Jobba dagtid som personlig assistent -Tibro

Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en aktiv kille med glimten i ögat på 30 år och som bor i egen lägenhet i Tibro. Som hans personliga assistent kommer du hjälpa honom i hans vardag med bland annat kommunikation, personlig hygien, och att vara med honom på sin dagliga verksamhet. Du som söker är tjej/kvinna och har du tidigare erfarenhet av autism är det en fördel, men störst vikt kommer läggas på personlig lämplighet. Du ska ha ett genuint intresse för att arbeta med människor och ha en förmåga att läsa av och anpassa ditt bemötande efter personen. Tycker du även om att vara ute och promenera så kommer du trivas och passa för detta jobb. Körkort är en fördel. 1 tjänst med tjänstgöringsgrad 75 % där arbetstiden är dagtid måndag till fredag. Tjänsten inleds med bredvid gång då det är viktigt att du känner dig säker i de arbetsuppgifter som ingår i arbetet. Kollektivavtal Personlig assistent Fremia – Kommunal Välkommen med din ansökan märkt ”TK” senast 2024-04-30 till arbetsgivaren på e-post: [email protected] Endast kandidater som blir aktuella för intervju kommer bli kontaktade. Vi efterfrågar referenser. SkaraborgsAssistans är ett brukarkooperativ som ägs och drivs av assistansberättigade medlemmar. Vi är idag 47 medlemmar med ca 350 personliga assistenter. Medlemmarna är sina egna arbetsledare alternativt har en vice arbetsledare till sin hjälp. Vår verksamhet verkar helt utan vinstintresse. Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension samt vi anordnar utbildningar till dig som anställd. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder självklart friskvårdsbidrag till alla våra anställda och är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! Mer info: www.skaraborgsassistans.com

28 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Projektledare till implementering av ett nytt affärssystem

Har du en förmåga att planera och vill ansvara för implementeringen av ett nytt affärssystem inom träindustrin? Då är denna tjänst något för dig! Om tjänsten Som IT-projektledare är det du som har ansvaret för att planera implementeringen av ett nytt affärssystem från början till slut. Vi söker dig som är redo att anta utmaningarna inom den snabbt utvecklande teknologiska framtiden. I rollen som proaktiv ledare får du möjligheten att vara den drivande kraften i implementeringsarbetet, leda teamet och vara ansvarig för att forma tekniska projekt från dess konception till dess fullbordan. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer exempelvis bestå av: • Utforska och implementering av Monitor för att möta kundens framtida krav • Utveckla och genomför strategiska projektplaner • Samordna och inspirera team för att maximera projektets framgång I dagsläget är implementeringstiden ca 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Därav finns det även möjlighet att offerera för dig som är interimskonsult och bedriver ett eget bolag. Tjänsten sker under dagtid och kräver att vara fysiskt på plats måndag-fredag. Om dig Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av att forma och genomföra strategier för transformation och digitalisering. I rollen som IT-projektledare hos vår kund ser vi även att du har lätt för att anpassa dig till förändringar och hantera komplexa tekniska utmaningar, samt förmåga att skapa samarbete. Krav: • Cirka 3-5 års erfarenhet av tekniska projekt i ledande position • Erfarenhet av rollen som projektkoordinator • Erfarenhet av att utforma och genomföra tekniska strategier • Stark förståelse för aktuella teknologier och trender • God kommunikationsförmåga • Förmåga att navigera genom tekniska förändringar • Erfarenhet och minst 2 års erfarenhet av Monitor Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än annonseringstid. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest som automatiskt skickas ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen. Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected] Sista ansökningsdatum är 30 april - välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Apotekschef

Vi på Apoteket Svanen i Tibro välkomnar dig till en spännande roll där du får möjlighet att bli vår nya Apotekschef! Apoteket Svanen är beläget i ett aktivt mråde intill vårdcentralen. Med en trogen kundkrets inklusive vårdboenden, är vi mer än bara ett apotek – vi är en vital del av den lokala gemenskapen. Detta är en perfekt grund för dig som med din passion och företagsamhet har potentialen att skala upp vår försäljning och höja vår verksamhet till nya höjder. Om rollen Du kommer att spela en central roll i ledningen och driften av Apoteket Svanen, strategiskt placerat inom region Västra Götaland-Jönköping. Med ett team av sju engagerade medarbetare, är ditt uppdrag att inte bara upprätthålla, utan också utveckla apotekets verksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Säkerställa att arbetsplatsen upprätthåller höga standarder inom kvalitet, säkerhet och miljö Ansvara för att nå försäljnings- och resultatmål Driva rekrytering och bemanning för att säkerställa arbetsstyrkan på apoteket Initiera och underhålla samarbeten med lokala aktörer för att utvidga apotekets affärsverksamhet Utveckla och coacha teamet för att möta behoven inom apoteksbranschen Dina kompetenser Vi söker dig som har en stark ledarförmåga, gärna med erfarenhet från försäljning och en förmåga att uppnå uppsatta mål. Du trivs i en målinriktad miljö och kan effektivt förmedla visioner och mål till ditt team. Du har tydlig kommunikation och är bra på att bygga relationer och skapa en samarbetsdriven kultur. Du har minst några års erfarenhet inom apoteksbranschen. Du trivs med struktur och är noggrann Är målinriktad med god förmåga att identifiera nya möjligheter och strategier för att uppnå uppsatta mål Att ha bakgrund som farmaceut är en fördel, men inte ett krav. När det känns rätt Tveka inte att ta steget och utforska vad denna roll kan betyda för dig. Ansök idag och låt oss tillsammans utforska möjligheterna! Urval och intervjuer sker löpande.

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
C-Chaufför till Remondis Tibro

Nu söker vi lastbilschaufförer med C-körkort samt YKB till Remondis Sweden AB som utgår ifrån Tibro Har du erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär? Vi söker dig som är noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre! Om tjänsten Som C-Chaufför kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära vardagliga arbetsuppgifter kopplade till renhållning och sopbil så som insamling av mat- och restavfall men också en del fastighetsnära insamling av förpackningsmaterial åt verksamheter. Anställningen är på heltid med start så snart som möjligt och man kommer utgå från Remondis depå i Tibro. Arbetstiderna är dagtid och kan under perioden variera men oftast kl 06:00-15:00 Tjänsten som C-chaufför är ett konsultuppdrag med anställning hos Adecco. Start omgående eller enligt överenskommelse. Om dig Vi söker dig som minst har C-körkort och YKB-behörighet. Meriterande är tidigare erfarenhet från renhållningsarbete och i synnerhet från baktömmande lastbil samt kännedom kring det geografiska lokalområdet. Som person har du förmåga att arbeta självständigt och är ansvarsfull och noggrann i det du gör. Du är även en social person och inte rädd för att prata då kundkontakter sker dagligen. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare William Maklin via [email protected]  Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan! Sökord: C-Chaufför, lastbil, C-körkort, miljö, Tibro, Remondis, Adecco

22 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Jag söker personlig assistent som vill ansluta till mitt team!

Om rollen: I hjärtat av den pittoreska landsbygden, där tystnaden endast bryts av naturens egna ljud, bor jag – en aktiv och beslutsam kvinna på 67 år. På grund av min livssituation och de specifika kraven för denna position, ser jag gärna att du som söker är kvinna. Att ha körkort och vara van vid att köra bil är ett måste, eftersom vårt hem är beläget där kollektivtrafikens räckvidd inte når. Även om jag oftast kör bilen själv, behöver jag att du kan ta över ratten när det behövs. Detta arbete handlar om service, inte vård. Jag leder mitt eget liv och värderar mitt oberoende högt. Som min assistent kommer du att spela en central roll i att möjliggöra detta genom att vara min förlängda arm i vardagen. Arbetstiderna omfattar både dag- och kvällstid, Jag söker både dig som kan arbeta extra när behovet uppstår och det finns också en tjänst på ca 10,5 timmar per vecka i genomsnitt med möjlighet till mer. Du kommer att bistå mig med ett brett spektrum av uppgifter – från hushållsarbete till personlig omvårdnad, och allt däremellan. Din fysiska styrka är viktig då arbetet kräver det, till exempel när ved ska bäras in eller trädgårdsarbete står på agendan. Om dig: Du behärskar svenska språket väl, både i tal och skrift, för att tydligt kunna förstå och följa instruktioner. Ditt arbete kommer också att inkludera omvårdnad av vår fyrbenta familjemedlem, så det är viktigt att du inte är allergisk eller rädd för hundar. Erfarenhet inom personlig assistans är inte ett krav; det som verkligen räknas är din personlighet och förmåga att bygga en relation baserad på ömsesidig respekt och förståelse. Integritet, tystnadsplikt, självständighet och flexibilitet är grundpelare i denna roll. Vi erbjuder en unik möjlighet att vara en tillgång i mitt liv, samtidigt som du blir en del av en familjeliknande atmosfär. Om du känner att detta stämmer in på dig, ansök tjänsten nu! Din arbetsgivare: STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se

21 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Sommarjobb som personlig assistent i Tibro.

