Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jästbolaget söker processoperatörer inför sommaren 2024

Jästbolaget har sedan 1893 varit Nordens ledande producent och leverantör av jäst, alltid med omtanke om människor och miljö. Vi är marknadsledande på den svenska och norska marknaden och har även en betydande export. Med lång erfarenhet och skickliga anställda producerar vi olika sorters jäst av hög kvalitet för bl.a. bakning, vintillverkning och djurfoder. Genom en avancerad biokemisk process, utförd i vår automatiserad anläggning norr om Stockholm, framställer vi våra produkter. Vi bedriver även ett omfattande utvecklingsarbete för att ta fram nya produkter och applikationer samt att förbättra befintliga. Jästbolaget ingår i Orkla-koncernen och utgör en central del av Orkla Food Ingredients och KåKå-gruppen. Som processoperatör på Jästbolaget har du ansvaret för att paketera jästen vid våra olika produktionslinjer. Detta innebär främst att du hanterar paketeringsmaskiner men även en del manuellt arbete förkommer. Vid paketering av jäst ingår rengöring av utrustning, både manuell och automatisk samt visst underhåll av utrustning. I arbetet ingår också att övervaka kvalitén och rapportera avvikelser samt att ge statistik- och uppföljningsunderlag. Att bereda vissa processhjälpmedel tex saltlösning och stärkelselösning förekommer också. En viktig del av arbetet är också att tillsammans med kollegor vara engagerad i arbetsmiljön, särskilt genom att lyfta fram eventuella risker och ge konstruktiva förbättringsförslag. Du kommer att ingå i ett team med ett tiotal kollegor men samtidigt är vissa delar arbetet självständigt. Då vår produktion går dygnet runt innebär det att arbetet sker i tvåskift, normalt måndag till fredag förlagda förmiddagar 7-15 och eftermiddagar 15-23. Generellt varannan vecka förmiddag och varannan vecka eftermiddag. Under högsäsong förekommer också vissa helger och nätter. Vi söker dig som vill få kunskap och förståelse hur en livsmedelsproduktion fungerar, gillar att arbeta både självständigt och i skift. Då du kommer arbeta med livsmedel och vi är BRC certifierade är det meriterande om du är välbekant med matsäkerhet samt har arbetat under hygienkrav och med ett systematiskt arbetssätt. Vidare har du praktisk fallenhet och intresse för teknik och underhåll samt behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Truckkort är önskvärt men inte ett krav. Du är över 18 år och har en avslutad gymnasieutbildning. Som person är du ansvarstagande, noggrann och effektiv. Du är engagerad och tycker om att arbeta med kroppen. För att lyckas med arbetsuppgifterna behöver du vara bra på att samarbeta men samtidigt ha en god förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Vidare ser vi att du är ordningsam och har förmåga att behålla lugnet även när det inte går som man tänkt sig. Att du delar våra värderingar modig, pålitlig och inspirerande ser vi som en förutsättning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker nu processoperatörer till vår Produktion med placering är på Jästbolaget i Rotebro. Välkommen med din ansökan snarast då urval sker löpande. Tillträde snarast möjligt i maj och viktigt att du kan arbeta under hela juli och början av augusti.

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Allmänspecialist till Norrvikens vårdcentral!

Vår härliga och mycket familjära vårdcentral ligger i norra Sollentuna, precis i anslutning till Norrvikens pendeltågsstation och ett härligt bostadsområde. På vårdcentralen är vi ett team på ca 22 medarbetare, med gedigna kunskaper och många med lång primärvårdserfarenhet. Vår arbetsgrupp består av en sammansättning av olika professioner: fasta distriktsläkare samt ST & AT-läkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, undersköterskor, psykologer och mediciniska sekreterare som alla kompletterar vårt fantastiska team! Vi är ett sammansvetsat team med högt i tak! Här blandas allvar med lättsamheter.  Vi känner våra patienter väl och det är en mycket mysigt och familjär stämning hos oss, och vi söker en till familjemedlem!  Vi erbjuder invånarna och våra patienter god vård på hög medicinsk nivå med fokus på patientsäkerhet och kvalitet. Vi ansvarar för cirka 8000 listade patienter. Vi bedriver läkarmottagning, sjuksköterska/distriktssköterskemottagning, hemsjukvård, astma/KOL mottagning, diabetessköterska samt medicinsk fotvård. Vi har även en välbemannad psykologmottagning. Du kan läsa mer om oss på Norrvikens vårdcentral (regionstockholm.se) Vi kan erbjuda dig att arbeta på en vårdcentral med bra arbetsvillkor, en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler och kontinuerlig kompetensutveckling för dig i din yrkesprofession. Självklart har du möjligheten till distansarbete hos oss! Vi arbetar mycket med digitala kanaler och digitala möten! SLSO erbjuder flera förmåner, bl.a har vi friskvårdsbidrag, fri sjukvård och erbjuder möjlighet till löneväxling. Här har vi ett generöst friskvårdsbidrag på 5000kr årligen samt ett väldigt förmånligt pensionsavsättningsavtal som utmärker sig väldigt gentemot andra arbetsgivare. Du kan läsa mer om det på Förmåner hos Stockholms läns sjukvårdsområde (regionstockholm.se) Modern sjukvård kräver att vi samarbetar som välfungerande team för att säkerställa en god patientsäkerhet. Vi lägger en stor vikt på teamarbete eftersom vi vet att kvaliteten i vården ökar genom ett teambaserat omhändertagande där olika yrkeskategorier samarbetar. Teamet runt patienten ska tillsammans skapa hög tillgänglighet, tidig upptäckt av psykisk ohälsa samt erbjuda patienterna stöd till egenvård, bedömning, behandling och uppföljning.  Arbetsbeskrivning: Som allmänspecialist träffar du patienter i alla åldrar på akut och planerad mottagning såväl digitalt som fysiskt. Du handleder AT, ST & BT- kollegor och stöttar övriga yrkeskategorier i medicinska bedömningar. Du drivs av kvalité i ditt arbete och är en god samarbetspartner bland kollegerna. Här finns möjlighet till olika ansvarsområden där du har dina specialintressen! Välkommen till ett meningsfullt jobb! Kvalifikationer: Specialist i allmänmedicin med behörighet att verka inom svensk sjukvård.  Anställningsform: Tillsvidareanställning. 100% enligt överenskommelse. Arbetstid måndag-fredag. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde efter överenskommelse. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid professionellt bemötande av både patienter och medarbetare. Planering och samordning är välbekanta begrepp för dig, du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna beslut. Egenskaper som är bra att ha i den här tjänsten är lyhördhet, flexibilitet och nytänkande. Ett gott och respektfullt bemötande av patienter, närstående och kollegor samt förmåga att dela med sig av kunskap och information är av yttersta vikt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du passar in i arbetsgruppen. Övrig information:  Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!  Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.sll.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
3rd Line Specialist

Nu söker vi en 3rd Line Specialist till vår kund i Sollentuna. Sök tjänsten idag! Om företaget Infometric är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den intensiva energiomställningen. De är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa deras kunder att hushålla med deras gemensamma resurser. De erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig – för både plånboken och klimatet. Genom åren har de har hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. De mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I deras mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar. Sedan starten 1995 har de samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar de upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen. Infometric’s huvudkontor är placerat i Sollentuna och de är omkring 55 anställda.  Om tjänsten Som specialist på tredje linjen kommer du att fungera som en länk mellan andralinjen och utvecklingsteamet. Den ena delen av tjänsten består av att hjälpa kunder och användare med din expertis inom mätteknik på ett effektivt och smidigt sätt. Du kommer att bistå med avancerad teknisk support genom att felsöka och lösa komplexa IT-incidenter samt tillhandahålla korrekt underlag till utveckling för vidare hantering. Den andra delen är att säkerställa att Infometrics egenutvecklade AMR-system har en smidig och effektiv drift.  I rollen kommer du att tillhöra en funktion inom företagets utvecklingsavdelning. Vi söker dig som Avslutad gymnasieutbildning inom exempelvis IT, teknik eller el. Tidigare erfarenhet av mätteknik och/eller fastighetsautomation. Flytande svenska i både tal och skrift. Engelska på gymnasienivå. Vi ser gärna att du bor på norra sidan av Stockholm. För att vara framgångsrik i rollen bör du vara en strukturerad och noggrann person som är skicklig på att prioritera dina arbetsuppgifter rätt. Då rollen innefattar kundkontakt ser vi att du är en social person som trivs med att leverera god service. Vidare bör du vara pedagogisk i ditt sätt att kommunicera med kunder. Övrigt Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos vår kund. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] Ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Customer Care Specialist to BMW Northern Europe

