Optima bemanning AB är ett bemannings och rekryteringsföretag med inriktning emot den tunga industrin. Vi arbetar på uppdrag från kund över hela Sverige. Vi har säte i Östergötland. Du som söker har många år inom tillverkande industri. #jobbjustnu Vi söker just nu en självgående, duktig smed till vår kund i Stockholm. Giltig svetsareprövning på EN-9606, 111 är önskvärt. Meriterande även med giltig 136 MaG. Vidare är du av självständig karaktär och en problemlösare, men har inga problem att ventilera och diskutera arbetssättets gång med dina medarbetare. Du har en gymnasieutbildning i botten och har bred industriell erfarenhet sedan tidigare. Ditt certifikat på pinne (111) bifogas i din ansökan. Arbetet består av självständigt montage och svetsning av stålkonstruktioner ute på olika byggarbetsplatser i Stockholm. Du är van vid olika moment på en byggarbetsplats och du har inga problem med att läsa och förstå svets och byggritningar. Din kunskap inom pinnsvetsning är avgörande för ett fullgott utfört arbete och det ställs höga krav från vårt kundföretag på svetsarförband och mått. Du har flera år i branschen och du tycker om och brinner för ditt arbete!
MEXL är i en spännande och expansiv fas och vi söker nu en mark- & exploateringsingenjör som vill vara en del av ett team där samarbete och arbetsglädje värderas högt - så högt att det är ett av våra viktigaste mål! Om tjänsten Rollen innefattar projektledning, samordning av ett projektteam och ansvar för förhandlingar, avtal, kalkyler och ekonomisk uppföljning. Du kommer få hantera konkreta genomförandefrågor i detaljplaner och upprätta olika typer av avtal såsom köpekontrakt, exploateringsavtal, nyttjanderättsavtal, överenskommelser m.m. I rollen förekommer även kontakt med politik och näringsliv, där det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom en politisk styrd organisation. Tjänsten är en heltidstjänst och tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Vem söker vi? Du arbetar strategiskt och har ett brett perspektiv. Du tänker långsiktigt och anpassar dina handlingar till det. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, strukturerar ditt arbete och driver dina ärenden med fokus på mål och resultat. Du ändrar din inriktning när målen ändrar sig. Du är trygg, stabil och har god självinsikt. Du skiljer på det personliga och professionella och förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Du arbetar bra både självständigt och tillsammans med dina kollegor för att teamet ska prestera på bästa sätt och löser eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt. Du är relationsskapande, vilket du visar genom att vara utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du behöver ha en god förmåga att arbeta tillsammans med andra människor samt att skapa långa, goda och hållbara relationer med kollegor och kunder. Kravspecifikation Som mark- och exploateringsingenjör har du stort sammanhållande ansvar för juridik, teknik och ekonomi. För att lyckas i rollen behöver du vara erfaren i projektledning, exploateringsekonomi, förhandling och upprättande av olika typer av avtal. Du har en civil- eller högskoleingenjörsexamen inom lantmäteri eller annan relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Du har minst 5 års erfarenhet som mark- och exploateringsingenjör eller av liknande arbetsuppgifter från fastighets- och byggbranschen med goda kunskaper inom fastighetsrätt och fastighetsekonomi Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete inom en politisk styrd organisation. Då arbetet innebär kontakter med olika målgrupper och myndigheter behöver du vara skicklig på att anpassa din kommunikation samt kunna kommunicera mycket väl i tal och skrift på svenska. B-körkort Om oss Vi arbetar aktivt med att vara en attraktiv arbetsgivare och tror på ”må bra - gå bra”, så vi är väldigt stolta över att vara en ”Great Place to Work”-certifierad arbetsplats. På MEXL arbetar vi sida vid sida inom våra affärsområden vilket möjliggör värdefullt kunskapsutbyte och erfarenhetsåterföring från de olika faserna i projekt i samhällsbyggnadsprocessen. Vi vill att din resa med oss ska vara utvecklande och positiv, har du något område som