Assistent; ADVOKATBYRÅN MARIA TURESSON AB; Stockholm; 250622 1 plats. Advokatbyrån söker assistent på deltid eller heltid. Du ska vara tillgänglig för arbete minimum två dagar heltid per vecka eller mer enligt vår överenskommelse, deltid eller heltid. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna som assistent består i huvudsak av att avlasta advokatbyråns advokat i arbetet med olika sysslor. Den vi söker: Det är viktigt att du är en ödmjuk person som tycker om att hjälpa till och är arbetsam. Du är en person som snabbt utför de uppgifter du tilldelats, har lätt för att ta direktiv, är noggrann och ordningsam utan att ge avkall på effektiviteten. Du tycker om att hålla ordning och organisera. Advokatbyråns verksamhet är inriktad på rättsområdena försäkrings och skadeståndsjuridik / personskador, brottmål, familjerätt och utlänningsrätt. Advokatbyrån sysselsätter en advokat och en jurist. Du ska ha inblick i Excell och goda kunskaper att skriva texter i Word. Anvisningar för ansökan: Ansökan emotses via e-mail enligt följande: Direkt i e-mailet vill vi att du skriver ett stycke där du beskriver dig själv, hur du är som person, vilka intressen du har, samt ange hur mycket du kan arbeta, vilka tider du är tillgänglig för arbete. Lämna denna beskrivning av dig själv och varför du är intresserad av arbetet direkt i e-mailet. Vi ber dig därefter som bifogade filer till ditt e-mail översända: - personligt brev, - meritförteckning, via e-post till: Advokatbyrån Maria Turesson E-post: [email protected] www.advokatbyranturesson.se Advokatbyrån Maria Turessons kontor ligger på Lästmakargatan 18, mellan Hötorget och Stureplan. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse OBS: Vi beklagar men vi kan inte ta emot frågor om tjänsten per telefon, vänligen respektera att all kontakt sker via e-mail. Eventuella frågor kan ställas via e-mail. Företag ADVOKATBYRÅN MARIA TURESSON AB
Välkommen till Stockholms snabbast växande mäklarbyrå! Är du en driven och ambitiös fastighetsmäklare som vill ta nästa steg i din karriär? Vi söker nu en Fastighetsmäklare till vår mäklarbyrå på Strandvägen, Stockholms mest eftertraktade adress. Om oss: Vi har som mål att revolutionera marknaden genom skräddarsydda tjänster och en kundcentrerad affärsmodell. Vår vision är att sätta en ny standard för hur mäkleri ska bedrivas i Sverige – med fokus på kvalitet, integritet och ett starkt affärsnätverk. Om tjänsten: Som fastighetsmäklare kommer du att ha en central roll i företagets strategiska och operativa arbete. I denna roll kommer du att vara en nyckelperson för att stödja och utveckla vår verksamhet genom att tillhandahålla värdefull expertis och insikter inom fastighetsbranschen. Du kommer att samarbeta nära med vårt team av mäklare, kunder och externa partners för att säkerställa att vi levererar skräddarsydda lösningar och tjänster av högsta kvalitet. Krav: Vi söker en person med följande egenskaper och kvalifikationer: Registrerad fastighetsmäklare hos FMI med minst 1 års erfarenhet Dokumenterat gott försäljningsresultat som mäklare med goda omdömen. Stark affärsmässig insikt och förmåga att identifiera och utveckla affärsmöjligheter. Utmärkta kommunikationsfärdigheter och en förmåga att bygga relationer med köpare och säljare. Engagemang och motivation att arbeta mot uppsatta mål och driva sitt personliga varumärke i kombination med bolaget Vi erbjuder: Ett starkt varumärke. En stimulerande och dynamisk arbetsmiljö där din insats kommer att ha betydelse. Inga geografiska begränsningar för ditt mäkleri. Assistent och mötesbokare på heltid till ditt förfogande. Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. Möjlighet att arbeta i en inspirerande miljö på Stockholms mest prestigefyllda adress. Ansökan: Är du redo att ta dig an denna utmaning och bli en del av vårt växande team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Frågor eller funderingar? Vänligen maila oss via [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Din ansökan behandlas strikt konfidentiellt i enlighet med rådande lagstiftningar.
