Vi söker just nu Mystery Guests i Stockholm! Du som mystery guest skall vara social, strukturerad, samt ha ett öga för detaljer och tidigare arbetat med service. Din roll som mystery guest går ut på att besöka våra uppdragsgivare och agera en helt vanlig gäst. Besöken sker bland annat på restauranger, hotell, caféer, konferenser, pubar med mera. Efter ett utfört besök skall du besvara och beskriva din upplevelse utifrån ett förutbestämt undersökningsformulär med ja/nej frågor, motiveringar, kommentarer och bilder. Undersökningen resulterar i en spegling av den dagliga verksamheten som bidrar till att utveckla och kvalitetssäkra den besökta verksamhetens gästupplevelse. En stor del av arbetet går ut på att återberätta det du upplevt och sett, därav värdesätter vi din skrivförmåga högt. Vi söker personal i alla åldrar då vi arbetar i olika sorters miljöer. Körkort och tillgång till egen bil är inget krav men en fördel då det kommer ges fler möjligheter för dig att arbeta. Arbetstiderna är flexibla och ni kan till stor del själva styra över dem. Perfekt för dig som är student, arbetar deltid, ledig, pensionär men även för dig som redan arbetar fulltid och söker nya spännande utmaningar. Tidigare erfarenhet av service är ett krav. Ni skall även kunna styrka och hålla en hög nivå på er skrivkunnighet. Ansök till denna tjänst med ett CV och en kort text om varför just du passar bra för detta arbete! Ha det gott! Önskar Avisit
Förbifart Stockholm är en av de längsta tunnlarna för biltrafik i världen. Eltel är en samarbetspartner till Yunex Traffic och vi har tillsammans fått i uppdrag av Trafikverket att installera tele-, styr- och övervakningssystem för ny sträckning av E4, Förbifart Stockholm. Nu har du chans att få vara med på en unik och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Projektinköpare. Varmt välkommen till oss på Eltel! Om rollen Som Projektinköpare i detta projekt kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att projektets avtal, inköpsprocess och materialflöden fungerar effektivt. Dina främsta uppgifter inkluderar att följa upp befintliga avtal, identifiera eventuella hinder och hantera avtal som löper ut eller behöver omförhandlas. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med den centrala inköpsavdelningen med att förhandla priser, hitta nya leverantörer samt utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag. När ett nytt behov identifieras av produktionen ansvarar du för att utforma kravställningar i samarbete med uppdragsgivaren vilka sedan lämnas till den centrala inköpsfunktionen för upphandling. Som Projektinköpare har du kontakt med stora delar av den interna organisationen och kommer även att ha mycket extern kontakt. Rollen kommer att agera likt en projektledare inom inköp och hantera många olika frågor dagligen. - Förhandla priser, hitta leverantörer, definiera och utarbeta förfrågningsunderlag samt anbudsunderlag i samråd med den centrala inköpsavdelningen. - Driva avtalsfrågor och när ett behov är identifierat kommer du att tillsammans med uppdragsgivaren som utformar kravställningen till den centrala inköpsfunktionen - Leveransbevakning och installationsbevakning - Tätt samarbete med produktion och logistik inom projektet - Ha kontakt med leverantörer vid utebliven eller försenad leverans - Fånga upp avvikelser i processen både hos leverantörer och internt - Verifiera att tekniska och HSEQ kvalifikationer är omhändertagna, och vid behov verifiera specifika frågor med HSE-Q-ansvarig och produktion Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng som jobbar både självständigt och tillsammans. Du kommer att tillhöra ett team med stor teknisk bredd och kompetens. Här erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till att Sveriges kritiska infrastruktur som möjliggör såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk fungerar. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor! - Eftergymnasialutbildning med inriktning mot inköp - Flera års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med inköp inom el, bygg eller installationsverksamhet - Goda kunskaper inom ekonomi, upphandling och kalkyl - Kunnig inom avtalsjuridik, AB04, ABT06, ABTU07, ABK09 - God systemvana med fördel erfarenhet av Symbrio - Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska - Körkort är meriterande med ej ett krav Ytterligare information - Urval och intervjuer kommer påbörjas i början av Augusti - Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning - Omfattning: Heltid - Arbetsplats: Bromma - Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bland annat kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) Vi tar inte emot ansökningar via mail utan enbart via länken här i annonsen. Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på [email protected].
Stockholms konstnärliga högskola (SKH) utbildar och forskar inom cirkus, dans, film och media, opera och teater. Vill du bidra till en attraktiv studie-, forsknings- och arbetsmiljö? Hos oss blir du en viktig del i en miljö där konstnärlig utbildning och forskning skapar förutsättningar för konst som en dynamisk, utmanande och obunden kraft i samhället. Tillsammans arbetar vi för en kultur som är generös och utmärks av samskapande, tillit, engagemang och ansvarstagande.Läs mer om SKH:s cirkusprogram här: https://www.uniarts.se/english/circus/ Välkommen att söka anställning som vikarierande adjunkt i cirkus! Vi söker dig som vill arbeta med undervisning och handledning på både grundläggande och avancerad nivå i Cirkus och som är intresserad av att undervisa i olika cirkusdiscipliner. I anställningen ingår även administrativt arbete som till exempel planering, schemaläggning, kursutveckling och kursutvärdering. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter omfattar även att: • Planera och administrera studenternas utbildning inom olika cirkusdiscipliner • Medverka till att utveckla befintliga och nya kurser och program • Delta i feedback, individuellt och i grupp, genom både muntliga och skriftliga utvärderingar • Medverka i utvecklingsarbete samt samverka såväl internt inom SKH som med externa parter • Aktivt medverka i utvecklingen av cirkusämnet och SKH i stort, samt den samhällsutveckling som är av relevans för arbetet vid högskolan • Bidra till integration mellan SKH:s utbildning och forskning Som adjunkt på Stockholms konstnärliga högskola deltar du i en positiv, kollegial miljö som främjar och stödjer jämlikhet, mångfald och inkludering. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, inklusive förmågan att ha ett professionellt förhållningssätt, att samarbete och att bidra till och främja pedagogiska och konstnärliga riktningar som fastställs av ledningen. Behörighet Behörighet beskriver de kriterier som måste uppfyllas för att komma i fråga för denna tjänst. Behörig att anställas som adjunkt är den som dels visat pedagogisk skicklighet, dels har avlagt examen från högskoleutbildning eller har motsvarande kompetens eller annan skicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningens innehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå. Läs mer om behörighet här på vår webbplats: https://www.uniarts.se/om-skh/jobba-pa-skh/konstnarlig-och-pedagogisk-skicklighet#Adjunkt Mer om behörighet för anställning som lärare finns även angivet i 4 kap 3–4 § högskoleförordningen. Du ska i övrigt ha de personliga förmågor som behövs för att fullgöra anställningen väl och för att kunna företräda högskolan så att det gagnar verksamheten. Bedömningsgrunder Följande kriterier kommer att bedömas i denna prioriteringsordning, och måste vara dokumenterade. • Kunskap och pedagogisk skicklighet på en avancerad nivå, inom eller utom högskolesektorn, inom minst två av följande Cirkus discipliner: Handstående (på golv och stativ); parakrobatik (inklusive förmåga att passa och använda laungen); roue Cyr • Konstnärlig skicklighet; breda och djupa kunskaper inom specialistområdet • Förmåga att beskriva och reflektera över din undervisning och din syn på utbildning • God samarbets- och kommunikationsförmåga • God administrativ och organisatorisk förmåga Om tjänsten Anställningen är ett vikariat och tidsbegränsad till 2026-06-30, med möjlighet till förlängning. Omfattningen för tjänsten är 70 % av heltid. Tillträde enligt överenskommelse, tidigast den 1 december 2026. Stockholms konstnärliga högskola vill ta tillvara de kvaliteter som möten mellan olika perspektiv och erfarenheter tillför verksamheten. SKH välkomnar särskilt sökande som kompletterar vår organisation vad gäller jämställdhet och etnisk mångfald. Hur ansöker jag och hur ser rekryteringsprocessen ut? Ansökningar ska skrivas på engelska eftersom de kan komma att granskas av internationella sakkunniga. Du registrerar din ansökan och laddar upp dokument i vårt rekryteringssystem. Märk alla handlingar med diarienummer SKH 2025/425/2.2.1. Utförlig information om vad som ska ingå i din ansökan hittar du här: Jobba på SKH (uniarts.se) Vi välkomnar din ansökan senast den 2025-07-16! Fackliga företrädare: https://www.uniarts.se/om-skh/jobba-pa-skh/personalorganisationer/ För denna rekrytering har vi gjort vårt annonsval och vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare, rekryteringsbyråer eller motsvarande.
