Personliga assistenter sökes i Sundsvall
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu fler personliga assistenter till vårt assistentteam i Sundsvall. Vi söker personer som vill arbeta under sommaren och/eller som vikarier vid ordinarie personals frånvaro samt även personer som söker fast tjänst med högre sysselsättningsgrad. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är fördelade på dygnets alla timmar med vaken natt, mån-sön. Om kunden Jag är en snart 19-årig tjej, bor med mina föräldrar och syskon men har en egen del i huset. Du bör inte vara allergisk då djur finns i hemmet (hundar och katter). Arbetet som personlig assistent hos mig innebär att din arbetsplats är var jag än befinner mig. Dina arbetsuppgifter är att hjälpa mig med allt i min vardag, exempelvis mat, hygien, förflyttningar, gymnastik och kommunikation. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Inte är pälsdjursallergiker, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent, Har en vårdrelaterad utbildning, Innehar B-körkort. Omfattning: Extra/vid behov, sommarvikarie samt deltid (2, en på lägre sysselsättningsgrad och en på ca. 80-95 %). Antal tjänster: 4. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

79 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company

80 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Projektledare inom elkraft
Lbs, Lule Building System AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vi söker erfarna projektledare för processdrivet arbete inom elkraft. Du är med från start till mål och vår företagskultur förenar innovation med fokus på leverans. En viktig egenskap är att vara lösningsorienterad, och eftersom vi jobbar över hela Sverige och stora delar av Europa är det värdefullt att du är kommunikativ. Arbetsuppgifter Planera och leda elkraftsprojekt för att säkerställa att tidsplaner och budgetar följs. Koordinera med interna team, leverantörer och kunder för att optimera projektgenomförandet. Identifiera risker och utforma strategier för att minimera dem effektivt. Säkerställa att projekt överensstämmer med gällande lagar och industriella standarder. Utvärdera projektets framsteg och rapportera regelbundet till andra intressenter. Kvalifikationer Erfarenhet av projektledning inom elkrafts- eller liknande tekniska projekt, vilket innebär att du har god kännedom om elektriska anläggningar. Akademisk examen inom elektroteknik eller likvärdigt inom teknikområdet. Flytande engelska, både i tal och skrift.  Starkt analytiskt tänkande och förmåga att lösa komplexa problem med innovativa lösningar. Vana vid att använda projekthanteringsverktyg och teknikplattformar. Förmåga att leda team och driva resultat under pressande förhållanden. Personliga egenskaper  Driven och initiativtagande med förmåga att inspirera, samarbeta och leda andra. Lösningsfokuserad med stark kommunikationsförmåga och relationella färdigheter. Strukturerad och noggrann med förmåga att hantera flera prioriteringar samtidigt. Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en varierande arbetsmiljö med stort mått av frihet. Eftersom vi växer finns det gott om möjlighet till professionell utveckling och karriärtillväxt. Som projektledare inom elkraft kommer du att vara en del av ett dynamiskt och stöttande team där ditt arbete gör en betydande skillnad i den gröna omställningen. Vi värdesätter balansen mellan arbete och fritid och tillhandahåller flexibla arbetsvillkor. Ansökan Är du redo för en spännande karriärutmaning inom elkraft och vill bidra till en hållbar framtid? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig och utforska hur du kan stärka vårt team!

80 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Serviceassistent i xxxxx

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i STAD.  Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig ... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt samt ekonomisk kontroll. ...som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Sundsvall Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

81 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
HSEQ-ansvarig
Lbs, Lule Building System AB
Arbetsmiljöingenjörer, yrkes- och miljöhygieniker

Vi söker en engagerad och erfaren person för rollen som HSEQ-ansvarig till vår bolagsgrupp. Din roll i vårt team är att ha helikopterperspektiv på säkerhet, kvalitet, miljö och arbetsmiljö i vår verksamhet. Vi är ett bolag inom förnybar energi och vi växer ständigt och innovation i vårt DNA. Arbetsuppgifter Säkra att vårt arbete överensstämmer med miljölagstiftning och föreskrifter. Ansvara för arbetsmiljöplaner och säkerställa att de efterföljs inom verksamheten. Utveckla och implementera strategier för att säkerställa kvalitetsmål och standarder. Genomföra interna revisioner samt uppföljning av HSEQ-arbetet. Samordna och driva förbättringsprojekt relaterade till HSEQ-frågor. Kvalifikationer Erfarenhet av att driva och leda HSEQ-arbete. Att ha varit inom energisektorn är meriterande men vi ser gärna sökande även från andra branscher. Utbildning inom säkerhet, kvalitet, miljö och arbetsmiljö eller motsvarande relevant erfarenhet. Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Stark kommunikativ förmåga och vana att samarbeta med flera olika intressenter och yrkesroller. Personliga egenskaper Ansvarstagande och välstrukturerad Lösningsorienterad Engagerad på ett sätt som gör att kollegor och samarbetspartners vill bidra till ett proaktivt förhållningssätt i HSEQ-arbetet. Varför arbeta hos oss? Vi är framtiden! Vår verksamhet inom den gröna given innebär att du kommer ombord i en verksamhet som ständigt utvecklas och där där din insats gör skillnad. Du kommer in ett välfungerande team och jobbar tätt intill vår HR- och hållbarhetschef och vår projektorganisation. Vi värdesätter våra medarbetares välmående och erbjuder flexibla arbetsvillkor och har medarbetare över hela landet. AnsökanOm du uppfyller ovanstående kriterier och är redo för nästa steg i din karriär, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att läsa din ansökan och välkomna dig till vårt team!

