Utbildad undersköterska till hemtjänst i Staffanstorp - tillsvidare

Välkommen till Olivia Hemomsorg - en del av Attendo. Vi kännetecknas av nytänkande och stor innovationskraft. Vi arbetar med förändring som arbetssätt och vill gärna prova nya vägar. För oss är det viktigt att varje individ ges möjligheter att leva så självständigt som möjligt, utifrån sina egna förutsättningar. Olivia Hemomsorg i Staffanstorp söker nu utbildadeundersköterskor för tillsvidareanställninginom hemtjänsten! Är du utbildad undersköterska? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! Just nu söker vi just dig som är intresserad av en vid behovs-anställning hos oss! Om Olivia Hemomsorg Olivia Hemomsorgär ett väletablerat företag som ingår i koncernen Team Olivia ochär idag fördelat på 18 verksamheter som alla kännetecknas av nytänkande och stor innovationskraft. Vi arbetar med förändring som arbetssätt och vill gärna prova nya vägar. Om rollen Det huvudsakliga uppdraget som undersköterska inom Olivia Hemomsorg innebär att ge god kvalitet i vård och omsorg, att ta ansvar och ha förmåga att samarbeta. Att ha ett professionellt förhållningssätt samt vara flexibel och utvecklingsinriktad. Du ska ha fokus på individen och vilja arbeta utifrån den äldres behov och önskemål. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann, självständig och ansvarsfull. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: * Delegerat Hälso och sjukvårdsarbete från sjuksköterska och fysioterapeut * Personlig omvårdnad, hygien, hjälp med måltider, förflyttningar. * Upprätta genomförandeplaner, social dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser. * Avlösning och ledsagning. * Deltagande i olika kompetensområden inom undersköterskeyrket. Om dig Du är glad, lösningsfokuserad och gillar att arbeta med människor i behov av stöd. Du har ett varmt hjärta och ett stort engagemang, som tycker om utmaningar. Med din erfarenhet av vård och omsorgsarbete har du förståelse för att arbetet är föränderligt och flexibelt. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann och ansvarsfull. Kvalifikationer * Du är utbildad undersköterska - 1500 p. * Du har mottagit din skyddade yrkestitel från Socialstyrelsen. * Du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift. * Tidigare erfarenhet från hemtjänst. * Körkort är ett krav. * Du kan cykla. Förmåner * Vi erbjuder friskvårdsbidrag 2000kr/år * Möjlighet för att efter sommaren få anställning i bemanningsteamet som konsult Anställningsform: Tillsvidareanställning (Dag, kväll och helg) Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänsten omfattas av registerkontroll. Du som sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker. Ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Olivia Hemomsorg samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsformuläret på vår hemsida och inte via e-post eller pappersformat. Vi kommer ta en första kontakt via mail om din ansökan låter intressant! Löpande rekrytering kommer att tillämpas under denna rekrytering, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Varmt välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Barnskötare

100% Barnskötare Sedan 1989 bedriver S:t Staffans församling förskoleverksamhet med Axet – centralt belägen intill församlingsgården i Staffanstorp – och Druvan – med ett lantligt läge vid Nevishögs kyrka. Tillsammans har Axet och Druvan fyra åldersintegrerade avdelningar. På Axet och Druvan skapar vi förutsättningar för lustfyllt och livslångt lärande så att barnen kan utvecklas till sina bästa jag. Hos oss prioriteras leken som en viktig del i det pedagogiska arbetet och vi har varierande lärmiljöer. Förskolan har eget förskolekök, majoriteten av pedagogerna är förskollärare och vi står för hög kvalitet i alla delar av verksamheten. Som medarbetare på Axet och Druvan arbetar du tillsammans med dina kolleger både på avdelningen och förskolegemensamt för att skapa en trygg, lärorik och utvecklande förskola för alla barn. Du arbetar utifrån aktuella styrdokument och bidrar aktivt till förskolans systematiska kvalitetsutveckling. Vi söker dig som är en utbildad och utvecklingsinriktad barnskötare, som känner glädje inför ditt uppdrag och som är trygg i din yrkesroll. Du är positiv, lösningsfokuserad och har förmåga att skapa goda relationer med barn, vårdnadshavare och kollegor. Du är van vid att ta ansvar och är väl förtrogen med förskolans styrdokument. Utöver​​ det​ ​​har du god​ förmåga att​​ ​prioritera​ och välja arbetssätt​ ​efter​​ verksamhetens​ ​behov​​ med utgångspunkt i​ barnens​​ ​bästa. Det​ ​är meriterande​ om​​ du​​ har​ tidigare​ ​erfarenhet​ ​av​ ​arbete​ ​som​ ​barnskötare och en fördel om du som sökande har erfarenhet av att bedriva språkutvecklande arbete i förskolan utifrån AKK. Egenskaper vi särskilt värdesätter är: En god barnsyn och ett professionellt bemötande Arbetsglädje God samarbetsförmåga Som anställd hos oss är du en representant för Svenska kyrkan och en del av S:t Staffans församling. Du är därför medlem i Svenska kyrkan och lojal med vår tro och värdegrund. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och provanställning tillämpas. Tycker du tjänsten låter intressant är du välkommen att skicka in cv och personligt brev till [email protected] (ange Barnskötare i ämnesfältet). Ansökan ska vara oss tillhanda senast den 12/5-24. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande, vilket kan innebär att tjänsten eventuellt tillsätts innan ansökningstiden gått ut. Inom förskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten hämtar du på https://polisen.se/. Beställ i god tid då det vanligtvis tar minst 14 dagar att få utdraget hemskickat. S:t Staffans församling arbetar efter en strukturerad modell för rekrytering och annonsering. Vi undanber oss därför all kontakt med media-/annonsförsäljare, rekryteringsföretag och liknande.

