Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Om verksamheten Serviceförvaltningen består av två verksamheter, Produktion och Service samt Måltid och Lokalvård med cirka 400 medarbetare. Uppdraget för Måltid och Lokalvårdsverksamheten är att tillgodose kärnverksamheternas behov av måltider och lokalvård till barn, elever, brukare och anställda i stadens lokaler. Kontoret Produktion och Service uppdrag är att tillhandahålla tjänster så som fastighetsförvaltning, entreprenad, nyanläggning, snöröjning, underhåll av vägar och parker med mera till Trollhättans Stads förvaltningar och kommunalt ägda bolag. Vi arbetar proaktivt och serviceinriktat gentemot kollegor, kunder och invånare i Trollhättan. Vi jobbar ständigt för att förbättra kvalitén och effektiviteten i våra egna och stadens verksamheter, för att kunna möta dagens och framtidens krav. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär projektledning/arbetsledning för anläggningsarbeten såsom gatubyggnad, fjärrvärmearbeten, exploateringsområden och va-sanering. Du kommer att arbeta med arbetsledning, planering, avrop av material och maskiner, fakturahantering och kostnadsuppföljning samt framtagning av TA - planer. Du kommer även delta i beredskapsorganisationen för vår väghållning. Kvalifikationer Vi söker dig med relevant teknisk utbildning eller motsvarande dokumenterad erfarenhet. Vi ser att du har god erfarenhet inom projekt- och arbetsledning. Du är trygg i dig själv och stimuleras av samarbete med duktiga och drivna kollegor. Vi värdesätter ett strukturerat arbetssätt samtidigt som det är viktigt att du kan anpassa dig till förändringar i arbetet när sådana situationer uppstår. Vi söker dig som är noggrann, självgående, resultatinriktad och förstår nyttan med ett gott ledarskap. Erfarenhet från åkeriverksamhet är meriterande. Du talar och skriver svenska obehindrat. Anställningsinformation Tillsvidare 100% med tillträde enligt överenskommelse. Lön enligt överenskommelse. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.
Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du orädd, resultatorienterad och älskar att prata med människor? Vi arbetar i en miljö där kollegor och ledning stöttar varandra. Vill du utvecklas och få möjligheten att öka dina färdigheter? Vi rustar dig med trygghet och kunskap från första dagen. Tycker du om att arbeta kvällar och helger? Då kommer du att passa in som säljare hos oss på More Than Love. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Enda kravet vi har på dig som säljare är att du är över 18 år. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!
Tesia AB är ett auktoriserat vårdföretag som startade år 2000 har verksamhet i Uddevalla, Sotenäs, och startar i april 2025 även upp i Trollhättan. Vi inriktar oss på hemtjänst och personlig assistans där våra primära kunder är kommuner och landsting. Tesia har en stadig kundgrupp och vi ser oss som en trygg arbetsgivare. Vi har som målsättning att göra skillnad för de personer som valt oss som utförare. Till vårt härliga team i Trollhättan söker vi dig som vill ha en fast anställning. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning 6 månader och är förlagd dag- och kvällstid samt helger. Varierande sysselsättningsgrad upp till 100% efter överenskommelse. Om rollen Som undersköterska på Tesia arbetar du med omvårdnadsinsatser och delegerade arbetsuppgifter. Du utför största delen av ditt arbete i våra brukares hemmamiljö där deras goda livskvalitet och välbefinnande står i centrum. Vem söker vi? Vi söker dig som har gymnasieexamen från Vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som bedöms som likvärdig. Du vill arbeta med människor i miljöer där du kan göra skillnad och tummar inte på kvalitet. Det innebär att du inte räds för att utmana, är serviceinriktad och lyhörd. Du är flexibel och kreativ i situationer med snabba förändringar och kan arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att arbeta i grupp. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom hemtjänst, äldreboende eller liknande. Du är i daglig kontakt med brukare, anhöriga, kollegor och sjukvården. Därmed ställs det krav på goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi ser även att du förstår vikten av ett bra bemötande och är proffsig i dialog och agerande gentemot brukare, anhöriga såväl som kollegor. Övrigt: Rekrytering sker löpande. Din ansökan Vi hoppas att det är just dig vi söker och ser fram emot din ansökan. I din ansökan bifogar du CV och personligt brev.
Om jobbet AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och stödboende, . Vi söker flera personliga assistenter till vår kund i Trollhättan. Du kommer att hjälpa kunden i vardagen med olika saker. Kunden gör regelbundna besök på badhus där du som assistent förväntas delta i momenten. Körkort B är ett krav för denna tjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete inom vård och omsorg samt arbetat med tecken som stöd. Tjänsten är vid behov och timmarna kan variera. För rätt person kan det finnas möjlighet till fasta tider. För att du ska kunna ge den bästa assistansen till vår kund så tror vi att du brinner för att hjälpa andra, gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp den behöver i vardagen. Vi tror även att du är: - Noggrann - Tålmodig - Initiativtagare - Lyhörd OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.
Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Arbetsmarknads- och socialförvaltningens arbete riktar sig till de människor som tillfälligt eller under en längre tid behöver samhällets stöd. Förvaltningen omfattar verksamhetsområdena Individ- och familjeomsorg, Förebyggande och insats samt Arbetsmarknads- och socialt stöd som tillsammans arbetar för att möjliggöra ett tryggare och mer jämlikt liv för människorna i staden. I förvaltningen arbetar ca 300 tillsvidareanställda och ett tjugotal chefer. Arbetsmarknads- och socialförvaltningen befinner sig i en spännande tid att ställa om mot den nya socialtjänstlagen och även att ställa om för att möta de välfärdsutmaningar vi står inför, t.ex. genom att använda teknikens möjligheter fullt ut. Vi söker nu en socialt ansvarig samordnare, SAS. Tjänsten är förlagd till förvaltningens centrala Verksamhetsstöd, en tvärprofessionell enhet som består av en administrativ chef och 12 medarbetare med olika specialistkunskaper. Vi strävar efter att vara ett effektivt, utvecklande och kvalificerat stöd till förvaltningen inom områdena kvalitet och utveckling, ekonomi, dokument- och ärendehantering, systemförvaltning, IT- och digitalisering. På verksamhetsstöd jobbar vi tillsammans då vi vet att det blir bäst när olika professioner samverkar för att nå våra gemensamma mål. I gruppen finns ett inspirerande arbetsklimat med utrymme för dialog kring processer och resultat, kring arbete med utveckling och förbättringar. Här hjälps vi åt, delar erfarenheter, lärdomar och kunskaper med varandra. Arbetsuppgifter Som SAS, har du ett övergripande ansvar för kvalitetssäkring inom socialtjänstens verksamhetsområde utifrån gällande lagar och förskrifter. Du fungerar som ett strategiskt stöd till förvaltningsledningen och har en rådgivande och stödjande funktion i organisationen. Ditt uppdrag omfattar att utveckla och följa upp vissa rutiner och riktlinjer och att vara ett kvalificerat stöd i etiska, juridiska och dokumentationsrelaterade frågor. Som SAS utreder du Lex Sarah och vid behov anmäler till IVO. Du bidrar aktivt till förändringsledning och verksamhetsutveckling, med fokus på en förebyggande, tillgänglig och evidensbaserad socialtjänst. Du samverkar med förvaltningens utvecklingsledare i att analysera, planera och processleda förvaltningens utvecklingsarbete som syftar till att nå en hög kvalitet för dem vi är till för. Du planerar och genomför internutbildningar och kompetensutvecklar chefer och personal inom juridiska frågor. I tjänsten ingår också att svara på remisser, genomföra utredningsuppdrag, skriva rapporter och tjänsteutlåtanden samt representera förvaltningen i stadsövergripande grupper och i Fyrbodals SAS-nätverk. Kvalifikationer Vi söker dig som har socionomexamen eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Du har mycket goda kunskaper inom socialtjänstens område och den lagstiftning som styr verksamheterna. Du har flera års erfarenhet av att arbeta inom socialt arbete och det är meriterande om du har arbetat med både myndighetsutövning och verkställighet inom socialtjänst. Du har erfarenhet av utredningsarbete, processledning och förändringsledning. Det är meriterande om du har ledarskapserfarenhet, gärna inom en politisk styrd organisation. Du är en god analytiker och kan se till helheten. Du bygger förtroendefulla relationer och är duktig på att samverka med många olika professioner – alltid med individens bästa i fokus. Du drivs av viljan att utveckla och förbättra utifrån lagstiftningens krav. Du är lyhörd och har en stark kommunikativ förmåga att kunna förmedla komplexa sammanhang på ett tydligt sätt. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.
Vi på Manpower söker nu mätoperatörer till Siemens Energy AB i Trollhättan som vill vara med och forma framtidens hållbara energilösningar. Om du har erfarenhet av mätningsteknik och vill arbeta inom energiindustrin, är detta en spännande möjlighet för dig! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund. Om jobbet som mätoperatör Som mätoperatör på Siemens Energy AB kommer du att spela en avgörande roll i att säkerställa vår kunds produkters kvalitet och säkerhet. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att utföra mätning i GOM Scanbox och med Faro-arm. Du kommer att mäta detaljer som ska byggas in i en brännkammare och utföra slutmätningar på detaljer som levereras till kund. Övrigt * Placeringsort: Trollhättan * Arbetstider: Dagtid under upplärning, sen är det 2-skift * Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med chans till förlängning * Start för uppdraget: Omgående Är du rätt för rollen som mätoperatör? För att lyckas i rollen krävs att du är noggrann, strukturerad, analytisk och resultatinriktad. Du uppskattar att jobba både självständigt och i grupp, tar ansvar och kan hantera högt tempo. Krav för tjänsten är att du * Gymnasial teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet * Erfarenhet och utbildning inom Polyworks och Zeiss Inspect * Kompetens att granska ritningar samt erfarenhet av form- och lägestoleranser * God data-vana och erfarenhet av Officepaketet * Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska * B-Körkort och tillgång till bil * Truckkort och traverskort I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Camilla Broberg, via [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Vi på Rotatives avd. 9720 i X-verkstaden vill utöka teamet med en NC-operatör och söker nu en engagerad och flexibel lagspelare med rätt kompetens och personlighet som vill vara med och arbeta tillsammans med oss i vårt team. Avdelningen hanterar en rad olika produkter/operationer inom motorprogram LM2500, PW4000, PW2000 samt KHI. Vi ansvarar för startflödet för dessa produkter och maskinerna på avdelningen är Carnaghi, Morando samt Deckel 125. För tillfället har vi GKN-skift på avdelningen, men skiftgång kan komma att variera över tid beroende på produktionsvolymer. Kvalifikationer Du behöver vara kommunikativ, serviceinriktad och genom en öppen och positiv inställning bidra till att gruppen trivs. Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra då vi arbetar i team kring produkterna. Som person är du nyfiken, ansvarstagande och engagerad. Du ansvarar för: - Att vi har bra kvalitet på det vi levererar - Att vi håller takten och levererar enligt löften - Komma med idéer och vara med och bidra till ständiga förbättringar - Arbeta enligt våra säkerhetsföreskrifter Du som söker; - Du har en vilja att lära dig nya saker - Vill vara med och bygga upp ett vinnande team så att vi blir bättre än våra konkurrenter - Verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet - Tidigare erfarenhet som NC-operatör Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa Rekryteringskonsult Nathalie Stenman Nyberg tel 0707858413. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Om Arbetsterapi i NU-sjukvården NU-sjukvårdens Arbetsterapi är fördelat på NÄL och Uddevalla sjukhus. På NÄL arbetar cirka 20 medarbetare, bestående av arbetsterapeuter och rehabassistenter. Sjukhuset ligger centralt i Trollhättan vilket gör det smidigt att pendla från närliggande orter så som Vänersborg, Uddevalla och Göteborg. Vårt uppdrag är att bedöma och rehabilitera patienter med nedsatt aktivitets- och funktionsförmåga till följd av en somatisk sjukdom, svåra olyckor eller operativa ingrepp på sjukhusets vårdavdelningar och mottagningar. Arbetsterapin på NÄL har även en egen öppenvårdsmottagning där vi behandlar patienter med ortopediska handskador samt bränn- och kärlskador. Vi bedriver även viss öppenvård inom neurologi. Tillsammans med fysioterapeut bedriver vi även ett team för Hemrehab Stroke, där vi behandlar patienten i hemmet efter sjukhusvistelsen. Arbetsuppgifter Hos oss arbetar du med utredning och behandling av patienter som är inskrivna inom somatisk länssjukvård. Som arbetsterapeut på enheten arbetar du i team på en vårdavdelning eller mottagning. Vi arbetar utifrån ett evidensbaserat- och personscentrerat arbetssätt. Inom arbetsgruppen råder ett gott klimat med möjligheter till stort utbyte av kompetens och erfarenhet inom olika specialistområden. Här möts du av en varierande arbetsdag, dagliga avstämningar, trygga kollegor och ett aktivt arbete för en bra arbetsmiljö. Vi arbetar genomgående med att minska administration och dubbeldokumentation genom stöd av digitalisering, för att ge mer tid till patientarbete. Du kommer att delta i utvecklingsarbete både på enheten och på den avdelning där du tjänstgör. Hos oss finns möjlighet att utvecklas i din profession över tid samt möjlighet till att specialisera dig inom ditt intresseområde. Just nu söker vi en arbetsterapeut för arbete på sjukhusets somatiska vårdavdelningar med huvudplacering mot neurologi- och strokeavdelning. Du kommer även att arbeta med konsulter mot sjukhusets övriga avdelningar, som inkommer via digitalt ärendehanteringssystem. Vi arbetar med mentorskap och du kommer introduceras i arbetet av dina kollegor. Kvalifikationer Vi söker nu en legitimerade arbetsterapeut till enheten på NÄL. Tidigare erfarenhet av arbete på sjukhus är meriterande. Vi ser gärna att du är initiativtagande, gillar nya utmaningar samt vill bredda din kompetens. Vidare är du flexibel i din roll som arbetsterapeut både gällande arbetssätt och arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kan komma att ske löpande under hela ansökningstiden. Välkommen med din ansökan! Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kan komma att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen före anställning. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Om tjänsten Som Gym Experience Manager på Fitness24Seven kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där du ansvarar för att maximera lönsamheten för våra anläggningar. Du kommer att leda ett engagerat team och implementera strategiska planer för att förbättra kundservicen och uppnå våra mål. I rollen som Gym Experience Manager kommer du att ansvara för både gymmet i Trollhättan och i Uddevalla. Det är en heltidstjänst på 40 timmar i veckan, måndag - fredag, där dina arbetstider kan vara förlagda mellan 08.00-19.00. I din roll som Gym Experience Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Säkerställa leveransen av en exceptionell träningsupplevelse för våra medlemmar • Implementera och följa upp klustrets strategiska planer, mål och budget • Ha fullt personalansvar för samtliga medarbetare inom klustret, inklusive hantering av alla personalrelaterade ärenden • Ansvara för rekrytering, introduktion och upplärning av ny personal • Skapa kostnadseffektiva och hållbara arbetsscheman som säkerställer rätt bemanning utifrån kundflöde och behov • Säkerställa att Fitness24Sevens koncept, riktlinjer, policys och arbetssätts efterlevs • Driva en kostnadseffektiv drift genom aktiv styrning av GOP-relaterade kostnader • Vara närvarande i verksamheten, interagera och engagera med medlemmar för att bygga starka kundrelationer • Aktivt ta till sig erfarenheter och feedback från kollegor samt bidra med kunskap och goda exempel till resten av organisationen • Samarbeta med relevanta interna avdelningar för att främja ett effektivt arbetsflöde och verksamhetsutveckling • Upprätthålla och utveckla goda relationer med samarbetspartners, såsom fastighetsägare, vaktmästare, städpersonal, leverantörer och andra aktörer Om dig Vi söker dig med en avslutad gymnasieexamen och gärna eftergymnasial utbildning inom ledarskap, försäljning eller liknande. Du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att strategiskt planera och genomföra försäljningsaktiviteter. Du är resultatorienterad, kommunikativ och har en förmåga att motivera och engagera ditt team. Viktigt för tjänsten är: • Minst 3 års relevant ledarskapserfarenhet, gärna med personalansvar • Erfarenhet från liknande roll inom servicebranschen, exempelvis retail, hotell eller träning • Grundläggande kunskap och intresse för träning och hälsa • God förståelse för grundläggande ekonomi, t.ex. budgetarbete och kostnadsuppföljning • Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning • Flytande svenska och engelska i tal och skrift • B-körkort är ett krav Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Fitness24Seven Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en erfaren och passionerad person för rollen som butikschef på Gina Tricot. Om du brinner för försäljning, har en stark ledarskapsförmåga och älskar att arbeta i modebranschen så kan du vara den perfekta kandidaten för oss! OM ROLLEN Som butikschef tar du ägarskap över butiken och ansvarar för dess resultat. För att du ska kunna fortsätta utveckla dina ledaregenskaper ger vi dig stöd i din ledarroll samt tillgång till våra utbildningar i Gina Tricot Smile Academy. Här är det viktigt för oss att du själv tar initiativ för att växa i din roll. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är positiv, social och driven. Du strävar alltid efter att vara i toppklass och är en sann teamplayer som inte bara står bredvid utan är aktivt engagerad ute på golvet med ditt team. Att visa vägen genom eget exempel är en självklarhet för dig när du motiverar ditt team för att skapa meningsfulla upplevelser för våra kunder. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig till olika arbetstider, inklusive kvällar, helger och intensiva perioder som julen. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet från service och försäljning Erfarenhet av att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande mål Stort intresse för försäljning och nyckeltal En passion för mode och trender Ett öga för det visuella Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (38,25/v). Vi tillämpar provanställning. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande. I slutskedet av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll i syfte att säkerställa en rättvis och trygg rekryteringsprocess. Kontrollen görs via Fortcheck, och du som kandidat identifierar dig själv med BankID och får ta del av resultatet innan det delas med rekryteraren.
Välj ett jobb för att visa detaljer