Våra assistansanvändare runt Sollentuna söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Södertälje OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.
Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med kundkontakt och administrativt arbete? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik? Då kan denna roll som administratör på backofficeavdelningen hos vår kund vara perfekt för dig! Arbetsplatsen är belägen i Sollentuna. Om tjänstenI rollen som administratör kommer du att vara en viktig del av kundens backoffice-team, där du hanterar kundförfrågningar och upprättar prisofferter för olika verkstadsbesök. Du kommer att arbeta med dator, telefon och e-post som dina främsta arbetsverktyg. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support kring verkstadstjänster. Skicka prisuppgifter och offerter till kunder. Hantera administrativa uppgifter kopplade till kundens verkstadsbesök. Arbeta nära både kunder och interna avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete, gärna i en kundorienterad roll. Har du arbetat inom bilbranschen eller på en verkstad tidigare är det ett stort plus! Kvalifikationer: Erfarenhet av administrativt arbete i en serviceinriktad miljö. God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet från bilverkstad och/eller ett genuint intresse för fordon. Varför Starfinder? Vi erbjuder dig en trygg anställning med kollektivavtal och goda utvecklingsmöjligheter. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Starfinder, med mycket goda chanser till fast anställning hos kundföretaget efter en tid. Anställning och tillträde: Heltid, dagtid 8–17 måndag–fredag. Start omgående, tillsvidareanställning med goda möjligheter till övergång till kundföretaget. Kontoret finns i Sollentuna. Ansökan: Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten och processen, vänligen kontakta Frida Eriksson, 076-009 65 02. Vi tar endast emot ansökningar via denna annons. Välkommen med din ansökan till Starfinder!
Vår kund i Sollentuna söker en erfaren projektledare för att leda och samordna införandet av företagets nya, gruppövergripande ERP-system. Systemet är byggt på Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations och innefattar flera ISV-moduler, Microsoft Dynamics CE samt flera tredjepartssystem. Omfattning: 100% Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Tidsram: uppdraget kommer att pågå minst under hela 2025 Ort: Sollentuna, hög närvaro på plats Intervjuer sker löpande. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och möjlighet att samla värdefull erfarenhet i en spännande miljö där din utveckling prioriteras. Din konsultchef finns till hands för att stötta dig i din utveckling, vilket ger dig chansen att kontinuerligt bygga vidare på dina kunskaper och erfarenheter. En utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din IT-karriär! Arbetsuppgifter Som projektledare kommer du att ansvara för samordningen av aktiviteterna före, under och efter den inledande lanseringen av ERP-projektet i Sverige. Du har en central koordinerande roll och tillsammans med nyckelintressenter skapa och hantera en övergångsplan för att snabbt kunna hantera problem och minimera risker under övergången. Du ska säkerställa att relevant dokumentation och planerade leveranser är godkända samt förankrade hos intressenterna och rapportera regelbundet om status på projektet till sponsorgruppen. Din profil och kvalifikationer I rollen som projektledare värdesätter vi din lösningsorienterade och konsultativa approach. Du har en god förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Vidare har du ett strukturerat och målmedvetet arbetssätt. För att trivas i rollen är du trygg och kan på egen hand ta initativ när det krävs. Vidare ser vi gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom IT, projektledning och/eller affärssystem. Tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt. Du är van att leda, utmana, analysera och är inte främmande för att själv producera material och leverera resultat. Du är en lagspelare som har förmågan att skapa samsyn, se lösningar och arbeta mot gemensamma mål. Krav - Minst fem års erfarenhet av projektledning - Dokumenterad erfarenhet från införande av ERP-system - Goda ledarskaps- och kommunikationsfärdigheter - Flytande svenska och engelska – i både tal och skrift Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Intervjuer sker löpande så registrera din ansökan redan idag. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Vi söker efter personal, Arbetsuppgifter. Pizzabagare, i kassa, Grill, städ och det kan komma andra arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du bor nära arbetsplatsen och kan vara flexibel då arbetstider kan variera.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Oleinitec Nordic AB är ett kunskapsföretag inom mätteknik och den kompetenta länken mellan innovativ teknik och funktion inom nordisk forskning och industri för material-, vätske- och gasanalys. Vi skapar driftsäkra lösningar med låga underhållskostnader genom kvalificerade behovsanalyser och kontinuerlig uppföljning under instrumentens hela livscykel. Bolaget har 10 anställda i Sverige och vi ingår i finska WEST Invest Group med ca 450 anställda och en omsättning på 85 miljoner . Läs mer på https://oleinitec.se/ Företaget expanderar och vi söker nu en: Resande servicetekniker Vi söker dig med teknisk utbildning, exempelvis inom elektronik, mekatronik, automation eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har en god förståelse och erfarenhet när det gäller service och felsökning av teknisk utrustning. Är du en aktiv och social personlighet som är bra på att lösa tekniska problem? Om tjänsten: I denna roll ansvarar du för installation, service, felsökning och support av avancerade mätinstrument hos våra kunder inom forskning och industri. Arbetet innebär ca 50-60 hotellnätter per år och resor inom främst Norden, men även vissa resor utanför regionen för utbildning hos våra leverantörer kan förekomma. Rollen kräver självständighet, teknisk förståelse och en stark serviceanda. Arbetsuppgifter: Installation och driftsättning av laboratorieinstrument hos kunder. Underhåll, service och reparation av befintliga system. Teknisk support och felsökning, både på plats och på distans. Kundutbildning i användning och underhåll av instrumenten. Dokumentation av utförda arbeten och rapportering till både kunder och interna system. Samarbete med våra leverantörer för teknisk support och uppdateringar. Kvalifikationer och erfarenhet: Teknisk utbildning, exempelvis inom elektronik, mekatronik, automation eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av arbete med laboratorieinstrument, analysutrustning eller precisionsmätning är meriterande. God förståelse för mekanik, elektronik och mjukvara. Intresse för kemi och fysik är meriterande. Erfarenhet av felsökning och service av teknisk utrustning. B-körkort. Personliga egenskaper: Problemlösningsorienterad och noggrann. Självständig och initiativrik. God kommunikationsförmåga och kundfokus. Flexibel och resvan. Språkkrav: Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Vi erbjuder en varierande och utvecklande roll i en tekniskt avancerad bransch, där du får arbeta med högkvalitativa produkter och nära samarbete med ledande leverantörer. För rätt person finns möjlighet att utgå från bostaden en eller flera dagar i veckan. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se dock senast den 19 april.