5 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Enterprise Magazine söker efter en ambitiös säljare!

Lite historia och kort fakta om vårt företag. I begynnelsen så var vi ett förlag som jobbade med att ge ut olika magasin i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I dag så går vi mer mot att vara en mediabyrå som ger ut ett välkänt magasin som pryds av stjärnorna inom entreprenörskap och framgång. För att skryta lite så nämner vi gärna vår senaste framsida med ikonen David Beckham. Magasinet ger oss med andra ord en stor fördel inom vår bransch och det hjälper oss att skilja ut oss från mängden i dagens mediabrus. Vår resa gör också att mediabyråerna idag är en av våra största och mest frekventa inkommande kund, vilket vi självklart är mycket stolta över. Visste du att RDS Förlag är ett medieförlag med en ganska så lång historia bakom sig? 2025 firar vi nämligen vårt 20 års jubileum - kanske tillsammans med dig? Vi arbetar inte med allt inom mediavärlden utan vi har valt att fokusera på de delar som vi gör bäst. Film, foto, hemsidor, off-page SEO och redaktionell kommunikation via Enterprise Magazine. Vi använder oss av de populäraste sociala medierna för att nå ut till rätt målgrupp för våra kunder. Med ett enkelt motto: Vi ska synas och verka där flest människor befinner sig. För oss handlar Content Marketing (redaktionell kommunikation) om att skapa intressanta, varumärkesbyggande och säljande innehåll/artiklar. Då via storytelling i kombination med kvalitativt bildmaterial och engagerande film. Detta i kombination med en tydlig väg, CTA (Call to action) som gör att läsaren hamnar på rätt landningssida för ett köp eller ett nytt samarbete med annonsören.   Vi erbjuder dig En genomtänkt lönemodell åt båda håll, en lönemodell som skapar trygghet och samtidigt ger en bra och direkt provision. Ett trevligt team med en gedigen erfarenhet där de flesta kollegor har jobbat tillsammans i över tio år inom bolaget Ett företag som bryr sig om sina anställda och deras utveckling. Ett tänk inom bolaget där du tillåts styra mer över din egen tid. Din roll på Enterprise Magazine. Vi är idag 10 medarbetare i Mälardalen och södra Sverige och nu söker vi en kollega som brinner för försäljning, människor, entreprenörskap och har en nyfikenhet på mediabranschen.  Här är du involverad i hela processen, allt från första kontakt med kund till avslutat projekt och förhoppningsvis ett vidare samarbete efter det. I denna hybridroll som mediasäljare har du möjlighet att utveckla din försäljnings- samt ledningsförmåga, något som ger dig de rätta förutsättningarna för att kunna klättra vidare på karriärstegen hos oss på RDS Förlag och Enterprise Magazine. Vi jobbar mest med fysiska kundmöten men tjänsten involverar även mötesbokning via telefon och sociala kanaler. Sälja in din ide, skapa content och bygga marknadsföring som sticker ut via sociala medier kommer att vara dina främsta arbetsuppgifter. Driva försäljning, bygga relationer och skapa värde för kunderna är en av hörnstenarna i vår affärsmodell. Du kommer att ha en nära dialog och ett tätt samarbete med produktion, våra teamleaders samt dina erfarna kollegor. Detta är en anställning på främst heltid, i vissa fall funkar deltid och vi kan även erbjuda dig tjänsten som en extern säljkonsult om så är ditt mål.    Ditt ansvar. Driva försäljning mot en realistisk budget. Informera om och presentera produkten. Du jobbar självständigt med fysiska kundbesök inom ditt geografiska närområde. Arbeta tillsammans mot dina och bolagets mål tillsammans med vårt befintliga team. Identifiera behoven och framtida aktiviteter ute hos kund. Nykundsbearbetning samt underhålla befintliga kunder. Jobba med intervjuer, fotografering och film. Vi har bra interna utbildningar inom intervjuteknik, säljteknik, film och foto.   Vem är du? Du har lätt att ta in och förstå människor. Du är som person engagerad, lyhörd, driven och strukturerad. Du har en förmåga att organisera, planera och trivs med att arbeta i en omväxlande miljö. Du trivs med kundfokus och är villig att göra det där lilla extra för att skapa ett större värde för kunden.   För att vara framgångsrik i rollen behöver du bland annat: Erfarenhet av försäljning. Arbetat inom serviceyrken. Motiveras av att driva och skapa affärer. Ha lätt för relationsskapande och av att ta nya affärskontakter. Vara resultatfokuserad. Erfarenhet marknadsföring är meriterande. Erfarenhet av eller ett extra intresse för sociala medier är meriterande. Ha körkort och tillgång till egen bil. För att ständigt utvecklas så arbetar vi alltid hårt för att vara marknadsledande inom vår nisch och på så sätt vara det självklara valet för våra samarbetspartners. En strävan som vi är mycket stolta över och som tar oss starka in i framtiden - tillsammans med dig. Danny Nilsson, VD & Grundare. Ansökan skickas in här via vårat formulär. Vid frågor så går det bra att ringa Fredrik Björkander på 0760076997 eller via mail [email protected] Vi väntar på din ansökan

