Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu mark & anläggningsarbetare som vill vara med och bidra till vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av mark & anläggningsarbete och kan arbeta självständigt är detta en utmärkt möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär! Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Hos oss värdesätter vi laganda – vi ställer upp för varandra och hjälper våra kollegor. Den vi söker är utbildad inom bygg- och anläggning och/eller har erfarenhet som yrkesarbetare från branschen. Vi förutsätter att du har manuellt B-körkort som är ett krav för att klara arbetet. Har du också kunskaper inom rörläggning, armering, form och betong är det extra meriterande. Arbetsmiljö är högt i fokus hos oss, vilket kräver att du även är säkerhetsmedveten och tar ansvar för din egen och andras arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs. Arbetsplats: Våra arbetsplatser är generellt placerade i Storstockholm. Vi erbjuder en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta på omväxlande projekt. Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Arbetstider: måndag till fredag, kl. 07:00-16:00. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Har du erfarenhet som arbetsledare inom betong och är redo för ett nästa steg? Trivs du med en varierad och operativ vardag i en roll med stort ansvar? Här får du möjligheten att arbeta i ett av Veidekkes största och ledande projekt. Om företaget Veidekke är inget vanligt byggföretag. Visserligen bygger de allt från broar och bostäder, vägar och tunnlar, men det är deras syn på människor som är annorlunda. Veidekke är en idé om hur människor tillsammans kan skapa goda resultat. De tror på involverande krafter och kollektiv intelligens – att olika kompetenser och infallsvinklar ger ett bättre slutresultat. Därför är mångfald en tillgång. De driver ett omfattande genus- och mångfaldsarbete för att skapa en än mer inkluderande arbetsmiljö och kultur som tar tillvara på människors olikheter. De bygger med hjärtat. Veidekke i Sverige ingår i Veidekke ASA som är Skandinaviens fjärde största bygg- och anläggningsbolag med cirka 8 000 anställda. Koncernen har en omsättning på ca 43 miljarder NOK. Verksamheten i Sverige har ca 2 200 anställda och en omsättning på ca 15,1 miljarder NOK och bedriver entreprenadverksamhet inom bygg- och anläggningsområdet. Här är du en del av ett team som arbetar med ett större projekt i Sickla. Du samarbetar tätt med platschef på plats och med övriga arbetsledare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura men du anställs direkt hos Veidekke. Arbetsuppgifter Syftet med rollen är att du leder och ansvarar för produktionen inom olika områden i projektet och därmed arbetsleder yrkesarbetarna. Du planerar, leder, samordnar, kommunicerar kring och fördelar arbetet samt säkerställer att maskiner och material finns på plats. Vidare ansvarar du för att målstyra produktionen i gruppen av yrkesarbetare mot tidplan, budget samt kvalitets-, miljö- & arbetsmiljökrav. Detta är en varierad roll där en dag inte är den andra lik och där du till stor del är på plats operativt ute på projektet. Konkreta arbetsuppgifter Upprätta och genomföra arbetsberedningar, riskinventeringar, kontrollinstruktioner, samt uppföljning så att rätt kvalitet, miljö och arbetsmiljö uppnås på utförandet av projektet. Kontinuerlig avstämning av givna arbetsområden gällande ekonomi, kvalitet och mål. Löpande planering samt ändring- och tilläggsarbeten för givna ansvarsområden. Även avrop av material sker kontinuerligt och leverans sker i rätt tid. Materialmottagning, kontroll av mängd och beskaffenhet. Kvalitetsarbete, egenkontroller och riskanalyser för givna området där rapporter om hinder, ändringar, risker/tillbud/olyckor samt avvikelser i handlingar sker till Platschef. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Minst 10 års erfarenhet från branschen där du arbetat minst 3 år som arbetsledare eller platschef Minst 3 år som arbetsledare inom anläggning, vägkonstruktion, broar, järnväg eller liknande Utbildning i Betong Klass 1 Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift B-körkort Meriterande med ingenjörsutbildning. För att lyckas i rollen är du den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Som person är du öppen inför förändringar och ser möjligheter snarare än problem. Du dubbelkollar ditt arbete och du har förmågan att skapa och hålla en struktur. Du förstår att alla uppgifter är lika viktiga, stora som små, och du lägger mer vikt vid uppgifterna och utförandet än den eventuella status de medför. Du anpassar dig fort till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar. Du är flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika personer och förutsättningar, och du trivs bäst i en varierande roll där dina arbetsuppgifter kan ändras från dag till dag. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. Övrig information Veidekke verkar för en drogfri arbetsmiljö, därför tas alkohol- och drogtest innan anställning påbörjas. Start: Enligt överenskommelse Plats: Sickla, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Är du riktigt vass på BI Utveckling, Data Modeling samt älskar att resa på fritiden? Vill du bidra till att skapa den bästa kundresan & reseupplevelsen för våra kunder? Vill du arbeta i en familjär, varm och omtänksam företagskultur ihop med dedikerade och riktigt kompetenta medarbetare? Då är rollen som BI Developer - Data Modeling Specialist på Apollo som klippt och skuren för dig, läs gärna vidare! Apollo söker nu en erfaren BI-utvecklare till vårt datalagerteam, med fokus på datamodellering och SQL-utveckling i Azure Databricksmiljön. Den ideala kandidaten kommer att vara avgörande för att utforma och implementera både kärndatalagermodeller och dimensionella modeller för våra rapporteringsmarknader. BakgrundFör Apollo är utveckling lika viktigt som Grekland och världen. Att utveckla tjänster och produkter som ger våra slutkunder den bästa upplevelsen, innan, under och efter resan är ständigt i fokus för oss. Just nu arbetar vi med att byta ut vårt CMS och PIM till Contentful, samtidigt bygger vi en tydligare struktur där både utvecklare och produktägare ges än större befogenheter och ansvar för vår plattform. 85% av Apollos försäljning sker online och vi lägger stor vikt vid att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen genom att driva innovation som hjälper våra kunder att hitta, konfigurera och beställa sin drömresa. Våra utvecklingsteam tillsammans med våra produktägare och UX designers driver gemensamt utvecklingen av sitt område framåt, både på produktnivå såväl som tekniskt. Vi arbetar nära övriga avdelningar för att säkerställa att vi på bästa sätt nyttjar den långa och breda erfarenhet vi som organisation har om de resor vi erbjuder. Tjänsteplacering kommer att vara på huvudkontoret på Ynglingagatan i Stockholm, här sitter ca 170 av våra medarbetare varav 50 av dessa jobbar inom IT. Huvudsakliga ansvarsområden +5 års erfarenhet av nedan, gärna mer. Designa och implementera datamodeller för vårt kärnlager av datalager, med fokus på att integrera data från flera källor. Utveckla Star-schemamodeller för dataförråd som matas in i Power BI-rapporter, vilket säkerställer optimal prestanda och användbarhet. Skriva effektiva och optimerade SQL-frågor för datatransformation och analys. Samarbeta med affärsintressenter för att förstå rapporteringskrav och översätta dem till effektiva datamodeller. Underhålla och förbättra befintliga datamodeller för att säkerställa skalbarhet, prestanda och anpassning till affärsprocesser. Hjälpa till med utveckling och optimering av ETL-processer. Bidra till dokumentationen av data härkomst, styrning och affärsregler. Nödvändiga färdigheter Stark SQL-kunskap. Stark erfarenhet av datamodellering, särskilt av att utforma normaliserade modeller för kärndatalager och star-scheman för rapportering av marts. Gedigen förståelse för datalagringskoncept och best-practice Utmärkt analytisk och problemlösande förmåga. Meriterande färdigheter Kunskaper om Azure Databricks och/eller notebook-drivna miljöer. Erfarenhet av utveckling av Power BI-rapporter. Kunskap om Python eller andra programmeringsspråk som används inom dataanalys är ett plus. Personlighet Då utvecklingsteamen arbetar verksamhetsnära är förmågan till goda relationer samt stort intresse för övriga delar av Apollo viktigt. Apollo andas och lever tillsammans, lagandan är tydlig och man utmanar gärna varandra positivt för att nå framgång. Branschen och Apollo är snabbrörliga, agila och så även du. Vidare är du en nyfiken social och kreativ lagspelare, kompetent, kommunikativ och stolt över ditt yrkeskunnande. Du delar med dig av din kunskap, är bra på att ge och ta konstruktiv feedback samt mån om att arbeta med kontinuerlig förbättring av såväl dig själv som verksamheten. Vårt erbjudandeApollo erbjuder en stimulerande och kreativ arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter som du har stor möjlighet att påverka. Vi har en platt organisation som uppmuntrar samarbete, kommunikation och delande av idéer inom och mellan olika avdelningar på Apollo. Vi erbjuder en arbetsplats där affären är viktigt samtidigt som vi har roligt och en bra balans mellan jobb och privatliv. Frågar vi våra utvecklare så beskrivs vi som en organisation där du uppmanas och har utrymme att lyfta idéer kring hemsidan eller teknikval. Vi ser också till att faktiskt testa nya tekniker vilket gör att vi ständigt utvecklas och utmanas, tillsammans i teamen! Utöver detta kommer du givetvis att erbjudas riktigt bra deals på resor utöver redan schyssta förmåner! Kontakt & AnsökanI denna rekrytering samarbetar vi med Aliby - The Pink Company. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig att inte vänta med att skicka in ditt CV. Vid intresse vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult. Omar Burazerovic 0728–897441 / Lars Ohlson 0705-888175. Om Apollo Apollo är en branschledande researrangör som underlättat för skandinaver att komma ut i världen, först med resor till Grekland till att nu kunna erbjuda hela världen till våra kunder. Vi gör det genom vårt charterbolag Apollo, men även genom våra systerbolag Xtravel, Golf Plaisir, Out of Bounds och Lime Travel. Med mer än 35 år i branschen så fortsätter vi att växa och söker därför efter fler kompetenta IT-medarbetare som tillsammans med oss vill skapa resebranschens bästa kundresa, oavsett om den sker digitalt eller på en sandstrand i Grekland. Sedan 2015 är Apollo en del av den privatägda tyska koncernen REWE med över 300 000 medarbetare. REWE är stora inom dagligvaruhandel, sällanköp, reseindustrin, med mera. En stark ägare som även har fler andra resebolag i Europa inom koncernen som vi samarbetar med.
Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm! Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Letar du efter en möjlighet att utvecklas, tjäna pengar och bygga en framgångsrik karriär? På Konnect söker vi engagerade och målinriktade medarbetare till vårt säljteam i Stockholm. Vad innebär rollen? Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare. Hos oss får du: - En utvecklande arbetsplats där din personliga och professionella resa är i fokus. - En tydlig karriärväg med möjlighet att avancera inom företaget. - En stabil grundlön, generös provisionsmodell och bonustrappa som belönar prestation. - Toppmodern kontorslokal i Stockholm. - En positiv och stöttande arbetskultur med tävlingar, AW:s och regelbundna aktiviteter. Vem är du? Vi söker dig som är: - Driven, målinriktad och redo att ge allt för att nå resultat. - Nyfiken på att lära dig mer om försäljning och utvecklas som person. - En teamplayer som trivs i en energirik och social miljö. - Minst 18 år och bor (eller är på väg att flytta) till Stockholm. Tidigare erfarenhet är inget krav – vi tror på att talang och rätt inställning är nyckeln till framgång. Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att välkomna dig till Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Vill du skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Konnect söker nu drivna och passionerade säljare till vårt team i Stockholm. Här erbjuder vi en unik möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i en dynamisk arbetsmiljö. OM TJÄNSTENSom säljare hos oss kommer du att arbeta med några av marknadens mest respekterade varumärken. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med kunder och aktivt bidra till våra försäljningsmål. Vi erbjuder en grundlig introduktion och löpande utbildningar, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Proaktiv kundkontakt via telefon för att förstå deras behov och erbjuda lösningar. - Att bygga och upprätthålla starka och långvariga kundrelationer. - Att arbeta mot uppsatta mål och bidra till teamets framgång. VI SÖKER DIG SOM: - Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). - Är resultatinriktad och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. - Är en lagspelare med en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. HOS OSS FÅR DU: - En konkurrenskraftig grundlön och provision utan tak. - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och resurser för att utveckla dina säljkunskaper. - En arbetsmiljö som uppmuntrar innovation och ger utrymme för idéer och initiativ. ANSÖKAN:Är du redo att ta det första steget mot en spännande karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm! Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Har du en inre tävlingsinstinkt, älskar att skapa relationer och vill ta nästa steg mot en framgångsrik karriär? På Konnect letar vi efter dig som vill göra skillnad – och samtidigt utvecklas i en positiv och energifylld miljö! Om rollen Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare. Vi erbjuder dig: - En grundlön som kompletteras med en generös provisionsmodell. - En tydlig karriärstege där du kan avancera till roller som: - Säljcoach - Teamleader - Kvalitetsansvarig - En bonustrappa som belönar din prestation. - Gedigen utbildning inom försäljning och kontinuerlig coaching. - En arbetsmiljö med regelbundna aktiviteter, tävlingar och afterworks. Det här söker vi hos dig: - Du drivs av resultat och vill ständigt bli bättre. - Du älskar att tävla och ser varje mål som en utmaning. - Du sprider energi och trivs med att arbeta i team. - Du är 18 år eller äldre och bor (eller planerar att flytta) till Stockholm. Erfarenhet är inte allt – vi tror på att forma talanger och ge dig verktygen för att lyckas. Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Är du redo att göra skillnad?Skicka in din ansökan idag – din framtid börjar här! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Välkommen hem! På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor. Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice. Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem! Ditt jobb och ansvarSom Kundansvarig Ekonomisk Förvaltare på SBC arbetar du med ett gediget kundfokus och är en del av vårt expertteam. I rollen får du ett stort ansvar med en egen kundportfölj av SBC kunder. Du vägleder och hjälper våra kunder i olika slags fastighetsekonomiska frågor genom rådgivning och analyser. Du har god kunskap och förmåga att vara en trygg punkt i kundernas vardag och du strävar alltid efter att ge en utmärkt kundupplevelse. Du kommer att arbeta brett inom fastighetsekonomi med frågor inom löpande redovisning, lån och budgetering. Detta kombinerar du med att ha en väldigt kundnära roll och alltid strävar efter att erbjuda en utmärkt kundservice. I arbetet ingår omförhandlingar av avtal samt utbildning till styrelser inom bostadsrättslagar, våra digitala verktyg och ekonomi samt sitta ordförande vid föreningsstämmor. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kundansvarig ekonomisk förvaltare för SBC kunder. Ekonomisk rådgivning och stöd till styrelser. Löpande redovisning och avstämningar. Bokslut och deklarationer. Budgetarbete. Ekonomisk rapportering. Genomföra stämmor och budgetmöten för kund. Ekonomiska analyser. Låneupphandlingar. Administrativa uppgifter kopplade till ansvarsområdet. Utbilda och onboarda styrelser inom bostadsrättslagar, ekonomi och digitala verktyg. Omförhandlingar. Detta har du Vi ser att du har ekonomisk bakgrund, både i arbetslivserfarenhet och akademisk. Du innehar en god pedagogisk och kommunikativ förmåga som du kombinerar med din ekonomiska expertis. Du har erfarenhet av att arbeta med delar som löpande redovisning, bokslut, årsredovisningar och budgetarbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen, men inget krav. Vi tror att du ser dig själv som en organiserad och analytisk person, som är social och har en stark förmåga att skapa och bygga goda kundrelationer. Meriterande: Jobbat med BRF-ekonomi och/eller kombinerad roll med både redovisning och kundansvar. PlaceringsortStockholm Fakta kring tjänsten Heltid Hybridarbete Flexibel arbetstid Övertid kan förekomma Vad händer framåt Bekräftelse på din ansökan. Vi går igenom alla ansökningar, går du vidare så är nästa steg intervjuer, tester och referenstagning. Återkoppling på din ansökan. _____________________________________________ Om oss SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB är landets största oberoende företag av förvaltningstjänster för bostadsrätter. Bolaget grundades 1921 och är idag en helhetsleverantör som erbjuder expertis för bostadsrättsföreningar: ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. SBC tar varje år fram branschkompassen Sveriges Bostadsrättrapport och är en aktiv röst i media. SBC, som är en del av den internationella Odevogruppen har idag 4 600 kunder, 450 anställda och omsatte 640 mkr år 2024. Sökord: Redovisningsekonom, fastighetsekonom, Ekonomisk förvaltare
Vi på Submit söker nu efter en trädgårdsmästare till vår samarbetspartner i Stockholm.Om företaget: Vår samarbetspartner arbetar med anläggningsarbeten, trädgårdsskötsel och lekplatsbyggen i utemiljöer. Kunderna består av fastighetsbolag, BRF, organisationer, större byggföretag och privatpersoner. De tillgodoser kunder i hela Stockholms län från norr till söder. De har sedan 2006 utfört allehanda anläggningsarbeten i stora och små projekt, allt från skiss till färdig produkt i trädgården. Profil: Du ska vara en utbildad trädgårdsmästare med god växtkännedom. Kunskap om beskärning och skötsel av träd, buskar ser vi som en självklarhet. Det erbjuds en varierad och utvecklande tjänst där du får arbeta med både stora och små projekt inom trädgårdsbranschen. Vi söker dig som trivs med fysiskt arbete i alla väder som har ett gott ordningssinne och gillar ett högt tempo i arbetet. Du behöver också ha goda kunskaper i att hantera de redskap och maskiner som krävs. Krav: Svenska i tal och skrift Körkort B - Manuell Dokumenterad kunskap om växter Utbildning inom trädgård eller motsvarande arbetslivserfarenhet Plats: Södra Stockholm Start: 1:a april Lön: Enligt kollektivavtal, Kommunal Om Submit:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer