, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Önskvärt är att du är motorintresserad och är någonstans mellan 18-30 år. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, helg och natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Timanställning med chans till visstidsanställning Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner, verksamhetschef. [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Höga kusten Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Höga kusten-området. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning med kollektivavtal. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta på en modern redovisningsbyrå där nära kundrelationer, digitala arbetssätt och kvalitet står i fokus? Vi söker nu en erfaren redovisningskonsult till vårt kontor i Sollefteå. RedoVisa i Sollefteå AB är en redovisningsbyrå med stark lokal förankring och ett växande kundunderlag. Vi hjälper små och medelstora företag inom olika branscher och sätter alltid kundens behov i fokus. Vi strävar efter att ligga i framkant när det gäller digitalisering, rådgivning och personligt bemötande. Om rollen Som redovisningskonsult hos oss har du ett helhetsansvar för dina kunduppdrag. Det innebär att du självständigt planerar och genomför arbetet, rapporterar till kund och ser till att viktiga deadlines hålls. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: löpande bokföring och avstämningar bokslut, årsredovisningar och deklarationer löneadministration rådgivning och ekonomisk analys Du arbetar nära våra kunder och blir ofta deras främsta kontakt i ekonomifrågor. För rätt person finns stora möjligheter att växa i rollen och vara med och utveckla både kunder och vår verksamhet. Vem är du? Vi söker dig som tycker om kundkontakt, är driftig och serviceinriktad och har en ständig vilja att lära att utvecklas. Du är lösningsorienterad med ett positivt förhållningssätt och är inte rädd för att hjälpa till där det behövs. Utöver det ser vi att du har: flera års erfarenhet av redovisning och ekonomiarbete god förståelse för företagandets villkor gärna erfarenhet från byrå goda kunskaper i system som Fortnox, Capego, Excel och Teams mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vi erbjuder Hos oss får du ett utvecklande arbete i trivsam miljö tillsammans med erfarna kollegor. Du får vara med och påverka både din vardag och byråns utveckling. Vi erbjuder fast månadslön, friskvårdsbidrag och möjlighet till kompetensutveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Placering: Sollefteå. Arbetstid: 38,5 h/vecka med möjlighet till viss flextid. Lön enligt överenskommelse. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Låter det här som rätt roll för dig? Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kontorschef Louise Fahlén Frederiksen, mobil +46 702 40 58 91 Välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och vill jobba tillsammans med en kille i 20-års åldern som personlig assistent i Junsele med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har en stor portion humor, gillar att vara aktiv och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av kön, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Önskvärt är att du är motorintresserad och är någonstans mellan 18-30 år. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, helg och natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Timanställning med chans till visstidsanställning Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner, verksamhetschef. [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Werksta Sollefteå söker en engagerad och kunnig Skaderådgivare för att stärka vårt team och stödja vår vision att leverera högsta kundnöjdhet och kvalitet i alla led. Din profil - Skaderådgivare i SollefteåVi söker en person med erfarenhet inom skadehantering och rådgivning. Du har hög servicenivå, organisatorisk förmåga och ett kundorienterat perspektiv. Gedigen erfarenhet inom skadehantering och kundsupport. Förmåga att kommunicera klart och tydligt med både kunder och kollegor. Kompetens att använda datoriserade administrativa verktyg och system. Lösningsorienterad och flexibel med en vilja att överträffa förväntningar. B-körkort är ett krav. Ansvarsområden - Dina arbetsuppgifter Bistå kunder genom hela skadehanteringsprocessen, från mottagandet av ärendet till dess att arbetet är slutfört. Utföra noggranna bedömningar av skador och bistå vid kostnadskalkyler. Föra en öppen och professionell dialog med kunder för att säkerställa deras förståelse och förtroende. Samarbeta med verkstadspersonal och försäkringsbolag för att säkerställa att reparationsarbeten uppfyller kvalitetsstandarder. Dokumentera skador och hantera data i våra verkstadssystem. Förmåner och möjligheter hos Werksta Sollefteå Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där vi värderar och främjar personlig och professionell utveckling. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en innovativ och framåtsträvande organisation med starkt fokus på kvalitet och service. Besök vår karriärsida för mer information om våra förmåner. Om WerkstaWerksta Sollefteå är en del av Sveriges största fristående skadeverkstadskedja. Vi strävar efter att erbjuda branschens bästa kundservice och är det naturliga valet för försäkringsbolag och privatkunder. Werksta-koncernen omfattar över 100 verkstäder i hela Skandinavien, vilket ger oss en stor gemensam kunskapsbas och resurser att alltid ligga i framkant inom skadehantering. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Platschef Micael Wengman 0620-25257. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan och förhoppningsvis välkomna dig till vårt team i Sollefteå!
Nu söker vi en Lackförman för att stärka teamet vid Werksta Sollefteå. Som Lackförman spelar du en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet i vår verkstad. Du kommer att arbeta med ett dedikerat team av tekniker för att garantera att våra fordon återlämnas i toppskick. Din profil - Erfaren LackförmanVi söker dig som har en beprövad erfarenhet inom lackeringsarbeten och brinner för att leverera utmärkt resultat. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och kan samordna arbetet för ett effektivt flöde i verkstaden. Erfarenhet inom lackeringsarbeten på fordon. Förmåga att leda och fördela arbetsuppgifter inom teamet. Starkt fokus på detaljarbete och precision. God kommunikationsförmåga för att samarbeta med kollegor och kunder. B-körkort är ett krav. Arbetsuppgifter som Lackförman Planera och leda lackeringsarbete för att säkerställa tidseffektiva och högkvalitativa jobb. Säkerställa att alla lackeringsprocesser uppfyller våra kvalitetsstandarder. Utföra noggranna kvalitetskontroller före och efter lackering. Koordinera med andra avdelningar för att optimera arbetsflödet. Dokumentera och rapportera utfört arbete i våra system. Förmåner och utvecklingsmöjligheter Som en del av Werksta Sollefteå erbjuds du en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling. Vi värdesätter innovation och hög kvalitet i alla led. Läs mer om vad vi erbjuder på vår karriärsida. Om WerkstaWerksta Sollefteå är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja, med över 100 verkstäder i Skandinavien. Vår målsättning är att alltid leverera den högsta kundnöjdheten och vara det självklara valet för både försäkringsbolag och kunder. Har du frågor angående tjänsten? Tveka inte att kontakta vår platschef Micael Wengman 0620-25257. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Werksta Sollefteå!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och vill jobba tillsammans med en kille i 20-års åldern som personlig assistent i Junsele med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har en stor portion humor, gillar att vara aktiv och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av kön, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Önskvärt är att du är motorintresserad och är någonstans mellan 18-30 år. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, helg och natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Timanställning med chans till visstidsanställning Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner, verksamhetschef. [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer