Lediga jobb i Timrå
Sök totalt 47 lediga jobb i Timrå
Att ha jobbat med försäljning har alltid varit en bra språngbräda i karriären, oavsett vad du har för planer för framtiden. Givetvis ser vi ett stort värde i alla som stannar och gör livslång karriär i vårt företag, men flera chefer och ledare i andra branscher har fått sina jobb tack vare den certifierande säljutbildningen de fått hos oss. Vi erbjuder Dig: En grundlig certifierad säljutbildning Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning Anpassat flexibelt arbetsschema Löpande vidareutbildning Feedback och stimulans Motiverande tävlingar och företagsresor (Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi ofta åker till varmare platser!) Goda möjligheter att avancera inom företaget Teambuilding och Kick-offer Du kommer att marknadsföra multimaskinen Clear Sky, ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier, mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Du har körkort & tillgång till egen bil. Villkor, lön och förmåner Inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. Därför har säljarna hos Bright Nature AB: * Heltidslön på 24 500 kr i månaden * En av marknadens högsta provisioner ovanpå den fasta lönen * Trygghetsförsäkring * Tjänstegrupplivförsäkring * Provanställning i 6 månader som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes Ett par röster om jobbet ”Vi får mycket stöd och tips på hur vi kan förbättra oss. Man har daglig kontakt med säljcoach/gruppledare som checkar in och kollar läget om man behöver hjälp med något, vilket gör att man känner sig sedd.” – Angelica, 30 år ”Jag var själv nöjd kund till företaget i flera år innan jag sökte jobbet och har nu jobbat här i över 10 år. Jag gör bara nån demo per dag och har anpassat schemat för att hinna med min yoga och övriga fritidsintressen.” – Pernilla, 67 år Om Clear Sky Clear Sky tillverkas och monteras helt för hand på sin egen fabrik i Tyskland. Clear Sky har en mängd olika funktioner och användningsområden. Den är i grunden en portabel luftrenare med många olika användningsområden. Den kan bl.a. rekonditionera bilen invändigt, rengöra mattor, tvätta fönster, m.m utan kemikalier. I samtliga moment renar den samtidigt luften upp till 99,9996%. Produkten är 100 % återvinningsbar och är mycket energisnål, en kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier. Den har funnits på marknaden i över 20 år och säljs idag i 49 länder över hela världen med drygt 10 000 medarbetare och en årlig omsättning på ca 7,5 miljarder kr. Välkommen in med din ansökan redan idag! Sökord Säljare, flexibelt schema, fast lön, hög provision, tävlingar, miljövänligt
Timrå ligger vid kusten mitt i Sverige, mellan två städer med ett perfekt samspel av hav, skog, berg och vildmark. Här finns landsbygd, industrier och ett växande näringsliv. Här finns plats för upplevelser, äventyr eller bara lugn och ro med ett bekvämt avstånd till shopping och nöjen. Vi arbetar för att göra det enklare att leva, växa och mötas med visionen - Timrå en stark kommun i en växande region! Beskrivning Timrå kommun söker dig som vill jobba som timvikarie inom någon av våra verksamheter. Vi ser det som en fördel om du kan påbörja en inskolning redan nu. Vi söker vikarier till alla våra verksamheter; Hemtjänst, Vård- och omsorgsboende, Personlig assistans och LSS-verksamheter. Arbetsuppgifter I arbetet stödjer du människor i deras vardag. I arbetsuppgifterna ingår att tillgodose varje individs behov och beviljade insatser. Det gör du tillexempel genom god omvårdnad, stöttning med hygien, klädsel, toalettbesök och mathållning, utevistelse/promenad, medicinska insatser som att t ex överlämna medicin samt serviceinsatser som städning och tvätt. Att arbeta inom vård- och omsorg innebär obekväma arbetstider som dag, kväll, helg och nattarbete. Många gånger även att hoppa in med kort varsel. Kvalifikationer Vi söker dig som vill vara en stöttande och hjälpande hand till de som behöver det mest. Som person vill vi att du är noggrann och lyhörd, ser andras behov och vill bidra med din positiva anda i arbetet med ett gott bemötande. Du behöver vara stresstålig, flexibel, ansvarsfull och samarbetsvillig samt kunna ta egna initiativ. Det är viktigt att kunna kommunicera med brukare, anhöriga och övrig personal, och även att kunna hantera dator/mobil för att t.ex. dokumentera. I första hand så söker vi utbildade undersköterskor, men vi tittar även på erfarenhet och personlig lämplighet. Vid eventuell anställning kommer du måsta visa upp ett giltigt utdrag ur belastningsregistret, det vi efterfrågar heter "kontroll av egna uppgifter". Välkommen in med din ansökan. Vi tittar igenom alla ansökningar och tar därefter kontakt med lämpliga sökanden. Det är många som söker och därför kan det ta tid innan man får någon återkoppling. Har du frågor, kontakta Bemanningsenheten 060-16 33 67 I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare. Timrå kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Region Västernorrland är en av länets största arbetsgivare med cirka 6500 medarbetare. Tillsammans arbetar vi för att utveckla regionen, hälso- och sjukvården och tandvården. Hos oss får du möjlighet till ett arbete där du gör skillnad för invånarna, i ett län som erbjuder både aktivitet och avkoppling. Folktandvården Västernorrlands grundläggande uppdrag är att bidra till liv och hälsa i Västernorrland genom att verka för en god munhälsa på lika villkor. Vi erbjuder allmäntandvård, sjukhustandvård och har specialisttandvård inom en rad olika områden. ROLLEN SOM TANDLÄKARE Under ditt första anställningsår kommer du att starta din period på Tandakademin. Tandakademin pågår under ett år. En dag i veckan träffas alla nya tandläkare vid den klinik där Tandakademin för närvarande är placerad. Där får du anpassad vidareutbildning, patienter som verkligen främjar din utveckling samt hjälp och stöd av några av våra erfarna handledare. Genom nära handledning och samarbete i ett mindre team skapas förutsättningar för tryggt och effektivt lärande. Efter fullgjort år vid Tandakademin är du redo att fortsätta din utvecklingsresa hos oss, vid någon av våra kliniker i länet: Örnsköldsvik, Domsjö, Bredbyn, Härnösand, Kramfors, Höga Kusten, Sollefteå, Ånge, Timrå samt våra kliniker i Sundsvall: Sundsvall Centrum, Kvissleby, Nacksta, Matfors och Alnö. Vi söker dig som nyligen examinerats eller snart ska få svensk tandläkarlegitimation och som är intresserad av en trygg start och bred utveckling inom allmäntantandvård. För att passa i det team av nya tandläkare vi nu sätter samman behöver du vara en lagspelare med intresse och förmåga att samarbeta i grupp. I mötet med patienter är du lyhörd och kommunikativ. Ett krav är att du behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Vidare är du noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbete. Du har förmåga att fokusera på rätt saker och kan uppträda tryggt och stabilt även i stressiga situationer. Låter det spännande? Känner du igen dig i det vi söker? Varmt välkommen med din ansökan! Skriv i din ansökan, vid vilken klinik du helst önskar ha din placering samt om det även finns några andra kliniker som du kan tänka dig att jobba på. I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval, så vi rekommenderar dig att skicka din ansökan så snart som möjligt. Vill du veta mer är du varmt välkommen att kontakta oss! Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Du får tillgång till regionens friskvårdsanläggningar i Sundsvall, Härnösand, Örnsköldsvik samt Sollefteå. Genom din anställning hos oss har du flera anställningsförmåner som exempelvis tillägg till föräldraförsäkringen, extra semesterdagar när du fyllt 40 år, möjlighet att löneväxla till tjänstepension. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Region Västernorrlands arbetsplatser är rökfria och vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. I vår region är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske.
Har du truckkort och letar efter ett extrajobb? Nu söker vi personer som vill arbeta på terminal! För kunds räkning söker vi terminalarbetare som vill stärka deras team vid behov i Timrå! Arbetspassen är förlagda nattetid mellan 00.10-08.10 och arbetsuppgifterna består främst av truckkörning samt sortering av paket och gods där en del tunga lyft kan förekomma. Truckkort A1-4 samt B1 ett krav för att vara aktuell för tjänsten. Detta är ett bemanningsuppdrag där du kommer vara anställd av StudentConsulting men arbeta som uthyrd konsult. Uppdraget är tillsvidare och tjänsterna kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt personer, anställningen inleds med en introduktion ute hos kund. Din profil Vi söker dig som arbetar eller studerar på minst 50% och är pålitlig, uthållig och tycker om att arbeta fysiskt i högt tempo. Vidare är du noggrann som person och har en positiv inställning. Eftersom arbetet innebär att läsa och sortera paket behöver du kunna läsa och förstå svenska och engelska bra. Vidare har du truckkort A1-4 samt B1. Vi ser långsiktigt på våra anställda och ett extrajobb hos oss innebär förhoppningsvis en fortsättning hos denna eller annan kund. Vi släpper inte duktiga anställda i första taget. Låter detta som någonting för dig? Vi träffar kandidater löpande och kommer att tillsätta tjänsterna så snart vi känner att vi träffat rätt personer. Sök därför tjänsten redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du studerande och letar efter ett extrajobb? Nu söker vi personer som vill arbeta på terminal tidig morgon och dagtid! För kunds räkning söker vi terminalarbetare som vill stärka deras team vid behov i Timrå! Arbetspassen är förlagda under tidig morgon samt dagtid. Arbetsuppgifterna består främst av sortering av paket och gods där en del tunga lyft kan förekomma. Detta är ett bemanningsuppdrag där du kommer vara anställd av StudentConsulting men arbeta som uthyrd konsult. Uppdraget är tillsvidare och tjänsterna kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt personer, anställningen inleds med en introduktion ute hos kund. Din profil Vi söker dig som arbetar eller studerar på minst 50% och är pålitlig, uthållig och tycker om att arbeta fysiskt i högt tempo. Vidare är du noggrann som person och har en positiv inställning. Eftersom arbetet innebär att läsa och sortera paket behöver du kunna läsa och förstå svenska och engelska bra. Har du truckkort A1-4 samt B1 är det starkt meriterande för tjänsten. Vi ser långsiktigt på våra anställda och ett extrajobb hos oss innebär förhoppningsvis en fortsättning hos denna eller annan kund. Vi släpper inte duktiga anställda i första taget. Låter detta som någonting för dig? Vi träffar kandidater löpande och kommer att tillsätta tjänsterna så snart vi känner att vi träffat rätt personer. Sök därför tjänsten redan idag Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du ha ett flexibelt arbete där du själv bestämmer dina tider, deltid/heltid, vart du vill jobba och med chans till fast anställning? Vill du få en bra säljutbildning och klättra i karriären? Vill du ha ett jobb utan lönetak? Har du velat testa på ett säljyrke eller testa något nytt inom sälj och fortsätta utvecklas inom säljbranschen? Nu har du chansen. Vi expanderar just nu över hela landet. Vårt huvudkontor ligger i Västerås men vi har även kontor i Gävle och Helsingborg. Vi söker nya säljare som vill vara med i vårt team och få oss att fortsätta expandera. Man behöver inte ha någon erfarenhet inom säljbranschen då vi internutbildar alla våra anställda. Det man säljer är en universal städmaskin som är ledande inom sin teknik på marknaden. Roboclean grundades -96 och har expanderat så att vi säljer vår produkt i 53 länder idag. Den gör allt inom rengöring/städ. Luftrening, rekond, grovsanering, skurning m.m Som säljare hos oss utgår man från sitt eget hem och åker på förbokade kundbesök där kunderna vet att vi kommer och vi är välkomna. Garantilön på 27450kr (räknat på heltid) + provision Enda kraven vi har: · Körkort och tillgång till bil · Flytande svenska Har du det som krävs och är redo för en ny utmaning?
Hej alla hungriga säljare där ute! Vi söker efter de mest självsäkra och passionerade personligheterna för att ansluta till vårt vinnande team. Vårt företag har funnits sedan 1992 och har alltid varit en ledande kraft på marknaden. Vi utbildar våra säljare från grunden, så ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi tror att viljan att lyckas är allt du behöver för att bli en toppsäljare, och vi kommer att förse dig med alla verktyg och resurser som krävs för att du ska nå ditt fulla potential. Våra tävlingar är legendariska, med priser som sträcker sig från VIP-resor till extra kontanter. Vi drivs av att se våra säljare ta sig till nya höjder och vi belönar hårt arbete och framgång. Vi är också ett miljövänligt företag, och vi tar vår planet på allvar. Våra produkter är alla miljövänliga och vi strävar efter att minska vår påverkan på miljön. Vi söker personer som brinner för försäljning och som har den självsäkerhet och beslutsamhet som krävs för att bli en toppsäljare. Om du har drivet att nå framgång och om du inte är rädd för en utmaning, så är du precis den typen av person som vi söker. Så om du är redo att ta ditt säljande till nästa nivå och ansluta till vårt vinnande team, ansök nu! Vi letar efter dig. Lön, bonusar och förmåner Du har en ingångslön på 24 500 kr i månaden när du jobbar heltid. Utöver detta har du provision på allt du säljer. Provisionen ökar hela tiden beroende på prestation och det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna på en månad, men du har alltid din grundtrygghet att falla tillbaka på. För att du som anställd ska känna extra trygghet omfattas du av både trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. Du har körkort, tillgång till bil och kan börja omgående. Inom säljbranschen går ansökningsprocesserna snabbt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Ett par röster om jobbet: "Jag har aldrig jobbat med försäljning tidigare och ändå har jag på bara några månader blivit företagets säljledare. Flexibiliteten i arbetstiderna gör att jag kan kombinera jobbet med mitt stora hästintresse.” – Minna, 21 år ”Det här är det bäst betalda jobb jag haft med mest fritid. Jag är inne på mitt femte år i företaget och trivs så bra att jag även rekryterat in min respektive. Jag har en mycket god lön och mitt enda fokus är att alltid vinna företagsresorna. – Robin, 43 år Om Produkten Produkten vi marknadsför tillverkas för hand i Tyskland med hög kvalitet och miljön i åtanke. Maskinen har lång livslängd, unika garantier, är 100% återvinningsbar och har en mängd olika funktioner och användningsområden. Produkten är designad av Christoph Böhler från B/F Design, Nürnberg, Tyskland. Mr Böhler är en berömd designer inom bilindustrin, där han bland annat designat för Audi och Bugatti. Han har även designat produkter åt Timberland, Zeiss, etc. Välkommen in med din ansökan! Säljare, flexibelt schema, fast lön, hög provision, tävlingar, miljövänligt
Rik Assistans startades 2009. Vår vision är att kunna erbjuda individanpassad assistans i nära samarbete med våra kunder och att kunna tillgodose den enskilde kundens speciella behov. Vår styrka är en flexibel organisation med många års erfarenhet och med nära och fina relationer till vår personal. Vi har höga förväntningar på vår personal och vill att de levererar assistans efter våran Värdegrund: Respekt, Integritet och Kvalitét. Vår personal är vår främsta tillgång och vår största styrka genom att varje dag verkställa RIK Assistans löfte till kund. Vi behöver nu utöka med fler vikarier hos de flesta av våra kunder. Vi har behov på arbetsplatser i Härnösand, Timrå och Sundsvall. Läs noga igenom hela annonsen vilka krav och förutsättningar som gäller innan du skickar din ansökan som vi ser fram emot att få ta del av! Vi söker dig som vill göra skillnad för en annan människa. Dig som har styrkan och viljan att följa någon nära i vardagen och bygga en relation som berikar både dig och kunden. Vi har höga förväntningar på vår personal och vill att de levererar assistans efter våran värdegrund; Respekt, Integritet och Kvalitét. Tillsammans sprider vi en rikare assistans som bidrar till att ge våra kunder en bättre vardag. Det är självklart meriterande om du är utbildad USKA och/eller har erfarenhet av yrket sen innan. Men vi välkomnar även dig utan tidigare erfarenhet om du är nyfiken på denna bransch och besitter viljan och engagemang att lära dig yrket. Då många av arbetsplatserna är belägna där kollektivtrafiken är begränsad så är körkort ett krav. Skriv gärna i din ansökan i vilken av kommunerna du önskar att arbeta. Härnösand, Timrå eller Sundsvall. Då många av våra kunder har behov av tydlig kommunikation så krävs det att man talar flytande svenska. Du får gärna förbereda dig innan eventuell intervju med att ha beställt ett polisregisterutdrag: https://polisen.se/siteassets/blanketter/polisens-blanketter-442-9.pdf Vad innebär personligassistans! Personlig assistans innebär att du hjälper en medmänniska i sin vardag. Det kan vara med allt ifrån omvårdnad, hushållssysslor, kommunikation, socialt samspel, aktivering m.m. Arbetstiderna varierar från kund till kund och infaller dag, kväll, natt, helg samt dygn. Känner du att detta stämmer in på dig som person så ser vi varmt fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt.
Om jobbet Rik Assistans startades 2009. Vår vision är att kunna erbjuda individanpassad assistans i nära samarbete med våra kunder och att kunna tillgodose den enskilde kundens speciella behov. Vår styrka är en flexibel organisation med många års erfarenhet. Vi har höga förväntningar på vår personal och vill att de levererar assistans efter våran Värdegrund: Respekt, Integritet och Kvalitét. Vi söker nu en lekfull och engagerad assistent till en flicka på 13 år för ett föräldraledighets vikariat från februari- augusti 2024. Och vi är även i behov av fler timvikarier. De egenskaper vi värdesätter för att vara bäst lämpad för tjänsten är bland annat - Engagerad- Noggrann- Lekfull- Pedagogisk- Ansvarstagande- Påhittig- Lyhörd- Flexibel-Nyfiken- Viljan att utvecklas i rollen- Samt god fysik Har du dessutom erfarenhet av epilepsi och alternativa kommunikationssätt så är det en stor fördel. Som assistent arbetar du med henne både hemma och på skolan. I familjens hem finns även hund så du kan därför inte vara pälsdjurs allergiker. Arbetet innebär omvårdnad, kommunikation, pedagogisk lek, avläsning av mående och mycket mer. Varierande arbetstid förlagda på dag, kväll och vaken natt. Känner du att detta stämmer in på just dig så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpnade och därför kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstidens slut
Drivs du av att göra affärer, av kundmöten och av att erbjuda kunden det där extra? Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: - Tillsammans med ditt team ansvara för att möta alla privat- och företagskunder som besöker och kontaktar kontoret - Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar - Arbeta med kundens hela ekonomi och hantera ärenden såsom bolån, spara, försäkra. Innan och efter våra öppettider har du bokade möten - Samarbeta med ditt team för att nå kontorets uppsatta mål och överträffa kundernas förväntningar med stort engagemang, hög kompetens och härligt driv - Öka kundnöjdheten genom att jobba effektivt och proaktivt i varje kundmöte I denna roll behöver du: - Trivas med att vara ansiktet utåt och vara serviceinriktad - Genom självledarskap ansvara för din egen tid och utveckling - Vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du kan ta egna initiativ och har ett starkt eget driv. Du är ansvarstagande och har en vilja att utvecklas både enskilt och tillsammans med teamet - Vara affärsmedveten och relationsskapande. Du sätter kunden i centrum och vill överträffa kundens förväntningar - Vara ansvarstagande och ha ett lösningsorienterat förhållningssätt - Tidigare erfarenhet från rådgivning eller kundservice samt innehav av Swedsec Bolånelicens, Swedsec Rådgivarlicens och Försäkringsdistributionsrätt Liv är meriterande Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: - En öppen, enkel och omtänksam kultur - Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder - En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö - Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär - Flexibla arbetsmöjligheter - Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html) Bli en del av vårt team och... få möjligheten att arbeta på en utvecklande arbetsplats, tillsammans med härliga kollegor som hjälps åt att utveckla bankens resa framåt. Jag söker dig som bidrar med positiv energi till teamet, samtidigt som du bidrar med hög servicenivå, självledarskap och har ett stort affärsdriv. Vi vill fortsätta att forma framtidens bankupplevelse och hoppas du vill bli en del av vårt fantastiska team som vi nu utökar i Timrå. Varmt välkommen med din ansökan” Beatrice Johansson, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-12-20. Arbetsplats: Timrå Kontaktpersoner Rekryterande chef: Beatrice Johansson, 060-535454 SACO: Henrik Joelsson Finansförbundet: Jesper Johansson 060-535455 Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Visar 1 till 10 av 47 jobb