Är du en erfaren AI/ML-utvecklare som vill utveckla lösningar som gör skillnad? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning? Då kan vi vara en bra match! Vad vi kommer att göra tillsammans Som AI/ML-utvecklare på Softhouse hjälper du våra kunder att planera och realisera sina projekt, i olika leveranser och kunduppdrag. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. Du bidrar också med teknisk expertis vid pre-sales och införsäljning med potentiella kunder. Vårt AI-team arbetar både självständigt och tillsammans i leveranser, och träffas regelbundet för att diskutera problem och dela kunskap. Här ges du utrymme och möjlighet att vara med och utveckla Softhouse erbjudande inom AI. Vad vi söker hos dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet, utan också om att du är kommunikativ, lyhörd och driven med en fallenheten att agera förtroendeingivande gentemot våra kunder. Rollen kräver ett stort mått av självständighet samtidigt som det är viktigt att kunna samarbeta och kommunicera kring arbetet. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Minst fem års erfarenhet av AI/ML-utveckling med Python. Kanske har du efter din master arbetat i en liknande roll, eller så har du fått din erfarenhet genom PhD inom relevant område. Extra meriterande med kunskap i bibliotek så som Numpy, Scipy och Matplotlib. Förmåga och vilja att hålla muntliga presentationer och skriva rapporter. Stor kunskap inom Machine Learning, Deep Learning, och Computer Vision. Speciellt konvolutionella neurala nätverk. Du kan oberoende läsa och sätta dig in i forskningsartiklar. Erfarenhet i flera, men inte nödvändigtvis alla, av följande: Linjär algebra, signalbehandling, algoritmutveckling, statistik, JIRA, Git Vad vi erbjuder Ett stabilt och välmående bolag där du och din work-life balance är i fokus Möjlighet att vara med och driva och utveckla den interna kompetensen inom AI på Softhouse En mix av spännande inhouseprojekt och teamleveranser tillsammans med dina Softhouse-kollegor samt externa uppdrag Skräddarsydd utvecklingsplan och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter till gemensamma frukostar och aw’s Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion Låter det intressant? Skicka in din ansökan!
Vad vi kommer att göra tillsammans Som Data Engineer hos oss arbetar du med att utveckla och underhålla datalösningar som gör det möjligt för våra kunder att fatta datadrivna beslut. Du bygger pipelines, data warehouse-lösningar och utvecklar applikationer för databearbetning, med fokus på skalbarhet, prestanda och användbarhet. Du kommer också att ta fram eller integrera tekniska lösningar för ETL och data mining, och bidra till arbetet med analys och maskininlärning. Du blir en viktig del av ett engagerat team där vi jobbar nära varandra och ständigt utvecklar vårt arbetssätt. Hos oss har du stor möjlighet att forma din roll och påverka hur vi arbetar – både i det dagliga och på längre sikt. Vad vi söker hos dig Vi tror att du tycker om att hitta smarta, innovativa lösningar som möter kundernas behov. Du är van att arbeta brett, trivs i team och drivs av nyfikenhet och utmanande projekt. Utöver det ser vi gärna att du har: 3+ års erfarenhet i liknande roller, med erfarenhet av Data Engineering, Data Science och/eller analytics. Mycket goda kunskaper i SQL, och någon av följande: Python, Node.js eller Java Erfarenhet av att arbeta med någon eller flera av molnbaserade plattformar såsom AWS, GCP, Azure, Snowflake eller motsvarande. Vana att ta ansvar för agila projekt från början till slut, och hitta kreativa lösningar Förmåga att uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har: Erfarenhet av MLOPS, exempelvis ML Flow eller liknande Erfarenhet av Data Mesh, Data Products Kunskap och erfarenhet av en eller flera big data-teknologier, exempelvis Hadoop, Kafka eller Spark. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling och förvaltning till vidareutveckling. Möjlighet att arbeta i våra åtaganden där vi levererar allt från POC, prototyp till MVP och göra teknikval och vara med i tidiga kunddialoger. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter som padel, tennis och löpning till gemensamma frukostar och aw’s. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. Vårt Stockholmskontor, med närmare 40 utvecklare, designers och digitala strateger ligger central beläget i en vindsvåning. I Uppsala huserar våra utvecklare och designers på Svartbäcksgatan med utsikt över Domkyrkan. Låter det intressant? Skicka in din ansökan!
På IST strävar vi efter att utveckla produkter och lösningar som gör verklig skillnad i samhället genom att effektivisera och digitalisera utbildningen. Vår vision är att alla har rätt till en god utbildning – och genom vår erfarenhet, kunskap och teknik skapar vi förutsättningar för livslångt lärande. Vi söker en produktägare till Development & AI department – en engagerad person med passion för utbildning och ett nyfiket driv att utforska hur AI kan effektivisera och förbättra vårt arbete. Om rollen Som produktägare på IST spelar du en nyckelroll i att driva utvecklingen av innovativa, användarcentrerade produkter. Du är länken mellan affärsbehov och utvecklingsteamet- den som skapar klarhet, prioriterar rätt och ser till att teamet har allt de behöver för att lyckas. Du samarbetar tätt med utvecklare, UX-designers och intressenter – och uppmuntras att använda AI-drivna verktyg för att arbeta smartare och mer effektivt. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda kontinuerlig utveckling och förbättring av IST:s produkter. Använda AI-verktyg för att optimera arbetsflöden, automatisera repetitiva uppgifter och öka produktiviteten. Samarbeta med användare och kunder för att förstå deras behov och omsätta dem till tydliga produktkrav genom user stories och acceptanskriterier. Leda ditt utvecklingsteam genom tydliga produktmål och krav. Definiera och kommunicera produktvision och strategi. Äga och prioritera produktens backlog i linje med affärsmål och kundvärde. Driva produktens livscykel från idé till leverans i nära samarbete med UX och utvecklingsteam. Säkerställa att lösningarna håller hög kvalitet och erbjuder en utmärkt användarupplevelse. Om dig Du är användardriven, analytisk och ständigt på jakt efter smartare sätt att arbeta. Du nöjer dig inte med att följa teknikutvecklingen – du ligger steget före och hittar nya sätt att tillämpa den. Dessutom uppfyller du följande kriterier: Minst 5 års erfarenhet av arbete inom IT Relevant högskole- eller universitetsutbildning eller motsvarande erfarenhet Högt driv och är effektiv och självgående inom ditt produktområde Hög ambitionsnivå och viljan att påverka att forma visionen för produktområdet Mycket god analytisk förmåga, teknisk förståelse och strukturerad Intresserad av hur AI-verktyg kan effektivisera och förbättra teamets arbetsflöde God kommunikatör, både genom att vara lyhörd mot kund och andra intressenter Förmåga att leda och inspirera ett agilt team genom att tydligt förmedla mål, skapa engagemang och driva prioriteringar Lagspelare och trivs att arbeta i team för att nå gemensamma mål och bidra till ett lärande arbetsklimat Flytande i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift Tidigare erfarenhet som produktägare är meriterande men inget krav. Du kan ha haft andra roller som gett dig bra förutsättningar för att nu ta klivet mot produktägarrollen. Det viktigaste är att du är driven, nyfiken och redo att ta dig an nya utmaningar – särskilt i en agil och föränderlig miljö. Om IST Vi är det ledande EdTech-bolaget i Skandinavien med över fem miljoner användare. Varje dag arbetar vi med lösningar som påverkar samhället positivt genom att underlätta för lärare, elever och vårdnadshavare att fokusera mer på lärande och mindre på administration. Vi kombinerar djup teknisk expertis med verklig erfarenhet från skolvärlden för att skapa verktyg som verkligen gör skillnad. Ansök Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt kontor i Stockholm. Skicka in din ansökan via http://career.ist.com senast 20 juli . Vänligen besvara även följande tre frågor i din ansökan – kort och koncist: 1. Vad tror du att du skulle bidra med i denna roll som gör dig till en stark kandidat? 2. Vad inspirerade dig att söka denna tjänst? 3. Hur matchar din erfarenhet de viktigaste kraven i rollen? Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected] eller Product Area Managers: [email protected] [email protected] [email protected] Bakgrundskontroller kan förekomma som en del av vår rekryteringsprocess. Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Swedbank söker nu Kundrådgivare till Small Corporate service till kontoret i Sundbyberg Har du ett driv för service och affärer? Nu söker vi dig som vill hjälpa företagskunder via telefon i en utvecklande roll hos Swedbank i Stockholm! Ditt anställningserbjudande Vi söker fyra personer som vill anta denna spännande utmaning som konsult vid Swedbank. Du blir del av ett team på 12 personer som du arbetar nära med ett stort ansvar och tydlig påverkan. Uppdraget är konsultuppdrag med start 25/8 som löper till och med 31/12. För uppdraget blir du anställd av oss på TNG men utgår från Swedbanks kontor i Sundbyberg. Dina arbetsuppgifter Som kundrådgivare hos Small Corporate service möter du företagare i deras vardag, främst genom samtal och skriftlig kontakt. Här får du en central roll i att skapa riktigt nöjda kunder genom att ge snabb, effektiv och personlig service. Genom ditt arbete bidrar du till att bygga långsiktiga relationer och säkra affärer som skapar värde för både kunden och banken. Det här är en roll där du får möjlighet att utveckla både ditt affärsmannaskap och självledarskap. I ett öppet och samarbetsinriktat team delar ni erfarenheter och stöttar varandra i vardagen. Värt att veta Du blir en del av Swedbanks företagsservice med placering i Sundbyberg. Rollen innebär dagtidstjänst och du får en gedigen introduktion när du börjar. Här arbetar du i moderna lokaler tillsammans med engagerade kollegor och en närvarande chef som stöttar din utveckling. Våra förväntningar Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och ett stort engagemang för service och affärer. Du har tidigare jobbat inom service eller kundtjänst och förstår att det stundvis kan vara lite stressigt. Du tar ansvar i ditt arbete, har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att göra sunda affärer. Det är också viktigt att du sprider positiv energi till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken, kommunikativ och har ett intresse för att utvecklas vidare i banken. Du kommunicerar mycket väl på både svenska och engelska. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos Swedbank. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Vill jobba med betalningslösningar i en modern teknisk miljö? PostNord Strålfors i Stockholm söker en skicklig javautvecklare! Hos PostNord Strålfors får du utveckla betallösningar i världsklass i ett datadrivet team där säkerhet och prestanda står i fokus. Här får du möjligheten att både bygga nytt och optimera befintliga system, tillsammans med engagerade kollegor som ständigt strävar efter att leverera bästa möjliga resultat. Vi söker dig som vill ta ägarskap, lösa komplexa problem och utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder dig • En modern techstack med Java (Spring Boot), MongoDB och OpenShift. • Möjlighet att testa och utforska nya verktyg inom AI för att ligga i framkant • Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete • Ett engagerat team och en kultur som präglas av självledarskap och ständig förbättring. Det här gör du hos oss Hos oss får du chansen att arbeta med avancerade tekniska lösningar där din kompetens verkligen gör skillnad. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av våra betallösningar och få stora möjligheter att påverka både tekniska beslut och vår framtida arkitektur. Du kommer bland annat: • Utvecklar och optimerar betallösningar med fokus på säkerhet och skalbarhet. • Arbetar med mikrotjänster och databaser som MongoDB och PostgreSQL. • Implementerar säkerhetslösningar (OAuth2, JWT) och prestandaförbättringar. • Bygger CI/CD-pipelines och driver DevOps-principer. • Använder data för att driva insiktsbaserad utveckling. Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Payment & Identification-teamet som i dagsläget består av tre utvecklare. Teamet arbetar agilt med fokus på att leverera säkra och effektiva betallösningar. Din närmaste chef blir Mona Wennberg Hasselskog och du rapporterar direkt till henne. Arbetsplatsen är belägen i Solna med möjlighet till hybridarbete. Mer om dig Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen i datateknik eller liknande och några års erfarenhet av systemutveckling. Du har gedigna kunskaper i Java (Spring Boot), mikrotjänstarkitektur och säkerhetslösningar. Erfarenhet av OpenShift, Docker och databaser som MongoDB är meriterande. Som person är du driven, nyfiken, analytisk och trivs i en miljö där du får möjlighet att lösa komplexa problem samt utforska nya arbetssätt inom AI. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba som snickare hos våra kunder i Stockholm. Har du en passion för hantverk och att skapa hållbara lösningar? Vi söker nu engagerade snickare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både inom exempelvis renovering och nybyggnation. Om du är en erfaren snickare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som snickare hos oss kommer du att arbeta hos våra kunder med att skapa, renovera och reparera. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från att bygga möbler och montera inredning till att utföra större byggprojekt som altaner, trappor eller väggkonstruktioner. Vid behov kan du också ansvara för underhåll och reparationer av befintliga träkonstruktioner för att säkerställa deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras behov och önskemål. Vi söker dig som är noggrann och lösningsorienterad. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Erfarenhet av att ha arbetat som snickare Meriterande med egna verktyg Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!