Nu söker vi på Submit däckmontörer / däckskiftare till vår kund i Sollentuna. Har du slutfört fordonsprogrammet eller har tidigare erfarenhet som skiftare är det här en grym möjlighet att komma in på ett av landets mest etablerade däckspecialister med både möjligheter för jobb efter säsongen såväl som referenser med tyngd till framtida jobbansökningar. Vi söker dig som vill gå från arbetsdagen med en känsla av att ha jobbat hårt, har tidigare erfarenhet av däckskifte samt känner en stolthet i att göra jobbet på ett effektivt och korrekt sätt. Krav: Erfarenhet av däckskifte Mentalt och fysiskt stark God svenska i tal och skrift - Alt. flytande engelska Meriter: B-körkort Fordonsutbildning Lön: Enligt överenskommelse Plats: Uppland Väsby Start: Mitten på oktober Är du den vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten kan du maila [email protected]
Om oss Eztablisher är en väletablerad försäljningsbyrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Vårt kontor i hjärtat av Gamla stan erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. Mötesbokare Som Mötesbokare hos oss spelar du en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalificerade möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision samt bonussystem utan tak. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Rekryteringen sker löpande och tillsätts snarast. Vi ser fram emot din ansökan!
Etac - Creating possibilities Would you like a career where you can contribute to something meaningful? At Etac, you can pursue an interesting career journey while being part of a rewarding end goal – to improve people’s quality of life. Our medical aids promote abilities for people at all stages of life, helping children develop new skills, prolonging independence for people in later life, and supporting caregivers in their daily work. We are a global company with sales all over the world, and with our roots and headquarters in Sweden. If you want a job where you can develop professionally while also making a positive difference to people’s lives – let's create new possibilities together! Your Responsibilities As a Senior Azure Engineer at Etac, you will play a pivotal role in shaping and maintaining our Azure environment, ensuring its robustness and scalability. Working closely with IT architects, you will translate complex design patterns into concrete technical solutions and ensure the seamless integration of various systems. You will also be instrumental in overseeing external partners, ensuring that all deliverables meet the highest quality standards and contractual agreements. In addition to your technical expertise, you will be responsible for driving key DevOps initiatives, optimizing development pipelines, and maintaining security best practices across the entire IT infrastructure. Your core responsibilities will include: - Implementing and maintaining Azure environments, including networking, PaaS services, and data solutions, ensuring stability, security, and performance. - Collaborating with architects to implement design patterns in areas like data management, applications, and platform configurations. - Overseeing partner deliveries to ensure quality and compliance with agreements. - Supporting the development and maintenance of DevOps pipelines, automating development, testing, and deployment. - Creating and maintaining documentation for operational procedures and service descriptions to support knowledge transfer and troubleshooting. - Adapting to new concepts, supporting changes within the Tech team, and driving continuous improvement. - Applying IT security best practices to safeguard the environment from potential threats. Your Profile We are looking for a highly skilled and motivated Senior Azure Engineer with a relevant university degree in IT or equivalent work experience. The ideal candidate will have at least 5 years of experience working with Azure environments, including networking, PaaS services, and data management. You should have in-depth knowledge of Windows, SQL, Active Directory, and other related services within Microsoft’s hosting track, as well as a strong understanding of DevOps services and experience in implementing and supporting DevOps pipelines. Experience working with Microsoft frameworks and implementation frameworks is highly valued. A solid grasp of IT security concepts and best practices is essential. Proficiency in English is important, and knowledge of Swedish is valued. In addition to your technical expertise, personal qualities are equally important. We are looking for someone who is driven, proactive, and capable of working independently. You should be a natural problem-solver with a strong focus on delivering results. Clear communication skills and the ability to explain complex technical concepts in an understandable way are key. Collaboration and teamwork are essential, as is a strong sense of initiative and responsibility in your work. Why Etac? We are a dynamic company on an exciting journey, offering career opportunities across multiple fields and locations worldwide. As part of our team, you will work in an environment that values: - Contributing to solutions that improve people’s lives. - Opportunities for professional growth within the organization. - A healthy work-life balance. - Freedom with responsibility. Application Process In this process Etac is working with Level Recruitment. To apply, please click the apply button. If you have further questions don´t hesitate to contact Recruitment Consultant Stina Koskijev at +46 8 120 50 421 or [email protected]. Please note that no applications will be allowed through email. We will interview ongoingly so please register your application as soon as possible.
Välj ett jobb för att visa detaljer