Sales Representative
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Sales Representative till Servicefinder Servicefinder är en ledande digital marknadsplats som grundades 2006, med målet att göra det enkelt för privatpersoner och företag att hitta lokala tjänsteleverantörer. Genom vår plattform kan användare smidigt beskriva sina behov och ta emot offerter från noggrant utvalda leverantörer inom bygg, renovering, städning, trädgårdsarbete, flytt och mycket mer. Vårt team på kontoret i Sturegallerian, Stockholm, delar lokaler med Prisjakt och arbetar med passion för kvalitet och trygghet i varje steg. Om rollen I rollen som säljare hos oss ingår du i ett dynamiskt team som fokuserar på att driva nykundsförsäljning och lyfta vår verksamhet till nya höjder. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen inom B2B, från att identifiera potentiella kunder till att slutföra affären. Telefonen är ditt främsta verktyg, men du har även stöd av moderna system och demoverktyg för att nå ut till nya kunder. Tillsammans med vårt Customer Experience-team säkerställer vi en smidig övergång och en god kundupplevelse även efter avslutad affär. Dina arbetsuppgifter: - Driv hela säljcykeln, från att analysera kundens behov till signerat avtal. - Arbeta huvudsakligen via telefon med B2B-kunder. - Bygg och vårda starka kundrelationer. - Samarbeta tätt med teamet och Customer Experience-avdelningen för att maximera kundnöjdheten. Vad vi söker hos dig Vi tror att din personlighet är nyckeln till framgång! Vi söker dig som är ambitiös, har ett naturligt driv och tycker om att skapa goda relationer. Att få ”nej” då och då är en del av jobbet, men din envishet och vilja att utvecklas gör att du fortsätter framåt. Hos oss på Servicefinder får du både stöd och utrymme att växa i din roll. Erfarenheter och färdigheter: - Tidigare erfarenhet av telefonförsäljning är meriterande, särskilt inom B2B. - God datorvana och systemförståelse. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Övrig information Plats: Östermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + provision/bonus Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Concept Owner med fokus på Business Central och finansprocesser
Kronans Apotek AB
Övriga IT-specialister

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Har du djup kunskap inom Microsoft Business Central och ett öga för finansiella flöden? Nu söker vi dig som vill vara med och säkra stabila och effektiva lösningar kopplade till ekonomi och finans i vårt affärssystem. I rollen ansvarar du för förvaltning av finansrelaterade arbeten, integrationer och funktionalitet i Business Central, i nära samarbete med både leverantör och interna intressenter. I rollen som Concept Owner hos oss jobbar du nära både finansavdelning och vår externa leverantör för att se till att alla ekonomiska flöden i systemet är korrekta, effektiva och hållbara. Du agerar teknisk expert i allt som rör Business Central och är en viktig rådgivare i samband med förändringar, nya behov eller felhantering. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Förvaltning av finansrelaterade jobb, integrationer och system - Ansvara för tekniska aspekter vid uppgraderingar kopplade till apoteksdrift - CRs mot leverantörer kopplade till finansprocesser - Operativ second line-stöd kopplat till ERP funktionalitet inom Business Centrals finansmoduler. - Analysera marknadstrender och konkurrenter för att identifiera nya affärsmöjligheter - Leda och motivera tvärfunktionella team genom hela utvecklingsprocessen - Utveckla och implementera strategier för att förbättra datakvalitet och datastyrning. - Omvärldsbevakning för system och integrationer för att förbättra de finansiella processerna Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning och du välkomnas till mitt team där jag, Åsa, jobbar som Head of Concept & IT Services hos oss. Vi har vårt fina kontor i Stadshagen, Kungsholmen där vi tillämpar hybridarbete. Vi söker dig som är systemvan, strukturerad och van att arbeta i gränslandet mellan IT och ekonomi. Du har ett skarpt öga för detaljer, en god förståelse för ekonomiska processer och trygghet i din tekniska kompetens. Vi tror att du har: - Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med Business Central (eller NAV) - God förståelse för ekonomiprocesser som redovisning, fakturering, periodisering, mm - Vana vid att felsöka, analysera och kommunicera tekniska frågor till olika intressenter - Erfarenhet av att samarbeta med både leverantörer och interna verksamheter Meriterande: - Kunskap om Power BI, Azure och integrationslösningar - Erfarenhet av masterdata, datakvalitet eller BI-arbete - Kännedom om agila metoder eller förvaltningsmodeller som PM3 - Tidigare erfarenhet från retail, apotek eller andra transaktionsintensiva verksamheter Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss, i din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljande handläggare - Retain
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Bli en del av Lendo – Vi söker en säljande handläggare! 🚀 Vill du kombinera kundkontakt med försäljning och vara en del av ett engagerat team? Gillar du att arbeta mot tydliga mål och att skapa lösningar som verkligen gör skillnad för kunden? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som säljande handläggare hos Lendo spelar du en nyckelroll i vårt team. Din huvudsakliga uppgift är att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med oss, lyssna in deras behov och sälja in rätt lösning för just deras situation. Med en rådgivande och relationsskapande approach hjälper du kunden att hitta den bästa lösningen för just dem. Syftet är att hjälpa dem hitta det bästa lånet baserat på deras individuella situation. 📞 Telefonen blir ditt främsta verktyg där du aktivt jobbar med behovsanalys, ansökningar och uppföljningar för att maximera både kundnöjdhet och affärsresultat. Med din charm, energi och säljinstinkt hjälper du kunder på ett både proffsigt och schysst sätt. Vi letar efter dig som älskar att prata, vill utvecklas inom försäljning och trivs med att ha mål att sikta mot! Vem är du? Vi söker dig som: ✅ Är tävlingsinriktad och triggas av att nå och överträffa säljmål. ✅ Har en naturlig förmåga att skapa relationer och bygga förtroende över telefon. ✅ Drivs av att hitta säljmöjligheter och omvandla dem till konkreta resultat. ✅ Är en lagspelare som också kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Vad vi önskar oss av dig: 📌 Gymnasieexamen. 📌 Erfarenhet av försäljning och att arbeta via telefon. 📌 God dator- och systemvana. 📌 Flytande svenska i tal och skrift. Vad du får hos oss 📈En spännande och säljdriven arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. ✨En rolig arbetsplats med skön stämning och härliga kollegor. 💰Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och möjlighet till en träningstimme i veckan på arbetstid. 🏡 Hybridarbete - när du onboardad och trygg i din roll finns möjligheten att arbeta hemifrån 2-3 dagar per vecka 🎯Utökad erfarenhet och kunskap inom bank och finans Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Sök idag och bli en del av Lendo! 🚀 Omfattning, arbetstider och tillträde Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos fina huvudkontor centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2–3 gånger i veckan när du är trygg i rollen. För denna roll tillämpar vi provanställning och bakgrundskontroller innan eventuell anställning. Hur söker jag? Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och urvalsprocessen och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! About the company Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt via [email protected]

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare Bromma Stockholm
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms-området och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare Norsborg Stockholm
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Bland annat den i Norsborg. Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms och Norsborgsområdet och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare Länna Stockholm
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Bland annat Länna butiken. Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms-området och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare Riddermark
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Störst i Sverige på begagnade bilar Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Tjänsten Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos Riddermark jobbar du i team om 5–10 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Den vi söker Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, snarare än fullfjädrade bilsäljare. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för Riddermark Bil – och Riddermark Bil arbetsplatsen för dig. Vi söker dig som vill utvecklas som säljare och brinner för att göra affärer. Som person är du driven, nyfiken och lyhörd. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare Stockholmsområdet
Talent & Partner AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Säljare till våra butiker i Stockholms-området Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande!  Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Försäkringsförmedlare
Talent & Partner AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. Vi på Lendo fortsätter att växa och i takt med det söker vi fler försäkringssäljare. Älskar du försäljning, drivs av att arbeta med en rörlig ersättningsmodell kan detta vara jobbet för dig! Vi letar huvudsakligen efter dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som vill fortsätta utvecklas inom det. På vår avdelning värnar vi om en kultur som speglar våra fyra värderingar, Win as a team, Always Improve, Customer Centric och Focus on Execution och det är värderingar som verkligen syns i vårt vardagliga arbete! Rollen I din roll som försäkringsförmedlare tar du kontakt med Lendos kunder som har valt att gå vidare med ett lån. Under samtalet gör du ditt yttersta för att förmedla försäkringsprodukterna som vi kan erbjuda kunden. Du arbetar mot tydliga mål och försöker hela tiden utveckla din försäljning tillsammans med din närmsta chefs stöd. Tjänsten inleds med en utbildning rörande försäljning, Lendos produkter och om branschen i Sverige. Detta kombineras med medlyssning för att kunna inspireras både av kollegor och chefer och få den feedback som krävs för att utvecklas. Efter grundutbildningen fortsätter givetvis din utveckling genom fortsatt coaching och utbildning, både från närmsta chef samt våra erfarna säljare. Hos oss på Lendo arbetar du tillsammans med din närmsta teamchef och ditt team som för närvarande är 5 heltidsanställda försäkringssäljare. På vår avdelning är det viktigt att vi gör saker tillsammans och vi når våra resultat tillsammans! Som försäkringssäljare hos oss på Lendo har du en grundlön men utöver den kan du påverka din lön utifrån en attraktiv rörlig ersättningsmodell. Vi söker dig som: -Har säljerfarenhet, gärna från telefonförsäljning -Talar och skriver svenska flytande och behärskar engelska väl -Är resultatinriktad (kanske är du även tävlingsinriktad?) -Gillar att jobba enligt tydliga och ambitiösa mål Du erbjuds: -Regelbundna team-och företagsaktiviteter -Tjänstepension -Friskvårdsbidrag på 4000 kr -Två utvecklingsdagar per år och en träningstimme i veckan -25 dagars semester -Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen -Interna och externa utbildningar inom lån och krediter -Väldigt trevliga kollegor Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll. Arbetstider: Heltid - 08-17 alternativt 08.45-17.45 Placering: Du kommer utgå från kontoret i centrala Stockholm men har också möjlighet att kombinera det med arbete på distans. Vi på Lendo arbetar tillsammans på kontoret minst varje tisdag samt torsdag. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Lendo självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev. Skicka din ansökan idag via länk eller direkt till [email protected]

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Media Sales med fokus på digital försäljning
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Nordiske Medier är en av Skandinaviens största verksamheter inom specialmedia. I tät dialog med det nordiska näringslivet ger Nordiske Medier ut ca 50 B2B-titlar, både digitalt och i print. Nordiske Medier står också bakom ett 80-tal branschevent varje år. Nordiske Mediers medieportfölj spänner över bygg- och anläggningssektorn, motorbranschen, nordisk design, detaljhandeln och ett antal andra specifika industrier. Våra kunniga facktidningsjournalister levererar varje dag kvalitetsjournalistik till beslutfattare och professionella inom respektive bransch. Nordiske Mediers journalister producerar både nyheter i ett högt tempo, skriver reportage, porträtt och gör branschanalyser. Alla titlar går på djupet i den bransch de bevakar och fokuserar på att komma nära såväl medelstora som små företag. Nordiske Medier har ca 80 medarbetare i Sverige, 100 i Danmark och 10 i Norge. Huvudkontoret ligger i danska Ålborg och vi har även kontor i Köpenhamn, Göteborg, Stockholm, Helsingborg och Oslo. Nu söker vi en Media Sales med fokus på digital försäljning för varumärkena Habit samt Energy Supply! Ansvarsområde Med placeringsort i Stockholm söker vi en person som kan leda försäljningen för det nystartade affärsområdet Energy Supply samt Modebranschtidningen Habit, på Nordiske Medier Sverige till ökad omsättning. Din uppgift är att leda försäljningen för Habit och Energy Supply till nästa nivå. I rollen axlar du ett stort försäljningsansvar och koordinerar hela säljprocessen rörande annonsering, events och digitalförsäljning. Du driver försäljningen framåt och utvecklar långsiktiga strategier tillsammans med kunderna både befintliga och nya. Din roll är att identifiera nya trender inom modeindustrin och bidra till att skapa långsiktiga affärsmöjligheter. Energy Supply's systerplattform i Danmark har lanserats med stor framgång och nu ska vi göra detsamma i Sverige. Vi söker dig som: Ska leda försäljningen på Habit och Energy Supply till nästa nivå Har en stor portion smartness och innehar ett kommersiellt fokus  Som har dokumenterad förmåga att arbeta med framgångsrik medieförsäljning Erfaren inom både gällande event-, traditionell- och digital medieförsäljning Som drivit liknande försäljning med stark tillväxt mot ökad lönsamhet Förståelse för traditionell såväl som digital medieförsäljning och vidare kan omsätta dessa till kundbehov och konkreta affärsförslag Utbildning Meriterande med universitet- och/eller högskoleexamen inom relevant område, eller att inneha annan erfarenhet som kan anses likvärdig. Vi erbjuder Nordiske Medier är ett starkt företag med expansiva planer. Här får du en bred roll med intressanta karriärmöjligheter i ett tillväxtföretag. Du får jobba med engagerade och passionerade kollegor med gedigen erfarenhet. Vår drivkraft är att genom kreativa lösningar skapa verklig nytta hos våra kunder inom specifik nisch. Som medarbetare i just denna roll får du stor möjlighet att vara med och påverka företagets utveckling. Detta är ett utmanande men motiverande arbete, där du själv är med och utformar agendan. Du får ta stort ansvar från dag ett och kommer att betyda mycket för bolagets framtid, som har en spännande resa framför sig. Vi erbjuder ett attraktivt ersättnings paket. Övrigt Tjänsten är tillsvidare anställning med placeringsort i Stockholm. Språkkunskaper Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Nordiske Medier A / S är ett av Skandinaviens största företag inom specialmedier och publicerar några av Skandinaviens äldsta och mest lästa nischmedia/handelstidningar. Företaget täcker det nordiska näringslivet med konstruktiva, trovärdiga och oberoende nyheter med särskilt fokus på att vara mycket nära de branscher vi har att göra med. Nordiske Medier är en del av Nordjyske Medier, som sedan 250 år är en av nyckelaktörerna i den danska mediebranschen.

12 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025