Vi söker nu en kvinnlig medarbetare som vill arbeta som personlig assistent under sommarperioderna. Mannen som söker för sin egen talan, är rullstolsburen och behöver assistans i vardagen. Arbetet innefattar stöd vid vissa förflyttningar, handräckning vid dusch, matlagning, hushållssysslor, trädgård etc. Du ska ha lätt för att kommunicera och vara lyhörd till den assistansberättigades självbestämmande. Tjänstgöringsgrad: 100% (v.25-v32) Din arbetsgivare blir Din personliga assistans Falköping, Assistansbolaget i det lilla formatet med den breda kompetensen, läs mer på vår hemsida, https://dinpa.se/ Vi tillämpar individuell lönesättning enligt vårt kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion vid nyanställning samt friskvårdsförmåner. Välkommen med din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
20 april 2024
Mio söker backend-utvecklare till servicekontoret!

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Till Mios servicekontor i Tibro söker vi nu en backend-utvecklare med passion för teknik och innovation. Vi söker dig som vill vara en del av ett växande team där du kommer göra skillnad, på riktigt. Mio befinner sig på en spännande expansionsresa och söker nu fler skickliga utvecklare till IT-avdelningen Om tjänsten I rollen som integration- och systemutvecklare kommer du att vara en del av IT-avdelningens verksamhetsutveckling. Avdelningen ansvarar för ett brett spektrum av områden med bland annat projektledning, integrationer, business intelligence (BI), affärssystem, utbildning, IT-säkerhet och butikssystem. Du kommer att arbeta nära andra delar av Mios centrala verksamhet och vara med och forma lösningar som påverkar hela Mios ekosystem. Dina arbetsuppgifter som integration- och systemutvecklare kommer huvudsakligen att vara: - Verktygen du kommer använda mest är C# .Net och Azure. - Design och utveckling av integrationer och verksamhetsnära funktioner. - Utveckling av BI-lösningar som stödjer hela Mios systemlandskap. - Aktivt deltagande i Scrum-team för att kontinuerligt förbättra och effektivisera vår verksamhet. Kvalifikationer Vi söker dig som har en stark passion för kodning och teknik. Vi ser helst att du har en flerårig erfarenhet av backend-utveckling och betraktar dig som senior, därmed känner du dig trygg i din expertis. För oss på Mio är det viktigt att arbeta tillsammans och därför vill vi att du ser lagarbete som givet och värdesätter samarbete och kunskapsdelning. Erfarenhet av arbete med M3 och Enterprise Messaging ser vi som meriterande. Har du dessutom erfarenhet av arbete mot logistik och retail är det extra meriterande. Placering Tjänsten är placerad på Mios servicekontor i Tibro, en miljö som främjar kreativitet och utveckling tillsammans med övriga avdelningar i Mios centrala verksamhet. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Tillsättning av tjänsten kan komma att ske före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Kontakt Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Urban Larsson, IT-verksamhetschef: [email protected], 076-720 09 18 Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Stefan Johansson: [email protected]   Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja som erbjuder möbler och inredning för alla hem, rum och stilar. I över 60 år har vi hjälpt våra kunder att skapa hem som de kan trivas i och vara stolta över. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån ett gemensamt koncept. Entreprenörskapet är en stark drivkraft i företagets kultur och bidrar med motivation, arbetsglädje och förändringsvilja. Viktiga värdeord är kunskap, passion, laget och affärsmässighet. Visionen att inspirera våra kunder att förnya sina hem driver utvecklingen framåt.

21 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
PERSONLIGA ASSISTENTER TIBRO

Är du en ansvarsfull och omtänksam person som ser en framtid som personlig assistent? För rätt person finns här ett fantastiskt viktigt och fint arbete. Som assistent hos denna rullstolsburna kvinna söker vi dig som förstår vikten av gott samarbete med kunden, kollegor och oss som assistansanordnare. Du erbjuds här ett arbete där din insats märks och uppskattas. Du får utbildning och introduktion på plats men får också tillgång till vårt utbildningsprogram och friskvård. Hos vår kund centralt i Tibro söker vi nu efter dig som vill bli en trygg och värdefull assistent och kollega. Vi arbetar efter dagliga rutiner, dokumentation och har regelbundna APT. Vi ser gärna att assistenter här har en positiv och lättsam inställning. En positiv och påhittig problemlösare som ser lösningar i stället för problem - det är vad vi behöver! Som assistent här stärker och stöttar du i vardagliga sysslor men även vid aktiviteter som ger guldkant i livet. För denna kvinna är det att måla, titta i affärer och andra små utflykter. Det dagliga arbetet består av att stötta i det som vår kund inte klarar att göra själv. Vår kund behöver hjälp med allt från matning till hygien, träning och andra vardagliga sysslor som inköp, tvätt och städ. Vi erbjuder trevliga kollegor och en kund som verkligen uppskattar sina assistenter. Assistentens roll och erfarenhet Kvinna (gärna med livserfarenhet) eftersom vår kund känner sig mer bekväm och trygg med kvinnor som assistenter. Som person behöver du vara noggrann, ansvarstagande, lyhörd, initiativrik och positiv. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Meriterande erfarenheter · Erfarenhet från arbete inom vård/omsorg. · Svenska i tal och skrift. Arbetstider/tjänstgöringsgrad · En tjänst 50% + jour. · Ett vikariat 50% + jour fram till och med sista augusti. Tjänsten över går till en deltidstjänst. · Pass under alla dygnets timmar. Om lön · Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal. · Vi erbjuder friskvård. Kontaktpersoner Kundansvarig: Lotta Lehn E-post: [email protected] Märk din ansökan med: TIBRO Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

19 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Innesäljare

Innesäljare / Säljare till Tibro Vi på Jari Safe jobbar för att skapa säkra miljöer med tekniska skydd mot skadegörelse, inbrott och brand. Hos oss får du chansen att arbeta mot flera av Sveriges ledande företag. Ditt arbete innebär mer än att bara sälja – det är att skapa trygghet för våra kunder. Så, är du den lyhörda och strukturerade säljaren vi söker? Om tjänsten Som säljare hos oss är du en nyckelperson och du kommer att erbjuda skräddarsydda lösningar inom säkerhet för våra kunders behov. En viktig del av arbetet innebär att hantera inkomna förfrågningar. Du har en central roll i att aktivt hitta nya affärer och bygga förtroende som stärker vår kundbas. Samtidigt ingår du i ett team på fem personer där vi löser utmaningar och växer tillsammans. Du kommer att utgå från vårt kontor i Tibro där vi är 8 anställda. Vad har Victor Holmberg, säljare, att säga om hur det är att jobba på Jari Safe? "Eftersom vi säljer kundanpassande lösningar blir jobbet väldigt stimulerande. Ena stunden hjälper man en skola med en jalusi till en matbespisning, och nästa dag en tung industri med ett omfattande brandskydd. Det finns en väldigt fin lagkänsla, inte bara i vårt team på Jari Safe, utan också med vårt rikstäckande montörsnätverk. Vi vill alla åt samma håll och är väldigt måna om att kvalitén håller hög nivå hela vägen.” Vad säger Terje Mortensen, koncernchef? "Vi vet att ständig förbättring är nyckeln till framgång, och våra medarbetare är hjärtat i den processen. På jobbet har vi inte bara kul, vi är personliga och visar vår expertis varje dag. Kundens säkerhetsbehov är vårt fokus, och vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet i varje affär." Dina arbetsuppgifter Sälja kundanpassade säkerhetslösningar Personlig kundkontakt främst via telefon, mail samt till viss del fysiska kundbesök Aktivt identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter Underhålla och stärka befintliga kundrelationer Delta i utvecklingen av våra affärsområden, inklusive service och eftermarknad Din profil För att trivas och lyckas som säljare hos oss tror vi att du är/har: Insiktsfull och problemlösare - du har en förmåga att sätta dig in i kundens situation och hitta riktigt bra lösningar Initiativrik och strukturerad - du tar ansvar för ditt arbete och är mån om att utvecklas och lyckas i ditt område Utmärkt kommunikationsförmåga - du är skicklig på att förmedla ditt budskap i tal och skrift Positiv och med känsla för service - du har en naturlig förmåga att skapa och underhålla starka kundrelationer Vi ser det som ett plus om du har erfarenhet av en liknande tjänst, eller vana av att arbeta i eller mot byggbranschen. Vi erbjuder Jari Safe har alltid kunden i fokus då vi vill skapa positiva och långsiktiga kundrelationer. Vi är ett litet företag med en familjär känsla som ger dig möjlighet att forma och utveckla dig själv och samtidigt bidra till Jari Safes utveckling. Välkommen med din ansökan! Vid frågor om tjänsten kontaktar du Terje Mortensen, [email protected], 072-1775875. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker från vecka 15 och framåt. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Ansök via ansökningsknappen. Vi har redan beslutat kring annonserings- och rekryteringstjänster och undanber oss vänligen samtal kring detta. Om oss på Jari Safe AB Vi har jobbat sedan 1986 med vår största drivkraft - att göra samhället säkrare med produkter för skydd mot brand, inbrott och skadegörelse. Som ett av Sveriges ledande företag i branschen står vi för kvalitet och långsiktighet i allt från uppmätning och installation, till förmånliga serviceavtal. Vi tillverkar kundanpassade produkter på vår fabrik i Tibro och har även ett säljkontor i Göteborg. Jari Safe ingår i DAGUS AB, en privatägd koncern som verkar inom flera olika branscher. Koncernen har närmare 100 anställda och omsätter 250-300 miljoner årligen.

18 mars 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
EKONOMICHEF TILL TIBRO ENERGI AB

Tibro Energi söker en engagerad och kompetent Ekonomichef för en spännande roll inom energibranschen! Som en del av ledningsgruppen kommer du att vara en central aktör i att driva och utveckla deras ekonomiska processer och strukturer. Om du är en driven ledare med en passion för ekonomi och har förmågan att navigera genom förändringar, då kan detta vara rätt roll för dig! Din vardag Din roll sträcker sig över flera ansvarsområden. Du kommer att vara en aktiv del av ledningsgruppen och delta i strategiska diskussioner samt styrelsemöten där dina insikter och ekonomiska analyser är avgörande för beslutsfattandet. Du har ansvaret för att leda och utveckla ekonomiavdelningen samt att arbeta med budgetsammanställning, planering, bokslut och deklarationer. I tjänsten ingår även kvartalsredovisning, årsredovisning samt att ta fram statistik och nyckeltal. Genom ekonomisk controlling och kontinuerligt förbättringsarbete säkerställer du att företagets ekonomi är välorganiserad och i linje med våra långsiktiga mål samt verkar som ett stöd för verksamheten. Vi kan erbjuda dig en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Som en del av ett litet bolag och en nära ledningsgrupp har du korta beslutsvägar och stor möjlighet att påverka företagets riktning och utveckling. Vem är du? Som person är du positiv och driven samt har god förmåga att skapa förtroende, engagemang och delaktighet i de sammanhang du deltar i. Du är en coachande ledare som gärna delegerar uppgifter till självständiga och kompetenta medarbetare. Du har erfarenhet av olika ekonomiska system samt Officepaketet. Därutöver ser vi att du har: - Körkort B - Ekonomiutbildning på högskolenivå - Tidigare erfarenhet av liknande positioner - Tidigare ledarerfarenhet eller erfarenhet av ledande positioner Meriterande: - Erfarenhet av processutveckling - Kunskap inom HR - Erfarenhet av förbättringsarbete Om du är redo för en spännande utmaning och vill vara en del av vårt dedikerade team ser vi fram emot att höra från dig! Vill du veta mer? I den här rekryteringen samarbetar Tibro Energi med Nexer Recruit, får du tjänsten kommer du att anställas av Tibro Energi. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Stefan Larsson på telefonnummer: 46 73846816 (tel:+4673846816) eller via e-post: [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2024-03-13. Om Tibro Energi Tibro Energi AB är ett dotterbolag till Tibro Elnät AB som ägs av Tibro Kommun. Vi är 19 anställda som finns tillgängliga dygnet runt årets alla dagar för våra kunder. Tibro Energi skall vara det självklara valet för Tibro Kommuns invånare och leverera ett prisvärt utbud med lokal förankring. Vi skall även vara den goda samarbetspartnern för att bidra till en grön och hållbar framtid genom ett långsiktigt arbete som förbättrar livskvaliteten i samhället. Våra områden sträcker sig över elnät, elhandel, elproduktion och stadsnätet med fiberanslutningar.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024