Bli del av något större – som delägare i CAF Mäkleri Vi på CAF Mäkleri söker inte fler mäklare – vi söker de bästa. De som tänker som entreprenörer, drivs av kvalitet, och vill ha mer än bara provision. Hos oss får du inte bara frihet och fullt stöd att växa – du får möjlighet till delägarskap i ett varumärke som bygger på långsiktig framgång, förtroende och personligt engagemang. CAF Mäkleri är en byrå där varje partner är en nyckelspelare – inte en kugge i maskineriet. Nu öppnar vi upp för ett fåtal utvalda mäklare i Stockholm att bli en del av vår tillväxtresa. Är du en av dem? Kontakta oss konfidentiellt för ett första samtal. Om oss: Vi har som mål att revolutionera marknaden genom skräddarsydda tjänster och en kundcentrerad affärsmodell. Vår vision är att sätta en ny standard för hur mäkleri ska bedrivas i Sverige – med fokus på kvalitet, integritet och ett starkt affärsnätverk. Om tjänsten: Som fastighetsmäklare kommer du att ha en central roll i företagets strategiska och operativa arbete. I denna roll kommer du att vara en nyckelperson för att stödja och utveckla vår verksamhet genom att tillhandahålla värdefull expertis och insikter inom fastighetsbranschen. Du kommer att samarbeta nära med vårt team av mäklare, kunder och externa partners för att säkerställa att vi levererar skräddarsydda lösningar och tjänster av högsta kvalitet. Krav: Vi söker en person med följande egenskaper och kvalifikationer: Registrerad fastighetsmäklare hos FMI med minst 1 års erfarenhet Dokumenterat gott försäljningsresultat som mäklare med goda omdömen. Stark affärsmässig insikt och förmåga att identifiera och utveckla affärsmöjligheter. Utmärkta kommunikationsfärdigheter och en förmåga att bygga relationer med köpare och säljare. Engagemang och motivation att arbeta mot uppsatta mål och driva sitt personliga varumärke i kombination med bolaget Vi erbjuder: Ett starkt varumärke. En stimulerande och dynamisk arbetsmiljö där din insats kommer att ha betydelse. Inga geografiska begränsningar för ditt mäkleri. Assistent och mötesbokare på heltid till ditt förfogande. Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. Möjlighet att arbeta i en inspirerande miljö på Stockholms mest prestigefyllda adress. Ansökan: Är du redo att ta dig an denna utmaning och bli en del av vårt växande team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Frågor eller funderingar? Vänligen maila oss via [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Din ansökan behandlas strikt konfidentiellt i enlighet med rådande lagstiftningar.
Vill du följa med på Jobfindresan? Att genomföra kartläggningar och observationer kan bli din nästa utmaning! Steg till Arbete (STA) är en värdefull och kvalitativ tjänst som Arbetsförmedlingen upphandlar med yttersta mål att i en sammanhållen process identifiera resurser och stödbehov samt stärka och utveckla deltagaren med målet arbete eller utbildning. Målgruppen är arbetssökande som på grund av olika hinder står långt från arbetsmarknaden och behöver individuellt anpassade arbetsförberedande insatser för att kunna närma sig yrkeslivet och/eller påbörja studier mot ett yrke. Läs mer om uppdraget här! Nu söker vi dig som är Arbetsterapeut och som tilltalas av tanken på att vara med och utveckla denna tjänst. Ditt huvuduppdrag blir att ansvara för genomförandet av kartläggningar och observationer utifrån nedan arbetsterapeutiska instrument: • Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST) • Dialog om arbetsförmåga (DOA) • Worker Role Interview (WRI) • Assessment of Work Characteristics (AWC) • Assessment of Work Performance (AWP) Ansvarsområden: • Schemaläggning och planering av vårt arbete med deltagaren • Genomföra kompetenskartläggning i vilken deltagarens kompetenser, förutsättningar och intressen kopplade till arbetsmarknaden ska synliggöras • Genomföra kvalitativa kartläggningar av våra deltagares förmågor och behov samt • utföra observationer under arbetslika förhållanden • Ge stöd vid aktivitetsutförande • Variera aktivitet utifrån en specifik deltagares behov med fokus på tidsomfattning, komplexitet och språkförmåga - kopplat till dennes fokusyrke • Med hjälp av Motiverande samtal (MI) synliggöra deltagaren egna resurser och skapa tillit till egen förmåga • Genom föreläsning och individuella samtal gå igenom områden som Aktivitetsmönster, Stress och Vikten av balans • Ansvar för uppföljningar på deltagarnas arbetsprövningsplats • Ansvar för att de gemensamt uppsatta målen efter varje delmoment av tjänsten följs upp och dokumenteras • Utprovning av hjälpmedel i de fall det är aktuellt • Samverkan med kollegor så som arbetskonsulent, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd • Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen på lokal nivå För att lyckas i ditt uppdrag bedömer vi att du behöver ha en bred erfarenhetsbank och ha tillgång till en gedigen egen verktygslåda att hämta dina rekommendationer ur. Du bär ansvar för vår återrapportering till kund varför stor fallenhet för dokumentation kommer att underlätta ditt arbete. Eftersom rollen innebär många kontakter inom och utanför organisationen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer med människor. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Arbetsterapeut ansvarar du tillsammans med Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. För att trivas hos oss tror vi att du tycker om att testa olika tillvägagångssätt och metoder för att löpande utvärdera och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Vi önskar att du är prestigelös och har god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete – då kan vi tillsammans klara det mesta! Det är av största vikt att du delar våra värderingar: vi är principfasta, vi håller våra löften, vi lyckas tillsammans och vi värdesätter alla människor – läs mer om vad vi lägger bakom dessa ord här. Att arbeta på Jobfind innebär att få vara med om en expansiv resa, vi är förhållandevis nya på marknaden som företag men bottnar i en mycket långsiktig ägarstruktur och vi som driver Jobfind framåt har drygt 25 års erfarenhet av branschen inom området arbetsmarknad. Arbetsglädje och välmående Önskar du arbeta på distans? I den här tjänsten finnas möjlighet att arbeta hemifrån viss del av din arbetstid och vi erbjuder även andra möjligheter att öka välmående och arbetsglädje så som friskvård med mera. Anställningsvillkor • Vikariat • Omfattning deltid-heltid efter överenskommelse • Individuell lönesättning och förmåner så som bonussystem tillämpas Känns ovan beskrivningar rätt för dig? Då vill vi gärna ha med dig ”onboard” - varmt välkommen med din ansökan! För frågor kring tjänsten maila ansvarig Rekryterare. Vi på Jobfind värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna kandidater som utöver ovan profil bidrar med olika bakgrund och livserfarenhet till våra team!