Eventsäljare | Sthlm

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Sales Development Representative | B2B

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokare får du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling - allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teamets budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Redovisningsansvarig till Zander & Ingeström!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting söker en Redovisningsansvarig till Zander & Ingeström (https://www.zeta.se/). Zander & Ingeström är en ledande partner inom pump- och värmeteknik. Med en anrik historia har man sedan 1898 arbetat efter devisen ”rätt pump på rätt ställe” och framgångssagan har varit verklig. Det här är en organisation som både kan blicka bakåt och vara stolta över en nyckelroll i svensk industris uppbyggnad under 1900-talet men som också blickar framåt och har innovation, modern teknik och tillväxt som står för dörren. Bolaget har en bred repertoar av tjänster så som rådgivning, produkter och lösningar, service och reservdelar. I samverkan med de behov och önskemål som kunderna efterfrågar förbättrar bolaget industriella processer runtom i världen. Zander & Ingeströms pumpar ger oss säkra läkemedel, goda köttbullar, rent vatten och jämn asfalt på vägarna. Bolagets andra stora verksamhetsområde är pannor där man jobbar med projektleveranser globalt och förser industrier med värme och energi. På Zander & Ingeström möts du av en trevlig, social, samarbetsvillig och driven atmosfär. I bolagets fina lokaler i Täby arbetar ca 50 personer och gör arbetsmiljön till en familjär, vänlig och ambitiös arbetsplats att jobba på. I rollen som Redovisningsansvarig kommer du få en bred roll inom redovisning med flexibilitet och variation i arbetsuppgifter. Här finns stora möjligheter att styra rollen mot just det som du är intresserad av! Du erbjuds: - En tjänst med internationella kontakter på ett globalt företag - En bred roll med stora möjligheter till utveckling åt det håll som intresserar dig - En fast tjänst på ett stabilt växande företag - Goda förmåner, fräscht kontor och trevliga gemensamma aktiviteter - En välkomnande miljö med härliga kollegor! Arbetsuppgifter Som Redovisningsansvarig kommer du tillhöra ett team på tre, där du och bolagets Finance Manager samt Ekonomiassistent samarbetar tätt tillsammans. Som del i detta team är nyckelord att samarbeta, stötta och ta lärdom av varandra. Här kommer du jobba brett med redovisningen och tillsammans kommer ni lägga upp en plan för hur ni fördelar arbetet mellan er. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta sig an arbetsuppgifter av mer komplex art, men också en förväntan på att komma in med ett prestigelöst förhållningssätt med målet att teamet alltid ska kunna stötta och täcka upp för varandra. I rollen kommer du också ha många kontaktytor med allt från kollegor på kontoret till internatioenlla leverantörer och kunder. Exempel på arbetsuppgifter: - Bokslut - Löpande bokföring - Legal och intern rapportering - Budgetering - Skatt och moms - Deklarationer - Förbättra processer och rutiner Vem är du? För att trivas i rollen är du kommunikativ och social, med ett intresse för att skapa nya kontakter. Du är prestigelös och nyfiken på både din omgivning och att lära dig nya arbetsuppgifter. Som person är du även nogrann och har en fallenhet för struktur. Vi söker dig som: - Har god erfarenhet av att arbeta brett med redovisning, minst 3 års erfarenhet - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi - Är flytande i svenska och har mycket goda kunskaper i engelska - Har goda kunskaper i Officepaketet - Har goda kunskaper i Excel där du kan använda dig av bl.a. pivot och formler Det är extra meriterande om du: - Har erfarenhet av arbete med affärssystemsbyte - Har erfarenhet av systemet Medius - Har erfarenhet av bolag som jobbar med produktförsäljning Vill du ha en roll som präglas av lagarbete och där möjligheterna för utveckling är breda och stora? Sök rollen idag och bli Zander & Ingeströms nya Redovisningsansvariga! Praktisk information - Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid - Placering: Täby, hybrid - Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning - Lön: Fast lön enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. Vår kunds önskemål är att alla ansökningar går via oss. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected]. Vi tillämpar löpande selektering och annonsen kan komma att tas ned när vi har ett tillfredsställande urval. Om företaget Läs mer om företagen HÄR. (https://www.zeta.se/)

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Specialpedagog till Täby Friskola F-5

Om jobbet Täby Friskola är Täbys äldsta friskola med elever från F-klass till åk. 9. Vi har ca 1000 elever fördelade på 2 rektorsområden, runt om i Täby. Vi söker en specialpedagog till låg- och mellanstadiet på 100 % Tjänsten är placerad på vår skola i Gribbylund, Täby. Vi söker dig med lärarlegitimation och gärna ett par års erfarenhet. Hänsyn tas till personlig lämplighet. Här får du möjlighet att bli en del av ett välutbildat och professionellt elevhälsoteam som har ett nära samarbete och stöttar varandra. I vårt elevhälsoteam tar vi vara på varandras olika professioner för att på ett effektivt sätt bidra med våra olika kompetenser. Att arbeta som specialpedagog/lärare hos oss kommer att innebära att du har stora möjligheter att påverka det specialpedagogiska uppdraget på organisations-, grupp- och individnivå. Det gör du i nära samarbete med rektor och det övriga elevhälsoteamet. Vi tror att du trivs i vårt elevhälsoteam om du värdesätter en omväxlande arbetsdag där eleven står i centrum. Det kan innebära kartläggningar, observationer, genomföra och analysera screeningar, undervisa, leda olika slags möten m m. Du är flexibel och en tydlig ledare som kan se konstruktivt och positivt på tillvaron i skolan. Att utveckla förhållningssätt och relationskompetens hos våra medarbetare är ett av elevhälsans viktiga uppdrag. Du har lätt för att skapa kontakter och goda relationer med kollegor, elever och vårdnadshavare. Handledning är ett centralt verktyg i att utveckla vår skola. Du är van att handleda båda enskilda medarbetare och grupper. Att förstå och utveckla grupprocesser intresserar dig. I Täby Friskola strävar vi efter ett gemensamt förhållningssätt där vår värdegrund är väl förankrad hos både elever och medarbetare. Vi värnar en tillgänglig lärmiljö där alla elever och medarbetare erbjuds möjlighet att utvecklas och känna stolthet för den man är. Du som söker till oss har lätt för att skapa kontakt med elever, kollegor och föräldrar. På Täby Friskola är du aldrig ensam i utmaningar eller problem, vi stöttar varandra. Vi arbetar aktivt med hela eleven. Genom det pedagogiska arbetet vill vi ge förutsättningar att utveckla ansvarstagande och goda ämneskunskaper hos alla elever. En lugn och trygg lärmiljö där arbetsro råder är viktiga delar för oss. Lärarens ledarskap är en central del i arbetet. I mötet med föräldrar, elever och kollegor skapar vi engagemang och förtroende.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Leg. Optiker till Synsam Täby Hel/deltid

Är du en dedikerad Leg Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? I rollen som Leg Optiker förstår du vikten av att lyssna in och förstå alla kundens behov för att se till att våra kunder får bästa tänkbara service inom ögonhälsa. Huvuduppgiften i din roll som Leg Optiker är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Hos Synsam är Leg Optikern i centrum och en nyckelfaktor för vår framgång. Du jobbar i team tillsammans med vår Store Manager, Style and Customer Advisors och inspirerar våra kunder till nöjda inköp. Vi söker dig - Som värdesätter det personliga kundmötet för att skapa långsiktiga kundrelationer. - Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. - Har förmågan att på ett pedagogiskt sätt förklara för kunden så att den förstår. - Är ansvarsfull, lösningsorienterad och jobbar på problem tills att de är lösta. - Har optikerlegitimation med eller utan DO/magisterexamen. Du erbjuds att jobba i ett kompetent team bestående av Store Manager och Style and Customer Advisors i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra Leg Optiker i både klassrum och online. Rekryteringen sker löpande så tveka inte att söka rollen som Leg. Optiker redan idag. Välkommen med din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Sommarvikarie hemtjänst

Vi söker dig som vill jobba hos oss under sommaren 2024 och som vill ha ett givande och meningsfullt sommarjobb i Täby. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver omsorg och stöd i sin vardag. Vi tror att du exempelvis är högskole-/universitetsstuderande med behov av sommarjobb och nya erfarenheter som har med din utbildning att göra. Du kanske studerar till undersköterska, sjuksköterska, arbetsterapeut, socionom eller läkare eller med någon annan inriktning mot just vård- och omsorg och vill skaffa dig praktisk erfarenhet av att arbeta med äldre? Vi är ett härligt team som alltid fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Du kommer att vikariera när ordinarie medarbetare har semester. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna kan handla om hjälp med: - Omsorg och personlig hygien - Stöd med på- och avklädning - Socialt stöd - Måltider - Inköp - Tillsyn - Följeslagning till läkare - Ledsagning till aktiviteter utanför hemmet - Avlösning anhörigstöd där vi tillfälligt avlastar anhörig - Och mycket annat Om dig: Du har ett positivt bemötande och ett genuint intresse att hjälpa äldre personer. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte ska vara belastande. Minimiålder är 18 år och du behärskar svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har B-körkort men vi har även scheman där man man kan cykla mellan kunderna i vissa områden. Vi tror att du exempelvis är högskole-/universitetsstuderande med behov av sommarjobb och nya erfarenheter. Du kanske studerar till sjuksköterska, arbetsterapeut, socionom eller läkare eller med någon annan inriktning mot just vård- och omsorg. Eller så studerar du till undersköterska eller så har du dokumenterad erfarenhet från andra serviceyrke inom hotell, resebranschen, restaurang eller liknande. Arbetsperiod och tider: Du vill jobba under perioden juni, juli och/eller augusti, dag. Minimum är en arbetsperiod på 4 veckor, gärna längre. Det finns möjlighet att jobba extra på behov före och efter sommarperioden. Arbetstider dagtid 07:00-15:30 alternativt kvällar 16:00-22:00 med tjänstgöring varannan helg i ett rullande tvåveckors schema. Flera olika varianter på fasta scheman finns. Du utgår från vårt kontor i centrala Täby. Vi erbjuder sommarvikariat med chans till förlängning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilka veckor du är intresserad av att jobba under sommaren. Vill du arbeta som timvikarie före och efter sommaren vill vi att du också skriver det i ansökan. Urvalsprocessen påbörjas i Mars och sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Rekryteringsprocessen består av intervju på kontoret i Täby. Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2023. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här. (https://www.reco.se/aleo-care-ab)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Eventsäljare | Sthlm

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Sales Development Representative | B2B

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokare får du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling - allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teamets budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Helgjobb-extra jobb- i Täby- hemtjänst

Vi är ett hemtjänstföretag som finns i Haninge, Täby och Tyresö. Vi har ett kontor i Haninge, Täby och ett kontor i Tyresö kommun. Nu söker vi dig som vill arbeta i Täby. Vi har kollektivavtal. Du gillar att arbeta med människor, har ett positivt synsätt. Vi vill ge våra kunder den bästa servicen och ser därför att du gör det samma. Du arbetar självständigt ock kan ta egna beslut. Du är noggrann. På grund av arbetets karaktär är det viktigt att du talar flytande svenska och kan skriva på svenska. I arbetsuppgifterna ingår att hjälpa våra kunder med inköp, städ, omvårdnad, matlagning och dokumentera i journaler. Du arbetar på fast schema varannan helg och hoppar in vid behov så mycket du kan och vill på andra tider. Vi söker även dig som endast vill jobba extra vid behov på dagar, kvällar eller helger. Välkommen med din ansökan!

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Undersköterska Hemtjänst - Bli en del av oss!

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi är två st arbetsgrupper i hemtjänsten .som utgår från lokalen som ligger centralt i Täby centrum. Vår målgrupp är hemtjänstkunder Beskrivning av tjänsten Vi arbetar med engagemang i allt kring våra kunder, du som söker är ytterst ansvarstagande och har ett genuint intresse för målgruppen. Du stöttar, motiverar och uppmuntrar personerna du arbetar med och hjälper dem till goda och självständiga liv. - Timanställning - Arbetstider kväll vardag och helg kl 16.00-22.00 samt dag pass helg 7.00-15.30 - Tillträdesdatum enligt överenskommelse - Körkort är ett önskemål Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. - Undersköterskeutbildning - Goda kunskaper i svenska språket tal och skrift - God datorkunskap/datorvana - Meriterande om du tidigare arbetat inom äldreomsorgen - Körkort B är ett önskemål Vill du veta mer om vad en arbetsdag inom hemtjänsten innebär så klicka på länken för att komma till vår film. Länk till film (https://attendosverige.teamtailor.com/pages/jobba-i-hemtjansten) Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten - stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024