Stockholms konstnärliga högskola (SKH) utbildar och forskar inom cirkus, dans, film och media, opera och teater. Vill du bidra till en attraktiv studie-, forsknings- och arbetsmiljö? Hos oss blir du en viktig del i en miljö där konstnärlig utbildning och forskning skapar förutsättningar för konst som en dynamisk, utmanande och obunden kraft i samhället. Tillsammans arbetar vi för en kultur som är generös och utmärks av samskapande, tillit, engagemang och ansvarstagande.Läs mer om SKH:s cirkusprogram här: https://www.uniarts.se/english/circus/ Välkommen att söka anställning som adjunkt i cirkus! Vi söker dig som vill arbeta med undervisning och handledning på både grundläggande och avancerad nivå i ämnet hälsa i Cirkus. Vi söker dig som är intresserad av att undervisa i hälsa och anatomi kopplat till specialiserade cirkusdiscipliner och att stödja studenter i att tillämpa dessa kunskaper till deras kroppsliga och konstnärliga praktik. I anställningen ingår även administrativt arbete som t ex planering, schemaläggning, kursutveckling och kursutvärdering. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter omfattar även att: • Planera och administrera studenternas utbildning inom hälsa och anatomi med hänsyn till olika cirkusdiscipliners krav • Medverka till att utveckla befintliga och nya kurser och program • Delta i feedback, individuellt och i grupp, genom både muntliga och skriftliga utvärderingar • Medverka i utvecklingsarbete samt samverka såväl internt inom SKH som med externa parter • Aktivt medverka i utvecklingen av cirkusämnet och SKH i stort, samt den samhällsutveckling som är av relevans för arbetet vid högskolan • Bidra till integration mellan SKH:s utbildning och forskning Som adjunkt på Stockholms konstnärliga högskola deltar du i en positiv, kollegial miljö som främjar och stödjer jämlikhet, mångfald och inkludering. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, inklusive förmågan att ha ett professionellt förhållningssätt, att samarbete och att bidra till och främja pedagogiska och konstnärliga riktningar som fastställs av ledningen. Behörighet Behörighet beskriver de kriterier som måste uppfyllas för att komma i fråga för denna tjänst. Behörig att anställas som adjunkt är den som dels visat pedagogisk skicklighet, dels har avlagt examen från högskoleutbildning eller har motsvarande kompetens eller annan skicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningens innehåll och de arbetsuppgifter som ska ingå. Läs mer om behörighet här på vår webbplats: https://www.uniarts.se/om-skh/jobba-pa-skh/konstnarlig-och-pedagogisk-skicklighet#Adjunkt Mer om behörighet för anställning som lärare finns även angivet i 4 kap 3-4 § högskoleförordningen. Du ska i övrigt ha de personliga förmågor som behövs för att fullgöra anställningen väl och för att kunna företräda högskolan så att det gagnar verksamheten. Bedömningsgrunder Följande kriterier kommer att bedömas i denna prioriteringsordning, och måste dokumenteras. • Konstnärlig skicklighet; breda och djupa kunskaper inom specialistområdet samt god förmåga att utveckla och genomföra undervisning inom ditt konstnärliga område samt konstnärligt forsknings- och utvecklingsarbete av hög kvalitet inom specialistområdet • Dokumenterad kunskap och pedagogisk skicklighet på en avancerad nivå, inom eller utom högskolesektorn, inom hälsa relaterat till scenkonst och/eller idrott • Dokumenterad utbildning och/eller certifieringar inom områden som stöder undervisning i hälsa på avancerad nivå. Detta kan omfatta områden som fysioterapi, osteopati, pilates, idrott eller idrottsvetenskap • Förmåga att beskriva och reflektera över din undervisning och din syn på utbildning • God samarbets- och kommunikationsförmåga • God administrativ och organisatorisk förmåga Om tjänsten Anställningen är en särskild visstidsanställning och tidsbegränsad till 2026-06-30, med möjlighet till förlängning. Omfattningen för tjänsten är 40 % av heltid. Tillträde enligt överenskommelse, tidigast den 1 December 2026. Stockholms konstnärliga högskola vill ta tillvara de kvaliteter som möten mellan olika perspektiv och erfarenheter tillför verksamheten. SKH välkomnar särskilt sökande som kompletterar vår organisation vad gäller jämställdhet och etnisk mångfald. Hur ansöker jag och hur ser rekryteringsprocessen ut? Ansökningar ska skrivas på engelska eftersom de kan komma att granskas av internationella sakkunniga. Du registrerar din ansökan och laddar upp dokument i vårt rekryteringssystem. Märk alla handlingar med diarienummer SKH 2025/424/2.2.1. Utförlig information om vad som ska ingå i din ansökan hittar du här: Jobba på SKH (uniarts.se) Vi välkomnar din ansökan senast den 2025-07-16! Fackliga företrädare: https://www.uniarts.se/om-skh/jobba-pa-skh/personalorganisationer/ För denna rekrytering har vi gjort vårt annonsval och vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare, rekryteringsbyråer eller motsvarande.
Vad vi kommer att göra tillsammans Som Data Engineer hos oss arbetar du med att utveckla och underhålla datalösningar som gör det möjligt för våra kunder att fatta datadrivna beslut. Du bygger pipelines, data warehouse-lösningar och utvecklar applikationer för databearbetning, med fokus på skalbarhet, prestanda och användbarhet. Du kommer också att ta fram eller integrera tekniska lösningar för ETL och data mining, och bidra till arbetet med analys och maskininlärning. Du blir en viktig del av ett engagerat team där vi jobbar nära varandra och ständigt utvecklar vårt arbetssätt. Hos oss har du stor möjlighet att forma din roll och påverka hur vi arbetar – både i det dagliga och på längre sikt. Vad vi söker hos dig Vi tror att du tycker om att hitta smarta, innovativa lösningar som möter kundernas behov. Du är van att arbeta brett, trivs i team och drivs av nyfikenhet och utmanande projekt. Utöver det ser vi gärna att du har: 3+ års erfarenhet i liknande roller, med erfarenhet av Data Engineering, Data Science och/eller analytics. Mycket goda kunskaper i SQL, och någon av följande: Python, Node.js eller Java Erfarenhet av att arbeta med någon eller flera av molnbaserade plattformar såsom AWS, GCP, Azure, Snowflake eller motsvarande. Vana att ta ansvar för agila projekt från början till slut, och hitta kreativa lösningar Förmåga att uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har: Erfarenhet av MLOPS, exempelvis ML Flow eller liknande Erfarenhet av Data Mesh, Data Products Kunskap och erfarenhet av en eller flera big data-teknologier, exempelvis Hadoop, Kafka eller Spark. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling och förvaltning till vidareutveckling. Möjlighet att arbeta i våra åtaganden där vi levererar allt från POC, prototyp till MVP och göra teknikval och vara med i tidiga kunddialoger. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter som padel, tennis och löpning till gemensamma frukostar och aw’s. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. Vårt Stockholmskontor, med närmare 40 utvecklare, designers och digitala strateger ligger central beläget i en vindsvåning. I Uppsala huserar våra utvecklare och designers på Svartbäcksgatan med utsikt över Domkyrkan. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Med hänsyn till semestertider kan vår återkoppling dröja längre än vanligt och beräknas ske först under senare delen av augusti. Tack för ditt tålamod!
Vi befinner oss i teknikens framkant och är engagerade i att skydda industrier med hjälp av avancerade tekniska lösningar. Som en del av vår expansiva resa söker vi nu en Resande Servicetekniker. Om du brinner för teknik och vill bidra till en säkrare och mer effektiv värld, ser vi fram emot att välkomna dig till vårt dedikerade team. Vad vi erbjuder På Firefly erbjuder vi en dynamisk och innovativ arbetsmiljö som främjar kreativitet och nytänkande. Hos oss blir du en del av ett högpresterande och engagerat team som arbetar för att förbättra säkerheten för varje enskild kund. Vi sätter medarbetarnas trivsel i fokus och, med vår globala närvaro, erbjuder vi stora möjligheter för karriärutveckling inom företaget. Om tjänsten Som resande servicetekniker är du Fireflys ansikte utåt mot våra kunder. Du arbetar med tekniskt avancerade, kundanpassade systemlösningar och ansvarar för både förebyggande underhåll och problemlösning på befintliga anläggningar samt uppstart av nya installationer. I rollen ingår också att utbilda kunder i systemets funktionalitet, felsökning och underhåll. Ditt arbete sker självständigt, samtidigt som du har ett nära samarbete med Fireflys säljare, tekniska projektledare och våra kunder, där ditt fokus kommer vara inom Sverige och Skandinavien. Firefly har installerat skyddssystem i över 80 länder, och för rätt person finns det på sikt möjligheter att även arbeta internationellt. Om dig Vi ser att du: Har relevant utbildning Har erfarenhet av felsökning och verifiering av komponenter inom el, elektronik och mekanik Har kunskap inom IT Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Trivs i en resande tjänst Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som resande servicetekniker, gärna inom processindustrin. Som person är du en social och kvalitetsmedveten problemlösare. Vi vill att du är analytisk, strukturerad och ordningsam. Du är trygg i din arbetsroll och inger förtroende hos dina kunder. Lockas du av att se olika industrier, att arbeta med en teknisk bredd och ser det som en möjlighet med ett fritt och resande arbete där du träffar olika människor så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid. Placeringsort: Stockholm. Tillträde: Omgående. Din ansökan Vi arbetar med löpande urvalsprocess vilket innebär att tjänsten kommer att tillsättas så fort som möjligt. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Vi vill påminna om att vi inte tar emot ansökningar via mail, enbart via ansökningsformuläret via länken i annonsen. Frågor om tjänsten besvaras av Charlotte Åvall (HR) [email protected], och Mathias Häll(Service- och eftermarknadschef)[email protected].
En teknisk, varierande kundserviceroll där du får jobba med en spännande och hållbar produkt och utmanande ärenden. Låter det spännande? Det tycker vi! Låter det svårt? Ja ganska – det finns mycket att lära sig i denna roll men vi kräver inga tekniska förkunskaper, vi utbildar dig här! Detta är en långsiktig roll, där du på kort sikt kommer lära dig mycket sett till de varierande serviceärendena, och där det på lång sikt finns utvecklingsmöjligheter mot exempelvis 2nd line. I rollen får du även merförsälja till kunder som kontaktar dig – vilket bidrar ännu mer till variationen samt att du kan få mer i lön utöver tryggheten i grundlönen! Om teamet och rollen Du kommer ingå i teamet som hanterar alla inkommande kundfrågor. Fokuset i teamet är att ge kunderna den bästa kundupplevelsen och kunna leverera effektiva svar med en hög servicenivå. Ditt team arbetar nära 2nd line/claims – som är ett team som hanterar komplexa tekniska ärenden samt reklamationsärenden. På sikt finns möjlighet att utvecklas till att jobba i dessa team. Din framtida kollega Isabelle berättar om rollen och teamet såhär: ” Det som förgyller min arbetsdag är vårt energiska och sammansvetsade team. Vi skrattar mycket tillsammans och vi har en otrolig samarbetsanda, då vi stöttar varandra och delar framgångar tillsammans. Det bästa med rollen som kundservicemedarbetare är den variation och dynamik som arbetet innebär – ingen dag är den andra lik, och jag lär mig ständigt nya saker. ” Som kundservicemedarbetare kommer du att: Ha huvudfokus på att besvara inkommande ärenden via telefon, mail och övriga digitala kanaler. Du kommer alltså att prata mycket i telefon och ha kontakt med kunder i skrift Erbjuda och sälja el - och serviceavtal till de kunder som kontaktar dig. Du ringer alltså inte kallt, utan erbjuder avtalen till de kunder du har kontakt med i serviceärenden. En stor möjlighet att höja din lön då denna försäljning är provisionsgrundande! Vara Svea Solars röst gentemot våra kunder – din hjälp och stöttning kommer ge stor påverkan på hur Svea Solar uppfattas Det roliga i rollen är att kundärendena är tekniska och komplexa i sin karaktär (don’t worry though, vi kommer lära dig allting!) Det är även en rolig mix av service samt försäljning Är vi en match? För oss är dina personliga egenskaper allra viktigast. Vi värdesätter: Vänlighet och god samarbetsförmåga Målinriktning och en förmåga att jobba i ett högt tempo Ordningsamhet Förmåga att hålla dig lugn även när det är mycket att göra, och att kunna anpassa dig när nya rutiner och arbetssätt implementeras (för det händer hela tiden vill vi lova) Utöver detta behöver du goda kunskaper i svenska och engelska, vara en van datoranvändare och tycka det är kul att lära dig, samt vara duktig på att formulera dig i text Det är meriterande men inte ett krav om du tidigare jobbat med service, försäljning eller teknisk support. Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Övrig info Arbetstider: Kontorstider mån-fre Anställning: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Arbetsplats: Alvik Strand. Vi arbetar heltid på kontoret för att säkerställa ett gott samarbete i teamet. Mångfald och inkludering Vi vet att mångfald och olika erfarenheter bidrar till kreativiteten som krävs för att utveckla branschen. Vi värdesätter en jämn könsfördelning och ambitionen är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder för att representera samhället och våra kunder. Därför bedöms alla kandidater från samma premisser. Vi ställer samma frågor till alla kandidater samt använder tester i Alva Labs som en del av bedömningen. Bli del av the Power Shift och Grow as we grow När Svea Solar växer blir världen bättre. Vi erbjuder våra Power Shifters att göra faktiskt skillnad - i en tid då få frågor är lika viktiga som klimatfrågan. På Svea Solar finns ingen brist på nya spännande utmaningar och möjligheter att Grow as we grow. Vi menar allvar med att leda the Power Shift - men vi kan såklart ha roligt samtidigt. Vi vet att alla mår bättre om vi kan erbjuda en arbetsplats präglad av fantastiskt ledarskap, acceptans av misslyckanden tillsammans med vänlighet och humor. Om rekryteringsprocessen Ansök på endast 10-15 minuter, utan CV eller personligt brev! Vi vill ge dig en modern ansökningsupplevelse och inleder processen omgående efter att annonsen publicerats. Först svarar du på korta frågor om våra minimikrav. Uppfyller du dem, får du ett mejl från vår AI-robot Hubert som bjuder in dig till en objektiv chattintervju på cirka 10-15 minuter. Hubert möjliggör en snabb och rättvis bedömning av kandidater och säkerställer att alla får samma chans att visa sina kvalifikationer. Läs mer om Hubert här. Går du vidare från Hubert-intervjun bjuds du in till telefonintervju med en av våra rekryterare. För en rättvis bedömning får kandidater i detta steg genomföra tester i Alva Labs. Diversity is key! För slutkandidat gör vi bakgrundskontroll av belastningsregister. Längst ned på denna sida hittar du mer information om våra rekryteringsprocesser Varmt välkommen med din ansökan!