We are now looking for a Customer Care Specialist to one of the world´s most leading manufacturers of cars and motorcycles – the BMW Group. Everyone who works within the BMW Group is proud to be able to deliver cars, financial services and customer experiences with the highest quality. Customers all over the world are proud to drive a BMW. Do you also want to be proud? Share your passion for Customer Service! What awaits you? As a Customer Care Specialist you will work with a team of experienced specialists to manage areas of operations that are vital to a successful Customer Support. For the right person with the right mindset there is a great opportunity to be a major part in setting the processes, ensuring communication to stakeholders and steering the Service Partners and Providers to deliver a true premium customer experience. It is a role with big responsibilities, as well as big impact. In this function your main responsibilities and tasks will be: • In the role of Customer Care Specialist, you work closely with the team in order to ensure that partners and stakeholders deliver a premium service to the end customer. • Guiding BMW Customer Service agents and Authorized workshops how to manage more challenging customer matters, including in Consumer Law topics. • Steering the Service Partners and Assistance Providers to ensure that customers receive repair and roadside assistance services that they are entitled to and with the customer experience in focus. • Support the market teams and dealers continued implementation of a Proactive service process. • Developing and implementing policies and procedures for the management of these topics in the region. What should you bring along? You have good experience of customer care, and a mindset of how premium customer care can be delivered. Preferably you have experience from the automotive industry, either on the importer side or from the dealership side. It is beneficial if you have a good understanding of the service and repair business. If you have experience from the insurance industry and have dealt with cases involving customers and vehicles, this is also of interest. • At least 2 years´ experience working for vehicle OEM in aftersales, vehicle insurance provider or similar experience • Excellent communicator (written and verbal) • Analytical mind-set and systematic approach • Self-driven and proactive approach, this role requires own initiative. • You need to be fluent in written and verbal in both English and one of the Scandinavian languages (Swedish, Danish or Norwegian). We will place great emphasis on your personal characteristics. What does it mean to work for BMW? At BMW Group, everything starts with passion. It turns a profession into a vocation. It drives us to keep reinventing mobility and bring innovative ideas onto the roads. Enthusiasm for joint projects turns a team into a strong unit where every opinion is valued. It is only when expertise, highly professional processes and enjoyment of work unite that we can shape the future together. Whatever your heart´s desire – in the BMW Group, you will find a wide range of departments and disciplines across the world where you can share your professional passion with us. Further information The position is located at BMW´s Nordic head office in Sollentuna / Silverdal. The premises are modern and include a lunch restaurant as well as access to a gym. This is a full-time consultant position starting immediately or by other agreement. Are you looking for an exciting challenge? Read more about BMW and your future career; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc  We look forward receiving your application at www.jurek.se  in either Swedish or English. For any questions please reach out to the responsible Consultant Manager Victoria Tjernström, [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Behöriga lärare i Ma/En till Introduktionsprogrammet - Häggviks gymnasium

Häggviks Gymnasium är en fristående anpassad gymnasieskola samt gymnasieskola för elever inom AST belägen i Sollentuna. Inom den anpassade gymnasieskolan erbjuder vi nationella och individuella program. Gymnasieskolan vänder sig till elever som är diagnosticerade inom autismspektrum där vi erbjuder introduktionsprogrammet individuellt alternativ. I anslutning till skoldagen erbjuds även korttidstillsyn (fritids). Med kompetenta och engagerade medarbetare baserar vi utbildningen på varje elevs förmågor och förutsättningar. Häggviks Gymnasium drivs av Utvecklingspedagogik Sverige AB. Utvecklingspedagogik bedriver utbildnings- och omsorgsverksamhet som ger ökad kunskap, livskvalitet och delaktighet i samhället för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Samtliga verksamheter präglas av hög kvalitet, ständig utveckling och individfokus. Vi söker nu 2 lärare med behörighet i första hand för undervisning i grundskolans årskurser 4-9. Två lärare med erfarenhet av undervisning i svenska, matematik och engelska. Ni kommer att undervisa elever på gymnasiets introduktionsprogram - Individuellt alternativ - elever med diagnoser inom AST/NPF. De elever som har betyg från grundskolan erbjuds undervisning i gymnasiekurser. Då alla våra elever har omfattande stödbehov är det viktigt att du är trygg i din yrkesroll och van vid att använda olika metoder och verktyg för att eleverna når behörighet för gymnasieskolans yrkesprogram. Våra elever har behov av mentorer på plats - därför söker vi dig som vill arbeta heltid. Totalt är idag 30 elever inskrivna på programmet. Undervisningsgrupperna är förhållandevis små - 5-10 elever i varje grupp. Våra lärare arbetar nära varandra och om utrymme finns, i två-lärarsystem. Det är därför viktigt att du kan samverka i t ex gemensamma och ämnesövergripande projekt. Våra lärare har ett särskilt intresse för elever i behov av särskilt stöd och det är därför meriterande om ni tidigare arbetat riktat med målgruppen. Vi förväntar oss också att ni aktivt är med och bidrar i elevhälsoarbetet. Arbetet ställer höga krav på god kommunikation och och att ni uttrycker er väl på svenska i såväl tal som skrift. Anställningen är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är en semester- eller ferietjänst - valet är ert. Vi tillämpar provanställning 6 månader. Vi kommer att ha intervjuer löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan annonstidens utgång.   Vi erbjuder dig • En attraktiv arbetsgivare som ser medarbetarens kompetens som viktig för fortsatt utveckling • Ett arbete där de vi är till för, elever och brukare, alltid är i fokus • Ett företag med hög kvalitet som kännetecknas av ständig utveckling • En arbetsplats med trygg och välkomnande atmosfär med aktiva och kompetenta kollegor • En arbetsmiljö som är tillåtande, utmanade och kreativ • Friskvårdsbidrag och andra erbjudanden via vår förmånsportal. • Vi tillämpar individuell lönesättning • Vi har kollektivavtal Ett arbete som utförs tillsammans med positiva och engagerade kollegor där stort fokus och engagemang ligger på våra elever. En arbetsplats som präglas av en välkomnande atmosfär där idéer och tankar tas tillvara. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Välkommen med din ansökan! Vi väljer att hantera denna rekrytering internt och avböjer alla eventuella erbjudanden om hjälp med rekrytering från externa företag.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Sjuksköterska till vårdcentral i Kista

Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt.    På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till en vårdcentral i Kista.    Tidsperiod: v.30-35 Omfattning: 100% Arbetstider: Dagtid   Arbetsuppgifter  Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på vårdcentral. Svea Work erbjuder dig  Konkurrenskraftig lön  Semesterersättning  Tjänstepension Engagerad och lyhörd konsultchef  Boende och reseersättning utanför hemort    Kvalifikationer  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.     Personliga egenskaper  Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården.      Sista ansökningsdag  Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!    Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Nattpersonal sökes till barn & ungdomsboende enligt LSS, Sollentuna

