Lediga jobb i Sunne

Sök totalt 35 lediga jobb i Sunne

Personlig assistent
Sunne kommun
Personliga assistenter

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning:  Sunne kommun söker Personlig assistent. Som anställd kommer du arbeta hos flertalet kunder då vi önskar främja variation i arbetet och skapa gemenskap  och arbetsglädje.  Arbetsuppgifter:   Vi arbetar utifrån genomförandeplaner och stöttar och hjälper kunderna inom många livsområden. Du kommer att hjälpa kunden i dennes vardag med exempelvis hushållssysslor, personlig omvårdnad samt följa med på aktiviteter. Arbetet innebär bland annat hjälp med förflyttningar och lyft.   Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor som kommer och stöttar dig vid tunga arbetsmoment där det ställs krav på samarbetsförmåga, ansvarstagande och flexibilitet.  Kvalifikationer:  Vi söker dig som har adekvat gymnasieutbildning. Vård och omsorgsutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Erfarenhet av arbete med människor med funktionshinder är meriterande. Du har intresse och engagemang för människor med behov av särskilt stöd. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift samt ha god datavana. Du är en varm person med empati och omsorgskänsla samt en förståelse för kundens livssituation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.  Giltigt B-körkort är ett krav.    Villkor  Arbetet innebär dag, kväll, natt och helgtjänstgöring. Sunne kommun tillämpar på dessa tjänster årsarbetstid.  Vi tillämpar provanställning. Intervjuer sker löpande under rekryteringsperioden och anställningsbeslut kan tas innan sista ansökningsdag, så söktjänsten redan idag.  Tjänsten är tillsvidare, 100%. Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Igår
Sista ansökan:
9 juli 2025
Enhetschef till Äldreomsorgen
Sunne kommun
Chefer inom äldreomsorg

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Vi söker Enhetschef till äldreomsorgen i sagolika Sunne! Beskrivning Socialtjänsten i Sunne är i ett spännande skede där vi bygger en hållbar verksamhet för att möta framtidens utmaningar. Du kommer bli en viktig del i det arbetet och genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för många. Du har också själv möjlighet att växa både som person och i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med, får ett helt samhälle att växa!  I Sunne kommun arbetar alla utifrån den gemensamma värdegrunden respekt, utveckling och professionalism vilket genomsyrar den dagliga verksamheten, långsiktiga beslut och ledarskapet. Inom socialtjänstens ansvarsområde finns: Arbetsmarknadsenhet, funktionsstöd, hälso- och sjukvård, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg samt bemanningsenhet. Vi söker en engagerad och tydlig ledare med passion att inspirera, motivera och driva utveckling tillsammans med oss andra.   Arbetsuppgifter Du som enhetschef ansvarar för den dagliga driften, planeringen och att följa upp verksamheten utifrån uppsatta mål. Du leder och utvecklar verksamheten tillsammans med dina medarbetare. Du har god förmåga att stimulera och motivera dina medarbetare samt att se möjligheter.  Du har personal- och arbetsmiljöansvaret på enheten där du verkar för att skapa goda förutsättningar för delaktighet, arbetsresultat och arbetsmiljö. Med rollen följer också ett ekonomiskt ansvar för verksamheten och ser till att verksamheten bedrivs inom tilldelad budgetram med god kvalité.   Du ingår i en avdelningschefens ledningsgrupp där du samverkar med kollegor och är direkt underställd avdelningschef inom äldreomsorgen. Kvalifikationer Vi söker dig är socionom, sjuksköterska alternativt har annan adekvat universitetsexamen som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Du har erfarenhet av arbetsledning inom vård- och omsorgsarbete samt väl insatt i det lagstiftningsområde som styr vårt verksamhetsområde. Tidigare ledarerfarenhet av verksamhets-, budget-, personal- och arbetsmiljöansvar är ett krav.  Du är en person som gärna tar initiativ och sätter i gång aktiviteter mot ett önskat resultat, framför idéer och kommer med förslag till nya arbetssätt. Du är trygg, stabil, har självinsikt och kan skilja på det personliga och professionella. Du kan fatta och verkställa beslut, även under svåra omständigheter eller med begränsad information. Du kommunicerar på ett tydligt sätt, säkerställer att budskapet når fram, att förväntningarna är klara för alla berörda parter, samt följer upp. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt ledarskap. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Tjänsten förutsätter att du har giltigt B-körkort.  Arbetsprov kommer att ingå vid intervju. Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Igår
Sista ansökan:
20 juli 2025
Operatör

Om företaget Vi söker nu en engagerad och ansvarstagande operatör för ett uppdrag hos en av våra kunder – ett välrenommerat företag inom grafisk produktion. Har du erfarenhet från tryckeri eller liknande teknisk miljö? Trivs du med att jobba praktiskt och har öga för detaljer? Då kan det vara dig vi söker! Dina arbetsuppgifter Som operatör kommer du att arbeta med olika moment inom produktion, såsom maskinhantering, materialpåfyllning, kvalitetskontroll och färdigställning av produkter. Arbetet kräver noggrannhet, tekniskt intresse och förmåga att ta egna initiativ. Du kommer att vara en viktig del av ett team där man hjälper varandra och där arbetsmiljön präglas av samarbete och respekt. Din profil Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta i tryckeri eller liknande produktionsmiljö (meriterande, men inte ett krav) Är praktiskt lagd, tekniskt nyfiken och lösningsorienterad Har god arbetsmoral och är pålitlig Är en lagspelare med positiv attityd och gott humör Kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper För oss är det viktigare vem du är än exakt vad du gjort tidigare. Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och som trivs med att jobba tillsammans med andra. Du bidrar till en god stämning på arbetsplatsen och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! Om Industrisupport Denna platsannons avser en hyrrekrytering, vilket innebär att IndustriSupport anställer den mest lämpande kandidaten och hyr ut denne till kundföretag under en viss period. Om samarbetet fungerar väl och båda parter är nöjda, erbjuds kandidaten en anställning hos kundföretaget. Denna anställningsform ger båda parter möjlighet att testa samarbetet innan de binder sig till en längre anställning. I slutskedet av rekryteringsprocessen kan urvals- och drogtester förekomma. Även kontroll i belastningsregistret kan förekomma. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter finns i annonsen.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Alkohol- och tobakshandläggare
Sunne kommun
Specialister inom miljöskydd och miljöteknik

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning Miljö- och byggenheten arbetar med myndighetsutövning inom områdena bygglov, miljö- och hälsoskydd, livsmedel, alkohol och tobak. Vi söker nu en ny alkohol- och tobakshandläggare till vår enhet.  Vi erbjuder dig ett intressant och varierande arbete med härliga arbetskamrater. Vi ser fram emot att träffa dig! Arbetsuppgifter Som alkohol- och tobakshandläggare i Sunne kommun kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att ge tillstånd och göra tillsyn enligt alkohollagen och lag om tobak och liknande produkter samt lagen om handel med läkemedel. Du kommer att handlägga tillstånd, ge råd och stöd till företagare och vägleda dem inom lagstiftningens område.  I tjänsten ingår också handläggning av övriga hälsoskyddsärenden.  En stor del av ditt arbete innebär kontakter med företag, medborgare, politiker och andra myndigheter. Du kommer att förbereda ärenden och föredra dem inför miljö- och bygglovsnämnden. Vi sätter ett stort värde i att du bidrar till god service och vi söker någon med ett lösningsfokuserat arbetssätt. Arbetstiden är företrädesvis dagtid, men helg-, kvälls-och nattjänstgöring kan förekomma i samband med tillsyn. Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleutbildning inom miljö- och hälsoskyddsområdet, socionom, juridik eller annan relevant utbildning på högskolenivå eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Tidigare erfarenhet av alkohol- och tobakslagstiftningen och arbete hos en myndighet eller arbete med hälsoskydd värderas högt. Arbetet innebär en hel del självständigt arbete och du har stor frihet att planera ditt arbete själv.  Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga i relation till kommunens värdegrund: respekt, utveckling och professionalism. Det är viktigt att ge våra kommuninnevånare och företagare en bra service och eftersom tjänsten medför mycket kontakter är det viktigt att du är serviceinriktad och trivs i mötet med nya människor. Villkor Giltigt B-Körkort krävs.  Tillsvidare anställning, provanställning på 6 månader kan komma att tillämpas. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta: Enhetschef, Helena Andersson (vecka 26 och 30), 0565-16299 Samhällsbyggnadschef, Per Branzén (vecka 27-28), 0565-16380 Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Vikarier behandlingspersonal till Nytida Gylleby, Sunne
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Nu söker vi på Nytida Gylleby behandlingshem i Sunne vikarier som behandlingspersonal för jobb vid behov. Vi erbjuder en givande arbetsplats, ett utvecklande jobb där du gör skillnad, fortbildningar och flera förmåner. Om oss Nytida Gylleby behandlingshem bedrivs utifrån tillståndet HVB och vi erbjuder behandling och omsorg för kvinnor och män över 21 år med psykiska diagnoser, missbruk och/eller samsjuklighet. På behandlingshemmet finns två enheter fördelat på 38 vårdplatser; en större enhet med 28 platser och en mindre enhet med 10 platser. Den mindre enheten har något högre personaltäthet och är därmed bättre lämpad för personer med ett större psykiatriskt vårdbehov. De metoder som används i behandlingsarbetet i tillägg till medicinsk och KBT-terapeutisk behandling är bland annat återfallsprevention, ESL, ADL-träning etc. Vår målsättning är att hjälpa till att ge varje person de individuella verktyg och strategier som denne behöver för att leva ett meningsfullt liv. Bland våra medarbetare finns olika kompetenser och bred erfarenhet av att arbeta med psykisk ohälsa och samsjuklighet. Våra arbetstider är förlagda till både dagtid, kvällstid, helger och natt. Om rollen Hos oss på Nytida Gylleby får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Arbetet handlar om att stötta och motivera vuxna med psykiska diagnoser, psykosocial problematik, missbruk eller en kombination av detta till ett bättre liv. Som vikarie hos oss är du även ett stöd i behandlingsarbetet. Tillsammans med klienterna gör vi aktiviteter så som att laga mat, städa, gå på utflykter, träna, samtala, motivera och mycket mer. Dokumentation är en naturlig del i arbetet. Du vill också lära känna, förstå och vara en del av andra personers liv och göra skillnad på riktigt. Din erfarenhet och kunskap Du som söker till oss behöver: … lockas av ett arbete som är varierat och ha intresse av psykiatrisk vård och socialt arbete. ... tycka om att möta människor som befinner sig i olika livssituationer. … vara en trygg, lyhörd och närvarande person som vågar ta ansvar. … trivas med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska, behandlingsassistent eller motsvarande, eller har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, psykiatri och/eller missbruksvård sedan tidigare. Detta är dock inget krav som vikarie då vi utöver utbildning lägger stor vikt vid personlig lämplighet, intresse och mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du körkort, god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. Du behöver också kunna lämna in 2 olika registerutdrag från polisen där domar 5 år tillbaka i tiden tas i beaktande. Till dig från oss... Fortbildningstillfällen Kollegial handledning Förmånsportal med rabatter och förmåner Kollektivavtal Chefer och behandlingssamordnare nära dig i ditt jobb Tydliga arbetssätt och rutiner Genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vårt arbetssätt följer Nytidas ramverk för pedagogik, och vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Anställningsform: Vikariat med timlön och särskild visstidsanställning Tillträdesdatum: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Intervjuer görs löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Verksamhetschef: Elizabeth Axelsson Lilja, tel nr 0565-102 30 el 070-301 25 97 [email protected] Enhetschef: Petra Möörk, tel nr 0565-102 30 el 072-454 08 53 [email protected] Ansökan Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att klicka på "Skicka ansökan" och fylla i dina uppgifter. Vi rekommenderar dig att söka så snart som möjligt då vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan! Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Självgående snickare
Häggmark Byggservice i Värmland AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vi söker skickliga snickare! Är du en erfaren snickare med yrkesbevis? Vill du vara en del av ett dynamiskt team där kvalitet och noggrannhet står i fokus? Då är det dig vi söker! Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet som snickare Har yrkesbevis Är noggrann och kvalitetsmedveten Har god samarbetsförmåga och kan arbeta självständigt Lösningsorienterad Har B-körkort Om oss: Vi är ett väletablerat byggföretag med många års erfarenhet inom branschen. Vi arbetar med allt från nybyggnationer av villor och hallar till mindre renoveringar och erbjuder våra kunder högkvalitativa lösningar. Anställningsvillkor: Sysselsättningsgrad: 100% Provanställning tillämpas Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected] . Vi ser fram emot att höra från dig!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Mikés i Sunne söker butiksbiträde
Mikes i Sunne AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker ett engagerat och serviceinriktat butiksbiträde! Mikés i Sunne är en nyöppnad butik med inriktning bil och fordonsteknik. Brinner du för kundservice, har öga för detaljer och gillar att arbeta i en social miljö? Då kan du vara den vi letar efter! Om tjänsten: Som butiksbiträde hos oss kommer du att vara ansiktet utåt för butiken och bidra till att varje kund får en positiv upplevelse. Du kommer att arbeta nära kund, därför är det viktigt att du är serviceinriktad och kan förstå kundens behov. Tjänsten innebär både självständigt arbete samt arbete i team för att se till att våra kunder får snabb och kvalitativ service. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Hjälpa och ge professionell service till kunder Kassaarbete och hantering av betalningar Påfyllning av varor och inventering Städning och hålla ordning i butiken Marknadsföring Övriga förekommande butikssysslor Vi söker dig som: Har viss kompetens inom bil och fordonsteknik Datakunskap Har ett genuint intresse för service och människor Är noggrann, ansvarstagande och flexibel Trivs med att arbeta i team men också självständigt Har tidigare erfarenhet från butik (meriterande men inget krav) Vi erbjuder: En trygg och trivsam arbetsplats med trevliga kollegor Möjlighet till utveckling och mer ansvar över tid En härlig arbetsplats med högt i tak där du får arbeta med varierande uppgifter inom service och reparation. Tjänsten är på 75-100% Vi tillämpar 6 månaders provanställning Arbetstider är förlagda måndag-fredag men kan komma att justeras över tid. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och kort personligt brev. Anställning snarast eller enligt överenskommelse

8 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Upphandlare
Sunne kommun
Inköpare och upphandlare

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning Ekonomistaben driver det operativa arbetet och det strategiska utvecklingsarbetet inom ekonomi-och upphandlingsområdet. Ekonomistaben svarar för service och konsultativt stöd inom budget-, redovisnings- och upphandlingsområdet till våra ledare/medarbetare och förtroendevalda. I vårt team finns åtta engagerade och duktiga medarbetare. Arbetsuppgifter Som upphandlare är ditt uppdrag att tillsammans med verksamheten genomdriva affärsmässiga upphandlingar för kommunens olika verksamheter och säkerställa att de sker på ett korrekt sätt. Du ansvarar för hela upphandlingsprocessen, från marknadsanalys och upprättande av förfrågningsunderlag till genomförande av den formella upphandlingen och tecknande av avtal. Du ger råd, informerar och samarbetar med våra verksamheter gällande inköps- och upphandlingsfrågor.  Du arbetar med uppföljning av avtal samt ansvarar för policy samt organisation och rutiner inom upphandlingsområdet. Du arbetar självständigt och är den som driver processerna. Du har ett nära samarbete och stöd inom ekonomistaben, och ett nära samarbetar med upphandlarnas nätverk i Värmland. Kvalifikationer Vi söker dig som har en akademisk examen inom upphandling, ekonomi, juridik eller annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Du bör ha några års erfarenhet av kvalificerat upphandlingsarbete i offentlig sektor samt goda kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU). Du ska ha en god kommunikativ förmåga och du är bra på att uttrycka dig både i tal och skrift. Vi förutsätter att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du kan jobba självständigt. Du bör vara en driven, serviceinriktad person med god analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet för tjänsten. Giltigt B-körkort är ett krav. Övrigt Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan ansökningstidens utgång. Tjänsten är en tillsvidareanställning under förutsättning att erforderliga beslut fattas.  Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Hemstäd/lokalvårdare

Vi söker efter medarbetare som kan börja med en timanställning och finns goda möjligheter till tillsvidareanställning. Det är arbete hos våra hemstädskunder och en del företagskunder. Att arbeta inom hemstädning betyder att vi städar alla möjliga olika hem. Hos både äldre, unga och barnfamiljer och alla med olika behov. Vi levererar högsta kvalitet på städning och du kommer få en grundutbildning i vår städning och rutiner. Information om de olika uppdragen, checklistor mm kommer alltid finnas tillgängligt. Vi söker en härlig medarbetare som kan arbeta ensam men som också trivs att arbeta i team. Du kan se kundens behov och ge dem en härlig känsla av nystädat. Du är anpassningsbar och serviceinriktad.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Fysioterapeut till primärvård i Sunne
REGION VÄRMLAND
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Din arbetsplats Vi söker nu en ny kollega till vår arbetsgrupp i Sunne. På fysioterapimottagningen Sunne bedriver vi sedvanlig primärvårdsrehabilitering, inklusive patientutbildningar och träning i vår träningslokal. Här jobbar 6 fysioterapeuter/sjukgymnaster. Fysioterapimottagningen Sunne är en del av primärvårdsrehabilitering norra, som även innefattar arbetsterapimottagningarna i Sunne, Munkfors och Hagfors samt fysioterapimottagningarna i Munkfors, Hagfors, Torsby och Likenäs. I nuläget är vi totalt ca 10 stycken fysioterapeuter/sjukgymnaster i arbetsgruppen. Vi jobbar för att det ska bli bra för patienterna inom hela enheten och är flexibla och stöttar upp på mottagningar där behov finns. I denna tjänst ingår även arbete på Fysioterapimottagningen Munkfors tillsammans med två kollegor, resa sker på arbetstid och med leasingbil. Sunne ligger i Värmland och bjuder på fantastisk natur med närhet till både skog och vatten. Dina arbetsuppgifter Som fysioterapeut hos oss arbetar du för att våra patienter ska uppnå eller bibehålla bästa möjliga funktionsförmåga, ett större oberoende och en god hälsa. Du möter vårdsökande med varierade behov av undersökning, råd och behandling. Vi utför sedvanlig primärvård där teamarbete och samarbete med andra aktörer är en viktig del. Utöver patientarbetet är du också en viktig del i vårt ständiga förbättringsarbete. Du kommer ges möjlighet att påverka din introduktion och erbjudas en mentor om du så önskar. Ledarskapet bygger på utvecklande ledarskap och tillitsbaserat ledarskap för att både du som individ och organisationen ska utvecklas på bästa sätt. Som medarbetare ger det dig större möjlighet till inflytande och mer frihet och ansvar i ditt arbete. Förutom fysioterapeuter och arbetsterapeuter har vi en vårdadministratör och en rehabiliteringsassistent anställd hos oss som stöttar med bland annat bokningar. Vi är en hälsofrämjande arbetsplats vilket bland annat märks genom att vi schemalägger tid för egen fysisk träning. Läs mer om våra förmåner, karriärutvecklingsmodell och mera här.  Dina kunskaper/kompetenser Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut eller sjukgymnast. Meriterande är intresse för primärvård. Då det kan förkomma resor i tjänsten behöver du ha B-körkort. Du är en självständig, initiativtagande och noggrann person. Du ser helheten och har lätt för att skapa och upprätthålla relationer i arbetet. Urval och intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden.  Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025