Butikssäljare
von Mentzer Bygg AB
Butikssäljare, fackhandel

Säljare och Visual Merchandiser till Inredningsbutik Är du passionerad för inredning och har ett öga för design? Vill du vara en del av ett kreativt och inspirerande team som brinner för att skapa vackra och funktionella miljöer? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi är en väletablerad inredningsbutik som erbjuder ett brett sortiment av möbler, dekorationer och designlösningar för både privatpersoner och företag. Nu söker vi en driven och kreativ säljare med erfarenhet av visual merchandising för att stärka vårt team. Arbetsuppgifter Försäljning: Ge personlig service och rådgivning till våra kunder för att hjälpa dem att hitta rätt produkter som passar deras behov och smak. Inredningsuppdrag: Planera och genomföra inredningsprojekt för våra kunder, från koncept till färdigställande. Visual Merchandising: Ansvara för butikens visuella utformning och skyltfönster, skapa inspirerande och säljande miljöer som lockar kunder. Sociala Medier: Hantera och uppdatera våra sociala mediekanaler med inspirerande innehåll, kampanjer och nyheter för att stärka vår online-närvaro och engagemang. Lagerhantering: Delta i hanteringen av varuleveranser, lagerhållning och inventering. Event: Planera och genomföra butiksevent och kampanjer för att öka kundengagemang och försäljning. Kvalifikationer Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av försäljning inom inredning eller detaljhandel är ett krav. Öga för inredning: En stark känsla för design och estetik, samt förmåga att skapa inspirerande och funktionella inredningslösningar. Visual Merchandising: Erfarenhet av att skapa och underhålla attraktiva butiksmiljöer som driver försäljning. Sociala Medier: Goda kunskaper i att använda sociala medier för marknadsföring och kundengagemang. Körkort: B-körkort är ett krav, då tjänsten kan innebära resor till kundmöten och leveranser. Personlighet: Du är social, utåtriktad och brinner för att ge kunder en fantastisk upplevelse i butiken. Du är också flexibel, initiativrik och kan arbeta både självständigt och i team. Vi erbjuder En dynamisk och kreativ arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. En möjlighet att arbeta med spännande inredningsprojekt och bidra till att skapa vackra och funktionella miljöer för våra kunder. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Ansökan Skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt team! Sista ansökningsdag Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Kom och bli en del av vårt inspirerande team där din kreativitet och passion för inredning verkligen kan blomstra!

2 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
SERVISPERSONAL FRUKOST- EXTRA-SCANDIC LAHOLMEN - STRÖMSTAD
Laholmen Hotell AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker servicepersonal till vår frukost avdelning för att stärka upp vårt erfarna team. Vi söker dig som älskar tidiga mornar, har öga för service, du som alltid sätter gästen i fokus och tycker om att ge det lilla extra. Tjänsten är extra vid behov förlagd på både vardagar och helger. Du som söker kan ta egna beslut med eget ansvar samt kan samarbeta med teamet där kommunikation, planering och snabba vändor blir en vardag. Du måste tala både svenska och engelska, då delar av vårt team och inte minst - gäster talar engelska. Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer få chansen att arbeta med kollegor från världens alla hörn Du får möjlighet att jobba i ett företag som ligger i framkant vad gäller mångfaldsfrågor och hållbarhet Vi är anslutna till Visita och har kollektivavtal vilket innebär att du alltid ska känna dig trygg i din anställning

2 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Host Strömstad
Espresso House Sweden AB
Kafé- och konditoribiträden

Vi söker passionerade Hosts som vill leverera världens bästa upplevelse till världens bästa gäst! Är du under 18 år och vill jobba extra vid sidan om dina studier? Då är tjänsten som Host perfekt för dig! Som Host på Espresso House får du, tillsammans med fantastiska kollegor, bidra till gästupplevelsen i våra coffee shops genom att överträffa våra gästers förväntningar. Varenda gäst ska lämna med en känsla av att vilja besöka oss igen! All arbetstid är förlagd i coffee shopen och kan variera mellan dag, kväll och helger. Som Host säkerställer du shopens kvalitet gällande renlighet och service, samt ge gästerna det lilla extra i sin kaffeupplevelse. Arbetet kommer även att bestå av kassaarbete, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Ingen tidigare erfarenhet krävs, du får din utbildning av oss! Tjänsten som Host är en förberedande roll till att senare utvecklas till Barista när du har fyllt 18 år. Vi söker dig som: • Är under 18 år och är intresserad av ett extrajobb • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor • Är ansvarsfull, tävlingsinriktad och initiativtagande • Trivs i ett högt tempo och strävar efter att coffee shopen alltid är i toppskick • Vill utvecklas med oss på Espresso House och känner stolthet för det varumärke du arbetar för • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida.   Vi ser fram emot din ansökan, så skicka in den redan idag!

2 september 2024
Sista ansökan:
1 oktober 2024
Tandhygienist, Strömstad

Är du intresserad av att arbeta på en lugn och trivsam tandläkarklinik där du får vara med och bestämma arbetsupplägg och ha varierande arbetsuppgifter? Vi söker dig som är legitimerad tandhygienist, gärna med några års erfarenhet, men även du som är nyutexaminerad är välkommen att söka. Arbetsuppgifterna kommer mestadels att bestå av behandling av parodontal sjukdom, profylax och revisionsundersökningar. Även delegerat arbete i team, steril- och receptionsarbete kan förekomma. Du får möjligheten att delta i parodontalkirurgiska ingrepp i team med tandläkare. Det vi kan erbjuda dig är en lugn arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter, en arbetsplats där du får möjligheten att följa upp och skapa goda relationer med patienterna. Tillträde enligt överenskommelse. Tandhygienistutbildning är ett krav. Om oss Vi som jobbar här är ett team av en tandläkare och två tandsköterskor. Kliniken finns centralt i Strömstad. Hos oss tar vi emot enbart vuxna patienter med olika vårdbehov. Kliniken grundades i slutet av 2019. Lokalen är nybyggd. Utrustningen är ny och modern. Kliniken har två behandlingsrum. Journalsystemet som används är Muntra. Vi använder oss av digitalröntgen. Klinikens öppettider: måndag till fredag, 07:30 - 16:00.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Juniora revisionskonsulter | Region Mitt-Väst
Ernst & Young AB
Redovisningsekonomer

Vill du jobba på ett av Sveriges mest attraktiva företag som erbjuder en inkluderande kultur och personlig utveckling? Är du intresserad av att arbeta i en teamorienterad organisation där du får stöd och vägledning från erfarna kollegor? Starta din karriär som revisionskonsult hos oss på EY! Vi söker nu revisionskonsulter till våra kontor i Region Mitt-Väst och riktar oss mot dig som är nyutexaminerad ekonom eller motsvarande från universitet/högskola och även dig med ett eller ett par års relevant arbetslivserfarenhet. Just nu söker vi revisionskonsulter till följande kontor i Region Mitt-Väst: Karlstad, Borås, Falun, Skövde, Lidköping, Uddevalla, Strömstad, Västerås och Örebro. Din roll som revisionskonsult Som revisionskonsult tillhör du vårt största affärsområde Assurance som idag består av cirka 2000 medarbetare runt om i landet. Du ingår i ett team med juniora och seniora kollegor som ger dig stöd och vägledning från dag ett. I rollen kommer du att tillbringa en stor del av din tid ute hos våra kunder vilket innebär att du får en värdefull inblick i en mängd olika branscher. Din uppgift består av att vara kundens ”detektiv” genom att identifiera och lösa komplexa revisionsfrågor, genomföra intervjuer med olika nyckelpersoner för att förstå de finansiella transaktionsflödena, utvärdera interna kontroller och ge förslag på förbättringar som kan utveckla deras processer. Med de utökade kraven på hållbarhetsrapportering är även detta ett område som kommer vara i fokus inom våra revisioner. Vi eftersträvar en digital revision där dataanalys och AI är ledord. Som revisionskonsult får du bred kunskap om olika risker och nyckelfaktorer för ett företags framgång. Här kan du läsa mer om framtidens revision på EY. Möjlighet att forma din karriär På EY sätter vi medarbetarna i centrum där du får stor påverkan att forma din karriär utifrån egna intressen och mål – oavsett om det innebär ett branschfokus med specifika kunder eller att fördjupa dig inom vissa områden. Därutöver finns möjlighet att involvera dig i spännande projekt såsom volontärarbete på arbetstid, delta vid rekryteringsevent och engagera dig i vårt studentteam. Kvalifikationer för tjänsten  Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande Intresserad av finansiell revision och vill utvecklas i en roll som revisor Är en teamplayer som är bra på att bygga goda relationer med både kollegor och kunder Har ett kritiskt tänkande och analytiska färdigheter för att identifiera och lösa problem Goda akademiska meriter, relevant arbetslivserfarenhet, utlandsstudier och/eller engagemang utanför studierna är meriterande Vad EY erbjuder dig Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden. Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt. Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver. Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin. Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på Karriärsidan, i sociala medier och på Karriärbloggen. Vill du starta din karriär som revisor hos oss? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten. Skicka in din ansökan senast den 30e september 2024, urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Julia Frejd på [email protected]. Ansökningsprocessen består av följande steg: Fyll i ansökningsformuläret och välj det kontor du önskar arbeta på. För att din ansökan ska vara giltig behöver du ladda upp ditt CV, personliga brev samt betyg från universitet/högskola. I ditt personliga brev ser vi gärna att du motiverar varför du vill jobba inom revision på EY samt förtydligar vilket kontor du vill jobba på. När vi har mottagit din ansökan får du en inbjudan till våra spelbaserade färdighetstester. Om du går vidare till nästa steg bjuder vi in dig till en intervju. På EY främjar vi en inkluderande miljö och stöttar våra medarbetares olikheter. Med vårt fokus på mångfald uppmuntrar vi ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Om du är i behov av särskilt stöd eller anpassning under rekryteringsprocessen, vänligen kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] och låt oss veta hur vi kan stötta dig på bästa sätt. Läs mer här. EY | Building a better working world På EY arbetar vi varje dag för att uppfylla vårt syfte "Building a better working world" och skapa långsiktigt värde för våra kunder, medarbetare och samhället i stort. Med stöd av data och teknik bygger vi förtroende på finansmarknader och hjälper våra kunder att växa och utvecklas. Vi samarbetar inom våra tjänsteområden revision, redovisning, affärsrådgivning, skatt, strategi och transaktioner, så att vi kan ställa bättre frågor för att hitta nya svar på de komplexa utmaningar som världen står inför i dag.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Elevcoach till Strömstiernaskolan
Strömstads kommun
Elevassistenter m.fl.

Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Nu söker vi två elevcoacher för vikariat till Strömstiernaskolan. Strömstiernaskolan är en högstadieskola åk 7-9 med cirka 500 elever. Vi arbetar i team på skolan och det är en elevcoach knuten till varje team. Du kommer tillhör trygghetsteamet som består av tre elevcoacher, tre skolvärdar, kurator samt utvecklingsledare. Skolan är centralt belägen i Strömstad med har närhet till både naturen och havet som nyttjas i undervisningen. ARBETSUPPGIFTER I din roll som elevcoach är du närvarande för eleverna under hela skoldagen. Du stöttar i studiesituationer, på raster och är ett vuxenstöd på skolan. För att eleverna ska uppleva skolan som en trivsam och trygg plats arbetar du förebyggande och främjande med att skapa gemenskap och förhindra utanförskap. Vid konflikter finns du där för att reda ut situationen. Vi har tätt samarbete med vårdnadshavare så det är en naturlig del av uppdraget. Tillsammans med dina kollegor så planerar du och genomför rastaktiviteter med eleverna. Som elevcoach stöttar du eleverna i att utvecklas, lyckas med sina studier och stärka sin självkänsla exempelvis genom att skapa struktur i sina studier. Två dagar i veckan har vi studiestödstid där du förväntas vara ett stöd för eleverna. Detta arbete gör du tillsammans med mentorer och pedagoger. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen som elevcoach söker vi dig som är van att arbeta med ungdomar. Det är meriterande om du har erfarenhet av elevcoacharbetet sedan tidigare. Du är trygg som person och har inga problem att ställa om under arbetsdagen till andra arbetsuppgifter när det behövs. Det är naturligt för dig att arbeta självständigt såväl som att samarbeta med andra. Vi söker dig som har utbildning till socialpedagog, socionom eller bakgrund som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du kan uttrycka dig väl på svenska både i tal och i skrift.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Fix My Phone Strömstad/Tanum/Nordby
The Morad Group AB
Butikssäljare, fackhandel

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för våra butiker i Tanum och Nordby i Strömstads kommun. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning & service kommer du att tillsammans med kunden att hitta det bästa alternativet för denne. Det kan innebära en reparation av enheten, en uppgradering av deras telefon till en nyare modell eller att förse mobilen med tillbehör. Vi arbetar brett och skapar affärsmöjligheter i varje ärende. Varje kund som besöker oss skall få erbjudande om köp av tjänst eller produkt som är lämplig för kunden. Med vår bakgrund i reparationer kan vi alltid tillgodose kundens behov oavsett om det gäller reparation eller köp av ny mobil. Förenklad förklaring på hur vi arbetar: Felsökning -> Konstatera -> Alternativ för lösning av kunds problem -> Presentera lösning till kund -> Affär -> Merförsäljning. Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

29 augusti 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Kundmottagare sökes omgående till Strömstad
Mekonomen Detaljist AB
Övriga förmedlare

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

29 augusti 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Legitimerad optiker till Synoptik - Strömstad

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Strömstad! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att kombinera våra synundersökningar i butik med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Det möjlighet att hyra en 2-rums lägenhet vid havet i samband med anställningen till en förmånlig hyra. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår regionchef Pernilla Thomsen på 076-110 62 19. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

29 augusti 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
MAX Nordby söker dig som vill jobba deltid
Max Burgers AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.    Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

29 augusti 2024
Sista ansökan:
15 september 2024