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
En barnkär assistent sökes till en 10-årig flicka i Veberöd

Vi söker nu en ung, öppen och framåt tjej som vill arbeta inom personlig assistans. Du kommer arbeta tillsammans med vår glada, busiga och underbara 10-åring i Veberöd på en 75%-ig tjänst! Tjejen som söker sin nya assistent är otroligt lekfull. Att vara utomhus, gunga, ta promenader och bläddra i böcker är bara exempel på några aktiviteter som kommer ingå i dina arbetsuppgifter. Tjejen bor tillsammans med sin familj bestående av mamma, pappa och syster i Veberöd. Familjen älskar att ibland kunna åka iväg på semestrar, och vi ser gärna att du som assistent har möjlighet att följa med. Som assistent kommer ditt arbete vara avgörande för att samtliga aktiviteter kan bli möjliga/genomförbara. Du kommer vara en trygghet för tjejen och även hjälpa till med saker så som personlig hygien, sondmatning och förflyttningar (vilket kräver en del tunga lyft). Vi ser gärna att du som söker är barnkär, fantasifull och har ditt barnasinne kvar! Du behöver därtill vara lyhörd inför flickans behov och signaler, då verbal kommunikation inte är möjligt. Du som söker ska vara rökfri samt ha körkort. Tillsammans med ett fantastiskt arbetsteam har du nu möjlighet att skapa en meningsfull och innehållsrik tillvaro för flickan, varje dag! Skapa en vardag fylld med glädje, engagemang och livslust! Ingen kan göra allt, men tillsammans kan vi göra mycket. Vi söker en assistent på 75% med kombinerade arbetstider. Du arbetar antingen em/kväll mellan 16.15-21.30 alt. nattpass mellan kl. 21.30-07.25 (ibland till 08.30). Under helger förekommer både nattpass och längre arbetsdagar. Vid frågor är du varmt välkommen att maila till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! OBS! Ansökningar med videoinspelning kommer att prioriteras. Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000 kr/år samt kontinuerlig utbildning. Enligt lagen om registerkontroll och God Assistans policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett belastningsregister (utdrag för arbete med barn och funktionsnedsättning). Du beställer utdraget på följande länk: Blanketter - barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se). Vi kommer också att begära ett personbevis. Du beställer det här, Beställ personbevis | Skatteverket (anställning).

