ChopChop Häggvik söker Kassa- och Serveringspersonal

VI SERVERAR MAT OCH UTVECKLAR MÄNNISKOR! ChopChop Häggvik söker nytt tillskott till teamet, vi söker dig som vill utvecklas personligen, kan erbjuda bra service och servera mat som vi är stolta över. Glöm inte att märka din ansökan med rubriken Häggvik Deltid. Vilka är ChopChop? ChopChop har idag 41 restauranger, vi är i en expansiv fas! Vi söker dig som vill anta utmaningen och utvecklas med oss. ChopChop är Skandinaviens första drive thru restaurang med inriktning på det asiatiska köket. Vår första restaurang öppnades i Eskilstuna 2011, och sedan dess har vi öppnat många fler över hela Sverige. Vi erbjuder våra gäster ett bättre alternativ till dagens snabbmat längs vägarna, på ett snabbt och tillgängligt sätt. Vårt mål är att slå sönder bilden av traditionell snabbmat och omdefiniera hela upplevelsen för våra kunder. Detta uppnår vi genom att använda oss av råvaror av bästa kvalité och erbjuda våra gäster en lugn och trivsam miljö för ett besök utan stress. Genom oss kan du uppleva charmen branschen har att erbjuda. Vi erbjuder en arbetsplats med god sammanhållning och en tillfredställande arbetsplats där vi kan jobba hårt och utvecklas tillsammans. Givetvis ska vi ha kul under resans gång också, är du hårt arbetande och söker efter en utmaning? Tveka inte att söka till oss. Beskrivning av arbetsuppgift. Hos oss är gästerna vår högsta prioritet och kollegorna i ditt team. Att jobba med oss innebär det att du utför ditt arbete med 100 % engagemang med en entusiatisk inställning. Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta med att servera gäster, arbeta i kassa, samt renhållning. Respektive restaurang har särskilda, vardagliga rutiner och regler som skall följas, men samtliga strävar efter samma målsättningar - att visa respekt gentemot varandra, arbeta som ett lag och hjälpas åt med de uppgifter som finns på arbetsplatsen. Vad söker vi och vad erbjuder vi? ChopChop erbjuder en omväxlande arbetsmiljö på grund av dess bransch. Gillar du teamwork, nya utmaningar och har viljan att prestera inom allt du gör? Då gillar vi dig! Vi kräver inte att du har någon tidigare erfarenhet, för den har vi. Vi erbjuder en arbetsplats fullt av schyssta och hjälpsamma kollegor som jobbar åt gemensamt satta mål. Lön Lön enligt Kollektivavtalets(Riksavtalet Visit-HRF) tariffer (Lönegrupp 2) Just nu söker vi dig som vill jobba deltid med en omfattning av 50%. Arbetet är förlagd på dagtid, kvällstid och helger. Skicka din ansökan till oss via [email protected] och det är viktigt att du märker rubriken med Häggvik - Deltid När börjar tjänsterna? snarast enligt överenskommelse . Vi söker efter att tillsätta följande tjänster: 2st x Tjänster Tack för visad intresse #jobbjustnu

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Lokalvårdare - skolstäd i Sollentuna

Beskrivning Just nu söker vi efter  städpersonalen med erfarenhet av skolstädning!  Som medarbetare inom lokalvård så kommer du att ingå i en arbetsgrupp som underhåller en offentlig lokal. Du kommer att arbeta med den dagliga underhållsstädningen. Arbetet inleds med introduktion samt arbetsbeskrivning vad som skall göras i varje område. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär städning av skolor i Sollentuna mellan mån-fredag efter kl.17.00 Kvalifikationer Vi söker dig som har ett brinnande intresse och engagemang för service och vet hur olika typer av människor skall bemötas. Som person är du social, utåtriktad, flexibel och du utför ditt jobb med god kvalité. Att forma ditt eget och gruppens arbete ser du som en självklarhet. Du strävar efter att göra ett noggrant arbete med ett bra bemötande där nöjd kund är i fokus. Erfarenhet från andra serviceyrken eller det som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är meriterande.  Du har lätt att uttrycka dig i både svenskt tal och skrift. Villkor Anställning  med timlön enligt vårt Kollektivavtal

16 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Eventsäljare | Sthlm

EVENTSÄLJARE Som Eventsäljare för det internationella bolaget Fortum, blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på marknaden. Du blir en viktig del av det positiva säljteamet och arbetar tillsammans med kollegor för att hjälpa kunder att spara pengar genom att erbjuda en optimal lösning för deras elavtal. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning av Fortums tjänster. Driva din egna försäljning mot budget. Samarbeta med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Är utåtriktad, driven och nyfiken. Självgående & ansvarsfull. Är flytande i Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning, meriterande men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Garantilön + Provision. Heltidstjänst: Mån-Fre kl. 10 - 19. Personlig & professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Nadja Felin 076 722 59 70 | [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Socialchef till Sollentuna kommun

För dig som läser detta vill vi på Poolia Executive Search AB informera om att vi just nu gör en övergång från rekryteringssystemet Intelliplan till Teamtailor. Innan vi går över helt kommer vi under övergången att hänvisa dig som når oss genom Intelliplan vidare till Teamtailor. Ansökan till denna tjänst sker för förtydligande enbart via rekryteringssystemet Teamtailor och du måste därför skicka in din ansökan via länken nedan för att den ska tas med i processen. Du ansöker alltså inte genom ansökningsknappen på denna sida. https://pooliaexecutivesearch.teamtailor.com/jobs/3901250-socialchef-till-sollentuna-kommun

16 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Fältsäljare

Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Mh Enterprises erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Mh Enterprises söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Mh Enterprises: Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Brödpackare/Chaufför

Vi söker nu en brödpackare med B-körkort. Du börjar kl.00.30 och packa bröd efter följesedel. kl.03.40 packar du bilen och åker till våra kunder. Denna tjänst är heltid måndag - fredag. Svenska är ett krav. Kollektivavtal finns. Gärna om du är rökfri under arbetstid då vi arbetar med livsmedel. Välkommen med din ansökan till ett glatt gäng som behöver förstärkning. Märk ansökan med Chaufför till [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Product Director - Home Appliances

We’re looking for a Product Director for our Home Appliance team, responsible for defining the vision for an Appliance-first, omni-channel messaging and content platform that will improve how we connect with our customers on their day to day, allowing us to increase personalization, segmentation and reach for activation and information messaging we send to our customers, in multiple products and channels. This role is key for Commercial Digital and will enable us to solve requirements from stakeholders across the organization, prioritize and coordinate efforts and initiatives for the Communications Platform and ensure to create and implement a strategy to increase engagement in multiple channels, generate more leads, activate and convert customers. What you’ll do Define and communicate the vision for the communications platform shared capabilities, ensuring they seamlessly integrate and elevate the user experience Coordinate between multiple stakeholders to balance the needs of the the team operations cover the needs of our internal customers Serve as the bridge between product teams and business stakeholders, ensuring alignment in objectives and clarity in communication Oversee the creation and enhancement of platform components, including API’s and user facing components Prioritize internal and external user needs and feedback, ensuring the platform's base components are intuitive, responsive, and delightful in close collaboration Define key results for the team and success metrics for the platform, guaranteeing the growth of each effort and investment Engage and maintain relationships with external providers for the communication solutions, getting the best of the specialized tools and partnerships Craft and maintain a product roadmap for the foundational features, aligning with broader organizational goals and user needs Monitor the effectiveness and efficiency of the base products, ensuring continuous improvement based on data and feedback You and your skills Experience in product management, ideally with platform product experience Good experience handling external vendor platforms and leveraging their contribution to the product stack Good understanding of technical platform concepts, such as API design, identity and access systems, permissions management, security, and compliance Great understanding of user experience design and it’s impact on product growth Effective communication and collaboration skills and experience in managing and prioritising various stakeholders and their needs Ability to grow and inspire a team towards a shared vision Business mindset with a focus on data-driven decision-making

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Order Coordinator at LG Electronics Nordic

Job Description: Management of sales orders for LG Electronics customers in the Nordics. Manage relevant systems, processes and controls to secure sales accuracy and make sure that customer expectations of delivery accuracy and quality is met. Managing, controlling and following up on daily operations. Requirements: Highly skilled in and dedicated to customer service; Strong interpersonal skills including verbal and written communication; Strong project management and problem-solving skills; Excellent organizational stills, extremely detail oriented with attention to accuracy; Ability to apply a common sense understand to carry out details; Ability to work independently and with a team; Proficiency with Microsoft Office programs including Excel, PowerPoint and Word. Ability to manage multiple responsibilities; Self-starter and willingness to learn new processes and procedures. Experience in Logistics or Suppy Chain Management. About LG: LG's vision is to supply top-of-the-range innovative digital products and services and ensure customer satisfaction LG is the brand that is Delightfully Smart. "Life's Good"​ slogan, and futuristic logo represent exactly what LG stands for LG has 5 core business domains: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliances, Air Solutions and Business Solutions

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Planeringsledare - Bli en del av oss!

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Johannesbergsvägen är ett äldreboende i Sollentuna, Silverdal som öppnade 2021 med plats för 54 kunder. Vi är ett trevligt team där vi nu söker en erfaren, driven och positiv undersköterska. Hos oss får du möjlighet att utvecklas inom demensvård och påverka verksamhetsvecklingen tillsammans med ledningen. Vi söker en erfaren och engagerad Planeringsledare/Gruppchef till vårt växande team. Vi är ett dynamiskt företag som värdesätter teamwork, kreativitet och innovation. Som Planeringsledare/Gruppchef kommer du att spela en nyckelroll i att leda och motivera ditt team mot framgång. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänstenDu är spindeln i nätet, ingår i den lokala ledningsgruppen och har ett nära samarbete med verksamhetschef, bitr verksamhetschef och gruppchefer.Planeringsledaren ansvarar för personalplanering, planering av dagen ute på avdelningarna, introducerar ny omvårdnadspersonal, samordnar möten och sköter kontakt med olika leverantörer. Tillsvidaretjänst 100 % Arbetstider måndag - fredag dagtid Tillträdesdatum i juli 2024 Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorg och service och kan se individens behov. Du ska kunna ha många bollar i luften och ha förmåga att arbetsleda. Vidare drivs du av goda resultat och vill vara med att utveckla verksamheten och bidra i förbättringsarbetet. Kompetenser: Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering Samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning/erfarenhet. God datorvana och teknikvana Erfarenhet av Epsilon och Medvind B-körkort Behärska det svenska språket väl i tal och skrift Erfarenhet av arbetsledning Tidigare arbete inom samordning och planering är meriterande Om AttendoAttendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

16 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Pedagog på fritids till attraktiva Rälsen Viby

Rälsen AB driver sex små enheter, varav fyra hittas i Sollentuna. Rälsen Viby har förskole- och skolverksamhet för cirka 110 barn från förskolan till och med årskurs 5. Vår litenhet är vår storhet! Småskaligheten gör att alla barn blir sedda och känner sig trygga. Vi sätter alltid barns välmående i centrum. En god värdegrund och hög kvalitet i undervisningen genomsyrar hela verksamheten. Vi tror på ett nära samarbete mellan vårdnadshavare och förskola/skola. Rälsen Viby söker dig som vill arbeta i vårt fritidshem med elever i förskoleklass, åk 1-5. Tjänsten är på deltid. Du kommer att arbeta från cirka kl 12 varje dag och därmed vara en viktig del under elevernas lunchrast. Du kommer även att vara med i klassrummet innan fritids börjar. Det finns möjlighet att utöka arbetstiden som vikarie på förskolan och skolan vid behov. Du ska med utgångspunkt från våra styrdokument tillsammans med ditt arbetslag, skapa en meningsfull och utvecklande verksamhet för det enskilda barnet och gruppen. Det innebär bla. planering, uppföljning och samverkan med föräldrar och lärare. Vi utgår från att du har en en god samarbetsförmåga, är ansvarstagande, kan inspirera våra elever och har förståelse för vad din roll på vår skola skulle innebära. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varaktighet: Tidsbegränsad anställning om cirka 50 % tom sommaren 2025 Lön: Enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal. Tillträde:12 augusti 2024 Ansökan: Intervjuer sker löpande , ansökan via mail. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024