Folkuniversitetet i Stockholm bedriver öppen kursverksamhet i språk. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt kursutbud och vill gärna ha kontakt med dig som är van vid språkundervisning och kan arbeta med vuxenutbildning i cirkelform, några timmar per vecka - huvudsakligen kvällstid. Inför hösten söker vi en cirkelledare i franska. Huvudsakligen för fysiska klassrumskurser kvällstid. Arbetsuppgifter Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete. Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor. Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: Goda IT-kunskaper. Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet Erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk exam. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt. Arbetet kräver goda kunskaper i svenska eller engelska. Ansökan:Välkommen med din CV och ett presentationsbrev via ansökningsformuläret! Har du frågor är du välkommen att kontakta Katarina Hjerpe: [email protected] Anställningsform: Objektsanställning deltid Lön: timlön enligt avtal
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en engagerad och driven Affärsområdeschef för avdelningen Tätskikt som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du ta ett helhetsansvar för affärsområdet Tätskikt i en växande och lösningsorienterad organisation? Har du en stark känsla för ledarskap, utveckling, affärer och projekt? Då är det här möjligheten för dig! Om rollen Som Affärsområdeschef för Tätskikt har du en nyckelroll i att leda, utveckla och driva affärsområdet framåt. Du ansvarar för att optimera och planera resurser, sälja in uppdrag, säkerställa en effektiv produktion och skapa ett högt engagemang i ditt team. Rollen innebär ett tätt samarbete med dina projektledare och arbetsledare i teamet, där du agerar både strategiskt och operativt. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Älta, Stockholm och omfattar projekt i hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personalansvar för teamet inom Tätskikt – coacha, utveckla och skapa engagemang. Ansvara för affärsområdets resultat, beläggning och resursplanering. Identifiera och sälja in nya affärsmöjligheter. Planera och följa upp pågående uppdrag tillsammans med dina projektledare och arbetsledare. Säkerställa kvalitet, lönsamhet och leverans enligt tidsplan. Bidra till utveckling av interna arbetssätt och processer. Representera bolaget mot kunder och samarbetspartners. Du har även ett övergripande ansvar för affärsområdets ekonomi. Det innebär löpande budgetuppföljning, analys och uppföljning av ekonomiska nyckeltal samt ansvar för att säkerställa lönsamhet inom din avdelning. Du har ett helhetsperspektiv på både kostnader och intäkter, i nära dialog med ekonomiavdelningen och ledningen. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet från byggbranschen, gärna med inriktning mot tätskikt eller närliggande områden. Tidigare erfarenhet av personalledning och att driva team mot gemensamma mål. Dokumenterad vana av att planera resurser och projekt. God förståelse för affärer och förmåga att arbeta med såväl försäljning som projektuppföljning. Förmåga att kommunicera och skapa relationer – både internt och extern Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, ditt ledarskap och din förmåga att skapa resultat genom andra. Det här erbjuder vi dig: En affärskritisk roll med stor möjlighet att påverka. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. Engagerade kollegor i ett företag med starkt driv och lösningsfokus. ITP tjänstepension via Collectum. Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår. Arbetstidsförkortning – 6 extra lediga dagar per år. Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar – eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida https://lwab.se där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv, mod, utveckling och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: At Sysarb, we’ve been pioneering the field of pay equity for nearly two decades. Through our powerful combination of data, technology, and expertise, we enable companies around the world to create fair, transparent, and equitable workplaces. With 700 clients across more than 80 countries, our solutions are shaping the future of compensation – and we’re just getting started. 