lockar mer inom ramen för verksamheten ser vi positivt på medarbetare som vill skapa sin egen spets. För oss är inte titeln det viktigaste, utan att du är bra på det du gör! Vi utvecklar ständigt varandra för att skapa största möjliga nytta för våra kunder och på så sätt bidra till ett hållbart samhällsbyggande. Mexl är även en viktig del av Qflow Group som samlar de bästa konsulterna inom samhällsbyggnad där vi tillsammans skapar ett smartare och mer hållbart samhälle. Vill du jobba tillsammans med skickliga kollegor, ha ett stort inflytande över dina uppgifter och arbeta på ett företag med spännande framtidsutsikter? Rekrytering sker löpande och vi ser fram emot att välkomna vår nästa kollega inom kort! Du kan även läsa mer om oss på vår hemsida www.mexl.se
Om enheten Du blir en del av Must kontor för verksamhetsstöd som består av olika stödfunktioner och som lämnar stöd till så väl interna som externa aktörer. Vid kontoret för verksamhetsstöd finns avdelningen för Kommunikation och Samband, där underrättelse- och säkerhetscentralsektionen är placerad. Huvudsakliga arbetsuppgifter Rollen som senior handläggare passar dig som är en positiv lagspelare med intresse för och kunskap inom ärende- och dokumenthanteringsfrågor, och som vill utvecklas vidare inom detta område. Du trivs med att arbeta med text och information i en tekniktät miljö, samt att vara ett stöd till andra. Du kommer arbeta administrativt och operativt i en teambaserad expeditions- och sambandstjänst. Arbetsuppgifterna som senior handläggare består av att, tillsammans med sektionschef, planera och samordna sektionens dagliga drift och samordna införandet av nya arbetsuppgifter. Den seniora handläggaren deltar även i verksamhets- och bemanningsplanering samt samordnar och följer upp rutiner och planerar och genomför interna möten. Arbetet innebär ett tätt samarbete med övriga seniora handläggare och sektionschef, samt sektionens informationshanterare. Utöver detta arbetar den seniora handläggaren med informationshantering, och förväntas vara en del i sektionens ordinarie arbete under den tid som inte används till samordningsansvaret. Detta innebär bland annat administrativa uppgifter såsom registrering, filhantering och informationsstrukturering i olika IT-system, samt att ta emot och delge information via olika sambandssystem. Att ge god service och stödja andra i organisationen är en viktig arbetsuppgift. De kontakter som du kommer att arbeta med finns både nationellt och internationellt. Kvalifikationer • Gymnasieexamen med godkända betyg • Relevant arbetslivserfarenhet inom registratur, expedition, sambandscentral eller motsvarande arbete som arbetsgivaren bedömer likvärdig. • God datorvana med erfarenhet av arbete i digitala ärendehanteringssystem • En väl utvecklad läsförmåga och kommunikativ förmåga i tal och skrift, på svenska och engelska Meriterande • Eftergymnasial utbildning inom områdena registratur, informationsförvaltning, arkivvetenskap, offentlig förvaltning eller motsvarande • Utbildning inom eller arbete med offentlighet och sekretess • Erfarenhet av att leda andra eller arbetat i en samordnande roll • Erfarenhet av arbete med verksamhetsutveckling och/eller kravställning av it-tjänster • Vana att arbeta i Försvarsmaktens IT-system • Erfarenhet av arbete vid Underrättelse- och säkerhetscentralen vid Must Personliga egenskaper För att lyckas i rollen behövs en fallenhet för att kunna planera arbete och organisera ärendeflöden och information på ett effektivt sätt, samt att du trivs med arbetsuppgifter som baseras på tydliga rutiner. Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad, och besitter en flexibel sida då rollen kräver att du anpassar dig till nya förutsättningar, även under kortare tidsförhållanden. Du har lätt för, och tycker det är roligt, att leda andra i dagligt arbete, samt att samarbeta och ge service till andra. Då du kommer att arbeta med säkerhetsskyddsklassificerad information kommer det ställas mycket höga krav på integritet, omdöme och säkerhetsmedvetande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ovan ställda kvalifikationer ska på begäran kunna verifieras genom intyg, referenser samt arbets- eller urvalstester. Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med provanställning om sex månader Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetsort: Stockholm. Det finns ingen möjlighet till distansarbete i denna roll. För upplysningar om befattningen eller rekryteringsprocessen kontakta: [email protected], vänligen skriv ”Senior handläggare med samordningsansvar” i ämnesraden. Fackliga företrädare Fackliga representanter nås via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-08-15. I ditt CV och personliga brev vill vi att du beskriver på vilket sätt du uppfyller våra efterfrågade krav och meriter. Du ansöker via jobb.forsvarsmakten.se Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Militära underrättelse- och säkerhetstjänsten (Must) är en del av Försvarsmaktens högkvarter i Stockholm. Vi ger regeringen och Försvarsmakten kvalificerade beslutsunderlag om omvärldsutvecklingen och hot mot Sveriges och Försvarsmaktens säkerhet. Vår vision är ”Ett säkrare Sverige i en osäker värld”. Must är en kunskapsorganisation och erbjuder både spännande och för Sverige angelägna arbetsuppgifter. Här arbetar både officerare och civila experter inom olika områden, t ex statsvetenskap, IT, ekonomi, teknik, matematik och HR. En stor del av Must verksamhet omfattas av sekretess och vi ber dig därför att inte berätta att du sökt jobb hos Must för andra personer än dina närmaste. Läs gärna mer om Must och vår verksamhet här Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Är du elektriker med minst 1 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en erfaren och självständig elektriker till vår kund i Stockholm Solna. Arbetsuppgifter Som elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde snarast, eller enligt ÖK. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 1-2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Elektriker Entreprenad i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 16 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!
🌞 Sommarpersonal sökes till Brasserie Hutton med start omgående – med chans till förlängning! Brasserie Hutton, beläget i vackra Mälardrottningen, söker nu glada och serviceinriktade medarbetare till vårt härliga team inför sommarsäsongen! Hos oss får du arbeta i en unik miljö med utsikt över vattnet, där maten, atmosfären och gästen alltid står i fokus. Vi söker dig som är: Positiv, engagerad och gillar att ge service i världsklass Stresstålig och van vid högt tempo Flexibel och en lagspelare Har erfarenhet från restaurang, bar eller café (meriterande) Vi erbjuder: Ett roligt och omväxlande sommarjobb i fantastisk miljö Möjlighet till förlängning efter sommaren Ett sammansvetsat team och goda utvecklingsmöjligheter Vill arbeta större delen av sommaren Tjänsterna gäller främst juni–augusti, men för rätt person finns goda chanser till fortsatt anställning. Arbetstiderna är för det mesta förlagda kvällstid 🎯 Intresserad? Skicka din ansökan redan idag till [email protected] och märk mejlet med “Sommarjobb Brasserie Hutton”. Vi intervjuar löpande – så vänta inte! Välkommen till Brasserie Hutton – där god mat, gott sällskap och Mälarens skönhet möts.
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare och säljare. Portugisisktalande värd/värdinna till kongress på Stockholmsmässan 13-16 juli Vi söker nu en montervärd/värdinna till WCUC kongressen på Stockholmsmässan. För detta uppdrag så behöver du kunna prata portugisiska och engelska då kunden i montern talar dessa språk och vill att monterpersonalen också ska kunna kommunicera på dessa. Du behöver vara social, framåt och serviceminded. Dagar, datum och tider: Söndag 13 juli 14:00-16:00 Måndag 14 jul 07:30-16:00 Tisdag 15 juli 07:30-16:00 Onsdag 16 juli 08:30-13:30 Lön: nybörjarlön (första 6 passen) 130kr/h + 12% sem.ers (145,6kr/h), sedan höjs lönen med 10kr/h. Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken " Portugisiska Stockholmsmässan till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom event och och service med annan relevant bakgrund 3. Bifoga CV 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida eventpersonal.se, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.
Vill du arbeta i en roll där du får ta ansvar, jobba självständigt och bidra med teknisk dokumentation som gör skillnad? Som teknikinformatör får du kombinera dokumentation och teknik i ett arbete där din noggrannhet verkligen kommer till sin rätt. Ansök redan idag! Om rollen I rollen som teknikinformatör kommer du att arbeta som konsult hos Autotechs kund med försvarsdokumentation. Du kommer ingå i ett större team där ditt huvudsakliga fokus ligger på att skapa teknisk dokumentation. Det här är ett jobb där struktur, kommunikation och teknisk förståelse är viktiga pusselbitar. Som teknikinformatör kommer du framför allt ta fram tekniska publikationer för försvarsmateriel. Arbetet sker i nära samarbete med ditt team och den interna organisationen. Det är viktigt att kunna jobba metodiskt och följa de riktlinjer och standarder som försvarsdokumentation kräver. Förutom försvarsrelaterade uppdrag kan det också dyka upp projekt för andra industrikunder. Det innebär att man får skapa teknisk information för olika produkter, system och processer. Oavsett kund är det alltid slutanvändaren som står i centrum. Arbetsuppgifter • Skapa teknisk information och uppdatera befintlig information • Skapa och redigera bilder i dokumentationen • Uppdatera text och material för att modernisera innehållet • Redigera och förbättra instruktioner och bilder Krav för tjänsten • Gymnasial – eller eftergymnasial utbildning med fokus på teknik och/eller dokumentation • Minst ett års erfarenhet av liknande arbete, kanske har du en teknisk bakgrund och arbetat med tekniska specifikationer eller dokument • God teknisk förståelse och kunskap • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) Meriterande för tjänsten • Erfarenhet av att producera information via XML Editor • Arbetserfarenhet som teknikinformatör eller tekniker där använt teknisk information i ditt arbete • En eftergymnasial utbildning som teknikinformatör Mer om dig: Vi söker dig som har tekniskt intresse och god förmåga att förstå hur tekniska processer och produkter är uppbyggda och fungerar. Du ska ha lätt för att uttrycka dig i skrift på både svenska och engelska så att du kan skapa tydliga tekniska texter, beskrivningar och instruktioner. Vi söker dig som tycker att kombinationen teknik och information känns utvecklande. Som person är du ansvarskännande och engagerad, har stark initiativkraft och god social kompetens. Du är kommunikativ och bekväm i att driva dina egna processer. Du ska kunna sätta dig in i kundens perspektiv och arbeta i enlighet med befintliga rutiner och processer. Självklart har du ett noggrant och strukturerat arbetssätt och en vilja att leverera kvalitativa arbeten inom utsatt tid. Om Autotech Autotech har över 30 års erfarenhet av att ta fram teknikinformation, visualiseringar och digitalt utbildningsmaterial. Autotech förser sina kunder med information som leder till motivation, lärande och utveckling inom alla branschområden. Autotech arbetar med kunder inom små- och medelstora företag, offentliga myndigheter och globala koncerner. Med 35 anställda fördelat på fyra orter kan dom erbjuda konsulter med både bredd och spetskunskap. Bland Autotechs anställda finns ingenjörer, teknikinformatörer, grafiker, illustratörer, pedagoger, beteendevetare och kommunikatörer. Om Framtiden Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att bli anställd hos Autotech. Villkor: Start: Omgående eller enligt överenskommelse Ort: Hos kund i Örnsköldsvik två-tre dagar/veckan initialt, veckopendling är möjlig. På sikt hybrid tjänst. Omfattning: Heltid Övrigt: Detta uppdrag kräver säkerhetsklassning. Under anställningsprocessen kommer du därför genomgå en säkerhetsprövning. Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag.
Sjuksköterska sökes till vårdcentral i Kungsängen Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har minst 1 års erfarenhet (meriterande) Trivs med att jobba självständigt Är trygg, ansvarstagande och lösningsfokuserad Period: Veckor 30, 31, 32 Måndag till fredag 08.00 - 17:00 Vi erbjuder Konkurrenskraftig lön Flexibilitet kring schema och uppdrag Schyssta anställningsvillkor Trygghet i att jobba med ett professionellt bemanningsföretag Ansök idag! Vi går igenom ansökningar löpande – välkommen till lNexkey i sommar! ARBETA MED OSS – TRYGGHET, FLEXIBILITET OCH RÄTT ERSÄTTNING! Vi erbjuder vårdpersonal en trygg och flexibel arbetssituation där du får konkurrenskraftig lön, goda arbetsvillkor och en arbetsgivare som verkligen bryr sig. Resor och boende – Vi ser till att du kan ta uppdrag där du behövs, utan att hinder som avstånd står i vägen. Försäkringar – Om något händer kan du känna dig trygg med att få det stöd du behöver. Kompetensutveckling – Vi erbjuder utbildningar så att du alltid känner dig säker på din arbetsplats. Konkurrenskraftig lön & skräddarsydda villkor Vi tillämpar individuell lönesättning där din erfarenhet, kompetens och uppdragets karaktär avgör din ersättning. Vårt mål är att ge vårdpersonal de bästa arbetsvillkoren och en arbetsgivare som alltid finns tillgänglig för dig. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss! Telefon: 070 775 36 01 [email protected] www.nexkey.se
Help us keep Swedbank’s digital processes running smoothly. We’re looking for a RPA Controller who enjoys solving technical issues and wants to grow in a role that combines operations with automation. You’ll work closely with development teams, support daily process execution, and help improve our digital workflows. Experience with troubleshooting, strong communication skills, and familiarity with Blue Prism or similar RPA tools are key to succeeding in this role. OM TJÄNSTEN As an RPA Controller, you will monitor robot performance, troubleshoot issues, and provide first-line support to ensure seamless operation of automated processes within the bank's back-office. You'll be part of a centralized team maintaining our digital workforce. This is a consulting assignment of at least 12 months. For the right person, there will be the possibility of over-recruitment to Swedbank. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Monitor the performance of digital processes and ensure operational continuity. * Take ownership of operational issues, driving them to resolution with a proactive and structured approach. * Collaborate with development teams to escalate and resolve issues, and to drive continuous service improvement. * Administer and support day-to-day process execution, including scheduling and stability assurance. * Analyze performance data to identify trends, inefficiencies, and opportunities for optimization. * Contribute to the evolution of the role by gradually engaging in technical tasks such as bug fixing and automation enhancements. VI SÖKER DIG SOM - Good IT and programming skills - Hands-on experience with troubleshooting and debugging digital processes or systems. - Prior experience in a technical support or operations role is preferred. - Advanced knowledge of Blue Prism Automation - Good knowledge in English. Its meritorious with Swedish. It is meritorious if you have - Advanced knowledge of Python or C#/.NET To succeed in the role, your personal skills are: - Strong communication skills with the ability to explain technical issues to non-technical stakeholders. - Familiarity with change control and defect management processes. - Excellent organizational skills and attention to detail. - Willingness to learn and adapt as the role evolves with the introduction of intelligent orchestration tools. This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.
Arbetsbeskrivning: Vill du jobba i en framåtlutad organisation där du får ta plats, utvecklas och påverka din egen framgång? Då är det här din chans! Vi söker en utåtriktad och ambitiös säljare som brinner för att skapa kontakt, bygga relationer och driva affärer – främst via telefon. Arbetsuppgifter Arbeta proaktivt med telefonen som ditt huvudsakliga arbetsverktyg Kontakta nya och befintliga kunder för att förstå behov och erbjuda rätt lösningar Följa upp leads, boka möten och driva försäljning genom hela processen i företagets system Använda andra kanaler (mail, sociala medier, kundsystem) som komplement vid behov Arbeta mot tydliga mål och ha möjlighet att påverka både din lön och utveckling Samarbeta med interna team för att säkerställa att alla aspekter av flytten är korrekt hanterade. Kvalifikationer: Erfarenhet av försäljning, helst inom flytt- eller logistikbranschen. Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga. Engagerad och målinriktad med en stark förmåga att skapa och vårda kundrelationer. Förmåga att arbeta självständigt och driva egna projekt. Ett högt inre driv och en stark vilja att lyckas. Förmågan att hantera många kontakter och hålla ett högt tempo En ambition att utvecklas inom försäljning och gärna växa tillsammans med oss Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift B-körkort är ett KRAV, sök inte denna tjänst utan det kravet. Vi erbjuder: En utvecklande säljroll med tydlig onboarding och löpande coachning Fast lön + provision Ett sammansvetsat team med högt tempo och mycket energi Möjlighet till karriärutveckling för dig som vill ta nästa steg En arbetsmiljö som präglas av tillit, eget ansvar och stark laganda
Välj ett jobb för att visa detaljer