Utbildningsprogram och mentorskap förbereder dig för din nya roll! Vi söker ledare som tycker att personlig utveckling är A och O för att leverera kvalitet, är duktiga på att planera och vill göra karriär på MAX. Nu har du möjlighet att kliva in i en roll som biträdande restaurangchef som sedan övergår till en restaurangchefsroll inom 6 till 12 månader. Under upplärningstiden får du en skräddarsydd introduktion till MAX, tillsammans med både praktiska och teoretiska ledarskapsutbildningar utifrån ditt behov tillsammans med en mentor. Utbildningen pågår mellan 6 och 12 månader på restauranger i Strömstad med en del utbildningar i Stockholm. Som restaurangchef på MAX har du övergripande ansvar och jobbar strategiskt med stöttning, uppföljning och utveckling av både dina kollegor och restaurangen i sig. På MAX är vi övertygande om att engagemang, välmående och kultur är byggt på ledarskap som startar med dig som restaurangchef, därför är det viktigt att du själv jobbar operativt med dina kollegor ungefär hälften av tiden; bygger och stärker gemenskapen. Som restaurangchef har du dessutom chans att ansöka om partnerskap där du kan ta del av en bonus baserad på restaurangens vinst om du når de uppsatta målen. På sikt innebär dina huvudsakliga uppgifter att du: Säkerställer att restaurangen levererar på och når de mål som satts upp genom att omvandla dem till konkreta handlingsplaner. Målen täcker MAX viktigaste fokusområden: kvalitet, bemötande och service, snabbhet, renlighet, säljfrämjande åtgärder samt kostnadskontroll och lönsamhet. Jobbar med planering av personal och schema, försäljning, lokal marknadsföring, renovering och underhåll. En del av jobbet handlar om att ta fram prognoser för försäljning och arbetade timmar samt att ta fram och genomföra handlingsplanerna för att nå målen. Du jobbar också dagligen med att följa upp och kontrollera varor, lager, inköp, hantering av livsmedel och svinn. Bygger teamet genom att rekrytera, utbilda, coacha och motivera dina medarbetare för att kunna erbjuda en så bra gästupplevelse som möjligt. Vad vi tror skulle passa bra i rollen: Du tror, precis som vi, att ledarskap handlar om att vara en bra förebild och du gillar att se dina medarbetare växa och utvecklas. Du är duktig på att kommunicera och samarbeta med kollegor på alla nivåer. Du har arbetat några år inom ett serviceyrke eller i någon annan snarlik bransch och har ledarerfarenhet för 10–15 personer sedan tidigare. Har du varit just restaurangchef eller haft motsvarande tjänst inom ett kedjeföretag är det meriterande. Du gillar att jobba med fokus på uppsatta mål och har fingertoppskänsla för service. Att du behärskar flytande svenska i tal- och skrift, och har goda engelskakunskaper. Vi är övertygade om att personliga egenskaper och inställning är viktigast för att lyckas hos oss, därför lägger vi stor vikt vid det i rekryteringen. Hoppas vi hörs snart! Praktisk information och nästa steg Tjänsten avser en heltidstjänst med sex månaders inledande provanställning. Tillträde sker löpande, enligt överenskommelse. Kandidater som går vidare i processen kontaktas löpande och du som går vidare får göra psykometriska tester. Vi genomför bakgrundskontroller som en del av rekryteringsprocessen, då rollen som restaurangchef innebär ansvar för både minderåriga medarbetare samt budget och ekonomi. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Vänligen kontakta TA-specialist: [email protected] Annonsen är aktiv fram till den 28 september eller fram tills alla lediga tjänster tillsatts. Vad vi erbjuder dig Stark gemenskap Vi har medarbetare från alla världens hörn och här finns hundratals nationaliteter, bakgrunder och erfarenheter representerade. Hos oss är det dina personliga egenskaper och jobbet du gör som spelar roll. Vi vet att en stark gemenskap är viktigt för att alla ska kunna prestera på topp. Och som familjeägt företag vet vi att man måste vara snäll. Kanske är det därför har vi kollegor som jobbat hos oss hela livet. Vi förstår att passionen vi har för våra medarbetare är grunden till framgång. Utvecklingsmöjligheter Vi förstår att utveckling är A och O för att hitta lösningar till helt nya problem. Därför har vi en gedigen kurskatalog och ledarprogram som hjälper våra medarbetare att bli sina bästa jag, oavsett om det handlar om självledarskap, konflikthantering eller arbetsplanering. Vi är här för att du ska kunna ta nästa steg i din karriär på MAX. Chansen att jobba med burgare som både smakar och gör gott Vi är ett familjeägt företag som leder hållbarhetsutvecklingen i branschen. Vi jobbar för att göra världen lite godare och på den resan har vi lärt oss att passion och mod är viktigare än att följa gamla fotspår. Vi förstår att hållbarhet handlar lika mycket om att ta hand om vår planet som att ta hand om våra medarbetare. Företagskultur som vill att du ska lyckas MAX är byggt på passion, mod och gemenskap. Vi förstår att talangfulla medarbetare och entreprenöriell kultur är nyckeln till framgång. Vi förstår att frihet under ansvar får människor att växa och inspirerar fler till stordåd. Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Letar du efter ett jobb som ger dig energi (och kanske lite sockerchock ibland)? Då har vi drömjobbet för dig! Nu söker vi nya kollegor till våra butiker i Strömstad, Nordby och Svinesund: Gottebiten, Godisfabriken och sbg. Vi erbjuder 6-7 tjänster på vardera 50%. Gottebiten - Godisfabriken: Vårt mål är att skapa kundupplevelser i världsklass, med ett brett sortiment av bland annat godis, snacks och dryck. Här är ingen dag den andra lik – högt tempo, roliga produkter och ett ständigt flöde av kunder gör jobbet både intensivt och roligt! sbg: Här säljer vi åldersreglerade produkter vilket gör det särskilt viktigt att vi bemöter kunderna med stor kunskap, stort ansvar och ett professionellt bemötande. Du behöver ha fyllt 18 år. Hos oss får du: Möta massor av kunder och sprida glädje till stora och små Hjälpa kunder att hitta sina favoriter i vårt breda sortiment av godis, snacks och dryck Hålla butiken fylld och inbjudande – och samtidigt ha kul på jobbet! Friskvårdsbidrag Personalrabatter inom koncernen Vi söker dig som är: Ansvarsfull och positiv Snabb och redo att kavla upp ärmarna Gillar att möta, samarbeta och ge service till alla olika människor Våra butiker säljer glädje på burk (eller i lösvikt ), och vi söker dig som vill vara med och skapa den bästa upplevelsen – för både dig och våra kunder! Tveka inte – sök idag eller senast 8 juni 2025! Hoppas att vi ses! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med regionchef Jimmy Erlandsson, [email protected]. Not. Inga ansökningar tas emot via mail.
