Lediga jobb i Tranemo

Sök totalt 74 lediga jobb i Tranemo

Haglund Industri söker nu fler montörer och kantpressare!
Nr.1 Personalpartner AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om kundföretaget Gillar du att arbeta praktiskt och se tydliga resultat av ditt arbete? Då kan det här vara rätt jobb för dig! I över 100 år har Haglund Industri funnits i Gällstad, 15 minuter från centrala Ulricehamn. Vi utvecklar och tillverkar professionella kyl- och fryslösningar till bland annat kaféer, restauranger och storkök. Med genomtänkta funktioner, hög kvalitet som håller och tidlös design tillhör vi de ledande tillverkarna i Europa. Under åren har vår fabrik både byggts ut och byggts om, vilket gör att vi idag sitter i moderna lokaler. Vi fortsätter att expandera och söker fler medarbetare som vill vara med och utveckla vår verksamhet! För att läsa mer om oss, besök gärna hemsidan www.haglundindustri.se Arbetsuppgifter Vi söker just nu fler montörer och kantpressare. Att jobba som kylmöbeltillverkare hos Haglund innebär att bygga kylar från grunden. Varje kyl är unik och blir en viktig del i någon restaurangs vardag. Du som gillar att skruva, testa nytt och tycker om praktiskt arbete kommer att trivas här. Arbetstiden är förlagd till dagtid alternativt 2-skift. Bakgrund och personliga egenskaper För att lyckas hos Haglund Industri ser vi gärna att du har en industriteknisk utbildning eller likvärdig praktisk erfarenhet, gärna från produktionsarbete inom montering och plåtbearbetning. Är du händig och nyfiken på att lära dig, så kommer du lyckas ändå. Den här bakgrunden ger dig en bra grund för att förstå tekniska ritningar, följa arbetsprocesser och bidra till att hålla en hög kvalitet i produktionen. Krav: • Körkort och tillgång till egen bil Meriterande: • Tidigare erfarenhet från industri- eller verkstadsarbete • Erfarenhet av kantpressning • Kunskap i ritningsläsning • Truckkort Som person gillar du att ta ansvar och trivs i en miljö där du får tänka själv, men också samarbeta med andra för att hitta smarta lösningar när utmaningar dyker upp. Du har ett öga för kvalitet och förstår att det alltid finns en kund i slutänden som räknar med att få en riktigt bra produkt. Vidare tror vi att du har en stark arbetsmoral, är nyfiken och positiv, och att du dessutom gillar att lära dig nytt och utvecklas i jobbet. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Idag
Sista ansökan:
21 juli 2025
Bilrekonditionerare sökes i Tranemo
Jobcenter in Sweden AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Bilrekonditionerare sökes i Tranemo  Jobcenter Recruitment söker nu en erfaren bilrekonditionerare åt kund i Tranemo.   Om jobbet Vi söker dig som har ett öga för detaljer och trivs med att arbeta med fordon. Du kommer att arbeta med rekonditionering av bilar, vilket inkluderar tvätt, polering och invändig rengöring.  Arbetsuppgifter • Utföra grundlig tvätt och rengöring av bilar, både utvändigt och invändigt• Ta bort smuts, fläckar och lukt från bilars interiör• Polera fordonens lack för att återställa glans och skydda ytan • Rengöra och behandla textilier, skinn och andra material på bilar • Utföra vaxning och annan skyddande behandling av fordonens ytor • Hantera rengöringsmedel och maskiner på ett säkert och effektivt sätt • Kontrollera och säkerställa att bilarna håller hög kvalitet innan leverans • Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter • Samarbeta med kollegor och kund för att möta specifika rekond behov     Krav för tjänsten • Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete med bilrekonditionering, dvs erfarenhet av polering och fordonstvätt  (obligatoriskt, även vid anställningsstöd)• B-körkort• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Datorvana • Engagemang i arbetet, punktlighet, noggrannhet   Meriterande • Uppfyller villkoren för nystartsjobb enligt Arbetsförmedlingens regler  Arbetsgivare   Jobcenter Recruitment Vi arbetar med rekrytering i hela Sverige och hjälper företag att hitta rätt kompetens. Anställningen sker hos kund i Tranemo – vi ansvarar för rekryteringen.  Ansökan Skicka in din ansökan redan idag – vi behandlar ansökningarna löpande. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, inte via e-post.

Igår
Sista ansökan:
17 juli 2025
Skruva, ställa, köra – jobba med maskiner i produktion!
Nr.1 Personalpartner AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om kundföretaget Har du skruvmejsel i ena handen och problemlösning i den andra? Gillar du att få saker att fungera, förbättra, fixa och justera? Vi söker dig som trivs bland maskiner, verktyg och tekniska utmaningar oavsett om du är självlärd, gårdsvan eller industribiten. Arbetsuppgifter Du kommer att jobba praktiskt, med maskiner, verktyg och utrustning. Det handlar om ett tekniskt jobb där du får både tänka och göra. • Sköta och övervaka maskiner i drift • Ställa in, justera och felsöka vid behov • Fylla på material, kontrollmäta och dokumentera • Hålla ordning på verktyg, utrustning och arbetsyta Arbetstiderna är förlagda till skiftarbete men dagtid kan även förekomma. Placeringsorten är strax utanför Borås Bakgrund och personliga egenskaper Vi bryr oss inte om fina titlar, det viktiga är att du är händig, noggrann och gillar att jobba både självständigt och med andra. Det här ser vi som viktigt för rollen: Krav: • Vana vid verktyg och maskiner • Svenska i tal och skrift • Körkort Meriterande: • Erfarenhet av verkstad, fordon, jordbruksmaskiner eller underhåll • Du har mekat sen barnsben, hemma, i garaget eller på jobbet • Förstår ritningar och kan hantera mätinstrument Vi söker dig som trivs när det händer saker, tar ansvar för det du gör och ser till att jobbet blir ordentligt gjort. Du har ett öga för detaljer, gillar att hålla ordning och fixar både samarbete i grupp och att jobba själv när det krävs. Här är det viktigt att man bidrar till en schysst stämning! Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Igår
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personliga assistenter till en ung kille i Tranemo
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del i vårt nya härliga team som personlig assistent hos en 23-årig kille i Tranemo. Vad innebär den här tjänsten? Du kommer jobba som personlig assistent åt en 23-årig kille med autism och epilepsi. Han behöver din hjälp med personlig omvårdnad, kommunikation, hushållsarbete och aktiviteter. På fritiden tycker han om att promenera och lägga pussel. Du kommer delta och bidra till kvalitetsarbetet, planering och uppföljning av uppdraget.  Det finns rutiner att följa samtidigt som du behöver kunna se vad som ska göras. Han behöver alltid din tillsyn eftersom han inte kan förutse risker. På vardagar är han på daglig verksamhet utan personlig assistent. Du börja jobba när han kommer hem på eftermiddagen från verksamheten och jobbar tills morgonen efter. Kunden bor i en egen anpassad lägenhet på bottenvåning. Kunden har en varierad vardag där han varvar fritid och arbete på daglig verksamhet. Du och dina framtida kollegor gör stor skillnad genom att få kundens liv att fungera och hjälpa honom att delta i samhället på lika villkor. Arbetstiderna är dag, kväll, natt med väntetid och helg. Arbetspassen är långa, på helgerna är det dygnspass. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.    Vi ser gärna att du:  har erfarenhet som personlig assistent eller liknande har kunskap om autism och epilepsi har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift gärna har B-körkort (ej krav) är lugn och kan jobba lågaffektivt är idérik och initiativtagande Övrig information Anställningsform: timanställning Omfattning: Deltid tjänst som eventuellt kan övergå till en visstidsanställning hos kunden Arbetstider: dag, kväll, natt med väntetid, helg (förekommer dygnspass) Tillträde: efter överenskommelse, med inskolning snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Daniel Lisovski, Verksamhetschef, 010-130 3174   Varmt välkommen med din ansökan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Mänghusoperatör till Glasbruket i Limmared
Ardagh Glass Limmared AB
Övriga process- och maskinoperatörer

Ardagh Group är en ledande leverantör av förpackningar i glas och metall. Vi levererar till livsmedels- och dryckesindustrin. Ardagh Group har 20 000 anställda fördelat på över 60 fabriker i 16 länder globalt. I Norden har Ardagh två fabriker som till verkar förpackningsglas åt en mängd kända kunder och varumärken inom livsmedel och drycker på den Nordiska marknaden. Den Svenska fabriken ligger i Limmared och den Danskafabriken ligger nära Naestved. Totalt omsätter vi 1,6 miljarder SEK, har 800 anställda och en produktion som är i drift 24/7, 365 dagar per år. Ardagh Group Nordic arbetar enligt mottot ”One company, two locations” Som operatör i mänghuset arbetar du med förebyggande underhåll och reparationer för att säkerställa materialtillförseln till ugnarna och att mänghuset fungerar på ett säkert sätt. Du kommer även att arbeta med att köra hjullastare och lok för att lossa och fylla på råmaterial till vår glasprocess. Du arbetar i en liten grupp och det är ett varierande arbete där ni tillsammans ansvarar för att underhålla avdelningens maskiner och utrustning. I tjänsten ingår även förebyggande underhåll och beställningar av råmaterial. Ni ansvarar tillsammans i gruppen för ordningshållning 5s på avdelningen så att drift och arbete kan genomföras på ett säkert sätt. Du kommer bland annat få utbildningar till lastmaskinsförare och lokförare, vilket behövs för att kunna utföra arbetsuppgifterna. För att få behörighet att köra lok skall man ha god fysik och för övrigt vara fullt frisk. Du är ansvarsfull, noggrann, har fullgjort gymnasiet, gärna inom teknik. Vi värderar arbetslivserfarenhet och att du bor i närområdet. Det är viktigt att du kan arbeta både i grupp och självständigt, trivs med att arbeta både inne och ute samt att lösa produktionstekniska problem. Du har körkort, god datavana och behärskar svenska i tal och skrift då vi genom arbetet har täta kontakter med råvaruleverantörer. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Tjänsten är heltid och tillsvidare med lön enligt kollektivavtal. Arbetstid enligt dagtidsschema (måndag – fredag), med schemalagt helgarbete. Urval sker löpande, men rekryteringen kommer att starta efter sommaren. Sista ansökningsdag är 10 augusti.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Rådgivarna i Sjuhärad söker avdelningschef lantbruk
Rådgivarna i Sjuhärad Ek. För.
Specialister och rådgivare inom lantbruk m.m.

Är du vår nya avdelningschef lantbruk som ansvarar för rådgivning och servicetjänster till lantbrukare? I Sjuhärad bedrivs främst mjölk- och nötköttsproduktion med tillhörande grovfoderproduktion. Vi söker dig som vill vara med och bidra till utveckling och ökad lönsamhet för lantbrukare i såväl Sjuhärad som övriga Sverige. Om tjänsten Som avdelningschef har du resultat- och personalansvar för affärsområde lantbruk med 14 medarbetare inom husdjur, växtodling och fältservice. Du kommer även arbeta med rådgivning och affärsutveckling. I uppdraget ges du möjligheten att påverka såväl din egen som verksamhetens framtida utveckling. Du rapporterar till vd. Om dig Du har ett stort intresse för lantbruk och lantbrukarnas framtidsutmaningar. Som person är du positiv, drivande och prestigelös. Du tycker om att arbeta självständigt och proaktivt. Du ser det som naturligt att ständigt utveckla och förbättra arbetsuppgifter och processer. Vi tror att du är agronom eller lantmästare. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper som ledare och att du har ett driv för att nå en lönsamhet i de verksamheter du ansvarar för. Intresse för teknik och digitalisering av jordbruket är meriterande. Vårt erbjudande Vi erbjuder ett meningsfullt jobb där du kan bidra till utveckling av lantbruksföretag och har möjlighet att utveckla din tjänst. Du är stationerad på Rådde gård utanför Länghem, men kan delvis arbeta på distans. Vi har en fantastisk arbetsmiljö med härliga kollegor och korta beslutsvägar. Har du hund så går det att ha med den på jobbet. Ansökan Vi önskar din ansökan senast den 22 augusti. För ytterligare information kontakta vd Jonas Bodenhem på telefon 0325-618 610. Vi har en bred rådgivnings- och serviceverksamhet inom animalieproduktion, ekonomi, växtodling och skog hos Rådgivarna samt forskning och projekt hos Hushållningssällskapet Sjuhärad. Det bedrivs även forskning och försöksverksamhet på Rådde gård samt utbildning genom Strömma Naturbrukscentrum. Huvudkontoret finns på Landsbygdens Rådgivningscentrum i Länghem några mil från Borås. Både Rådgivarna och Hushållningssällskapet är medlemsstyrda organisationer som arbetar för utveckling av svensk landsbygd.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Försäljningschef till Mastec
adding PEOPLE AB
Försäljnings- och marknadschefer

Den här rekryteringen görs av Addpeople. Lyssna på Addpeoples podcast där vi på Mastec Components berättar mer om oss och vem vi söker här: https://open.spotify.com/episode/5epNXlhcbnxPkgPMShIOma?si=Rh17qOKvTn6VnIVBO7DiAg Därför är du viktig Som försäljningschef hos Mastec Components är du en central del av vår fortsatta utveckling. Du leder vårt säljarbete med teknisk bravur, bygger starka kundrelationer och ser till att vi arbetar strukturerat mot våra mål. Det du gör – varje dag – påverkar både affären, kulturen och våra resultat! När Senad Hodzic nyligen gästade vår poddstudio och fick frågan ”Vad är roligast med den här rollen?” behövde han inte fundera länge: ”Allt pekar framåt. Vi har modern teknik och oerhört kompetent personal. Det är en fantastisk ryggsäck att bära med sig ut till kunden – det gör att man känner sig trygg med det vi har att erbjuda.” Fortsätt lyssna på podden och hör mer om Mastec Components planer och mål! Det här är Mastec Components Mastec AB är en privatägd industrikoncern med ett flertal anläggningar i södra Sverige och Polen. Mastec agerar som underleverantör i större industriprojekt – från idé och produktutveckling till serietillverkning. Vi erbjuder skärande bearbetning i metall och plast, avancerad svetsning och bockning av plåt, men även ytbehandling. Mastec-koncernen har cirka 450 anställda och omsätter cirka 800 Mkr. Efter en tid av omstrukturering av koncernen är vi nu inne i en ny spännande tillväxtfas. Mastec Components i Dalstorp har lång erfarenhet av tunnplåtsbearbetning i form av laserskärning, bockning och bearbetning, tillsammans med svetsning och montering. Bolaget omsätter strax över 100 miljoner och består av cirka 60 medarbetare. Fokus i din roll I den här rollen har du det övergripande ansvaret för försäljningen. Du sätter mål och strategier i samråd med platschef, leder försäljningsteamet, och ser till så att våra prognoser, avtal och processer håller hög kvalitet. Som försäljningschef är ditt fokus att fortsätta utveckla, bibehålla och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Det är också här tyngdpunkten i rollen ligger - att skapa förtroende hos våra kunder, vilket du bäst gör genom din tekniska förståelse och förmåga att bygga goda relationer. Lika viktigt som din tekniska kompetens blir din affärsmässighet. Du möter såväl stora som mindre kunder, tar del av ritningsunderlag och skapar dig en förståelse för helheten i varje affärsmöjlighet för att kunna värdera underlaget. Vi vill vara en nära samarbetspartner där vi utvecklas tillsammans - ett ömsesidigt förtroende, där vi hjälper kunden från första ritning till färdig produkt. Rollen är både operativ och strategisk – du utvecklar kundrelationer, analyserar förfrågningar, tekniska lösningar och offerter, samt ansvarar för att vi följer upp affären hela vägen. Rollen innebär också personalansvar, budgetansvar och ett nära samarbete med resten av verksamheten. Du rapporterar till platschef och ingår i ledningsgruppen. Om vi får önska Vi vet inte vem du är – än, men vi har en god bild om vad du har med dig sedan tidigare: Teknisk högskoleutbildning alternativt motsvarande eller arbetslivserfarenhet. Tidigare arbetat i liknande roll inom tillverkande industri. Ett affärsinriktat förhållningssätt och en teknisk kompetens. Svenska och engelska i tal och skrift. Grundläggande kunskaper i ekonomi. Vana av MPS-system och god kännedom om ISO 9001 och 14001. Är det rätt plats för dig? Du gillar att ta ansvar och trivs i en roll där det händer mycket. Du är handlingskraftig, strukturerad, lösningsfokuserad och har lätt för att skapa förtroende – både internt och externt. Hos oss får du leda, påverka och utveckla, tillsammans med ett engagerat team. För att lyckas som försäljningschef ser vi att du har en stor portion energi, nyfikenhet och en vilja att bidra med idéer till affärsverksamheten. Du har ett strategiskt intresse och drivs av att utveckla både affären och människorna omkring dig. Du är en tydlig ledare som leder genom andra – du ser individen, coachar och skapar rätt förutsättningar för att teamet ska växa. Du är trygg i dig själv, kommunikativ och trivs i dialogen med människor. Förändringsarbete skrämmer dig inte – tvärtom, du vill vara en del av en organisation som befinner sig på sin nästa tillväxtresa. Passar vår beskrivning in på dig? Varmt välkommen med din ansökan! Bra att veta Placeringsort Dalstorp. Du rapporterar till platschef. Tillsvidareanställning. Visa ditt intresse senast 20 augusti, urval sker dock löpande. Vid frågor, kontakta Anette Beckman 072-500 30 23.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Sugen på ett omväxlande och fartfyllt lagerjobb? Sök nu!
Nr.1 Personalpartner AB
Lager- och terminalpersonal

Om kundföretaget Är du en noggrann och ansvarstagande person som trivs med struktur och fart? Vi söker en lagerarbetare med truckvana som vill ta plats i ett viktigt logistikflöde där du gör skillnad varje dag! Arbetsuppgifter Vi söker dig som trivs i en fartfylld lager- och logistikmiljö, gillar att köra truck och har känsla för ordning och struktur! Hos vår kund får du arbeta med varierande uppgifter som att lasta och lossa gods, köra truck till och från produktionen, hantera in- och utleveranser samt utföra administrativt arbete kopplat till lagerflödet, allt för att se till att vardagen på lagret flyter på så smidigt som möjligt. Du behöver inte ha jobbat med precis allt innan, det viktigaste är att du är noggrann, gillar att ta ansvar och har vana av att köra truck. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande, men inget krav. Exempel på arbetsuppgifter: • Truckkörning och materialförflyttning • Lastning och lossning av gods • Plock och pack enligt listor • Inventering och rapportering • Boka transporter och hjälpa till med interna leveranser Tjänsten är på heltid och du arbetar dagtid. Bakgrund och personliga egenskaper Du som söker dig till oss får gärna ha arbetslivserfarenhet från logistikbranschen. För att passa i den här rollen tror vi att du gillar att ha ordning och reda omkring dig, att du är trygg i att arbeta självständigt och har lätt för att ta egna initiativ. Du har ett lugnt och strukturerat arbetssätt, även när tempot är högt, och du gillar att vara den som ser till att saker rullar på som de ska. Du har god datavana, kommunicerar tydligt och trevligt med andra och är alltid redo att hjälpa till där det behövs. Det är meriterande om du har: • Truckkort A och B • Minst 2 års erfarenhet av truckkörning • Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Extrajobb inom industrin väntar!
Nr.1 Personalpartner AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om kundföretaget Vi söker Produktionspersonal som vill jobba extra hos en av våra kunder inom tillverkningsindustrin i Ulricehamn. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i team och arbetsuppgifterna kan variera. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hänga upp och hänga av metalldetaljer på en produktionslina, men även enklare montering, packning och avsyning förekommer. Eftersom arbetet stundtals kan vara tungt är det en fördel om du inte har något emot fysiskt arbete. Du behöver vara flexibel och kunna rycka in och börja arbeta med kort varsel när behov uppstår. Ett krav är att du kan jobba skift, eftersom arbetstiderna är förlagda till både dag, kväll och natt. Behoven gäller endast vardagar då helgarbete ej förekommer på arbetsplatsen. Du som söker måste vara studerande eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Bakgrund och personliga egenskaper Det är önskvärt om du har gått en praktisk utbildning eller har arbetat inom industrin sedan tidigare, men det är inte ett krav. Huvudsaken är att du har motivationen och viljan att lära dig. Körkort och tillgång till bil är ett krav om du inte bor i Ulricehamn, eftersom kollektivtrafiken inte stämmer överens med arbetstiderna. Du som söker är noggrann och kan hålla ett högt tempo när du arbetar. Du har hög arbetsmoral och är positivt inställd till arbete. Vidare gillar du att jobba i team och bidrar med god stämning till arbetsplatsen. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
CNC-operatör
Boge Kompetens AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Är du en arbetsglad person med en passion för att forma metaller? Har du lätt för att se framför dig hur objekt på en ritning ser ut i verkligheten? Då har du ett spännande jobb här! Arbetsuppgifter Lidhs Tooling är ett växande företag med över 50 års erfarenhet inom verktygstillverkning. Vi söker nu, för vår kunds räkning, en CNC-operatör inom verktygsindustrin. Med sin breda kunskap och skicklighet producerar Lidhs Tooling verktyg för företag inom bland annat möbel-, fordons och vitvaruindustrin. Som CNC- operatör hos Lidhs arbetar du i en fartfylld miljö. Du kommer bland annat att: - Ställa in och programmera CNC-maskiner för tillverkning av komponenter. - Programmera och övervaka maskinerna under produktion. - Läsa och tolka ritningar. - Säkerställa att produkterna håller högsta kvalitet. - Bidra till en god stämning och ett härligt arbetsklimat med en positiv inställning - både själv och tillsammans med teamet. Din profil Vi letar efter en CNC-operatör som gillar att vara med i arbetsprocessen. Vi tror att du är en person som trivs i en fartfylld miljö och har lätt för att ta egna initiativ. Du är en praktiskt lagd person som är positiv och är van vid att arbeta effektivt. Vi sätter stort värde vid dina personliga egenskaper. För oss är det viktigt att du är lyhörd, engagerad och ansvarsfull. Din inställning är lösningsfokuserad och du möter både kollegor och kunder med ett vänligt och professionellt bemötande. Din bakgrund:Du har med dig en utbildning från industriprogram eller motsvarande teknisk bakgrund. Har du erfarenhet av CNC, verktygsmontering eller arbete inom verktygsindustrin är det meriterande, men välkomnar också dig som är ny inom yrket - viljan att lära och växa värdesätter vi högt. Om tjänsten Omfattning: heltid 100%, 2-skift.Start: efter överenskommelseLön: fast lön, enligt överenskommelse Detta är en direktanställning hos Lidhs Tooling AB som valt att samarbeta med Boge Kompetens AB. All kontakt går via oss på Boge Kompetens och presenteras sen till vår kund. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ramona Andersson på 0321-531432 eller [email protected] Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om oss Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal. Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden. Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder. Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet. Vi arbetar med hjärtat! Om vår kund Lidhs Tooling är verktygsmakare med lång erfarenhet och en stor kärlek för verktyg. Lidhs grundades 1969 och vi har sedan dess arbetat med att konstruera verktyg till den producerande verkstadsindustrin. De är ett familjärt företag som värnar om personal och hållbarhet. För dom är det viktigt att ta ansvar, därför jobbar dom aktivt med både hållbarhetsfrågor och personalfrågor. Genom deras arbete är de med och bidrar till en hållbar svensk industri.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025