81 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Projektcontroller

Vi söker en driven och analytisk medarbete för rollen som Projektcontroller. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i vår projektorganisation och bidra till att säkerställa att projekten levereras enligt plan och budget. Vårt bolag är engagerat i hållbara lösningar och innovation, och vi värdesätter medarbetare som delar dessa värderingar. Arbetsuppgifter Övervaka och analysera projektbudgeten för att säkerställa kostnadseffektivitet. Utveckla och implementera kontrollsystem för projektdata och rapportering. Identifiera och rapportera avvikelser från projektplanen samt föreslå korrigerande åtgärder. Stödja projektledningen i ekonomiska beslutsprocesser. Bistå med ekonomiska analyser och prognoser för att förbättra projektets resultat. Kvalifikationer Erfarenhet av projektkontroll eller liknande ekonomifunktion. Akademisk utbildning inom ekonomi, finans eller relevant område. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med stora datamängder. Kännedom om projekthanteringsverktyg och ekonomisystem. Förmåga att arbeta självständigt samt i team, med skarpa deadline-färdigheter. Personliga egenskaper Detaljorienterad och noggrann med ett strategiskt tänkande. Proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att arbeta under press. God kommunikationsförmåga och förmåga att bygga relationer med olika intressenter. Varför arbeta hos oss? Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du blir en del av ett målmedvetet och engagerat team. Hos oss har du möjlighet att utvecklas och växa i din professionella karriär. Vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv och erbjuder därför flexibla arbetsvillkor. Som Projektcontroller hos oss är du med och formar framtidens hållbara lösningar. AnsökanÄr du redo att ta nästa steg i din karriär och vill vara en del av en innovativ och växande verksamhet? Skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att få veta mer om dig och vad du kan tillföra vårt team!

81 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Resande fältsäljare- Snittlön 35000 kronor
Vita Sales AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Upptäck Sverige med ett fantastiskt team! I tjänsten som fältförsäljare kommer du att arbeta med ett team på cirka 10 erfarna säljare där ni förmedlar tjänster och utbud från välkända varumärken såsom Allente. Försäljningen sker mot både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder Heltidstjänst Attraktiva provisioner utan tak. Garantilön Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet av försäljning då vi utbildar dig på plats! Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag, 12.00 – 21.00 (Starta dagen med en sovmorgon!) Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. UTBILDNING Du kommer få en gedigen utbildning inom sälj i början på din anställning. Detta innefattar både säljteknik och produktkunskap. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan.

83 dagar sedan
Sista ansökan:
29 september 2025
Medicinsk Fotterapeut
Cajsa Care AB
Fotterapeuter

Cajsa Care AB söker en utbildad Medicinsk Fotterapeut för vikariat. Vi finns i Sundsvall och har 3 anställda.

83 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni.  Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1

84 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Personlig assistent sökes till manlig kund ca 1,5 mil väster om Sundsvall
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 50 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, matlagning, tvätt/städ och aktiviteter. Vi ser gärna att du som söker är social och uppskattar de små sakerna i livet, så som musik, spela sällskapsspel och lösa korsord då detta är något kunden själv tycker om. Kunden uppskattar även att vara ute när vädret tillåter för att ta en promenad eller sitta ute på altanen en varm sommardag där han har utrymme att kunna socialisera sig med sina vänner och familj.  Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.  För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, trygg och lugn, gärna med en stor portion humor.  Vi ser gärna att du:  inte är rökare och ej använder parfym under din arbetstid. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg.  har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Schemarad ca 90% men även behovsanställning Omfattning: Fast schemarad på ca 90% och vikarier som kan hoppa in vid ordinarie personals frånvaro. Arbetstider: Dag, kväll och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected]   Varmt välkommen med din ansökan!

84 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025