Hamngrillen på sydkoster söker kiosk/gatukökspersonal sommaren 2025. Juni Juli o Augusti Du bör vara stresstålig noggrann och serviceinriktad Ansökan via mail,[email protected] Kontakt Camilla Hansson Mob 0702137713
Om tjänsten Som C-Chaufför kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära vardagliga arbetsuppgifter kopplade till renhållning-, sopbil- och slambilskörning i någon av Lysekil, Munkedal, Sotenäs eller Tanums kommun. Anställningen är på heltid där arbetstiderna är dagtid. Tiderna kan variera beroende på uppdrag mellan kl 06:00-14:00 alt 07:00-16.00. Andra arbetstider kan även förekomma enligt överenskommelse. I din roll som C-chaufför kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Chaufför inom Renhållning/Sopbil alt. slamsugning - Daglig kundkontakt Tjänsten som C-chaufför är ett konsultuppdrag med start enligt överenskommelse och med anställning hos oss på Adecco. Om dig Vi söker dig som minst har C-behörighet och YKB. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet som chaufför och i synnerhet ifrån renhållning och/eller slamsugning. Som person har du förmåga att arbeta självständigt och är ansvarsfull samt noggrann i det du gör. Du är även en sociala person då kundkontakter sker dagligen. Ur säkerhetssynpunkt och för att man i det dagliga arbetet har mycket kundkontakt behöver man kunna använda svenska i både tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om företaget - Rambo AB Varje dag underlättar vi vardagen för över 40 000 hushåll, verksamheter och företag i våra fyra ägarkommuner. Med kunskap och rådgivning tror vi att alla kan vara miljöhjältar! Vårt uppdrag är att tillgodose ägarkommunernas och dess invånares behov av en ekonomiskt och miljömässigt långsiktig hållbar resurshushållning och avfallshantering. Vi ska verka för ett effektivare tillvaratagande av gemensamma resurser för bästa samhälls- och miljönytta. Vi ska också verka för en långsiktig kompetensutveckling i avfallshanterings- och resurshushållningsfrågor. Vi ägs av Lysekils, Sotenäs, Tanums och Munkedals kommuner, omsätter 173 miljoner och har 86 medarbetare. Affärsområde Insamling är bolagets transportverksamhet som idag med sina 40 fordon bedriver insamling av hushållsavfall samt slamsugning åt hushållskollektiven i bolagets ägarkommuner, samt att man samlar in förpackningar åt FTI och företagskunder. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi en ny Butikschef till KICKS Strömstad! Brinner du för ledarskap och tror på att engagerad personal är vägen till framgång? Om du dessutom besitter ett affärsmässigt tänk och har ett hjärta som klappar för att ge god service - Då är det dig vi söker! Med målet att varje KICKS butik skall vara den ultimata skönhetsdestinationen söker vi butikschefen med stort intresse för affären och som stimuleras av att se sina medarbetare lyckas nå uppsatta mål och utvecklas i sitt arbete. Om rollen Du är en given ledare i ett säljande team. Du är tydlig i din kommunikation och arbetar aktivt med coachning och feedback Du har ansvaret för att alla kunder som besöker butiken blir behandlade med Top Class Service och att varje besökare får en lustfylld köpupplevelse. Som butikschef arbetar du mesta delen av din tid operativt på golvet tillsammans med teamet. Du ansvara också för bland annat schemaläggning, medarbetarsamtal, teammöten, mål- och resultatdiskussioner. Du har fullt ansvar för butiksdriften, att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan samt att gällande resultatmål, nyckeltal och budget uppnås. Nyckelord för dig vi letar efter är: ambitiös, professionell, energisk och strukturerad. Du är redo att göra KICKS till en butik som kunderna älskar! Vidare är du en engagerad och motiverande person med intresse för affären och som verkligen önskar att jobba för KICKS. Du tycker om att jobba i ett högt tempo i ett dynamiskt företag där du kan vara med och påverka utvecklingen. Du inser vikten av att vara en förebild i alla lägen. Du motiveras och drivs av att se andra lyckas! Som ansvarig har du ett varierande schema där du arbetar olika typer av pass, baserat på vad verksamheten har för behov. Vi ser att du arbetar minst en kväll i veckan, samt minst en helg i månaden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Vi söker dig som: • Är kund- och resultatorienterad • Ser tillgänglighet för medarbetare som en självklarhet i ditt arbete • Har erfarenhet av att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande säljmål • Är strukturerad och lösningsorientrad • Har ledarerfarenhet från detaljhandeln där du haft fullt budget- och personalansvar • Har god insikt i detaljhandelsavtalet • Har ett stort intresse för såväl försäljning som våra produkter • Behärskar att arbeta i flera olika datorsystem som t.ex. Office 365 Vi erbjuder dig möjligheten att: • Vara med och leda KICKS utveckling • Leda och utveckla medarbetare • Utveckla dig själv som ledare • Ta del av utbildningar via många olika leverantörer Övrigt På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter. I samband med denna rekrytering samarbetar KICKS med Retail Recruitment. Frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Malin Niklasson. Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt då vi håller intervjuer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! KICKS är den ultimata skönhetsupplevelsen! När du kommer till oss kan du vara säker på att du är i goda händer. Våra proffsiga beautyexperter i butik och på vår kundservice är alltid där för att guida, hjälpa och stötta – var du än är på din skönhetsresa. Som Nordens ledande skönhetskedja har vi 230 butiker samt e-handel i Sverige, Norge och Finland. Hos oss hittar du ett brett sortiment, proffsiga skönhetsbehandlingar, en av Nordens största kundklubbar inom skönhet och massor av inspiration både online och på sociala medier. Vårt mål är att inspirera alla att utforska sin egen unika skönhet. Välkommen till oss på KICKS!
Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Söker du ett utvecklande arbete där ingen dag är den andra lik? Hos oss är undervisning anpassad för varje elev i fokus. Till den anpassade grundskolan inriktning ämnen åk 4-9 söker vi nu en lärarkollega. Vi har våra lokaler på Strömstiernaskolan, en 7-9 skola med ca 450 elever i grundskolan och för närvarande ca 17 elever totalt i den anpassade grundskolan. I intilliggande lokaler finns anpassad grundskola för elever som läser mot ämnesområden. ARBETSUPPGIFTER Som lärare har du goda möjligheter att tillsammans med arbetslaget planera undervisning som inspirerar till skolutveckling. Samarbete, glädje och professionalitet genomsyrar det dagliga arbetet. Tillsammans skapar vi en god miljö för elevernas lärande med utrymme för god kommunikation och gott bemötande. Alternativ och kompletterande kommunikation (AKK), bl.a tecken som stöd är verktyg som används dagligen. I arbetet ingår ett samarbete med vårt elevhälsoteam för stöd och handledning av bland annat specialpedagog, logoped och skolpsykolog. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare, gärna med behörighet att undervisa åk 4-6 eller 7-9. Du har erfarenhet av arbete med barn med funktionshinder och NPF. Erfarenhet av alternativ och kompletterande kommunikation är positivt. Speciallärarutbildning mot anpassad grundskola är meriterande. För att lyckas i din roll har du ett lågaffektivt bemötande och ett positivt förhållningssätt. Du har förmågan att anpassa lärmiljön och undervisningen utifrån elevernas behov. Du är trygg i din lärarroll. För dig är det viktigt att delta aktivt i skolans utvecklingsarbete med fokus på tillgänglig lärmiljö. Du kan kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Strömstads kommun är en liten och nära organisation där alla är viktiga och arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. Strömstiernaskolan är en högstadieskola och ligger centralt belägen med närhet till natur och hav. Här arbetas det målmedvetet och strategiskt för att våra elever ska lyckas med sina mål för utbildningen och nå en gymnasiebehörighet. En viktig del i det arbetet är skolans värdegrundsarbete och ledord "STARS" - samarbete, trygghet, ansvar, respekt och stolthet. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu lärare som vill bli en del av vår verksamhet på Strömstiernaskolan. I ditt uppdrag som lärare arbetar du för att motivera och inspirera dina elever till utveckling och lärande samt stöttar dem i deras sociala och kunskapsmässiga utveckling. Du planerar för undervisning och du har ett formativt förhållningssätt där du anpassar din planering efter elevernas utveckling och resultat. Genom ett tydligt ledarskap gör du eleverna delaktiga både i din undervisning och i din planering så att en trygg och tillgänglig lärmiljö skapas. Vi använder Vklass som digital lärplattform för vår kommunikation och dokumentation. Här i Strömstad har vi havet i centrum och livet i fokus - att förena karriär och en salt livsstil året runt är lika naturligt som viktigt för oss som valt att bo i Strömstad! Här kan du kombinera yrkeskarriären med livskvalitet. Om du är ny som lärare erbjuds du naturligtvis en mentor. Vi önskar att du kan börja dig tjänst hos oss i augusti. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik och som har erfarenhet av undervisning och bedömning. Digital kompetens är ett krav för att hantera information, dokumentation och är en naturlig del av undervisningen. Som person är du lugn och stabil och har förmågan att skapa en trygg miljö för alla elever. Vi ser även att du är nyfiken och vill utvecklas i ditt arbete. Din kreativitet smittar av sig på andra och skapar ett engagemang och motiverar till lärande. Du bidrar gärna med idéer och nya tankesätt för att driva verksamheten framåt. Har du dessutom god förmåga att skapa goda relationer till elever, vårdnadshavare och till dina kollegor ser vi fram emot din ansökan! Du kan kommunicera väl på svenska i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vill du ha en roll där du styr din egen vardag, möter kunder på riktigt och representerar tekniska produkter som faktiskt gör skillnad? Nu söker vi dig som vill ta kommandot över vår norska marknad, med vägen som kontor och affären i fokus Om oss AquaTeq är ett svenskt kvalitetsföretag med huvudkontor i Kalmar, grundat 1986 och sedan 2023 en del av schweiziska Enz – en världsledande aktör inom spolutrustning för underhåll av ledningsnät. Vi utvecklar och säljer tekniska produkter som används för att rensa och underhålla avlopps- och dagvattensystem – bland annat högtrycksmunstycken, slangar och tillbehör som monteras på spolbilar. Våra lösningar används av kommuner och entreprenörer som ansvarar för att hålla vatten- och avloppsledningarna rena och fungerande. Med egen produktion i Sverige och Schweiz, hög teknisk kompetens och ett starkt varumärke i ryggen, är vi nu redo att ta nästa steg på den norska marknaden. Om tjänsten Vi söker en fältorienterad och affärsdriven teknisk säljare som vill ta helhetsansvaret för vår norska marknad. Du blir vår förlängda arm mot våra kunder som i huvudsak är kommuner och entreprenörer – med uppdraget att återta marknadsandelar och bygga långsiktiga kundrelationer. Rollen innebär hela säljcykeln: från prospektering och kundbesök till offert, avslut och uppföljning. Du arbetar med ett fullt demo-kit i en specialutrustad skåpbil och planerar själv dina veckor. Resor med övernattning förekommer ca 2–3 gånger i veckan till våra kunder där merparten befinner sig från Trondheim och söderut. . Du utgår hemifrån, gärna nära gränsen, och har tätt stöd från vårt erfarna team i Kalmar och rapporterar direkt till VD. Om dig För att trivas i rollen behöver du gilla frihet, ansvar och ett kundnära arbete. Du är trygg i att bygga relationer, nyfiken på teknik och har förmågan att kommunicera lösningar på ett tydligt och affärsmässigt sätt. Du uppskattar ett rörligt jobb med stor frihet, där struktur, energi och engagemang är dina främsta verktyg. Du gillar att ligga steget före, följer upp dina affärer med struktur och ser till att relationen utvecklas även efter affären. Du får energi av att ha ansvar, av att driva försäljning och av att jobba nära verksamheten. Krav Minst 2–3 års erfarenhet av uppsökande B2B-försäljning Vana att arbeta självständigt och resa i tjänsten Teknisk förståelse och intresse för att arbeta med tekniska produkter Vana att hålla i kundmöten och demo ute hos kund Strukturerat arbetssätt och van arbeta med CRM Körkort B Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare försäljning till eller i Norge Branscherfarenhet från VA, bygg, sanering, industri eller liknande Förståelse för norska språket Erfarenhet av att arbeta med distribuerade tekniska lösningar Vi erbjuder Hos AquaTeq blir du en del av ett litet men erfaret team där varje person gör skillnad. Här är beslutsvägarna korta, atmosfären prestigelös och det finns ett genuint engagemang för både teknik och kundnytta. Du får stort förtroende och frihet i din roll, samtidigt som du har ett kompetent team i ryggen som stöttar när det behövs. Vi verkar på en internationell marknad där 80 % av försäljningen går på export, och våra lösningar bidrar till att göra VA-infrastrukturen mer hållbar och effektiv, både i Norge och globalt. Med ett starkt varumärke, beprövade produkter och fullt demo-kit i bilen får du rätt förutsättningar att lyckas. Som anställd hos oss får du även: Friskvårdsbidrag (3 000 kr) Tjänstepension enligt ITP1 30 semesterdagar Kollektivavtal via Teknikföretagen Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Vi uppskattar om du svarar på de urvalsfrågor som bifogas, de ger oss en snabb och relevant bild av din profil och ersätter det personliga brevet. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Johanna Nygren. För frågor är du välkommen att kontakta Johanna på [email protected] ansökningar och kontakter behandlas självklart konfidentiellt. För mer info om AquaTeq och våra produkter, besök gärna vår hemsida.
Vi som jobbar på Eurocash är stolta över vår framgångsrika gränshandelskedja som präglas av engagemang, fokus på lönsam försäljning med kunden i centrum. Nu behöver vi fler medarbetare som vill jobba tillsammans med oss på Eurocash. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som Butiksmedarbetare får du ta stort eget ansvar för att våra kunder enkelt ska kunna hitta det de söker. Du ska se till att våra hyllor är välfyllda, att det är rent och snyggt i vår butik samt ta betalt av våra kunder. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt kundbemötande, lönsam försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse. I utbyte kan vi lova goda utvecklingsmöjligheter i en organisation där vi vågar tänka i nya banor. Vi är ett härligt gäng som arbetar tillsammans på Eurocash Svinesund Handelsområde och nu söker vi dig som vill ta plats i vårt team. Tjänsterna avser två tillsvidareanställningar på heltid, provanställning tillämpas. Arbetstiderna är schemalagda under dagtid, kvällar och helger. Självklart har vi lön enligt kollektivavtal. Det här förväntar vi oss Att du tycker om att jobba med kunder och försäljning är en förutsättning för rollen. För att trivas hos oss ska du även ha lätt för att jobba i team, vara noggrann och kvalitetsmedveten. Dessutom ska du gilla när tempot är högt. Tillsammans med dina kollegor ska du sköta den dagliga driften av butiken. Det innebär exempelvis att du är service- och försäljningsinriktad, men även att du har sinne för såväl detaljer som helhet. Vi ser med fördel att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning, gärna inom handel och service. Tidigare erfarenhet inom dagligvaruhandeln är meriterande. För oss är mångfald en affärsmöjlighet, vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Daniel Björktegen, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-05-21. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]. Om Eurocash Som matvarukedja har Eurocash lång erfarenhet av gränshandel och har i mer än 20 år funnits vid gränsen för sina kunder. Den första butiken öppnade 1999 i Svinesund och idag finns Eurocash representerade på sex orter med sju matbutiker, från Storlien i norr till Strömstad i söder. Genom att utmana branschen ska Eurocash fortsätta växa och stärka positionen som gränsens ledande matvarukedja. Dessutom ingår Willys i Åmål & Strömstad samt godisbutiken Supergott i kedjan. Eurocash omsätter drygt 1,5 miljarder kronor (2019) och är en del av Axfood och Norgesgruppen under gemensamma bolaget Nax AB.
Vi söker servicepersonal till vår sommarsäsong för att stärka upp vårt erfarna team. Vi söker dig som har öga för service, du som alltid sätter gästen i fokus och tycker om att ge det lilla extra. Om jobbet Minimum 3 år erfarenhet som servitris/servitör samt goda kunskaper om vin. Tjänsten är på 100% juni-september med chans till förlängning. Du som söker kan ta egna beslut med eget ansvar samt kunna samarbeta med teamet där kommunikation, planering och snabba vändor blir en vardag. Du måste tala både svenska och engelska, då delar av vårt team och inte minst - gäster talar engelska. Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer få chansen att arbeta med kollegor från världens alla hörn Du får möjlighet att jobba i ett företag som ligger i framkant vad gäller mångfaldsfrågor och hållbarhet Vi är anslutna till Visita och har kollektivavtal vilket innebär att du alltid ska känna dig trygg i din anställning Du får möjligheten till att vara med i ett erfaret Team, där du kan utvecklas både arbetsmässigt och på det personliga planet där vi tillsammans skapar en härlig atmosfär på Strömstads bästa uteservering.
Välj ett jobb för att visa detaljer