Köksbiträde till Restaurang Lokal Koppartråden i Sundbyberg

Tillsvidare, deltid 50% Tillträde enligt överenskommelse Vem söker vi? Nu söker vi en passionerad köksbiträde som vill arbeta i ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Med nyfikenhet och noggrannhet hjälper du både varm- och kallkök med förberedning, tillagning och servering. I tjänsten ingår bland annat egenkontroll, dagliga rutiner i köket och disk samt ibland även arbete i kassan. Om Restaurang Lokal Koppartråden Lokal Koppartråden blir den andra restaurangen i konceptet Lokal, och precis som namnet säger kommer vi att samarbeta med lokala leverantörer och skapa våra menyer utifrån säsong och tillgång. Det kommer bli igenkänning och klassiskt men med en modern tillagning där råvaran står i fokus. Om huset koppartråden - I den före detta kabelfabriken möter snart nya koncept historiska anor. Sociala ytor, kreativa miljöer och livet mellan husen gör Koppartråden till en sann mötesplats. Koppartråden på Vasagatan i Fabriksparken ligger ett stenkast från Sundbybergs Centrum. På 8 minuter eller mindre tar du dig till Stockholm City eller Odenplan. Vem är du? • Du är över 18 år • Du tycker om att planera och strukturera ditt arbete så att det blir effektivt • Med din positivitet tar du ansvar för att hålla en hög servicenivå genom hela dagen • God service är viktigt för dig där ett leende och ögonkontakt är en självklarhet • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska • Tidigare erfarenhet av restaurangkök är ett plus Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 500 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC. Koncernens omsättning uppgår globalt till 250 miljarder SEK (2022). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.

2 april 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Fordonstekniker till Europeiska Motor /Toyota Center

ArbetsuppgifterPå Europeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissnekommer du att arbeta med den nyaste teknikentillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Dina arbetsuppgifter kommer vara att arbeta med felsökning, service och reparationer på Toyotabilar.Då datorn är ditt dagliga arbetsredskap krävs IT-kunskaper. Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. Kvalifikationer- Utbildad fordonstekniker eller motsvarande relevant utbildning.- Minst ett års arbetslivserfarenhet somfordonstekniker.-Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota, Peugeot eller Citroën tidigare.-Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska.-B-körkort är ett krav. Du har utöver dettaett långtgående tekniskt intresse samtbrinner för att lösa problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket.Vi erbjuder digHär får du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter med en radvidareutbildningar inom Toyota. Detta är en trygg och stabilarbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledaresamt trevliga och stöttande kollegor. Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över.Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigtroligt att jobba med Toyota.Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträdeDetta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterareCatrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Välkommen med din ansökan! Om företagetEuropeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,3 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och Gävle. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar.Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Diagnostekniker till Europeiska Motor - Toyota Center

ArbetsuppgifterPå flaggskeppsanläggningen förEuropeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissne, kommer du att arbeta med den nyaste teknikentillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Tillsammans har ni som mål att skapa goda resultat, uppfylla fastställda mål och nå en hög kundtillfredsställelse. Som diagnostekniker består dina arbetsuppgifter av fackmannamässig felsökning och diagnos samt ansvar för reparation samt kontrollav åtgärderna. Med din expertis som diagnostekniker säkerställer vi en vagnpark med nöjda och återkommande kunder. Därför blir din roll hos oss mycket viktig och din insats kommer både att synas och göra skillnad. Kvalifikationer Flera års arbetslivserfarenhet somfordonstekniker inom felsökning ochdiagnos. Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota,Peugeot eller Citroën tidigare. Datorn är ditt dagliga arbetsredskap vilket kräver goda IT-kunskaper samt erfarenhet av något diagnosverktyg. Det är meriterande medhögvoltsbehörighet. Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. B-körkort är ett krav. Du har utöver dettaett långtgående tekniskt intresse samtbrinner för att lösa avancerade problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket.Vi erbjuder digHär erbjuds du ettkvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här arbetar du på enauktoriserad fullserviceanläggning som har verkstad samt försäljning av bilar och tillbehör. Du erbjudsstora utvecklingsmöjligheter med en radvidareutbildningar inom Toyota.Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över.Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigtroligt att jobba med Toyota. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträdeDetta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterareCatrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Välkommen med din ansökan! Om företagetEuropeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad ochÖstermalm. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar.Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

28 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Serveringspersonal till restaurang Lokal Koppartråden

Tillsvidare, heltid 100% Vem söker vi? Nu söker vi servitörer eller servitriser som med glädje och positivitet vill arbeta i ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Med entusiasm levererar du enastående service till restaurangens alla gäster. I tjänsten ingår bland annat förberedelse och servering av mat och dryck, kassahantering samt hålla arbetsplatsen och restaurangen ren och fin. Om Restaurang Lokal Koppartråden Lokal Koppartråden blir den andra restaurangen i konceptet Lokal, och precis som namnet säger kommer vi att samarbeta med lokala leverantörer och skapa våra menyer utifrån säsong och tillgång. Det kommer bli igenkänning och klassiskt men med en modern tillagning där råvaran står i fokus. Om huset koppartråden - I den före detta kabelfabriken möter snart nya koncept historiska anor. Sociala ytor, kreativa miljöer och livet mellan husen gör Koppartråden till en sann mötesplats. Koppartråden på Vasagatan i Fabriksparken ligger ett stenkast från Sundbybergs Centrum. På 8 minuter eller mindre tar du dig till Stockholm City eller Odenplan. Vem är du? Ett brinnande intresse för mat och gästupplevelsen är din ledstjärna och med din nyfikenhet bidrar du till teamet för att nå en högklassig och engagerad mat- och serviceupplevelse till alla gäster som besöker oss. • Du är över 18 år • Du tycker om att planera och strukturera ditt arbete så att det blir effektivt • Med din positivitet tar du ansvar för att hålla en hög servicenivå genom hela dagen • God service är viktigt för dig där ett leende och ögonkontakt är en självklarhet • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska • Tidigare erfarenhet av restaurangarbete samt dryckeskunskap är ett plus Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 600 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC och förvärvade Fazer Food Service den 31 januari 2020. Koncernens omsättning uppgår globalt till £25 miljarder (2019). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Hovmästare till Restaurang Lokal Koppartråden i Sundbyberg

Tillsvidare, heltid 100% Vem söker vi? Nu söker vi en passionerad, nyfiken och entusiastisk hovmästare som ska inspirera och leda ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. I rollen som arbetsledare har du möjlighet att påverka och utveckla verksamheten genom ett bra och tydligt ledarskap. I tjänsten ingår bland annat att ansvara för den dagliga driften, se till att service och kvalité håller hög nivå och säkerställer god arbetsmiljö. Du säkerställer att teamet följer lagar och rutiner samt Compass Groups policys, regler och värderingar samt ansvarar för rapportering till närmsta chef. Om Restaurang Lokal Koppartråden Lokal Koppartråden blir den andra restaurangen i konceptet Lokal, och precis som namnet säger kommer vi att samarbeta med lokala leverantörer och skapa våra menyer utifrån säsong och tillgång. Det kommer bli igenkänning och klassiskt men med en modern tillagning där råvaran står i fokus. Om huset koppartråden - I den före detta kabelfabriken möter snart nya koncept historiska anor. Sociala ytor, kreativa miljöer och livet mellan husen gör Koppartråden till en sann mötesplats. Koppartråden på Vasagatan i Fabriksparken ligger ett stenkast från Sundbybergs Centrum. På 8 minuter eller mindre tar du dig till Stockholm City eller Odenplan. Vem är du? • Du har en gymnasieutbildning gärna inom hotell-och restaurang • Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom restaurang eller motsvarande • Du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt • Du har förmågan att leda och fördela arbetet samt omsätta genomtänkta beslut i handling • Du är uppmärksam och lyhörd och har goda kunskaper inom arbetsmiljö • Du är kreativ och lösningsorienterad • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du tar genom din passion ansvar för att hålla en hög service- och kvalitetsnivå på det du levererar • Du gillar fartfyllda dagar, kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska obehindrat • Du har god datavana och kunskaper i Office365 Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 600 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC och förvärvade Fazer Food Service den 31 januari 2020. Koncernens omsättning uppgår globalt till £25 miljarder (2019). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kökschef till Restaurang Lokal Koppartråden i Sundbyberg

Tillsvidare, heltid 100% Vem söker vi? Nu söker vi en passionerad, nyfiken och entusiastisk kökschef som ska bygga, inspirera och leda ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Du är en organiserad och naturlig ledare som ansvarar för arbetet i köket såväl operativt som ekonomiskt och kvalitetsmässigt. Som kökschef ansvarar du för att följa lagar och rutiner samt Compass Groups policys, regler och värderingar. I tjänsten ingår bland annat ansvar för egenkontroll, inventering, för- och efterkalkylering av alla rätter, uppföljning av satta nyckeltal, svinnhantering och inköp. Du ansvarar även för att skapa hållbara rätter och menyer utifrån trender, säsong och gästernas preferenser. Om Restaurang Lokal Koppartråden Lokal Koppartråden blir den andra restaurangen i konceptet Lokal, och precis som namnet säger kommer vi att samarbeta med lokala leverantörer och skapa våra menyer utifrån säsong och tillgång. Det kommer bli igenkänning och klassiskt men med en modern tillagning där råvaran står i fokus. Om huset koppartråden - I den före detta kabelfabriken möter snart nya koncept historiska anor. Sociala ytor, kreativa miljöer och livet mellan husen gör Koppartråden till en sann mötesplats. Koppartråden på Vasagatan i Fabriksparken ligger ett stenkast från Sundbybergs Centrum. På 8 minuter eller mindre tar du dig till Stockholm City eller Odenplan. Vem är du? • Du har utbildning inom hotell och restaurang med kockinriktning eller motsvarande • Du har minst 5 års erfarenhet som kock eller motsvarande • Du har minst 2 års erfarenhet av personal- och resultatansvar • Du bör ha erfarenhet av arbete med menyplaneringssystem • Du har mycket goda kunskaper inom gastronomi, näringslära, köksekonomi och svinnhantering • Du har en analytisk förmåga och är resultatinriktad • Du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt • Du har förmågan att leda och fördela arbetet samt omsätta beslut i handling • Du är uppmärksam och lyhörd och har goda kunskaper inom arbetsrätt och arbetsmiljö • Du är kreativ och lösningsorienterad • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du tar genom din passion ansvar för att hålla en hög service- och kvalitetsnivå på det du levererar • Du gillar fartfyllda dagar, kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska obehindrat • Du har god datavana och kunskaper i Office365 Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 500 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC. Koncernens omsättning uppgår globalt till 250 miljarder SEK (2022). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kock till Restaurang Lokal Koppartråden i Sundbyberg

Tillsvidare, heltid 100% Tillträde enligt överenskommelse Vem söker vi? Nu söker vi en passionerad kock som vill arbeta i ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Med nyfikenhet och entusiasm skapar du smakfulla och vällagade rätter med fokus på hållbarhet. I tjänsten ingår bland annat dagligt arbete med egenkontroll, att ha god kännedom om allergener och kunna redogöra för alla ingredienser, beställning och mottagning av varor samt svinnhantering. Du kommer även vara behjälplig i menyplanering och inventering. Om Restaurang Lokal Koppartråden Lokal Koppartråden blir den andra restaurangen i konceptet Lokal, och precis som namnet säger kommer vi att samarbeta med lokala leverantörer och skapa våra menyer utifrån säsong och tillgång. Det kommer bli igenkänning och klassiskt men med en modern tillagning där råvaran står i fokus. Om huset koppartråden - I den före detta kabelfabriken möter snart nya koncept historiska anor. Sociala ytor, kreativa miljöer och livet mellan husen gör Koppartråden till en sann mötesplats. Koppartråden på Vasagatan i Fabriksparken ligger ett stenkast från Sundbybergs Centrum. På 8 minuter eller mindre tar du dig till Stockholm City eller Odenplan. Vem är du? • Du är över 18 år • Du har utbildning inom hotell och restaurang med kockinriktning eller motsvarande • Du har erfarenhet av restaurangarbete sedan tidigare • Du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt • Du tar genom din passion ansvar för att hålla en hög service- och kvalitetsnivå på det du levererar • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska • Erfarenhet av menyplaneringssystem är ett plus Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 500 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC. Koncernens omsättning uppgår globalt till 250 miljarder SEK (2022). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.

28 mars 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Vi söker erfarna anläggare till Anläggningsenheten - Produktionsgruppen

Du vill utveckla. Och bevara. Precis som vi. Här på Anläggningsenheten - Produktionsgruppen erbjuds du en möjlighet att ingå i en värderingsstyrd anläggningsorganisation. Vi söker efter kreativa och erfarna anläggare med förkärlek till finplanering som tillsammans med oss bidrar till att skapa en levande, trygg och sammanhållen stad med liv och rörelse i alla stadsdelar. Vi är drygt 18 personer i vår enhet bestående av grupperna; Kalkyl och Entreprenad samt Produktion. Med fokus på Respekt, Engagemang, Kvalité och Omtanke (R.E.K.O), arbetar vi såväl strategiskt och operativt med utveckling, planering samt utförandeentreprenader. Vi är övertygade att trivsel och arbetsglädje ger ökad personlig initiativförmåga och yrkesskicklighet. Som anläggare bidrar du till att kvalitetssäkra produktionen i tilldelade projekt. Från idé och gestaltning, till utförande och överlämnande skapar vi tillsammans ett ägandeskap i hela processen, och kan med en snabb och effektiv arbetsgång med fokus på våra kärnvärden, aktivt kvalitetssäkra stadens reinvesteringsbehov. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att självständigt utföra mark- och anläggningsarbeten såsom stenläggningar, plattsättningar, murningsarbeten och schaktarbeten. Vi vill att du har minst 6 års erfarenhet inom mark och anlähggning. Vidare vill vi att du har god yrkesetik samt verkar för en god arbetsmiljö och säkerhet på arbetsplatsen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och värderingar och förväntar oss att du eftersträvar att bygga vidare på dina kompetenser. B-körkort är ett krav. Meriterande om du även har maskinkort & hjullastakort. Grundläggande datorkunskaper är meriterande då vi rapporterar allt digitalt. Du skall redan ha utbildning Arbete på väg 1.1 och 1.2.  Vi tror att du gillar när det händer mycket och att du snabbt kan anpassa dig till nya projekt och förutsättningar. Eftersom vi arbetar i team, är du också en lagspelare som har lätt för att få kontakt med andra. Du är ansvarstagande och ser lösningar istället för problem. Med ett "hela staden perspektiv" bidrar du till att stärka Sundbyberg stads varumärke samt arbetar aktivt för att skapa goda förutsättningar för att nå gemensamma mål i Agenda 2030. (Läs gärna mer om vår vision på Sundbybergs stad. Befattningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 2024-05-31. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev. Välkommen med din ansökan! Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

27 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Eventsäljare | Sthlm

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Finsktalande receptionist till Henkel

Haemme suomenkielisiä vastaanottovirkailijoita! OM FÖRETAGET Henkel är en global koncern som erbjuder varumärken och teknologi inom tre olika affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget fokuserar på att tillgodose både konsumenters och industriella behov. OM ROLLEN: Som receptionist kommer du att ansvara för att vara den första kontakten för besökare och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att hantera inkommande samtal i växeln och e-post på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer också att ha varierande administrativa uppgifter, inklusive posthantering, dokumenthantering och fakturahantering. Då du tillsammans med dina kollegor kommer ha hand om den nordiska växeln och en del av de inkommande samtalen sker på finska så ser vi att du är finsktalande. För att trivas i rollen hos Henkel behöver du ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du är noggrann för att säkerställa att all information är korrekt så inga viktiga detaljer går förlorade. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att hålla receptionen organiserad och välkomnande, vilket inkluderar att säkerställa att allmänna utrymmen är i ordning och inbjudande. Du kommer att vara ansvarig för att ge information, svara på frågor och lösa eventuella problem eller bekymmer som kan uppstå. Du är en person levererar service i världsklass till besökare och kunder. Att ha en positiv, vänlig och professionell attityd är något du identifierar dig väl med. Kvalifikationer: - Flytande finska och svenska, både i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska - Erfarenhet av liknande administrativa eller serviceorienterade roller är meriterande - God kommunikationsförmåga och en positiv attityd - Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta under press - Flexibel Plats: Centralt belägna kontorslokaler i Sundbyberg Om du är en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att ge en förstklassig upplevelse, så är du precis den vi letar efter! OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION I denna process samarbetar Henkel med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av konsultchef Linda Österberg, på [email protected] Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024