Är du lärare i matematik och fysik för oss på Paradisskolan?
Trollhättans kommun
Grundskollärare

Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Vi söker en engagerad, behörig lärare, i ämnen matematik och fysik. På Paradisskolan möter du elever från åk 7 till 9 i undervisningen som lärare i matematik och fysik. I tjänsten ingår mentorskap tillsammans med en kollega inom arbetslaget. Vi har en mångfald bland eleverna, vilket vi ser som berikande för oss alla. På skolan går det ca 400 elever från åk 4 till åk 9.Hos oss möter du engagerade kollegor som erbjuder en varierad undervisning där elevernas intressen, erfarenheter och kunskaper är utgångspunkten. Du har nära till elevhälsoteamet som arbetar nära verksamheten.   På Paradisskolan finns också English Speaking Class, ESC, där vi erbjuder undervisning genom det engelska språket i NO- och SO ämnena. Skolan tar emot elever från hela Trollhättan och stora delar av världen. Skolans utvecklingsarbete är inriktat på undervisningens kvalitet och en god miljö för lärande. Skolan är centralt belägen i västra delen av Trollhättan, i området Källstorp.  Utifrån visionen ”Tillsammans skapar vi framtiden genom form, förutsättningar och förväntan” arbetar vi inom ramen för det systematiska kvalitetsarbetet med att gemensamt skapa en god miljö för lärande och utveckling, där våra elever får studiero, känner sig trygga och blir sedda.  Visionens utgångspunkter är att: - Vi vet att alla vill lyckas. - Vi tar gemensamt ansvar för att skapa framgång. - Vi möter varandra med nyfikenhet och respekt för våra olikheter. - Vi provar olika metoder så att alla når sitt bästa jag. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare med behörighet i matematik och fysik. Du har god insikt och kunskap i skolans styrdokument och har en god förmåga att omsätta dem praktiskt i det dagliga arbetet. Du bedriver modern och kreativ undervisning och hittar strategier för att nå varje elev samt stärka denna i såväl kunskapsutveckling som i den personliga utvecklingen. Vi ser att du har god pedagogisk förmåga, är positiv, utåtriktad och har en förmåga att skapa trygghet hos eleverna. Du ska kunna skapa goda relationer med elever, föräldrar och kollegor. Du har goda IKT-kunskaper och en god förmåga att möta den variation som du möter i klassrummet.  Vi förväntar oss att du vill tillsammans med andra samskapa den bästa lärmiljön för våra elever och deras lärande. Vi förväntar oss att du brinner för att utveckla din undervisning med elevernas bästa för ögonen. För att lyckas med detta ser vi det som en fördel att du deltar i ett kollegialt, strukturerat lärande i samspel med andra lärare på skolan.  Anställningsinformation Utdrag ur Belastningsregistret är obligatoriskt vid arbete med barn. Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Överförmyndarhandläggare
Trollhättans kommun
Planerare och utredare m.fl.

Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Vill du jobba för samhällets mest utsatta och se till att de får sina rättigheter tillgodosedda? Överförmyndarnämnden är en egen och obligatorisk myndighet i kommunen. Överförmyndarnämndens huvudsakliga uppgift är att utöva tillsyn över ställföreträdarskap såsom godmanskap, förvaltarskap och förmynderskap. Syftet med tillsynen är att personer som har en begränsad rättshandlingsförmåga eller själva inte kan ta hand om sina angelägenheter, inte missgynnas ekonomiskt eller rättsligt. Överförmyndarnämndens kansli är en del av kansliavdelningen, som också består av stadskansliet och central organisation för e-arkiv Väst. Nu förstärker vi verksamheten men en tredje överförmyndarhandläggare utöver överförmyndarsamordnare och administrativ assistent. Arbetsuppgifter Som handläggare utför du myndighetsutövning och ansvarar för tillsynen av förmyndare, gode män och förvaltare. Verksamheten är lagstyrd, varför det ställs höga krav på att handläggningen sköts på ett rättssäkert sätt i enlighet med bland annat föräldrabalken, förmynderskapsförordningen, förvaltningslagen och offentlighet- och sekretesslagen. Arbetet är självständigt och innebär att du gör utredningar och fattar beslut, skriver yttranden till domstol och underlag till nämnden, ansöker hos tingsrätten om anordnande och upphörande av godmanskap och förvaltarskap samt rekryterar och utbildar ställföreträdare. Det förekommer att du företräder överförmyndaren vid domstol tillsammans med samordnare. En omfattande uppgift i tillsynen är också granskningen av redovisningshandlingar såsom tillgångsförteckningar, års- och slutredovisningar. Kvalifikationer Vi söker dig som har lämplig universitets- eller högskoleutbildning inom juridik, ekonomi, offentlig förvaltning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du kan också ha kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet i kombination med annan utbildning.  Du har minst ett års erfarenhet av arbete som överförmyndarhandläggare eller närliggande arbetsområde som till exempel myndighetsutövning inom det familjerättsliga området. Du kan hantera ett högt tempo samtidigt som du är noggrann och kan prioritera i ditt arbetet. Du är självgående och har en hög grad av personlig mognad. God samarbetsförmåga är viktigt och att du kan hantera kontakter med olika människor i varierande sammanhang. Du är bekväm med att hålla i utbildningar och informationsträffar. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Övrig information Vi erbjuder flexibel arbetstid, friskvårdstimme och friskvårdsbidrag. Gångavstånd från Trollhättans station vilket innebär goda pendlingsmöjligheter. Som hjälp i rekryteringen kan personlighets- och kapacitetstester bli aktuella. Viss personkontroll görs innan anställning (ekonomisk samt utdrag ur belastningsregistret). Provanställning kan förekomma. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sälj
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuder: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Säljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuder: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuder: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Enhetschef Barn och bokbuss
Trollhättans kommun
Förvaltnings- och planeringschefer

Vi är stolta över Trollhättans Stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Vill du ta en viktig roll i en kreativ och betydelsefull verksamhet? Område bibliotek söker en erfaren och engagerad ledare som vill vara med och göra skillnad genom att leda och utveckla verksamheten för att möta framtidens behov. Barn- och bokbussenheten fokuserar särskilt på målgruppen barn och unga genom olika aktiviteter. Bokbussen besöker förskolor och har kvällsturer för allmänheten. Våra medarbetare samarbetar nära med andra enheter och verksamheter för att utveckla verksamheten.  Område Bibliotek består av Stadsbiblioteket, Bokbussen, Sylte bibliotek och Kronan bibliotek. Biblioteken är en mötesplats för kunskap, inspiration och gemenskap för alla åldrar. Vi erbjuder ett brett och varierat utbud, föreläsningar och andra aktiviteter. Vi vill ge bästa möjliga service präglad av lyhördhet för våra besökares önskemål. Biblioteken ingår i Biblioteken i Fyrstad med ett gemensamt bibliotekssystem och webb. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill leda, samordna och utveckla barn- och bokbussenheten. Du leder en arbetsgrupp om 9 medarbetare och ansvarar för: - Budget, personal, inköp och arbetsmiljö. - Barnteamet som arbetar övergripande med verksamhetsutveckling och aktiviteter för barn och unga på alla biblioteken. - Att utveckla kontakt och dialog med andra aktörer för att utveckla verksamheten och skapa ökad delaktighet och inflytande. - Arbeta med ansökningar av exempelvis statliga stöd och medel. Som enhetschef är du direkt underställd Områdeschefen för bibliotek och ingår i bibliotekets ledningsgrupp som består av ytterligare två enhetschefer. I tjänsten ingår till viss del biblioteksarbete. Kvalifikationer  - Akademisk examen inom Biblioteks- och informationsvetenskap eller liknande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. - Erfarenhet av ledarskap, samt budget- och personalarbete. - Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas hos oss behöver du vara: - Nyfiken, flexibel och empatisk. - Strukturerad och kommunikativ. - Beslutsam och trygg i dig själv. Du har förmåga att entusiasmera arbetsgruppen och driva utvecklingen. Meriterande - Erfarenhet av liknande uppdrag.  - Erfarenhet av arbete inom en politiskt styrd organisation. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Tillsvidareanställning, 100 %. Tillträde enligt överenskommelse.  För frågor om tjänsten finns områdeschef Annelie Johannisson tillgänglig fram till v 25 och även under v 30. Anställningsintervjuer kommer ske på plats i Trollhättan den 26 augusti och den 28 augusti. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag har vi passerat 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans Stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans Stad tillämpar rökfri arbetstid.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Universitetsadjunkt i juridik med inriktning mot fastighetsmarknaden
Högskolan Väst
Övriga universitets- och högskolelärare

Högskolan Väst drivs av att göra skillnad. Genom vår utbildning och forskning vill vi bidra till innovation, en positiv samhällsutveckling och en hållbar värld. Vi är en modern högskola under stark utveckling. Vår profil arbetsintegrerat lärande (AIL) är en del av allt vi gör och att samverka med omvärlden är prioriterat för oss. Högskolan Väst har ett av landets högsta söktryck och en hög andel av studenterna etablerar sig på arbetsmarknaden. Högskolan har 13 000 studenter och över 700 anställda. Vårt attraktiva campus ligger centralt i Trollhättan och är en plats där kunskaper, idéer, kulturer och människor möts. Vi jobbar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Vi som arbetar på Högskolan Väst gör skillnad varje dag. Vill du också det? Högskolan Väst söker universitetsadjunkt i juridik med inriktning mot fastighetsmarknaden Juridik sönderfaller i olika delområden såsom civilrätt, fastighetsrätt, straffrätt mm. För denna anställning är de delar i delområdena som på ett eller annat sätt är relaterat till fastighetsmarknad och fastighetsmäkleri relevanta. Arbetsuppgifter: Anställningen omfattar i första hand ett överordnat ansvar för avvecklingen av uppdragsutbildningen till fastighetsmäklare genom att ha kontakt med deltagare och deras arbetsgivare, samordna kvarvarande tentamina och hit hörande arbetsuppgifter.   Utöver detta kommer även utredningsarbete rörande institutionens framtida uppdragsutbildningsutbud att ingå genom att inventera, samordna, analysera och ge förslag på koncept kring möjliga uppdragsutbildningar som fyller behov i det omgivande samhället.  Anställningen omfattar också undervisning på Mäklarekonomprogrammet och Ekonomprogrammet samt uppdragsutbildningen till fastighetsmäklare vid Institutionen för Ekonomi och IT.  Undervisning sker både i civilrätt och offentligrätt på grundnivå och innefattar kursansvar, kursutveckling, handledning och examination.   Därutöver ingår medverkan i högskolans verksamhet samt administrativa arbetsuppgifter. Till arbetsuppgifterna hör också att följa utvecklingen inom det egna ämnesområdet och samhällsutvecklingen i övrigt, kontakter med det omgivande samhället, samt att deltaga i de forskning- och utvecklingsprojekt som bedrivs vid institutionen.   Behörighetskrav för anställning som universitetsadjunkt: - Visad pedagogisk skicklighet. Sökande som saknar pedagogiska meriter från  en akademisk miljö ska ha kompetens likvärdig med högskolans  behörighetskrav, dock kan den ha uppnåtts på annat sätt än inom den  akademiska miljön. - Genomgången högskolepedagogisk utbildning om minst tio veckor eller  motsvarande kompetens. Om högskolepedagogisk utbildning saknas kan  anställning ändå ske under förutsättning att den anställde genomför  utbildningen under anställningens två första år.  - Avlagd examen på avancerad nivå eller motsvarande. I vissa fall kan  yrkesskicklighet vara behörighetsgivande i stället för examen på avancerad   nivå. För att detta ska vara aktuellt ska det röra sig om yrkesskicklighet som   bedöms motsvara en examen på avancerad nivå och har relevans för de   arbetsuppgifter som ska ingå i anställningen.  För denna anställning krävs dessutom: - God samarbetsförmåga. - Förmåga att undervisa på svenska - Kännedom om fastighetsmäklarbranschen - Vitsordad erfarenhet av undervisning i högre utbildning - Vitsordad erfarenhet av att bedriva uppdragsutbildning Meriterande för anställningen är: - Praktisk erfarenhet av fastighetsrätt. - Erfarenhet av att handleda och examinera. - Erfarenheter av att delta i utvecklingsprojekt samt utveckla kontakter med det omgivande samhället.  Bedömningsgrunder:  Vid Högskolan Väst finns följande generella bedömningsgrunder.  - Pedagogisk skicklighet - Vetenskaplig skicklighet - Samverkansskicklighet - Administrativ skicklighet - Ledningsskicklighet - Annan yrkesskicklighet  För den här tillsättningen ska samtliga bedömningsgrunder tillämpas utan inbördes ordning. Vid bedömningen av skicklighet beaktas anställningens ämnesområde, ämnesbeskrivning och arbetsuppgifter.  Övrigt: Anställningen är en visstidsanställning från 1 augusti 2025 till 31 januari 2026. I urvalsprocessen kan det bli aktuellt med provföreläsningar, arbetsprov, intervjuer och referenstagning. Intervjuer kommer ske löpande under processen. Ansökan görs digitalt via vårt rekryteringsverktyg. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är högskolan tillhanda senast sista ansökningsdag.  De underlag som inte kan skickas digitalt, exempelvis böcker och publikationer, ska märkas med referensnummer R 2025/93 och skickas i ett exemplar. För information kring utformning av ansökan, se Anvisning för utformning av ansökan som du hittar här https://www.hv.se/om-oss/arbeta-hos-oss/ Ansökan ställs till: Högskolan Väst HR 461 86 Trollhättan Sista ansökningsdag är 2025-06-30. Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
IT-supporttekniker
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Är du i början av din resa inom IT och vill utveckla dina tekniska kunskaper i en dynamisk och stöttande miljö? Har du ett genuint intresse för att hjälpa människor med tekniska lösningar och en vilja att växa i din yrkesroll? Då kan det här vara möjligheten för dig! Vi söker en IT-supporttekniker till Trollhättan som vill vara med och bidra till att skapa en stabil och användarvänlig IT-miljö. Här får du arbeta med varierande arbetsuppgifter, utveckla dina färdigheter och bygga en grund för din framtida karriär inom IT. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som IT-supporttekniker kommer du att ha en central roll i att hjälpa användare och lösa deras tekniska problem. Du kommer att arbeta både på plats och via fjärranslutning, där du hanterar allt från enklare frågor till mer avancerade tekniska utmaningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar felsökning och problemlösning av datorer, skrivare, nätverk och annan IT-utrustning för att säkerställa att allt fungerar smidigt i den dagliga verksamheten. En viktig del av rollen innebär att utföra installationer och underhåll av hårdvara och mjukvara. Här ser du till att all utrustning är korrekt installerad och uppdaterad, och att användarna har de verktyg de behöver för att arbeta effektivt. Du kommer även att hantera kontoadministration, där du skapar och administrerar användarkonton och behörigheter inom Microsoft-miljö. Din profil och kvalifikationer För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du: - Har ett stort intresse för IT och tekniska lösningar. - Har grundläggande kunskaper inom Microsoft365, Windows och IT-utrustning. - Är serviceinriktad och trivs med att arbeta med människor. - Är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift. - Är strukturerad och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Meriterande - Har grundläggande kunskaper om nätverk och felsökning. - Har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem. - Har påbörjat eller avslutat en relevant utbildning inom IT. Vem är du? Vi söker dig som är nyfiken, engagerad och tycker om att hitta lösningar på problem. Du har en vilja att lära dig och ser varje utmaning som en möjlighet att utvecklas. Din serviceinriktade och positiva inställning gör att du skapar goda relationer med kollegor och användare. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Era Zylfijaj +46 734 159 352 [email protected]

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 september 2025
Lärare i programmering till LBS - Kreativa Gymnasiet
AcadeMedia Support AB
Gymnasielärare

LBS Kreativa gymnasiet är en stabil verksamhet som funnits i 30 år. Vi är en skola i framkant med nära kontakt med näringslivet. Vårt jobb är att lotsa eleverna genom gymnasietiden och under den resan förbereda dem inför framtidens kreativa branscher. Vår idé är "dagens utbildning för morgondagens jobb". Läs mer om oss på www.lbs.se. LBS – Kreativa gymnasiet i Trollhättan erbjuder högskoleförberedande utbildningar inom Teknikprogrammet och Estetiska programmet. Vi söker nu en lärare i programmering till vår verksamhet. Lärare i programmering till LBS Kreativa Gymnasiet i Trollhättan. Vi erbjuder På LBS – Kreativa gymnasiet kombinerar vi ett välutvecklat systematiskt kvalitetsarbete med kreativa lärprocesser. Det ställer höga krav på alla som arbetar hos oss, på lärmiljön och på organisationen men ger också väldigt mycket tillbaka till dig som medarbetare genom stora möjligheter att i en stimulerande arbetsmiljö utvecklas i din profession och att arbeta med kollegialt lärande på riktigt. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ditt uppdrag Vi erbjuder nu en tjänst på 40% för undervisning i programmering. Du kommer också ha en viktig roll i att kontinuerligt utveckla skolans utbildningar tillsammans med dina kollegor. Som lärare på LBS är du i hög grad delaktig i skolans systematiska kvalitetsarbete och den pedagogiska utvecklingen. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare alternativt har spetskompetens inom spelprogrammeringoch intresse för spelutveckling. Vi söker dig som utöver din skarpa ämneskompetens vill bidra med engagemang, humor och prestigelöshet till vår skola. Du tar tillsammans med rektor och kollegor ansvar för skolans pedagogiska utveckling, ämnesutvecklingen samt för att utveckla din egen yrkeskompetens. Du är kreativ i din planering och genomförande av din undervisning, skapar lust att lära och har förmågan att se eleverna som individer med olika behov och drivkrafter. I klassrummet är du en trygg ledare och du är bra på att skapa relationer med både elever och föräldrar. Det är meriterande om du har andra kreativa kompetenser eller intressen. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet. Tillträde enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 2/7. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Fredrik Ohnesorge på [email protected], 0520-474871. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Manufacturing Engineer - Product & Planning Till GKN Aerospace
NearYou Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Repair solution expanderar och söker nu en framtida produktansvarig för Repair Solutions inlego-affärer. Vill du växa i en roll som helhetsansvarig för produktionstekniska frågor men även leveransansvar är Repair Solution något för dig. Som PME/produktansvarig är ditt ansvar att se till att vi levererar till rätt kvalitet, rätt kostnad och uppfyller kundens förväntningar. Du arbetar mot kundens beställning, hantera pågående detaljer samt säkerställer kvalitet och leverans. Du kommer även jobba nära kunden för att identifiera och driva förbättringar. Arbetsuppgifter Du koordinerar aktiviteter kopplat kundbeställningar, produktionsberedning samt driver produkterna i flödet. Fokus på att möta kundens förväntningar gällande leverans och kvalitet. Starka team är fundamentalt för att nå våra mål varpå Du inom teamet bidrar både med din kompetens, nyfikenhet samt teamkänsla för att skapa ett arbetsklimat med vinnande kultur. Du har en tät dialog med operatörer och övriga tekniker i det dagliga arbetet samt deltar i dialog med kund, ekonomi och Commercial. Kvalifikationer - Akademisk kandidat examen, högskolestudier alternativt likvärdig kunskap uppnådd genom erfarenhet - Lagspelare med vinnarvilja! - Driv och vilja att lära Dig - Orädd och självgående förmåga - Faktaorienterad och analytisk förmåga - Svensk och engelska i tal och skrift Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025