Om mig: Hejsan! Jag är en i kille i 20 års åldern som bor med min familj i Upplands Väsby. Jag använder mig av assistans i allt jag gör dvs i alla mina dagliga aktiviteter, jobbet, hemma och på fritiden. Jag söker dig som vill arbeta som min personliga assistent och som kan börja omgående. Mitt absolut största intresse är musik! Eftersom jag gillar att komponera och skapa musik i min dator så är erfarenhet t.ex. Logic meriterande. Jag håller även på med bi-ski (skidåkning), FrameRunning (friidrott med löpcykel) och gillar att vara ute i naturen på min fritid. Ibland åker jag på resor och då är det bra om du kan följa med. Jag tycker det skulle vara roligt om du delade några av mina intressen men oavsett om du gör det eller inte så är det viktigaste att du har en positiv attityd och vilja att förverkliga mina idéer. Jag söker dig som: * Är trygg i dig själv * Är duktig på att anpassa dig till din omgivning då det kommer att ställas olika krav på dig beroende på om vi är på jobbet, på stan eller i hemmet * Är glad, positiv, har humor * Kan ta egna initiativ Gillar att samarbeta och kan jobba i team med mina övriga assistenter Vi ser helst att du är vaccinerad mot Covid-19. Du får gärna ha erfarenhet av yrket personlig assistent, elevassistent eller liknande, men det är inte ett krav. Du kommer att få bra introduktion av mina superduktiga assistenter och arbetsledare. Grundlig introduktion, kontinuerlig handledning och fortbildning är självklart då mina assistenter är anställda hos Assistans i Balans. Tjänsten: Är på 50% varierad arbetstid, dagar, kvällar och helger på rullande schema. För att anställas måste du uppvisa giltig ID-handling utdrag ur polisregistret och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Om Assistans i Balans: Assistans i Balans anordnar - med lång och egen erfarenhet - högkvalitativ personlig assistans till personer med omfattande funktionsnedsättning i enlighet med LSS och Independent Living-rörelsen. Vi vill bidra till en jämlikare värld där alla oavsett funktionsnedsättning ges en möjlighet att leva ett självständigt liv med självbestämmande och självrespekt i fokus. Vår service är nära, personlig och kontinuerlig och vår ambitionsnivå är hög. Alla medarbetare får grundlig introduktion, fortlöpande utbildning, ta del av vårt värderingsarbete, friskvårdsbidrag och trygghet genom kollektivavtal (Fremia - Kommunal). Läs mer på www.assistansibalans.se
På Family Dental Care är vi en glad och erfaren grupp. Vi sätter alltid patienten i centrum och jobbar med kvalité. Vi söker dig som är flexibel, tar egna initiativ och har en god samarbetsförmåga. Ett stort intresse för att erbjuda personlig service är också ett krav. Vi ser att du har en positiv attityd och bidrar till vår goda stämning på mottagningen. Du tycker att det är roligt med service och att medverka i mottagningens utvecklingsarbete. Vi värdesätter långsiktiga arbetsrelationer och lägger stora resurser på varje anställd. Vi ser därför att du är i ett stadie i karriären där du också värdesätter långvarighet. Tjänsten gäller heltid. Vi jobbar med journalsystemet Muntra. Individuell lönesättning+ resultatbonus.
Fryshuset gör det möjligt för unga att genom sina passioner förändra världen. Vi skapar gemenskaper där unga syns, hörs och räknas. På denna grund bedriver vi ett 60-tal olika verksamheter på flera orter runt om i Sverige. Vi är ca 730 anställda och arbetar inom områdena; skola, ungdomskultur, arbete & entreprenörskap samt föredöme & framtidstro. Fryshusets verksamheter sträcker sig från kultur och nöjen till projekt som direkt adresserar vår tids svåraste sociala problem. Vi tror att alla kan lyckas och är värda en chans till. Stiftelsen Fryshuset är en ideell organisation som är religiöst och politiskt oberoende. Fryshuset Grundskola Akalla är en F–6-skola med ca.620 elever, som stöttar elevernas dagliga lärande i en trygg och kreativ miljö. Här får varje barn möjlighet att växa, utvecklas och känna sig sedd. Med hög personaltäthet skapar vi goda förutsättningar för både lärande och omsorg. Om tjänsten: Du är en skicklig speciallärare som drivs av att vara med och göra skillnad för varje enskild elev och är en lagspelare som vill göra arbetet tillsammans med skolledning, lärarlag och elevhälsans olika professioner. Vidare är du skicklig på att skapa goda relationer och trivs med att vara spindeln i nätet, och är intresserad av att arbeta i årskurs 4-6 i nära samarbete med yrkesskickliga kollegor och lärare. Ditt uppdrag är att tillsammans med medarbetare erbjuda elever som behöver ett mindre sammanhang en kvalitativ undervisning. Du deltar i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet. Du bidrar till trygga och utvecklande lärmiljöer och ett hälsofrämjande och förebyggande arbetssätt för att ge eleverna bättre förutsättningar att uppnå utbildningsmålen. Det gör du genom att analysera våra elevers utvecklingsmöjligheter i olika lärmiljöer, ge elever särskilt stöd i mindre grupp eller enskilt. Du ansvarar för adekvat dokumentation kring våra elever i behov av stöd. Vem är du? Du är legitimerad speciallärare. Du har goda kunskaper i att möta barns olika behov, har god organisationsförmåga och är förtrogen med digitala läromedel/kompensatoriska hjälpmedel. Du arbetar med ett positivt förhållningssätt och har förmåga att skapa ett gott arbetsklimat bland såväl elever som kollegor. Du har stor erfarenhet av att göra pedagogiska kartläggningar, övriga utredningar, att arbeta med individuellt anpassat stöd till elever och samverka med vårdnadshavare. Andra viktiga förmågor är att tycka om utmaningar och vara lyhörd för förändringar. Vi söker dig som har starkt engagemang och intresse för att tillsammans med pedagogerna skapa de bästa förutsättningarna för våra elever. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är en tydlig ledare och har tidigare erfarenhet av att leda vuxna och har struktur och goda pedagogiska färdigheter i undervisningen. Som speciallärare har du goda kunskaper i att anpassa undervisningen utifrån varje elevs unika förutsättningar och ser skolutveckling som en naturlig del av ditt uppdrag. Du har en positiv grundinställning och därmed förmåga att visa elever och kollegor möjligheter och lösningar. Vi uppskattar också din förmåga att skapa och underhålla goda relationer med såväl elever, vårdnadshavare och kollegor. Du bör också tycka om att arbeta i team med fantastiska kollegor och underbara elever. Anställningen Vi lägger stor vikt vid personlig lämpligt och värderar goda referenser. Intervjuer kommer att ske fortlöpande och start är i augusti. Tjänsten är ett vikariat på heltid under läsåret 25/26 med placering i Akalla. Vi omfattas av kollektivavtal (skolavtalet) via Fremia. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer