Tycker du om ett varierat arbete med professionella kollegor? Furuhöjden expanderar inom ortopedisk rehabilitering och vi vill ha med dig på denna resa! Om Furuhöjden Furuhöjden är ett privat vårdföretag som består av fyra verksamheter; rehabilitering, rehabcenter, husläkarmottagning och företagshälsa. Vår vision är att vara ett personligt och sömlöst val för hälsa, vård och rehabilitering. Vår filosofi är att tillhandahålla personcentrerad vård och rehabilitering, alltid med individen i centrum. Inom Furuhöjden strävar vi efter att våra patienter ska få en sömlös vård och att denne ska få en kontinuitet under sin rehabilitering. Vår vision är att patienten ska ledas genom vårdkedjan, utan märkbara övergångar mellan olika former av hälsa, vård och rehabilitering inom Furuhöjden. På Furuhöjden Rehabcenter erbjuder vi poliklinisk rehab med inriktning neurologi och ortopedi. Hit kommer gäster dagligen och tränar med professionell personal i en lugn miljö. Vi har flera specialiserade fysioterapeuter samt ett team inom dagrehabilitering. Alla yrkesgrupper arbetar nära tillsammans för att nå varje patients mål. Vi som arbetar här är ett glatt gäng med fin kollegial stämning där vi hjälps åt och du får möjlighet att utvecklas. Vår personal är uppdaterad med aktuell kunskap och får regelbundet kompetensutveckling i form av utbildningar. Detta sker bland annat i samband med exempelvis utvecklingsdagar och planeringstillfällen. Då Furuhöjden har ett flertal diagnosgrupper och många erfarna medarbetare sker ett stort lärande på plats i verksamheten. Genom våra olika enheter finns en stor möjlighet till kunskapsutbyte från både primärvård, inneliggande vård och specialistvård. Om tjänsten Vi växer och söker nu ytterligare en specialist i fysioterapi med inriktning ortopedi. Vi arbetar med Region Stockholm med vårdval specialiserad fysioterapi och tar emot patienter från hela Stockholmsområdet, framför allt Norrort. Du kommer verka inom avtalet för Specialist Fysioterapeut Ortopedi (Vårdval Specialiserad Fysioterapi). Vi som arbetar i verksamheten har egna patienter både individuellt och i grupp. I denna roll ingår även att samarbeta med våra andra enheter. Om dig Vi vill att du som söker är legitimerad fysioterapeut och specialist i fysioterapi inom ortopedi. Du är trygg i dig själv, har ett eget driv och är utvecklingsorienterad. Du är ansvarstagande, kan skapa struktur i ditt arbete och har lätt för att se helhetsperspektiv. Du arbetar självständigt men i team när det behövs och besitter en hög grad av flexibilitet. Att du har en positiv inställning och ett stort engagemang är viktigt för oss. Furuhöjdens värdeord är; positiv, omtänksam, professionell, prestigelös och idérik. Detta är något vi arbetar aktivt för att efterleva och vi ser att du som sökande också känner att du kan stå bakom våra värderingar. Krav: Legitimerad Fysioterapeut Fysioterapeut med specialistkompetens inom ortopedi Meriterande: OMT MDT Idrottsmedicin Akupunktur Laser och/eller Ultraljud Villkor I denna roll arbetar du vardagar, sysselsättningsgraden är flexibel och möjlighet att påverka denna finns för dig som sökande. Vi är ett kollektivavtalsanslutet företag och tillämpar provanställning under de 6 första månaderna av anställningen. Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 5000kr per år, samt tjänstepension. Urval och intervjuer sker löpande.
Tycker du om ett varierat arbete med professionella kollegor? Furuhöjden expanderar inom neurologisk rehabilitering och vi vill ha med dig på denna resa! Om Furuhöjden Furuhöjden är ett privat vårdföretag som idag består av fyra verksamheter; Rehabilitering, Rehabcenter, Husläkarmottagning & Specialistmottagningar samt Företagshälsa. Vår vision är att vara ett personligt och sömlöst val för hälsa, vård och rehabilitering. Vår filosofi är att tillhandahålla personcentrerad vård och rehabilitering, alltid med individen i centrum. Inom Furuhöjden strävar vi efter att våra patienter ska få en sömlös vård och att denne ska få en kontinuitet under sin rehabilitering. Vår vision är att patienten ska ledas genom vårdkedjan, utan märkbara övergångar mellan olika former av hälsa, vård och rehabilitering inom Furuhöjden. På Furuhöjden Rehabcenter erbjuder vi poliklinisk rehabilitering med inriktning neurologi och ortopedi. Hit kommer patienter dagligen och tränar med professionell personal i en lugn miljö. Vi har flera specialiserade fysioterapeuter samt ett team inom dagrehabilitering. Alla yrkesgrupper arbetar nära tillsammans för att nå varje patients mål. Vi som arbetar här är ett glatt gäng med fin kollegial stämning där vi hjälps åt och du får möjlighet att utvecklas. Vi är mycket stolta över att vi som en av få verksamheter i Stockholm erbjuder modifierad CI terapi för strokepatienter. Furuhöjdens medarbetare är uppdaterade med aktuell kunskap och får regelbundet kompetensutveckling i form av utbildningar. Detta sker bland annat i samband med exempelvis utvecklingsdagar och planeringstillfällen. Då Furuhöjden har ett flertal diagnosgrupper och många erfarna medarbetare sker ett stort lärande på plats i verksamheten. Genom våra olika enheter finns en stor möjlighet till kunskapsutbyte från både primärvård, inneliggande vård och specialistvård. Om tjänsten Vi växer och söker nu en till fysioterapeut med specialistkompetens inom neurologi. Vi arbetar med Region Stockholm med vårdval specialiserad fysioterapi och tar emot patienter från hela Stockholmsområdet, framför allt Norrort. Vi som arbetar i verksamheten har egna patienter både individuellt och i grupp. Här finns möjlighet att fördjupa kunskaperna inom mod CI terapi och få vägledning av mycket kompetenta kollegor i ämnet. I denna roll ingår även att samarbeta med våra andra enheter. Om dig Vi vill att du som söker är legitimerad fysioterapeut och specialist i fysioterapi inom neurologi. Du har flerårig erfarenhet av bedömningar inom neurologi. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av att driva projekt eller om du har drivit eget företag. Du är trygg i dig själv, har ett eget driv och är utvecklingsorienterad. Du är ansvarstagande, kan skapa struktur i ditt arbete och har lätt för att se helhetsperspektiv. Du arbetar självständigt men i team när det behövs och besitter en hög grad av flexibilitet. Att du har en positiv inställning och ett stort engagemang är viktigt för oss. Furuhöjdens värdeord är; positiv, omtänksam, professionell, prestigelös och idérik. Detta är något vi arbetar aktivt för att efterleva och vi ser att du som sökande också känner att du kan stå bakom våra värderingar. Krav: Legitimerad fysioterapeut Fysioterapeut med specialistkompetens inom neurologi Meriterande: Erfarenhet av CI terapi Erfarenhet av spasticitetsreducerande behandlingar med botox Villkor Tjänsten är på heltid, måndag-fredag. Vi är ett kollektivavtalsanslutet företag och tillämpar provanställning under de 6 första månaderna av anställningen. Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 5000kr per år, samt tjänstepension. Urval och intervjuer sker löpande.
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Täby och arbetstiden är förlagd till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Våra arbetstider är förlagda till kvällar, helger och röda dagar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
About CheckProof At CheckProof, we are transforming the way we work with inspections in the heavy industry with our innovative digital platform. Our solutions streamline maintenance, quality control, and reporting, helping businesses achieve excellence and safety. As a pioneering SaaS company established a decade ago, we are now in an exciting scale-up phase. As a Demand Generation Specialist, you will play a pivotal role in shaping and delivering demand generation strategies to increase brand awareness, generate qualified leads, and drive ARR growth. Reporting to the CMO, you’ll collaborate with a high-performing team and senior professionals, and work cross-functionally with sales, product, and customer success teams to deliver impactful campaigns. The Role: In the role as a Demand Generation Specialist you’ll focus on optimizing paid strategies, refining website performance, nurturing prospects through the funnel, and ensuring seamless collaboration with sales and content teams. Your analytical mindset and expertise in marketing automation will help you deliver measurable results while managing campaigns and budgets to maximize ROI. Your key responsibilities include: Demand Generation Strategy: Develop and execute multi-channel strategies, including paid media and website optimization, to drive awareness, lead acquisition, and pipeline growth. Campaign Management: Plan, execute, and refine marketing and ABM campaigns, while designing lead nurturing programs to improve conversions through testing and optimization. Data & Analytics: Monitor and analyze performance metrics, providing actionable insights and regular reports on funnel effectiveness and ROI. Collaboration: Align with sales on lead quality and processes, and partner with marketing to create impactful assets like webinars and case studies. Marketing Tools & Budget: Optimize marketing automation tools (e.g., HubSpot) and manage the budget to maximize efficiency and returns. What We’re Looking For: Preferably 5 years of experience in demand generation or growth-focused marketing, in a B2B SaaS environment. Experience in using Linkedin and Google for paid campaigns. Proven success in designing and managing campaigns that drive pipeline growth and revenue. Proficiency in lead generation tactics (SEO, SEM, content marketing, email marketing, social media). Strong analytical skills with expertise in data interpretation and data-driven decision-making. Experience with marketing automation tools (e.g., HubSpot), data analytics platforms, and CRM systems. Project management skills and the ability to manage multiple campaigns simultaneously. Excellent collaboration, communication, and problem-solving skills with professional fluency in English. A growth mindset and a passion for experimentation and innovation. We think you are a dynamic, growth-focused marketer who thrives in a fast-paced environment and balances creativity with analytics. You love testing new ideas, learning from data, and delivering measurable results. What We Offer: Innovative Culture: join a team that’s not just about work, but about making a difference. Creativity and innovation are in our DNA. Growth Opportunities: We’re growing, and we want you to grow with us. Opportunities for professional development and career advancement abound. Flexible Work Environment: Enjoy a balance that works for you. We believe in work-life harmony. Competitive Compensation: We offer a competitive salary and benefits package. If you are ready to play a big role in our success, don't hesitate to apply! We are handling applications on an ongoing basis, so the position might be filled before the last application date. Position Details: Location: Täby Hybrid: 2-3 days in the office Type: Full-time (100%) Start: Immediate The recruitment process: Send in your resume for us to review. The first step is that you will get to do a personality test and a logic test. After that you will have a first meeting with a recruiter, and then a meeting with our Head of Marketing and our CMO. In the last step we contact your references and make a full assessment. Checkproof is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby helger. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter helg i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst helg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Inköp Lättare städning och tvätt Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för helg inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Undersköterska utbildning God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst helg i Täby Vi erbjuder fasta helger varannan vecka. Arbetstiden är dagtid lördag och söndag varannan helg. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Helg i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby. Vi söker extra personal som kan hoppa in på timme. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst extra jobb i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Ledsagning till vårdbesök och andra aktiviteter Lättare städning och tvätt Inköp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för extra jobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst extra jobb i Täby Vi erbjuder extra jobb där du arbetar på timme efter dina och verksamhetens behov. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst extra jobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Arbetsterapeut till neurologisk avdelning Om rollen I rollen som Arbetsterapeut på Furuhöjden samarbetar samtliga yrkesgrupper för att erbjuda varje patient individuellt anpassad rehabilitering. Vi tar emot både akut och planerade neurologiska patienter vilket gör att du i denna roll får möjligheten att arbeta brett med flertalet neurologiska diagnoser. I denna roll ingår även hembesök hos våra patienter. Som Arbetsterapeut hos oss bedömer du patientens funktions- och ADL-förmåga och planerar tillsammans med patienten och teamet en individuell rehabiliteringsplan för vistelsen. Du tränar och vägleder våra patienter, både individuellt och i grupp. Ofta finns ett fokus på att hantera kognitiva utmaningar och hjärntrötthet. Detta inkluderar kognitiv kartläggning samt arbete kring aktivitetsbalans och minnesstrategier för att underlätta så att våra patienter kan anpassa sina aktiviteter utifrån sina förmågor. En vanligt förekommande del av arbetet är också träning för att förbättra patientens ADL och funktion i händerna, vilket är centralt för många som genomgår neurologisk rehabilitering. I arbetsuppgifterna ingår även social planering, att förskriva hjälpmedel, ha kontakt med externa parter, dokumentation samt att skriva olika intyg. Att du har en vana att självständigt bedöma, vägleda och behandla patienter med neurologiska besvär är av stor vikt. Då vi arbetar i team runt gästen ingår även omvårdnad i arbetsuppgifterna. På Furuhöjden strävar vi efter att våra patienter ska få en sömlös vård och att denne ska få en kontinuitet under sin rehabilitering. Vår vision är att patienten ska ledas genom vårdkedjan, utan märkbara övergångar mellan olika former av hälsa, vård och rehabilitering inom Furuhöjden. Om dig Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut. För att passa väl in i denna roll ser vi att du som sökande bör vara flexibel och trivs med omväxlande arbetsuppgifter. Att du är trygg i din roll som Arbetsterapeut och trivs väl i att ta eget ansvar för ditt arbete ser vi som en självklarhet. Vidare bör du vara en lagspelare med god kommunikativ förmåga, detta då alla yrkesroller hos oss arbetar teambaserat runt gästen. Furuhöjdens värdeord är; positiv, omtänksam, professionell, prestigelös och idérik. Detta är något vi arbetar aktivt för att efterleva och vi ser att du som sökande också känner att du kan stå bakom våra värderingar. Krav: Legitimerad arbetsterapeut Några års arbetslivserfarenhet som Arbetsterapeut Erfarenhet av TakeCare Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av LifeCare Tidigare erfarenhet av inneliggande rehabilitering Kunskaper i olika bedömningsinstrument, exempelvis MoCa Kunskap om kognitiva strategier Om Furuhöjden Furuhöjden är ett privat vårdföretag som består av fyra verksamheter; rehabilitering, rehabcenter, husläkarmottagning och företagshälsa. Vår vision är att vara ett personligt och sömlöst val för hälsa, vård och rehabilitering. Vår filosofi är att tillhandahålla personcentrerad vård och rehabilitering, alltid med individen i centrum. Hos oss samarbetar vi med kollegor över olika kompetensområden och hjälper på så sätt individer att bibehålla och återfå sin hälsa och livskvalitet. Vi tror på att minimera kontaktytor och stuprör inom vården så att individen får just den allmänna vård, specialistvård, rådgivning och rehabilitering som denne behöver. Vi kallar det för personlig och sömlös vård – vår vision. Furuhöjden Rehabilitering är en av de största vårdgivarna inom inneliggande rehabilitering efter akutsjukvård i Region Stockholm. Vi har under senare tid startat upp specialiserad neurologisk rehabilitering efter vård på akutsjukhus och har sedan tidigare avtal med Region Stockholm inom ortopedi, thoraxkirurgi, allmän kirurgi och neurologi. På Furuhöjden Rehabcenter erbjuder vi poliklinisk rehab med inriktning neurologi och ortopedi. Hit kommer patienter dagligen och tränar med professionell personal i en lugn miljö. Vi arbetar teambaserat med neurologisk dagrehabilitering för att nå varje patients mål. På Furuhöjden har vi korta beslutsvägar och arbetar nära varandra för att tillsammans nå verksamhetens mål. Vi har närvarande chefer, HR och VD som alla sitter i samma fastighet som verksamheten för att öka möjligheterna till ett gott samarbete och en öppen kommunikation. Villkor Vi har kollektivavtal genom Almega/Vårdföretagarna och tillämpar individuell lönesättning. Som Arbetsterapeut arbetar du främst vardagar, måndag-fredag. Tjänsten är tillsvidare på 100%. Vi har även friskvårdsbidrag på 5000kr per år, samt tjänstepension. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tillämpar provanställning i sex månader och genomför registerkontroller i samband med denna tillsättning.
About CheckProof At CheckProof, we are transforming the way we work with inspections in the heavy industry with our innovative digital platform. Our solutions streamline maintenance, quality control, and reporting, helping businesses achieve excellence and safety. As a pioneering SaaS company established a decade ago, we are now in an exciting scale-up phase. As a Demand Generation Specialist, you will play a pivotal role in shaping and delivering demand generation strategies to increase brand awareness, generate qualified leads, and drive ARR growth. Reporting to the CMO, you’ll collaborate with a high-performing team and senior professionals, and work cross-functionally with sales, product, and customer success teams to deliver impactful campaigns. The Role: In the role as a Demand Generation Specialist you’ll focus on optimizing paid strategies, refining website performance, nurturing prospects through the funnel, and ensuring seamless collaboration with sales and content teams. Your analytical mindset and expertise in marketing automation will help you deliver measurable results while managing campaigns and budgets to maximize ROI. Your key responsibilities include: Demand Generation Strategy: Develop and execute multi-channel strategies, including paid media and website optimization, to drive awareness, lead acquisition, and pipeline growth. Campaign Management: Plan, execute, and refine marketing and ABM campaigns, while designing lead nurturing programs to improve conversions through testing and optimization. Data & Analytics: Monitor and analyze performance metrics, providing actionable insights and regular reports on funnel effectiveness and ROI. Collaboration: Align with sales on lead quality and processes, and partner with marketing to create impactful assets like webinars and case studies. Marketing Tools & Budget: Optimize marketing automation tools (e.g., HubSpot) and manage the budget to maximize efficiency and returns. What We’re Looking For: Preferably 5 years of experience in demand generation or growth-focused marketing, in a B2B SaaS environment. Experience in using Linkedin and Google for paid campaigns. Proven success in designing and managing campaigns that drive pipeline growth and revenue. Proficiency in lead generation tactics (SEO, SEM, content marketing, email marketing, social media). Strong analytical skills with expertise in data interpretation and data-driven decision-making. Experience with marketing automation tools (e.g., HubSpot), data analytics platforms, and CRM systems. Project management skills and the ability to manage multiple campaigns simultaneously. Excellent collaboration, communication, and problem-solving skills with professional fluency in English. A growth mindset and a passion for experimentation and innovation. We think you are a dynamic, growth-focused marketer who thrives in a fast-paced environment and balances creativity with analytics. You love testing new ideas, learning from data, and delivering measurable results. What We Offer: Innovative Culture: join a team that’s not just about work, but about making a difference. Creativity and innovation are in our DNA. Growth Opportunities: We’re growing, and we want you to grow with us. Opportunities for professional development and career advancement abound. Flexible Work Environment: Enjoy a balance that works for you. We believe in work-life harmony. Competitive Compensation: We offer a competitive salary and benefits package. If you are ready to play a big role in our success, don't hesitate to apply! We are handling applications on an ongoing basis, so the position might be filled before the last application date. Position Details: Location: Täby Hybrid: 2-3 days in the office Type: Full-time (100%) Start: Immediate The recruitment process: Send in your resume for us to review. The first step is that you will get to do a personality test and a logic test. After that you will have a first meeting with a recruiter, and then a meeting with our Head of Marketing and our CMO. In the last step we contact your references and make a full assessment. Checkproof is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Välj ett jobb för att visa detaljer