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor för att stötta upp till vårt team, är det du? Om tjänsten Nu söker vi fler timvikarier som kan arbeta vid behov med våra kunder i Stockholmsområdet. Passa därmed på att söka till oss för en chans till arbete med start nu alternativt till hösten. Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Arbetsuppgifter Som personlig assistent är du en viktig del av din kunds vardag, och du är med och bidrar till en meningsfull och trygg tillvaro. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kunden, men kan till exempel vara: Hjälpa till med dagliga rutiner såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid förflyttningar, personlig hygien, av- och påklädning, samt vid måltider Följa med på aktiviteter, träning eller hitta på roliga saker tillsammans Hjälpa till med förflyttningar och hjälpmedel Meriterande är om du: Har erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Kan arbeta varierande arbetstider För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", vilket vi använder för alla våra anställningar. Omfattning: Timvikarier vid behov eller varierande sysselsättningsgrad utifrån de enskilda uppdragens behov Tillträde: Enligt överenskommelse. Genomgång av ansökan sker löpande och matchas du till någon av våra kunder så kommer du att bli kontaktad. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Vid frågor kontakta oss här via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, god man eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag. Jobb från jobbify.se
Vi växer och behöver bli fler. Elevera driver sex yrkeshögskolor med olika inriktningar och vi finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och med distansutbildningar för att kunna kompetensförsörja hela Sverige. Nu söker vi kollega till Stockholmskontoret som vill vara med på vår resa framåt. För att lyckas i denna roll som projektledare/utbildningsledare så ser vi att du självständigt kan driva projekt och gillar ansvar. Att du lätt kan knyta kontakter och känner dig trygg i att kommunicera på svenska i tal och skrift. Söker du en bred roll där ledning av grupper varvas med administration? Då är det dig vi söker! Vem är du och vem söker vi? Rollen kallas hos oss Utbildningsledare, men motsvarar en projektledarroll. Vi söker en person med ett stort eget driv som är självgående, lösningsfokuserad, flexibel och som tycker om att ha många kontaktytor, där både studerande, föreläsare och företag ingår. Du ska också tycka om att ha en roll med ansvar för de studerandes och utbildningens resultat i nära samarbete med övriga medarbetare. Du bidrar med en härlig energi och positivitet och förstår begreppet att man ingår i och är varandras arbetsmiljö För att klara rollen behöver du ha erfarenhet av att självständigt kunna planera din arbetstid och är van vid att arbeta mot deadlines, jobba i system och med admin. Själva yrkesrollen som utbildningsledare lär vi dig, om du inte är utbildningsledare idag. Arbetsuppgifter i huvudsak Som utbildningsledare har du en central roll och kommer till exempel att jobba med: • Utbildningsplanering • Rekrytera och kvalitetssäkra utbildare • Följa processbeskrivningar och sköta all dokumentation kring utbildningen • Ha kontakt med myndighet, branschföretag och hjälpa de studerande i mål med sin LIA/praktikanskaffning och deras studier. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som lätt kan sätta dig in i en ny roll och som inte ser några hinder i att arbeta digitalt och i system. En ådra för noggrannhet och struktur krävs även för denna roll. Placering i Alvik. Tjänsten är en heltidstjänst med start i mitten/slutet av augusti. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan platsannonsen lyfts bort. Varmt välkommen att mejla in din ansökan till [email protected] I Elevera Education Group ingår Medieinstitutet, Stockholm School of Business, John Ericson institutet, IT-Högskolan, Iterum och Travel Education Centre. Våra utbildningar bygger på branschens framtida behov och inriktning. Vi samverkar med företag, organisationer och myndigheter. Våra utbildningar ingår i yrkeshögskolan, vilket garanterar både utbildning till aktuella yrkesroller och tätt samarbete med branschen.
Vi växer och behöver bli fler. Elevera driver sex yrkeshögskolor med olika inriktningar och vi finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och med distansutbildningar för att kunna kompetensförsörja hela Sverige. Nu söker vi kollega till Stockholmskontoret som vill vara med på vår resa framåt. För att lyckas i denna roll som projektledare/utbildningsledare så ser vi att du självständigt kan driva projekt och gillar ansvar. Att du lätt kan knyta kontakter och känner dig trygg i att kommunicera på svenska i tal och skrift. Söker du en bred roll där ledning av grupper varvas med administration? Då är det dig vi söker! Vem är du och vem söker vi? Rollen kallas hos oss Utbildningsledare, men motsvarar en projektledarroll. Vi söker en person med ett stort eget driv som är självgående, lösningsfokuserad, flexibel och som tycker om att ha många kontaktytor, där både studerande, föreläsare och företag ingår. Du ska också tycka om att ha en roll med ansvar för de studerandes och utbildningens resultat i nära samarbete med övriga medarbetare. Du bidrar med en härlig energi och positivitet och förstår begreppet att man ingår i och är varandras arbetsmiljö För att klara rollen behöver du ha erfarenhet av att självständigt kunna planera din arbetstid och är van vid att arbeta mot deadlines, jobba i system och med admin. Själva yrkesrollen som utbildningsledare lär vi dig, om du inte är utbildningsledare idag. Arbetsuppgifter i huvudsak Som utbildningsledare har du en central roll och kommer till exempel att jobba med: • Utbildningsplanering • Rekrytera och kvalitetssäkra utbildare • Följa processbeskrivningar och sköta all dokumentation kring utbildningen • Ha kontakt med myndighet, branschföretag och hjälpa de studerande i mål med sin LIA/praktikanskaffning och deras studier. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som lätt kan sätta dig in i en ny roll och som inte ser några hinder i att arbeta digitalt och i system. En ådra för noggrannhet och struktur krävs även för denna roll. Placering i Alvik. Tjänsten är en heltidstjänst med start i mitten/slutet av augusti. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan platsannonsen lyfts bort. Varmt välkommen att mejla in din ansökan till [email protected] I Elevera Education Group ingår Medieinstitutet, Stockholm School of Business, John Ericson institutet, IT-Högskolan, Iterum och Travel Education Centre. Våra utbildningar bygger på branschens framtida behov och inriktning. Vi samverkar med företag, organisationer och myndigheter. Våra utbildningar ingår i yrkeshögskolan, vilket garanterar både utbildning till aktuella yrkesroller och tätt samarbete med branschen.
Vi växer och behöver bli fler. Elevera driver sex yrkeshögskolor med olika inriktningar och vi finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och med distansutbildningar för att kunna kompetensförsörja hela Sverige. Nu söker vi kollega till Stockholmskontoret som vill vara med på vår resa framåt. För att lyckas i denna roll som projektledare/utbildningsledare så ser vi att du självständigt kan driva projekt och gillar ansvar. Att du lätt kan knyta kontakter och känner dig trygg i att kommunicera på svenska i tal och skrift. Söker du en bred roll där ledning av grupper varvas med administration? Då är det dig vi söker! Vem är du och vem söker vi? Rollen kallas hos oss Utbildningsledare, men motsvarar en projektledarroll. Vi söker en person med ett stort eget driv som är självgående, lösningsfokuserad, flexibel och som tycker om att ha många kontaktytor, där både studerande, föreläsare och företag ingår. Du ska också tycka om att ha en roll med ansvar för de studerandes och utbildningens resultat i nära samarbete med övriga medarbetare. Du bidrar med en härlig energi och positivitet och förstår begreppet att man ingår i och är varandras arbetsmiljö För att klara rollen behöver du ha erfarenhet av att självständigt kunna planera din arbetstid och är van vid att arbeta mot deadlines, jobba i system och med admin. Själva yrkesrollen som utbildningsledare lär vi dig, om du inte är utbildningsledare idag. Arbetsuppgifter i huvudsak Som utbildningsledare har du en central roll och kommer till exempel att jobba med: • Utbildningsplanering • Rekrytera och kvalitetssäkra utbildare • Följa processbeskrivningar och sköta all dokumentation kring utbildningen • Ha kontakt med myndighet, branschföretag och hjälpa de studerande i mål med sin LIA/praktikanskaffning och deras studier. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som lätt kan sätta dig in i en ny roll och som inte ser några hinder i att arbeta digitalt och i system. En ådra för noggrannhet och struktur krävs även för denna roll. Placering i Alvik. Tjänsten är en heltidstjänst med start i mitten av augusti. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan platsannonsen lyfts bort. Varmt välkommen att mejla in din ansökan till [email protected] I Elevera Education Group ingår Medieinstitutet, Stockholm School of Business, John Ericson institutet, IT-Högskolan, Iterum och Travel Education Centre. Våra utbildningar bygger på branschens framtida behov och inriktning. Vi samverkar med företag, organisationer och myndigheter. Våra utbildningar ingår i yrkeshögskolan, vilket garanterar både utbildning till aktuella yrkesroller och tätt samarbete med branschen.
Vi växer och behöver bli fler. Elevera driver sex yrkeshögskolor med olika inriktningar och vi finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och med distansutbildningar för att kunna kompetensförsörja hela Sverige. Nu söker vi kollega till Stockholmskontoret som vill vara med på vår resa framåt. För att lyckas i denna roll som projektledare/utbildningsledare så ser vi att du självständigt kan driva projekt och gillar ansvar. Att du lätt kan knyta kontakter och känner dig trygg i att kommunicera på svenska i tal och skrift. Söker du en bred roll där ledning av grupper varvas med administration? Då är det dig vi söker! Vem är du och vem söker vi? Rollen kallas hos oss Utbildningsledare, men motsvarar en projektledarroll. Vi söker en person med ett stort eget driv som är självgående, lösningsfokuserad, flexibel och som tycker om att ha många kontaktytor, där både studerande, föreläsare och företag ingår. Du ska också tycka om att ha en roll med ansvar för de studerandes och utbildningens resultat i nära samarbete med övriga medarbetare. Du bidrar med en härlig energi och positivitet och förstår begreppet att man ingår i och är varandras arbetsmiljö För att klara rollen behöver du ha erfarenhet av att självständigt kunna planera din arbetstid och är van vid att arbeta mot deadlines, jobba i system och med admin. Själva yrkesrollen som utbildningsledare lär vi dig, om du inte är utbildningsledare idag. Arbetsuppgifter i huvudsak Som utbildningsledare har du en central roll och kommer till exempel att jobba med: • Utbildningsplanering • Rekrytera och kvalitetssäkra utbildare • Följa processbeskrivningar och sköta all dokumentation kring utbildningen • Ha kontakt med myndighet, branschföretag och hjälpa de studerande i mål med sin LIA/praktikanskaffning och deras studier. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som lätt kan sätta dig in i en ny roll och som inte ser några hinder i att arbeta digitalt och i system. En ådra för noggrannhet och struktur krävs även för denna roll. Placering i Alvik. Tjänsten är en heltidstjänst med start i mitten av augusti. Intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan tillsättas innan platsannonsen lyfts bort. Varmt välkommen att mejla in din ansökan till [email protected] I Elevera Education Group ingår Medieinstitutet, Stockholm School of Business, John Ericson institutet, IT-Högskolan, Iterum och Travel Education Centre. Våra utbildningar bygger på branschens framtida behov och inriktning. Vi samverkar med företag, organisationer och myndigheter. Våra utbildningar ingår i yrkeshögskolan, vilket garanterar både utbildning till aktuella yrkesroller och tätt samarbete med branschen.
Om tjänsten Restaurang Hangchow söker en kunnig och matintresserad kinakock till vårt team. Vi serverar traditionella kinesiska rätter och vill erbjuda våra gäster en autentisk smakupplevelse. Har du passion för kinesisk matlagning är du varmt välkommen att söka Kvalifikationer Krav: Intresse för kinesisk matlagning Förmåga att arbeta självständigt och i team Noggrann, ansvarstagande och positiv inställning Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete som kock eller i kök Kunskaper i mandarin (rikskinesiska) Arbetsuppgifter Förbereda och tillaga rätter enligt restaurangens meny Bidra till utveckling av nya rätter Följa hygien- och säkerhetsföreskrifter Hjälpa till att hålla köket organiserat och rent Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer