Brinner du för HR och kommunikation?

Ett nära samarbete mellan HR och Kommunikation lyfts ofta fram som en viktig framgångsfaktor för organisationer. På Eidar har vi tagit detta ett steg längre och utformat en roll som kombinerar de båda områdena – en tjänst som HR-generalist, där du kommer att arbeta med HR såväl som internkommunikation och vårt arbetsgivarvarumärke.  Med ena benet i HR och andra i kommunikation erbjuder tjänsten en stor variation av arbetsuppgifter av både strategisk och operativ karaktär.  I arbetsuppgifterna ingår att:  - driva och utveckla arbetet med Eidars arbetsgivarvarumärke   - planera och genomföra interna personalaktiviteter och externa mässor och event - strukturera, underhålla och utveckla intranät samt övrig internkommunikation - ansvara för Eidars närvaro på LinkedIn och Instagram - producera olika former av texter och innehåll (intervjuer, texter, videos) till intranät, hemsida, sociala medier etc - planera och genomföra hälsostrategiska insatser och personalaktiviteter - ansvara för Eidars mångfaldsarbete - samordna övergripande kompetensförsörjning och utbildningsinsatser - ansvara för bolagets on-/off-boarding-processer - planera och genomföra interna revisioner av kvalitet och miljö - samordna bolagets GDPR-arbete Organisatoriskt tillhör du avdelningen Verksamhetsledning där HR, kommunikation, kvalitet och hållbarhet ingår. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom HR  - tidigare erfarenhet av att arbeta med HR och/eller kommunikation - erfarenhet av att arbeta med arbetsgivarvarumärke - erfarenhet av att samordna eller projektleda aktiviteter och event - mycket god förmåga att formulera och producera kommunikationsmaterial - mycket goda kunskaper inom svenska, samt goda kunskaper inom engelska Det är meriterande för tjänsten om du har utbildning inom kommunikation eller kunskap om GDPR, arbetsrätt, kvalitetsarbete och/eller arbete med interna revisioner.  Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av arbete med sociala medier, fotografering och av bildbearbetning och layout i Photoshop och InDesign.  Körkort på B-nivå är ett krav. Personliga egenskaper Som person ser vi att du: - är engagerad, social och driven - är strukturerad, har god administrativ förmåga samt gillar ordning och reda - har förmåga att driva projekt och insatser framåt - har god samarbetsförmåga - står för och agerar utifrån Eidars värdeord: handlingskraft, hållbarhet, omtanke och pålitlighet Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Eidar får du vara med och påverka vardagen för många människor och är med och bidrar till ett hållbart Trollhättan där människor trivs, vill bo och leva.  Här arbetar drygt 130 engagerade och kunniga medarbetare i ett flertal olika roller, allt från fastighetsvärdar till uthyrare, ekonomer och projektledare. Varje dag arbetar vi tillsammans för att erbjuda en hög servicenivå och trygga och trivsamma hem, för att våra drygt 12 000 hyresgäster ska få den bästa boupplevelsen. På samma sätt som vi värnar om att våra hyresgäster ska trivas i sina hem, värnar vi också om att våra medarbetare ska trivas hos oss och känna sig hemma i vårt team. Vi är en arbetsplats med härlig gemenskap och har en aktiv fritidsförening som regelbundet anordnar personalaktiviteter för att skapa trivsel och samhörighet.  Vi tar aktivt ställning för allas lika värde och lika rättigheter. Mångfald berikar och är en självklarhet för oss på Eidar. Välkommen med din ansökan Vill du bli en del av Eidarlaget och utveckla Eidars arbetsgivarvarumärke tillsammans med oss? Vi använder oss av ett elektroniskt ansökningsformulär i våra rekryteringar. För att komma till ansökningsformuläret klickar du på ”Sök jobbet”. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ser därför fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2 juni. Frågor För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chef verksamhetsledning, Sanna Kårebrand 0520-877 55, eller facklig företrädare Unionen, Hans-Åke Erlandsson, 0520-52 26 78.   Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Specialistläkare i diabetes och endokrinologi till NU-sjukvården

NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Om verksamheten Vi välkomnar dig till vår läkargrupp  som består av sex specialister. Vi har ett välfungerande samarbete och ett gott arbetsklimat tillsammans med erfarna diabetessjuksköterskor, fotvårdsspecialister, dietist och undersköterskor. Det finns två öppenvårdsmottagningar en ligger på Uddevalla sjukhus och en på NÄL i Trollhättan, Slutenvården bedrivs på en avdelning som vi delar med gastro och njurmedicin, vi ansvarar för en vårdgrupp för diabetes- endokrin/internmedicinska patienter. Vårdavdelningen ligger på NÄL i Trollhättan. Vi deltar också i medicins husjour och medicinbakjourslinje. Inom sektionen finns mycket engagemang och vilja att utveckla verksamheten vidare. Vi trivs bra tillsammans och har ett stort engagemang för våra patienter. Vi behöver förstärka läkarbemanningen för att utveckla verksamheten ytterligare! Du får ett varierat arbete med goda utvecklingsmöjligheter inom specialiteten med mottagning och avdelningstjänstgöring.    Om dig Du är specialistläkare eller ST inom diabetes och endokrinologi, även gärna specialist i internmedicin. Du har god samarbetsförmåga och kan planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har gott omdöme, är självgående och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har också förmåga att lösa komplexa problem och hitta nya angreppssätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Erfaren kalkylator till framgångsrikt anläggningsföretag!

Erfaren kalkylator som trivs med att jobba brett och produktionsnära För kunds räkning söker Sibe Construction efter en erfaren kalkylator inom anläggning. Du kommer självständigt styra anbudsprocessen, från ax till limpa. Positionen är en nyckelroll hos vår kund och du kommer ansvara för anbud, kalkylarbete samt inköp inom mark och anläggning. I arbetsuppgifterna ingår att organisera och administrera anbuds- och offertflöden mot kunder, underentreprenörer och leverantörer. Verksamheten baseras på en mix av mindre projekt och större mer komplexa entreprenader. Du kommer bli en del av en väl sammansvetsad grupp med duktiga kollegor. Avdelningen som du kommer jobba på har Trestadsområdet som arbetsområde.  Din bakgrund: Du har jobbat en längre tid inom anläggning och har god erfarenhet av kalkylarbete och inköp. Kunskaper om entreprenad- och inköpsjuridik, AMA/MER/RA- Anläggning är ett krav. Du arbetar idag med kalkylprogram, till exempel MAP, och du är duktig på Office-paketet, främst Word och Excel. Det vill säga, du har god datorvana. Har du kunskaper inom ekonomi så är detta meriterande. Erfarenhet av kontraktshantering och utarbetande av tidsplaner är också positivt. Vi ser positivt på sökande som har en teknisk grundutbildning inom entreprenad, mark- och anläggning. Flytande svenska i både tal och skrift är ett krav. Din personlighet: Du är lyhörd, drivande, och flexibel. Det är viktigt att du är en lagspelare och visar tillit till andra och är en person som inspirerar, motiverar och ställer krav. Du har lätt för att anpassa dig och har god samarbetsförmåga. Du är analytisk, strukturerad, ansvarstagande, har sinne för detaljer och är duktig på att hålla deadlines. Som person är du lugn, trygg, prestigelös, orädd, gillar nya utmaningar, stresstålig och kan hantera flera processer samtidigt.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Platschef till snabbväxande anläggningsföretag

Om företaget: Vi är ett växande och framgångsrikt anläggningsföretag som står i spetsen för att skapa banbrytande lösningar inom branschen. Med ett dedikerat fokus på kvalitet och innovation har vi byggt upp en stark närvaro och ett enastående rykte. Nu söker vi en driven och erfaren platschef som vill vara en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt och utveckling. Jobben kommer vara inom Trestadsområdet. Affärsfokus: Vi strävar efter att vara branschledande inom varje projekt vi tar oss an. Som platschef kommer du att vara nyckeln till att säkerställa att våra projekt genomförs med precision, effektivitet och högsta kvalitet. Din förmåga att hantera komplexa projekt och skapa lösningar som överträffar förväntningarna kommer att vara avgörande för vår fortsatta framgång. Tidigare erfarenhet: Vi söker dig med gedigen erfarenhet inom anläggningsbranschen och dokumenterad framgång som ledare. Du bör ha en stark förståelse för alla aspekter av anläggningsprojekt, från planering och genomförande till budgetering och personalhantering. Din erfarenhet av att leda och motivera team för att uppnå gemensamma mål kommer att vara av stor betydelse för denna roll. Bra ledarskap och prestigelöshet: Vi värdesätter ledarskap som bygger på öppenhet, kommunikation och samarbete. Som platschef förväntas du inspirera och guida ditt team mot framgång samtidigt som du främjar en positiv arbetskultur. Att vara prestigelös och öppen för idéer och feedback är avgörande för att trivas och lyckas hos oss. Varför välja oss: Som en del av vårt team kommer du att få möjlighet att arbeta i en dynamisk och stimulerande miljö där din kompetens och initiativ kommer att uppskattas och belönas. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersättning, möjligheter till professionell utveckling och en chans att vara med och forma framtiden för ett företag i stark tillväxt. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av en organisation som strävar efter excellens, så är det här din chans att göra skillnad. Ansök nu för att bli vår nästa platschef och vara med och forma framtidens anläggningsprojekt!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sommarvikariat lokalvårdare till Ada Service Partner Trollhättan/Uddevalla

Vi söker nu vikarie för sommaren på heltid som lokalvårdare som vill arbeta under semesterperioden vecka 31-34 (29/7-19/8. Ada Service Partner AB är ett familjeföretag som grundades 1984. Idag är vi drygt 300 medarbetare, med 40 olika nationaliteter som levererar städtjänster till drygt 1000 företag i Västsverige. Vi på Ada Service Partner erbjuder dig en dynamisk arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Det gemensamma för alla våra medarbetare är egenskaper som ansvarskänsla, kommunikation, samarbete, respekt och arbetsglädje. Du skall vara noggrann, serviceinriktad och självständig. Tycka om städning och ha ett sinne för detaljer! Just nu söker vi en ansvarsfull och serviceinriktade medarbetare som kan arbeta i centrala Trollhättan/Uddevalla. Vi lär upp dig på plats. Arbetstider: Måndag-fredag 06.00-15.00 Arbetet innebär att du får pendla mellan Trollhättan och Uddevalla.

16 maj 2024
Sista ansökan:
19 juli 2024
Installationselektriker - Trollhättan

Är du elektriker med minst 2 års erfarenhet och vill ha en arbetsplats med schyssta anställningsvillkor, härliga kollegor och en arbetsmiljö där du kan vara dig själv? Just nu söker vi en erfaren och självgående elektriker till vår kund i Trollhättan! Arbetsuppgifter Som elektriker hos vår kund får man ett varierande arbete och utför arbetsuppgifter inom allt ifrån installation och felsökning, reparation, till underhåll och ombyggnationer. Du jobbar med ett sammansvetsat gäng, där ni tillsammans utför arbetsuppgifterna som tar teamet i mål. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter att utvecklas. Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde enligt ÖK efter sommaren. Vem söker vi? Vi söker dig som är elektriker och har minst 2 års erfarenhet inom yrket och som är sugen på att ta nästa steg, till ett företag som lägger stor kraft på att vidareutveckla dig! Utöver din tidigare yrkesbakgrund ser vi att du är en social person, med en positiv inställning till ditt yrke och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du trivs både med att jobba på egen hand och tillsammans med andra. För att arbetet ska fungera väl ser vi också att du är flexibel, självgående och målmedveten. Vi lägger också stor vikt vid att du är en lagspelare. -B Körkort Anser du att du är som klippt och skuren för jobbet? Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Ange referens Elektriker - Trollhättan i ditt mail. Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 14 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Mekanikkonstruktör - Binar Handling AB

