Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger.Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterskadelegeras du avsjuksköterska och dina arbetsuppgifterinkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och inneharskyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Vi söker kurator till vårt ASIH team i Täby/Arninge. Vi har lång erfarenhet av palliativ vård och avancerad hemsjukvård. Detta är ett unikt tillfälle att arbeta i en kunnig arbetsgrupp med ett etablerat teamarbete. Hela verksamhetsområdet består av ASiH-team som utgår från Täby/Arninge, Lidingö och Norrtälje samt specialiserad palliativ slutenvård på våra två avdelningar på Roslagens sjukhus i Norrtälje och Byle Gård i Täby. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Vi har ett tätt samarbete mellan teamen men din placering kommer huvudsakligen att vara på ASIH Täby/Arninge. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som kurator inom palliativ vård och hemsjukvård. Arbetet sker i samarbete mellan läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, dietist och kurator. All personal deltar i planeringen kring patienten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är kurator, med några års erfarenhet. Erfarenhet inom liknande verksamhet är meriterande. Vi ser att du har ett intresse av palliativ vård och sorgebearbetning. Arbetet kräver att du kan arbeta både självständigt och flexibelt, men också att du ser vinsterna av att samarbeta och samverka i team. Du har ett gott bemötande och ett empatiskt förhållningssätt. Personlig lämplighet är viktigt för oss. KRAV Körkort B (manuell) ARBETSTID/VARAKTIGHET Tillsvidareanställning. 80 – 100 % tjänstgöringsgraden kan diskuteras. LÖN Månadslön, kollektivavtal finns TILLTRÄDE Från 2025-04-01, tillträddes datum kan diskuteras SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-02-23 Ansökningarna behandlas löpande tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. KONTAKTPERSON: Britt-Mari Halvarsson, Enhetschef ASiH Forenede Care Tel: 073/358 16 94 Mail: [email protected] Susanne Thoors, Enhetschef ASiH Forenede Care Tel: 0733/150 099 Mail: [email protected]
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby. Vi söker extra personal som kan hoppa in på timme.Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst extra jobb i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Ledsagning till vårdbesök och andra aktiviteter Lättare städning och tvätt Inköp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för extra jobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst extra jobb i Täby Vi erbjuder extra jobb där du arbetar på timme efter dina och verksamhetens behov. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst extra jobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Din rollI din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner och under raster. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande.Om Mellansjö skolaMellansjö skola är en resursskola som riktar sig till elever inom autismspektrumet och med tilläggsdiagnoser. Eleverna erbjuds en strukturerad skoldag utifrån skräddarsydd pedagogisk planering som ger förutsägbarhet och trygghet. Vi tar emot elever från årskurs 1–9. Hos oss hittar du härliga kollegor i en stark gemenskap. Vi jobbar tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. På Mellansjö skola vill vi öka elevens möjlighet till god kunskapsinhämtning genom att anpassa lärandet till eleven. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram:https://www.instagram.com/nyti... Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss: • har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor • är ansvarskännande och har en personlig mognad • trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid, fritidsledare/fritidspedagog alt. annat som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. ÖvrigtAnställningsform: vikariat 75% med god chans till förlängning. Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-03-03 till 2025-04-30 Sista ansökningsdag: 2025-02-17, ansökningarna hanteras löpande. Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!” nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Vi söker en vikarie underföräldraledighet -Idrottslärare 100% Om Mellansjö skola Vi är en resurs/grundskola från årskurs 1-9 med sju klasser. Vår verksamhet riktar sig till elever med funktionsvariationer inom autismspektrat. I klasserna arbetar både lärare och assistenter och vi använder tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande och arbetar lösningsfokuserat. Lokalerna är anpassade efter elevernas behov med utrymme att sitta både i grupp och avskilt. Skolan ligger naturskönt i Täby Kyrkby bredvid Vallentunasjön med skogen runt knuten. Din rollEnligt vårt pedagogiska ramverk arbetar vi med individen i centrum. I rollen som lärare ingår att planera, genomföra och följa upp undervisningen och elevernas lärande. Även mentorskap förekommer i samarbete med klasslärare. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har lärarexamen alternativt erfarenhet av att arbeta som lärare med barn och ungdomar med funktionsvariationer. Meriterande om du kan undervisa även i andra ämnen. Som person är du strukturerad, prestigelös och flexibel och har förmåga att se elevers olika behov och styrkor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det här får du hos oss: Möjlighet att arbeta i små undervisningsgrupper. Kollegialt lärande - nära samarbete med kollegor, elevhälsoteam och rektor. Jobba tillsammans i sammansvetsade team med specialpedagogiska utmaningar. Kompetensutveckling via vår utbildningsorganisation Lära. Förmånsportal med rabatter och förmåner. Vi har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvård- och skobidrag. Titta gärna på Mellansjö skolas Instagram: https://www.instagram.com/nyti... Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Föräldraledighetsvikariat 100% Lön: vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 2025-05-05 - 2025-12-19 Sista ansökningsdag: 2025-03-03Facklig kontakt: Sveriges Lärare 077-515 05 00 Innan anställning ska du uppvisa ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Bli en Mellansjöare!" nedan. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Om tjänsten Transdev i Norrort (Täby, Åkersberga, Vallentuna) söker flera bussförare att anställa. Som bussförare i Norrort utgår du främst från vår depå i Täby men även Åkersberga och Vallentuna. Vi söker både tillsvidareanställda och behovsanställda. Arbetsuppgifter Framföra bussen i linjetrafik Ge våra resenärer en enkel, trygg och trevlig resa Framföra fordonet enligt lagen Hälsa och välkomna passagerare ombord på bussen Rapportera in trafikstörningar och avvikelser till trafikledningen Rapportera fordonsfel och skador på bussen Kvalifikationer Har ett giltigt D-körkort Har ett giltigt Yrkeskompetensbevis (YKB) Har ett förarkort till digital färdskrivare enligt Transportstyrelsen Behärskar svenska i tal och skrift Viktigt för rollen som bussförare är också din körförmåga! Du är en duktig förare som för fram fordonet på ett tryggt och säkert sätt med miljötänk i grunden. Du är ansvarsfull och kan behålla lugnet även i stressiga trafik- och kundsituationer. Vad vi erbjuder Hos oss välkomnas du av professionella kollegor i en omtänksam och varm arbetsmiljö. Vi satsar på löpande kompetensutveckling, erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag, kollektivavtalad tjänstepension och mycket mer. Omfattning: Heltid/deltid/behovPlaceringsort: TäbyAnställningsform: 6 månaders provanställning, tillsvidareanställningStartdatum:Omgående el datumLön:enligt BBA Du är viktig för oss och därför erbjuder vi dig: Ett så bra schema som möjligt, utifrån den trafik vi kör. Utbildning och vidareutveckling Årligt friskvårdsbidrag på 3000kr Förmån hos 24seven årskort rabatterat med 1000kr Förmånlig sjukvårdsförsäkring Vi strävar efter en bred spridning i ålder, bakgrunder och jämn könsfördelning. Vi tror på att behandla alla lika och ge alla samma möjligheter, oavsett var du kommer ifrån – eller vart du är på väg! Om rekryteringsprocessenLåter detta som ditt nya jobb? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 2025-05-31 Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare:Vilson Gashi E-mail [email protected] (observera! vi kan inte behandla ansökningar som inkommer via mail) Om oss Transdev Sverige har cirka 6 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB!Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation.Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg.Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar.På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder- Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning- Generöst lönesystem- Goda möjligheter att växa inom bolaget- Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision!Vi söker dig som- Har B-körkort- Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar- Trivs med att jobba självständigt- Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå- Är positiv och ser lösningar hellre än problem- Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål- Behärskar svenska flytande i tal och skriftSök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande. AI svar på annonsen bortsorteras.
Om arbetsplatsen Ersta hemtjänst är en del av Ersta diakoni och bedriver stöd och omsorg i vardagen för att våra kunder ska kunna fortsätta att bo hemma. Vi finns i Stockholmsområdet, Gävle och Sundsvall. Nu söker vi sommarvikarier till vår verksamhet i Täby! Som sommarvikarie hos oss får du......ett självständigt, socialt, varierande och utvecklande jobb där du kommer att lära känna olika individer och få ta del av deras livshistorier...bli en del i ett starkt team där vi stöttar varandra och har roligt på jobbet...möjlighet till extraarbete efter sommaren, förutsatt att samarbetet fungerar väl. Om rollen Inom hemtjänsten är ingen dag den andra lik! Du hjälper till med det som våra kunder inte klarar av att utföra själv i vardagen på grund av fysiska, psykiska eller sociala omständigheter, och utifrån vad biståndsbeslutet säger. Det kan vara personlig omvårdnad, inköp av mat, städning, promenader eller andra sociala aktiviteter, eller att vara sällskap i samband med läkar- eller frisörbesök. Vår värdegrund "Se hela människan" genomsyrar allt vi gör. Som ny hos oss får du en introduktion som består av två delar; en informativ del där du får veta mer om våra policys, rutiner och genomgå några korta webbutbildningar och en praktisk del där du tillsammans med en handledare går ut på besök till våra kunder. Du får gå ett antal introduktionspass så att du känner dig trygg innan du börjar arbeta själv. Din handledare och andra i verksamheten finns såklart tillgängliga om du skulle behöva fråga något eller behöver hjälp.Som sommarvikarie får du ett fast schema eftersom du arbetar i stället för en medarbetare som är ledig. Arbetstiderna är varierande och du förväntas kunna arbeta både vardagar och vissa helger. Du kan önska arbetstider om du till exempel föredrar att arbeta dagtid eller kväll, så länge det fungerar för verksamhetens och framför allt kundernas behov. Vem är du? För det här jobbet är din personlighet det allra viktigaste! Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med människor, har ett engagemang för ditt arbete och en drivkraft att utveckla och förbättra. Du är samarbetsinriktad, flexibel och har ett gott bemötande mot de du möter - oavsett om det handlar om medarbetare eller personer som du ska ge stöd åt. Du delar Erstas värdegrund om att se hela människan och våra värdeord; professionalism, tillit och hopp. Din erfarenhet För att sommarjobba hos oss behöver du: vara över 18 år kunna uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift ha B-körkort, eftersom du behöver kunnaköra bil mellan kunderna Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom hemtjänst eller annan äldreomsorg, men det är inget krav. Vi ser också positivt på om du har en påbörjad omvårdnadsutbildning på gymnasienivå, en påbörjad sjuksköterske-, fysioterapeut-, arbetsterapeut, socionom- eller läkarutbildning eller är utbildad undersköterska. Övrigt om rekryteringen Urval sker löpande - skicka in din ansökan så snart som möjligt! Inför anställning kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. Kontaktperson: Evelina Demenstam, Gruppchef, [email protected] Ana Lopez, Gruppchef, [email protected] Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Letar du efter en möjlighet att utvecklas, tjäna pengar och bygga en framgångsrik karriär? På Konnect söker vi engagerade och målinriktade medarbetare till vårt säljteam i Stockholm. Vad innebär rollen? Som innesäljare hos Konnect blir du en del av ett dynamiskt team där telefonen är ditt främsta verktyg. Du kommer att representera några av Sveriges mest välkända varumärken och arbeta både med nyförsäljning och merförsäljning. Vi erbjuder en inspirerande miljö där personlig utveckling står i centrum – målet är att du ska bli den bästa versionen av dig själv, både som person och som säljare. Hos oss får du: - En utvecklande arbetsplats där din personliga och professionella resa är i fokus. - En tydlig karriärväg med möjlighet att avancera inom företaget. - En stabil grundlön, generös provisionsmodell och bonustrappa som belönar prestation. - Toppmodern kontorslokal i Stockholm. - En positiv och stöttande arbetskultur med tävlingar, AW:s och regelbundna aktiviteter. Vem är du? Vi söker dig som är: - Driven, målinriktad och redo att ge allt för att nå resultat. - Nyfiken på att lära dig mer om försäljning och utvecklas som person. - En teamplayer som trivs i en energirik och social miljö. - Minst 18 år och bor (eller är på väg att flytta) till Stockholm. Tidigare erfarenhet är inget krav – vi tror på att talang och rätt inställning är nyckeln till framgång. Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att välkomna dig till Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
OMRÅDE Hälso och sjukvård YRKESINRIKNING Sjuksköterska, Biträdande Enhetschef ANTAL SOM SKA ANSTÄLLAS 1 ANNONSRUBRIK Vill du bli en del av en fantastisk arbetsplats? SPSV Byle Gård Forenede Care AB söker Biträdande Enhetschef. BESKRIVNING AV VERKSAMHETEN Byle Gård är en specialiserad palliativ vårdavdelning som ligger i utkanten av Täby Kyrkby. Avdelningen har 18 vårdplatser för palliativ slutenvård. På avdelningen vårdar vi huvudsakligen patienter med avancerad tumörsjukdom men även andra diagnosgrupper i livets slutskede förekommer. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vi bedriver vård med kvalité, vi har t.ex. egen kock som lagar maten till våra patienter. Hos oss är inget omöjligt! Här får du ingå i en erfaren och kompetent arbetsgrupp med lång erfarenhet av palliativ vård. Vi tycker att teamarbete och samverkan är viktigt. Enheten verkar för att ligga i framkant inom den specialiserade palliativa vården. Flera av dina blivande arbetskamrater är specialistutbildade inom palliativ vård. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på en palliativ vårdavdelning, samt administrativa uppgifter som Biträdande Enhetschef. Vi arbetar efter den palliativa vårdens värdegrund som är närhet, helhet, kunskap och empati, där patientens fysiska, psykiska, existentiella och sociala behov står i centrum. Personcentrerad vård är utgångspunkten och flexibilitet är viktigt för oss. KVALIFIKATIONER Sjuksköterskeutbildning, med några års erfarenhet, gärna med erfarenhet av ledarskap och/eller palliativ vård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. KRAV Sjuksköterskeutbildning ARBETSTID/VARAKTIGHET Tillsvidareanställning, tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Provanställning tillämpas. LÖN Månadslön, kollektivavtal finns TILLTRÄDE 2025-05-01 eller enl. överenskommelse. SISTA ANSÖKNINGSDATUM 2025-03-31 Intervjuer kommer att ske fortlöpande, varav tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. KONTAKTPERSON Linda Lilius, Enhetschef Mobil: 0733- 581 685 Mail: [email protected] UTDELNINGSADRESS Jarlabankes väg 46 POSTNUMMER 187 77 POSTORT Täby KOMMUN Täby LÄN Stockholm
Välj ett jobb för att visa detaljer