Har du ett brinnande intresse för att arbeta med barn och unga i behov av stöd, omsorg och pedagogiskt stöd? Då tror vi att du kommer att trivas bra hos oss! Landsnoravillan är ett barn- och ungdomsboende enligt LSS, beläget i mysiga villakvarter i Edsviken, Sollentuna. Din roll som Stödassistent Vi bygger på vårt team på Landsnoravillan och söker nu en vaken nattpersonal. Arbetet innebär att ge barnen stöd i deras hem vad gäller omvårdnad, ADL, social träning samt en stor mängd fritidsaktiviteter. Du arbetar utifrån en tydlig struktur och förutsägbarhet i vardagen genom kända rutiner och förhållningssätt samt tydliggörande pedagogik. I arbetet ingår även kontakt med anhöriga, dokumentation, matlagning och övrigt praktiskt hushållsarbete. Du ger adekvat pedagogiskt stöd till de boende och följer de pedagogiska handlingsplaner som finns upprättade. Du säkerställer även delaktighet och inflytande hos den boende. Självklart har du ett riskmedvetet förhållningssätt. Arbetstiderna är förlagda på ett rullande schema och från klockan 21:00-08:10. Din profil För att kunna arbeta hos oss, krävs att du: - Är undersköterska, socialpedagog eller barnskötare. - Har erfarenhet av barn/ungdomar med utvecklingsstörning. - Har lätt för att tala och skriva svenska. Du känner glädje i att hjälpa och stötta människor i vardagen. Du har förmågan att bemöta människor på ett professionellt sätt och kan självständigt hantera olika situationer utifrån varje individs förutsättningar och behov. Som person är du stabil, trygg och har god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder SOLOM erbjuder en arbetsplats med glädje, engagerade medarbetare, god gemenskap och närvarande ledare. Vi erbjuder förmåner som friskvårdsbidrag och Edenred Rikskortet (subventionerad lunch) och självklart har vi kollektivavtal.   Om SOLOM SOLOM är Sollentuna kommuns största utförare inom äldreomsorg och LSS. Vi bildades 2013 och är något så unikt som ett kommunägt vård- och omsorgsföretag. SOLOM är en av Sollentunas största arbetsgivare och finns idag på ett 30-tal platser i kommunen. Med glädje, engagemang och respekt arbetar vi varje dag för att hjälpa våra kunder att ha huvudrollen i sina liv. Läs mer om oss på www.solom.se Utdrag från Polisens belastningsregister kommer att efterfrågas i samband med anställningserbjudande. Om SOLOM SOLOM är Sollentuna kommuns största utförare inom äldreomsorg och LSS. Vi bildades 2013 och är något så unikt som ett kommunägt vård- och omsorgsföretag. SOLOM är en av Sollentunas största arbetsgivare och finns idag på ett 30-tal platser i kommunen. Med glädje, engagemang och respekt arbetar vi varje dag för att hjälpa våra kunder att ha huvudrollen i sina liv. Läs mer om oss på www.solom.se Utdrag från Polisens belastningsregister kommer att efterfrågas i samband med anställningserbjudande.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Lagermedarbetare på deltid sökes

Vi på Submit söker nu efter en lagermedarbetare till vår kund i norra Stockholm.Om oss: Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden:Kunden är en leverantör av högkvalitativa lösningar inom svensk industri. Med årtiondens erfarenhet och en passion för innovation strävar de efter att erbjuda kunder effektiva lösningar som möter deras specifika behov och krav. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna för den här rollen är mångsidiga och varierar mycket från dag till dag för att säkerställa en smidig drift och hantering av verksamheten. En typisk dag kan inkludera allt från att ta emot och hantera leveranser av varor till att plocka och förbereda ordrar för leverans. Dessutom kan du förvänta dig att ta hand om administrativa uppgifter som att hantera dokumentation. Den mångsidiga karaktären av denna roll ger dig möjlighet att vara involverad i olika aspekter av verksamheten och utveckla en bred uppsättning färdigheter inom logistik och administration.Vem vi söker:Vi söker en ung och engagerad person som är en driven lagspelare och brinner för att leverera utmärkt service. Som en del av teamet kommer du att ha möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Din förmåga att kommunicera effektivt och skapa positiva relationer är avgörande när du interagerar med både kollegor och kunder. Dessutom krävs det att du har goda kunskaper i engelska och är bekväm med att använda datorer för att hantera olika arbetsuppgifter. Plats: Sollentuna Start: Omgående Lön: Lön enligt ök. Arbetstid: Deltid - Förmiddag med möjlighet till heltid Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Payroll Consultant - Agda PS

Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Gillar du ett kundnära arbete och säkerställa kvalité i lönearbete? Då välkomnar vi dig till vårt familjära team i Rotebro.  Arbetet som Payroll Consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.   Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Gillar du ett kundnära arbete och säkerställa kvalité i lönearbete? Då välkomnar vi dig till vårt familjära team i Rotebro.  Arbetet som Payroll Consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.   Arbetet innebär också  * Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet  * Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi  * Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag  Vi söker dig som har  * Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete  * Erfarenhet av Agda  * Goda kunskaper i Engelska & svenska  * Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor  Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.   Azets erbjuder dig  Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:  * En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)  * Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter  * Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.  * Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv  * Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter  Bli en del av Amazing Azets  Placering är i Rotebro, Sollentuna och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Startdag enlig överenskommelse. Varmt välkommen att bli en del av Amanzing Azets!  Vid frågor, kontakta:  Jessica Ahlström, Consultant Manager, [email protected]   Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, [email protected]  #LI-Hybrid #LI-MK1

26 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024