2 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Resande Eventsäljare

VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Timvikarier på Norlandia förskolor i Staffanstorp

Välkommen till Norlandia! Vårt mål är att ge barnen Livslång lust till lek och lärande. Alla barn ska trivas och utvecklas hos oss - från den dagen de kommer in genom dörren första gången till den dagen de lämnar oss! Vi söker nu nya timvikarier som brinner för uppdraget och barns lärande och utveckling, som vill arbeta i team och tillsammans med arbetslaget skapa en bra arbetsplats. Beskrivning av tjänsten som timvikarie Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du har goda pedagogiska kunskaper och är väl förtrogen med förskolans läroplan och styrdokument samt att du har förmågan att omsätta teori till praktik. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Vi söker fler härliga, kompetenta, timvikarier till både Lilla Emilia och Synonymen. Våra förskolor utgår från barns delaktighet, inflytande och intressen. Vi utvecklas kontinuerligt genom närvarande, engagerade förskollärare, barnskötare och övrig personal. Tillsammans provar vi nya perspektiv samt att vi kontinuerligt utvärderar och utvecklar vårt arbetssätt och våra koncept. Vi tror på det kompetenta barnet och vill stimulera deras nyfikenhet och ge dem en meningsfull dag. Vi vill göra varje dag till en bra dag, fylld med glädje, lärande, lek och magiska ögonblick. Läs gärna mer på www.norlandiaforskolor.se (http://www.norlandiaforskolor.se) Vi erbjuder dig Vi erbjuder alla våra vikarier pedagogiska måltider samt kompetenta och professionella kollegor. Som vikarie arbetar du tillsammans i team med barnskötare och förskollärare och driver den pedagogiska verksamheten och att systematiskt arbeta med de prioriterade målen. Tillsammans planeras och genomförs det pedagogiska arbetet enligt förskolans läroplan och lokala styrdokument. Du arbetar efter Norlandias riktlinjer och värdegrund CARE (Competent, Ambitious, Respectful, Energetic) samt inspirerar dina kollegor i vardagen. Om Norlandia FörskolorVi är ett familjeägt företag som driver ett 70-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag.Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Timvikariat och/eller ibland längre vikariat Omfattning: Enligt överenskommelse Tillträde: Löpande Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag 15/5-2024 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Peter Landin, rektor, 0761-450678 Varmt välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Boendestödjare, Borggårdsallen 4, Gruppbostda LSS, Frösunda Omsorg

Vi på Frösunda Omsorg söker dig som vill jobba som boendestödjare på Borggårdsallens Gruppbostad i Staffanstorp. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som boendestödjare på Frösunda? Som boendestödjare arbetar du på något av våra boenden med att stödja, motivera och stimulera individens egen förmåga att utföra aktiviteter i det dagliga livet. Du arbetar för att ge varje kund ett individuellt anpassat stöd som hjälper dem att skapa struktur, rutiner och planering i deras vardag. Boendestödet beviljas för personer med olika typer av funktionsnedsättningar, det är därför individernas färdigheter, behov och utveckling som styr våra insatser. Målet är att skapa förutsättningar till ett aktivt och meningsfullt liv i en trygg och trivsam miljö. I arbetsuppgifterna för en boendestödjare förekommer dokumentation, upprättande av genomförandeplaner och kontaktmanskap. Exempel på arbetsuppgifter: Vardagssysslor som städning, handling, matlagning, bäddning Dokumentering och rapportering Utflykter, promenader, träning och aktiviteter Personlig omvårdnad som hygien, dusch, toalettbesök, stöttning, social närvaro Stötta och motivera kunden för ökad självständighet i sin vardag Arbetstiderna är förlagda efter kundernas behov och varierar mellan dag, kväll och nattetid, både vardagar och helger. Om Borggårdsallen Verksamheten är en gruppbostad med bestående av 6 stycken individuella lägenheter som sammankopplas med korridorer och fina allmänna utrymmen. Verksamheten ligger i Staffanstorp och det är väldigt lätt att ta sig dit från Malmö och Lund, med bil eller med hjälp av kollektivtrafik, busshållplats i anslutning till verksamheten. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Vi ser gärnaatt du är undersköterska, barnskötare eller har en annan likvärdig utbildning. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med LSS och har omsorgsvana. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god fysisk förmåga. Övrig information Anställningsform: Provanställning - Tillsvidareanställning Omfattning: 80%-85% Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag:2024-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Ann-Charlotte Paulsson 010 - 130 42 40 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Frösunda Avlösarservice i Staffanstorp Kommun söker Avlösare i hemmet

