Vi söker kollegor till Infrakraft Stockholm!
Infrakraft Sverige AB
Anläggningsarbetare

Inom Infrakraftkoncernen har vi samlat över 600 av Sveriges främsta experter inom järnvägs-, vägbyggnad- och anläggningsarbeten, vilket gjort oss till en av branschens mest anlitade aktörer. Vi vet av personlig erfarenhet att det bästa sättet att nå framgång i vår verksamhet är att ge goda möjligheter till drivna individer. Vi söker därför kollegor med egna idéer som vill få frihet och möjlighet att utveckla sina karriärer tillsammans med några av de bästa entreprenörerna i branschen! Rollerna hos oss: Infrakraft växer och vi söker nu fler kompetenta medarbetare som vill vara med och stärka vårt team i Stockholm! Vi letar efter dig som vill jobba inom anläggning som: Platschef, Arbetsledare, Entreprenadingenjör/Projektingenjör, Mätare eller Yrkesarbetare/Anläggare.  Varför ska du jobba på Infrakraft? Vi erbjuder en arbetsplats där projektet och entreprenörskapet står i fokus. Att arbeta hos oss passar dig som vill jobba med omfattande och komplexa anläggningsprojekt tillsammans med ett team av grymma kollegor! Hos oss får du stor frihet i ditt arbete, vilket passar dig som är självständig och tycker om att ta ansvar. Låter det intressant? Läs vidare om du har det som krävs för att bli en av oss! Kompetenser och personliga egenskaper För att vara framgångsrik i den roll du är intresserad av ser vi gärna att du har relevant utbildning för rollen eller motsvarande kompetens och - gärna några års erfarenhet inom anläggningsbranschen. För att trivas hos oss – oavsett roll - är du driven, flexibel, beslutsam och lösningsfokuserad. Du är en positiv och företagsam person som lätt skapar förtroende och som trivs med att arbeta i team. Du ska även behärska svenska och engelska. Ansökan Du ansöker via knappen ”skicka ansökan”. Vi tar ej emot ansökningar som endast inkommer via mail. Kontakt Niclas Johansson, Arbetschef Stockholm [email protected] 070 371 33 19 Hanna Söreklint, HR-specialist [email protected] 076 148 66 55 Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och ger lika möjligheter för alla och vår personalsammansättning ska spegla samhället i övrigt och vi vill därför att både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund är varmt välkomna till oss. Start: Enlig överenskommelse Omfattning: Heltid Placeringsort: Stockholmsområdet

13 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
French speaking babysitters from August in Kungsholmen
Solidum Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Solidum Sverige AB/Barnakademin has been providing families with high-quality childcare services since 2008. We offer creative childcare in Swedish and specialize in bilingual babysitting services. The Client: We are currently working with a family whs children aged 2 and 6 years. The family requires help with school pickups and babysitting between 1 and 3 days per week. Who We're Looking For: - Part-time job seekers, ideally students with a passion for childcare - Candidates who can dedicate at least one afternoon per week (between 1-3 afternoons/week) - Responsible, creative individuals with strong social skills - Candidates looking for a long-term commitment (minimum 6 months) - Native/ Fluent French speakers, with good English or Swedish skills About the Position: - The family lives in Stockholm (Kungsholmen)- Help needed 1-3 afternoons per week for pickups and babysitting - Working hours: 3 hours pass between 15:00-18:00 - Flexibility to choose the days that work best for you - If this specific family doesn't match your availability, you can still apply, and we’ll find the perfect fit for you! What We Offer: - A dynamic part-time role (3-10 hours per week), with potential to work with multiple families - Competitive starting salary (starting from 140 kr/hour) - Comprehensive written references upon completing your time with us - Close contact and support from our central office and a great community of fellow babysitters Commitment: We prioritize building long-term relationships and seek candidates who are available for 6-12 months. Apply Today! If you feel like you're the right fit for this role, apply now in either English or Swedish. We look forward to welcoming you to the Barnakademin family!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Fysioterapeut/Sjukgymnast till äldreomsorgen i Bromma - Vikariat
Stockholms kommun
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Bromma stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där dina insatser verkligen kan göra skillnad och bidrar till samhällsnyttan i en växande stadsdel. Här är aktivt medarbetarskap och tydligt ledarskap grunden för en utvecklande verksamhet. Välkommen till oss Äldreomsorgens verksamhet i Bromma består av tre vård och omsorgsboenden, Mälarbackens - Brommagårdens och Tranebergs vård och omsorgsboenden. Mälarbacken är ett vård- och omsorgsboende för äldre över 65 år. På Mälarbacken bor 282 personer med olika inriktningar bestående av demens, somatik, profilboende psykiatri samt korttids- och växelvård. Mälarbacken ligger vid ett naturskönt område och hit åker man enkelt med t ex bil, buss eller tunnelbana. Mälarbacken är en akademisk nod och man tar emot sjuksköterskestudenter både från grundutbildning och från specialistutbildning samt fysioterapeut - och arbetsterapeutstudenter. Mälarbacken har fem demensenheter, fyra somatiska enheter, en enhet för profil Psykiatri, en enhet för korttidsvård - och växelvård samt en dagverksamhet. Brommagården har 36 lägenheter och är belägen i en naturskön park inom ett villaområde nära Bromma Kyrka. Brommagården har en egen stor innergård med äppelträd, odlingsland och bärbuskar. Traneberg har 44 lägenheter fördelade på tre våningsplan. Trädgården är en stor takterrass i söderläge med utsikt över Mälarens och delar av Stockholm. Traneberg är belägen nära kommunala färdmedel så som tunnelbana, tvärbana samt bussar. Vi erbjuder Läs mer om våra förmåner här Din roll Rehabteamet i Bromma består av 4 sjukgymnaster/fysioterapeuter och 4 arbetsterapeuter. Du kommer att arbeta i team i nära samarbete med arbetsterapeuter, fysioterapeuter/sjukgymnaster, sjuksköterskor och övrig omvårdnadspersonal. Detta innebär att du kommer att jobba på flera enheter i samarbete med dina arbetsterapeut kollegor och de andra fysioterapeuter/sjukgymnaster som ingår i rehab-teamet.  Du kommer, tillsammans med dina fysioterapeut/sjukgymnast och arbetsterapeut kollegor, att medverka till att våra boende får en person centrerad funktionsbevarande vård. Du ger handledning till omvårdnadspersonal för att stödja ett hälsofrämjande förhållningssätt. I uppdraget ingår sedvanliga arbetsuppgifter för en fysioterapeut/sjukgymnast som funktionsbedömningar, uppföljningar, ordination och utprovning av hjälpmedel, hjälpmedelshantering och medverkande i gång och förflyttningsträning. I ditt uppdrag som fysioterapeut/sjukgymnast ingår att både självständigt och tillsammans med kollegor och övriga yrkeskategorier ansvara för bedömningar, åtgärder, dokumentation samt handledning och utbildning av omsorgspersonalen. Även handledning av studenter ingår i ditt uppdrag. Din kompetens och erfarenhet Du är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast, gärna med några års arbetslivserfarenhet inom äldreomsorgen. Som fysioterapeut/sjukgymnast är det viktigt att du tycker om att arbeta i team. Du har lätt att samarbeta med olika typer av yrkeskategorier och med anhöriga. Du är trygg och stabil och har en förmåga att se till helhetsperspektivet i verksamheten när du arbetar. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har en öppenhet inför förbättringar och vill bidra till vår gemensamma utveckling. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi vill gärna att du är intresserad av kvalité och utveckling då det finns stora möjligheter till kompetensutveckling. Övrigt Intervjuer kommer att ske löpande. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. För att få arbeta hos Stockholms stad med äldre och personer med funktionsnedsättning i deras hem, måste du visa ett utdrag från belastningsregistret. Utdraget ska inte vara äldre än 6 månader från utfärdande datum.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare – Kungsholmen
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en serviceinriktad och ambitiös person som gillar att lösa problem och trivs i ett högt tempo? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med placering på Kungsholmen i Stockholm. Du kommer att vara en viktig del av teamet som varje dag hjälper kunder via telefon, chatt och mejl – med allt från leveranser och fakturor till spårning av paket och vanliga frågor. Om rollen Omfattning: Heltid Arbetstider: Varierande – dagtid, kvällar och helger enligt schema. Plats: Kungsholmen, Stockholm. Start: Så fort som möjligt - du måste vara tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 28–32. Någon enstaka ledig dag kan vara möjlig, men tillgängligheten under dessa veckor är avgörande. Dina arbetsuppgifter Hantera inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Hjälpa kunder med frågor kring leveranser, fakturor, returer och andra vanliga ärenden. Arbeta effektivt och serviceinriktat, även under hög belastning. Vi söker dig som Är snabb, tydlig och professionell i din kommunikation. Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Är flexibel och har möjlighet att jobba varierande tider. Har tidigare erfarenhet av kundservice (meriterande men inte ett krav). Vi erbjuder Ett engagerat team och en trivsam arbetsmiljö vid Odenplan. Möjlighet till mycket arbetstid (nästan alltid heltid). Ett viktigt och meningsfullt uppdrag där du får hjälpa människor varje dag. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Vikarierande medlemshandläggare med goda IT-kunskaper

SKPF Pensionärerna, landets tredje största förbund för pensionärer, är en offensiv pensionärsorganisation som de senare åren har utvecklat verksamheten och höjt ambitionsnivån. Vi arbetar för fullt med att etablera oss som en välkänd intresse-organisation för pensionärer. SKPF Pensionärerna erbjuder aktiviteter i hela Sverige och har ett offensivt påverkansarbete nationellt och lokalt. Förbundet har nyligen börjat arbeta i ett nytt medlemssystem, Membercare. Vår ansvarig för detta går på föräldraledighet under hösten och vi behöver därför hennes vikarie under ett år framåt. Vi söker en ersättare som brinner för medlemsservice. Som medlemshandläggare arbetar du främst med att ge god service till våra medlemmar och blivande medlemmar men även till våra förtroendevalda med diverse frågor. Kontakter med våra medlemmar sker via telefon, mejl och via brev. Du kommer att hantera inträden och utträden, byte av avdelningar, lägga till uppdrag och ändringar i medlemsprofil, svara på enklare fakturafrågor, utskick av medlemsbevis och utträdesblanketter, framtagning av rapporter med mera. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som har goda IT-kunskaper. Du är en prestigelös och lagspelande person som har flera års erfarenhet av en professionell medlemsadministration, av dagliga medlemskontakter och av att arbeta i medlemsregister. Det är meriterande om du har gedigna IT-kunskaper i övrigt. Erfarenheter från att arbeta i medlemssystemen Membercare/Membersite är också meriterande. Du har initiativkraft och arbetar strukturerat, organiserat och självständigt. Du brinner för att få saker att fungera och att ge service. Erfarenhet från arbete i ideella organisationer är meriterande. Eftersom vi är ett litet kansli är du också beredd att hoppa in på andra slags uppgifter där det för tillfället behövs. Du kommer att arbeta på vårt kansli på Sveavägen i Stockholm tillsammans med 9 trevliga kollegor med olika ansvarsområden. SKPF har kollektivavtal som är tecknat mellan Kommunal och Handelsanställdas förbund. Flextidsmöjligheter och möjligheter till distansarbete finns och vi erbjuder lunchförmåner och friskvård. Ansök med CV och ett personligt brev till e-post [email protected] där du motiverar varför du söker jobbet. För mer information om SKPF, gå in på vår hemsida www.skpf.se. För kontakt om tjänsten; kontakta förbundssekreterare Barbro Westergren, tel; 072-088 17 21. Vi ser fram emot din ansökan senast den 8 augusti 2025.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Flexibel servicestjärna sökes till reception i Stockholm!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I den här rollen arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du arbetar främst som receptionist hos våra olika kunder runt om i Stockholmsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, så som advokatbyrå, bank, mediebolag och även på våra konferensanläggningar och kontorscaféer. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Arbetsuppgifterna varierar mellan de olika uppdragen i denna roll och dina dagar ser väldigt olika ut. Du får därför erfarenhet av att jobba som receptionist, konferensvärd, kontorsassistent, inom event, kontorscafé etc. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du jobbar både självständigt och i team och exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferens och café Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som receptionist Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning Tjänsten är på 100% Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Stockholm (främst i City, Solna, Kista, Sickla) Start omgående eller enligt överenskommelse Förutom löneförmånen med en extra snabb lönestege erbjuder vi b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och andra speciella förmåner för våra flexande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just Flexande receptionist. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!   #Monster

13 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lärare i dans och/eller språk (engelska/tyska) till Fryshusets grundskola
STIFTELSEN FRYSHUSET
Koreografer och dansare

Fryshuset gör det möjligt för unga att genom sina passioner förändra världen. Vi skapar gemenskaper där unga syns, hörs och räknas. På denna grund bedriver vi ett 60-tal olika verksamheter på flera orter runt om i Sverige. Vi är ca 730 anställda och arbetar inom områdena; skola, ungdomskultur, arbete & entreprenörskap samt föredöme & framtidstro. Fryshusets verksamheter sträcker sig från kultur och nöjen till projekt som direkt adresserar vår tids svåraste sociala problem. Vi tror att alla kan lyckas och är värda en chans till. Stiftelsen Fryshuset är en ideell organisation som är religiöst och politiskt oberoende. Fryshuset grundskola Hammarby Sjöstad startade 2010 och har idag 330 elever i åk 7-9. Vi är en idébaserad friskola vilket innebär att hela skolpengen används till skolverksamheten. Vi söker en danslärare, gärna i kombination med undervisning i engelska och/eller tyska. Tjänsten omfattar 40-60% beroende på språkkombination. Som danslärare undervisar du i skolans profilämne dans, med inriktning street och hiphop.  Den vi söker För att trivas och kunna bidra med din kompetens i vår organisation känner du igen dig i följande beskrivning. Du är trygg och stabil, lyssnar in och skapar trivsel i de sammanhang du är en del av. Du får energi av att vara med unga och du har god kommunikativ förmåga. Du har förmågan att skapa en undervisning där eleven upplever sig kompetent, att de har en självklar tillhörighet i och att de bidrar till gemenskapen oavsett sina egna utmaningar. Du är liksom vi övertygad om att uppmuntran, förtroende, ansvar och kunskap, bygger självkänsla och lyfter fram människans inre kraft. I vår organisation behöver din profession vara prestigelös med förmågan att växla mellan det specifika och det generella, mellan detalj och helhet. Du behöver trivas i en dynamisk organisation som har elevens bästa i fokus. Frihet under ansvar är något du tycker om och du kan konsten att strukturera och organisera ditt arbete. Att arbeta i team och utveckla ditt eget ledarskap är en självklarhet för dig. Som professionell danslärare vet hur du ska leda elever mot gemensamma mål. Det relationella ledarskapet är naturligt för dig och du trivs med att undervisa och skapa event där eleverna får visa sin dansglädje. Det är meriterande om du har yrkesutbildning inom dans. Dansundervisningen är sex timmar per vecka, två timmar per årskurs. Undervisningen i dans är förlagt tisdagar, onsdagar och torsdagar.  