Intresseanmälan fibertekniker till Sundsvall/Örnsköldsvik
Eltel Networks Infranet AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Vill du bli en av oss? Skicka din intresseanmälan idag! ⚡👷‍♀️⚒️ Eltel växer snabbt och söker ständigt nya medarbetare. Vi är alltid intresserade av att anställa nya tekniker och ser gärna att du blir en del av vår kandidatpool! Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare? Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng på ett 50-tal personer som jobbar både självständigt och tillsammans. Vår arbetskultur präglas av god stämning, samarbete och frihet under ansvar. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete och det finns stora möjligheter att växa med oss om du vill - både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba här är alla trevliga och kompetenta kollegor. Vad gör en fibertekniker på Eltel? I rollen som fibertekniker hos oss upprätthåller du kritisk infrastruktur, du bygger och servar framtidens kommunikationsnät helt enkelt. Du kommer att få möjlighet att arbeta i många olika miljöer. Exempelvis utomhus längs järnvägar, vägar och i master. Vi på Eltel har ett stort utbud av kunder som vi jobbar med, vilket innebär att du kommer att få arbeta brett och ha möjlighet att utvecklas i rollen som fibertekniker. Du tidsrapporterar dagligen via telefon eller dator och rapporterar löpande under och efter utfört arbete. Självklart håller du en nära dialog med vår produktionsplanerare och våra kunder så att de är uppdaterade om hur arbetet fortlöper. Du kommer även aktivt arbeta med att säkerställa en hög servicenivå mot kunden. Exempel på arbetsuppgifter: - felsöka och reparera - utföra fiberinstallationer - svetsa och blåsa fiber - konfigurera och mäta in den nya utrustningen - utföra funktionstest - eventuellt ha beredskap Det är starkt meriterande om du har kunskap kring att blåsa, svetsa och möta fiber. Även erfarenhet av kopparnätet. Vidare är det meriterande med elbehörighet och erfarenhet av att ha jobbat i Trafikverkets järnvägsmiljö, men inget krav. Som person är du ansvarstagande och målmedveten, du gör det som krävs för att lösa uppgiften och du motiveras av att upprätthålla en hög kundnöjdhet och tycker om att samarbeta med andra. Som tekniker är det viktigt att erbjuda en hög servicegrad mot kund varpå vi tänker att du förstår vikten av att kommunicera med både kollegor och kunder. För att lyckas i en roll som tekniker på Eltel är det viktigt att: - ha B-körkort för manuell växellåda - behärska svenska, både i tal och skrift, samt god förståelse i engelska - ha en slutförd gymnasieutbildning (gärna inom teknik eller el) Det är starkt meriterande om du är certifierade inom robust fiber och arbete på järnväg. Det är vidare meriterande med genomförd utbildning i Arbete på väg (nivå 1 och/eller 2). Även ESA och Heta arbeten är meriterande för denna tjänst. Vi tror på visionen det du inte kan, kan vi lära dig! Det viktiga för oss är att vi hittar rätt person som passar in i teamet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så var inte rädd att söka rollen om du inte uppfyller kraven! Har du ett CV eller andra dokument som du tror är relevanta får du gärna bifoga dem. Övrig informationAnnonsen är en intresseanmälan. Syftet är att jobba proaktivt för att hitta våra framtida stjärnor till Sundsvall/Örnsköldsvik. Kanske är det du? Våra tjänster är tillsvidareanställningar på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, därmed är grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (innefattar bland annat rättsliga tvister och ekonomisk status). Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! Har du frågor gällande rekryteringsprocessen på Eltel eller tjänsten så kontakta oss på rekryteringsteamet - [email protected]. Varmt välkommen till oss! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på [email protected].

52 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Account manager Sundsvall-Östersund
TIMO Sweden AB
Företagssäljare

Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

53 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Affärsområdeschef Stationer
Lbs, Lule Building System AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vill du vara med och bygga upp och vidareutveckla vårt affärsområde för stationsprojekt? Vi söker dig som vill ta ett helhetsansvar – från affärsutveckling till projektleverans – i en snabbt växande och skalbar organisation. Om rollen Som Affärsområdeschef ansvarar du för att driva och utveckla affärsområdet Stationer. Rollen innebär ett helhetsansvar för försäljning, kalkylering, projektgenomförande och resultat. Du säkerställer att affärsområdet når sina mål inom tillväxt, lönsamhet och kvalitet – samtidigt som du utvecklar organisation, arbetssätt och relationer med kunder och partners. Vårt grundkoncept: Vi bygger långsiktigt värde genom att säkra nyckelkompetens internt, vara noggranna i valet av specialister och underleverantörer, och arbeta med en skalbar och smart organisationsmodell som fokuserar på att skapa kundvärde. Vi erbjuder totalentreprenader inklusive projektering, dimensionering och installation av stationer och ställverk upp till 400kV, inklusive markarbeten. Ansvarsområden: Definiera och följa upp affärsområdets mål, nyckeltal och strategiska aktiviteter Säkerställa riskhantering, projektplanering och kvalitetssäkrad leverans Genomföra och leda marknads- och konkurrentanalyser Leda och utveckla anbudsarbete i nära samarbete med vår kalkylavdelning Säkerställa effektivt samarbete med konstruktion- och projektavdelningarna Leda affärsutveckling mot både befintliga och nya kunder Säkerställa en effektiv överlämning till drift & underhållsverksamheten vid projektavslut Rapportera affärsområdets resultat och status till VD enligt fastställd struktur Bygga och utveckla affärsområdets interna organisation och kompetensbas Kvalifikationer: Erfarenhet av entreprenader inom stationer, ställverk och motsvarande infrastrukturprojekt samt resultatansvar Flytande svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet av anbudsarbete, riskhantering och projektstyrning Vana vid att arbeta i och utveckla skalbara organisationsmodeller Erfarenhet av att leda och utveckla team mot tydliga mål Personliga egenskaper: Driv och initiativförmåga – du tar ansvar och får saker att hända Starkt affärssinne och förmåga att driva både försäljning och genomförande Relationsskapare – du bygger förtroende både internt och externt Målorienterad med starkt analytiskt tänkande God kommunikationsförmåga och en ledarstil som skapar engagemang och delaktighet Vi erbjuder: En möjlighet att ta nästa steg och vidareutveckla ett redan etablerat affärsområde med tydliga tillväxtmål och starkt stöd från en erfaren och växande koncern. Du får stort mandat, tydliga ramar och en plattform för att bygga vidare på både din egen och bolagets framgång.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Anbudsingenjör
Lbs, Lule Building System AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du arbeta i en framtidsinriktad och växande organisation där du får möjlighet att driva hela anbudsprocessen? Vi söker dig som vill vara navet i arbetet med anbud för tekniskt avancerade energi- och infrastrukturprojekt. Här får du kombinera detaljfokus, samarbete och affärsmannaskap i en internationaliserad miljö där din insats bidrar till företagets tillväxt och den gröna omställningen. Arbetsuppgifter Driva hela processen av anbudsarbete, från förfrågningsunderlag till färdiga anbud inom energilagring, elnätsprojekt och tekniska entreprenader. Samordna arbete mellan interna teknikexperter, kalkylingenjörer, säljteam och externa samarbetspartners. Analysera, tolka och kvalitetssäkra förfrågningsunderlag, tekniska specifikationer och avtalsvillkor. Strukturera och koordinera dokumentation för anbudsinlämning enligt gällande rutiner och krav. Delta vid förhandlingar och presentationsmöten samt stödja övriga projektfunktioner vid överlämning efter vunnet anbud. Kvalifikationer  Praktisk erfarenhet av anbudsarbete, kalkylering eller projektadministration inom teknisk bransch, gärna energi, elkraft eller liknande. God förmåga att förstå och tolka tekniska underlag och upphandlingsprocesser. Kunskap om LOU/LUF och erfarenhet av offentliga upphandlingar är meriterande. Eftergymnasial utbildning inom teknik, ekonomi, projektledning eller motsvarande erfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Bekväm med att arbeta i team och i digitala arbetsmiljöer – vana vid Office-paketet och affärssystem. Personliga egenskaper  Strukturerad, noggrann och analytisk med en passion för att skapa resultat. Kommunikativ och samarbetsorienterad – du har lätt för att bygga relationer internt och externt. Initiativtagande, lösningsorienterad och bekväm med deadlines i en föränderlig projektmiljö. Varför du ska arbeta hos oss? Hos oss får du vara del av ett engagerat och sammansvetsat team där vi driver utvecklingen av framtidens energilösningar. Vi erbjuder flexibla arbetsvillkor, möjlighet till både professionell och personlig utveckling samt konkurrenskraftiga förmåner. Här bidrar du till samhällsnyttiga projekt och blir en nyckelperson i företagets fortsatta tillväxt, samtidigt som du värnar om balansen mellan arbete och fritid. AnsökanSer du dig själv i rollen? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot att utveckla morgondagens hållbara lösningar med oss.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Account manager Sundsvall-Östersund
TIMO Sweden AB
Företagssäljare

Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar

56 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Verksamhetschef
Doktorse Nordic AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

Doktor.se:s vision är vara det självklara valet vid första vårdkontakt. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Vi utökar och söker nu en Verksamhetschef med klinisk bakgrund till Doktor.se Alnö Vårdcentral i Sundsvall. Vi har cirka 6200 listade patienter på Alnö Vårdcentral och mycket hög patientnöjdhet. Alnö Vårdcentral är en av Doktor.se:s tre vårdcentraler i Sundsvallsregionen. Vi är cirka 20 medarbetare, och utgör ett sammansvetsat team som jobbar för och med varandra. Vi lägger också stor vikt vid flexibilitet och medarbetarutveckling. Som verksamhetschef ingår du i ett nätverk tillsammans med våra andra verksamhetschefer inom Doktor.se koncernen. Du har även tillgång till våra stödfunktioner såsom ekonomi, HR, chefläkare, marknadsavdelning och IT-avdelning. Om rollen I uppdraget som verksamhetschef kommer du få möjlighet att arbeta med utveckling och struktur på en väletablerad vårdcentral. Uppdraget innebär dels att du leder din verksamhet, men även att du är en ambassadör för Doktor.se och därmed arbetar för att upprätthålla goda relationer med patienter, uppdragsgivare och myndigheter. Att arbeta på en vårdcentral med digifysiska arbetssätt innebär nya arbetsmetoder där flera av dem är under utveckling och uppbyggnad. Du och ditt ledarskap är därför en viktig förutsättning för verksamhetens utveckling och framgång. Ditt uppdrag är: Leda en engagerad och erfaren vårdpersonal med stort lokalt förtroende. Du har med detta ett ansvar för medarbetarresan på vårdcentralen och är ansvarig för att driva igenom Doktor.se:s årliga medarbetaraktiviteter samt eventuella förändringar. Ha resultat- och budgetansvar för din enhet med uppföljning och rapportering, både internt och till regionen. Ansvara för att det systematiska arbetsmiljö- och kvalitetsarbetet i verksamheten följs och därmed att god kvalitet levereras. Säkerställa att Doktor.se:s vision och verksamhetsmodell för digifysisk vård implementeras och efterlevs på vårdcentralen. Påverka riktning och arbetssätt i en vårdverksamhet med hög potential. Vara en del av en utvecklingsinriktad organisation med korta beslutsvägar. Kombinera kliniskt arbete med ledarskap – om du själv önskar. Om dig Vi söker dig med ett tydligt och transparent ledarskap. Vi ser att du är trygg i din roll som ledare och har förmåga att skapa engagemang hos dina medarbetare i en föränderlig miljö. Du har en kommunikativ förmåga och hög social kompetens som hjälper dig att styra verksamheten mot de mål som avtal, föreskrifter och lagar föreskriver samt våra uppsatta koncernmål. Vi söker dig med följande kvalifikationer: God chefs- eller ledarskapserfarenhet inom primärvården eller likvärdig erfarenhet inom hälso- och sjukvård God förmåga att uttrycka dig väl både i tal och skrift på svenska samt grundläggande kunskaper inom engelska Bakgrund som legitimerad vårdpersonal Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur Med närheten till Sundsvall, havet och naturen erbjuder vi en livsstil där balans och mening går hand i hand – både på och utanför jobbet. Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart det går, men lämpligt datum pratar vi ihop oss om i slutet av processen Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Doktor.se Alnö Vårdcentral Kan det vara dig vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är bifoga ditt CV eller söka med din Linkedin-profil.

57 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Restaurangmedarbetare
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 2 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (75%) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop?  Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter   : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt.  Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig?  Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss?  Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Restuarangchef
ChopChop AB
Restaurang- och kökschefer

Redo att ta ledarskapet till nästa nivå? Vi söker en passionerad och driven Restaurangchef som vill leda ett helt team, skapa fantastiska gästupplevelser och vara med och utveckla ett av Sveriges mest expansiva snabbmatskoncept – ChopChop! För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 2 års erfarenhet från en liknande ledarroll, gärna som restaurangchef, butikschef eller motsvarande. Du har jobbat inom restaurang eller detaljhandel och är van vid ett högt tempo, kundfokus och att arbeta mot tydliga mål. Den här erfarenheten har gett dig trygghet i att fatta snabba beslut, motivera teamet och samtidigt leverera på hög nivå – varje dag. Om rollen Som Restaurangchef har du det övergripande ansvaret för hela restaurangens drift. Du leder och inspirerar ditt team i vardagen, skapar en positiv arbetsmiljö och säkerställer att både gäster och medarbetare möts av energi, kvalitet och professionalism. Med hjälp av tydliga mål, struktur och ett starkt ledarskap driver du restaurangen framåt – både operativt och strategiskt. Du har det fulla ansvaret för personal, resultat, arbetsmiljö, service och försäljning – med stöd från ett engagerat supportteam. Hos oss kommer du att: Leda och utveckla ditt team till att prestera på topp – varje dag Sätta och följa upp mål kopplat till försäljning, service och kvalitet Ansvara för schemaläggning, bemanning och personalutveckling Säkerställa att gäster får en upplevelse som lever upp till våra ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Jobba aktivt med rutiner, hygien, underhåll och regelefterlevnad Bidra till lokal marknadsföring och vara ett starkt ansikte utåt för ChopChop Om dig Du är en trygg och inspirerande ledare som gillar att se människor växa. Du har erfarenhet av att leda team – gärna inom restaurang eller service – och trivs i en roll där du får ta ansvar, fatta beslut och driva resultat. Du är strukturerad, lösningsorienterad och motiveras av tydliga mål. Service ligger i ditt DNA och du har ett skarpt öga för detaljer utan att tappa helheten. Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande roll med stort eget ansvar Ett starkt varumärke i ryggen och en stabil, trygg arbetsplats Goda möjligheter att växa vidare i takt med att vi expanderar Ett team med värme, energi och höga ambitioner – där vi har roligt på vägen! Om ChopChop ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru, grundat 2011. Med 43 restauranger runt om i Sverige och fler på gång, är vi ett snabbväxande företag där innovation, kvalitet och service står i centrum. Vi erbjuder mat lagad på råvaror av hög kvalitet och vill omdefiniera snabbmatsupplevelsen – både för våra gäster och medarbetare. Redo att ta klivet som Restaurangchef? Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi framtidens snabbmat – och en riktigt rolig arbetsplats!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Sjuksköterska/Distriktssköterska
Doktorse Nordic AB
Distriktssköterskor

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Alnö Vårdcentral söker vi nu en sjuksköterska/distriktssköterska som är intresserad av att vara med och utveckla primärvården och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka samt bidra med initiativ och nytänkande. Om rollen Som sjuksköterska/distriktssköterska på Doktor.se Alnö Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Exempel på arbetsuppgifter är: Sedvanligt mottagningsarbete Telefonrådgivning Triagering Akuta patientflöden Om dig Vi söker dig som är nytänkande, serviceinriktad och kommunikativ. Du är van att arbeta i team såväl som självständigt. Vidare tror vi att du är trygg i din yrkesroll, är positiv till nya utmaningar och har ett stort engagemang. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska Svenska och engelska i tal och skrift Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av primärvården Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Möjligheten att kombinera fysiskt arbete på vårdcentralen med att arbeta digitalt hemifrån Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är ett vikariat 6 månader på heltid med stor chans till förlägning. Din placering kommer vara på Alnö vårdcentral, Raholmsvägen 24 Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Demopersonal till livsmedelsbutiker i Sundsvallsområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som demopersonal kommer du att representera vår kund och deras välkända produkter i livsmedelsbutiker runt om i Sundsvallsområdet. Din uppgift är att väcka intresse och skapa nyfikenhet kring kundens varumärke och produkt. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap.  Din profil Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har ett intresse för hälsa och mat. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och vill vara vår kunds ansikte utåt Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt Har erfarenhet från en liknande roll eller arbete i butik Krav Körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning som pågår under veckorna 39 till 41. Arbetstiderna är förlagda onsdag till fredag mellan kl. 16.00 och 19.00. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
24 oktober 2025