Frösunda Avlösarservice i Staffanstorp söker personer för avlösaruppdrag i Staffanstorps kommun. Beskrivning av tjänsten som avlösareVi söker nu fler personer för våra uppdrag som avlösare i hemmet. Som avlösare jobbar du med familjer som blivit beviljade avlösning i hemmet. Specifikt jobbar du med barnet i familjen och ger föräldrarna avlastning i vardagen. Tex kan en familj blivit beviljade avlastning i hemmet 4 timmar i veckan. Då spenderar du tid med barnet i hemmet eller i anslutning till hemmet och hittar på saker som ni kommit överens med familjen Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Kvalifikationer och personliga egenskaper erfarenhet av liknande uppdrag erfarenhet av att jobba med barn erfarenhet av arbete inom LSS Om Frösunda Omsorg Familjeägda Frösunda Omsorg är ett av landets ledande omsorgsbolag med verksamhet inom Personlig assistans, Funktionsnedsättning, Äldreomsorg och Individ- och familjeomsorg. Vår drivkraft är att leverera högsta möjliga livskvalitet till människor med behov av stöd och hjälp. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, anta nya utmaningar och varje dag få göra skillnad i människors liv. Övrig information Anställningsform:behovsanställning Arbetstid: måndag till söndag (planeras tillsammans med familjen) Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Snickare till nyproduktion

Vi på Rosén & Frick Bygg söker självgående snickare till vårt affärsområde ”Nyproduktion & Entreprenad”. Våra huvudsakliga affärsområden är privatsektorn samt fastighetssektorn. I ett led att utveckla vårt företag söker vi nu snickare för att vidareutveckla de uppdrag, projekt och relationer vi har inom nyproduktion. Vi söker nu dig som är en självgående och ansvarstagande hantverkare med 5 års erfarenhet från nyproduktion. Du skall vara en "problemlösare" och kunna ta egna initiativ baserad på din erfarenhet. Du inser vikten av god kommunikation och att vara en lagspelare är helt avgörande för din framgång hos oss. Vi kan erbjuda rätt personer en utvecklande arbetsmiljö där man får vara med och påverka utvecklingen av företaget. Vi är med i Byggnads och erbjuder god lön med olika förmåner. Vill du veta mer om oss så besök vår Instagram: rosenochfrickbygg Tjänsterna kan tillträdas omgående. Låter detta intressant så skicka in CV till: [email protected]

29 mars 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Tekniskt intresserad operatör sökes till Staffanstorp

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du tekniskt intresserad och letar efter en ny utmaning? Är du en strukturerad och ansvarstagande person som drivs av att utföra ditt arbete med hög kvalitet? Då kan du vara rätt person för tjänsten! Vi söker just nu en operatör till vår kund som arbetar inom återvinning. Arbetet kommer att ske på 3-skift men med en upplärningsperiod under dagtid. Du kommer att vara en nyckelspelare som fyller en viktig funktion för att arbetet ska kunna ske i enlighet med företagets mål. I rollen kommer du exempelvis att: • Justera och ställa maskiner så att produktivitet och kvalitet optimeras • Köra truck • Utföra underhåll och rengöring Utöver dina arbetsuppgifter tillkommer självklart ansvar för att följa gällande policys, regler och metoder som gäller inom verksamhetsområdet. Personprofil Som person är det viktigt att du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp, samt att en säkerhetsmedvetenhet genomsyrar det arbetet som du utför. En del av arbetet är manuellt och ställer krav på en god fysik. Du är noggrann och arbetar alltid lugnt och sansat. Du har erfarenhet av att köra truck samt så har du ett intresse av teknik och maskiner. Vidare ser vi att du har: • Truckkort A+B • B-körkort och bil • Grundläggande datorvana • Svenska i tal och skrift Om du har körkort för lastmaskin/hjullastare samt Heta arbeten så är detta meriter. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som operatör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 3-skift: kl 06-14, kl 14-22, kl 22-06 Plats: Staffanstorp Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

28 mars 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024