Som språklärare inom tyska och/eller engelska så är det ett krav med erfarenhet av undervisning inom språket du söker för. Anställning Detta är en visstidsanställning på ett år under läsåret 25/26, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på deltid 40-60% beroende på om du kombinerar rollen som dans- och språklärare. Sista ansökningsdag är 31 augusti men intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.  Vi omfattas av kollektivavtal (skolavtalet) via Fremia. Varmt välkommen med din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Vikarierande press- och opinionsansvarig
Skpf-Svenska Kommunalpensionärernas Förbund
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

SKPF Pensionärerna, landets tredje största förbund för pensionärer, är en offensiv pensionärsorganisation som de senare åren har utvecklat verksamheten och höjt ambitionsnivån. Vi arbetar för fullt med att etablera oss som en välkänd intresseorganisation för pensionärer. SKPF Pensionärerna erbjuder aktiviteter i hela Sverige och har ett offensivt påverkansarbete nationellt och lokalt. Vår press- och opinionsansvarig ska vara föräldraledig och vi söker hennes vikarie med start under oktober 2025 och ett år framåt. I rollen som ansvarig för press och opinions-bildning är du en nyckelspelare i förbundets kommunikationsarbete och ingår i vår kommunikationsgrupp. Samtidigt är du en viktig resurs i mediearbetet för SKPFs förtroendevalda. Genom en positiv bild av förbundet lägger vi grund för aktiv medlemsvärvning och ökar möjligheterna att påverka samhället i frågor som är viktiga för våra cirka 155.000 medlemmar. Det bidrar du till genom att utifrån strategier, verksamhetsplanering och egna initiativ, driva förbundets kommunikation, pressarbete och opinionsbildning. Du arbetar med att stärka förbundets pressarbete på nationell nivå samt ge stöd och support för lokalt och regionalt sådant. I tjänsten ligger att delta i SKPFs arbete med att påverka beslutsfattare. Du jobbar med att planera och operativt genomföra opinionsbildning och att samordna våra mediala insatser. Du har en bestämd vilja och förmåga att stärka förbundets bearbetning av press och att skapa nyhetstillfällen. Tillsammans med kollegor jobbar du också med att ta fram underlag för kommentarer, utspel, debattartiklar med mera. För att lyckas i rollen ser vi att du har flera års erfarenhet av pressarbete. Du har intresse för samhällsfrågor och politik och det är meriterande om du har egna erfarenheter från arbete i det politiska systemet. Det är en fördel om du har ett brett kontaktnät inom politik, media och civilsamhällets organisationer. Du kommer att arbeta på vårt kansli på Sveavägen i Stockholm tillsammans med 9 trevliga kollegor med olika ansvarsområden. SKPF har kollektivavtal som är tecknat mellan Kommunal och Handelsanställdas förbund. Flextidsmöjligheter och möjligheter till distansarbete finns och vi erbjuder lunchförmåner och friskvård. Ansök med CV och ett personligt brev till e-post [email protected] där du motiverar varför du söker jobbet. För mer information om SKPF, gå in på vår hemsida www.skpf.se. För kontakt om tjänsten; kontakta förbundssekreterare Barbro Westergren, tel; 072-088 17 21. Vi ser fram emot din ansökan senast den 8 augusti 2025.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Specialist i allmänmedicin
Capio Sverige AB
Specialistläkare

Om oss Välkommen till Capio vårdcentral Åkermyntan med tillhörande BVC och BMM som ligger centralt i Hässelby. På vår mottagning arbetar ett kompetent och engagerat team på 34 medarbetare som tillsammans tar hand om våra ca 13 000 listade patienter. Vill du jobba på en modern vårdcentral som delar vår passion för nytänkande och utveckling? Då kan detta vara intressant för dig! Din roll För dig som läkare innebär detta en varierande vardag där din kompetens får komma till sin rätt. Vi samarbetar teambaserat kring individens behov, vilket kommer att passa som  handen i handsken för dig som gillar moderna, tvärprofessionella arbetssätt och som ser vikten av ett samarbete där vi alla är viktiga och lyfter varandra. Vi erbjuder dig Hos oss blir du en del av en stabil och välfungerande arbetsgrupp. Vi trivs tillsammans, har roligt och stöttar varandra - i glada stunder såväl som när det är tufft. Kollektivavtal Närvarande chef Kompetensutveckling, både internt och externt Friskvårdsbidrag Frukost varje dag En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig som är specialist i allmänmedicin och som vill vara med och utveckla vår arbetsplats. Om du lovar att bidra med nyfikenhet och stort engagemang så lovar vi att ge dig möjlighet att utvecklas och kunna påverka både din vardag och vår verksamhet. Hör av dig så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda dig.  Sista ansökningsdag: 25-07-20

13 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Administratör till förmedlingsverksamhet – bidra med struktur och service
Prima Vård Sverige AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Då vår kollega nu går i pension söker vi dig som vill jobba i ett litet och engagerat team! Kris- och Traumacentrum är ett företag inom behandling, utbildning och förmedling av psykologiska tjänster. Vi söker nu en engagerad, självgående och noggrann administratör för att stärka upp vårt team.   För att trivas hos oss tror vi att du är en person som vill arbeta i en dynamisk roll där noggrannhet, servicekänsla och flexibilitet står i centrum. Hos oss blir du en nyckelperson i att säkerställa att våra förmedlingsuppdrag löper smidigt – med god struktur, tydlig kommunikation och ett professionellt bemötande mot såväl kunder som klienter.    Rollen är på 40% och vi tillämpar provanställning.    Om rollen Som administratör hos oss arbetar du brett med uppgifter som rör förmedlingsprocessen. Det innebär att prata med individer som på olika sätt drabbats av svåra händelser. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis inbegripa: - Registrering och hantering av ärenden och avtal - Kontakt och uppföljning med både klienter och kunder - Dokumentation, bokningar och övrig kontorsadministration - Stöd till teamet i löpande uppgifter Du förväntas kunna växla mellan olika arbetsuppgifter med lätthet – här är struktur, ansvarskänsla och integritet avgörande. Likväl krävs förmåga att arbeta självständigt.    Vi söker dig som: - Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom förmedling, eller ex medicinsk sekreterare eller dylikt. - Trivs i en miljö där du möter människor och hanterar olika uppgifter - Är lösningsorienterad, självständig och noggrann - Van vid att prata med personer som drabbats av svåra händelser - Har goda kunskaper i svenska och engelska och skrift - Har god IT-vana (Officepaketet är ett krav)   Vad vi erbjuder: - En varierad och viktig roll i en verksamhet med tydligt syfte - Friskvård och en hybrid arbetsplats - Trevliga kollegor och en inkluderande arbetsmiljö - Möjlighet att bidra till ett kvalitativt och mänskligt förmedlingsarbete Då delar av ansökningsperioden infaller under sommarledigheten, har vi begränsad möjlighet att svara på frågor – men finns tillgängliga i juni samt första veckan i augusti.  Välkommen med ditt CV! Kris- och traumacentrum är en specialiserad aktör som samarbetar med försäkringsbolag och organisationer. Bolaget tillhandahåller kris- och traumabehandling över hela landet och utvecklar organisationers krisberedskap genom utbildningsinsatser och krisstöd. Vi kan också ta emot privatbetalande individer för bedömning och behandling. Kris- och Traumacentrum tar emot patienter för psykoterapeutiska behandlingar över hela landet, främst med fokus på krishantering och traumarelaterad behandling. Vårt nätverk med erfarna legitimerade psykoterapeuter och psykologer är rikstäckande och omfattar över 600 behandlare. Kris- och Traumacentrum är en del av koncernen Prima Arbetsliv.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025