Vill du arbeta i ett framgångsrikt och internationellt företag? Trivs du med en omväxlande vardag och har erfarenhet från produktutveckling och mekanikkonstruktion kan vi erbjuda dig en spännande roll! Binar Handling AB förser den globala tillverkningsindustrin med världsledande elektriska lyfthjälpmedel som är anpassade för att möta högt ställda krav gällande ergonomi, arbetsmiljö, säkerhet och effektivitet. Våra produkter, som riktar sig mot producerande företag inom bland annat fordons- och verkstadsindustrin, är representerade på den globala marknaden via vårt återförsäljarnät. Företaget, som är lokaliserat i Trollhättan med utveckling och tillverkning, ingår i Binar Handling Group som tillhör Schmalz. Hos oss skapas världens bästa lyftanordning, från idé till färdig produkt. Våra produkter är de mest avancerade på marknaden. Läs mer om bolaget på www.binarhandling.com Om uppdraget Då Binar Handling AB växer söker vi nu en mekanikkonstruktör till en grupp kreativa ingenjörer som ansvarar för produktutvecklingen. Som konstruktör på avdelningen Produktutveckling kommer du bli en viktig medarbetare. Du kommer att arbeta både med att ta fram helt nya typer av lyfthjälpmedel samt att vidareutveckla/underhålla det befintliga sortimentet. Du kommer att tillhöra är ett gott gäng som tillsammans hjälps åt att ta fram de bästa produkterna med avseende på ergonomi, säkerhet och produktivitet. Hela kedjan från försäljning till installation finns under samma tak, du kommer du ha samarbete med alla avdelningar här i Sverige, men även med våra distributörer och kunder runt om i världen. I rollen kommer även teknisk support att ingå. För dig med rätt kvalifikationer och inställning erbjuder vi dig goda utvecklingsmöjligheter i ett internationellt marknadsledande företag. Vem söker vi? Rollen är central med mycket eget ansvar och stor frihet att själv styra över ditt arbete, därför är det viktigt att du är en självgående person samt gillar utmaningar där både kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. För oss är det viktigt att du har erfarenhet att arbeta mot deadlines samt att du är noggrann och strukturerad. Du har ett praktiskt handlag, är genuint teknikintresserad och har modet att testa nya idéer. För att lyckas i rollen som mekanikkonstruktör hos oss har du: Högskoleutbildning inom konstruktion Minst fem års erfarenhet från mekanisk konstruktion Goda språkkunskaper i svenska och engelska så i väl tal som skrift Är det meriterande med kunskap inom mekatronik Är det meriterande med kunskap inom hållfasthetsberäkningar / FEM Som person: Är du nyfiken och lösningsorienterad Är du kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska Är du serviceinriktad och lyhörd för kundens behov Utöver den formella kompetensen kommer vi också att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det innebär att du är en social person som har lätt för att kommunicera och samarbeta med såväl kollegor, interna och externa kontakter som kunder. Välkommen med din ansökan! Då vi arbetar med löpande urval och ser gärna att din ansökan kommer in så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar vi med Tarasso AB. För mer information om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Annchen Kull. Alla kontakter behandlas med hög sekretess och diskretion.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Beredare till NEKTAB!

Besitter du ett genuint intresse för teknik och söker en arbetsplats där kollegornas välmående är i fokus? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu erfarna beredare till Nektab! Har du tidigare erfarenheter antingen från studier eller från tidigare arbetsplatser, ges nu möjligheten för dig att utvecklas ytterligare! Information om tjänsten Professionals Nord söker för NEKTABs räkning beredare till Trollhättan, Skövde och Mariestad. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos NEKTAB. NEKTAB är ett företag i tillväxt. De söker ständigt efter nya talanger som vill vara med och driva utvecklingen av ett hållbart samhälle där de ser nyttan att utveckla sina anställda. Under ditt konsultuppdrag kommer du att samarbeta tätt med kollegor och chefer på NEKTAB. Detta för att du ska få bästa möjliga förutsättning i rollen där din kompetens värdesätts högt ute på ditt uppdrag! Du erbjuds • En utvecklande roll, där du bidrar till fortsatt framgång och utveckling inom elkraftssektorn • En plats på ett bolag där kompetensutveckling ligger varmt om hjärtat • Möjlighet till ett avstamp i karriären eller ett skifte Arbetsuppgifter Som beredare kommer du snabbt kliva in och ta ansvar i dina projekt samt driva dem framåt. Dagligen för du kontakt med dina beredar- och projektledarkollegor och ser till att dina delar av projektet ligger i fas där du följer upp det du åtar dig.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: • Ta fram materialsammanställningar, arbetsinstruktioner, konstruktioner och tillståndsansökningar • Ansvara över kontakten med markägare och myndigheter • Hantera markvärderingar samt utföra nätberäkningar • Ta fram kostnadskalkyler, materiallistor och bygghandlingar Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av att jobba med liknande arbetsuppgifter eller i rollen som beredare. Du har god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i både svenska och engelska. Det är viktigt att du tar för vana i det dagliga arbetet att våga fatta beslut, agera effektivt och med kvalité. Detta i kombination med god samarbetsförmåga samt planerings- och struktureringsförmåga.  Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos NEKTAB. Du har ett genuint tekniskt intresse där du gärna ser dig själv utvecklas ytterligare inom elkraft och hållbarhet. I dina arbetssätt är du prestigelös, nyfiken och handelskraftig. Du ges hos Nektab en möjlighet där du får både bidra med din befintliga kompetens samt utvecklas ytterligare!  START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Trollhättan, Skövde och Mariestad URVAL: Sker löpande KONTAKT: Sofie Jonsson Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga relevanta dokument så som certifikat, kursintyg med mera. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med andra kandidater innan annonsen stängs ned. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail med har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Kyltekniker till Coor i Trollhättan

Är du en serviceinriktad och positiv kyltekniker? Är du intresserad av ett varierande och utvecklande arbete tillsammans med ett engagerat team på ett stort och innovativt företag? Tveka inte att skicka in din ansökan!  Coor ansvarar för att den dagliga fastighetsdriften hos GKN Aerospace alltid fungerar och utvecklas till nästa steg. Kunden ställer höga krav på oss gällande kunskap, service och tillgänglighet. Vi behöver utöka vår kompetens i teamet med en erfaren kyltekniker. Teamet består av multifunktionell kompetens inom bland annat bygg, mekanik, el, ventilation och brand.    Om rollen  I rollen hanterar du olika typer av kylmaskiner, både mindre och större, samt får möjlighet att arbeta med många skiftande arbetsuppgifter. Tillsammans med dina kollegor har du en viktig roll för att säkerställa både den dagliga och framtida driften.   Några exempel på dina arbetsuppgifter:  • tillsyn, skötsel, reparation, periodisk läcksökning av kylaggregat • planerat underhåll (felsökning, filterbyte och avhjälpande) • bistår vid dokumentation och rapportering till myndigheterna Vi erbjuder en heltidsanställning, med en inledande 6 månaders provanställning, under vardagar mellan kl. 07.00-16.00. Din arbetsplats är i Trollhättan.  Vem är du?  Till den här rollen är det krav på att du har:  • Minst 5 års erfarenhet som kyltekniker  • Erfarenhet av service och reparationer, felsökning och åtgärder  • Kyltekniskt certifikat, kategori 1  • B-Körkort  Meriterande:  • Erfarenhet av tryckprovning   Om dig  Till denna tjänst läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven att arbeta, tekniskt kunnig och är bra på problemlösning. Vidare har du en nyfiken och positiv attityd och är redo att ta initiativ. Som person trivs du både att arbeta i team och självständigt. Dessa egenskaper kommer att göra dig till en värdefull kollega i vårt team.  Vi erbjuder  Du kommer in i ett team som tillsammans ska utveckla Coors utökade leverans till kund. Coor är en långsiktig arbetsgivare, med de många framtida utvecklingsmöjligheter som ett bolag i stark tillväxt medför. Vi är ett stort bolag med mycket trygghet men också mycket entreprenörsanda och innovation. Vi levererar meningsfull service och drifttekniska tjänster, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vidare arbetar vi aktivt för att skapa en hållbar, trivsam arbetskultur och att ständigt utveckla och engagera alla medarbetare. Coor har flera anpassade utbildningar för sina anställda och också specialistanpassade utbildningar för olika yrkesgrupper. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.    Kontaktuppgifter och övrig information   Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Sitechef Jessica Thorell, [email protected].   Vissa av Coors kunder äger och förvaltar skyddsobjekt och säkerhetsklassade anläggningar och det medför att vissa roller är säkerhetsklassade. Krav för anställning i detta fall är godkänt säkerhetsprövningssamtal inklusive bakgrundskontroll. Vill du veta mer klicka här.    Bli en del av Coor – hos oss är du skillnaden!

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Software embeddedutvecklare till ledande företag inom fordon i Trollhättan!

Om tjänsten: På företaget handlar det inte om att fylla en specifik roll. Det handlar om att hitta rätt passning - någon som förkroppsligar andan i företaget!Du kommer att jobba med mjukvaruutveckling eller software embeddedutveckling i ett företag med teknikhöjd. Man kommer att jobba i projekt från ax till limpa i något av följande team:Transmission, Electrical, Diagnosis, Test, Calibration, Architecture, Functional Safety och Basic Software. Oavsett din expertis från din utbildningfinns det en plats för dig att lysa. I företaget finns det många seniora och högt kunniga ingenjörer som kommer kunna hjälpa dig i starten av din karriär och utvecklingsmöjligheterna är stora då du kan växa på bredden i olika team på grund av deras projektbredd. Vi söker dig som:För att trivas här behöver du vara hungrig på kunskap och ivrig att utforska nya horisonter! Vi ser att du har en civilingenjörsutbildning i mekatronik, elektroteknik, fysik eller autonoma fordon eller likvärdigt och är intresserad att jobba mellan hårdvara och mjukvara. Du kan C/C++, Matlab eller Simulink och är duktig på beräkningar. Du har ett stort fordonsintresse och brinner för bilar. Som person är du driven och nyfiken och gillar inte att boxa in dig i ett ämne, du har flexibilitet och tycker det är roligt att lära sig nya saker. Om företaget:Företaget brinner för projekt inom fordon! De är placerade i Trollhättan och grundades efter att SAAB personbilar lades ner. Då gick alla experter ihop för att skapa företaget.Deär specialiserat på att leverera innovativa och hållbara tekniklösningar inom områden som automation, maskinteknik och mjukvaruutveckling. Genom att erbjuda expertis inom design, utveckling och implementering av automationslösningar, maskiner och mjukvara, hjälper de sina kunder att optimera processer, öka effektiviteten och möta specifika behov. Med sin tekniska expertis och förståelse för kundernas krav strävar företaget efter att leverera skräddarsydda lösningar som driver framgång och långsiktig tillväxt för sina klienter.Praktisk information: Tjänsten tillsätts löpande och är på heltid med fast, marknadsmässig lön och startdatum enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid.Kontaktperson:[email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024