Säljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuder: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuder: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Produktionsteknisk chef
Nolato Cerbo AB
Produktionschefer inom tillverkning

Nolato Cerbo ingår i den börsnoterade Nolatokoncernen, som har drygt 6 000 anställda globalt och är ledande utvecklare och tillverkare av produkter i polymera material. Nolato Cerbo, som ingår i affärsområdet Medical Solutions, är marknadsledande utvecklare och tillverkare av primära läkemedelsförpackningar i polymera material och har ca 180 medarbetare i Trollhättan samt vid säljbolag i Tjeckien och Frankrike. Tillverkningen sker till stor del i hygienmiljö och karaktäriseras av mycket höga krav på bl.a. produktsäkerhet och spårbarhet. Bland kunderna finns ledande läkemedelsföretag.  För att möta framtidens krav och säkerställa vår position som en ledande aktör inom Pharma/Medicinteknik har vi genomfört en omorganisation för att skapa en flödesorganiserad struktur. Denna förändring ger större mandat inom organisationen, vilket stärker beslutsfattandet och ökar flexibiliteten. Ett av våra mål är också att främja ett kontinuerligt lärande och utveckling, vilket vi ser som avgörande för att vara en attraktiv arbetsplats och långsiktigt konkurrenskraftiga i en föränderlig bransch. I vår senaste omorganisation har vi samlat tekniska kompetenser inom IT, automation, formsprutning, formblåsning, montering, produktionsberedning och lean i ett nytt team som arbetar gemensamt för att säkerställa kontinuerlig utveckling. Målet är att ligga steget före och möta morgondagens behov, med ett tydligt fokus på ständig utveckling och samarbete. Vi söker en engagerad och strategiskt lagd Produktionsteknisk Chef till detta mångsidiga och kompetenta team. Du, och ditt team, kommer ha en nyckelroll i att driva teknisk utveckling inom framtidens tillverkningslösningar för Pharma/Medicinteknik. Arbetsuppgifter Som Produktionsteknisk Chef har du det övergripande ansvaret för att utveckla och samordna det tekniska arbetet inom produktionen. Du leder ett dedikerat team med specialister inom: - IBM (Injection Blow Moulding) - Formsprutning - Montering och produktionslinjer - Visionutrustning för avsyning av produkter - Projektledning inom automation - Produktionsberedning - Lean-koordinering - Produktions IT Du säkerställer att teamet arbetar integrerat och målinriktat för att utveckla och förbättra processer, minimera slöseri och säkra produkternas kvalitet och spårbarhet i enlighet med GMP och övriga regulatoriska krav. Arbeta i en effektivitet- och kvalitets reglerad miljö. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och utveckla det produktionstekniska teamet. Planera och koordinera tekniska förbättringsprojekt inom produktionen. Driva, stödja och följa upp projekt inom automation, maskiner,verktyg och teknikinvesteringar. Säkerställa robusta processer och hög teknisk tillgänglighet i samverkan med produktion och underhåll. Driva arbetet med ständiga förbättringar enligt Lean-principer. Utbildning och erfarenhet Erfarenhet som ledare  i produktionsledning med förmågan att motivera och utveckla team. Teknisk högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom produktionsteknik Du har dokumenterad vana att arbeta med teknisk projektledning, förbättringsarbete och automation. God förståelse för kvalitets- och regulatoriska krav (ex. GMP, ISO 13485.) Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi jobbar i ett företag som bygger sitt verksamhetssystem och spelsystem med utgångspunkterna respekt, rätt bemötande och lärande av varandra.   "Utföra och utveckla mitt jobb, utveckla mig själv och min avdelning/företaget är våra ledstjärnor. Tjänsten är på dagtid och en tillsvidareanställning.  Intresserad Vill Du veta mer om jobbet, kontakta  Operations Director Thomas Nilsson tele: 0703-199231 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Te Crea Care söker sjuksköterskor till kirurgiavdelning
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar Lillfors på 0768606395 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

15 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Ikett söker erfaren truckförare till Siemens i Trollhättan

Om tjänsten Vi söker nu en erfaren och självgående truckförare och materialhanterare till Siemens Energy i Trollhättan. Här erbjuds du en roll där du framför allt kommer köra truck men även jobba administrativt i vårt affärssystem. Läs mer om tjänsten nedan så hoppas vi på att ta emot din ansökan! Arbetsuppgifter: I rollen som materialhanterare blir du en del av Siemens godsavdelning. Arbetsuppgifterna består bland annat av: - Truckkörning, skjutstativ och motviktstruck - Godsmottagning - Avsändning - Materialutplock - Inventering - Registrering i SAP affärssystem Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet inom lager- och logistikområdet. Tjänsten kräver att du har truckkort A+B samt hanterar truckkörning obehindrat. Utöver detta är det en fördel om du tidigare arbetat i SAP eller liknande affärssystem. Då rollen innefattar en hel del administrativt arbete krävs det att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Som person är du positiv och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Krav: - B-körkort - Truckkort A1-4, B1-4 - Svenska i tal och skrift - God datavana - Flexibel lagspelare - Erfarenhet av godsmottagning - Erfarenhet av godsavsändning Meriterande: - Engelska i tal och skrift - Erfarenhet av SAP - Terminaltruck D2 - Traverskort Önskad start: Mitten av augusti Arbetstider: Dagtid Tjänsten är en inhyrning via Ikett Personalpartner med goda möjligheter till anställning hos kund på sikt. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de sökande som uppfyller kraven. Om företaget Siemens Energy AB utvecklar och tillverkar världsledande gasturbiner för en global marknad. Företaget levererar även kompletta turbinbaserade kraftanläggningar för långsiktigt hållbar och kostnadseffektiv produktion av elektricitet, ånga och värme. Turbinerna säljs även som drivkällor för kompressorer och pumpar, främst inom olje- och gasindustrin. En omfattande serviceorganisation täcker alla levererade produkter och anläggningssystem. På Siemens Energy arbetar 2 800 personer, merparten i Finspång och ca 120 i Trollhättan. Företaget omsätter ca 10 miljarder kronor om året. I Siemens verkstad i Trollhättan tillverkas brännkammare för gasturbiner och dem är specialiserade på tillverkning av delar i rostfritt stål, legeringar och värmetåliga material. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

15 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Laboratoriebiträde välkomnas till Klinisk kemi NU
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Övrig vård- och omsorgspersonal

Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Regional laboratoriemedicin tillhör Sahlgrenska Universitetssjukhuset, område 4 och har ett tydligt samordningsuppdrag för hela Västra Götalandsregionen. Organisationen består av de laboratoriemedicinska verksamheterna på Södra Älvsborgs sjukhus, Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Sjukhusen i väster och i NU-sjukvården. Laboratoriebiträde sökes till Klinisk kemi Norra Älvsborgs länssjukhus och Uddevalla sjukhus (NU-sjukvården)! Regional laboratoriemedicin består av de laboratoriemedicinska verksamheterna på Södra Älvsborgs sjukhus, Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Sjukhusen i väster och i NU-sjukvården. Organisationen tillhör Område 4 på Sahlgrenska Universitetssjukhuset. Organiseringen av laboratoriemedicin är ny från 1 januari 2021 och uppdraget är att skapa jämlik och effektiv vård för alla patienter i hela Västra Götalandsregionen. Verksamheten Klinisk kemi har laboratorier på både Uddevalla Sjukhus, som har mindre volymer och inriktning mot den elektiva vården och på NÄL som är akutsjukhus där också den laborativa verksamheten till största delen finns. NÄL har kunder i vår del av regionen från exempelvis Närhälsan och privata vårdcentraler samt många andra externa kunder. Verksamheten har cirka 50 personer anställda, till största delen biomedicinska analytiker samt kemister, laboratoriebiträde, undersköterskor, sjuksköterskor och administrativ personal. De senaste åren har en omfattande regional omstrukturering genomförts som innebär en integrering av utrustningsplattform med nya analysinstrument och automationsbanor. Laboratoriet utför närmare fem miljoner analyser per år och har en bred analyspanel som ständigt anpassas efter aktuella trender och medicinsk utveckling. Vårt erbjudande Klinisk kemi har dygnet-runt verksamhet. Som laboratoriebiträde hos oss får du varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter för dig som vill ha en gedigen breddkompetens och trivs med att vara mer allround. Tjänsten är en tillsvidareanställning där sex månaders provanställning kan komma att tillämpas. Om dig Huvudarbetsuppgiften är att ta emot och packa upp inkommande prover. Provmottagningen är första instans där proverna kommer in varje dag. Du kommer även att arbeta med registrering av remisser i vårt Laboratoriedatasystem. Du kommer ha daglig kundkontakt varför god kommunikationsförmåga är ett måste. Du arbetar självständigt men nära övrig personal på laboratoriet.  Tidigare erfarenhet inom laboratoriearbete är meriterande.  Övrigt Intervjuer kan komma att hållas löpande under ansökningstiden. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Lärare i bild till internationell grundskola
Watma Education AB
Grundskollärare

Ditt uppdrag Som lärare hos oss blir du en del av ett engagerat team bestående av dedikerade kollegor. Varje dag gör vi vårt bästa för att eleverna ska nå sin fulla potential. Du leder arbetet i klassrummet med en varm och tydlig hand och ditt ledarskap präglas av närvaro och inkludering.  Ditt huvudsakliga ansvar består av att undervisa i bild i grundskolan, där du planerar, genomför och utvärderar din egen undervisning. Självklart är du öppen för att både ge och ta emot feedback på din undervisning och du strävar ständigt efter att utvecklas som lärare. Mentorskap kan ingå i tjänsten. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från arbete som lärare. Svensk lärarlegitimation eller motsvarande internationell utbildning. Behörighet i aktuella ämnen. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare med förmåga att skapa struktur och tydlighet i klassrummet. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Har du arbetat i en internationell skolmiljö ser vi det som meriterande! Villkor Anställningsform: Tillsvidare, ferietjänst. Provanställning tillämpas. Tjänstgöringsgrad: 50% Tillträde: HT 2025. Sista ansökningsdatum: 29 juni 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Personlig assistent vid behov
Novasis Mitt AB
Personliga assistenter

Personlig assistent Om jobbet Är du en ansvarsfull människa som trivs med att arbeta med andra människor och vill arbeta som personlig assistent till enman så ska du söka detta jobbet. Vi söker just nu vikarier som kan arbeta vid behov. I arbetet ingår att man hjälper personen med allt i den dagliga livsföringen. Personen som du arbetar med sitter i rullstol vilket betyder att du hjälper honom med allt från att ta sig upp samt på och avklädning. Du assisterar under dagen för att personen ska kunna leva sitt liv så bra som möjligt. Personen du kommer arbeta med har svårighet med uttal till följd av sitt handikapp så det är viktigt att man är uppmärksam och ger det tid. Vi ser gärna att du som söker är duktig på att ta egna initiativ, ansvarstagande, noggrann och tycker om att lära dig. Mer information gällande arbete samt arbetsmoment ges vid intervjutillfället. Kundens krav och önskemål Rökfri Att arbeta hos Novasis Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschen mest generösa kollektivavtal genom Fremia, samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygg i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, frihet, närhet och dessa jobbar vi utifrån varje dag. Om din ansökan Din ansökan kommer att läsas av oss på Novasis samt kunden och dennes anhöriga. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra för god kommunikation med dig som ansöker ber vi dig skicka in din ansökan genom denna ansökning och inte genom mail eller i pappersformat. Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Butikschef till Arken Zoo Trollhättan, Tillsvidare
Zoo Support Scandinavia AB
Chefer inom handel

Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet.   Om anställningen Du erbjuds en tillsvidaretjänst på heltid i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till en Arken Zoos butik i Trollhättan. - Tjänsten är på heltid, 38,25h/vecka.  - Anställningsavtal och lön mm. enligt överenskommelse. - Arbetstider, dag, kväll och helg efter schema. - Tillträde augusti/september   Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att alltid hjälpa kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning.   Butikschefsrollen innebär bland annat:  *Aktivt arbetar i butiken tillsammans med din personal  *Har personal- och resultatansvar för butiken  *Ansvarar för att butiken är attraktiv och säljande  *Ansvarar för att våra kunder är nöjda  *Utvecklar medarbetarna i deras roller   Kvalifikationer:  Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav. *Erfarenhet av ledande befattning från detalj- eller dagligvaruhandel är ett krav då det krävs stora kunskaper i affärsmannaskap, personalledning och butiksdrift.  *Ledarskap, erfarenheter av att leda och utveckla säljande personal mot kvalitativa- och kvantitativa mål.  *Schemaläggning, erfarenhet av praktiskt schemaläggningsarbete i t ex webbaserat program  *Grundläggande IT-kunskaper    Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta regionchef Michaela Aspelin på [email protected]. Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-06-29 Välkommen med din ansökan!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Socialsekreterare till Barn- och familjeenheten 1
Trollhättans kommun
Socialsekreterare

Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Vill du ha ett meningsfullt, utvecklande och utmanande arbete med fokus på att göra skillnad för Trollhättans barn, unga och deras familjer? Då ska du söka arbete hos oss! Eftersom en av våra medarbetare ska vara tjänstledig en längre tid erbjuder vi nu en fast tjänst. Hos oss får du en bra introduktion, en mentor, gedigen kompetensutveckling och en god gemenskap i en trevlig grupp. Välkommen med din ansökan! Beskrivning Barn- och familjeenheten 1 tillhör verksamhetsområdet IFO (Individ- och familjeomsorg) och består av två utredningsteam. På enheten arbetar sammanlagt 15 socialsekreterare, två teamledare, en administratör och en enhetschef. Staden har väl utvecklade hemmaplansinsatser som arbetar med förändringsarbete. Enheten arbetar medvetet med ett inkluderande förhållningssätt och bemötande och är HBTQ+-certifierad. Vi har också ett starkt fokus på barns delaktighet i kontakten med oss. Vi erbjuder en genomtänkt introduktion och goda möjligheter till kompetensutveckling, bland annat genom Yrkesresan. Vi erbjuder tät metodhandledning med teamledare och processhandledning med extern handledare. Alla nyanställda får dessutom en mentor. Som anställd i Trollhättans socialtjänst finns också möjlighet till upp till fyra återhämtningsdagar per år. På vår enhet finns ett gott engagemang och en god sammanhållning hos medarbetarna. Vi har flera teamledare och socialsekreterare med lång och gedigen erfarenhet av barnavårdsarbete. Vi har en samsyn i våra ärenden som förenar oss samt håller fanan högt vad gäller kvalitet och rättssäkerhet. Du får räkna med utmaningar i vardagen men också skratt och härliga möten och fantastiska kollegor. Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi söker dig som vill vara med och bidra till att vår verksamhet håller en hög kvalitet med våra invånare i fokus. Vi är varandras arbetsmiljö och vi strävar efter ett klimat som präglas av mod, respekt, tydlighet och hjälpsamhet. Välkommen till en arbetsplats där vi samarbetar för dem vi är till för. Dina arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är handläggning enligt SoL och LVU med inriktning på barn och ungdomar 0-18 år, deras familjer och nätverk. Du ska utreda och bedöma barns och familjers resurser och biståndsbehov samt besluta om och följa upp olika insatser. Vi arbetar utifrån ett medvetet barnperspektiv och utgår från BBIC i vår handläggning. Kvalifikationer Du ska vara socionom eller socialpedagog med examen från högskola/universitet. Du har goda kunskaper om barns utveckling och det är för dig en självklarhet med engagemang för barn som far illa och du ser barnets nätverk som en viktig resurs i förändringsarbetet. Det krävs att du gillar dokumentation och du ska kunna dokumentera på ett rättssäkert sätt och med god kvalitet. Du bör ha erfarenhet av myndighetsutövning inom den sociala barn- och ungdomsvården samt av att arbeta med BBIC. Personliga egenskaper Vi förutsätter att du är en empatisk och trygg person med god personlig mognad samt att du bidrar till ett gott arbetsklimat. Viktiga egenskaper är god samarbetsförmåga, stresstålighet och förmåga att arbeta självständigt. Du ska ha god förmåga till reflektion och analys samt att uttrycka dig väl i både tal och skrift då arbetet innehåller en stor del dokumentation och administration. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Anställningsform: Fast anställning Tillträdesdatum: 2025-08-20 eller enligt överenskommelse. Intervjuer kan komma att ske löpande under rekryteringsperioden. Tjänstgöringsgrad: 100% Sista ansökningsdag: 2025-07-03 Kontaktperson/tfn: Mathias Engqvist, enhetschef, tfn 0520-49 71 30 Fackliga företrädare: Vision, tfn 0520-49 78 50 eller SSR, tfn 0520-49 71 89 Övrig information: Giltigt utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas för arbetsgivaren inför erbjudande om anställning Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025