Var med och skapa Sveriges bästa tandvård tillsammans med oss! Hos oss på Smile får du chansen att vara med och skapa Sveriges bästa tandvård. Här får du gehör för dina tankar och idéer – i teamet, på kliniken och i hela Smile. Vi erbjuder en hälsosam och trygg arbetsmiljö där varje medarbetare får möjligheten att växa. Vi sätter kvaliteten och patientens behov i fokus genom utbildning och personlig utveckling. Med vår prestigelösa ledarstil och starka teamanda kommer du att känna dig hörd, uppskattad och delaktig. Hos Smile skapar vi en hållbar framtid där varje medarbetare bidrar till vår gemensamma framgång - Vi vet att vi är bäst tillsammans! Till vår fina klinik i Strängnäs söker vi nu en tandhygienist. Missa inte möjligheten att bli en del av Smile! Vilka är Smile? Sveriges största privata tandvårdskedja - det är viktigt för oss att finnas tillgängliga för våra patienter i hela landet - inte begränsa oss till varken små- eller storstad. Över 65 kliniker och 1100 medarbetare. Här får du bli en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter för både utbildning och personlig utveckling. Collaboration, Care & Entrepreneurship - vår värdegrund. Vår vision - friska leenden i hela Sverige! Här siktar Smile på att verka för friska patienter i hela landet och skapa varma leenden hos våra medarbetare genom vår unika kultur. Tillsammans med våra systerorganisationer inom Colosseum Dental Group erbjuder vi tandvård för fler än 3 miljoner patienter i 11 länder i Europa. Att arbeta som tandhygienist på Smile Tandvård Förebyggande tandvård är en viktig del i vårt erbjudande och som tandhygienist har du en viktig roll i detta. Du arbetar med sedvanliga tandhygienistuppgifter men även med behandlingar såsom tandblekning. Du utför behandlingar på vuxen- och barnpatienter och arbetar löpande med din tidbok för att säkerställa att den är optimalt bokad. På kliniken har vi regelbundet klinik- och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Som tandhygienist arbetar du självständigt på rum men du samarbetar nära med de andra tandhygienisterna på kliniken. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. På Smile arbetar vi i Frenda. Vem söker vi? Smile Tandvårds medarbetare är avgörande för vår framgång. Därför är din inställning och personlighet A & O för oss. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Smile är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsorienterad och prestigelös och verkar för att hela kliniken skall gå framåt. Utöver ovan kompetenser ser vi att du: Är legitimerad tandhygienist Talar & skriver god svenska Anställningsform och tillträde Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid (100%). Tjänsten inleds med en provanställning. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan och frågor Vill du också vara med och bidra till att skapa Sveriges bästa tandvård? Då tror vi att den här tjänsten kan vara något för dig! Du skickar in din ansökan genom vårt ansökningsformulär, så återkommer vi till dig via mail eller telefon för återkoppling så snart vi har möjlighet. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Därför använder vi oss utav arbetspsykologiska tester, kompetensbaserade intervjuer och bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Här på vår karriärsida kan du läsa mer om stegen i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess. I rekryteringsprocessen genomför vi bakgrundskontroll via Verifiera, IVO & Hosp i samband med referenstagning. Har du specifika frågor är du varmt välkommen att kontakta platschef, och din närmsta chef, Stina Hellström: [email protected] alternativt ansvarig rekryterare Amanda Almgren Wyser: [email protected]. Smiles erbjudande Odontologi - kärnan i allt vi gör! Här erbjuder vi dig en arbetsplats med odontologi och kvalité som kärna i vår kultur med stark gemenskap. Vill du ta del av medarbetarberättelser och lära känna några av våra stjärnor? Läs mer HÄR. En av Sveriges bästa arbetsplatser 2025 enligt Great Place to Work! Läs pressmeddelandet HÄR. Vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Därför är vi extra stolta över att ha fått ta emot utmärkelserna Årets Karriärföretag 2024 & 2025 samt Great Place to Work. HÄR kan du läsa mer om dessa utmärkelser. Vi älskar kompetensutveckling! Hos oss är utveckling A & O. Därför är vi stolta över de utbildnings- och utvecklingsmöjligheter vi erbjuder våra medarbetare. Läs mer HÄR. Vi firar framgångar! Och vi har självklart goda villkor och förmåner för att du är viktig för oss. Läs mer om vårt erbjudande till dig HÄR.
Nu söker vi nästa stjärna till ett uppdrag som Ekonomicontroller till Strängnäs! Om tjänsten Som ekonomicontroller innebär det att fungera som ekonomistöd för verksamheten inom teknik- och fritidsområdet. Controllerns uppgifter omfattar att: • Medverka i boksluts- och budgetarbete • Vara stöd till verksamheten i framtagandet av detaljbudget för 2026 • Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos • Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi • Stötta verksamhetsföreträdare vid ansökningar om bidrag från Migrationsverket • Genomföra utredningar och skriva rapporter • Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som ekonomicontroller. God vana av att självständigt hantera arbetsuppgifter inom budgetering, uppföljning, rapportering och bokslut. Mycket god systemvana med erfarenhet av att arbeta i Hypergene samt god förmåga att snabbt sätta sig in i nya IT-verktyg. Vi ser även gärna att du har Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Om uppdraget Uppdragslängd: Cirka 4,5 månader, med möjlighet till förlängning Uppdragsstart: Mitten av augusti (vecka 33 eller 34) Tjänstgöringsgrad: 100 %
Är du en noggrann och engagerad person som trivs med fysiskt arbete? Vill du jobba med däckbyte och däckservice i Strängnäs? Sök tjänsten som Däckmontör & Däckskiftare idag! Vi söker nu serviceinriktade och ansvarsfulla däckmontörer och däckskiftare till en av våra kundföretag i Strängnäs. Här får du möjlighet att arbeta i en bransch som utvecklas och där din arbetsinsats gör skillnad – särskilt under intensiva säsonger för däckbyte. Dina arbetsuppgifter inom däckmontage och däckskifte Skifta och montera däck på personbilar, lätta lastbilar och andra fordon. Genomföra balansering och kontroll av däck samt fälgar. Inspektera däck för slitage, skador och rapportera eventuella avvikelser. Bidra till att upprätthålla en säker och trivsam arbetsmiljö. Lasta, lossa samt organisera däcklager vid behov. Krav och kvalifikationer för Däckmontörer & Däckskiftare i Strängnäs Erfarenhet av däckskifte, fordonsservice eller annat liknande arbete är meriterande. God fysik då arbetet innebär en del tunga lyft. Du är noggrann, effektiv och trivs med att arbeta under tidspress vid högsäsong. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Meriterande erfarenheter för däckmontörs- och däckskiftarjobb Praktisk förståelse för däck, hjul och fordonsunderhåll. Erfarenhet från tidigare arbete på verkstad eller i däckhotell. Certifikat/utbildning inom däckteknik är ett stort plus. Vana av kundkontakt och serviceyrken. Personlig profil Vi söker dig som är lösningsorienterad, flexibel och har hög arbetsmoral. Du uppskattar lagarbete och bidrar med positiv inställning även under stressiga perioder. Som däckmontör och däckskiftare arbetar du noggrant med säkerhet och kvalitet i fokus. Du är ansvarstagande och har lätt för att självständigt strukturera ditt arbete. Ansökan – Däckmontörer och däckskiftare i SträngnäsÄr du intresserad av tjänsten eller har frågor? Kontakta vår rekryterare Marco via e-post: [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningar mellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Nu söker vi en driven biltestare till vår kund i Strängnäs! Har du fordonsteknisk utbildning och är redo för en ny utmaning? Sök redan idag! Vill du arbeta med kvalitetssäkring och utveckling inom fordonsbranschen? Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull biltestare till en växande kund med verksamhet i Strängnäs. Biltestare i SträngnäsSom biltestare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra tester och inspektioner på begagnade fordon enligt specifika rutiner och kvalitetskrav. Dokumentera resultat och rapportera avvikelser till ansvariga team. Utföra provkörningar och utvärdera fordons funktion, säkerhet och prestanda. Samarbeta med tekniker och andra team för att säkerställa hög standard på levererade fordon. Krav och kvalifikationer för biltestare Genomförd fordonsteknisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom fordonsbranschen. God förmåga att dokumentera och rapportera resultat tydligt och noggrant. Tekniskt intresse och förståelse för olika bilmodeller samt moderna fordonssystem. B-körkort (manuell växellåda) är ett krav. Meriterande erfarenheter som biltestare Erfarenhet av arbete med kvalitetssäkring eller testning av fordon. Kunskaper inom felsökning och diagnos av bilars elektronik och mekanik. Certifieringar inom fordonsdiagnostik är starkt meriterande. Vana att arbeta enligt standardiserade rutiner. Personlig profil Vi söker dig som är självgående, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett genuint intresse för kvalitet och utveckling av arbetsprocesser. God kommunikationsförmåga och laganda värderas högt. Du ser möjligheter och vill bidra till verksamhetens ständiga förbättring. AnsökanHar du frågor om tjänsten som biltestare eller vill veta mer kontakta vår rekryterare Marco på [email protected] Ansök så snart som möjligt, då vi hanterar ansökningar löpande! Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder långsiktiga matchningarmellan arbetsgivare och arbetssökande över hela landet. Som en del av Arenakoncernen fokuserar vi på hållbara och kvalitetssäkrade bemanningslösningar för branschen.
Nu söker vi nästa stjärna till ett uppdrag som Ekonomicontroller till Strängnäs! Om tjänsten Som ekonomicontroller innebär det att fungera som ekonomistöd för verksamheten inom teknik- och fritidsområdet. Controllerns uppgifter omfattar att: • Medverka i boksluts- och budgetarbete • Vara stöd till verksamheten i framtagandet av detaljbudget för 2026 • Tillsammans med verksamheten analysera ekonomiskt utfall och ta fram prognos • Fungera som rådgivare och diskussionspartner i frågor som rör verksamheternas ekonomi • Stötta verksamhetsföreträdare vid ansökningar om bidrag från Migrationsverket • Genomföra utredningar och skriva rapporter • Medverka vid informationstillfällen och utbildningar inom ekonomiområdet Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som ekonomicontroller. God vana av att självständigt hantera arbetsuppgifter inom budgetering, uppföljning, rapportering och bokslut. Mycket god systemvana med erfarenhet av att arbeta i Hypergene samt god förmåga att snabbt sätta sig in i nya IT-verktyg. Vi ser även gärna att du har Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi, eller annan eftergymnasial utbildning som bedöms likvärdig. Om uppdraget Uppdragslängd: Cirka 4,5 månader, med möjlighet till förlängning Uppdragsstart: Mitten av augusti (vecka 33 eller 34) Tjänstgöringsgrad: 100 %
⭐ Ta nästa steg i karriären som arbetande förman ⭐ Har du några års erfarenhet inom logistik-, transport eller livsmedelsbranschen och vill ta nästa steg i karriären till en arbetsledande roll? Då har du hamnat helt rätt. Nu erbjuder vi på Svebol Logistics en social och varierande roll i ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter! Din nya roll hos oss I rollen som arbetande förman kan vi garantera dig en sak, och det är att dina dagar inte är den andra lik! Här får du varierande arbetsuppgifter - där du bland annat leder och fördelar det dagliga arbetet inklusive personal och fordon, samt ansvarar för kvalitet och kundnöjdhet vid leverans till kund. Kort och gott, så får du en viktig roll inom driften (och allt därtill!) samt arbete med företagets rutiner, policys och värderingar.Vi söker nu två förmän – en till förmiddagsskiftet och en till eftermiddags- och tidig kvällsskiftet Affärsmässig och kundorienterad - den vi söker Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega med några års erfarenhet inom logistik-, transport eller livsmedelsbranschen. Kanske är du intresserad av att ta dina första steg inom ledarskap? Då har du den perfekta möjligheten hos oss! Med din goda sociala förmåga, lösningsorienterade attityd och samarbetsförmåga tror vi även att du är en fena på att coacha dina kollegor.Utöver det ser vi att du kan bocka av följande: ✓ C-körkort och YKB ✓ Gymnasieutbildning✓ Händig och bekväm i att utföra enklare reparationsarbeten på fordon.✓ Lösningorienterad inställning.✓ Behärskar datorer och lätt för att lära sig nya system.✓ Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Skulle du även ha erfarenhet av arbetsledande ansvar, administrativt arbete, kunskap om arbetsmiljöansvar, relevant arbetsrätt och kollektivavtal samt förbättringsarbete (t.ex Lean) så är det en stjärna i kanten, men inget krav! Välkommen till oss! Våra anställda är nyckeln till vår framgång och därför är det viktigt för oss att vara en arbetsplats att trivas på. Vi arbetar målmedvetet med att attrahera, utveckla och behålla kompetent personal. Här blir du en del av ett bolag som bryr sig om sina medarbetare; vi lyssnar, vi delar och vi lär oss! ✔️ Mångfald & inkludering Vi tror på mångfald och inkludering. Därför strävar vi efter att vara en organisation av medarbetare med olika erfarenheter och bakgrunder, där alla medarbetare alltid kan vara sig själva och kan ta lärdom av varandras olikheter. ✔️ Utvecklingsmöjligheter Hos oss får du möjlighet att växa och utvecklas både på ett personligt och professionellt plan! ✔️ Karriärmöjligheter Här ges du alla förutsättningar för att påbörja en långsiktig karriär hos oss. Många av dina framtida kollegor har jobbat inom bolaget i många år och klättrat uppåt. Svebol Logistics är helt enkelt en arbetsplats där du kan stanna länge och bygga en karriär! Är den här rollen som skapt för dig? Vad kul! Om det är du som är vår nya kollega så välkomnar vi dig med öppna armar och ser gärna att du börjar omgående. Hör av dig till oss redan idag! Med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbarhet Välkommen till Svebol Logistics - ett dotterbolag till Frigoscandia med bas i Stockholm och Mälardalsregionen. Tillsammans med ett 100-tal moderna ekipage, cirka 200 chaufförer och ett engagerat arbetslag arbetar vi aktivt för att utveckla trafik- och arbetsmiljön för fler nöjda och trygga kunder inom livsmedelstransport. ✓ C-körkort och YKB ✓ Gymnasieutbildning✓ Händig och bekväm i att utföra enklare reparationsarbeten på fordon.✓ Behärskar datorer och lätt för att lära sig nya system.✓ Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Frigoscandia driver ett temperaturkontrollerat logistiskt nätverk där vi lagrar och distribuerar livsmedel på ett hållbart och kvalitetssäkert sätt. Genom våra fordon, lager och terminaler hanterar vi livsmedel från -23 grader till +18 beroende på vilket behov och krav som ställs. Att vara expert på temperaturer är en naturlig del av vårt företags dna. Vår tydliga ambition framåt är att erbjuda våra kunder smarta logistiktjänster, enkla att hantera, allt i takt med den teknikutveckling som nu möjliggörs i vår bransch. Förutom lager och distribution i Norden och Europa, erbjuder vi olika typer av tjänster som infrysning, upptining eller förberedande butiksexponering.
Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får göra skillnad i människors vardag? Nu söker vi trygga och engagerade undersköterskor och vårdbiträden till Eveos hemtjänst i Strängnäs, MÅS-området! Här får du arbeta i ett varmt och omtänksamt team där allas insats räknas. Vi tror att arbetsglädje, respekt och gemenskap gör stor skillnad – både för våra kunder och kollegor. Arbetsuppgifter inom hemtjänst i Strängnäs, MÅS-området Stödja och hjälpa kunder i deras hem med personlig omvårdnad, hygien, förflyttningar och påklädning. Utföra serviceinsatser som städning, tvätt, inköp och matlagning. Bidra med social närvaro och samtal, erbjuda sällskap och uppmuntra till aktivering. Dokumentera utförda insatser digitalt och arbeta enligt de rutiner som gäller. Samarbeta med kollegor, anhöriga och andra aktörer för att ge kunderna bästa möjliga omsorg. Skapa trygghet, delaktighet och livskvalitet i kundens vardag. Kvalifikationer och personliga egenskaper för dig som vill arbeta som undersköterska eller vårdbiträde Meriterande om du har erfarenhet av att medicindelegation. Erfarenhet av omsorg eller utbildning inom vård/omsorg är meriterande men inget krav. Du är ansvarstagande, lyhörd och har ett närvarande bemötande. Du kan samarbeta med andra och trivs i sociala miljöer. Du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. B-körkort är ett krav för att ta dig mellan kunderna i MÅS-området. Flexibilitet, struktur och lösningsfokus är egenskaper vi värdesätter. Vi erbjuder dig som vill jobba inom hemtjänst i Strängnäs En meningsfull och betydelsefull tjänst där du gör skillnad för andra människor varje dag. Arbete i ett engagerat och stöttande team där gemenskap och trivsel är viktigt. Löpande introduktion och kontinuerligt stöd från erfarna kollegor och ledning. Flexibla arbetstider – dag, kväll och helg efter schema. Kollektivavtal, trygga villkor och möjlighet till friskvårdsbidrag. Personalaktiviteter och ett företag som satsar på en god arbetsmiljö. Arbetsmiljö och värderingar hos Eveo i MÅS-området Vi ser styrkan i olikheter, månar om varandra och arbetar ständigt för en inkluderande arbetsmiljö. Hos oss bidrar du till trygghet, glädje och delaktighet. Vi uppmuntrar engagemang och egna idéer, och din utveckling är viktig för oss. Hos Eveo blir du en del av ett team där vi hjälper varandra att växa och trivas. Ansök om att arbeta som undersköterska eller vårdbiträde i Strängnäs redan idag! Vi rekryterar löpande – sök omgående för chans till meningsfullt arbete i ett engagerat team. Välkommen med din ansökan! Läs mer om oss
Vill du vara med och bygga upp räddningstjänstens robusthet i en tid där civilt försvar blir allt viktigare? Vi söker en engagerad medarbetare med bakgrund inom räddningstjänst. Du blir en nyckelperson i vårt arbete för att säkra Strängnäs kommuns beredskap vid kris och höjd beredskap. Hos oss möter du ett starkt, engagerat team där samarbete, gemenskap och kompetens står i centrum. Räddningstjänsten är inne i en expansiv fas, där både verksamhet och ansvar växer. Här får du möjlighet att påverka utvecklingen i en organisation som satsar framåt. Vi är idag 33 heltidsanställda, cirka 45 RIB-brandmän och har ett starkt samarbete med andra räddningstjänster inom Räddningsregion Östra Svealand. Vår operativa beredskap täcker hela kommunen. ARBETSUPPGIFTER Du får huvudansvar för beredskapsfrågor kopplade till civilt försvar planering, utbildning, samordning och rutiner. Du representerar oss i interna och externa beredskapsgrupper och stödjer även kommunens övriga verksamheter. Beroende på din bakgrund kan även andra uppgifter ingå, t.ex. tillsyn, utvecklingsprojekt eller operativ tjänst (ex. insatsledare). Rollen erbjuder stort utrymme att växa och forma uppdraget utefter dina styrkor. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: • Flerårig erfarenhet från räddningstjänst. • Minst utbildning motsvarande Styrkeledare (LK1), eller Brandingenjörsexamen med RUB. • B-körkort. • God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Vi ser det som meriterande med: • Utbildning inom Räl B (LK2), tillsyn, CBRN eller operativ ledning. • Kunskap om IT-system inom räddningstjänst. Dina personliga egenskaper är viktiga och stor vikt kommer läggas vid dessa. Som person är du trygg, strukturerad och arbetar metodiskt. Vidare är du initiativtagande och analytisk, du ser samband i komplexa situationer och tar gärna steget för att skapa utveckling. Du trivs i samarbete med andra och har lätt för att skapa goda och förtroendefulla relationer, såväl internt som externt. För att trivas i rollen ser vi att du drivs av att bidra till samhällsnytta och att göra skillnad. Vi vill att du delar kommunens värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet. Tjänsten är säkerhetsklassad. Svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning krävs. Funktionen är avsedd att krigsplaceras inom räddningstjänsten. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Strängnäs kommun har drygt 39 000 invånare och är strategiskt belägen i Mälardalen med utmärkta kommunikationsmöjligheter. Här är det nära till storstaden Stockholm som nås med tåg på under 50 minuter, och ännu närmare ligger Eskilstuna. Vår kommun är en attraktiv plats för både boende och arbete, där du får möjlighet att göra verklig skillnad för samhället och dess invånare. Hos oss finns en mängd meningsfulla och utmanande arbetsuppgifter, med möjligheter att växa och utvecklas i din yrkesroll. I Strängnäs kommun arbetar över 2 500 kunniga och engagerade medarbetare, som alla bidrar till att skapa en positiv vardag för invånarna. Vi värdesätter en arbetsplats där alla känner sig inkluderade och där det finns utrymme att påverka. Vi arbetar aktivt utifrån en värdegrund som präglas av respekt, öppenhet, utveckling och tydlighet. Vi ser i vår årliga medarbetarundersökning att våra medarbetare trivs. Vi hoppas att du vill vara en del av vårt team och tillsammans med oss bygga framtidens Strängnäs. Tillsammans skapar vi en starkare kommun och gör varandra bättre. Strängnäs kommun tillämpar rökfri arbetstid för att skapa en hälsosam arbetsmiljö för alla medarbetare, kollegor och brukare. Ansökningsprocess och personuppgiftshantering • Som sökande ansvarar du för att dokumentera din kompetens tydligt, så att vi kan göra en saklig och rättvis bedömning av din ansökan. • Vid arbete med barn och ungdomar krävs utdrag ur polisens belastningsregister innan anställning. • Strängnäs kommun hanterar dina personuppgifter i enlighet med gällande lagstiftning. Du kan läsa mer om vår personuppgiftshantering på vår hemsida. Strängnäs kommun har valt mediekanaler för denna rekrytering och undanber därför kontakt med annonssäljare och rekryteringstjänster. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du vill bidra till Strängnäs framtid.
🌟 Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Strängnäs! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. 💼 Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. 💡 Vi erbjuder: · Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege · Mållön: 32 000–40 000 kr · Tjänstebil · En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas · Tydlig karriärstege · Trygg anställning i ett stabilt och växande företag · Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans ✅ Vi söker dig som: · Har B-körkort (krav) · Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 · Talar och skriver flytande svenska · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende · Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål 🌍 Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. 📩 Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. 👉 Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Anero är ett litet företag där allt vi gör ska utgå från våra ledord Respekt, Engagemang, Ansvar och Flexibilitet. Vi kan idag erbjuda LSS boende, HVB, familjehem och Boendestöd och planerar för att kunna erbjuda flera insatser inom en snar framtid. Arbetet med att starta nya verksamheter är igång och vi behöver nu flera personer, som liksom oss, vill bedriva socialt arbete för de som behöver det mest och samtidigt ha kul på jobbet. Som arbetsgivare vill vi att alla medarbetare skall få möjligheten att bidra och vara framåtsträvande, vilket vi tror bidrar till engagemang och hög trivsel på våra arbetsplatser. Så ge oss dina erfarenheter och perspektiv så skall vi ge dig möjligheten att utvecklas i en händelserik och spännande miljö. Låter det intressant? I så fall är du välkommen på vår spännande resa. Just nu söker vi en boendestödjare till vårt nya LSS boende i Härad strax utanför Strängnäs Arbetsuppgifter I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes behov och önskemål. Du ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Som Boendestödjare på Anero stödjer du de boende i deras utveckling med deras genomförandeplan som grund. Du stödjer och vägleder med omvårdnad, måltider, städning, medicinhantering, samhällskontakter etc. En viktig del i arbetet är att motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en meningsfull fritid. Kvalifikationer Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Meriterande för tjänsten är tidigare erfarenhet av arbete med personer med neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Det är också meriterande med kunskap om AKK, motiverande samtal, lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik samt goda kunskaper i dokumentation utifrån gällande lagar och föreskrifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. B körkort är ett krav för anställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Rekryteringen och intervjuer sker löpande under annonseringens tid. ÖVRIGT För den som erbjuds anställning inom verksamheter krävs utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister Märk ansökan: Boendestödjare natt
Välj ett jobb för att visa detaljer