💥 🌟 What this role is about: As a Client Executive, you will play a key role in Sysarb’s growth across the European Union market. Your primary mission will be to identify, engage, and convert new business opportunities – especially those driven by the growing demand for compliance and strategy related to the EU Pay Transparency Directive. You'll handle the full sales cycle – from prospecting and running demos, to building a strong pipeline and driving deals to closure. You'll also contribute to market analysis, partner-driven sales, and tracking pay equity developments within EU legislation. Your insights will directly influence how we scale in a rapidly evolving regulatory landscape. This position is based in Stockholm and reports to our Head of Sales. 🧭 We’re looking for someone who: Has 1–2 years of experience in SaaS/B2B sales or business development Holds a Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field (or has relevant experience in place of a degree) Has a proven track record of creating and closing new business opportunities Speaks Swedish and English fluently Brings a growth mindset and thrives in a fast-paced, evolving environment 🎁 What we offer: Competitive Compensation – Base salary of 30,000 SEK/month with commission potential up to 40,000 SEK/month Flexible Vacation Policy – Recharge when you need to A dynamic, inclusive, and collaborative work culture The opportunity to work with a cutting-edge product that’s having real, positive impact across global workplaces
Vi söker en engagerad och driven Affärsområdeschef för avdelningen Tätskikt som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du ta ett helhetsansvar för affärsområdet Tätskikt i en växande och lösningsorienterad organisation? Har du en stark känsla för ledarskap, utveckling, affärer och projekt? Då är det här möjligheten för dig! Om rollen Som Affärsområdeschef för Tätskikt har du en nyckelroll i att leda, utveckla och driva affärsområdet framåt. Du ansvarar för att optimera och planera resurser, sälja in uppdrag, säkerställa en effektiv produktion och skapa ett högt engagemang i ditt team. Rollen innebär ett tätt samarbete med dina projektledare och arbetsledare i teamet, där du agerar både strategiskt och operativt. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Älta, Stockholm och omfattar projekt i hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personalansvar för teamet inom Tätskikt – coacha, utveckla och skapa engagemang. Ansvara för affärsområdets resultat, beläggning och resursplanering. Identifiera och sälja in nya affärsmöjligheter. Planera och följa upp pågående uppdrag tillsammans med dina projektledare och arbetsledare. Säkerställa kvalitet, lönsamhet och leverans enligt tidsplan. Bidra till utveckling av interna arbetssätt och processer. Representera bolaget mot kunder och samarbetspartners. Du har även ett övergripande ansvar för affärsområdets ekonomi. Det innebär löpande budgetuppföljning, analys och uppföljning av ekonomiska nyckeltal samt ansvar för att säkerställa lönsamhet inom din avdelning. Du har ett helhetsperspektiv på både kostnader och intäkter, i nära dialog med ekonomiavdelningen och ledningen. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet från byggbranschen, gärna med inriktning mot tätskikt eller närliggande områden. Tidigare erfarenhet av personalledning och att driva team mot gemensamma mål. Dokumenterad vana av att planera resurser och projekt. God förståelse för affärer och förmåga att arbeta med såväl försäljning som projektuppföljning. Förmåga att kommunicera och skapa relationer – både internt och extern Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, ditt ledarskap och din förmåga att skapa resultat genom andra. Det här erbjuder vi dig: En affärskritisk roll med stor möjlighet att påverka. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. Engagerade kollegor i ett företag med starkt driv och lösningsfokus. ITP tjänstepension via Collectum. Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår. Arbetstidsförkortning – 6 extra lediga dagar per år. Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar – eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida https://lwab.se där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv, mod, utveckling och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Välj ett jobb för att visa detaljer