Drömmer du om att ta din mäklarkarriär till nästa nivå? Svensk Fastighetsförmedling i Stockholm expanderar och söker drivna fastighetsmäklare som vill lyckas i en framgångsrik kedja. Hos oss får du alla verktyg och stöd du behöver för att nå dina mål! Förutom att ha fantastiska kollegor vid din sida, får du tillgång till omfattande stödfunktioner, såsom en intern och kostnadsfri juristavdelning och marknadens bästa kundsystem. Nu söker vi fler fastighetsmäklare till flera av våra kontor i Stockholms-området och som vill bli en del av vårt vinnande lag! VEM SÖKER VI? Du är utbildad fastighetsmäklare eller i slutet av din utbildning Du har en vilande eller aktiv registrering hos FMI Du är bosatt i Stockholm eller ska flytta tillStockholm Just nu expanderar Svensk Fastighetsförmedling i Stockholms-området och vi söker dig som vill vara med på resan.Vi matchar dig med rätt kontor i det område du är intresserad av, och hela processen är givetvis konfidentiell. Skicka in din ansökan så kontaktar vi dig och berättar mer om möjligheterna och karriärvägarna på det områdedu är intresserad av! HOS OSSVår digitala utbildningsplattform ser till att du alltid håller dig uppdaterad med de senaste verktygen och arbetssätten, så att du kan ligga steget före i en ständigt föränderlig marknad. Med innovativa verktyg och Aktiv Matchning skräddarsyr vi försäljningsprocessen för att ge kunden det bästa möjliga slutpriset. Vi arbetar som ett team och delar med oss av erfarenheter för att det ska löna sig att jobba tillsammans. Vi har byggt upp ett välkänt och omtyckt varumärke under mer än 85 år, vilket ger dig som medarbetare stora fördelar och en stabil plattform att stå på. Utöver detta erbjuder vi även möjlighet till delägarskap, vilket gör att du inte bara kan ta del av utdelning, utan också påverka företagets riktning framåt. Vårt fokus på kontinuerlig utbildning, coaching och ledarskapsutveckling säkerställer att du har allt du behöver för att lyckas – idag och imorgon. OM OSSSvensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Välkommen till Munhälsan Slussen Sedan snart 10 år tillbaka har vi haft förmånen att ta hand om patienters orala hälsa och därmed även förbättrat deras allmänhälsa. Vi har vuxna patienter i alla åldrar och har ett ständigt nytt inflöde av nya patienter. Munhälsan Slussen har goda relationer med flera tandvårdsmottagningar men verkar helt oberoende som tandhygienister.I takt med att ökade tandvårdsbehovser vi nu möjligheten att utöka vår verksamhet med en leg. tandhygienist till. Erbjudande till den rätta Intensiva med korta dagar, tjänstgöringsgrad 80- 100 % Väl fungerande stödfunktioner för att hantera tidbok och vardag Förmånliga lönevillkor Enkel resa till jobbet, vår klinik är precis vid Slussen Kliniken drivs av Tandhygienist Ayan Shucayb sedan 2016
SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl.09-17.00.Tjänsten kräver en flexibilitet efter ordinarie arbetstid vidförekommande event.Ort: Centrala StockholmStartdatum: OmgåendeUppdragslängd:Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag.Anställningsform:Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund.Du utgår från kontoret, ej hybrid tjänst. Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Nu söker vi dig som ären på service! Du kommer arbeta ute hos vår kund som är verksam inomstreamingtjänster. Vår kundskontor som är beläget i Centrala Stockholm. Din roll Du är ansiktet utåt och välkomnar alla besökare samt medarbetare på ettproffesionellt och positivt sätt. I rollen arbetar du självständigt och ser till att den dagliga driften av receptionen flyter på smidigt och effektivt. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Välkomna medarbetare och besökare Hantera dagliga driften avreceptionen. Se till att det är rent, presentabelt och snyggt vid receptionen. Kommunicera och samordna med interna anställda för gäst- och kandidatankomst. Detta görs via ett system förbesökshantering. Hantera distribution av accessbrickor till nya anställda samt besökare. Ansvara för mottagande ochleverans av all post och paket Hantering av gift bags. Kan tillkommaad hoc-uppgifter vid behov. Vem är du? Du trivs medatt arbeta i reception och har förmågan att bemötavarje gäst och medarbetaremed en högserviceanda.Du har en god kommunikationsförmåga ochett inkluderande förhållningssätt. Ärtrygg i dig själv och har ett positivt lugn med förmågan att hjälpa andra. Du har ocksåförmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, är organiserad, effektiv och har enkänsla för detaljer. Vidare har du en förståelse för diskretion och respekt för sekretess vid hantering av känslig information. Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet från reception eller liknande roll inom Customer Service. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vår kunds koncernspråk är engelska. God datorvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Din roll Som DevOps Administratör hos oss arbetar du som konsult och stöttar våra kunder med att bygga och förbättra deras DevOps-miljöer. Du ansvarar för att designa, administrera och optimera CI/CD-pipelines samtidigt som du skapar effektiva arbetsflöden i nära samarbete med utvecklingsteam. En viktig del av rollen är att hantera Git-repositorier och använda Infrastructure as Code (IaC) för att automatisera och förenkla processer. Du kommer också att arbeta med modern containerteknologi och orkestreringslösningar som säkerställer skalbara och hållbara system. Utöver det får du arbeta med monitorering, analys och optimering av prestanda för att kontinuerligt förbättra CI/CD-livscykeln. Med varierande projekt och uppdrag kommer du att få insikt i olika branscher och tekniska miljöer, vilket ger dig en unik möjlighet att utvecklas och bredda din kompetens. Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet av: Mjukvaruutveckling och automation med Python. Administrera och optimera CI/CD-pipelines, med förståelse för arkitektur. Git repository management, Git workflows och branchingstrategier. Infrastructure as Code (IaC) och att sätta upp pipelines med verktyg som exempelvis Terraform eller liknande. Konfigurationshantering med verktyg som Ansible, Puppet, Chef eller liknande. Containerlösningar som Docker och orkestrering med Kubernetes. Monitoreringslösningar samt typer av metrics användbara i CI/CD-flöden. God förståelse för grundläggande cloud concept. Du behöver vara flytande i engelska och svenska. Meriterande erfarenheter Det är extra meriterande om du: Har erfarenhet av Golang-programmering. Har arbetat med CI/CD-automationsflöden som inkluderat egen hårdvara, till exempel egengjorda testriggar. Varför Knowit? På Knowit Connectivity får du möjlighet att arbeta i en innovativ och lärande miljö där du kontinuerligt utvecklas. Vi kombinerar teknik och kreativitet för att skapa värde för våra kunder och samhället. Som konsult hos oss blir du en del av ett kompetent team som brinner för samarbete, delning av kunskap och att lösa spännande tekniska utmaningar. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Besök vår hemsida eller kontakta oss direkt! Låter detta som en roll för dig?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bli en del av vårt team.
Din roll Som Data Engineer hos oss kommer du att arbeta som konsult och få möjlighet att samarbeta med olika kunder i varierande branscher. Du kommer att arbeta med att samla in, hantera och analysera stora mängder data för att stödja affärsbeslut och skapa innovativa lösningar. I rollen ingår att designa och implementera dataflöden som är skalbara och effektiva, samt bidra med insikter och förbättringar för att optimera våra processer. Du kommer att få erfarenhet av olika miljöer och utmaningar, vilket ger dig en unik möjlighet att bredda din kompetens och förståelse för hur data kan användas för att driva verksamheter framåt. I nära samarbete med andra team kommer du att vara med och utveckla lösningar som möjliggör smart och datadriven verksamhet. Det här är en roll där du får möjlighet att arbeta med hela datalivscykeln och bidra till att skapa insikter som driver beslut och innovation. Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet av: Datainsamling samt att bygga och underhålla data pipelines och flöden, ELT/ETL, och Airflow. Större datalagringslösningar såsom data warehouses, data lakes och delta lakes. Datahantering inklusive datamodellering och rensning. Datavisualisering och analys med verktyg som Power BI, QlikSense och Grafana. Utveckling av REST API:er. Det är krav på svenska i tal och skrift samt svenskt medborgarskap. Du har dessutom kunskap och intresse av: Kringliggande discipliner som data science, maskininlärning, analys och statistik. Azure och Databricks. Python och gärna PySpark. Varför Knowit? På Knowit Connectivity får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där vi kombinerar teknik och kreativitet för att skapa värde för våra kunder. Du blir en del av ett kompetent team där samarbete och kunskapsdelning är i fokus. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, lära dig nya teknologier och arbeta i spännande projekt. Låter detta som en roll för dig?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bli en del av vårt team.
What will you be doing? The bridge between Cloud and R&D activities. Our cloud-focused team is growing! Today, we are a team of about 8 people focusing on cloud solutions, primarily Azure and AWS. The team consists of a mix of experienced specialists and architects, as well as driven developers. The immediate manager will be Joakim, based in Stockholm, Kista, but team members are also located in other parts of the country.You will influence how we develop our cloud business going forward.Remote work generally works well for this type of role, which is why we also hire people from other parts of Sweden. Who are you?You are passionate about and have experience in: Minimum 3-4 years of experience of working with cloud Need to have experience with cloud from a couple of projects, primarily Azure Need to be certified in Azure, at least admin associate Need to have experience in both cloud architecture and hands-on cloud intrastructure implementation You also have: Excellent communication skills An interest in working both holistically and hands-on We value personal qualities, communicative skills and social competence.This gives us flexible teams and a great company culture where we all work well together and feel the support from our peer. About us Knowit offers a chance to achieve professional goals through challenging tasks and positive leadership. Working with customers at Knowit Connectivity provides opportunities to develop skills while enjoying the job. The workplace is fast-paced, fun, and inspiring with a great team spirit that works towards making a difference for the company and customers. There are many chances for personal development through innovative projects and skill development models. Knowit's corporate culture values sustainability and is built on consensus, openness, honesty, and respect for individual value and dignity. Knowit Connectivity specializes in exciting areas such as self-driving cars, infotainment systems, and 5G development, with expertise in embedded, cloud, and application domains. Application We have an ongoing selection of application, so please apply for the position as soon as possible! Please include at least 3 cloud projects you have workedin you CV.Please note: During the summer, our response time may be longer than usual. We appreciate your patience and understanding.
Are you a numbers nerd, naturally curious, and resourceful in finding various data sources to shape strategic thinking? Looking for your next opportunity with an exciting and fast-growing company? Do not hesitate - apply now! We are looking for someone with a few years’ experience working with insights and performance reporting analysis, preferably coming from the FMCG or research industry. Starting as soon as possible! About the role You will be part of Skruf’s Insights team, consisting of 8 people in total based in Stockholm and Oslo. You will be working closely with and reporting to the Head of OND and Nordics Cluster Insights, who is based in Stockholm and where the position is based. Your main objective will be to collate and analyse a wide array of data and information within the Oral Nicotine Delivery (OND) industry, generating insights to guide strategic decision making. This role offers a unique blend of analytical skills, strategic thinking, and a solutions-oriented attitude in a fast-paced and collaborative environment, giving you an opportunity to be a part of key projects. Your main tasks: Conduct thorough analysis of category-relevant data, extracting meaningful insights to guide strategic decisions Identify trends, opportunities and risks within the category. Provide recommendations where relevant Develop and maintain regular reports and create compelling presentations for key stakeholders Assist in the development of high-level market volume forecasts and models for the OND category, as well as tracking of performance against said forecasts, providing insights into variations and recommendations for adjustments Who do we think you are? You are naturally curious, driven, and enjoy problem-solving and working in a dynamic industry where youll have to adapt to evolving business priorities and requirements. You have a couple of years experience in a similar role which has made you proficient in analysis and extracting meaningful insights. Your highly analytical mindset will be essential in supporting strategic focus within the OND Category team and addressing the Category must-win-battles. You seek pragmatic solutions whilst keeping an eye on how to improve continuously, leverage your resourcefulness, and contribute positively to team dynamics. Additionally, we see that you have good communication skills. You feel comfortable presenting your findings in an honest and simple, yet compelling way to your internal stakeholders. You are a true team player that can foster good relationships cross-functionally, willing to share knowledge, ensuring the seamless integration of insights into broader business decisions. Some qualifications A university degree in Business, Economics or Statistics A minimum of 2 years experience working in a similar analytical position Good knowledge in Excel as this will be one of your main tools Fluent in English, knowledge in Swedish is beneficial Experience with PowerBI is beneficial Join a fun and experimental company with great values and benefits where you have the opportunity to grow! You will be offered to join company events, receive a generous health care allowance and commuting expense card, a yearly bonus and much more. We are looking forward to having you onboard! Practical information This is a direct recruitment with 6 months probation time. You will be working at Skrufs Head Office at Tulegatan 15 in central Stockholm, with the ability to work from home for 1 day/week. Full time position 40h/week. Moving forward in this process you will be asked to complete a personality and logics test, as well as carry out a case and report to hiring managers. About Skruf Skruf Snus AB was founded in 2002. Since the start, the company has grown every year. Today, Skruf Snus AB is Swedens second largest snus company with a turnover of about SEK 1.5 billion and about 300 employees. The company is in an exciting and expansive phase where we are growing both in Sweden and on the global market. New products are continuously launched under our four brands Skruf, Knox, ZONE X and Smålands Brukssnus. "We are a team with a lot of energy, drive and commitment, which is why Skruf Snus AB continues to develop. The head office is located in the centre of Stockholm but we have district sales representatives covering from Ystad in the south to Haparanda in the north. All production takes place in our factory in Sävsjö in Småland. Since 2008, Skruf Snus AB has been owned by Imperial Brands, a global group based in the UK. Skruf takes good care of its employees, and places great emphasis on a good working environment so that you feel at home at work as well. The Place is Swedens only Worklife Partner The Place is your safe point. In this particular recruitment, our competent recruitment consultants manage the process, from interview to employment offer. You will then be employed by the client company. We are proud of our fine collaborations with a large number of interesting and exciting companies - because this means many career opportunities for you!
Din roll Som AI Software Developer hos oss kommer du att arbeta som konsult och få möjlighet att samarbeta med olika kunder i varierande branscher. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av avancerade AI-applikationer. I rollen arbetar du med de senaste teknologierna inom AI och maskininlärning och tar fram lösningar som är skalbara och anpassade för våra kunders behov. Du bidrar med teknisk vägledning och fattar strategiska beslut kring arkitektur och lösningsdesign. Samtidigt stödjer och inspirerar du teamet till teknisk excellens. Vi erbjuder en miljö där innovation och samarbete är i fokus, och du får möjlighet att vara del av ett passionerat team som arbetar med projekt i framkant av AI-teknologin. Genom rollen kommer du att få erfarenhet av olika verksamheter och tekniska miljöer, vilket gör att du utvecklas och breddar din kompetens. Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet av att: Arbeta som Tech Lead eller i en liknande ledande roll inom AI-utveckling. Ge teknisk vägledning och fatta strategiska beslut kring arkitektur och lösningsdesign. Stödja teammedlemmar och inspirera till teknisk excellens. Bygga AI-lösningar som är skalbara, hållbara och anpassade för kundernas behov. Du har arbetat inom några av följande områden: Programmering: Python (gärna med bibliotek som TensorFlow, PyTorch eller Scikit-learn). AI-teknik: Erfarenhet av LLM (Large Language Models), Transformer-arkitekturer och generativa AI-verktyg. MLOps: Erfarenhet av verktyg för AI-pipelines som Kubeflow, MLflow eller liknande. Containerteknik: Docker och Kubernetes. API-utveckling: REST och/eller GraphQL. Molnplattformar: AWS, Azure eller Google Cloud. Meriterande erfarenheter Det är extra meriterande om du har: Kunskap om databaser som SQL eller NoSQL. Byggt och optimerat kontinuerliga integrations- och leveransprocesser. Erfarenhet av datavisualiseringsverktyg som Tableau eller Power BI. Stark förståelse för matematik, statistik och optimering. Intresse för etiska och ansvarfulla AI-principer, inklusive fairness och explainability. Varför Knowit? På Knowit Connectivity får du en unik möjlighet att kombinera teknik och innovation med personlig utveckling. Vi är ett team av engagerade och kunniga medarbetare som brinner för att skapa värde för våra kunder och samhället. Hos oss får du arbeta i en miljö där din kompetens tas till vara och där du får chansen att växa och utvecklas. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Besök vår hemsida eller kontakta oss direkt! Låter detta som en roll för dig?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bli en del av vårt team.
Want to take your coding skills to the next level in embedded systems development within Automotive? Look no further! Knowit Connectivity is an enthusiastic and rapidly expanding IT consultancy firm that thrives on innovation and technology. As we continue to grow, we're on the hunt for skilled and ambitious individuals to join our team and help us achieve even greater success. Your role as an Automotive Engineer We are looking for you who enjoys being part of a team and take responsibility for your contribution to the team. Flexibility and curiosity are words that fit you together with an innovative and open mind to other ideas and input. Our ideal candidates is more than an experts - they're an exceptional communicators, a proactive problem-solvers, and a dedicated learner who passionately imparts knowledge to their peers. We do also value your curiosity and interest in the technical prospect, as our world and the industry environments constantly are changing. Our customers are within the Stockholm region and today we have a hybrid way of working with a mix of onsite, in-house and remote work depending on the projects. To succeed in this role, we expect you to have experience in: Either C++/C programming or model based development using Simulink End-to-end development (Design, implementation, documentation, testing, verification, validation…) Linux Knowledge of ISO26262, ISO 21434, and/or A-SPICE It is meriting if you also have experience in one or more of the following: Working with automotive communication (e.g. CAN, Automotive Ethernet, etc.) Working with real-time systems Scripting in Python Testing on unit, integration and/or system level Testing using HIL, PIL and/or SIL. Other things that would be interesting if you had experience in are Requirements management Working with Autosar; classic or adaptive Experience in working with verification and validation Agile methodologies (Scrum, Kanban, etc) This job requires that you can express yourself well in English, both verbally and in writing. About us Knowit offers an exciting workplace that provides great opportunities for our employees to develop, both professionally and personally.With supportive, versatile, and creative colleagues, we at Knowit Connectivity Stockholm offer an exciting and inclusive culture where we strive to ensure a healthy balance between private life and professional life. In addition to complementing each other professionally, we also make sure we have fun together, both inside and outside of office hours, with a variety of events such as workshops, informative seminars and casual after-works. All our leaders have a great focus on our employees and through a close dialogue with you, we promise to do our utmost to make the next project the best of your life so far. We are a company that values a culture of closeness and community. We listen when you have suggestions for improvements or new ideas for events and will always encourage you to try new solutions. Knowit is a fast-paced, fun, and inspiring workplace with a great team spirit. With us, you work to make a difference and to develop both Knowit’ s business and our customers. Application Apply now trough the link or contact responsible recruiter Rasmus Lundin [email protected] or hiring manager Joakim Oscarsson, [email protected] for more information or questions.
Vi söker dig som gillar att vara en del av ett team och tar ansvar för ditt bidrag till helheten. Flexibilitet och nyfikenhet är viktiga egenskaper för dig, tillsammans med ett innovativt och öppet sinne för nya idéer och lösningar. Vi värdesätter också din förmåga att kommunicera väl, lösa problem proaktivt och dela med dig av din kunskap till andra. För att lyckas i rollen förväntar vi oss att du har erfarenhet av: C++ eller Java och Linux End-to-end utveckling (design, implementation, dokumentation, testning, verifiering, validering…) Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna inom embedded utveckling eller systemutveckling Svenskt medborgarskap är ett krav för registerkontroll Det är meriterande om du har erfarenhet av: Arbete med ADA Testning på olika nivåer (unit, integration och/eller system) Om oss Knowit erbjuder en spännande arbetsplats som ger stora möjligheter till utveckling, både professionellt och personligt. Med stödjande och kreativa kollegor strävar vi på Knowit Connectivity efter en inkluderande kultur där vi värnar om balansen mellan privatliv och yrkesliv. Utöver våra professionella kompetenser ser vi också till att ha roligt tillsammans, med en rad olika aktiviteter som workshops, seminarier och avslappnade afterworks. Vi tror på ett arbetsklimat där alla medarbetare blir hörda och kan bidra till företagets riktning och utveckling. Hos oss arbetar du för att göra skillnad och utveckla både Knowit och våra kunders verksamheter. AnsökanLåter detta som något för dig? Välkommen att ansöka via länken eller kontakta ansvarig rekryterare Rasmus Lundin ([email protected]) eller rekryterande chef Joakim Oscarsson ([email protected]) för mer information eller frågor.
Välj ett jobb för att visa detaljer