Välkommen på Öppet Hus på Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska eller sjuksköterska och nyfiken på Aleris Basal hemsjukvård? Välkommen på öppet hus hos oss! Tisdagen den 4 mars kl. 17.00–19.00 öppnar vi dörrarna till Aleris Basal Hemsjukvård för att träffa dig! Är du legitimerad sjuksköterska eller utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel? Då är du varmt välkommen att träffa våra chefer och få en inblick i hur vi arbetar för att göra skillnad i våra patienters vardag. Inom Basal hemsjukvård utför vi hemsjukvårdsbesök och arbetspassen är förlagda till kvällar, nätter och helger. Just nu söker vi sommarvikarier, tillsvidare anställda på deltid och timanställda. Vi hoppas att du vill ingå i vårt team i sommar! Under kvällen kommer vi att berätta om hur trevligt och givande det är att arbeta hos oss och svara på dina frågor. Chefer och rekryterare är på plats för att träffa dig och eventuellt erbjuda en första intervju. Under kvällen bjuder vi på dryck och tilltugg och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! Plats: Aleris Huvudkontor, Olivecronas väg 7, plan 1. Datum & tid: 4 mars kl. 17.00–19.00 För rollen som undersköterska hos oss krävs: Skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Giltigt B-körkort med undantag för vår verksamhet i Innerstaden som har gåslingor För rollen som sjuksköterska hos oss krävs: Att du är legitimerad sjuksköterska Har giltigt B-körkort Välkommen att registrera ditt CV hos oss! Vill du veta mer om oss på Aleris Basal hemsjukvård kan du klicka här. Vi ser fram emot att träffa dig, varmt välkommen!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Testa på något nytt? Just nu söker vi 4 st Säljare till vårt kontor i St...
B3 Solutions AB
Telefonförsäljare m.fl.

På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med försäljning och applikations utveckling. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. För att kunna fortsätta expandera söker vi ett nytt stjärnskott till vårt Team Jobbet Vi söker nu säljare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. På kontoret i Stocksund är vi ca 15 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. Vi tillämpar provisions baserad lön och bonus. I arbetet kontaktar du kunder via telefon och förmedlar våra tjänster beroende vilket projekt som tilldelas. Profil Vi söker dig som är ansvarsfull och van att leverera goda resultat. Du trivs i samspel med andra och jobbar även bra självständigt. Du är bekväm med kundkontakt via telefon och räds inte de svårigheter du ställs. Du är målmedveten och ger dig inte trots motgångar. Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav då vi står för både produkt- och säljutbildning. Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Provision + Bonus + Lön Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Meriterande är att du utövat någon form av sport Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse

138 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Mötesbokare / säljare sökes 2 platser i Stocksund
B3 Solutions AB
Telefonförsäljare m.fl.

På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med Mötesbokning och hushålls nära tjänster Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där vi gemensamt strävar mot positiv utveckling och förändring av hemindustrin. För att kunna fortsätta expandera söker vi två nya stjärnskott till vårt Team Jobbet Vi söker nu säljare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. Vi tillämpar Garantilön och bonus . I arbetet kontaktar du kunder via telefon och säljer in våra hushålls nära tjänster. Profil Du ska vara utåtriktad, social, ha nära till skratt, envis och kunna bidra med bra energi vilket gör att hela teamet får en festlig arbetsmiljö. Du ska vara en ordentlig person med ett sinne för försäljning som tänker lösning istället för problem när det oväntade sker. Du gillar att peppa andra samtidigt som du strävar efter dina personliga mål. Inga problem ska vara för stora att hantera för dig. utbildning . Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav då vi står för både produkt- och säljutbildning. Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Garantilön + Bonus + provision Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Meriterande är att du utövat någon form av sport Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse

138 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Event & relations assistant
Gernandt & Danielsson Advokatbyrå KB
Marknads- och försäljningsassistenter

Gernandt & Danielsson är en av Sveriges främsta advokatbyråer inom svensk och internationell affärsjuridik med ca 150 anställda på vårt kontor i centrala Stockholm, varav ca 100 är jurister. Vi hjälper våra klienter när de står inför sina största utmaningar och för det krävs ambitiösa människor i alla led, som levererar rådgivning och service av högsta kvalitet. Nu söker vi dig som är i början av din karriär och vill bidra till minnesvärda event och bygga starka relationer kollegor emellan och med potentiella framtida medarbetare. Om tjänsten Som event & relations assistant är du en nyckelperson i planering, koordinering och genomförande av företagets interna och externa event. En majoritet av eventen syftar till att attrahera och så småningom rekrytera nya medarbetare samt främja intern sammanhållning. I din roll kommer du bland annat att stötta vår employer branding manager med administrativa arbetsuppgifter inför event, talent acquisition och relationsbyggande insatser gentemot kollegor och juridikstudenter. Du kommer även att stötta vår managing partner assistant med byrågemensamma event samt assistera vid övriga på advokatbyrå vanligt förekommande event i syfte att hålla en röd tråd och hög kvalitet på eventen. Exempel på arbetsuppgifter kan vara, men begränsas inte till: Boka lokaler, restauranger, resor och hotell Ha kontakt med leverantörer Administrera inbjudningar, anmälningar, matpreferenser och bordsplacering Beställa give-aways och andra profilprodukter till eventen Säkerställa logistik, information och övriga förberedelser inför event Engagerat delta på eventen Bygga långvariga relationer med kollegor och juridikstudenter Koordinera vårt mentorskapsprogram Följa upp deltagande på event Vara vårt konferenscenter behjälplig vid event Vem är du? Du är i början av din karriär, men har 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Du är social, gillar att nätverka och tar naturligt kontakt med nya människor Du har god systemvana och trivs med administrativt arbete Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Du är strukturerad, noggrann och lyhörd Du har god kommunikationsförmåga och lätt att samarbeta Du gillar att jobba i team men tar gärna ägandeskap över dina arbetsuppgifter Du är flexibel och har god problemlösningsförmåga Du har lätt för att engagera personer omkring dig Du tycker om att jobba med flera olika event/projekt samtidigt Du har känsla för service och hugger tag där det behövs Ansökan Till din ansökan vill vi att du bifogar CV och personligt brev (inklusive motivering till varför du vill jobba som event & relations assistant). Urval sker löpande. Vi tillämpar bakgrundskontroller som ett led i alla våra rekryteringsprocesser. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta employer branding manager Hannah Öst. Vi ser fram emot din ansökan!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Staff & Account Manager Front of House Stockholm
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och kökschefer

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men samtidigt prova en kontorstjänst? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt växande kontor i Stockholm söker vi nu ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår matsal- och receptionsavdelning. Hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och receptionister till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter, galamiddagar och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning, nära kontakt med våra kunder och annan personaladministration. I tjänsten ingår även försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför mycket höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi lägger stor vikt vid byggandet av relationer både med vår personal och med våra kunder. Vem är du? En naturlig ledare som har lätt för att bygga relationer Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som ser möjligheter Prestigelös teamspelare som kan hugga in där det behövs God känsla för detaljer, ordning och reda och noggrannhet En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg och diplomatisk Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef, F&B Manager eller liknande Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Ett nyrenoverat fräscht kontor med gym för arbetande i huset Detta är en tillsvidaretjänst som inleds med sex månaders provanställning, heltid, lön enligt överenskommelse. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med någon eller några kvällar i veckan beroende på bokningar och säsong. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

138 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Samtalsledare i Stockholm
Srs Security AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

SRS Group är ett svenskt säkerhetsföretag som hanterar konsultativa och operativa säkerhetstjänster för företag, myndigheter och privatpersoner. SRS är auktoriserat av Länsstyrelsen att bedriva och utbilda i personskydd. Våra tjänster omfattar även analys, utredningar och risk- och krishantering. Vi erbjuder en unik arbetsmiljö för säkerhetsspecialister och bidrar aktivt till ett tryggare samhälle, vi är People to Trust. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som samtalsledare ligger ditt huvudsakliga fokus på att genomföra säkerhetsprövningsintervjuer, säkerhetssamtal och bakgrundskontroller. Du kommer löpande arbeta med att förberedelse, genomförande och rapportering. Du kommer även arbeta med inhämtning av information till rapporter och beslutsunderlag. Ditt ansvar är att på ett självständigt sätt genomföra samtal och inhämta uppgifter samt att lämna därtill ändamålsenliga bedömningar och rekommendationer Våra kunder efterfrågar våra tjänster primärt i samband med rekrytering av personal, placering i säkerhetsklass, utredningar och på grund av regelefterlevnad i enlighet med säkerhetsskyddslagen eller penningtvättslagen. Syftet är att hantera risker, kvalitetssäkra processer och reducera kostnader för våra kunder och samarbetspartners. Anställningen är på heltid med placering i Stockholm. Vi söker dig som har Erfarenhet av att genomföra säkerhetsprövningsintervjuer, muntliga utredningar eller fördjupade intervjuer. Akademisk utbildning med juridisk, samhällsvetenskaplig eller beteendevetenskaplig inriktning eller annan utbildning i kombination med för rollen aktuell och relevant erfarenhet God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska Starkt intresse för inhämtning och bearbetning av information och digital källkritik Hög integritet vad avser hantering av konfidentiell information Meriterande om du har Erfarenhet av arbetet med underrättelse- eller annat säkerhetsarbete Erfarenhet av arbete med personbaserad informationsinhämtning God förmåga att kommunicera i tal och skrift på övriga nordiska språk utöver svenska eller annat relevant utomeuropeiskt språk Personliga egenskaper Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och matchning med SRS företagskultur. Som person är du strukturerad, noggrann och du kan arbeta med flera spännande projekt parallellt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är social och kommunikativ och att du har en god förmåga att samarbeta med kollegor. Vi söker dig som vill bidra till en tryggare framtid i en osäker omvärld. Vi söker dig som är People to Trust.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker en Assistant Manager till vår salong
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker just nu två Assistant Brow Bar Manager till två av våra salonger i Stockholm. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare bara att du har ett stort intresse för skönhet, utveckling och service. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 20 barer runt om i Sverige och 1 i Danmark. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och service. Rapide Academy är en grundutbildning på 4 dagar som hålls på servicekontoret i Stockholm och stylisterna utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du jobbar med försäljning av Rapide Cosmetics. Du är även Brow Bar Managerns högra hand, med insikt i budget, coachning av personal etc. Tjänsten är 75% och en provanställning på 6 månader som löper vidare till en tillsvidareanställning om inget annat sägs inom de 6 månaderna. Är du den vi söker? – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm & Philippa Ottenfalk

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
HR -Administratör till konsultuppdrag i Jönköping!
Devotum AB
Personal- och HR-specialister

För vår kunds räkning söker vi just nu en HR-administratör till ett konsultuppdrag i Jönköping. Uppdraget är på 75-100% och förväntas starta 2025-03-10 och pågå till och med 2025-12-31. Om uppdraget Vår kund soim är ett energibolag, genomför för närvarande ett projekt parallellt med implementeringen av ett nytt HR-system. För att stötta detta arbete söker de en HR-administratör för en tidsbegränsad förstärkning. Rollen är bred med huvudfokus på rekrytering och onboardingprocesser samt hantering av cross- och offboarding inklusive tillhörande administration. Utöver detta ingår även övriga personaladministrativa uppgifter. Övrigt: Start: 2025-03-10 Slut: 2025-12-31 Omfattning: 75-100% Placering: Jönköping (Möjlighet med visst distansarbete) Säkerhetsprövning: Kunden ställer höga krav på konsults säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Säkerhetsprövning samt tecknande av säkerhetsskyddsöverenkommelse enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan komma att genomföras innan Uppdragsavtalet kan göras gällande. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: HR utbildning eller annan relevant bakgrund 1-3 års erfarenhet av liknande roller Vana att hantera personuppgifter Erfarenhet av administrativa roller Serviceinriktad För att gå vidare i urvalsprocessen behöver du bifoga minst en referens från ett liknande uppdrag. Referensen ska innehålla: Uppdragets art, innehåll och omfattning samt din roll i uppdraget uppdragsgivarensnamn (organisation) Ange även tidpunkten för uppdraget. Start och slutdatum Kontaktuppgifter till referensperson: Namn, titel, e-post, mobil Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Angela Hanna Kassab på 072-71 82 00 Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Intervjuare Stockholm
Origo Group Data Collection AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Nu söker vi på Origo Group flera positiva och sociala intervjuare till flera spännande projekt med utgångspunkt i Stockholmsregionen. Arbetet kan innebära främst enkätutdelning men kan även innebära allt från att utföra djupintervjuer till att observera människor i bla. kollektivtrafik, flygplatser och skärgårdsbåtar. Vad kan vi erbjuda dig? Ett arbete med variation och miljöombyte där du får träffa många olika typer av människor där du har stor möjlighet till att arbeta dag och/eller kväll.. I den här rollen arbetar du på timme och har därför stor möjlighet att påverka din arbetstid. Möjlighet att påverka din arbetstid Ett socialt arbete med både äldre och yngre kollegor Utbildning får du av oss, men tidigare erfarenhet av intervjuarbete är meriterande Varierad arbetsmiljö, du arbetar både inomhus och utomhus Vem är du? Du är 18+, noggrann, flexibel och gillar att möta människor. Du tar stort ansvar och kan jobba självständigt, men också i team. Du kan arbeta dag- som kvällstid. För att passa för jobbet ska du tycka om att arbeta både utomhus och inomhus och tycka om att träffa många olika typer av människor. Det är en fördel om du känner dig bekväm med att gå i rörande fordon. Vi vill ha en blandad intervjuarstab, så kom precis som du är! Ansök redan idag via länken! Ansökningar via telefon eller mejl undanbedes

138 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Vi söker nya stylister till våra salonger
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vi söker just nu dig som är redo att ta dig an en ny utmaning, och ingen tidigare erfarenhet krävs. Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker nya stjärna som vill utvecklas tillsammans med oss och som vill börja arbeta på vår enhet i Stockholm! Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 20 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Krav för rollen: Fyllt 18 år, och att du är redo att lära dig något nytt inom hantverket vi arbeta med och försäljning. Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 4 dagars utbildning + 2 dagars praktik. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Tjänst: 30-50 % - provanställning. Rekryteringen sker löpande med start när vi hittat den rätte för jobbet. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm och Philippa Ottenfalk

138 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025